Technics SL-1200 CLUB

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Reaction score
Όχι άλλο σπρέι....χααχχαχα!
25 χρόνια άντεξε , αίσχος.:p
Εεε ναι, ότι ήθελε αλλαγή είναι σίγουρο. Απλά με καθάρισμα θα δούλευε για λίγο, ώστε να αντιληφθείς πως φταίει το ρυθμιστικό.

Reaction score
Καλησπέρα , θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε κάποιο κατάστημα στην Αθήνα που αναλαμβάνει να τοποθετήσει - ρυθμίσει την κεφαλή denon dl-103 στο sl 1200 μαζί με όποια μετατροπή χρειαστεί στο βραχίονα , καθώς έιμαι άσχετος εντελώς απο το άθλημα.

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
Exclusive: One Week With Technics' New SL-1000R Direct Drive Turntable
Michael Fremer | Jan 30, 2018

. . . The SL-1000R comes with a new 10" version of the special magnesium arm-tube arm that was part of the limited edition SL-1200GAE. According to Technics, the new arm has more precise bearings, analogous to what Rega does with it's upscale arms that outwardly appear similar if not identical to lower cost ones but are not. The supplied arm is in a board that can be swapped out for a few other arms, with Technics supplying the boards, so far for an Ortofon and an SME. In addition there are two other arm boards that mount to the back and side of the plinth for a total of 3 possible simultaneous arms as seen at CES . . .

Read more at https://www.analogplanet.com/conten...0r-direct-drive-turntable#2QjTpKzd6m36GCj5.99

Reaction score
Καλησπέρα!

Ποια είναι η άποψή σας για την denon DL301 mkII στο SL-1200 mk2;

Είναι καλό το ταίριασμα;

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Reaction score
Καλησπέρα!

Ποια είναι η άποψή σας για την denon DL301 mkII στο SL-1200 mk2;

Είναι καλό το ταίριασμα;
Το "ταίριασμα", όπως το λες, είναι συνάρτηση του βραχίονα και της κεφαλής, όχι του πικ απ και της κεφαλής.

Ποιον βραχίονα έχεις στο SL-1200 MK2;

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Reaction score
Το "ταίριασμα", όπως το λες, είναι συνάρτηση του βραχίονα και της κεφαλής
Βεβαίως (μετρήσιμο μέγεθος κι όχι "ακροάσιμο", υπολογίζεται με το βάρος της κεφαλής για την συχνότητα συντονισμού, δώσε τον τρόπο υπολογισμού), και φυσικά ταίριασμα φόνο στειτζ και κεφαλής στη συνέχεια, επίσης μετρήσιμο μέγεθος κι όχι ακροάσιμο (γκέιν και τα σχετικά). ;)

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Reaction score
Συμφωνώ.

Ελπίζω ο @Central να αντιλήφθηκε ότι η απάντηση στο ερώτημα του δεν είναι τόσο απλή.;)

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Reaction score
Αν είναι με τον μανίσιο βραχίονα, 13άρα κεφαλή μια χαρά είναι. Και με ελλειπτική ακίδα, σούπερ!
Πες και δυο λόγια για την ενδοτικότητα της κεφαλής και την ενεργό μάζα βραχίονα για να ξεμπερδευτεί ο άνθρωπος.

Reaction score
Ο βραχίονας είναι μαμά...

Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!
[DOUBLEPOST=1519308590][/DOUBLEPOST]Επίσης πείτε μου και αυτό (μιας και βρίσκομαι σε διαδικασία αγοράς)...

Μεταξύ ενός mk2 δεκαετίας 1990 (μέσα) και ενός τελευταίου μοντέλου 2009-2010 σε εξαιρετική κατάσταση και με λίγα "χιλιόμετρα" και τα δύο και σε ίδια τιμή...

Ποιο θα διαλέγατε;;;

Reaction score
Καλησπερα και απο μενα.
Ξερει κανεις αν το Gold SL 1200 του 97 ( Limited) εχει διαφορες απο το κανονικο? Και ποιες ειναι αυτες?

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
Updates and Corrections to Recent Technics SL-1000R Preview Story
Michael Fremer | Feb 21, 2018

In the recent story about the week I spent with Technics' new SL-1000R turntable, the difference between what's commonly referred to as an arm's "effective length" and how Technics uses the term in its literature led to some confusion and a series of conceptual errors on my part for which I take full responsibility . . .

. . . So out came the Acoustical Systems SMARTractor to measure the P2S distance and sure enough the arm's P2S distance, not its effective length was 239mm! The arm's true effective length was 254mm not 239mm. I was correct enough about that, but that led me to make some mistakes conceptual and otherwise . . .

. . . First, I thought this confirmed that Technics had made a serious error and that if I wanted the Löfgren A alignment I'd have to re-do the overhang using Wally's gauge, which is what i did and that's how I listened. However, had I left the overhang alone, as it was set up using the Technics gauge, that would have been correct, based on Technics' calculations though they don't reveal the source of their geometry. In any case, you can pretty much set up any arm using Baerwald, Löfgren, Stevenson or UNI-DIN and get different but acceptable results. Since the "null" points are based upon never kept standards as to where the lead in and lead out groove areas start and stop, there's definitely room for some "play"
Nonetheless, I apologize for making Technics look like its geometry was in error, when it was not. My conceptual error was not realizing that since the Technics overhang gauge is a head shell holder that duplicates the arm terminating collet, the overhang setting must be correct for whatever is their geometric calculation. Whether or not what I came up with resulted in a gross error or simply another but different solution is something about which I'm not yet certain. I've got an email in to Wally for his explanation . . .

https://www.analogplanet.com/content/updates-and-corrections-recent-technics-sl-1000r-preview-story

Reaction score
το κουμπί που μηδενίζει το pitch control
Ευχαριστω πολυ! Ξερεις αν υτο το κουμπι προστεθηκε αργοτερα και σε ποια εκδοση? Γιατι αν ειναι μονο αυτο δικαιολογειται η τιμη του σημερα σαν μεταχειρισμενο απο 1500-2000 ευρω? Αν αφησουμε εξω το οτι ειναι limited φυσικα...
Ζηταω συγγνωμη στο thread αλλα μονο απο εδω θα μπορουσα να ζητησω βοηθεια γιατι ψαχνω για ενα 1200 - 1210 για αγορα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
alkapsal