Yamaha HS8 & Dynaudio 18S : It's only...Monophonic (but I like it)



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Και δεν αρχίζει να γίνεται "κατευθυντικό" πάνω από κάποια συχνότητα?
Το στένεμα στην πολική απόκριση δεν θα μας πείραζε και τόσο,ούτε και το ενδεχόμενο να το αντιλαμβανόμασταν ως ξέχωρη ηχητική πηγή, εφόσον θα είναι το sub εγκατεστημένο ακριβώς στο μεσοδιάστημα μεταξύ των δορυφόρων,
μ'εκείνους να έχουν αμοιβαία επικάλυψη απόκρισης σε τρίτη και τέταρτη οκτάβα.

Ανάλογα όμως ενδεχόμενα χαοτικής φύσης είναι που επιβάλλουν να γίνει μια περαιτέρω διαχείριση πάνω στη full range απόκριση του sub,ώστε ν'αποφευχθούν και οι...΄΄καγκουριές΄΄ με τις παραμέτρους στα φίλτρα...Ποιος θα ήταν λοιπόν ένας ΄΄νόμιμος΄΄ τρόπος ν'αντιπαρέλθουμε με το ένα πάντα sub τα υπάρχοντα ελαττώματα στην απόκριση;

To sub θα παραμείνει σε ίσες αποστάσεις μεταξύ των ηχείων,αλλά θα μετακινηθεί πίσω από τη διάταξη που έχει φτιαχτεί ώστε να πάει πολύ κοντά στο πισινό τοίχωμα και σε αφανή πλέον τοποθεσία.Υπό αυτήν τη συνθήκη αναμένεται να μετριαστεί η ενεργειακή τρύπα μεταξύ 30-40 Hz,ενώ οι πρώτες ακυρώσεις τύπου SBIR να εμφανίζονταν στη ζώνη 150-200 Hz.Χάρη σε αυτό το στοιχείο το αρνητικό κέρδος έγινε δυνατόν να οριστεί σε τιμή κατώτερη των 5 dB με Q ίσο προς 2,5 .

Ιδού λοιπόν οι νέες αποκρίσεις πλάτους για τα επιμέρους κανάλια :
1601744350964.png


Εδώ κύριο μελανό σημείο είναι η ελέω SBIR υποχώρηση με κεντρική συχνότητα 153 Hz...Ύστερα από λίγο ακόμα πείραγμα στην απόσταση από το τοίχωμα και τα ρυθμιστικά του 18S , καταλήγουμε στην παρακάτω απόκριση με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί :
1601744427107.png


Σε αυτήν έχουμε επέμβει με το δεύτερο τριμεράκι των HS8 αποσπώντας ακόμα 2dB απόκρισης για τη ζώνη από 500 Hz και κάτω ως προς τους δορυφόρους.Μπορούμε δε να πούμε ότι σχηματίζει αδρά καμπύλη-στόχο,αφού οι μεταπτώσεις ισχύουν ως επί το πλείστον σε στενές συχνοτικές ζώνες,γεγονός που μειώνει την αντίληψή τους.Εκτιμώ ότι δεν γίνεται καλύτερα με μοναδικά εφόδια τα ρυθμιστικά των συσκευών μας και κανέναν πρόσθετο επεξεργαστή...

Δεν έχουμε όμως ολοκληρώσει ακόμα...
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.134
Reaction score
26.691
Αυτή η τελευταία καμπύλη είναι "συνισταμένη"?
Ρωτάω γιατί ναι μεν βελτιώθηκε δραματικά στα 153, αλλά μετά τα 200 μού φαίνεται ελαφρώς χειρότερη από την προηγούμενη (αν είναι συνισταμένη).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αυτή η τελευταία καμπύλη είναι "συνισταμένη"?
Ρωτάω γιατί ναι μεν βελτιώθηκε δραματικά στα 153, αλλά μετά τα 200 μού φαίνεται ελαφρώς χειρότερη από την προηγούμενη (αν είναι συνισταμένη).
Ληφθείσα ΄΄κανονικά και με το νόμο΄΄ και όχι αλγεβρικό άθροισμα.
Οι αποκλίσεις έχουν σχέση με μικροδιαφορές φάσης όταν εκπέμπουν και τα δύο κανάλια μαζί και είναι στο πρόγραμμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
296850_b55a92d89569e2de40f253cb8da356c5~2.png


Τυχαίο;

Δε νομίζω...

Τες πα, η "λύση" χωρίς ισοσταθμιση, είναι απλή, πολλαπλές πηγές. ;)

Άντε τώρα να βρεις upmixing..

Σιγά σιγά. Όλα θα γίνουν. ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
View attachment 181509

Τυχαίο;

Δε νομίζω...

Τες πα, η "λύση" χωρίς ισοσταθμιση, είναι απλή, πολλαπλές πηγές. ;)

Άντε τώρα να βρεις upmixing..

Σιγά σιγά. Όλα θα γίνουν. ;)
Καλέ μου Ear είναι κρίμα να σου χαλάω τον ενθουσιασμό μιας εύρεσης,αλλά στην κεντρική ακροαματική ζώνη ισχύει η παρακάτω παράσταση RT για τα επιμέρους κανάλια :
1601757043442.png


Και γύρω από αυτήν :
1601757481938.png


Έχουμε δε δρόμο ακόμα,αλλά όχι για upmixing...
 


Μηνύματα
681
Reaction score
1
Μετά την παρουσίαση και το αναλυτικότατο κομμάτι του παντρέματος του συστήματος με τον χώρο θεωρώ ότι ήρθε η ώρα για τις ηχητικές εντυπώσεις. :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.096
Reaction score
124.650
κρίμα να σου χαλάω τον ενθουσιασμό
Δεν τίθεται τέτοιος προβληματισμός. :gotcha:

Κυρίως διότι ξεπέρασα όλα τα στάδια προβληματισμού, φτάνοντας στο συμπέρασμα πως δεν παλεύονται αυτά τα συχνοτικα πλαίσια των χαμηλών συχνοτήτων με απλοϊκές λύσεις, παρά μόνο με συνδυασμένες και πολύπλοκες, γεγονός εξόχως απογοητευτικό.:)

Ας το συζητήσουμε όμως, έτσι για το χαβαλε του.

Η αρχική συμπεριφορά του χώρου στα ερεθίσματα των ηχείων, εκτιμώ πως είναι ανεκτίμητης και "διαχρονικής" τρόπον τινά αξίας, διότι θεωρώ πως εμπεριέχει στοιχεία χρήσιμα και για την μετέπειτα πορεία της αξιολόγησης της συμπεριφοράς του, με βάση μετρήσεις του σετάπ πλέον, κι όχι του ίδιου του χώρου, πράγματα που έχουν μια λεπτή διαφορά μεταξύ τους.

Βεβαίως μας ενδιαφέρει πρωτίστως η μετρήσιμη συμπεριφορά του χώρου σε σχέση με τα ηχεία, καθώς θεωρητικά αυτό ακούμε, αλλά ως γνωστόν, η ηχητική ταυτότητα του χώρου είναι ανεξάρτητη των ηχείων.

Ταυτόχρονα, το ποσοστό μέτρησης της συμπεριφοράς του χώρου ως τμήμα της συνολικής απόκρισης ενός ενιαίου σεταπ-χωρου, ως γνωστόν εξαρτάται τόσο από την ποσότητα ενέργειας που παίρνει στα διάφορα τμήματα του φάσματος, όσο και από την ποσότητα της έμμεσης σε σχέση με την άμεση, λόγος που διαφοροποιείται σε κάθε στάθμη αλλά και αναλόγως παραθύρου μέτρησης.

Ένα στοιχείο που θα μπορούσε να συσχετιστεί με αυτό το σκεπτικό, είναι η άνοδος των μετρήσιμων χρόνων απόσβεσης, με την προσθήκη διαχυτικων διατάξεων (που φυσικά εμπεριέχουν και απορρόφηση).
Βλέπουμε λοιπόν πως στο σημείο που σημείωσα, προ φροντίδας παίζει στο φάσμα 0.31-0.58" με την ακραία άνω τιμή να είναι πολύ απομακρυσμένη από τις υπόλοιπες, ενώ στη συνέχεια μετρήθηκε 0.49-0.52" & 0.47-0.51", δηλαδή, θα λέγαμε πως έχουμε αύξηση των μετρήσιμων χρόνων απόσβεσης, κάτι που βεβαίως δεν μπορεί να οφείλεται στο φάσμα διάχυσης αυτών των διαχυτικων διατάξεων, ούτε σε ακύρωση ακυρώσεων, αλλά έχει άλλες πιθανές εξηγήσεις.

Είναι πάντως κοινώς αποδεκτή πεποίθηση, πως η τοποθέτηση υλικών ηχητικής φροντίδας, οδηγεί σε ελάττωση των χρόνων αντήχησης, κι όχι σε αύξηση.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μετά την παρουσίαση και το αναλυτικότατο κομμάτι του παντρέματος του συστήματος με τον χώρο θεωρώ ότι ήρθε η ώρα για τις ηχητικές εντυπώσεις. :biggrin:
Όταν έλθει σε στάδιο που θα έκρινα βέλτιστο,ενδεχομένως να περάσουμε και σ'αυτές.:wink:
Δεν τίθεται τέτοιος προβληματισμός. :gotcha:

Κυρίως διότι ξεπέρασα όλα τα στάδια προβληματισμού, φτάνοντας στο συμπέρασμα πως δεν παλεύονται αυτά τα συχνοτικα πλαίσια των χαμηλών συχνοτήτων με απλοϊκές λύσεις, παρά μόνο με συνδυασμένες και πολύπλοκες, γεγονός εξόχως απογοητευτικό.:)

Ας το συζητήσουμε όμως, έτσι για το χαβαλε του.

Η αρχική συμπεριφορά του χώρου στα ερεθίσματα των ηχείων, εκτιμώ πως είναι ανεκτίμητης και "διαχρονικής" τρόπον τινά αξίας, διότι θεωρώ πως εμπεριέχει στοιχεία χρήσιμα και για την μετέπειτα πορεία της αξιολόγησης της συμπεριφοράς του, με βάση μετρήσεις του σετάπ πλέον, κι όχι του ίδιου του χώρου, πράγματα που έχουν μια λεπτή διαφορά μεταξύ τους.

Βεβαίως μας ενδιαφέρει πρωτίστως η μετρήσιμη συμπεριφορά του χώρου σε σχέση με τα ηχεία, καθώς θεωρητικά αυτό ακούμε, αλλά ως γνωστόν, η ηχητική ταυτότητα του χώρου είναι ανεξάρτητη των ηχείων.

Ταυτόχρονα, το ποσοστό μέτρησης της συμπεριφοράς του χώρου ως τμήμα της συνολικής απόκρισης ενός ενιαίου σεταπ-χωρου, ως γνωστόν εξαρτάται τόσο από την ποσότητα ενέργειας που παίρνει στα διάφορα τμήματα του φάσματος, όσο και από την ποσότητα της έμμεσης σε σχέση με την άμεση, λόγος που διαφοροποιείται σε κάθε στάθμη αλλά και αναλόγως παραθύρου μέτρησης.

Ένα στοιχείο που θα μπορούσε να συσχετιστεί με αυτό το σκεπτικό, είναι η άνοδος των μετρήσιμων χρόνων απόσβεσης, με την προσθήκη διαχυτικων διατάξεων (που φυσικά εμπεριέχουν και απορρόφηση).
Βλέπουμε λοιπόν πως στο σημείο που σημείωσα, προ φροντίδας παίζει στο φάσμα 0.31-0.58" με την ακραία άνω τιμή να είναι πολύ απομακρυσμένη από τις υπόλοιπες, ενώ στη συνέχεια μετρήθηκε 0.49-0.52" & 0.47-0.51", δηλαδή, θα λέγαμε πως έχουμε αύξηση των μετρήσιμων χρόνων απόσβεσης, κάτι που βεβαίως δεν μπορεί να οφείλεται στο φάσμα διάχυσης αυτών των διαχυτικων διατάξεων, ούτε σε ακύρωση ακυρώσεων, αλλά έχει άλλες πιθανές εξηγήσεις.

Είναι πάντως κοινώς αποδεκτή πεποίθηση, πως η τοποθέτηση υλικών ηχητικής φροντίδας, οδηγεί σε ελάττωση των χρόνων αντήχησης, κι όχι σε αύξηση.
Μην παραβλέπεται το δεδομένο ότι από τις πρώιμες ως τις μεταγενέστερες λήψεις RT60 δεν έχει μεσολαβήσει μόνο η προσθήκη διαχυτήρων,άλλαξε επίσης η αρχική τοποθέτηση μαζί με τις ρυθμίσεις του sub ενώ μίκρυνε λίγο η απόσταση ακρόασης (185 εκατοστόμετρα η τωρινή) ,,άρα και το μοτίβο διέγερσης όπως και ανταπόκρισης στη ζώνη μέτρησης για το συγκεκριμένο χώρο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Στο τρέχον στάδιο μπορούμε να δοκιμάσουμε και τη γνωστή διόρθωση μέσω rePhase.Στο πλαίσιο αυτής θα μειωθεί λίγο το volume στο sub...
Ιδού οι εναρκτήριες αποκρίσεις κατά τα γνωστά :
1601828820507.png


H γνωστή υποχώρηση παρατηρείται και στις Vector Averaged αποκρίσεις...
1601828820507.png
Τα αρχικά spectrograms για τις αδιόρθωτες αποκρίσεις

Αριστερό κανάλι:
1601829490443.png


Δεξί κανάλι :
1601830353166.png


Η διόρθωση με βάση την υπερβάλλουσα φάση ήταν η πλέον εύκολη που είχε ποτέ εκτελεστεί,αφού στο πεδίο του χρόνου ουσιαστικά χρειάστηκε μονάχα να διορθωθεί η αντιστροφή της πολικότητας,ενώ στο πεδίο της συχνότητας η καμπύλη-στόχος ήταν σε γενικές γραμμές ήδη διαμορφωμένη από την αδιόρθωτη κατάσταση.

Αποτελέσματα.

Κρουστικές αποκρίσεις:
1601831016261.png


Βηματικές αποκρίσεις:
1601831102308.png

ETC παράσταση με τα δύο κανάλια μαζί όπου επικρατεί μονάχα η πρώιμη ανακλαστική συνιστώσα από το δάπεδο:
1601831374618.png


Εστιασμένη γύρω από το χρονικό σημείο μηδέν για να επισημανθεί ο πρόωρος κωδωνισμός που είναι εδώ μηδαμινός :
1601831570157.png


Group Delay :
1601831764368.png


Spectrograms για τη διορθωμένη κατάσταση:
Αριστερό κανάλι :
1601831883668.png


Δεξί κανάλι:
1601831965272.png

Τα επιμέρους κανάλια μαζί :
1601832071198.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Τέλος οι αποκρίσεις συχνότητας διορθωμένες για τα επιμέρους κανάλια και μαζί :
1601832849584.png


Παρατηρούμε πόσο κοντινές είναι οι διορθωμένες καμπύλες στις αδιόρθωτες που είχαν προηγουμένως διαμορφωθεί χωρίς καμία επεξεργασία από εξωτερικό λογισμικό...
Ενώ λοιπόν θα μπορούσε ο κοινός χρήστης να περάσει ικανοποιημένος σε εκτεταμένες ακροάσεις με τέτοια συνθήκη
,είτε υπό εφηρμοσμένη διόρθωση είτε χωρίς,ο γράφων λέει ότι δεν έχουν ακόμα κλείσει οι λογαριασμοί με την κατάσταση άνευ λογισμικού...:sneaky:
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
οσο ανεβαινουν οι σταθμες βγαινουν και τα προβληματα που υπαρχουν...
.....σε αυτο πρεπει να δωσεις βαση μπουτια μου για καλυτερο αποτελεσμα...



για τα χαμηλα τωρα, δυσκολο διαγραμμα με καθαρο αποτελεσμα ....ποιος να ανεβασει εδω μεσα τετοια.:biggrin:
.....πως το βλεπεις ;

iiiiii.JPG
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
οσο ανεβαινουν οι σταθμες βγαινουν και τα προβληματα που υπαρχουν...
.....σε αυτο πρεπει να δωσεις βαση μπουτια μου για καλυτερο αποτελεσμα...



για τα χαμηλα τωρα, δυσκολο διαγραμμα με καθαρο αποτελεσμα ....ποιος να ανεβασει εδω μεσα τετοια.:biggrin:
.....πως το βλεπεις ;

View attachment 181655
Η συμπεριφορά του μοιάζει...άπαιχτη.

Ο ίδιος σε κανονικό οικιακό δωμάτιο και την εφαρμογή κάποιας ακουστικής φροντίδας έχω φτάσει σε παραστάσεις όπως η παρακάτω με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν μαζί :
1601872014485.png
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Επόμενος γύρος στον πυγμαχικό αγώνα με τις χαμηλές...Φτάνει ο γράφων σε κρίσιμη καμπή,αφού γνωρίζει πως ο καλύτερος τρόπος για να ισοσταθμιστεί ένα sub δεν είναι απλώς με φίλτρα και ρυθμίσεις και γεωμετρία,αλλά θέλει και...δεύτερο τεμάχιο sub.Προτού όμως να έκανε αυτήν την κίνηση,οφείλει μια τελική προσπάθεια με ένα και μοναδικό,αφενός μεν για τους αναγνώστες,αφετέρου δε για την ανατροφή που τον έμαθε να τα καταφέρνει ακόμα και με λιγότερα μέσα στη διάθεσή του.

Μήπως τελικά ν'αποκτούσε με τη σειρά του κανένα vintage Sansui και παθητικά να άκουγε...θεότητας χτύπο,βροντερό και ντούρο σαν τον Απόστολο Παύλο στο δρόμο για τη Δαμασκό;

Από τη θεωρία γνωρίζει ότι ο βέλτιστος γεωμετρικός τόπος για ένα μονάχα sub κείται στο μέσον μήκους,πλάτους,ύψους.
Για χωροταξικούς λόγους αποκλείει συμβιβαστικά τη διάσταση του ύψους,λογαριάζοντας μονάχα τις άλλες δύο...Το sweet spot έχει οριστεί λίγο πιο πίσω από το κέντρο γεωμετρικά ως προς την κάτοψη του χώρου...Για να μην παρεμπόδιζε η παρουσία του sub τα πόδια,δόθηκε λύση φέρνοντας την κατάλληλη καρέκλα για τη θέση ακρόασης που ικανοποιούσε ΄΄πονηρά΄΄ το συνδυασμό των απαιτήσεων που έχουν τεθεί...

1602410607228.png


Καλώδια διασύνδεσης είναι τα εξίσου προσιτά με τα προηγούμενα Van Damme Magenta,διότι αυτά διέθετε σε αναγκαία για την εφαρμογή μήκη...

Ας δούμε τώρα την ανανεωμένη απόκριση με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν πάντα ταυτόχρονα.Σημειωτέον ότι οι επιμέρους αποκρίσεις για καθένα κανάλι προκύπτουν αρκετά ομαλότερες και για να μη ζαλίζονται πολύ οι αναγνώστες από εδώ και πέρα θ'ασχολούμαστε με τις συνδυασμένες αποκρίσεις,αφού ούτως ή άλλως εκείνες είναι που έχουν σημασία εφόσον δεν πραγματοποιείται διόρθωση στο σήμα από ξεχωριστό λογισμικό.

Καταρχάς με τα EQ από το 18S απενεργοποιημένα :
1602411828423.png


Και κατόπιν με κατάλληλη εφαρμογή EQ συνοδεία μικρορυθμίσεων αποκλειστικά από το ίδιο το sub :
1602412113148.png


Το υψιπερατό φίλτρο προς τους δορυφόρους μένει σταθερά ενεργοποιημένο στα 80 Hz,ενώ το βαθυπερατό είναι ρυθμισμένο με κεντρική συχνότητα 110 Hz.Η συγκεκριμένη τιμή επελέγη χάρη στη νέα έκδοση firmware που περιέχει και πρόσθετα presets εκτός των επαγγελματικών δορυφόρων της Dynaudio...

Παρατηρούμε ότι επιτυγχάνεται χονδρικά καμπύλη-στόχος που παραπέμπει στη γνωστή της Harman,αλλά με τίμημα την υποχώρηση στο πρώτο μισό της πρώτης οκτάβας.Κατά τις ακροάσεις αυτή η καμπύλη δίνει ισορροπημένη αίσθηση ακόμα και σε πληθωρικό ενεργειακά στις χαμηλές πρόγραμμα,με εξαιρετική ταχύτητα απόσβεσης.

Spectrogram:
1602413414885.png


H δε βηματική απόκριση σε βάθος χρόνου φανερώνει την σφαιράτη συμπεριφορά στην ενιαία οντότητα:
1602413626306.png


Ο βηματικός παλμός αποσβένεται σε ποσοστό 10% του αρχικού μετά τα 100 msec,ενώ μετά τα 210 θα έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί...

Και παράσταση ETC όπου κυριαρχούν αρχικά στο πεδίο του χρόνου οι ανακλαστικές συνιστώσες από δάπεδο και σώματα καρέκλας και sub:
1602413956191.png


"Dance like a butterfly,sting like a Bee"
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.134
Reaction score
26.691
Επόμενος γύρος στον πυγμαχικό αγώνα με τις χαμηλές...Φτάνει ο γράφων σε κρίσιμη καμπή,αφού γνωρίζει πως ο καλύτερος τρόπος για να ισοσταθμιστεί ένα sub δεν είναι απλώς με φίλτρα και ρυθμίσεις και γεωμετρία,αλλά θέλει και...δεύτερο τεμάχιο sub.Προτού όμως να έκανε αυτήν την κίνηση,οφείλει μια τελική προσπάθεια με ένα και μοναδικό,αφενός μεν για τους αναγνώστες,αφετέρου δε για την ανατροφή που τον έμαθε να τα καταφέρνει ακόμα και με λιγότερα μέσα στη διάθεσή του.

Μήπως τελικά ν'αποκτούσε με τη σειρά του κανένα vintage Sansui και παθητικά να άκουγε...θεότητας χτύπο,βροντερό και ντούρο σαν τον Απόστολο Παύλο στο δρόμο για τη Δαμασκό;

Από τη θεωρία γνωρίζει ότι ο βέλτιστος γεωμετρικός τόπος για ένα μονάχα sub κείται στο μέσον μήκους,πλάτους,ύψους.
Για χωροταξικούς λόγους αποκλείει συμβιβαστικά τη διάσταση του ύψους,λογαριάζοντας μονάχα τις άλλες δύο...Το sweet spot έχει οριστεί λίγο πιο πίσω από το κέντρο γεωμετρικά ως προς την κάτοψη του χώρου...Για να μην παρεμπόδιζε η παρουσία του sub τα πόδια,δόθηκε λύση φέρνοντας την κατάλληλη καρέκλα για τη θέση ακρόασης που ικανοποιούσε ΄΄πονηρά΄΄ το συνδυασμό των απαιτήσεων που έχουν τεθεί...

View attachment 182371

Καλώδια διασύνδεσης είναι τα εξίσου προσιτά με τα προηγούμενα Van Damme Magenta,διότι αυτά διέθετε σε αναγκαία για την εφαρμογή μήκη...

Ας δούμε τώρα την ανανεωμένη απόκριση με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν πάντα ταυτόχρονα.Σημειωτέον ότι οι επιμέρους αποκρίσεις για καθένα κανάλι προκύπτουν αρκετά ομαλότερες και για να μη ζαλίζονται πολύ οι αναγνώστες από εδώ και πέρα θ'ασχολούμαστε με τις συνδυασμένες αποκρίσεις,αφού ούτως ή άλλως εκείνες είναι που έχουν σημασία εφόσον δεν πραγματοποιείται διόρθωση στο σήμα από ξεχωριστό λογισμικό.

Καταρχάς με τα EQ από το 18S απενεργοποιημένα :
View attachment 182374

Και κατόπιν με κατάλληλη εφαρμογή EQ συνοδεία μικρορυθμίσεων αποκλειστικά από το ίδιο το sub :
View attachment 182375

Το υψιπερατό φίλτρο προς τους δορυφόρους μένει σταθερά ενεργοποιημένο στα 80 Hz,ενώ το βαθυπερατό είναι ρυθμισμένο με κεντρική συχνότητα 110 Hz.Η συγκεκριμένη τιμή επελέγη χάρη στη νέα έκδοση firmware που περιέχει και pr;osueta presets εκτός των επαγγελματικών δορυφόρων της Dynaudio...

Παρατηρούμε ότι επιτυγχάνεται χονδρικά καμπύλη-στόχος που παραπέμπει στη γνωστή της Harman,αλλά με τίμημα την υποχώρηση στο πρώτο μισό της πρώτης οκτάβας.Κατά τις ακροάσεις αυτή η καμπύλη δίνει ισορροπημένη αίσθηση ακόμα και σε πληθωρικό ενεργειακά στις χαμηλές πρόγραμμα,με εξαιρετική ταχύτητα απόσβεσης.

Spectrogram:
View attachment 182381

H δε βηματική απόκριση σε βάθος χρόνου φανερώνει την σφαιράτη συμπεριφορά στην ενιαία οντότητα:
View attachment 182383

Ο βηματικός παλμός αποσβένεται σε ποσοστό 10% του αρχικού μετά τα 100 msec,ενώ μετά τα 210 θα έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί...

Και παράσταση ETC όπου κυριαρχούν αρχικά στο πεδίο του χρόνου οι ανακλαστικές συνιστώσες από δάπεδο και σώματα καρέκλας και sub:
View attachment 182384

"Dance like a butterfly,sting like a Bee"
Και φωνάζει λοιπόν στο σαμπ. Κάτσε κάτω από την μπάρα!!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Και φωνάζει λοιπόν στο σαμπ. Κάτσε κάτω από την μπάρα!!!
...Η οποία αποκτά και ειδικόν βάρος με τα παρακάτω δισκάκια :
1602439167839.png

(σημ.: πάνω αριστερά ειδική έκδοση για το album "Banga" της Patti Smith σε βιβλιόδετη συσκευασία με το εξώφυλλο ως εξωτερικό κάλυμμα...πάνω δεξιά η έκδοση του "Their Satanic Majesties Request" σε συσκευασία με ιριδίζον εξώφυλλο μιμούμενο εκείνη του αυθεντικού LP...)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.306
Μηνύματα
2.858.043
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top