Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Επειδη εγω δεν ξερω Γαλλικα θα το πω στα Ελληνικα,,

Μηχανηματα ειναι βρεεεε, σιδερα, αυτα θα μεινουν οταν εμεις θα "φυγουμε"...
Τι καταλαβαινουμε με ολα αυτα που κανουμε?
Τι κερδιζουμε?
Ο ενας ειναι μυστηριος, ο αλλος "κουφος", του αλλου του αρεσουν τα μπασα, του αλλου του αρεσει να ακουει μεσα απο το πηγαδι...κ.λ.π.
Ε και? ΝΙΚΗΣΕ κανεις η ΕΧΑΣΕ κανεις???

Να εχουμε αγαπη, υγεια και να ευχομαστε να μπορουμε να βρισκομαστε να κανουμε την πλακα μας και του χρονου....

Τουλαχιστον τον Λουκα ολοι τον ξερουμε, προκειτε να τον αλλαξει μια τιμωρια?. Και γιατι να τον αλλαξει δηλαδη??
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.788
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

αληθεια, η ειρωνια και η αλαζονεια δεν bun[αρεται] ;
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: Re: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

ΥΓ. Μου φαίνεται ότι θα μείνω με την απορία για το ποιο είναι το προτιμότερο μέσο (πηγή) αναπαραγωγής. Άλλη μία αποτυχημένη απόπειρα, από την οποία προσωπικά τουλάχιστον δεν αποκόμισα τίποτα.
Το καλυτερο μεσο ειναι αυτο που ευχαριστει την ψυχη σου να ακους.Και σε αυτο που εχεις τους περισσοτερους τιτλους.
Αν το ζητουμενο ειναι η μουσικη βεβαια.
Πραγμα για το οποιο πολυ αμφιβαλλω πλεον.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.042
Reaction score
59.990
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

αληθεια, η ειρωνεια και η αλαζονεια δεν ban[αρονται] ;
Η επακριβής αντίληψη αυτών έχει υποκειμενική φύση,γι αυτό και τις καταλαβαίνουν πρώτοι εκείνοι που τις...εξασκούν.:126:
 

D

Deleted member 8307

Guest
Re: Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

... Δεν είναι χρήσιμο μεν να χαϊδεύουμε αυτιά,αλλά δεν είναι και άσχημο με τον τρόπο μας να παροτρύνουμε κάποιον να σκεφτεί το λάθος του...
:444:


Ο Λουκάς είναι ένας ξεροκέφαλος Δον Κιχώτης που πολεμά τους δαίμονες που φαντάζεται πίσω από το πληκτρολόγιο.
Από την μία οι φίλοι του avsite δεν δίνουν καμία βαρύτητα όταν μιλάει για αυτούς, από την άλλη όμως οι απλοί αναγνώστες μπορεί να τα ερμηνεύουν διαφορετικά. Θα ήθελα λοιπόν η Σ.Ο. και ο Νίκος, λόγω των γιορτών, να ξαναδούν το θέμα αφού πρώτα βέβαια ο Λουκάς ζητήσει μία απλή συγνώμη στους ανθρώπους που προσβάλει. Το πως, ας το βρείτε μόνοι σας.

Καλές γιορτές και καλά Χριστούγεννα με υγεία και ότι επιθυμείτε, άσπρα, κόκκινα πλατό, HR DAC, ...
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Το καλυτερο μεσο ειναι αυτο που ευχαριστει την ψυχη σου να ακους.Και σε αυτο που εχεις τους περισσοτερους τιτλους.
Σοβαρά εε??Ε τότε να το κλείσουμε το site,να μην λέμε την άποψη μας, να πάνε σπίτια τους και αυτοί από την aes μην τυχόν και πούμε την αλήθεια και πληγώσουμε κανέναν..
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
141
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Και εγω βρε Νικολα μου.
Το πρωι ηθελα να ριξω...

Ας ειμαστε ολοι αγαπημενοι τετοιες μερες:126:
:137:
(τελικά τι έγινε;:138:)
 


Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Ρε μάγκες... κατάλαβε κανείς σας κάτι το χειροπιαστό και άξιο λόγου από την εν λόγω ακρόαση/σύγκριση?
Οτιδήποτε που θα μπορούσε να θεωρηθεί αξιοποιήσιμο συμπέρασμα... ή τσάμπα η όλη ταλαιπωρία?
Mε την ίδια απορία, και εγώ, ξαναδιάβασα το θέμα από την αρχή...
Κατάφερα την παρακάτω περίληψη, μέχρι το μήνυμα #474 (του ΛΣ που επέφερε τον αποκλεισμό του).

Αναγκαστικά, λόγω ορίου χαρακτήρων, την παραθέτω σε 2 τμήματα.
Το δεύτερο μέρος ξεκινά με τις εντυπώσεις του ΛΣ και περιλαμβάνει όσες ακολούθησαν.

Όπως είναι εύκολα ορατό, τα μηνύματα έχουν υποστεί από ελαφρές έως βαρύτατες τροποποιήσεις,
αλλά και (κάποια, όχι όλα) αλλαγή της χρονικής σειράς τους ώστε να είναι γρήγορη και εύκολη η ανάγνωσή τους χωρίς κενά...
Ελπίζω πως θα ελεγχθούν από τους συγγραφείς τους και θα συμφωνήσουν πως κράτησα το νόημά τους ακέραιο.
Δεν κράτησα μηνύματα και σχόλια με... υπονοούμενα...

Αυτή είναι μόνο η περίληψη. Δεν απαντά πλήρως το ερώτημά σου ως προς το τι καταλάβαμε άξιο λόγου...
Υπάρχουν μηνύματα (τρίτων) που δεν περιέλαβα και γράφουν τα πράγματα πιο ξεκάθαρα...
Αυτό για αργότερα...
Για τώρα Χρόνια Πολλά!!!
Το ηχοσυστημα του ιδιοκτητη:
Preamplifier:Atma-spher MP1, MK 3.1
Power Amplifier:Atma-spher MA-2 monoblocks OTL/OCL, 220 watts, class A
Speakers: Saundlab Ultimate-1PX[/B]

Αντιπαλοι:

Αναλογικη πηγη ιδιοκτητη:
Turnable: Symphonik Line RG 6
Arm: Graham 2.2
Cadridge: Mobile Fidelity mc 3.5
Phono stage: Module inside Atma sphere MP1

Ψηφιακες πηγες
CD player: Accustic Arts MKII
Laptop: mac, media player: Amara, Dac: Weiss 202
ΤΑ ΤΕΣΤ ΗΤΑΝ ΟΛΑ Α-Β, ταιριαζαμε τις σταθμες και τους χρονους των κομματιων
και ακουγαμε ανα τακτα διαστηματα με αλλαγες μ ενα διακοπτη στον προ.

δεν ακουσαμε πολυ καλες εκλεκτες ηχογραφησεις σε καποια HD 24-96 που εχω ξεχωρισει.
επισης δεν ακουσαμε εκλεκτα βινυλια, ο Λουκας ξερει ποια ειναι αυτα.

Το μονο που καναμε ηταν Α-Β δοκιμες στα κομματια που εγραψα στην αρχη
και σε καποιες περιπτωσεις με απαιτηση του Βασιλη ακουγαμε 20 η 40 δευτ καθε φορα κ μετα αλλαζαμε.
Λουκας Στεφανιδης: μονος επαγγελματιας παρεας. Εμπορευεται ηχεια ενισχυτες καλωδια cd & βινυλια.
εχει ιδιαιτερη εφεση στο βινυλιο, δεν έχει σιντιπλαιυερ, ντακ.
Γιαννης Flach: Οπαδος του ψηφειακου μεσου. Εχει το Weiss.
Kotsidisjohn: Ακουει και τα δυο. Εχω την εντυπωση ότι εχει επενδυσει περισσοτερο στο αναλογικο,
για το οποιο εχει μια μεγαλυτερη προτιμηση (συμφωνα με τα γραφομενα του).
Vastar: Ακουω και βινυλιο και ψηφειακο. Φαινεται να εχω κλιση προς το ψηφειακο.
το τελευταιο διμηνο έχω πικαπ (πουλησα το ντακ).
στον άλλο χώρο ακούω μόνο cd.
είμαι λάτρης κάθε μέσου/αναπαραγωγέα μουσικής. Έχω ένα ταπεινό πικαπάκι και ακούω τα βινύλιά μου.
είμαι κάτοχος Atma-sphere S30 στο οποίο συνδέω κατά καιρούς το Weiss Dac202 ως dac/προενισχυτή.
Ο ήχος στου Λουκά μού φάνηκε γνώριμος, όπως και οι εντυπώσεις μου από το συγκριτικό αναμενόμενες.
ξεκηνησαμε τις πρωτες δοκιμες.
το ηχειο αρχισε να κανει περιεργους θορυβους (σαν σπινθυρισμους χωρις σπινθηρα).
το προβλημα μεγενθυνοταν όταν αναιβαζα την ενταση.
ο Λουκας εξηγησε εκανε πειραμτισμους με ρυθμισεις του ηχειου.
θα ακουγαμε με περιορισμους: «όχι εντονο μπασο» και «όχι μεγαλες εντασεις».

το Weiss για μια ωρα δεν ελεγε να παιξει. Τελικα επαιξε χωρις να καταλαβουμε τι εφταιξε.
λογω ελειψης χρονου το cd player δεν συγκριθηκε με το πικαπ, όπως ηταν αρχικα προγραμματισμενο.

ειχαμε πολύ μεγαλη διαφορα στο βολιουμ μεταξυ των δυο πηγων (το σιντι ακουγοταν πολύ δυνατα)
και θα επρεπε να κανουμε πολύ μεγαλη προσπαθεια στην ισοροπια ηχητικης σταθμης.
Ετσι αρκεστηκα να ακουσω καποια γνωστα μου κομματια σε σιντι για λιγο και μεχρι εκει.
επισης κατα τη γνωμη μου "κακο" ηταν οτι η σταθμη που ακουγαμε ηταν 80-85 db στα 4-5 μετρα..
Νομιζω χαμηλη. Οποτε ηταν ακομα πιο δυσκολο να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα.
Το ντεσιμπελόμετρο που δεν πήρατε χαμπάρι έλεγε παραπάνω!
Αν πάτε σε συναυλία ακουστικών οργάνων θα τους ζητήσετε να ανεβάσουν το ποντεσιόμετρο.
πρίν 30+ χρόνια όταν άρχισα να ακούω σε μέγαρα κλπ είχα αυτή την εντύπωση. Κατανοώ.
Βρίσκομαι στο μεσο μακρόχρονου πειραματισμού με καταγραφή αλλαγής δεδομένων σε καθημερινή βάση.

Το τσικ που ακούγονταν μερικές φορές ήταν αποτέλεσμα του bias του ηχείου που ήταν στο τέρμα.
προηγούμενη φορά που ήρθε ο vastsar δεν ακούγονταν τσικ. Ένα χιλιοστό αν κατέβει το bias δεν ακούς κανένα τσικ.

ζητήθηκε να γίνει το συγκριτικό στο χώρο μου μετά την παραίτηση του Θέμη και δεν ήθελα να κάνω το ίδιο,
ούτε έπρεπε να σταματήσω αυτό που έχω από την εταιρεία αναλάβει να κάνω.
Στο δια ταύτα:
η διαφορά όταν έμπαινε το Weiss ήταν όπως όταν ανοίγεις το παράθυρο και μπαίνει φρέσκο, βουνίσιο αεράκι.
δεν είχα την παραμικρή δυσκολία να καταλαβαίνω τι παίζει κάθε φορά, ήταν εμφανέστατη η διαφορά.
Υπήρχαν ήχοι από πιατίνια που ενώ στο Weiss σόκαραν με την αληθοφάνεια και τη λαμπρότητά τους,
στο βινύλιο με δυσκολία διακρίνονταν αν υπάρχουν καν!
Στο βινύλιο όλα πιο ομαλά, λιγότερο κοφτερά μεταβατικά, που έδιναν την αίσθηση του όγκου στα χαμηλά.
Χαλάρωνες και απολάμβανες μουσική.
Στο Weiss ξεπηδούσαν οι ήχοι από τα ηχεία ολοζώντανοι μπροστά σου.
παρολο που ειχαμε σχετικα χαμηλες εντασεις, ηταν ικανες να αναδειξουν τις διαφορες των πηγων.
Και σ αυτό νομιζω συμβαλουν τα αδιαμφισβητως εξαιρετικα ηχεια.

Το ψηφειακο αρχειο σε 24/96. Οι διαφορες σχεδον ανυπαρκτες.
Γενικα στις φωνες διαφορά δεν μπορουσες να καταλαβεις, ανεξαρτητως αν επαιζε 24/96 η 12/48.
τις πρωτες διαφορες αρχισαμε να τις καταλαβαινουμε όταν βαλαμε το Jazz at the pawnshop.
Οι διαφορες ηταν μικρες μεν, ακουστες δε.
το βινυλιο ειχε λιγο περισσοτερο ογκο στο χαμηλο και το Weiss λιγο περισσοτερη αναλυση στα πριμα.
Αυτές οι διαφορες αρκετες φορες στην δειαρκεια του ιδιου κομματιου μηδενιζοταν.
Σε καποιο κομματι το βινυλιο ακουστηκε σαν ψηφειακο και το ψηφειακο σαν βινυλιο. Η εξαιρεση του κανονα που εγραψα νωριτερα.

Για μενα η μεγαλη εκπληξη ηταν το 12/48. δεν μπορουσα να φανταστω την απιστευτη ποιοτητα σε σχεση με το βινυλιο.
Όταν βαλαμε Patricia Barber το “Nardis” σε ένα κομματι ακους τα παντα. Τελειο για συγκριτικα.
για άλλη μια φορα ειχαμε υπεροχη σε εκταση και αναλυση του Weiss, ενώ στις χαμηλες πλεονεκτημα του βινυλιου.
Οι διαφορες φυσικα πολύ μικρες. Αφου ρωτησα επανελλειμενως τον Γιαννη αν το ακουμε από 24/96.

θεωρω ότι ένα ψηφειακο μεσο πρεπει υποχρεωτικα να παιζει καλυτερα από το βινυλιο, αν θελουμε να πηγαινουμε μπροστα.
Ειναι πολυ μεγαλη επιτυχια να εχουμε την ποιοτητα που ειχαμε χτες, με ενα μηχανακι που κοστιζε 10 φορες λιγωτερο απο το πικαπ.

φευγοντας χτυπησα και δυο βινυλια από τον Λουκα.
Το αποτελεσμα της δοκιμης με εξεπληξε. πιστευω πως ηταν μια μεγαλη ισοπαλια.
Η διαφορα ηταν πολυ πολυ μικρη, σχεδον αμελητεα.
υπηρχαν σημεια που το πικαπ επαιρνε ελαφρως τα πανω του, οπως σε καποια κομματια κλασικης, αλλα ελαφρως.
Υπηρχαν κ σημεια οπου το dac ηταν ακουστα καλυτερο, πχ στα μεσουψηλα.

Σε γενικες γραμμες οι μεσαιες ηταν ιδιες.
Οι μεσουψηλες κ υψηλες αποδιδονταν με περισσοτερο αερα, αληθοφανεια και εκταση απο το ντακ
τα χαμηλα περασματα ελαφρως καλυτερα απο το πικαπ.
Καποιος ειπε οτι ισως ειναι ουρά στο χαμηλο. Δεν ειμαι σιγουρος, μπορει, παντως δε μ ενοχλουσε.

Αλλος ειπε πως ψηλα η υπεροχη του dac ειναι ψευδης, διοτι ειναι τονισμενα κ φουσκωμενα τα πριμα του.
Εδω δε θα συμφωνησω, διοτι ηταν καλυτερο, με αερα και ανεση και αληθοφανεια.

Η στερεοφωνικη εικονα ηταν απολυτως ιδια και στα δυο μεσα.
Το ιδιο και οι χροιες, οπως και οι μεσαιες συχνοτητες.
Λιγο δηλαδη κερδιζε στα σημεια το ενα λιγο το αλλο.

Αλλα πραγματα περιμενα, άλλα ακουσα. εμεινα απολυτος ικανοποιημενος και απο τα 2 μεσα.

ειμαι φαν του βινυλιου και η δοκιμη δεν προκειται να αλλαξει τιποτα απο τις συνηθειες μου.
Θα ακουω και απο τα δυο μεσα, αλλα οταν θα γουσταρω να "φτιαχνομαι" με ακροαση, θα επιλεγω παλι τους μαυρους δισκους.
περιμενα το ψηφιακο να μεινει πισω πολυ περισσοτερο απ οτι ακουσαν τα αυτια μου.
Το οτι ΚΑΠΟΙΕΣ φορες καταλαβαιναμε ποιο παιζει ποτε, δε μου λεει κατι.
μπορει να καταλαβαιναμε ΚΑΠΟΙΕΣ φορες, οχι παντα τι ακουγαμε
Εντυπωση μου κανε το οτι δεν πολυ καταλαβα διαφορά, απο απλο 16/44 σε HD 24/96...
πολυ πολυ ψιλες εως ανυπαρκτες οι διαφορες.
Για μένα οι διαφορές δεν ήταν μικρές.
Ένιωθα τα ηχεία να χρειάζονται την ανάλυση του Weiss για να ξεδιπλώσουν τις αρετές τους, όπου κι αν στεκόσουν στον χώρο.
Από τη φτωχή μου πείρα στα ηλεκτροστατικά, μόνο τα Purity είχα στην κατοχή μου τα τελευταία δυόμιση χρόνια,
δεν μπορώ να πω ότι τα ηλεκτροστατικά αποζητούν το βινύλιο.
Με τα Purity και το Minerva ως προ/dac, σε δοκιμές μου παλιότερα, οι διαφορές 16/44 και 24/96 ήταν εμφανείς και εντυπωσιακές.
Τα ice έκαναν τη διαφορά;
τοσο εγω οσο και ο ενας απο τους δυο Γιαννηδες ειπαμε οτι σαν τελικο αποτελεσμα θα βαζαμε ισοπαλια.
Ο Flash εδινε ενα γενικο προβαδισμο στο Weiss.
νομιζω οτι μεγαλες ηχητικες διαφορες δεν ειχαμε.
παντα μιλαμε για πολυ μικρες λεπτομερειες εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις,
οπως οντως σε καποιο κομματι το Weiss εδινε ρεσιταλ αναλυσης και διαυγειας.
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Part 2

Το συγκριτικό κράτησε πολύ λίγο χρόνο. Δεν υπήρξε χρόνος για πραγματική χαλάρωση και ακρόαση.
Χαραμίστηκε μιάμιση ώρα για να παίξει το ψηφιακό και δεν ακούγαμε τίποτε όλη αυτη την ώρα.

Ακούσαμε ψηφιακές ηχογραφήσεις από βινύλιο 180-200 γρ και τα αντίστοιχα κομμάτια από HD 24/96.

Η *ακρόαση* περιορίστηκε δειγματοληπτικά συγκρίνοντας λίγα δευτερόλεπτα του ενός μέσου με το άλλο που έπαιζαν ταυτόχρονα.
Όλα είχαν γίνει όπως επιθυμούσαν οι φίλοι όπως και το μουσικό πρόγραμμα.

Η όλη κριτική περιορίστηκε όπως είδατε *στα μπάσα, μεσαία και πρίμα*.
Ο άπειρος [έτσι έκανα κι' εγώ κάποτε] μιλάει για το πώς ακούγονται π.χ. τα πρίμα ή τα μπάσα
μη έχοντας συνήθως τη δυνατότητα να εμβαθύνει περαιτέρω, γιατί η μουσική δεν είναι μόνο αυτό αλλά κάτι παραπάνω.
Βέβαια το τί ευχαριστεί τον καθένα και το πώς θέλει να ακούει είναι σεβαστό.

Ακούσαμε ψηφιακές ηχογραφήσεις με την Κραλ. Οι διαφορές για μένα ήταν εμφανείς.
Το βινύλιο είχε ήχο γενικά ζεστό με εμφανή την υπεροχή του κάτω από την μεσαία περιοχή εκεί που βγαίνει η περισσότερη μουσική,
οι θεμελειώδεις νότες σχεδόν όλων των μουσικών οργάνων.
Εδώ το 24/96 ήταν λεπτόηχο, στεγνό ή φτωχό.

Στα πρίμα το 24/96 ήταν από λίγο έως πολύ προβολικό συγκριτικά με το βινύλιο.
Στο 24/96 τα πρίμα είχαν έντονη παρουσία κατ' εμέ υπερβολική που σε τραβούσαν την προσοχή από τα υπόλοιπα.
Αυτό θεωρήθηκε από τους συνακροατές ώς περισσότερος *αέρας, ανάλυση και λεπτομέρια*.

ο flash έφτασε στο σημείο να πεί ότι στο βινύλιο δεν άκουγε τα τσίκι τσίκι.
Αν εγώ o κατά πολύ μεγαλύτερος τα άκουγα σίγουρα αυτός θα έπρεπε να τα άκουγε περισσότερο από μένα.

... τα συγκεκριμένα πιατίνια [που πέρασαν στο ντούκου γιατί κανείς δεν ανάφερε ότι άκουγε πιατίνια]
ακούγονταν τενεκεδένια από το 24/96, ενώ ο ήχος ήταν νορμάλ θα έλεγα από το βυνίλιο.

Είμαι σίγουρος αν πάνε σε συναυλία θα τους λείπουν τα πρίμα που έχουν συνηθίσει να ακούνε από το σύστημά τους.
Κάποτε κι' εγώ έτσι σκεφτόμουν.

δεν ακούσαμε κανένα συμφωνικό έργο. Η επιλογή ήταν των φίλων.

Απο την εμπειρία μου, όσο πιο φυσικά είναι τα μουσικά όργανα και όσο πιο απαιτητικό το πρόγραμμα τα βρίσκει σκούρα το ψηφιακό.
Το μόνο αναλογικής ηχογράφησης ήταν το Jazz at the Pawnshop με τα περιβόητα πιατίνια.

το A Love Supreme είναι ενα απαράδεκτο Γερμανικό βινύλιο από εκείνα που κοντράρω με τις καλές επανεκδόσεις.
Αυτό ακούστηκε σαν cd και το 24/96 σαν 'βινύλιο'.

Όπως βλέπετε οι χρονικές συνθήκες και ο τρόπος που έγινε το συγκριτικό δεν μπορεί να δόσει τίποτε από αυτά που είπα, γιατί
δεν υπήρξε χρόνος ακρόασης προγράμματος 15, 20 ή 30 λεπτών για να δει ο καθένας
πόσο θα μπορούσε να ακούσει ή να ανεχθεί το ένα ή το άλλο μέσο.
Τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε και για την περιβόητη 'συναισθηματική εμπλοκή' ή όχι κατά την ακρόαση
και όχι να περιοριστούμε στα 'μπάσα', 'μεσαία' και πρίμα'.

Θα άξιζε να ξαναγίνει το συγκριτικό με διαφορετικές συνθήκες και άλλο πρόγραμμα.
Το μόνο αναλογικό ψηφιοποιημένο σε 24/96 ήταν το Jazz at the Pawnshop
το οποίο κατ' εμέ έχανε πολύ σε σύγκριση με το αναλογικό.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ακούσαμε τίποτε τενεκεδένιο.
διαφορα στις χρειες δεν ακουσα πουθενα.
Αυτα που ειπωθηκαν, πιατινια τενεκεδενια και πιατινια αλουμινιου δεν προσεξα πουθενα.
το επιμαχο σημειο που εγραψε ο Γιαννης με τα πιατινια το ακουσαμε 2 φορες
και ο Γιαννης ειχε επισημανει (στον Λουκά) την προσοχη στο σημειο που δεν υπηρχαν κατι ηχοι.
Ο Λουκας εκει δεν ειπε τιποτα.
Τωρα χωρις το Weiss, βαζει σε κοσμο το κομματι και λεει δες τε ποσο καλα παιζει, ενω εκει ειχε καταπειει την γλωσσα του.
στην διαρκεια του συγκριτικου μας λεει οτι ο ηχος ειναι κουραστικος, δεν μπορεις να τον ακουσεις πανω απο μιση ωρα,
θυμηθηκα αναφορα του Θεμη " οικοδεσποτης οταν ερχοταν η σειρα του αναλογικου ελεγε επιτελους ας ακουσουμε μουσικη!"
Ε! οχι βρε Βασίλη και κατάπια την γλώσσα μου. Όχι και δεν είπα τίποτα!

Δεν χρειάζεται να έχει κανείς Βάιζ προκειμένου ακούγοντας βινύλιο να ακούσει ότι παίζουν και κάτι τσίκι-τσίκι [συγνώμη παιτίνια ήθελα να πω].
Ακόμα και από ένα σύστημα Medium Fidelity θα τα άκουγε κανείς.
στο 24/96 οι υψηλές συχνότητες είναι πολύ τονισμένες. Υπάρχουν και αναλογικά βινύλια που ακούγονται έτσι.
Η ποσότητα ή υπερβολή δεν είνα συνυφασμένη με την ποιότητα. πόση ώρα θα μπορούσες να ακούσεις έτσι την μουσική;;
Και για ποια συναισθηματική εμπλοκή, που ειναι και το ζητούμενο μιας ακρόασης, θα μπορούσε κανείς να μιλήσει!!!!

υπάρχουν άτομα που ακούνε σε κέντρα διασκέδασης να μην πω τί ήχο και δεν ενοχλούνται καθόλου, ενώ άλλοι δεν μπορούν να τον ανεχθούν.
Δηλώνω ακόμη μία φορά λάτρης της μουσικής και δεν με ενδιαφέρει το μέσο από το οποίο ακούγεται.
Θα ήθελα πάρα πολύ έργα που πρέπει να παίζονται χωρίς διακοπή όπως τα συμφωνικά ποιήματα του Στράους, και άλλα να τα ακούω έτσι.
Με γοητεύει το cd από αυτήν και μόνο την άποψη.

Έχω κάνει αρκετά συγκριτικά και έχω δει την ψηφιακή πρόοδο η οποία κάθε φορά βελτιωμένη πλησιάζει περισσότερο τον αναλογικό ήχο.
cd, sacd, dvd, dvd-a. Συγκρίνοντας τα μέσα αυτά μεταξύ τους, τα οποία ΟΜΩΣ,
έχουν προκύψει από την ίδια πηγή, έχουν γίνει ταυτόχρονα από τον ίδιο μηχανικό και με τον καλύτερτο τρόπο.

Tα downloads δεν με έχουν πείσει όσες φορές άκουσα.

Θα ήθελα να ακούσω ξανά αλλά υπό διαφορετικές συνθήκες τις οποίες θα καθορίσω προσωπικά εγώ,
όχι για να ευνοηθεί το βινύλιο αλλά για να μπορώ να έχω την πλέον τεκμηριωμένη άποψη.
Είμαι αντικειμενικός κριτής! Έχω καταλήξει στην υπεροχή του αναλογικού βινυλίου έχοντας ως αναφορά μου την ζωντανή ακουστική μουσική.
... έτσι αισθάνομαι.

Για να είμαι ειλικρινής το συγκριτικό που έγινε δεν άξιζε τον κόπο.
Θα άξιζε αν είχα να πω κάτι ως προς το πώς, αλλά δεν θέλησα προκειμένου οι φίλοι να νοιώσουν άνετα και ελεύθερα.

Είχα την ευκαιρία να δω πως σκέφτονται οι 3 φίλοι, τί σημαίνουν για αυτούς κάποια πράγματα.
Έβγαλα τα συμπεράσματά μου και ποτέ δεν υποτιμάω κανέναν άνθρωπο.

συνεννοηθήκαμε και οι 4 να κάνουμε την πλάκα μας.
Το βινύλιο, αν και ψηφιακής προέλευσης, ήταν σε γενικές γραμμές ανώτερο.
Παρά ταύτα θα είχα μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη αν γίνονταν σωστά όπως έπρεπε.
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Προχωρώ στην δεύτερη ομάδα μηνυμάτων που ξεχώρισα...
Η μαχη των δυο φορμα μου θυμιζει λιγο εως πολύ την μαχη ενός ενισχυτη τρανζιστορ και ενός λαμπατου.

Στην προκειμενη περιπτωση ειχαμε κατι αναλογο. Τα δυο μεσα ηταν πολύ κοντα.
Διαφορες υπηρχαν, τετοιες που μονο εμεις οι χαιενταδες τις διογκωνουμε, τις περναμε από το μικροσκοπιο και ασχολουμαστε με αυτές.
νομιζω ότι κανενας νορμαλ ανθρωπος οσο κι αν του αρεσει η μουσικη κι εφοσον δεν είναι μηχανακιας δεν θα ασχοληθει με αυτές.
Αντιθετως θα γελουσε και θα μας ειρωνευοταν στις παρεες του.

Δυστυχως υπαρχουν ανθρωποι που βλεπουν τον εαυτο τους μεσα απ αυτά τα μηχανακια
κι αν ητηθει το μηχανημα τους είναι σα να γκρεμιζεται ο εαυτος τους κι ολη τους η υπαρξη.
Νιωθουν επεβηβλημενη την αναγκη αμυνας του μηχανηματος τους με κάθε τροπο.

μακαριζω φιλους που διαβαζουν τα τεκτενομενα του φορουμ αλλα δεν γραφουν και δεν συμμετεχουν σε τετοιες αψιμαχιες
οι οποιες το μονο που καταφερνουν είναι να υποβιβαζουν τον ιδιο μας τον εαυτο όταν καλουμαστε να αποδειξουμε τα αυτονοητα
και να λογομαχουμε για πραγματα που πιο πολύ μοιαζουν με ένα κηνυγι μαγισσων
η σα να μην εχουμε τιποτα καλυτερο από το να ασχολουμαστε από το πρωι ως το βραδυ να βρουμε ψύλλους στα αχυρα.
+1, τουλαχιστον για οτι ακουσαμε μαζι.
Εγώ δεν θα συμφωνήσω με τον vastsar και τον kotsidisjohn.
Οι διαφορές ήταν υπαρκτές και έντονες, που κι ένας εκτός χόμπυ θα τις αντιλαμβανόταν άμεσα,
είτε του άρεσε το άκουσμα από το ένα είτε από το άλλο μέσο.
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Τρίτη ομάδα...
Προσπάθησε κανείς να ακούσει στα 3 μέτρα από τα ηχεία?
στα 5,5 μέτρα που άκουσαν οι φίλοι μας, δεν άκουγαν το ηχείο αλλά τις ανακλάσεις πάνω, κάτω, δεξιά κι αριστερά...

ο λόγος ανακλώμενου προς κατ΄ευθείαν ήχου είναι ανάλογος προς το τετράγωνο της αποστάσεως του ακροατή από την πηγή...
στην μισή απόσταση από αυτήν που εκάθοντο θα είχαν 4 φορές περισσότερο direct ήχο και θα διαπίστωναν τελειως διαφορετικα πράγματα...

Μου κάνει εντύπωση που άκουσαν διαφορές...
εγω καποιες φορες κοντασταθηκα στην αποσταση που ειπες, για αλλο λογο ομως.
Παρολα αυτα δεν διαπιστωσα κατι που να αλλαξει την τελικη μου κριση.
ο Λουκας, και οι Γιαννηδες καθησαν αρκετες φορες μπροστα στα ηχεια για να αλλαζουν πηγες.
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Τέταρτη ομάδα...
Η μόνη δίκαιη σύγκριση μπορεί να γίνει μόνον όταν το σημα απο τα μικροφωνα της ηχογράφησης οδεύσει στην κονσόλα και από εκεί να οδεύσει:
(α) σε 24/92 για να αποθηκευτει,
(β) στο session tape για να αποθηκευτει,
(γ) στον ενισχυτή κοπής του δίσκου για άμεση κοπή.

Δηλαδή να γίνει συγχρόνως τριπλή ηχογράφηση: ψηφιακή, αναλογική και Direct to Disc...

Από το ψηφιακό υλικό θα γίνουν τα CD και τα HD και από το session tape θα γίνουν τα βινύλια (μη αμέσου κοπής).

Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό project αν θέλετε κοι ηχολήπτες να μείνετε στην ιστορία...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.206
Reaction score
143.788
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

εντάξει, ξε-μπαναρίστηκε ο Λουκ σκάϊγουόκερ!


Χρόνια Πολλά!
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Jazz at the pawnshop, Fim xrcd 012-013, prorious, ριπαρισμένα με το EAC:


Disc One, Track 1: Limehouse Blues



Disc Two, Track 5: Take Five

:121:
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

εντάξει, ξε-μπαναρίστηκε ο Λουκ σκάϊγουόκερ!
Χρόνια Πολλά!
Κωστή Χρόνια Πολλά και καλά!!! :437:
Είναι πολύ ευχάριστο το νέο που μας έφερες!!! :615:
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Οσον αφορα το συγκριτικο και τις κρισεις των παρισταμενων, δεν ειδα πουθενα καποια διαφοροποιηση σε οσα γραφτηκαν στην πορεια σε σχεση με την αρχικη τοποθετηση του καθενος εξ ημων. Το αν μεταξυ μας εχουμε παρεκλισεις αυτο ειναι μεσα στα πλαισια της λογικης και ο καθενας μπορει να το εξηγησει με διαφορετικους τροπους.

Αλλωστε επαγγελματιες ρηβιου οταν κανουν συγκριτικα με ιδια μηχανηματα βλεπουμε διαφορετικες βαθμολογιες στα κρινομενα μηχανηματα. Που ειναι το παραξενο η το μεμπτο? Καμμια φορα ειναι οπως οταν βαζεις ενα κομματι να παιξει δυνατα και λες "τι κομματαρα παιζει" και ο διπλανος λεει "χαμηλωσε το με πηρες τα αυτια, αυτο ειναι για τα μπαζα!"

Το σιγουρο ειναι ενα. Διαφορες ολοι ακουσαμε. Υπαρχει διαφορα στην κριση μας για το ποσο αισθητη ηταν η διαφορα. Ε τι να κανουμε. Αν ηταν πιο πολλοι στο τεστ, θα υπηρχαν κι αλλες αποψεις πιθανον διαφορετικες απο τους παρισταμενους.

Εγω νιωθω ικανοποιημενος που παρευρεθηκα στο τεστ. Εστω και με τα οποια προβληματα εβγαλα για τον εαυτο μου καποια χρησιμα συμπερασματα. Αυτα εγραψα μετα. Αν με πιστεψουν η οχι, οσοι διαβαζουν δεν με απασχολει ιδιαιτερα.

Αυτο που θελω να ακουσω με τα δικα μου αυτια ειναι ποιες διαφορες εχει ενα Weiss με ενα ματζικ η ενα Musikal Fidelity M1. Δηλαδη αξιζει να τα ακουμπησεις η μιλαμε για απειροελαχιστες διαφορες. Παντα βεβαια σε ενα συστημα πληρης οσον αφορα το φασμα των συχνοτητων και με την δεουσα αναλυση.

Ακομη αν παρουμε σαν δεδομενη την αποψη του Λουκα (οχι βεβαια την φραση που μιλαει για τενεκεδενια πιατινια), τι συμπερασμα μπορει να βγαλει κανεις? Να παμε αυριο ολοι και να παρουμε απο ενα πικαπ των 30.000 ευρω? Και να αρχισουμε να αγοραζουμε βινυλια των 40 ευρω το καθενα? Γιατι αποκλειστικα και μονο με τετοια καναμε το συγκριτικο (να μην πω και ποιο ακριβα). Ενταξει οσοι εχουν την ανεση ας τραιξουν. Οι υπολοιποι?

Ο Λουκας σε καποια φαση εγραψε οτι το ψηφιακο βελτιωθηκε τελευταια (βεβαια απο την αλλη αυτο δεν συμβαδιζει με τα τενεκεδενια πιατινια που εγραψε, οπως επισης και οτι δεν μπορρεις να ακουσεις παραπανω απο μιση ωρα). Απο την αλλη εχω μια ευλογη απορια. Αν βαλουμε ενα DCS να παιξει (παντα σε σχεση με το πικαπ του Λουκα) παρουσια 10 ατομων και οι 9 συνηγορησουν οτι το ψηφιακο ακουγεται καλλυτερα. Πιστευει εστω κι ενας οτι ο Λουκας θα συνηγορησει μαζι τους? Εδω σας θελω.

Δεν πειραζει. Μετανιωνω που γραφω ετσι για τον Λουκα. Ο καθενας με την ιδιαιτεροτητα του και τις παραξενιες του (κι εγω μεσα). Ουτως η αλλως μετα απο τοσα χρονια οι περισσοτεροι ειμαστε προβλεψιμοι εδω μεσα. Ο καθενας ξερει τι θα γραψουμε.

Ας παραμεινουν οι κολωνες του αναλογικου ηχου εκει που ητανε. Ετσι τους μαθαμε, ετσι τους συνηθησαμε, ας ειναι κι ετσι στο μελλον. Την πορεια του καθε μεσου δεν την καθοριζουμε εμεις με τα γραπτα μας. Και παντα ουτως η αλλως υπαρχει και ο αντιλογος, οποτε ο καθενας εχει κριση και λογικη και μπορει να διαλεξει απο μονος του τον δρομο που θ ακολουθησει.
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Για το θέμα της τιμωρίας.
Πιστεύω για όλους μας ήταν δυσάρεστο.
Δεν γνωρίζω τον Νίκο Τσαρουχά, αλλά πιστεύω πως γνωρίζει καλά το μέγεθος της προσωπικότητας του ΛΣ
(ασχέτως διαφωνιών και ειρωνειών για το τι ακούγεται καλύτερα...) και, κατά συνέπεια,
πιστεύω πως και γι' αυτόν ήταν δυσάρεστο το θέμα. Και για ένα λόγο παραπάνω, γιατί αυτός έπρεπε να το κάνει.

Από τα κείμενα που διάβασα μου φάνηκε πως οι περισσότεροι ξεκινήσαμε να κρίνουμε το θέμα της τιμωρίας
από την μέση της ιστορίας και όχι από την αρχή της...
Είναι ένα πράγμα να κοροϊδεύουμε ο ένας την αυθεντία του άλλου και ένα άλλο, πολύ διαφορετικό, να χαρακτηρίζουμε ψυχασθενή
όποιον δεν συμφωνεί με τα –κατά γενική ομολογία- υποκειμενικά ευρήματά μας ή, ακόμα χειρότερα, γούστα μας.
Είναι πολύ άσχημο πράγμα η συκοφαντία, κατηγορίες χωρίς να έχουμε αποδείξεις...

Δεν έχω την μεγάλη παραμονή εδώ (ή αλλού) και δεν γνωρίζω (προ)ιστορίες.
Ούτε και πρόκειται να αφιερώσω χρόνο να ενημερωθώ. Βλέπω ένα περιστατικό μεμονωμένο.

Αποψή μου, λοιπόν, ο Νίκος ορθώς έπραξε και ως όφειλε να πράξει. Χαίρομαι που δεν είμαι στην θέση του.
Στεναχωρήθηκα και για τον κύριο Στεφανίδη, στεναχωρήθηκα και για τον Νίκο που έγινε δυσάρεστος.

Ο κύριος Στεφανίδης θα μπορούσε να έχει απομακρυνθεί από τον υπολογιστή του,
να έχει ηρεμήσει και να έχει σκεφτεί ψυχραιμότερα και καλύτερα
πριν εκτοξεύσει τις βαρύτατες και αναπόδεικτες κατηγορίες που έγραψε.
Δεν νομίζω πως ήταν πληθυντικός της ευγένειας που χρησιμοποίησε ή μια παρόρμηση. Αυτό καταλαβαίνω από την γραφή του.
Θα μπορούσε, αν ήθελε, να έχει απαντήσει με άκρως υποτιμητικό και ειρωνικό ύφος,
αλλά στο κείμενό του φαίνεται ξεκάθαρα πως προτίμησε κάτι άλλο. Και πολύ ψύχραιμα.

Επίσης διαφωνώ και με την άρση του αποκλεισμού του κυρίου Στεφανίδη.
Με χαροποίησε ιδιαίτερα για τον κύριο Στεφανίδη γιατί από το λίγο που διάβασα πιστεύω πως είναι εξαιρετικά αξιόλογος άνθρωπος.
Απλά την θεωρώ εντελώς λάθος. Όπως ακριβώς θεωρώ λάθος και την επιστροφή των πινακίδων...
Ετσι μπορεί ο καθένας να πετά ότι του κατέβει λίγο πριν τις γιορτές ή να κάνει όποια τροχαία παράβαση γουστάρει
και η τιμωρία μικρή και γνωστή εκ των προτέρων...
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.843
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Σοβαρά εε??Ε τότε να το κλείσουμε το site,να μην λέμε την άποψη μας, να πάνε σπίτια τους και αυτοί από την aes μην τυχόν και πούμε την αλήθεια και πληγώσουμε κανέναν..
Διαθετω και απο τα 3 ειδη πηγων.
Οταν εχω ορεξη να ακουσω μουσικη ,σκεφτομαι τι θελω και το βαζω στο αναλογο μεσο.Δεν με νοιαζει αν καποιο παιζει καλυτερα απο καποιο αλλο.Μετα απο 35 χρονια εχω φιλιωσει με τον εαυτο μου και απαιτω απο τα μηχανηματα να με εξυπηρετουν.Δεν πα'ναναι dac-flac-phono-cd-dvd-σκληρος-μαλακος-οτι κερατο θελει ναναι αρκει να παιξει την μουσικουλα που θελω.Στο καθε μεσο προσπαθω να εχω τον καλυτερο ηχο χωρις να ματωσει η τσεπη μου και να στερησω απο τους δικους μου τα αναγκαια.
Αυτο μετα 35 χρονια ενασχολησης με τον Χαϊφιντελισμο.
Τα μηχανηματα πρεπει να εξυπηρετουν την αναγκη μας.
Αν εξυπηρετουν το εγω μας......στραβα αρμενιζουμε.
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικο κορυφαιας αναλογικης πηγης με ψηφιακη

Διαθετω και απο τα 3 ειδη πηγων.
Οταν εχω ορεξη να ακουσω μουσικη ,σκεφτομαι τι θελω και το βαζω στο αναλογο μεσο.Δεν με νοιαζει αν καποιο παιζει καλυτερα απο καποιο αλλο.Μετα απο 35 χρονια εχω φιλιωσει με τον εαυτο μου και απαιτω απο τα μηχανηματα να με εξυπηρετουν.Δεν πα'ναναι dac-flac-phono-cd-dvd-σκληρος-μαλακος-οτι κερατο θελει ναναι αρκει να παιξει την μουσικουλα που θελω.Στο καθε μεσο προσπαθω να εχω τον καλυτερο ηχο χωρις να ματωσει η τσεπη μου και να στερησω απο τους δικους μου τα αναγκαια.
Αυτο μετα 35 χρονια ενασχολησης με τον Χαϊφιντελισμο.
Τα μηχανηματα πρεπει να εξυπηρετουν την αναγκη μας.
Αν εξυπηρετουν το εγω μας......στραβα αρμενιζουμε.

Σε αυτά παραπάνω συμφωνώ. Άλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει με αυτό που είπα .

Δηλαδή εμένα αν μου αρέσει το zastava επειδή είναι φθηνό και μικρό πάει να πει ότι είναι το καλύτερο???Δηλαδή άμα εμένα μου αρέσει ένα φορητό mp3 player πάει να πει ότι είναι το καλύτερο??Αν εγώ έχω έναν ενισχυτή φθηνό marantz και μου αρέσει πάει να πει ότι είναι καλύτερος από το κορυφαίο μοντέλο της krell???Αν είναι δυνατόν.

Ο καθένας ακούει από αυτό που του αρέσει και που έχει την δυνατότητα να πάρει. Άλλα σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι αυτό που αρέσει εμένα πλησιάζει την υψηλή πιστότητα. Τι είμαι εγώ ο θεός και ο απόλυτος κριτής???

Το τι αρέσει στον καθένα είναι υποκειμενικό θέμα .Το πιο είναι καλύτερο και πιο κοντά στην πραγματικότητα(δηλαδή υψηλής πιστότητας)είναι αντικειμενικό γεγονός. Απλώς μπορεί να μην έχουμε τα κατάλληλα όργανα ακόμα ώστε να το διαπιστώσουμε με απόλυτη ασφάλεια πιο είναι καλύτερο.


Υ.Γ Αυτή την στιγμή ακούω από κάτι ηχεία υπολογιστή των πέντε ευρώ. Την βρίσκω με την μουσική. Τα ηχεία αυτά είναι τα καλύτερα???
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.846
Μηνύματα
3.030.310
Members
38.506
Νεότερο μέλος
costasgera
Top