Yamaha HS8 & Dynaudio 18S : It's only...Monophonic (but I like it)

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
να πω εγω ηντα εκαταλαβα , γιατι ο χωσμενος γκουρου ηβαλε τα γελια ?
οι δορυφοροι ειναι απλες οδοντοκρεμες - παλευουντε !
αμα θες να παιξεις με τα μεγαλα παιδια και ντακαρεις τα υποβαθυφωνα , πρεπει να κατεχεις ηντα κάνεις , αλλιως τζαμπα πανε οι κατοσταρες ... τζαμπα κ' οι χιλιαρικουμπες ...
ατιμη ερωμενη το χαϊεντ ...
:cry:
:drinks:
 



Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Μπουτχιαμ:biggrin: χωρίς να έχω παρακολουθήσει την ιστορία από την αρχή αναφέρεσαι σε ένα σημείο στην δημιουργία καρδιοειδους μπάσου με κατάλληλ διάταξη, χρόνο καθυστέρηση και πολικότητα του ζεύγους των σαμπς.
Διάβασα για τα νέο σαμπ της τζενελεκ w371A όπου τα 2 γουφερ εκπέμπουν σε αντίθετη κατεύθυνση αλλα με την βοήθεια του Glm - Software μπορεί να επιλέξει κάποιος 3 διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας. Επειδή η περιγραφή είναι πολλή συνοπτική, μπορείς να μου εξηγήσεις τι θελει να πει ο ποιητής?

One housing - two woofers - three operating modes

For simple, practical configuration, the W371 currently has three basic operating modes that can be specified using the GLM software. In the standard setting "Complentary Mode", both bass drivers are controlled independently of each other in order to reduce cancellation by SBIR. The “Directive Mode”, on the other hand, uses both bass drivers together in order to achieve a directional effect comparable to that of the active monitors used in the bass range. The "Null Steering Mode" in turn configures both bass drivers similar to a dipole in order to "fade out" zones that are problematic in terms of room acoustics. There are three areas to choose from: rear wall, side walls and floor.
1603473597677.png
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μπουτχιαμ:biggrin: χωρίς να έχω παρακολουθήσει την ιστορία από την αρχή αναφέρεσαι σε ένα σημείο στην δημιουργία καρδιοειδους μπάσου με κατάλληλ διάταξη, χρόνο καθυστέρηση και πολικότητα του ζεύγους των σαμπς.
Διάβασα για τα νέο σαμπ της τζενελεκ w371A όπου τα 2 γουφερ εκπέμπουν σε αντίθετη κατεύθυνση αλλα με την βοήθεια του Glm - Software μπορεί να επιλέξει κάποιος 3 διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας. Επειδή η περιγραφή είναι πολλή συνοπτική, μπορείς να μου εξηγήσεις τι θελει να πει ο ποιητής?

One housing - two woofers - three operating modes

For simple, practical configuration, the W371 currently has three basic operating modes that can be specified using the GLM software. In the standard setting "Complentary Mode", both bass drivers are controlled independently of each other in order to reduce cancellation by SBIR. The “Directive Mode”, on the other hand, uses both bass drivers together in order to achieve a directional effect comparable to that of the active monitors used in the bass range. The "Null Steering Mode" in turn configures both bass drivers similar to a dipole in order to "fade out" zones that are problematic in terms of room acoustics. There are three areas to choose from: rear wall, side walls and floor.
View attachment 183916
Έχει εμμέσως εξηγηθεί από προηγούμενες καταχωρήσεις και τις παραλλαγές που είχαν περιγραφεί πάνω στο κλασσικό gradient bass array...Μεταβάλλοντας - μέσω του DSP από το λογισμικό GLM - στάθμες, πολικότητες εκπομπής και χρονική υστέρηση ανάμεσα στα επιμέρους μεγάφωνα, επιτυγχάνονται διαφοροποιημένες πολικές αποκρίσεις για την εστίαση των χαμηλών,από συμβατική παντοκατευθυντική,σε καρδιοειδές μοτίβο στη ζώνη αναφοράς που ορίζει η (στα;θερή) απόσταση μεταξύ των προσαρμοσμένων στην καμπίνα μεγαφώνων,σε υποκαρδιοειδές και σε οκτωειδές μοτίβο...
Και το.γιατρικό μεσιέ είναι..
Δεν υπάρχει πανάκεια,παρά μόνο ευελιξία ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις...

Kobayashi Maru...
Αντιμαχόμαστε τα δυσμενή δεδομένα όχι αρνούμενοι την ισχύ τους,αλλά διαμορφώνοντας συνθήκες υπό τις οποίες αυτά θ'αρχίσουν να μας ευνοούν αντί να μας παρεμποδίζουν...

Μέχρι τώρα ασχοληθήκαμε με τον κλασσικό τύπο εφαρμογής του Gradient Bass Array δύο στοιχείων,όπου ανεξάρτητες πηγές χαμηλών τοποθετούνται σε απόσταση D μεταξύ τους,ίση προς 1/4 μήκους κύματος για την ορισμένη συχνότητα αναφοράς και η πισινή υπό αντεστραμμένη πάντα πολικότητα εκπομπής να καθυστερείται ως προς τη μπροστινή επιπλέον κατά έν τέταρτον κύκλου...
1603472999819.png


Υπάρχει όμως κι ένας εναλλακτικός ΄΄πονηρός΄΄ τύπος εφαρμογής γνωστός σε μηχανικούς ήχου,ο οποίος μνημονεύεται λιγότερο.Γιατί συμβαίνει αυτό;Επειδή με τους δικούς του όρους το καρδιοειδές μοτίβο θα ισχύει ικανοποιητικά σε ζώνη εκτεινόμενη κατά μισή περίπου οκτάβα πάνω και κάτω από τη συχνότητα αναφοράς,αλλά σίγουρα όχι στις παρακάτω ζώνες που κανονικά ισχύει η κλασσική διάταξη έως το κάτω όριο της δικής της υποχώρησης...

Η αρχή Λειτουργίας προβλέπει και τα δύο sub να εκπέμπουν με την ίδια πολικότητα (0 μοίρες στη δική μας περίπτωση αφού ευθυγραμμίζονται χρονικά με τους δορυφόρους από το ενσωματωμένο DSP),απόσταση μεταξύ τους ίση προς 1/4 κύκλου κατά τα γνωστά,μόνο που τώρα η χρονική υστέρηση στον αντίστοιχο της απόστασης D βαθμό θα εφαρμόζεται στη μπροστινή αντί της πισινής μονάδας του array...

Πώς θα εφαρμόζονταν οι νέοι όροι στην εγκατάσταση του γράφοντος : Καταρχάς επιλέγεται συχνότητα αναφοράς λίγο ανώτερη της προηγούμενης,περίπου 115 Hz με ανάλογη αναπροσαρμογή στην απόσταση μεταξύ των μονάδων,

Η διαδρομή του σήματος θα έχει ως εξής :
DAC/Pre -> πισινό sub (ευθυγραμμισμένο πλήρως με τους δορυφόρους με απενεργοποιημένο το υψιπερατό φίλτρο και κείμενο στη χρονική στιγμή ΄΄μηδέν΄΄) -> μπροστινό sub (καθυστερούμενο ως προς τους δορυφόρους και το πισινό sub κατά 1/4 κύκλου με ενεργοποιημένο το υψιπερατό του φίλτρο) -> δορυφόροι.

Τί χάνεται με τον εναλλακτικό τρόπο εφαρμογής : Το καρδιοειδές μοτίβο σε πρώτη και το κατώτερο κομμάτι της δεύτερης οκτάβας.
Τί κερδίζεται : καρδιοειδές μοτίβο ισχύον χονδρικά στη ζώνη της τρίτης οκτάβας όπου εδρεύει η περίφημη ζώνη του slam.Ομαλή μετάβαση πολικής απόκρισης στην τέταρτη οκτάβα όπου ισχύει εγγενές στένεμα στον λοβό απόκρισης.Επίσης ωφέλιμη ενέργεια με τις σχετικές στάθμες.

Παράπλευρες επιπτώσεις : αναμένεται υπό ιδανικές συνθήκες εγκατάστασης του array αναίρεση της μεγάλης υποχώρησης στην πρώτη οκτάβα.Θα προκύπτει όμως ξανά στενή χαράδρα απόκρισης πάνω από την καρδιοειδή ζώνη,στην τέταρτη πλέον οκτάβα.

Για να λειτουργήσει καλά το σχέδιο,θα πρέπει το ζεύγος μονάδων sub ν'αφεθούν να παίξουν ολόκληρη την εγγενή τους απόκριση,δηλαδή παράκαμψη σε βαθυπερατά φίλτρα και προσεκτικές ρυθμίσεις ώστε το ένα sub να ζυγοσταθμίζει ουσιαστικά την απόκριση του άλλου,χωρίς ανάγκη να εφαρμοστούν φίλτρα με πολύ μικρές τιμές Q προκειμένου να ελεγχόταν υπερπροσφορά ενέργειας στην τρίτη οκτάβα.Ο έλεγχος της ενέργειας θα πρέπει να επιτυγχάνεται από μόνος του χάρη στη γεωμετρία και τις ιδιότητες του array.

Πώς θα τιθασσευτεί ο προβληματικός θεμελιώδης ιδιορρυθμός που έχει φανεί λίγο πάνω από τα 50 Hz στο συγκεκριμένο χώρο μαζί με τη δεύτερη αρμονική του : Ορισμός παραμέτρων για modal φίλτρα μέσω REW και φόρτωμα αυτών στον παραμετρικό ισοσταθμιστή καθεμίας από τις επιμέρους μονάδες.Επειδή τα δύο τεμάχια θ'αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σαν κοινή οντότητα,τα χαρακτηριστικά των φίλτρων θα είναι ομοίως ενεργοποιημένα και στα δύο τεμάχια,ώστε να ισχύει ομοειδής εκπομπή.Αυτά μάλιστα θα πρέπει να είναι ιδεωδώς και τα μοναδικά αναγκαία φίλτρα σε στενές σχετικά ζώνες με τιμές Q ανώτερες του 3...

Τί γίνεται τέλος με κατευθυντικότητα από συνιστώσες παραμόρφωσης ; Η διάταξη δεν είναι εγκατεστημένη στο κύριο ακροαματικό πεδίο αλλά ΄΄πακτωμένη΄΄ τρόπον τινά το μεν μπροστινό πίσω από τη συστοιχία διαχυτών του Early Sound Scattering για τους δορυφόρους,το δε πισινό πίσω και από το ερμάριο όπου στηρίζονται οι συσκευές...Η ενέργεια μεταδίδεται και μέσα από κενά μεταξύ των διαχυτών,ενώ στην περίπτωση των 18S η πλευρική αρχιτεκτονική των μεγαφώνων πάνω στην καμπίνα βοηθά σε εκτροπή των λοβών από παραμορφώσεις σε σχέση με τον προσανατολισμό του array...Ο ιδιαίτερος τρόπος εγκατάστασης είναι βεβαίως παράγοντας μικροαποκλίσεων από τους θεωρητικούς υπολογισμούς.Θ'απαιτήσει μικρές διορθωτικές επεμβάσεις,αλλά μπορεί να δουλέψει και υπέρ του χρήστη αν έχει εκείνος λίγη τύχη με το μέρος του...

Όλα ωραία κανονισμένα στη θεωρία,όμως το τί επιτυγχάνεται στην πράξη θα φανεί στη συνέχεια...
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Επί το έργον...Σημειωτέον ότι η επαναληψιμότητα στα δημοσιευόμενα αποτελέσματα έχει βεβαιωθεί με επαναλαμβανόμενες σε διαφορετικές συνεδρίες μετρήσεις...

Απόκριση συχνότητας με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν πάντα μαζί στη ζώνη του sweet spot υπό τη γνωστή ανάλυση και μέθοδο μετακινούμενου μικροφώνου.Εδώ είναι εφηρμοσμένο μονάχα το ένα modal φίλτρο για το θεμελιώδη ιδιορρυθμό,ταπεινώνοντας έτσι σε ικανό βαθμό και τη δεύτερη αρμονική στη διπλάσια συχνότητα :
1603530432982.png


Δεν απέχει πολύ και το ομόλογο κρουστικό στιγμιότυπο (μπλε καμπύλη) ληφθέν προφανώς σε χαμηλότερη στάθμη αναφοράς για λόγους ασφαλείας :
1603530842956.png

Βλέπουμε εδώ ότι έχει διαμορφωθεί χονδρικά ικανοποιητική κλίση στην καμπύλη χωρίς καθολική παρέμβαση από λογισμικά διόρθωσης...

Θα επέμβουμε όμως λίγο ακόμα με συμβατικά μέσα,ύστερα από ακροάσεις που μεσολάβησαν...Οι αποκρίσεις συχνότητας μετά την εφαρμογή του δεύτερου modal φίλτρου σε κεντρική συχνότητα 114 Hz με τιμή Q ίση προς 4 ώστε να πιάσει λίγο ευρύτερα την ανώτερη ζώνη επί της τρίτης οκτάβας.Εδώ έχει μειωθεί λίγο η στάθμη στα sub με το σχετικό ρυθμιστικό τους,ανταποκρινόμενη καλύτερα στα υψηλότερα των κανονικών επίπεδα ηχητικής πίεσης...Η δε πορτοκαλί καμπύλη έχει αυξημένη τη στάθμη των sub κατά 1 dB σε σχέση με την πράσινη :
1603531394769.png


Το ομόλογο Κρουστικό στιγμιότυπο :
1603531897717.png

΄΄Η Μπασοκρατορία Αντεπιτίθεται΄΄ όμως και με τις επιδόσεις στο πεδίο του χρόνου...

RT60 σε δύο διαφορετικά σημεία στην κεντρική ζώνη ακράοσης...Υπόψιν ότι ο έλεγχος του RT στις χαμηλές δεν περιλαμβάνει την παραμικρή παθητική φροντίδα χώρου για τη συγκεκριμένη ζώνη :
1603532241151.png


Ικανοποιητική ταύτιση για τις παντελώς αδιόρθωτες Κρουστικές στα δύο διαφορετικά σημεία :
1603532561042.png


Βηματικές :
1603532691468.png

Σε βάθος χρόνου,πέφτει στο 10% μετά τα 110 msec :
1603533000421.png


ETC με τα τοιχωματικά όρια πάντα γυμνά :
1603532828050.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Group Delay :
1603533178637.png


Spectrogram :
1603533281584.png

Η άρση του καρδιοειδούς μοτίβου στη δεύτερη οκτάβα έχει εμφανίσει προεξοχές στη μαύρη καμπύλη,αλλά έχουμε αποσοβήσει τα ΄΄κέρατα΄΄ που θα γίνονταν εξόχως αντιληπτά με τη βοήθεια των modal φίλτρων...

Και ως ΄΄κερασάκι΄΄ στην τούρτα η φασική απόκριση μεταξύ sub και δορυφόρων στη ζώνη υψηλού ενδιαφέροντος στις πρώτες οκτάβες :
1603533727723.png


Τα μάτια δεν μας ΄΄γελάνε΄΄...Στην ωφέλιμη ζώνη οι φασικές αποκλίσεις υπό παντελώς αδιόρθωτη κατάσταση προσεγγίζουν μηδενική τιμή...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
"Η Μπασοκρατορία των Αισθήσεων΄΄...
Παίζοντας σειρά CD από τις επανεκδόσεις που είχε κάνει ο περίφημος Rudy Van Gelder στα δικά του αυθεντικά master για λογαριασμό της Blue Note,αισθανόμαστε επιτέλους την ειδική βαρύτητα στη ρυθμική βάση με γραμμή μπάσου που δεν ακούγεται πλέον ερχόμενη από ένα αχανές υπερπέραν...

1603535163495.png


Στο "Buhaina's Delight " τα τύμπανα του Art Blakey αποκτούν επιτέλους τον ξέφρενο ρυθμικό χαρακτήρα για τον οποίο φημιζόταν ο εκτελεστής τους.
1603535231494.png


Στο album " Midnight Blue " ("Mule") του Kenny Burrell οι διάλογοι της ηλεκτρικής κιθάρας με το μπάσο του Major Holley Jr. διαποτίζονται από πρωτόγνωρο funky τσαμπουκά με το τενόρο σαξόφωνο του Stanley Turrentine να ψύχει την ατμόσφαιρα ΄΄τόσο όσο΄΄...

1603537077092.png


Περνώντας σε μεταγενέστερα αμιγώς funky έργα,ο Billy Cobham κάνει τρομερό...΄΄μπαμ΄΄ λες και διαθέτει περισσότερους βραχίονες,σαν αρσενική...θεά Κάλι.H τρομπέτα του Freddie Hubbard μεταβαίνει σε εξώκοσμες φόρμες υπνωτίζοντας τον συγκεντρωμένο ακροατή...

Το σαξόφωνο του John Coltrane στο "Sun Ship" προσδίδει συμπράττοντας με τη ρυθμική βάση ακόμα και στις αρμονικές του έναν πιεστικό χαρακτήρα που συλλαμβάνεται συνήθως με καλά ακουστικά.Η δε ΄΄αλήθεια των μπλουζ΄΄ που διακηρύττει ο Oliver Nelson στο δικό του έργο,παύει πλέον να είναι και τόσο...αφηρημένη. :wink:
 
Last edited:

Μηνύματα
681
Reaction score
1
Έχοντας ακούσει καρδιο-ηχεία αυτό που πρώτα από όλα παρατήρησα ήταν ο όγκος του χαμηλού. Σαν να έπαιζε μεγαλύτερη καμπίνα. Τι έχεις να πεις επ' αυτου;
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Έτσι.

Σιγά σιγά με την "by the book" προσέγγιση, φτάνεις σε μια κατάσταση τέτοιας ουδετερότητας του σετάπ πάνω στο αρχικό σήμα, που πλέον αποκαλύπτεται το έκαστο μαστερινγκ με τις τεχνικές του εντελώς ανάγλυφα, και όπως είχα πει παλιότερα, γελάς με το πόσο εύκολα καταλαβαίνεις τις προθέσεις και προσπάθειες του κάθε μαστερά, και βλέπεις πόσο εύκολα διακρίνονται τα διαφορετικά μαστερινγκ στο πέρασμα των ετών, από κάθε δίσκο στον επόμενο δίσκο του ίδιου καλλιτέχνη.

Αυτά βεβαίως είναι ανέφικτα σε σεταπ που τρόπον τινά πραγματοποιούν το δικό τους μαστερινγκ σε οτιδήποτε αναπαραγάγουν, όντας μη ουδέτερα, αλλά με αλλοιώσεις που συχνά "αρέσουν", έστω και καλωδιακές. ;)
Καθυστερημενη η απαντηση μου αλλα παρεμβαομαι γιατι το θεωρω σημαντικο το ερωτημα και θα προπαθησω να ειμαι συντομος (δυσκολο για μενα) καθως το θεμα εχει προχωρησει και να μη διακοψω τη ροη του.

Τα πραγματα ειναι ακριβως οπως τα λεει παραπανω ο Costas ear. Εγω καποτε νομιζα οτι καποιες ηχογραφησεις ηταν ή δεν ηταν καλες σε ενα τομεα ή σε αλλο. Μετα απο παρεμβασεις στο χωρο μου, ιδιως απορροφηση στα χαμηλα θελω να πω οτι οι ολες ηχογραφησεις στην ουσια (εξαιροντας ισως ερασιτεχνικες δουλειες) ειναι >90 % καλες. Ολες εχουν την αποψη τους η οποια πλεον φαινεται (ασχετα εαν εχουν ή δεν εχουν πολυ ή λιγο μπασο καταλαβαινεις οτι ετσι ηθελαν να το γραψουν). Αυτο γινεται ομως (για αυτους που δεν χρησιμοποιουν μετρησεις) οπως λεει παλι παραπανω ο Costas ακουγωντας πολλους δισκους. Διαφωνω με το χρονο, δε θελεις πολυ χρονο για να καταλαβεις τι γινεται. Και εαν εχεις και καλα μηχανηματα και ηχεια σχεδον αμεσως καταλαβαινεις.

Ενας καλος τροπος να ρυθμισεις τα πραγματα ειναι να χρησιμοποιησεις στην αρχη συμπιεσμενες εγγραφες ή ακομα καλυτερα ραδιοφωνο και οχι καλες ηχογραφησεις οπως συνηθως γινεται. Τοτε θα ειναι πιο ευκολο να εντοπισεις προβληματα.

Οσον αφορα κατι που ειπε ο Bhutia παραπανω (εαν καταλαβα καλα εαν ηταν ο δικσος των Radiohead ? που ανεδειξε κατι) δε εχω δισκους του εν λογω συγκροτηματος αλλα καλα λεει οτι δε μπορει να βγαλει καποιος συμπερασματα απο εαν δισκο μονο, καθως η καθε "σουπα" θολουρα στα χαμηλα (και φυσικα επηρρεαζει και παραπανω τις συχνοτητες) μπορει να οφειλεται παλι, πως να το πω απο τον ιδιο μηχανικο και την εμπειρια του. Ως γνωστον οταν εχουν 2 (δε τολμουν παραπανω συνηθως) -3 οργανα που παιζουν σε ιδιες συχνοτητες , ιδιως χαμηλες, οι ϊκανοι¨φροντιζουν να αφησουν λιγο χωρο, ωστε να τα παναρουν με λιγη αποσταση μεταξυ τους απο το κεντρο και εαν μετα παλι δουν οτι η "σουπα" παραμενει χαμηλωνουν την ενταση σε ενα απο αυτα συγκριτικα με το αλλο ωστε να επιτυχουν αποδεκτο και καπως "καθαρο" αποτελεσμα. Ή επιπροσθετα το φερνουν εαν εχετε παρατησρησει και λιγο πιο μπροστα (συνηθως το kick drum) να πλησιαζει τη φωνη. Εχουν κολπα , ξερουν τη δουλεια τους. Ξερουν επισης απο τη ψυχοακουστικη οτι ο εγκεφαλος μπορει να εστιασει σε δυο μονο οργανα τη φορα (οι εκπιαδευμενοι σε 3 το πολυ). Πνατως, εαν δε τα κανουν ολα αυτα νομιζω οτι η αισθηση της "σουπας" θα υπαρχει (ισως) δε πανα εχεις και καλο συστημα (ηχεια) και χωρο. Και ισως πρεπει να υπαρχει. Να μου πεις εγω θελω να το ακουω και αυτο καλα. Δεκτον και πρεπει να αντιμετωπιστει ως ενα βαθμο αλλα ως ενα βαθμο, καθως υπαρχει apriori στην ηχογραφηση.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.103
Reaction score
124.658
νομιζω οτι η αισθηση της "σουπας" θα υπαρχει (ισως) δε πανα εχεις και καλο συστημα (ηχεια) και χωρο.
Μπα, φεύγει τελείως.
Φυσικά λείπει εντελώς από κορυφαίες υλοποιήσεις που έχουν όλα τα διαθέσιμα όπλα σε λειτουργία και ετοιμοπόλεμα (καρδιοειδη, ομοαξονικά, ενεργά), αλλά και με άλλες λύσεις (πολλαπλά σαμπ, σωστή τοποθέτηση, άριστη ενσωμάτωση, κορυφαίο dsp) είναι εφικτό, σχεδόν στον ίδιο βαθμό.

Σε τέτοια επίπεδα ελέγχου, αρχίζουν να αποκτούν την υπόσταση που αξίζουν και άλλες παράμετροι, όπως αυτή της δυναμικής συμπίεσης ισχύος. Όλα μετράνε, όλα ακούγονται.

Τα "ακαριαία" μεταβατικά, σε κρουστικους ήχους, σε χαμηλές συχνότητες και σε νορμάλ (έως χαμηλές) στάθμες, προϋποθέτουν όλα τα ανωτέρω, συν ιδιαίτερα αυξημένες δυνατότητες δυναμικού εύρους στα σάμπ σε σχέση με τους δορυφόρους, κάτι που είναι οφθαλμοφανές στο εν λόγω σεταπ του μπουτχια, τόσο όσον αφορά διαστάσεις μεγαφώνων και επιφάνειας αυτών, όσο και ισχύος, και τελικά και τιμής κτήσης.

Δηλαδή, όσο τρελό κι αν ακούγεται εν πρώτης, είναι συνετό να κοστίζουν τα σαμπ πολλαπλάσια χρήματα από τους δορυφόρους. Κάτι που τηρεί το εν λόγω σεταπ του μπουτχια, οπότε του δίνει τις δυνατότητες να διαχειριστεί το διαθέσιμο δυναμικό εύρος προς όφελος του ισορροπημένου αποτελέσματος.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Διαφάνεια λέγεται, Bhutia
Ας μη ξύνουμε πληγές....
Διαφάνεια σε setup με τόσο προσιτές συσκευές;Ποιος ξύνει π(λ)ηγές τώρα...
Χρήσιμο πάντως στοιχείο και θα το έχω υπ'όψιν...Μόνο που όταν διατηρείται και σε υψηλές στάθμες ανάγεται σε δυναμικό εύρος...
Έχοντας ακούσει καρδιο-ηχεία αυτό που πρώτα από όλα παρατήρησα ήταν ο όγκος του χαμηλού. Σαν να έπαιζε μεγαλύτερη καμπίνα. Τι έχεις να πεις επ' αυτου;
Κρι κρι κρι :rolleyes:
Αυτές οι χαμηλές είναι κάτι διαφορετικό,βαράνε δυνατά χωρίς εντύπωση ότι παράγονται από καμπίνες...Έχουμε τετράδα (σχεδόν) δεκάϊντσων συγχρονισμένων σα ν'ανήκαν σε κοινή μονάδα αλλά με προσφορά ενέργειας ανώτερη από εκείνη των δύο ανεξάρτητων τεμαχίων...Υπόψιν κιόλας ότι η ωφέλιμη απόκριση όπως διαρρυθμίστηκε ξεκινά από ύψος 15 Hz διατηρώντας ατόφιο το διαθέσιμο δυναμικό εύρος από τις ηχειακές πηγές.Αυτό δεν ισχύει σε υλοποιήσεις όπως των Kii όπου η τονική ισορροπία από την πρώτη οκτάβα βγαίνει
χάρη σε ηλεκτρονική ισοστάθμιση που όσο να ναι κάτι ψαλιδίζει από το εγγενές δυναμικό εύρος...

Ελέω αφοσίωσης στα άϋλα,είχα χρόνια ν'ακούσω τη συλλογή των CD...

Ο Tito Puente με την all-star ομάδα του σίγουρα θα αισθάνονταν πολύ ωραία ακούγοντας την ελεγειακή φαντασμαγορία των κρουστών τους αποδιδόμενη με τόση...διαφάνεια.Ομοίως και ο Charlie Haden για τις αντιστικτικές νύξεις του μπάσου του πάνω στις αριστουργηματικές φράσεις από την ηλεκτρική κιθάρα του Pat Metheny.
1603551753758.png


Χαμός και στις ηλεκτρισμένες εκδηλώσεις του τζαζ ιδιώματος...
1603552365959.png


Οι ηλεκτρικές μίξεις παραδοσιακών κομματιών στο album "Blue Note Revisited" και ο χορευτικός χαρακτήρας των κομματιών στη σειρά "Dancefloor Jazz" όπως και στη latin συλλογή "Carnival" απαγκιστρώνονται από κλαμπίστικα περιβάλλοντα με low-fi συμβάσεις...

Οι κρουστικές εκρήξεις στο "The Dropper" των Medeski Martin & Wood τρομάζουν με το ραγδαίο τους ξεπέταγμα από το cool ηλεκτρονικό υπόστρωμα.To live album από το κουιντέτο του Eric Truffaz μας περνά τις έντονες εναλλαγές ύφους μεταξύ ατμοσφαιρικών δομών,cool ραπαρίσματος και τις δυναμικές εξάρσεις διατηρώντας ακέραια τη σκηνική παρουσία σε όλες τις περιπτώσεις,ακόμα και όταν ανεβαίνει η στάθμη ακρόασης.
 
Last edited:



Μηνύματα
681
Reaction score
1
Άρα να είχαμε να λέγαμε όσο αφορά τις all in one λύσεις. Σωστά ή υπάρχουν εξαιρέσεις;
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.128
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top