- Μηνύματα
- 51.380
- Reaction score
- 125.496
Μικρό ευχάριστο διάλειμμα..
Kii Audio Three | Ενεργό ηχείο βάσης με χαρακτηριστικά pressure gradient | Review [avmentor.gr]
Kii Audio Three
www.avmentor.gr
ΠΕΙΡΑΤΕΕΕΕΣ!αγαπητέ μου Χρήστο, όσα έχουν πολυκάναλο περιεχόμενο, μπορώ εν ριπή οφθαλμού να το αντιγράψω στο σκληρό μου δίσκο, χωρίς απώλειες, κι όμορφα να τα ακούω
Ακριβέ μου Ear,δωδεκάρι χιλιάρικα - χωρίς τις βάσεις εννοείται - προτίθεμαι πλέον να έδινα μονάχα για ζεύγος ...Geithein. Τα οποία κιόλας σε ΄΄ξεσηκώνουν΄΄ χωρίς ενσωματωμένο DSP και firmware.Μικρό ευχάριστο διάλειμμα..
Kii Audio Three | Ενεργό ηχείο βάσης με χαρακτηριστικά pressure gradient | Review [avmentor.gr]
Kii Audio Threewww.avmentor.gr
ο υπολοιπος χωρος σε τι κατασταση ειναι ;Μερικές ακόμα εικόνες από εναλλακτική διάταξη ESS :
View attachment 178088
View attachment 178089
View attachment 178090
Σε εμφανιση;Οπως ενα παλιο ψυγειο κρεοπωλειου εσωτερικα! Με καθαρισμενα τα αιματα!ο υπολοιπος χωρος σε τι κατασταση ειναι ;
....εχει την ιδια φιλοσοφια διαχυσης ;
Έχει ήδη αναφερθεί ότι τα τοιχωματικά όρια σε αυτόν τον χώρο παραμένουν γυμνά.Υπάρχουν επίσης και λείες επιφάνειες από φύλλα σε ερμάρια στο τοίχωμα όπισθεν των ηχείων όπως εμφανίζονται αλλά και πίσω από τη θέση ακρόασης...ο υπολοιπος χωρος σε τι κατασταση ειναι ;
....εχει την ιδια φιλοσοφια διαχυσης ;
Σιγά τα...αίματα.Σε εμφανιση;Οπως ενα παλιο ψυγειο κρεοπωλειου εσωτερικα! Με καθαρισμενα τα αιματα!
Σε αυτό το στοιχείο δεν με βρίσκεις ολότελα διάφωνο,σύμφωνα με τις ακροάσεις.μην χρησιμοποιεις πολυ διαχυση γιατι θα χασεις σε ευκρινεια..
.... μεμονωμενα οργανα και φωνες θα ακουγονται διάχυτα ..
έχεις να του προτείνεις καμιά ταπετσαρία του ανθρώπου?Σε εμφανιση;Οπως ενα παλιο ψυγειο κρεοπωλειου εσωτερικα! Με καθαρισμενα τα αιματα!
και να λιώσουν όλα..... με τόσο λευκό που έχει μπορεί να κάνει με σπρει ωραίο Γκράφιτι
H διαχυτική φροντίδα όπως παρουσιάστηκε στην τρέχουσα μορφή της εξυπηρετεί την Αρχή Early Sound Scattering ακριβώς επειδή ο συγκεκριμένος χώρος δεν είχε καμίαν απολύτως επίπλωση ούτε και απορροφητικές επιφάνειες.Σ'ένα τυπικό σαλόνι υπό κατάλληλη χωροταξία για τις ηχειακές πηγές κι επίπλωση - όχι κρυστάλλινες επιφάνειες - θα μπορούσε να προκύψει ποθητό αποτέλεσμα με λιγότερες και διαφορετικές φροντίδες.Κάτι τέτοιο έχει ήδη θεμελιωθεί στα διάφορα setup με τα Yamaha που παρουσιάστηκαν σε προηγούμενα κεφάλαια από το νήμα με τη διόρθωση δικαναλικού.Έξυπνο set up, bravo. Άραγε, για. αυτους που δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τόση "περιποίηση" χώρου θα πρότεινες κάποια πιο minimal προσέγγιση και τι.μορφής; σε σαλόνι κ.α. normal χώρους.
Εάν εννοείς LYD 48 δορυφόρους,δεν έχω προμηθευτεί τέτοιους.Διαθέτω ΒΜ15α σε άλλο τόπο διαμονής.εισαι ευχαριστημενος με τα 48 ;
εχω τρεις μετρησεις στο 1.5μ - 2μ και 2.3μ
....βλεπω οτι εχουν θεμα πανω απο 1.5μ στο καναρινι τους.
Οι δορυφόροι εξακολουθούν να τελούν υπό συνθήκες κροσαρίσματος σε συνδυασμό με το 18S.Το υψιπερατό φίλτρο μένει ενεργοποιημένο....Με την εναλλακτική βεβαίως συνθήκη το sub θα παίζει σε ολόκληρη τη ζώνη της εγγενούς του απόκρισης...Έρχεται ακολούθως η τακτική Kobayashi Maru...Δεν επεμβαίνουμε στα ίδια τα δεδομένα,αλλά στους όρους εφαρμογής των κατά τρόπον ώστε να μας ευνοούσαν αντί να μας καταδίκαζαν...Υπάρχει δε ένα απλό τέχνασμα στη συγκεκριμένη διαρρύθμιση ικανό να μας δώσει παράσταση καμπύλης-στόχου χωρίς παρεμβάσεις από πρόσθετα λογισμικά στο σήμα...Η αντικατάσταση τρόπον τινά του φίλτρου κρος με φίλτρα ισοστάθμισης, δεν είναι ιδιαίτερα καλή ιδέα, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δε μπορεί να λειτουργήσει κι έτσι.
Η φιξαρισμένη συχνότητα κρος είναι κυρίως το θέμα σε αυτή την ενσωμάτωση σαμπ, νομίζω πως θα ήταν πολύ πιο "λυμένα" τα χέρια σου αν είχες τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις σε κάθε πλευρά οποιοδήποτε είδος κρος επιθυμείς, σε οποιαδήποτε συχνότητα κρος (ανεξάρτητα το ένα από το άλλο) και με οποιαδήποτε τάξη κρος (επίσης ανεξάρτητα).
Είναι πονηρά φίλτρα τα φίλτρα κρος και πολύ χρήσιμα στην όλη διαδικασία ενσωμάτωσης και ισοστάθμισης, ιδίως άμα σου κόβει να τα χρησιμοποιήσεις αναλόγως τερτιπιών του χώρου και των εκάστοτε μονάδων.