TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Μηνύματα
2.883
Reaction score
264
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Μήτσο, όταν αναφέρεσαι σε «πάπιες», «καταρτισμένους» & «παπαγαλάκια», σε ποιους αναφέρεσαι?
Για να καταλάβουμε δηλαδή..... :109:
Αναφερομαι σε ολους οσους επιμενουνε να λενε πως τα μοτερ που τσιμπανε λαδι,πως ειναι για ''πεταμα''.Ολλα σχεδον τσιμπανε λαδι,αλλα μου την σπαει αγρια να διαβαζω οτι τα honda π.χ (που ειναι japan) πως ειναι τα νουμερο ενα μοτερ,ενω των ιταλικων,οτι δεν πιανουνε μια.Εσχος ειναι αυτο για εμενα.Ξερετε ποσα πεζο 106 ραλι 1.600cc 16v,ειχανε σπασει το μοτερ στα πρωτα 10.000 χλμ?????Παμπολα.Ξερετε ποσα S 2.000 τιναξανε μοτερ????Ρωτηστε εναν χοντακια και θα καταλαβετε.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Θα μου πει καποιος απο ολους οσους λενε για τα μοτερ που τσιμπανε λαδακι,ποσο τσιμπανε τα μοτερ της Honda που παραπανω ανεφερα η' ορισμενοι κανουνε την παπια εδω μεσα και μονο τα καλα και συμφεροντα ξερουνε να λενε????
Αντε να δουμε τελικα ποσο καταρτισμενοι ειναι η' ποσο μεγαλα παπαγαλιακια τους εχουνε κανει μερικες μαρκες εδω στην πατριδα μας?????
Aν βολεύεσαι με Μitsubish Colt 1200 του 1970, το μόνο Γιαπωνέζικο στην οικογένεια, αυτό δεν έκαιγε σχεδόν καθόλου.



Moυ έχει μείνει το γαλάζιο χρώμα των τζαμιών του, και η υπέροχη μυρωδιά του χρώματος και των πλαστικών του. (Πολύ διαφορετική από των Ιταλικών και Γερμανικών, που έζησα στην συνέχεια).

Όσο για τις προσβολές περί παπαγαλακίων, που, αναγκαστικά αφού συμμετέχω στην συζήτηση, θίγουν και εμένα, σου τις επιστρέφω στο ακέραιο!


:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Είχε η μάνα μου ένα Subaru Rex 5 600cc. Η πρώτη του έφτανε τα 35 χμ/ώρα. Σαμάν άριστο με συγχρονιζέ! Είχα βάλει πρώτη στα 80 αλλά φυσικά όπως τόνισες, δεν άφησα το συμπλέκτη.
Αυτό εδώ το έχω οδηγήσει! (1η έκδοση με την μηχανή πίσω).



Μία αίσθηση σαν καλοκουρδισμένο και καλολαδωμένο καροτσάκι της λαϊκής, ένα πράμα...


:142:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Αναφερομαι σε ολους οσους επιμενουνε να λενε πως τα μοτερ που τσιμπανε λαδι,πως ειναι για ''πεταμα''.Ολλα σχεδον τσιμπανε λαδι,αλλα μου την σπαει αγρια να διαβαζω οτι τα honda π.χ (που ειναι japan) πως ειναι τα νουμερο ενα μοτερ,ενω των ιταλικων,οτι δεν πιανουνε μια.Εσχος ειναι αυτο για εμενα.Ξερετε ποσα πεζο 106 ραλι 1.600cc 16v,ειχανε σπασει το μοτερ στα πρωτα 10.000 χλμ?????Παμπολα.Ξερετε ποσα S 2.000 τιναξανε μοτερ????Ρωτηστε εναν χοντακια και θα καταλαβετε.

Κανόνισε να σου στείλω τον Κασιδιάρη :116:

Βρε πουλάκι μου, εγώ που δηλώνω απερίφραστα Ιταλόφιλος (φαντάζομαι το έχω το δικαίωμα) ξέρω πολύ καλά πως 2λιτρο ατμοσφαιρικό με 240 άλογα που στροφάρει στις 9 (και πολλές φορές 9+) όχι μόνο καίει λιγότερα από 1000ml/1000km αλλά ΑΝΤΕΧΕΙ!!!
Εσύ πιστεύεις πχ πως υπάρχει δείγμα ευρωπαϊκού οχήματος που να αντέχει τέτοιες καταπονήσεις? Βρες μου ένα (όχι αγωνιστικό ή ντραγκστεράδικο).

Είπαμε δεκάδες φορές πως το να κάψει λάδι ένα μοτέρ δεν είναι κακό, αν όμως η κατανάλωση παραμείνει σε λογικά πλαίσια (πχ 300-400ml).
Όμως όταν ταξιδεύεις με μοτέρ που καίει 1lt/1000km και στο γύρο της Ευρώπης οδικώς πριν βάλεις βαλίτσες βάλεις την κούτα με τα λάδια, εεε, ναι, υπάρχει θέμα.
 

Μηνύματα
14.045
Reaction score
11.740
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Αυτό εδώ το έχω οδηγήσει! (1η έκδοση με την μηχανή πίσω).

Μία αίσθηση σαν καλοκουρδισμένο και καλολαδωμένο καροτσάκι της λαϊκής, ένα πράμα...
Ναι αυτό είχαμε. Δυστυχώς δεν μπορώ να διαφωνήσω, αλλά όταν ήμουν 16+ χρονών και δεν είχα οδηγήσει τίποτε άλλο παρά μόνο αυτό και το OPEL KADETT B CARAVAN 1200S του πατέρα μου, ήταν πύραυλος!
Και ο ήχος του κινητήρα άπαιχτος!
Λαδάκι πάντως δεν έκαιγε.
 

Μηνύματα
2.883
Reaction score
264
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Κανόνισε να σου στείλω τον Κασιδιάρη :116:

Βρε πουλάκι μου, εγώ που δηλώνω απερίφραστα Ιταλόφιλος (φαντάζομαι το έχω το δικαίωμα) ξέρω πολύ καλά πως 2λιτρο ατμοσφαιρικό με 240 άλογα που στροφάρει στις 9 (και πολλές φορές 9+) όχι μόνο καίει λιγότερα από 1000ml/1000km αλλά ΑΝΤΕΧΕΙ!!!
Εσύ πιστεύεις πχ πως υπάρχει δείγμα ευρωπαϊκού οχήματος που να αντέχει τέτοιες καταπονήσεις? Βρες μου ένα (όχι αγωνιστικό ή ντραγκστεράδικο).

Είπαμε δεκάδες φορές πως το να κάψει λάδι ένα μοτέρ δεν είναι κακό, αν όμως η κατανάλωση παραμείνει σε λογικά πλαίσια (πχ 300-400ml).
Όμως όταν ταξιδεύεις με μοτέρ που καίει 1lt/1000km και στο γύρο της Ευρώπης οδικώς πριν βάλεις βαλίτσες βάλεις την κούτα με τα λάδια, εεε, ναι, υπάρχει θέμα.
Γιαννη ο Κασιδιαρης ειναι ''φιλο μας''.ΧΕ ΧΕ
Το γκολφακι μου περσι (1,6fsi) εκαψε 200 ml λαδι στα 10.000 χλμ με νορμαλ γκαζι και ορισμενες φορες ταξιδι στην εθνικη το καλοκαιρι με 140-160 σταθερα και κλιματισμο ανοιχτο.Ειναι αυτος λογος να κατακρινουμε αυτο το μοτερ????Οχι
Ενος φιλου μου,το 1,6 vti που το εχει νορμαλ,με 120.000χλμ του καιει 1lt/1.000χλμ στα 6.000χλμ χωρις να το ανοιγει και πολυ.Η κορολα 1,4vvti του 2001 ενος γειτονα επεινε τον αμπακο απο λαδι και στα 50.000χλμ του αλλαξανε μοτερ μεσα στην εγγυηση.Αυτο δηλ το γιαπωνεζικο τι πρεπει να λεμε οτι ειναι??????
Το δικο μου φοκους καιει 500ml/10.000χλμ
Οσο για το 1lt/1.000χλμ μου ακουγεται υπερβολικο,εκτος και αν το μοτερ ειναι για πεταμα,αλλα και παλι πρεπει να ειναι μια μεμωνομενη περιπτωση κατα την γνωμη μου παντα.
 

Μηνύματα
2.883
Reaction score
264
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Γιαννη ο Κασιδιαρης ειναι ''φιλο μας''.ΧΕ ΧΕ
Το γκολφακι μου περσι (1,6fsi) εκαψε 200 ml λαδι στα 10.000 χλμ με νορμαλ γκαζι και ορισμενες φορες ταξιδι στην εθνικη το καλοκαιρι με 140-160 σταθερα και κλιματισμο ανοιχτο.Ειναι αυτος λογος να κατακρινουμε αυτο το μοτερ????Οχι
Ενος φιλου μου,το 1,6 vti που το εχει νορμαλ,με 120.000χλμ του καιει 1lt στα 6.000χλμ χωρις να το ανοιγει και πολυ.Η κορολα 1,4vvti του 2001 ενος γειτονα επεινε τον αμπακο απο λαδι και στα 50.000χλμ του αλλαξανε μοτερ μεσα στην εγγυηση.Αυτο δηλ το γιαπωνεζικο τι πρεπει να λεμε οτι ειναι??????
Το δικο μου φοκους καιει 500ml/10.000χλμ
Οσο για το 1lt/1.000χλμ μου ακουγεται υπερβολικο,εκτος και αν το μοτερ ειναι για πεταμα,αλλα και παλι πρεπει να ειναι μια μεμωνομενη περιπτωση κατα την γνωμη μου παντα.
Εκανα διορθωση στο λαδι του χοντα
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΤΑ ΧΟΝΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ 1600VTI ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΕ ΤΙΣ 7,000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΧΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΠΟΡ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΡΜΑΛ.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΝΟΡΜΑΛ.
ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 150.000 ΧΛΜ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕ 52,000 ΧΛΜ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΔΙΧΡΟΝΙΛΑ...:103:
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΧΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΕΤΡΑΓΩΝΟΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΥΡΟ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ/ΜΕΣΑΙΕΣ (ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΘΥΜΙΖΩ ΤΑ ΜΙΝΙ ΚΟΥΠΕΡ ΠΟΥ ΕΣΚΑΓΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 4,000) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΨΗΛΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΜΩΤ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΩΝ ΝΑ ΦΤΑΝΗ ΣΕ ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΑ ΥΨΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ!!!!! ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ.
ΚΑΤΑ Τ ΑΛΛΑ ΣΙΒΙΚ 1,4 ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΝΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑ ΕΧΕΙ 425,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕ ΑΚΟΜΑ.
ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ "ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ" ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΜΕΧΡΙ ΣΟΥΝΙΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΚΑΣΜΕΝΟ (ΤΟΧΩ ΚΑΝΗ ΜΕ ΝΟΙΚΙΑΡΙΚΟ ΚΟΡΟΛΑ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ) ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ 0,2/0,3 ΚΙΛΟ ΛΑΔΙ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ 70 ΧΛΜ ΘΑΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ.
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> b

ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΨΙΜΑΤΟΣ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΟΞΕΡ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΘΕΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΔΕΝ "ΣΤΡΑΓΓΙΖΟΥΝ" ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΟΛΗ/ΣΥΣΤΟΛΗ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΣΒΗΝΕΙΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΤΙ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΖΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΗ ΛΙΓΟ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΗΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΗ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΠΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙ ΟΤΙ "ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΞΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ" ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΤΟ ΣΦΥΡΙΞΕ Ο ΜΠΑΤΖΑΚΑΣ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> b

ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΨΙΜΑΤΟΣ ΛΑΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΟΞΕΡ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΘΕΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΔΕΝ "ΣΤΡΑΓΓΙΖΟΥΝ" ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΟΛΗ/ΣΥΣΤΟΛΗ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΣΒΗΝΕΙΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΤΙ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΖΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΗ ΛΙΓΟ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΗΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΗ ΤΙΠΟΤΑ.
ΑΠΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙ ΟΤΙ "ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΞΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ" ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΤΟ ΣΦΥΡΙΞΕ Ο ΜΠΑΤΖΑΚΑΣ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ...
Συνέβαινε και στους τρεις μπόξερ, (flat 4), της VW, 1,6 1,8 2,1 l.


:107:
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Ε ΝΑΙ! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΩ ΑΕΡΟΨΥΞΗΣ.
ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΗΣ ΣΕ ΤΡΙΛΙΤΡΟ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΑΟΥΤΜΠΑΚ Η ΜΠΟΞΤΕΡ Η 911 ΤΟΥΡΜΠΟ "ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ".
ΒΕΒΑΙΑ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ 1,6 ΚΑΙ Τ ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΕΜΙΖΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ 2,5 ΚΙΛΑ ΛΑΔΑΚΙ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Ε ΝΑΙ! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΩ ΑΕΡΟΨΥΞΗΣ.
ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΗΣ ΣΕ ΤΡΙΛΙΤΡΟ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΑΟΥΤΜΠΑΚ Η ΜΠΟΞΤΕΡ Η 911 ΤΟΥΡΜΠΟ "ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ".
ΒΕΒΑΙΑ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ 1,6 ΚΑΙ Τ ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΕΜΙΖΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ 2,5 ΚΙΛΑ ΛΑΔΑΚΙ.
1)O VW 2,1 l είναι υδρόψυκτος, (flat 4).

2)Όλοι οι κινητήρες PORSCHE με τοποθέτηση πίσω, (μέχρι το 2000 νομίζω;), είναι αερόψυκτοι, (flat 4, flat 6).

Το φαινόμενο που περιέγραψες έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική boxer, (αντικρυστών κυλίνδρων, τέλειας εξισσορόπησης κραδασμών κινουμένων μαζών και των αρμονικών τους), και είναι λογικό να εμφανίζεται, εκτός αν έχουν παρθεί ειδικά μέτρα.


:107:
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

1)O VW 2,1 l είναι υδρόψυκτος, (flat 4).

ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ 2,0 ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ ΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ/ΒΑΝΑΚΙΑ ΜΕ ΟΛΑ ΠΙΣΩ.

2)Όλοι οι κινητήρες PORSCHE με τοποθέτηση πίσω, (μέχρι το 2000 νομίζω;), είναι αερόψυκτοι, (flat 4, flat 6).


Το φαινόμενο που περιέγραψες έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική boxer, (αντικρυστών κυλίνδρων, τέλειας εξισσορόπησης κραδασμών κινουμένων μαζών και των αρμονικών τους), και είναι λογικό να εμφανίζεται, εκτός αν έχουν παρθεί ειδικά μέτρα.


:107:
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΠΟΞΕΡ ΗΤΑΝ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ 63 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 86 (2,0/2,2/2,4/2,7/3,0/3,3) ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΥΔΡΟΨΥΞΗ ΣΤΗΝ 959 (2,85) ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΗΤΑΝ 6ΚΥΛ
ΠΛΗΝ ΤΗΝ 912 1,6 ΚΑΙ ΤΗΝ 914/1,7 -914/1,8 ΚΑΙ 914/2,0
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΦΕΡΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ Η 914 ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΗΤΑΝ VW-PORSCHE ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ) ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΞΕΛΙΧΤΗΚΕ.
ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΜΠΟΞΤΕΡ ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΝΟΟΥΧΑΟΥ ΤΗΣ 914.
ΕΙΔΙΚΑ Η 914/6 2.0 ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΦΕΡΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ Η 914 ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΗΤΑΝ VW-PORSCHE ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ) ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΞΕΛΙΧΤΗΚΕ.
ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΜΠΟΞΤΕΡ ΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΝΟΟΥΧΑΟΥ ΤΗΣ 914.
ΕΙΔΙΚΑ Η 914/6 2.0 ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Kαι με κινητήρες VW! (Μιλώντας για τους flat 4). Kαι μάλιστα αυτούς των 411/412, αλλά σε έκδοση με ψεκασμό και κάποιες μικροβελτιώσεις στην (αερό)ψυξη. Και με ήχο κάτι ανάμεσα σε γρήγορη (αερό)ψυκτη μοτοσικλέτα και...(αερό)ψυκτο αεροπλάνο!

http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_914

http://en.wikipedia.org/wiki/Flat-four_engine

Μου επιτρέπετε, λίγο, ελπίζω, ε;








:107:
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΑΝΕΤΑ.....

ΤΟ 76 ΕΙΧΑ ΜΠΗΤΣΜΠΑΓΚΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 412 ΚΑΙ 2 ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΟΠΟΥ Η ΑΕΡΟΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΩ-ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΑΝΕΤΑ.....

ΤΟ 76 ΕΙΧΑ ΜΠΗΤΣΜΠΑΓΚΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 412 ΚΑΙ 2 ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΟΠΟΥ Η ΑΕΡΟΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΩ-ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.
H σειρά 1,7/1,8/2,0 (flat 4), δεν είχε ποτέ από πάνω την φτερωτή, είτε μπήκε σε 411/412, είτε σε PORSCHE, είτε σε TRANSPORTER, (έως το '82 που ο flat 4 έγινε υδρόψυκτος).

Kαι ο λόγος είναι ότι τραβούσε τον αέρα είτε από ειδική "μπούκα" στο αμάξωμα, είτε από ειδική διαμόρφωση διπλών αγωγών κατεβάσματος αέρα με πίεση στο μηχανοστάσιο, και όχι απλά από τον χώρο του κινητήρα όπως ο σκαραβαίος, για βελτιωμένη ψύξη, λόγω αυξημένων, ως προς τον σκαραβαίο, κυβικών και ιπποδύναμης.

Εδώ βλέπουμε το σχετικό setup σε ένα 411:


:107:
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΠΑΓΚΥ ΑΛΛΑ ΜΕ 2 ΚΑΡΜΠ ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΔΕΞΙΑ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΠΑΓΚΥ ΑΛΛΑ ΜΕ 2 ΚΑΡΜΠ ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΔΕΞΙΑ.
H εν λόγω σειρά, η θα ήταν με δύο μονά καρμπυρατέρ αντικρυστά, (ένα σε κάθε κυλινροκεφαλή του boxer), η με ιντζέκσιον. (Ανάλογα με την έκδοση).


:107:
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.800
Μηνύματα
3.027.783
Members
38.495
Νεότερο μέλος
JGmag
Top