Gebreselassie
Μαύρος!
- Μηνύματα
- 31.217
- Reaction score
- 3.896
Φανταστικό θέμα!... Τα σέβη μου.
Πριν πω κι εγώ την δική μου άποψη, δύο λόγια άσχετα (είναι της μόδας)...
- Αγαπητέ sonus καλώς ήρθες και καλά post. Η είσοδός σου στο avsite μου φάνηκε ολίγον περίεργη κρίνοντας από το γεγονός ότι το πρώτο σου post στην κατηγορία ήταν εντελώς εκτός θέματος και έγινε για να "μαλώσεις" κάποιον για τα γραφόμενά του, δηλαδή για να του την πεις. Δεν μπορώ να ξέρω τι σε οδήγησε σε αυτό αλλά θα εκτιμούσα περισσότερο τακτ στα επόμενα post σου. Εδώ αν κατάλαβες (αν δεν κατάλαβες ο χρόνος θα σε βοηθήσει), δεν χρειάζεται να είμαστε αποστειρωμένοι. Συνεπώς οι μικρές εκτός θέματος αναφορές, είναι αποδεκτές όσο θα ήταν και σε μια live συζήτηση. Εφόσον μπορούμε να επιστρέψουμε στο αρχικό μας θέμα δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Ασχέτως αυτών όμως, νομίζω ότι προφανώς δεν είναι στις αρμοδιότητές σου να διορθώνεις ή να μαλώνεις τα μέλη ανάλογα των διαθέσεών σου. Η άποψή σου φυσικά μπορεί να γίνει σεβαστή με την προϋπόθεση ότι θα τεθεί με όμορφο τρόπο. Για την τήρηση της τάξης όπως και για την τήρηση της θεματολογίας ή όχι, υπεύθυνοι είναι οι συντονιστές των κατηγοριών. Τοιουτοτρόπως θα σε παρακαλούσα να είσαι περισσότερο ευγενικός στους συνφορουμίτες σου, τόσο στα εκτός θέματος όσο και στα εντός θέματος, μιας και παρατήρησα μερικούς άσχημους χαρακτηρισμούς. Εδώ μιλάμε με απόψεις, αν έχουμε ή δηλώνουμε ότι δεν έχουμε και παρακολουθούμε (την δική σου αλήθεια δεν την είδα ακόμη - μόνο κρίσεις στις απόψεις άλλων βλέπω). Δουλειά μας σαφώς δεν είναι να κρίνουμε ο ένας τον άλλον αλλά να εκφράζουμε όσο καλύτερα μπορούμε την άποψή μας ή την διαφωνία μας με την άποψη του συνομιλιτή μας. Σε ευχαριστώ και καλή συνέχεια αν θέλεις να ασχοληθείς με το θέμα και όχι με τουςπαρευρισκόμενους. Ευχαριστώ και πάλι καλώς ήρθες.
- Αντώνη, η άποψή σου, με τον τρόπο που την εκφράζεις, φυσικά και δεν είναι σεβαστή από κανέναν (θα το παρατήρησες άλλωστε). Θα σε παρακαλέσω την επόμενη φορά, αν δεν θέλεις να ασχοληθείς ή να πεις την άποψή σου, να πας να πιείς τον φραπέ χωρίς επιπλέον (τέτοιου τύπου) δηλώσεις. Πάνω από όλα, πάνω από τις απόψεις όλων μας, στο avsite μετράει το καλό κλίμα και η διατήρηση αυτού.
Γενικώς. Τα thread του avsite δεν ανοίγονται για να βρίσκουμε ευκαιρία (ιδίως οι ανώνυμοι) να την πούμε σε όποιον δεν γουστάρουμε. Και αν είναι αυτό το χόμπυ μας, υπάρχουν pm, e mail, msn, τηλέφωνα, ασύρματοι, ταχυδρομικά περιστέρια κλπ...
-----------------------
Επί του θέματος.
Εν ολίγοις ο Βασίλης ο Τσαντουλής με καλύπτει στη αρχική του τοποθέτηση. Η διασπορά ή όχι ενός ηχείου μπορεί να είναι ευχή και κατάρα μαζί. Όμως...
Σε προσωπικό επίπεδο, θεωρώ ότι η ύπαρξη ενός ηχείου με μεγάλη κατευθυντικότητα δεν αναιρεί το γεγονός της ύπαρξης σχετικά περιορισμένου sweet spot (και αυτό θεωρώ ως ιδανικό σενάριο). Αν αυτό δεν ακούγεται έτσι, τότε μάλλον η ηχογράφηση είναι λάθος ή το ηχείο δεν έχει στηθεί σωστά. Η χωρική πληροφορία (γενικώς) μπορεί να βγει από πολλαπλά σημεία στον χώρο ακρόασης, δηλαδή αν υπάρχει έντονα θα καταλάβουμε τι γίνεται ακόμη και σε πολύ περίεργες θέσεις ακρόασης. Η ακριβής όμως πληροφορία μεγέθους σκηνής, βάθους, ύψους, πλάτους, μεγέθους οργάνου κλπ, ΠΡΕΠΕΙ να βγαίνει σε περιορισμένες θέσεις, διότι πολύ απλά έτσι συμβαίνει και στην πραγματικότητα. Μην ξεχνάμε ότι και στο live υπάρχουν τοίχοι δεξιά και αριστερά, υπάρχουν αντανακλάσεις και φυσικά υπάρχει μέγεθος σκηνής με συγκεκριμένα όργανα. Το παράδειγμα των drums ίσως δεν είναι ενδεδειγμένο. Φανταστείτε όμως μια κιθάρα σε έναν χώρο ακρόασης live, ή ένα βιολί ή ένα μικρό σύνολο. Φυσικά και δεν θα ακούτε το ίδιο σε όλο τον χώρο ειδικά αν είναι μεγάλος, φυσικά θα ακούτε τις αντανακλάσεις αυτού, φυσικά θα ακούτε τον χώρο με τα προβλήματά του (εκτός κι αν έχει εισέλθει επεξεργασία διότι flat χώρος+μηχάνημα ή όργανο δεν υπάρχει από μόνο του). Φυσικά και δεν είναι σωστό να ακούμε την κιθάρα ή τα drums ΤΕΡΑΣΤΙΑ και από παντού. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στο σπίτι μας. IMHO...
Τελικά η άποψή μου είναι ότι οι δύο αναζητήσεις (μεγάλη διασπορά + sweet spot) πρέπει να συγκλίνουν, στον βαθμό που μας επιτρέπει ο χώρος μας. Επειδή όμως δεν έχουμε τους τέλειους χώρους καλύτερα να προτιμήσουμε την λύση του sweet spot αν θέλουμε να ακούμε ότι θέλει ο ηχολήπτης και όχι μια δική μας version. Φυσικά συμβιβαζόμαστε και με τα χαρακτηριστικά των ηχείων μας. Συνήθως (συνήθως λέω και κατά την άποψή μου), όταν ακούω το ίδιο ακριβώς πράγμα από πολλά σημεία σε ένα σπίτι, παίζει χωρίς σωστή πληροφορία χώρου και αυτό φυσικά είναι λάθος διότι είναι αφύσικο (ή το αποφάσισε κάποιο τζιμάνι της ηχοληψίας)...
Σε ότι έχει να κάνει με τις ηχογραφήσεις, δεν έχει σημασία ο αναλογικός (άλλοι λένε φυσικός λες και οι άλλοι τρόποι είναι αφύσικοι...) ή ο ψηφιακός τρόπος. Η τεχνολογία λέει ότι τα πολλά μικρόφωνα και η ψηφιακή επεξεργασία θα αποδώσει καλύτερα το πραγματικό, ακόμη κι αν εισέρχεται σε μεγαλύτερο βαθμό η άποψη του ηχολήπτη γι αυτό. Σε κάθε περίπτωση είναι πιο εύκολο να βγάλεις το σωστό μέγεθος σκηνής με ψηφιακό τρόπο (φίλτρα) από ότι με αναλογικό, με πολλά μικρόφωνα από ότι με ένα και αυτό είναι προφανές. Γι αυτό και όλοι ηχογραφούν πλέον έτσι. Αλλά περί ορέξεως.
Εδώ οφείλω να θίξω και κάτι άλλο όμως. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι χαϊεντάδες ή όχι, πλέον δεν δίνουν σημασία σε τέτοια θέματα, γι αυτό και ακούνε ότι να ναι όπως να ναι, γι αυτό και δεν δίνουν σημασία στην απόλυτη στερεοφωνία παρά μόνον στις μάρκες των ηχείων τους, τα dB, άντε και την απόκριση. Στη μόδα φυσικά πάντα είναι οι... χροιές, (ασχέτως αν στο σπίτι τους η κιθάρα και οι φωνές έχουν το χαμηλό του κοντραμπάσσου ή οι κιθάρες σκάνε πρώτα στο ταβάνι και μετά στο αυτί τους...). Γιατί για να έχεις σωστή απόδοση χωρικής πληροφορίας (για να έχεις εν ολίγοις αυτό που θέλει να σου δώσει σε κάθε περίπτωση ο ηχολήπτης), πρέπει ο χώρος σου να επιδρά όσο το δυνατόν λιγότερο στον ήχο, ή όσο θέλει η ηχογράφηση, με ότι αυτό συνεπάγεται...
Τέλος, φίλε Βασίλη (αν κατάλαβα καλά τι ρωτάς...). Ο ηχολήπτης φυσικά και μπορεί να μεταβάλει την κατακόρυφη και οριζόντια διασπορά, να μεταβάλει το μέγεθος σκηνής ή την θέση του κέντρου αυτής σε οποιοδήποτε ηχείο - σύστημα, όχι φυσικά κουνώντας τα ηχεία ή αλλάζοντας τα φυσικά τους χαρακτηριστικά αλλά με απλά ψηφιακά φίλτρα. Από τέτοιου είδους φίλτρα περνούν ΟΛΕΣ οι ψηφιακές ηχογραφήσεις και βεβαίως ΟΛΟΙ οι σοβαροί ψηφιακοί ισοσταθμιστές χώρου ψιλοέχουν (μπορείς να το κάνεις πριν και μετά, που λένε). Τοιουτοτρόπως στο σπίτι ακόμη και με το ταπεινό ultra curve μπορώ να κάνω ασύληπτες καγκουριές παίζοντας με φίλτρα stereowidth, asymmetry, rotation, shuffle.
Μπορώ να (αντιγράφω από το manual του ισοσταθμιστή):
- Καθορίσω το στερεοφωνικό εύρος και συνεπώς την καθαρότητα διαχωρισμού ανάμεσα σε δεξί και αριστερό κανάλι.
- Ρυθμίσω την σχετική ένταση του αριστερού και δεξιού στερεοφωνικού σήματος και τα 90 μοίρες χωρίς να επηρεάζεται το κεντρικό μονοφωνικό σήμα. (στα άκρα το κάνεις μονοφωνικό).
- Να ορίσω την θέση ολόκληρου του σήματος μέσα στο φάσμα χωρίς να επηρεάσω τις σχέσεις των εντάσεων μεταξύ στερεοφωνικού και μονοφωνικού σήματος. Δηλαδή μπορώ να ορίσω τη θέση ενός μεμονωμένου σήματος μέσα σε μία μίξη (πανοραμική ρύθμιση - true stereo).
- Nα διευρίνω δεξιά και αριστερά, να κατανέμω μια περιοχή χαμηλών συχνοτήτων (συνήθως κάτω απο 600Hz) με τον τρόπο που θέλω έτσι ώστε η κατανομή του ήχου στον χώρο να γίνει πιο έντονη.
........
Με λίγα λόγια αλλάζω σε πολλές διαστάσεις την σκηνή, την πάω άμα θέλω βόλτα κλπ. Έχει πολύ πλάκα (φυσικά δεν τα χρησιμοποιώ).
Τα παραπάνω φίλτρα τα χρησιμοποιούν τόσο οι ηχολήπτες κατά το mastering όσο και σε συναυλίες όπου το sweet spot και το εύρος σκηνής πρέπει να είναι τεράστια για να ακούνε όλοι πχ σε ένα γήπεδο ή ένα νυχτομάγαζο ΑΠΟ ΗΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΤΑΒΑΝΙΑ. Όλα φυσικά γίνονται σε ψηφιακό επίπεδο για να μην επηρεάζονται στο ελάχιστον οι... χροιές των οργάνων. Digital rulezzz, απλά πράγματα...

Βασικά το θέμα είναι τεράστιο και σηκώνει πάρα πολύ συζήτηση. Δυστυχώς το internet cafe παίζει κάτι χαζομπίτια που μου έχουν πάρει τα αυτιά και τα ηχεία είναι κρεμασμένα στα ταβάνια... 8)
Πριν πω κι εγώ την δική μου άποψη, δύο λόγια άσχετα (είναι της μόδας)...
- Αγαπητέ sonus καλώς ήρθες και καλά post. Η είσοδός σου στο avsite μου φάνηκε ολίγον περίεργη κρίνοντας από το γεγονός ότι το πρώτο σου post στην κατηγορία ήταν εντελώς εκτός θέματος και έγινε για να "μαλώσεις" κάποιον για τα γραφόμενά του, δηλαδή για να του την πεις. Δεν μπορώ να ξέρω τι σε οδήγησε σε αυτό αλλά θα εκτιμούσα περισσότερο τακτ στα επόμενα post σου. Εδώ αν κατάλαβες (αν δεν κατάλαβες ο χρόνος θα σε βοηθήσει), δεν χρειάζεται να είμαστε αποστειρωμένοι. Συνεπώς οι μικρές εκτός θέματος αναφορές, είναι αποδεκτές όσο θα ήταν και σε μια live συζήτηση. Εφόσον μπορούμε να επιστρέψουμε στο αρχικό μας θέμα δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Ασχέτως αυτών όμως, νομίζω ότι προφανώς δεν είναι στις αρμοδιότητές σου να διορθώνεις ή να μαλώνεις τα μέλη ανάλογα των διαθέσεών σου. Η άποψή σου φυσικά μπορεί να γίνει σεβαστή με την προϋπόθεση ότι θα τεθεί με όμορφο τρόπο. Για την τήρηση της τάξης όπως και για την τήρηση της θεματολογίας ή όχι, υπεύθυνοι είναι οι συντονιστές των κατηγοριών. Τοιουτοτρόπως θα σε παρακαλούσα να είσαι περισσότερο ευγενικός στους συνφορουμίτες σου, τόσο στα εκτός θέματος όσο και στα εντός θέματος, μιας και παρατήρησα μερικούς άσχημους χαρακτηρισμούς. Εδώ μιλάμε με απόψεις, αν έχουμε ή δηλώνουμε ότι δεν έχουμε και παρακολουθούμε (την δική σου αλήθεια δεν την είδα ακόμη - μόνο κρίσεις στις απόψεις άλλων βλέπω). Δουλειά μας σαφώς δεν είναι να κρίνουμε ο ένας τον άλλον αλλά να εκφράζουμε όσο καλύτερα μπορούμε την άποψή μας ή την διαφωνία μας με την άποψη του συνομιλιτή μας. Σε ευχαριστώ και καλή συνέχεια αν θέλεις να ασχοληθείς με το θέμα και όχι με τουςπαρευρισκόμενους. Ευχαριστώ και πάλι καλώς ήρθες.
- Αντώνη, η άποψή σου, με τον τρόπο που την εκφράζεις, φυσικά και δεν είναι σεβαστή από κανέναν (θα το παρατήρησες άλλωστε). Θα σε παρακαλέσω την επόμενη φορά, αν δεν θέλεις να ασχοληθείς ή να πεις την άποψή σου, να πας να πιείς τον φραπέ χωρίς επιπλέον (τέτοιου τύπου) δηλώσεις. Πάνω από όλα, πάνω από τις απόψεις όλων μας, στο avsite μετράει το καλό κλίμα και η διατήρηση αυτού.
Γενικώς. Τα thread του avsite δεν ανοίγονται για να βρίσκουμε ευκαιρία (ιδίως οι ανώνυμοι) να την πούμε σε όποιον δεν γουστάρουμε. Και αν είναι αυτό το χόμπυ μας, υπάρχουν pm, e mail, msn, τηλέφωνα, ασύρματοι, ταχυδρομικά περιστέρια κλπ...
-----------------------
Επί του θέματος.
Εν ολίγοις ο Βασίλης ο Τσαντουλής με καλύπτει στη αρχική του τοποθέτηση. Η διασπορά ή όχι ενός ηχείου μπορεί να είναι ευχή και κατάρα μαζί. Όμως...
Σε προσωπικό επίπεδο, θεωρώ ότι η ύπαρξη ενός ηχείου με μεγάλη κατευθυντικότητα δεν αναιρεί το γεγονός της ύπαρξης σχετικά περιορισμένου sweet spot (και αυτό θεωρώ ως ιδανικό σενάριο). Αν αυτό δεν ακούγεται έτσι, τότε μάλλον η ηχογράφηση είναι λάθος ή το ηχείο δεν έχει στηθεί σωστά. Η χωρική πληροφορία (γενικώς) μπορεί να βγει από πολλαπλά σημεία στον χώρο ακρόασης, δηλαδή αν υπάρχει έντονα θα καταλάβουμε τι γίνεται ακόμη και σε πολύ περίεργες θέσεις ακρόασης. Η ακριβής όμως πληροφορία μεγέθους σκηνής, βάθους, ύψους, πλάτους, μεγέθους οργάνου κλπ, ΠΡΕΠΕΙ να βγαίνει σε περιορισμένες θέσεις, διότι πολύ απλά έτσι συμβαίνει και στην πραγματικότητα. Μην ξεχνάμε ότι και στο live υπάρχουν τοίχοι δεξιά και αριστερά, υπάρχουν αντανακλάσεις και φυσικά υπάρχει μέγεθος σκηνής με συγκεκριμένα όργανα. Το παράδειγμα των drums ίσως δεν είναι ενδεδειγμένο. Φανταστείτε όμως μια κιθάρα σε έναν χώρο ακρόασης live, ή ένα βιολί ή ένα μικρό σύνολο. Φυσικά και δεν θα ακούτε το ίδιο σε όλο τον χώρο ειδικά αν είναι μεγάλος, φυσικά θα ακούτε τις αντανακλάσεις αυτού, φυσικά θα ακούτε τον χώρο με τα προβλήματά του (εκτός κι αν έχει εισέλθει επεξεργασία διότι flat χώρος+μηχάνημα ή όργανο δεν υπάρχει από μόνο του). Φυσικά και δεν είναι σωστό να ακούμε την κιθάρα ή τα drums ΤΕΡΑΣΤΙΑ και από παντού. Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στο σπίτι μας. IMHO...
Τελικά η άποψή μου είναι ότι οι δύο αναζητήσεις (μεγάλη διασπορά + sweet spot) πρέπει να συγκλίνουν, στον βαθμό που μας επιτρέπει ο χώρος μας. Επειδή όμως δεν έχουμε τους τέλειους χώρους καλύτερα να προτιμήσουμε την λύση του sweet spot αν θέλουμε να ακούμε ότι θέλει ο ηχολήπτης και όχι μια δική μας version. Φυσικά συμβιβαζόμαστε και με τα χαρακτηριστικά των ηχείων μας. Συνήθως (συνήθως λέω και κατά την άποψή μου), όταν ακούω το ίδιο ακριβώς πράγμα από πολλά σημεία σε ένα σπίτι, παίζει χωρίς σωστή πληροφορία χώρου και αυτό φυσικά είναι λάθος διότι είναι αφύσικο (ή το αποφάσισε κάποιο τζιμάνι της ηχοληψίας)...
Σε ότι έχει να κάνει με τις ηχογραφήσεις, δεν έχει σημασία ο αναλογικός (άλλοι λένε φυσικός λες και οι άλλοι τρόποι είναι αφύσικοι...) ή ο ψηφιακός τρόπος. Η τεχνολογία λέει ότι τα πολλά μικρόφωνα και η ψηφιακή επεξεργασία θα αποδώσει καλύτερα το πραγματικό, ακόμη κι αν εισέρχεται σε μεγαλύτερο βαθμό η άποψη του ηχολήπτη γι αυτό. Σε κάθε περίπτωση είναι πιο εύκολο να βγάλεις το σωστό μέγεθος σκηνής με ψηφιακό τρόπο (φίλτρα) από ότι με αναλογικό, με πολλά μικρόφωνα από ότι με ένα και αυτό είναι προφανές. Γι αυτό και όλοι ηχογραφούν πλέον έτσι. Αλλά περί ορέξεως.
Εδώ οφείλω να θίξω και κάτι άλλο όμως. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι χαϊεντάδες ή όχι, πλέον δεν δίνουν σημασία σε τέτοια θέματα, γι αυτό και ακούνε ότι να ναι όπως να ναι, γι αυτό και δεν δίνουν σημασία στην απόλυτη στερεοφωνία παρά μόνον στις μάρκες των ηχείων τους, τα dB, άντε και την απόκριση. Στη μόδα φυσικά πάντα είναι οι... χροιές, (ασχέτως αν στο σπίτι τους η κιθάρα και οι φωνές έχουν το χαμηλό του κοντραμπάσσου ή οι κιθάρες σκάνε πρώτα στο ταβάνι και μετά στο αυτί τους...). Γιατί για να έχεις σωστή απόδοση χωρικής πληροφορίας (για να έχεις εν ολίγοις αυτό που θέλει να σου δώσει σε κάθε περίπτωση ο ηχολήπτης), πρέπει ο χώρος σου να επιδρά όσο το δυνατόν λιγότερο στον ήχο, ή όσο θέλει η ηχογράφηση, με ότι αυτό συνεπάγεται...
Τέλος, φίλε Βασίλη (αν κατάλαβα καλά τι ρωτάς...). Ο ηχολήπτης φυσικά και μπορεί να μεταβάλει την κατακόρυφη και οριζόντια διασπορά, να μεταβάλει το μέγεθος σκηνής ή την θέση του κέντρου αυτής σε οποιοδήποτε ηχείο - σύστημα, όχι φυσικά κουνώντας τα ηχεία ή αλλάζοντας τα φυσικά τους χαρακτηριστικά αλλά με απλά ψηφιακά φίλτρα. Από τέτοιου είδους φίλτρα περνούν ΟΛΕΣ οι ψηφιακές ηχογραφήσεις και βεβαίως ΟΛΟΙ οι σοβαροί ψηφιακοί ισοσταθμιστές χώρου ψιλοέχουν (μπορείς να το κάνεις πριν και μετά, που λένε). Τοιουτοτρόπως στο σπίτι ακόμη και με το ταπεινό ultra curve μπορώ να κάνω ασύληπτες καγκουριές παίζοντας με φίλτρα stereowidth, asymmetry, rotation, shuffle.
Μπορώ να (αντιγράφω από το manual του ισοσταθμιστή):
- Καθορίσω το στερεοφωνικό εύρος και συνεπώς την καθαρότητα διαχωρισμού ανάμεσα σε δεξί και αριστερό κανάλι.
- Ρυθμίσω την σχετική ένταση του αριστερού και δεξιού στερεοφωνικού σήματος και τα 90 μοίρες χωρίς να επηρεάζεται το κεντρικό μονοφωνικό σήμα. (στα άκρα το κάνεις μονοφωνικό).
- Να ορίσω την θέση ολόκληρου του σήματος μέσα στο φάσμα χωρίς να επηρεάσω τις σχέσεις των εντάσεων μεταξύ στερεοφωνικού και μονοφωνικού σήματος. Δηλαδή μπορώ να ορίσω τη θέση ενός μεμονωμένου σήματος μέσα σε μία μίξη (πανοραμική ρύθμιση - true stereo).
- Nα διευρίνω δεξιά και αριστερά, να κατανέμω μια περιοχή χαμηλών συχνοτήτων (συνήθως κάτω απο 600Hz) με τον τρόπο που θέλω έτσι ώστε η κατανομή του ήχου στον χώρο να γίνει πιο έντονη.
........
Με λίγα λόγια αλλάζω σε πολλές διαστάσεις την σκηνή, την πάω άμα θέλω βόλτα κλπ. Έχει πολύ πλάκα (φυσικά δεν τα χρησιμοποιώ).

Τα παραπάνω φίλτρα τα χρησιμοποιούν τόσο οι ηχολήπτες κατά το mastering όσο και σε συναυλίες όπου το sweet spot και το εύρος σκηνής πρέπει να είναι τεράστια για να ακούνε όλοι πχ σε ένα γήπεδο ή ένα νυχτομάγαζο ΑΠΟ ΗΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΤΑΒΑΝΙΑ. Όλα φυσικά γίνονται σε ψηφιακό επίπεδο για να μην επηρεάζονται στο ελάχιστον οι... χροιές των οργάνων. Digital rulezzz, απλά πράγματα...


Βασικά το θέμα είναι τεράστιο και σηκώνει πάρα πολύ συζήτηση. Δυστυχώς το internet cafe παίζει κάτι χαζομπίτια που μου έχουν πάρει τα αυτιά και τα ηχεία είναι κρεμασμένα στα ταβάνια... 8)