TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΣΟΛΕΞ 40ΑΡΙΑ. ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ...
Είχα τον κινητήρα από 412, με κωδικό ΑΝ και 85 hp, πάνω σε TRANSPORTER, και ναι, είχε 2 μονά 40αρια SOLEX.

Να πω κάτι και περί TSI 1400 με turbo και χωρίς compressor, που συνάντησα σε ένα VAG service, πάνω σε ένα SKODA SUPERB, γιατί έχουμε...ξυφυγ λιγλακι...:142:

Mε βάση την χρονολογία κατασκευής του, (2009), η VAG απάντησε ότι η σειρά αυτή δεν έχει το πρόβλημα με την καδένα!

:107:
 


Μηνύματα
7.742
Reaction score
2.208
Και τι έγινε που ξεφύγατε βρε;

Παρεμπιπτόντως Γρηγόρη σε ζηλεύω τρελά: Πρέπει να έχεις οδηγήσει δεκάδες αμάξια, ενώ εγώ μάλλον ούτε δέκα και όλα χρέπια!!
 

Μηνύματα
499
Reaction score
14
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

συνεχιστε να ξεφευγετε βρε μαθαινουμε οταν ξεφευγουν ανθρωποι σαν εσας.
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: Re: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Και τι έγινε που ξεφύγατε βρε;

Παρεμπιπτόντως Γρηγόρη σε ζηλεύω τρελά: Πρέπει να έχεις οδηγήσει δεκάδες αμάξια, ενώ εγώ μάλλον ούτε δέκα και όλα χρέπια!!

ΦΙΛΕ ΝΟΤΗ ΑΠ ΤΑ ΧΡΕΠΙΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΗΣ Ν ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΠΟΥ ΠΩΣ ΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΗΣ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΧΑΡΙΣΩ ΟΛΑ ΤΑ "CLASIC CARS" KAI "FAST LANE" ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΕΠΙΑΣΑ ΓΕΡΜΑΝΟΠΟΛΥΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ 80-85 ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΕΚΑΝΑ ΝΤΕΛΙΒΕΡΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ 20-30% ΣΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟΝ. ΕΛΥΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 14-15 ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ. ΕΚΕΙ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΕΡΟΨΥΚΤΕΣ V12 ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΤΟΥ 80 ΤΗΣ CERES ΤΟΤΕ.
ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΙΔΑ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΥ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥ ΜΑΡΚΑΣ SULTZER ΜΕ ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΕΠΑΝΩ!!!! ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΠΕΛΟΤΑ ΑΠ ΕΞΩ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΔΑ!!!! ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΒΛΙΤΖΕΚΙ ΚΑΙ ΑΜΟΛΑΓΕ ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΔΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΣΑΝ ΜΑΖΟΥΤ.
ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ. ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΤΡΟΦΩΝ 450!!! Α!! ΚΑΙ ΔΙΧΡΟΝΕΣ ΝΤΗΖΕΛ ΜΕ ΣΠΑΣΤΗ ΜΠΙΕΛΑ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΚΕΙ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΕΡΟΨΥΚΤΕΣ V12 ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΤΟΥ 80 ΤΗΣ CERES ΤΟΤΕ.
Σςςςωραίοςςς...

:444:


Απέναντι από ΄κει που έμενα κάποτε, (πολυκατοικία), ζούσε κάποιος συντηρητής παλαιών αυτοκινήτων.

Έφερνε κάθε τόσο απίθανα αυτοκίνητα, του...1880 και μετά.

Μια νύχτα, αισθανθήκαμε το κτίριο να τρέμει και πεταχτήκαμε από τα κρεβάτια μας.

Κοιτάζοντας έξω κάτω στον δρόμο, είδα την σιλουέτα ενός τεράστιου αυτοκινήτου με...μουστάκια, (εξωτερικά φτερά), που είχε φέρει ο άνθρωπος, και το οποίο καθώς δούλευε στο ρελαντί, έκανε ένα χαμηλόσυχνο, (μπάσο), ήχο τόσο δυνατό, που έτριζαν όλα!

Όταν την άλλη μέρα τον ρώτησα το γιατί, μου είπε πως το μοτέρ αυτό ήταν κάπου 10.000 κυβικά και V12 αερόψυκτο.

Από τότε κακίζω την VW, (και τώρα πλέον και την PORSCHE), που διέκοψαν την παραγωγή αερόψυκτων κινητήρων, αντί να τους εξελίξουν στο έπακρο, έχοντας έτσι το συγκριτικό πλεονέκτημα.

Τρανό παράδειγμα αποτελούν η Γερμανική MAGIRUS DEUTZ, και η άγνωστη στην Ελλάδα, Τσέχικη TATRA, που άφησε άφωνους τους Αμερικανούς στον πόλεμο του κόλπου με τα εκπληκτικά αερόψυκτα θηρία της, που δεν καταλάβαιναν τίποτα στους 60+ βαθμούς, (υπό τον ήλιο), όταν τα υδρόψυκτα άλλων κατασκευαστών, που επιχειρούσαν δίπλα-δίπλα, έβραζαν!

Και μιλώντας περί VW, για τον ίδιο λόγο υπερείχαν τα Γερμανικά πολεμικά οχήματα της VW στην έρημο, κατά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο!

(Πω, πω που το έφτασα...)


:107:
 

Μηνύματα
7.742
Reaction score
2.208
ΦΙΛΕ ΝΟΤΗ ΑΠ ΤΑ ΧΡΕΠΙΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΗΣ Ν ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΠΟΥ ΠΩΣ ΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΗΣ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΓΓΕΛΙΑ ΝΑ ΧΑΡΙΣΩ ΟΛΑ ΤΑ "CLASIC CARS" KAI "FAST LANE" ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΕΠΙΑΣΑ ΓΕΡΜΑΝΟΠΟΛΥΓΩΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ. ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ 80-85 ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΕΚΑΝΑ ΝΤΕΛΙΒΕΡΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ 20-30% ΣΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟΝ. ΕΛΥΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 14-15 ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ. ΕΚΕΙ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΕΡΟΨΥΚΤΕΣ V12 ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΣΑΝ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ ΤΟΥ 80 ΤΗΣ CERES ΤΟΤΕ.
ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΙΔΑ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΥ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥ ΜΑΡΚΑΣ SULTZER ΜΕ ΤΗΝ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΕΠΑΝΩ!!!! ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΠΕΛΟΤΑ ΑΠ ΕΞΩ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΔΑ!!!! ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΒΛΙΤΖΕΚΙ ΚΑΙ ΑΜΟΛΑΓΕ ΧΟΝΤΡΟ ΛΑΔΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΣΑΝ ΜΑΖΟΥΤ.
ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ. ΜΕΓΙΣΤΟ ΣΤΡΟΦΩΝ 450!!! Α!! ΚΑΙ ΔΙΧΡΟΝΕΣ ΝΤΗΖΕΛ ΜΕ ΣΠΑΣΤΗ ΜΠΙΕΛΑ.
Ε άνοιξε βρε κανένα θέμα! και ξεκίνα να αραδιάζεις ιστορίες!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Ε άνοιξε βρε κανένα θέμα! και ξεκίνα να αραδιάζεις ιστορίες!!!

Συμφωνώ και επαυξάνω, για άλλη μια φορά.
Ή δώσε ένα τίτλο Γρηγόρη να το ανοίξω εγώ το θέμα και να μεταφέρω κάποια κείμενα από εδώ
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: Re: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Σςςςωραίοςςς...

:444:


Απέναντι από ΄κει που έμενα κάποτε, (πολυκατοικία), ζούσε κάποιος συντηρητής παλαιών αυτοκινήτων.

Έφερνε κάθε τόσο απίθανα αυτοκίνητα, του...1880 και μετά.

Μια νύχτα, αισθανθήκαμε το κτίριο να τρέμει και πεταχτήκαμε από τα κρεβάτια μας.

Κοιτάζοντας έξω κάτω στον δρόμο, είδα την σιλουέτα ενός τεράστιου αυτοκινήτου με...μουστάκια, (εξωτερικά φτερά), που είχε φέρει ο άνθρωπος, και το οποίο καθώς δούλευε στο ρελαντί, έκανε ένα χαμηλόσυχνο, (μπάσο), ήχο τόσο δυνατό, που έτριζαν όλα!

Όταν την άλλη μέρα τον ρώτησα το γιατί, μου είπε πως το μοτέρ αυτό ήταν κάπου 10.000 κυβικά και V12 αερόψυκτο.

Από τότε κακίζω την VW, (και τώρα πλέον και την PORSCHE), που διέκοψαν την παραγωγή αερόψυκτων κινητήρων, αντί να τους εξελίξουν στο έπακρο, έχοντας έτσι το συγκριτικό πλεονέκτημα.

Τρανό παράδειγμα αποτελούν η Γερμανική MAGIRUS DEUTZ, και η άγνωστη στην Ελλάδα, Τσέχικη TATRA, που άφησε άφωνους τους Αμερικανούς στον πόλεμο του κόλπου με τα εκπληκτικά αερόψυκτα θηρία της, που δεν καταλάβαιναν τίποτα στους 60+ βαθμούς, (υπό τον ήλιο), όταν τα υδρόψυκτα άλλων κατασκευαστών, που επιχειρούσαν δίπλα-δίπλα, έβραζαν!

Και μιλώντας περί VW, για τον ίδιο λόγο υπερείχαν τα Γερμανικά πολεμικά οχήματα της VW στην έρημο, κατά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο!

(Πω, πω που το έφτασα...)


:107:
ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ ΜΑΓΚΙΡΟΥΣ ΚΤΕΛ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ-ΣΟΥΝΙΟ. Τ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
ΤΑ ΤΑΤΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣ-ΝΤΑΚΑΡ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΗ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ!!!!!!

ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΤΙΡΙΟ ΣΟΥΛΤΖΕΡ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Σ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΥΡΜΗΓΚΙ....



http://justacarguy.blogspot.gr/2007/05/worlds-biggest-piston-engine.html

Maximum power:108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque:5,608,312 lb/ft at 102rpm

!!!!!!!!??????????

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΘΕ ΟΡΟΦΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΑΛΚΟΝΙ (ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΔΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ) ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΚΑΛΑ.
ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΕΞΤΡΑ:116:
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΙΧΕ ΚΟΦΤΗ ΣΤΙΣ 102 ΣΤΡΟΦΕΣ....:103::105:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ ΜΑΓΚΙΡΟΥΣ ΚΤΕΛ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ-ΣΟΥΝΙΟ. Τ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.
ΤΑ ΤΑΤΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣ-ΝΤΑΚΑΡ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΗ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ!!!!!!

ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΤΙΡΙΟ ΣΟΥΛΤΖΕΡ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ Σ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΥΡΜΗΓΚΙ....



http://justacarguy.blogspot.gr/2007/05/worlds-biggest-piston-engine.html

Maximum power:108,920 hp at 102 rpm
Maximum torque:5,608,312 lb/ft at 102rpm

!!!!!!!!??????????

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΘΕ ΟΡΟΦΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΑΛΚΟΝΙ (ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΔΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ) ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΚΑΛΑ.
ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΕΞΤΡΑ:116:
OYAOY!!!


:444:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

Nα και ένας, σύγχρονος, αερόψυκτος V12 BITURBO TATRA:



:)
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΙΧΕ ΚΟΦΤΗ ΣΤΙΣ 102 ΣΤΡΟΦΕΣ....:103::105:
Tεράστιες οι μάζες, οι διαδρομές και αδύνατο το λεπτομερειακό ζύγισμα.
Από την άλλη, το ζητούμενο εδώ είναι η χωρίς όριο αξιοπιστία και διάρκεια...

:107:
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΠΡΟΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ VW ΜΕ ΤΟΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΔΟΣΤΕΓΕΙΣ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΕΣ ΦΛΟΓΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ.
ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ Η ΜΕ ΚΑΔΕΝΑ Η ΜΕ ΓΡΑΝΑΖΙ ΑΡΑΓΕ???
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΝΤΗΖΕΛ ΚΑΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΤΑ ΠΡΟ ΜΠΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΨΕΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΑΝ ΤΑ 2002 ΚΑΙ ΤΑ NSU TTS 1300 THΣ KUGELFISER ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΟΣ ΤΟ 72!
ΕΝΕΣΟΥ ΤΙΤΙΕΣ...ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΠΑΩ ΣΗΜΕΡΑ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΠΡΟΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ VW ΜΕ ΤΟΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΔΟΣΤΕΓΕΙΣ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΕΣ ΦΛΟΓΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ.
ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ Η ΜΕ ΚΑΔΕΝΑ Η ΜΕ ΓΡΑΝΑΖΙ ΑΡΑΓΕ???
Tον εκκεντροφόρο εννοείς;



:111:
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΟΧΙ Ο ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΧΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ. Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ? ΣΤΟ 1 ΚΑΙ 40 ΔΕΣ.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΟΧΙ Ο ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΧΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΝΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΤΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ. Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς την ερώτηση.

Αν εννοείς την αντλία βενζίνης, αυτή κινείται από άξονα με έκκεντρο.

Πάντως οι κινητήρες αυτοί δεν είχαν ούτε ιμάντες ούτε καδένες, κάτι που συντελούσε στην εξαιρετική, υπό προϋποθέσεις, αξιοπιστία τους. (Ο μόνος ιμάντας ήταν αυτός της γεννήτριας ρεύματος).

:107:
 

Μηνύματα
32.072
Reaction score
26.966
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΝΤΗΖΕΛ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑΝΑΙ ΜΠΙΖΙΝΑ.
 

Μηνύματα
7.742
Reaction score
2.208
Και φυσικά ο Λεντβίνκα ξεπατικώθηκε τα μάλα από τον κύριο Πόρσε και το σκαθαράκι του.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: TSi 1.4 (& 1.2, 1.8, 2.0?) ---> blr!!!!

ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΝΤΗΖΕΛ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑΝΑΙ ΜΠΙΖΙΝΑ.
Αναφέρεσαι στον TATRA V12!

To λοιπόν, εγώ θα τον έλεγα άξονα κίνησης του κόμπλερ για την φτερωτή!


:107:
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.800
Μηνύματα
3.027.794
Members
38.495
Νεότερο μέλος
JGmag
Top