S series, the new flagship monitoring range from Adam audio!



daharis666

Crystalator
Μηνύματα
15.638
Reaction score
30.023
Προσωπικά, έχει τύχει κι έχω "ακούσει" ένα πραγματικά απίστευτο φάσμα μηχανών, ενώ έχω ζήσει στο σπίτι μου τον ήχο από πλειάδα κατασκευαστικών τεχνοτροπιών, καθώς έχω συμβιώσει και με κουτιά ακουστικής ανάρτησης, και με ανάκλασης χαμηλών, και με γραμμής μεταφοράς, και με μαγνητοστατικά πάνελ, και με λάμπες, και με μοσφετ, και με τρανζίστορ, και με όλες τις γνωστές τάξεις λειτουργίας, και με ότι βλακεία σκεφτείς..

Το απολύτως καλύτερο άκουσμα που έχω ως τώρα, με τα περιγραφικότερα και πιο εκτεταμένα χαμηλά που έχω ακούσει, χωρίς ίχνος δυναμικής συμπίεσης ακόμα και σε τραγικά δύσκολα μουσικά κομμάτια που ξεβρακώνουν χαϊεντικούς "γίγαντες", καθώς και με την απολύτως καλύτερη αναπαραγωγή φωνής και κρουστών/πνευστών στο άνω τμήμα του φάσματος, είναι αυτά εντοιχισμένα. :hi::hi::hi::hi::hi:

Η απόκριση συχνότητάς τους, που αναγράφεται στη σελίδα του κατασκευαστή:

Cut-off Frequencies (-6dB): 32Hz, 20kHz (free standing) 25Hz, 20kHz (soffit mounted)

συμπίπτει απολύτως με μετρήσεις που έχουν γίνει σε αυτό το ηχείο, και είναι υπεράνω κριτικής το αποτέλεσμα. Δυστυχώς η τιμή του το κατατάσσει στα "εκτός μπάτζετ", για όλα τα οποία κάνω πως απλά δεν υπάρχουν. :p

Συμπληρωματικά, περί των κορυφαίων της ATC, μία αναφορά μετρήσεων σε συγκριτικό τεστ που βρήκα από το κορυφαίο 300-αρι της ATC, με τα 2 15" γομαρια, είναι η εξής:

"-6 dB at 20 Hz in soffit mount."

Και να η απολύτως όμοια δήλωση χαρακτηριστικών απόκρισης από το site της φίρμας:

Cut-off Frequencies (-6dB): 25Hz, 20kHz (free standing) 20Hz, 20kHz (soffit mounted)


Αν νομίζετε ότι αυτή η απόκριση συχνότητας, δηλαδή η (-6dB): 25Hz, 20kHz, δε σας καλύπτει για οποιοδήποτε λόγο, δε θα μπω στη διαδικασία να το συζητήσω περαιτέρω. :p

Παρακαλώ, περάστε έξω κύριε!

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:
ερώτηση:
πέραν της απόκρισης όπως αναφέρεις
τι το κάνει τόσο ξεχωριστό?

διάβασα λίγο τα σπεκς και δεν αναφέρει πουθενά για EQ Correction,dsp κλπ
δεν είναι old school για τόσα λεφτά?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.472
Reaction score
50.911
Μικρότερες παραμορφωσεις μήπως;
Μικρότερες παραμορφώσεις από το 310;

Δηλαδή, έχει υψηλές παραμορφώσεις το 310;

:roflmao:

Κάτσε να αναλογιστείς γενικά:

Πιο ξεκούραστο το ρίμπον από τυπικό τουίτερ θόλου;
Αφού ο κόσμος κατακρίνει τα ρίμπον γιατί είναι ..κουραστικά! :p

:rofl:

Κάτσε να το χοντρύνω:

Πιο ξεκούραστα μεσαιοπρίμα από το 310;

Με το εξελιγμένο μιντ αλά ATC και με τις μετρήσεις αυτές;

:lol:

Κάτσε να το χοντρύνω κι άλλο:

Κουραστικός ήχος καταξιωμένων ουδέτερων μόνιτορ και ξεκούραστος ήχος ...ντουντούκας κόρνας ζινγκάλι;

:lolsign:

Ας χαλαρώσουμε λίγο.. απλώς χρειάζεται να επανεκτιμηθεί η αναγκαιότητα μετρήσεων χώρου και ισοσταθμισης στα γνωστά τάργκετ κερβ, προ εξαγωγής χρήσιμων εξειδικευμένων συμπερασμάτων για οποιοδήποτε θέμα αφορά κριτική μηχανήματος, ιδίως όταν το μηχάνημα αυτό έχει και κάποιες α "περγαμηνές".8-)

δεν είναι old school για τόσα λεφτά?
Ειναι.
Μη το πάρεις, μακριά.
:p

Πάντως πέραν της πλάκας, ομολογουμένως η τζένελεκ κι η JBL είναι οι μεγαλύτεροι γίγαντες στο παιχνίδι των εξελίξεων, αναντίρρητα, κι είναι πολύ ευχάριστη η όποια εξέλιξη σε πιο μικρής εμβέλειας φίρμες, όπως η Άνταμ κι η νταϊναόντιο, ενώ δείχνουν δείγματα κι άλλες (ανάμεσά τους κι η Νιούμαν), με καθυστερημένη τρόπον τινά την μεγάλη ATC, είτε σε επίπεδο ψηφιακών κι ασύρματων ευκολιών, είτε ενισχυτικών βαθμίδων, αυτό είναι γεγονός, ιδίως αναλογιζόμενοι νέες φίρμες με γκολ από τα αποδυτήρια (μπέϊρφουτ, κιι, κλπ)..

Είμαστε όμως πολύ "μικροί" για να κρίνουμε τέτοια ονόματα. Το μόνο που δικαιούμαστε, είναι να ψάχνουμε για να διορθώσουμε τα λάθη μας, κι όχι τα δικά τους.:p

Όσον αφορά τα μεγάλα main monitor των άνωθεν γιγάντων, είναι αδιανόητες οι δυνατότητες που έχουν για απαραμόρφωτη αναπαραγωγή δυναμικών, μάλιστα σε τέτοια επίπεδα, που αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας για τυπικά κονσούμερ ηχεία, ανεξαρτήτως κοστολογίου, κατασκευής, κλπ κλπ κλπ, ενώ ταυτόχρονα η ανεύρεση τέτοιου υλικού για αναπαραγωγή είναι ανέφικτη στα σπίτια μας, εκτός κι αν διαθέτουμε μικροφωνική εγκατάσταση σε μουσικά όργανα και παίζουμε λάιβ ή ηχογραφούμε πολυκάναλα στριμ με εγγραφείς υψηλών προδιαγραφών...:D
 

Μηνύματα
3.986
Reaction score
4.656
Απομονώνεις ότι θες,τι είναι ταχύτερο και ελαφρύτερο άρα και κατάλληλο στην αναπαραγωγή των υψηλών συχνοτήτων; γιαυτό τον κλάδο αναφέρομαι και στο θέμα των παραμορφωσεων...
Δε αναφέρθηκα σε μιντ....
Το πρόβλημα σε αυτά είναι ότι επειδή δε μπορούν να κοπούν χαμηλά δένουν καλύτερα σε τριδρομες σχεδιάσεις ή μικρές διδρομες... και υπό προϋποθέσεις ως αρνητικό ή θετικό η περιορισμένη κάθετη διασπορά. Επίσης πολύ καλά κάνει και χρησιμοποιεί AB στον κλάδο των υψηλών και όχι D. :fuckyou:
 


Georgesod

Need money for beer (and jbl)
Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.320
Νταχάρ τα 3v πάρε ή καλύτερα τα 5 και το αντίστοιχο s ξάπλα για κεντρικό...... :rolleyes:
 






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.472
Reaction score
50.911
Σ' άρεσε μωρέ;
Νταξ;
Μεταξένια τα πρίμα;

ΥΓ. Δοκίμασε το σαμπ από πάνω του. ;)
(άμα δε κάθεται, με 2 γωνίες στον τοίχο, βάλε μια τάβλα και πάνω το σαμπ. Μέτρα το κέντρο του γούφερ να είναι στο μισό του ύψους του δωματίου, και λίγο πιο πάνω. Καλό θα είναι να είναι και στο μισό του μήκους του δωματίου)
 
Last edited:

Μηνύματα
4.180
Reaction score
2.228
Ευχαριστώ για τις ευχές.

Ναι, τα επόμενα κομμάτια 805 θα είναι ιπτάμενα. Τα δυο κομμάτια όμως θα πηγαίνουν μαζί με τα S3H.
Στις βάσεις made by Melidis αντικαταστάθηκε το "Π" που φιλοξενούσε τα KH310 με νέα πιο φαρδιά.
Σαν μάτια-μύτη-στόμα δεν είναι με το 805 από κάτω;

 

Μηνύματα
4.180
Reaction score
2.228
Η θέση ακρόασης είναι τιμωρημένη σε καρέκλα πίσω από τον διθέσιο καναπέ, ισοσκελές τρίγωνο.
Τα S3H ψηλά με κλίση προς τα κάτω.

Οι βάσεις έγιναν έτσι ώστε να μπορούν να βιδωθούν στην οροφή.
Να δω τι θα πρωτοκρεμάσω, τα S3H ή τα σαμπ.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
30.472
Reaction score
50.911
Πολύ ωραία η θέση των Άνταμ! Εύγε!

Λόγω του χρήσιμου φάσματος σαμπ εξαιτίας της γνωστής συχνότητας κρος, και λόγω αποδεδειγμένων προβλημάτων ακύρωσης λόγω boundaries, η ενδεδειγμένη θέση των 2 σαμπ που ήδη έχεις είναι αυτή που σου είπα, όπως τα λέω εδώ και κάτι χρόνια δηλαδή, δεν άλλαξε τίποτα στη θεωρία από το '70..
 

Μηνύματα
4.180
Reaction score
2.228
Ευκολάκι είναι αυτό, κρέμασμα από το ταβάνι. Δυο μπροστά μου, δυο πίσω μου καταμεσίς του χώρου, και τα υπόλοιπα στις πάνω γωνίες.
Κανονικά σιδεριές πρέπει να φτιάξουμε να διασχίζουν το ταβάνι, να κρεμάμε και να μετακινούμε σαμπ και ηχεία, παρά να κάνω σουρωτήρι το ταβάνι με τρύπες κάθε φορά.

 
Last edited:

Μηνύματα
4.180
Reaction score
2.228
Self noise μηδέν. Ενισχυτικά από πίσω νεκρά σαν κλειστά. Με τέρμα ένταση χωρίς μουσική, πρέπει να κολλήσω το αυτί στο tweeter σαν να είναι ακουστικό για να καταλάβω ότι είναι ανοιχτό το ηχείο.

Σε χαμηλή ένταση που τα άκουσα μέχρι τώρα, έδειξαν ήδη την αξία τους.
Τα 310 ήταν πεντακάθαρα, αλλά εδώ φτάσαμε στο κέντημα. Άλλη φάση το ribbon.
Nα ξυρίζουν; Το αντίθετο θα έλεγα. Θα δούμε τι θα κάνουν σε υψηλές στάθμες, αλλά σε χαμηλές ήταν απόλαυση οι υψηλές συχνότητες. Σαν πολλές-πολλές βελονίτσες να συνθέτουν τον παραμικρό ήχο. Ανάλυση στο φουλ.
Έπιανα τον ευατό μου να πηγαίνω το ρυθμιστικό treble στο τέρμα για να τονίσω ακόμη περισσότερο τον τεμαχισμό κάθε ήχου, και ακόμα και τότε ακουγόταν ευχάριστα.
Τέτοιο μικροσκόπιο στους ήχους καλά ακουστικά μου θυμίζει, σε αναβαθμισμένη μάλιστα εκδοχή τους.

Οι νότες του χαμηλού περιγραφικές και με υπόσταση. Σε χαμηλές εντάσεις δεν είναι απαραίτητο το σαμπ.
Ανυπομονώ να βαρέσω εντός του Σαββατοκύριακου.
 

Μηνύματα
313
Reaction score
674
Self noise μηδέν. Ενισχυτικά από πίσω νεκρά σαν κλειστά. Με τέρμα ένταση χωρίς μουσική, πρέπει να κολλήσω το αυτί στο tweeter σαν να είναι ακουστικό για να καταλάβω ότι είναι ανοιχτό το ηχείο.

Σε χαμηλή ένταση που τα άκουσα μέχρι τώρα, έδειξαν ήδη την αξία τους.
Τα 310 ήταν πεντακάθαρα, αλλά εδώ φτάσαμε στο κέντημα. Άλλη φάση το ribbon.
Nα ξυρίζουν; Το αντίθετο θα έλεγα. Θα δούμε τι θα κάνουν σε υψηλές στάθμες, αλλά σε χαμηλές ήταν απόλαυση οι υψηλές συχνότητες. Σαν πολλές-πολλές βελονίτσες να συνθέτουν τον παραμικρό ήχο. Ανάλυση στο φουλ.
Έπιανα τον ευατό μου να πηγαίνω το ρυθμιστικό treble στο τέρμα για να τονίσω ακόμη περισσότερο τον τεμαχισμό κάθε ήχου, και ακόμα και τότε ακουγόταν ευχάριστα.
Τέτοιο μικροσκόπιο στους ήχους καλά ακουστικά μου θυμίζει, σε αναβαθμισμένη μάλιστα εκδοχή τους.

Οι νότες του χαμηλού περιγραφικές και με υπόσταση. Σε χαμηλές εντάσεις δεν είναι απαραίτητο το σαμπ.
Ανυπομονώ να βαρέσω εντός του Σαββατοκύριακου.

Ωραιες πληροφοριες! Αναμενω feedback γιατι ψηνομαι για upgrade...
Η στερεοφωνικη εικονα πως ειναι; Το βαθος σκηνης;
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
152.582
Μηνύματα
2.294.321
Members
34.694
Νεότερο μέλος
sonic36
Top