Usb Καλώδια

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Κοίτα. Γνωρίζω επίσης ότι τα dts και τα dolby digital χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον για μπαμ μπουμ, να αναπαράγουν τα ηχητικά εφέ ( που σκοπό έχουν να σε εντυπωσιάσουν, όχι να σε μαγέψουν, όπως είναι η γραμμή που ακολουθείται στα σοβαρά ηχοσυστήματα για μουσική ). Θέλεις να μου πεις λοιπόν ότι αποτελεί αναφορά ένα τέτοιο σύστημα που περιγράφεις για σύγκριση με ένα - επαναλαμβάνω - σοβαρό και υποτυπωδώς ρυθμισμένο ηχοσύστημα ως προς την ανάλυση που παρέχουν?
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Η τοποθέτηση των ηχείων στον χώρο είναι ένα ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟ θέμα με αυτό που συζητάμε εδώ την μεταφορά ψηφιακού σήματος μέσα από διαφορετικά καλώδια.
Δεν συζητάμε για τη μεταφορά του ψηφιακού σήματος, αλλά για τη δυνατότητα που έχει ο καθένας να ακούσει τις διαφορές που προκύπτουν. Όπως προκύπτουν διαφορές και κατά τη μετακίνηση των ηχείων για παράδειγμα. Σχετικότατο το βρίσκω.
 

I

iason

Guest
Η τοποθέτηση των ηχείων στον χώρο είναι ένα ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟ θέμα με αυτό που συζητάμε εδώ την μεταφορά ψηφιακού σήματος μέσα από διαφορετικά καλώδια.
Από τα γραφόμενα αντιλαμβάνομαι ότι παρόλο πού τα μετακίνησες διαφορές δεν άκουσες:)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.981
Reaction score
92.276
κάτι κάνουμε τώρα.....:prankster:
Παρακαλώ ενημερώστε το φόρουμ για το αποτέλεσμα και την μεθοδολογία της τυφλής δοκιμής σας οταν την κάνετε. Εχει ενδιαφέρον και σίγουρα θα ειναι καθοριστικό στοιχείο στην συζήτηση
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.188
Κοίτα. Γνωρίζω επίσης ότι τα dts και τα dolby digital χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον για μπαμ μπουμ, να αναπαράγουν τα ηχητικά εφέ ( που σκοπό έχουν να σε εντυπωσιάσουν, όχι να σε μαγέψουν, όπως είναι η γραμμή που ακολουθείται στα σοβαρά ηχοσυστήματα για μουσική ). Θέλεις να μου πεις λοιπόν ότι αποτελεί αναφορά ένα τέτοιο σύστημα που περιγράφεις για σύγκριση με ένα - επαναλαμβάνω - σοβαρό και υποτυπωδώς ρυθμισμένο ηχοσύστημα ως προς την ανάλυση που παρέχουν?
Φαίνεται πως δεν καταλαβαίνεις την ουσία των πραγμάτων. Σημασία δεν έχει για ποιο σκοπό χρησιμοποιούνται τα home cinema συστήματα, σημασία έχει πως γίνεται μεταφορά κωδικοποιημένου ψηφιακού σήματος από το player προς τον AV ενισχυτή. Αν υπήρχε διαφοροποίηση του σήματος λόγω καλωδίου ο ενισχυτής ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να «καταλάβει» την κωδικοποίηση και θα «ξεκλείδωνε».
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.188
Κοίτα. Γνωρίζω επίσης ότι τα dts και τα dolby digital χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον για μπαμ μπουμ, να αναπαράγουν τα ηχητικά εφέ ( που σκοπό έχουν να σε εντυπωσιάσουν, όχι να σε μαγέψουν, όπως είναι η γραμμή που ακολουθείται στα σοβαρά ηχοσυστήματα για μουσική ). Θέλεις να μου πεις λοιπόν ότι αποτελεί αναφορά ένα τέτοιο σύστημα που περιγράφεις για σύγκριση με ένα - επαναλαμβάνω - σοβαρό και υποτυπωδώς ρυθμισμένο ηχοσύστημα ως προς την ανάλυση που παρέχουν?
Να σού δώσω ένα χειροπιαστό παράδειγμα επειδή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις:

Εχεις ένα .zip αρχείο αποθηκευμένο στον σκληρό σου δίσκο. Εάν πας με έναν hex editor και το πειράξεις και αλλάξεις έστω και ένα bit πάει το αρχείο καταστράφηκε. Δεν θα μπορέσει ποτέ πια το winzip να καταφέρει να το ανοίξει και να το αποσυμπιέσει.
Το ίδιο ακριβώς θα πάθαινε και ο AV ενισυτής αν υπήρχε έστω η παραμικρή διαφοροποίηση στο σήμα που λαμβάνει μέσω coaxial.

Οποιος το καταλαβαίνει, το καταλαβαίνει..

Οποιος δεν το καταλαβαίνει ας έρθει να του πουλήσω κάτι ωραία coaxial που έχω φτιάξει προς 2500€ το μέτρο. :gotcha:
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Συγνώμη, επειδή δεν κατάλαβα. Τώρα μιλάμε σε θεωρητικό επίπεδο ή έχεις κάνει δοκιμή ψηφιακών Interconnects σε σύστημα αξιώσεων?
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.188
Συγνώμη, επειδή δεν κατάλαβα. Τώρα μιλάμε σε θεωρητικό επίπεδο ή έχεις κάνει δοκιμή ψηφιακών Interconnects σε σύστημα αξιώσεων?
Μάλλον ότι και να σού πω δεν έχεις ιδέα από ψηφιακά συστήματα.
Ακου λοιπόν «αναλογικά» τα καλώδια μεταφοράς ψηφιακού σήματος και πλήρωνε 3φίφιες και 4ψήφιες τιμές το μέτρο για «καλύτερη» απόδοση!
Στο κάτω κάτω τι θα γίνουν και οι βιοτεχνίες που τα φτιάχνουν; Κλέφτες να γίνουν για να ζήσουν; :smg:
 


Μηνύματα
30.226
Reaction score
30.015
Σαφώς και δεν υπάρχει καμμία απολύτως διαφορά στην ποιότητα του ήχου ανάμεσα σε διαφορετικές οπτικές ίνες, ή ανάμεσα σε διαφόρων ειδών coaxial καλώδια που μεταφέρουν ψηφιακό σήμα μεταξύ player και dac.

Σκέψου το απλά: Στην περίπτωση των AV συστημάτων έχουμε ένα DVD ή bluray ή media player που συνδέονται ψηφιακά μέσω coaxial (ή μέσω οπτικής ίνας) με τον home cinema ενισχυτή μας. Αν υπήρχε έστω και η παραμικρή διαφορά (έστω και ένα bit) μεταξύ διαφορετικών καλωδίων ο AV ενισχυτής δεν θα μπορούσε να «καταλάβει» το dolby digital ή dts σήμα και θα «ξεκλείδωνε».

Το γεγονός ότι όλοι οι AV ενισχυτές «καταλαβαίνουν» την είσοδο σήματος dolby digital ή dts ασχέτως αν η μεταφορά γίνεται με φθηνό ή ακριβό coaxial καλώδιο είναι ΑΠΟΔΕΙΞΗ πως δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ διαφοροποίηση στην μεταφορά του σήματος λόγω διαφορετικού καλωδίου.
Τάσο επέτρεψέ μου μία μικρή διόρθωση εδώ. Υπάρχουν flags, (σημαίες) που δηλώνουν το ηχητικό φορμά τις οποίες στέλνει το Player στον av, όταν διαβάσει το σχετικό toc, και αυτός αντίστοιχα , αναδεικνύει στην οθόνη του το αντίστοιχο σήμα ή εικονίδιο.
Δεν διαβάζει δλδ την παλμοσειρά ο ενισχυτής και αντιλαμβάνεται την κωδικοποίηση , για να εφαρμόσει την αντίστοιχη αποκωδικωποίηση, αλλά παίρνει έτοιμη την πληροφορία από το δίσκο μέσω του Player.
 

Μηνύματα
30.226
Reaction score
30.015
Εγώ δεν θα σταθώ σε υποθέσεις και θα σου πω ευθέως αυτό που εδώ και πολλά Posts αιωρείται στην ατμόσφαιρα. Πριν βγάλεις συμπεράσματα, καλό είναι να έχεις κάποια αξιόλογα ακούσματα. Και αν εσύ έχεις "monitor" ηχεία, εγώ έχω τελικό που μέχρι πριν λίγα χρόνια έπαιζε για σκοπούς monitoring σε σοβαρά studios ηχογραφήσεων. Άρα, επέτρεψέ μου να ξέρω τι ακούω ( και τι δεν ακούς ).

Δεν υπάρχει λόγος αντιπαραθέσεων και κόντρας. Ο Τάσος έχει τα ανάλογα ακούσματα όπως σίγουρα τα έχεις και εσύ.
Το ότι έχεις ένα μηχάνημα που κάποτε έπαιζε για mastering, ΔΕΝ σημαίνει ότι είναι καλύτερο απαραιτήτως από κάποια άλλα. Υπάρχουν εξαιρετικά μηχανήματα που δεν μπήκαν ποτέ σε studio. Δεν λέει κάτι αυτό.
Ας μείνουμε στο ο καθένας έχει την άποψή του και να τελειώνει το θέμα.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Ναι, αλλά την αναπαράγεις τώρα. Τροποποίησα το μήνυμά μου ακριβώς επειδή έκανα την ίδια σκέψη. Αν θέλεις, κάνε μια τροποποίηση κι εσύ, να μην είναι εμφανές το σχόλιό μου. Λέω εγώ τώρα...
 

Μηνύματα
14.172
Reaction score
11.861
Αχ, αχ, αχ... πού είναι οι παλιές εποχές που ένα τέτοιο θέμα θα είχε σκάσει τώρα!!!
 



Μηνύματα
30.226
Reaction score
30.015
Ναι, αλλά την αναπαράγεις τώρα. Τροποποίησα το μήνυμά μου ακριβώς επειδή έκανα την ίδια σκέψη. Αν θέλεις, κάνε μια τροποποίηση κι εσύ, να μην είναι εμφανές το σχόλιό μου. Λέω εγώ τώρα...
Sorry , no can do. Administrator won't allow it.
 



Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Δεν υπάρχει λόγος αντιπαραθέσεων και κόντρας. Ο Τάσος έχει τα ανάλογα ακούσματα όπως σίγουρα τα έχεις και εσύ.
Το ότι έχεις ένα μηχάνημα που κάποτε έπαιζε για mastering, ΔΕΝ σημαίνει ότι είναι καλύτερο απαραιτήτως από κάποια άλλα. Υπάρχουν εξαιρετικά μηχανήματα που δεν μπήκαν ποτέ σε studio. Δεν λέει κάτι αυτό.
Ας μείνουμε στο ο καθένας έχει την άποψή του και να τελειώνει το θέμα.
Θα με ενδιέφεραν τα άλλα μηχανήματα που δεν έχουν μπει σε studios αν έλεγα ότι το δικό μου είναι το καλύτερο. Ουδέποτε όμως είπα κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα που βλέπω κάτι ιερά τέρατα στις αγγελίες και βγάζω το καπέλο.Είναι όμως γεγονός ότι η Bryston έχει παράδοση στην ανάλυση και είναι ένα επιχείρημα που συνηγορεί στο ότι είμαι σε θέση να ακούσω αρκετές μικρές λεπτομέρειες ( κατ'επέκταση διαφορές όταν γίνονται συγκρίσεις - δοκιμές ), επομένως δεν είμαι ούτε σε κατάσταση Placebo, ούτε τρελός, ούτε φιλόπτωχος για να τα δίνω στους "απόρους βιοτέχνες" για να μη πέσουν στο βούρκο. Και επειδή ακριβώς ξέρω τι ακούω ( χωρίς να έχω αναφερθεί ούτε μια φορά σε παραφρασμένες θεωρίες ) λέω την άποψή μου, επαναλαμβάνω, χωρίς να πιέζω κανένα να πράξει χωρίς δοκιμή, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τη θέση ότι δεν υπάρχουν διαφορές και τέλος. Να λέμε σοβαρά πράγματα και όχι μπαρούφες σε τελική ανάλυση.
Sorry , no can do. Administrator won't allow it.
Administrator wouldn't allow an edit, you say?
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.188
Τάσο επέτρεψέ μου μία μικρή διόρθωση εδώ. Υπάρχουν flags, (σημαίες) που δηλώνουν το ηχητικό φορμά τις οποίες στέλνει το Player στον av, όταν διαβάσει το σχετικό toc, και αυτός αντίστοιχα , αναδεικνύει στην οθόνη του το αντίστοιχο σήμα ή εικονίδιο.
Δεν διαβάζει δλδ την παλμοσειρά ο ενισχυτής και αντιλαμβάνεται την κωδικοποίηση , για να εφαρμόσει την αντίστοιχη αποκωδικωποίηση, αλλά παίρνει έτοιμη την πληροφορία από το δίσκο μέσω του Player.
Ναι βρε Γιάννη (με δύο "ν") έτσι όπως το λες είναι, υπάρχουν σημαίες (flags) που δηλώνουν στον ενισχυτή το είδος του ψηφιακού σήματος που δέχεται: Dolby Digital ή dts.
O ενισχυτής ανάλογα με την «σημαία» που θα «δει» θα εφαρμόσει την κατάλληλη αποκωδικοποίηση. Αν όμως το σήμα του έρθει αλλοιωμένο η αποκωδικοποίηση θα αποτύχει λόγω σφαλμάτων και ο ενισχυτής θα «ξεκλειδώσει».

Εφόσον λοιπόν ο φίλος ισχυρίζεται πως «ακούει» διαφορές από καλώδιο σε καλώδιο άρα αυτό σημαίνει πως το σήμα διαφοροποιείται ανάλογα με το καλώδιο, έστω και λίγο. Δεν μπορεί να είναι και στις δύο περιπτώσεις το ίδιο σύμφωνα με τα λεγόμενά του. Ετσι δεν είναι;
Αν όμως έφτανε διαφοροποιημένο σήμα ανάλογα με το καλώδιο δεν θα μπορούσε ο AV ενισχυτής να εφαρμόσει επιτυχώς την αποκωδικοποίηση.

Γι αυτό ανέφερα στο post #146 τον παραλληλισμό με ένα .zip αρχείο. Αν δεν το μετονομάσεις το winzip θα εξακολουθεί να το βλέπει ως δικό του αρχείο. Αν όμως έχεις πειράξει έστω και ένα bit με έναν hex editor τότε δεν θα καταφέρει να το αποσυμπιέσει.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.615
Μηνύματα
3.057.190
Members
38.579
Νεότερο μέλος
Jiovani75
Top