ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΗΧΕΙΩΝ


Μηνύματα
5.673
Reaction score
9.886
Πολυ σωστη η παρατηρηση του φιλου πιο πανω , τι γινεται με την καλωδιοση μεσα στο ηχειο???
Δεν βλεπω κανενα να σχολιαζει...μαλλον δεν θα παιζει και μεγαλο ρολο εεεεεε!!!!?????:errwhat:
αφου δεν φαινονται μαναμ τα εντος ηχειου καλωδια, τι ρολο να παιζουν? εδω μιλαμε για χαι εντ ....γιατι να ασχοληθεις αφου δεν θα τα δει κανεις?:D

οι μπορνες παιζουν ομως:D
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Πολυ σωστη η παρατηρηση του φιλου πιο πανω , τι γινεται με την καλωδιοση μεσα στο ηχειο???
Δεν βλεπω κανενα να σχολιαζει...μαλλον δεν θα παιζει και μεγαλο ρολο εεεεεε!!!!?????:errwhat:
Παίζει ρόλο, αλλά προσωπικά δεν είμαι διατεθειμένος να μπω στη διαδικασία να καταστρέψω το ηχειάκι μου. Το αφήνω ως έχει ( με αντικατάσταση των γεφυρών στις μπόρνες με kimber 8tc προσωρινά μέχρι να πάω τα καλώδια ηχείων για διάσπαση σε διπλοκαλωδίωση ) και αποδέχομαι ότι έχει "χαρακτήρα"¨.
 

Μηνύματα
627
Reaction score
596
Πολυ σωστη η παρατηρηση του φιλου πιο πανω , τι γινεται με την καλωδιοση μεσα στο ηχειο???
Δεν βλεπω κανενα να σχολιαζει...μαλλον δεν θα παιζει και μεγαλο ρολο εεεεεε!!!!?????:errwhat:
Δεν μου εχει τυχει να αλλάξω καλωδίωση σε ηχειο.
Εαν υποθεσουμε οτι σε ενα ηχειο βασης η καλωδιωση ειναι περιπου 50 ποντους και το καλωδιο τον ηχείων 3 μετρα, σαφώς ειναι ποιο σημαντικό το καλωδιο τον ηχείων!
Κατα τα αλλα ναι ειναι και αυτο σημαντικο.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
...τί γίνεται μέσα στο ηχείο...
...
Τα Martin Logan Request είναι υβριδικά ηλεκτροστατικά ηχεία,με τη μεμβράνη ν'αναπαράγει όλο το ακουστό φάσμα άνω των 200 Hz.

Η άνοδος της τάσης στις υψηλές τιμές που απαιτούνται για τη συντήρηση του ηλεκτροστατικού πεδίου επιτυγχάνεται με τη μεσολάβηση μετασχηματιστών στην είσοδο της ηλεκτροστατικής μονάδας.

Επικεντρώνοντας σε αυτόν τον παράγοντα,όλοι οι μετασχηματιστές χαρακτηρίζονται από εγγενείς συνιστώσες διαρρέουσας αυτεπαγωγής και χωρητικότητας αντιστοίχως.Οι τιμές των συνιστωσών εξαρτώνται από την ποιότητα κατασκευής του μετασχηματιστή,δίχως όμως αυτές να μπορούν να εξαλειφθούν.

Η αναπόφευκτη αλληλεπίδραση των ανωτέρω χαρακτηριστικών με τη χωρητική φύση της ίδιας της ηλεκτροστατικής μονάδας ισοδυναμεί με συντονιζόμενο κύκλωμα πυκνωτή-πηνίου προκαλώντας έτσι έντονες διακυμάνσεις(τάξης αρκετών dB) από την ομαλή απόκριση στη ζώνη των ανώτερων υψηλών.
http://www.efisiki.gr/2013-03-15-10-12-29/2013-03-15-10-15-50/121-lc

Κατά την υλοποίηση ηλεκτροστατικών μονάδων κύριο μέλημα-μεταξύ άλλων- για εκάστοτε κατασκευαστή είναι η ενσωμάτωση ιδιαιτέρως ποιοτικών μετασχηματιστών,ούτως ώστε οι κορυφώσεις και ταπεινώσεις προκαλούμενες από την περιγραφείσα ταλάντωση να κείτονταν στην υπερηχητική ζώνη και μάλιστα όσο δυνατόν μακρύτερα από το άνω όριο του ακουστού φάσματος.

Τί γίνεται όμως όταν η επιλογή ενός καλωδίου ηχείων με ακατάλληλα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά θα έφερνε την ταλάντωση πλησιέστερα προς το άνω όριο ή-ακόμα χειρότερα- εντός της ανώτερης ζώνης του ακουστού φάσματος;Θα προέκυπταν σαφώς αντιληπτές ανωμαλίες στην απόκριση του συστήματος.

Και γιατί θα συνέβαινε κάτι τέτοιο,έστω και αν δεν θα διαθέταμε ικανότητα ακοής ως προς τις ζώνες αυτές καθαυτές;Ιδού μερικά χρήσιμα στοιχεία:
http://www.avsite.gr/forum/threads/fourier.33211/

Bhutia-Λειτουργία της Ακοής said:
...έχει επιδειχθεί πειραματικώς πως ο ανθρώπινος λόγος γίνεται ακουστός στην υπερηχητική ζώνη,εφόσον διαμορφωθεί από υπερηχητικό φορέα,αποδιδόμενος μέσω οστέϊνης αγωγής.H υπερηχητική ακοή μέσω οστέϊνης αγωγής έχει βρεθεί ικανή γιά να επιτελέσει συχνοτική διάκριση κι εντοπισμό λεκτικών ερεθισμάτων τόσο σε φυσιολογικά,όσο και σε ηλικιωμένα βαρύκοα ή κωφά άτομα.Όταν έγινε η διαμόρφωση των λεκτικών σημάτων στην υπερηχητική ζώνη,η ακοή λέξεων κατέληξε σε σαφή αντίληψή τους αντί γιά εκείνη μιάς απλής υπερηχητικής δόνησης.Το έσω ους διαθέτει μηχανισμό αποδιαμόρφωσης του λεκτικού σήματος από τον υπερηχητικό φορέα.Έχει επίσης αναφερθεί από τους ερευνητές ότι το δονητικό ερέθισμα υπερήχων διαμορφωμένο από την ανθρώπινη φωνή διεγείρει τον Πρωτογενή Ακουστικό Φλοιό...
Επιπλέον,οι ανώτερες αρμονικές των μουσικών οργάνων έστω και αν κείτονται σε ζώνες ανώτερες των 20 KHz,δημιουργούν μέσω ενδοδιαμόρφωσης φαινόμενα διακροτήματος τα οποία ανήκουν σε χαμηλότερες ζώνες του ακουστού-από το μέσο ακροατή- φάσματος.

Και ποια ακριβώς θα λογίζονταν κατάλληλα ηλεκτρικά κριτήρια για καλώδιο που θα συνέδεε την έξοδο τελικής ενισχυτικής μονάδας με την είσοδο της ηλεκτροστατικής μονάδας;Εξετάζοντας τα τρία κύρια ηλεκτρικά χαρακτηριστικά των καλωδίων διασύνδεσης μπορούμε να καταλήξουμε σε ορισμένα συμπεράσματα:

-Προτεραιότητα στη χαμηλότερη δυνατή τιμή θα είχε ο συντελεστής αυτεπαγωγής του καλωδίου,ούτως ώστε να ελαχιστοποιείται η καταστρεπτική συνέργεια με τη διαρρέουσα αυτεπαγωγή από την πλευρά των μετασχηματιστών.Θα ήταν επιθυμητές τιμές κατώτερες των 0,20 μHenry ανά μέτρο μήκους.

-Δεδομένου ότι η χωρητικότητα καλωδίου συναρτάται αντιστρόφως με την αυτεπαγωγή,είναι αδύνατη η επίτευξη απολύτως ελάχιστης τιμής και για τα δύο χαρακτηριστικά μαζί ως προς το ίδιο καλώδιο.Θα επιζητούσαμε ιδανικώς μία τιμή κατώτερη των 200 pF ανά μέτρο μήκους στις επιμέρους ζώνες του ακουστού φάσματος,ούτως ώστε να επιβαρύνεται λιγότερο το στάδιο εξόδου και να παραμένει αμελητέα η αθροιστική δράση ως προς τη χωρητική συνιστώσα του μετασχηματιστή και το χωρητικό φορτίο της ηλεκτροστατικής μονάδας.

-Η δε ωμική αντίσταση θα όφειλε μεν να μην είναι υψηλή (αποσοβώντας έτσι κατά τα γνωστά διακυμάνσεις απόκρισης σε συνάρτηση με τις αντίστοιχες μεταπτώσεις στην αντίσταση του ηχείου),αλλά να έχει ιδανικώς κάποια τιμή που να συντελεί σε μείωση του Q της ταλάντωσης στο κύκλωμα πηνίου-πυκνωτή,δηλαδή ταχύτερη απόσβεση της τελευταίας.

Είναι προφανές ότι προκύπτει σύνολο αλληλοσυγκρουόμενων ηλεκτρικών χαρακτηριστικών,όπως και η ανάγκη επιλογής κάποιας ΄΄χρυσής τομής΄΄ μεταξύ τους.

Με βάση τα προαναφερθέντα κριτήρια,το Mogami 3104 εμφανίζει υψηλότερη τιμή αυτεπαγωγής,το δε Goertz υψηλότερη χωρητικότητα -συγκρινόμενα αντίστοιχα ως προς τα ιδανικά όρια.

Ενδεικτικώς,τη χρυσή τομή αγγίζουν καλώδια όπως το Kimber 4TC και η παρακάτω ιδιοκατασκευή βασισμένη σε ομοαξονικά Belden:
http://jazzman-esl-page.blogspot.gr/2007/01/speaker-cables.html
Αλλά και αυτή εδώ...
 
Last edited:

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.805
Ευχαριστώ εκ των προτέρων τον ,

Κ. STHEOFI
για την ανοχή του .

Κύριοι .

Τα πιό κάτω δεν θέλουν να θίξουν κανέναν σαs , απλά θέλω να μου πείτε ότι οί σκέψειs που κάνω για μένα είναι σε καλό δρόμο .
Σκέψειs μου λοιπόν .
Πρέπει να αλάξω το καλώδιο ρεύματοs , αυτό που φέρνει το ρεύμα από τον πίνακα στο χάι έντ . ( μονοκόματο και παχύ , με δική του ασφάλεια , μήκοs 12 μέτρα ) . Μάλιστα .
Το ρεύμα που έρχεται στο χάι έντ μου δεν είναι " καθαρό " , άρα πρέπει να πάρω και μιά καθαρίστρια ρεύματοs . Μάλιστα .
Πρέπει να αλλαχτεί και η καλωδίωση εσωτερικά του ηχείου με τα ίδιας ποιότητας καλώδια που θα έρχονται , με αυτά από τον ενισχυτή στα ηχεία . Μάλιστα .
Το φτιάχνω που το φτιάχνω θα βάλω και ίδια καλώδια και μέσα στον ενισχυτή καί στο CD καί στο DAC και στο πικάπ . Μάλιστα .
Πρέπει να βάλω χρυσέs γέφυρεs και μπόρνεs παντού , σε όλα . Μάλιστα .
Θέλω και μάρμαρα -γρανίτεs γιά να πατάνε πάνω όλα τουs , τα ηχεία το cd το dac , όλα ! Μάλιστα .
Πρέπει να φέρω και κάποιον γιά μετρήσειs στο τέλοs να μου πεί , τι δεν έκανα καλά ! Μάλιστα .
Ε δεν μπορεί !
Τότε θα ακούω τέλεια ? Λέs να ξέχασα κάτι ?

12376786_1678699402410117_4022550062017554094_n.jpg


Και πάλι Ευχαριστώ .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
...
Εαν υποθεσουμε οτι σε ενα ηχειο βασης η καλωδιωση ειναι περιπου 50 ποντους και το καλωδιο τον ηχείων 3 μετρα, σαφώς ειναι ποιο σημαντικό το καλωδιο τον ηχείων!
Οφείλουμε όμως να υπολογίζουμε και τον...΄΄ξενοδόχο΄΄,δηλαδή τα μέτρα πηνιοσύρματος στα ομόλογα στοιχεία του δικτυώματος διαχωρισμού συχνοτήτων και βεβαίως στον κινητήρα εκάστοτε ηλεκτροδυναμικής μονάδος...:wink:
 

S

sk4t4

Guest
Ευχαριστώ εκ των προτέρων τον ,

Κ. STHEOFI
για την ανοχή του .

Κύριοι .

Τα πιό κάτω δεν θέλουν να θίξουν κανέναν σαs , απλά θέλω να μου πείτε ότι οί σκέψειs που κάνω για μένα είναι σε καλό δρόμο .
Σκέψειs μου λοιπόν .
Πρέπει να αλάξω το καλώδιο ρεύματοs , αυτό που φέρνει το ρεύμα από τον πίνακα στο χάι έντ . ( μονοκόματο και παχύ , με δική του ασφάλεια , μήκοs 12 μέτρα ) . Μάλιστα .
Το ρεύμα που έρχεται στο χάι έντ μου δεν είναι " καθαρό " , άρα πρέπει να πάρω και μιά καθαρίστρια ρεύματοs . Μάλιστα .
Πρέπει να αλλαχτεί και η καλωδίωση εσωτερικά του ηχείου με τα ίδιας ποιότητας καλώδια που θα έρχονται , με αυτά από τον ενισχυτή στα ηχεία . Μάλιστα .
Το φτιάχνω που το φτιάχνω θα βάλω και ίδια καλώδια και μέσα στον ενισχυτή καί στο CD καί στο DAC και στο πικάπ . Μάλιστα .
Πρέπει να βάλω χρυσέs γέφυρεs και μπόρνεs παντού , σε όλα . Μάλιστα .
Θέλω και μάρμαρα -γρανίτεs γιά να πατάνε πάνω όλα τουs , τα ηχεία το cd το dac , όλα ! Μάλιστα .
Πρέπει να φέρω και κάποιον γιά μετρήσειs στο τέλοs να μου πεί , τι δεν έκανα καλά ! Μάλιστα .
Ε δεν μπορεί !
Τότε θα ακούω τέλεια ? Λέs να ξέχασα κάτι ?

View attachment 57539

Και πάλι Ευχαριστώ .
Καλως ορισες στον κοσμο της συνεχους βελτιωσης...Πλακα-πλακα ομως,τα περισσοτερα απ' αυτα,και οχι μονο αυτα,επιβαλλονται...
 
Last edited by a moderator:



Z

Zdimis

Guest
Δεν μου εχει τυχει να αλλάξω καλωδίωση σε ηχειο.
Εαν υποθεσουμε οτι σε ενα ηχειο βασης η καλωδιωση ειναι περιπου 50 ποντους και το καλωδιο τον ηχείων 3 μετρα, σαφώς ειναι ποιο σημαντικό το καλωδιο τον ηχείων!
Κατα τα αλλα ναι ειναι και αυτο σημαντικο.
Πολύ κακώς ,άρχισε να ανοίγεις....
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
STHEOFIL, όταν κάνεις τις δοκιμές κάνε και το κόπο να μας πεις τα συμπεράσματά σου. Μέχρι τότε, καλά ξεμπερδέματα στους υπόλοιπους. Κατάντησε γελοίο το ζήτημα για μια ακόμη φορά.
 

Μηνύματα
7.827
Reaction score
5.719
Οταν αλλαξεις το εσωτερικο καλωδιο καλωδιο των ηχειων αλλαζει και το τιουνινγκ του ηχειου που εχει κανει η εταιρεια .
Οποτε αλλαζεις και τα σπεκς του ηχειου ... με οτι αυτο συνεπαγεται .
 

Μηνύματα
9.871
Reaction score
2.053
Το ότι το 90% των ακριβών καλωδίων είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες δεν σημαίνει ότι το υπόλοιπο 10% θα πρέπει να είναι φτηνό ή ότι ό,τι καλώδιο και να βάλουμε δεν έχει μεγάλη σημασία. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

Eπίσης αν ένα σωστό καλώδιο δεν κάτσει στο σύστημα σου δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάρεις ένα λάθος αλλά να διορθώσεις τα κακώς κείμενα στο σύστημα σου ή στο χώρο σου. Δεν διορθώνεις ένα λάθος με ένα ακόμα λάθος.

Φίλε μου αν μπορείς άκουσε Organic ή Argento.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.456
STHEOFIL, όταν κάνεις τις δοκιμές κάνε και το κόπο να μας πεις τα συμπεράσματά σου. Μέχρι τότε, καλά ξεμπερδέματα στους υπόλοιπους. Κατάντησε γελοίο το ζήτημα για μια ακόμη φορά.
Θα μου επιτρέψεις να σου πω πως το γελοίο του ζητήματος βρίσκεται στο να μιλάμε για ακουστικές εντυπώσεις συμφωνα με τις οποίες αλλα καλώδια επιτρέπουν το σύνολο της πληροφορίας να περάσει και αλλα όχι....ωσαν δύσκολοι πορτιερηδες και για καλώδια που τα χαρακτηριζει ενας ιδιότυπος "συχνοτικος ρατσισμός" οντας ,σύμφωνα πάντα με τις ατεκμηριωτες περιγραφές και εντυπώσεις, πιο "πριματα" η πιο "μπασατα".
 

Μηνύματα
96
Reaction score
97
Δοκιμάστηκαν τα καλώδια:

Nordost Heimdall2, Nordost Frey2, Nordost Valhalla.

Kimber 4TC, Kimber Bifocal XL, Kimber KS 6063, Kimber KS 3035.

Atlas Hyper 3, AtlasMavros.

Δεν γνωρίζω αν θα μπορούσα να γράψω κάποια κριτική, για να μην φανεί ότι προωθώ η σαμποτάρω κάποια εταιρεία.
Εγώ έχω είδη επιλέξει και ακούω πλέον με τα νέα μου καλώδια.


Υ.Γ. Τα καλώδια Belden, Mogami, PlusAnalysis και Furutech δεν δοκιμάστηκαν τελικά. (Λόγω αντιπροσωπίας)
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.582
Reaction score
78.788
Δεν γνωρίζω αν θα μπορούσα να γράψω κάποια κριτική, για να μην φανεί ότι προωθώ η σαμποτάρω κάποια εταιρεία.
Γράψε ό,τι θέλεις.
 

I

iason

Guest
Δοκιμάστηκαν τα καλώδια:

Nordost Heimdall2, Nordost Frey2, Nordost Valhalla.

Kimber 4TC, Kimber Bifocal XL, Kimber KS 6063, Kimber KS 3035.

Atlas Hyper 3, AtlasMavros.

Δεν γνωρίζω αν θα μπορούσα να γράψω κάποια κριτική, για να μην φανεί ότι προωθώ η σαμποτάρω κάποια εταιρεία.
Εγώ έχω είδη επιλέξει και ακούω πλέον με τα νέα μου καλώδια.


Υ.Γ. Τα καλώδια Belden, Mogami, PlusAnalysis και Furutech δεν δοκιμάστηκαν τελικά. (Λόγω αντιπροσωπίας)
Φίλε μου το αποτέλεσμα μετράει ( δηλαδή η γνώμη σου) για κάθε καλώδιο που άκουσες και φυσικά να μας πείς τι επέλεξες κια γιατί ?
Φιλικά Ιάσων.
 

Μηνύματα
96
Reaction score
97
Σειρά ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ κατάταξης, με άριστα το 10

1. Kimber KS-3035: Βαθμός 10

Το πιο ισορροπημένο καλώδιο από όλα για το σύστημα μου. Τα είχε όλα σε απίστευτη αρμονία μεταξύ τους.
Χαμηλά, μεσαία, ψηλά, σώματα, καθαρότητα, σκηνή, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!!!! και κυρίως ισορροπημένα.

2. Kimber KS-6063: Βαθμός 9

Ισχύει ότι και στο KS-3035 αλλά με μια μικρή υστέρηση στα χαμηλά, η οποία δημιουργούσε ένα μικρό σκαλί μεταξύ
χαμηλών και μεσαίων - υψηλών με αποτέλεσμα να ακούγονται λίγο υπερτονισμένα τα υψηλά.

3. Kimber Bifocal XL: Βαθμός 8

Το δεύτερο ισορροπημένο καλώδιο της δοκιμής (η δεύτερη επιλογή μου). Χαμηλά ίδια με αυτά του KS-6063, δεν
ανέβαινε όμως τόσο πολύ υψηλά, αλλά δεν δημιουργούσε κανένα σκαλί, με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλή ισορροπία,
να ακούγεται πολύ καλά, χωρίς ωστόσο να υστερεί σε σώματα.

4. Nordost Valhalla: Βαθμός 8

ΥΠΕΡ: κορυφαία μεσαία και υψηλά, απίστευτη σκηνή!!!! (η μεγαλύτερη από όλα) και καθαρότητα (κρυστάλλινος ήχος).
ΚΑΤΑ: μέτρια σώματα, μέτρια χαμηλά, αποκομμένα χαμηλά (μεγάλη σκάλα!) από τα μεσαία και υψηλά.

5. Atlas Mavros: Βαθμός 6

Ισορροπημένο καλώδιο με έμφαση στα χαμηλά.

6. Nordost Heimdall2: Βαθμός 6

Ισορροπημένο καλώδιο με έμφαση στα ψηλά.

7. Atlas Hyper3: Βαθμός 3

Τίμιο καλώδιο, θα το πρότεινα σε μικρότερα συστήματα.(Μην ξεχνάτε ότι με αυτό άκουγα τόσο καιρό)

8. Kimber 4TC: Βαθμός -

Τίποτα. Απλά μου φάνηκε ότι δεν μπορούσε να οδηγήσει τα ηχεία, λες και άκουγες από ένα καλό ραδιοφωνάκι.
Εξάλλου, το ότι δεν θα ανταποκριθεί καθόλου στο σύστημα μου, το είπε και ο αντιπρόσωπος, όταν του είπα το σύστημα
μου και ζήτησα να το ακούσω (ο οποίος μου το παραχώρησε χωρίς τον παραμικρό δισταγμό) γνωρίζοντας και ο ίδιος εκ
προοιμίου το αποτέλεσμα.

9. Nordost Frey2: Βαθμός -

Ακατάλληλο για το σύστημα μου, για τα ηχεία μου και για τον χώρο μου. Χάθηκαν τελείως τα χαμηλά, έξυνε ψηλά (πρώτη
φορά άκουσα ξύσιμο σε ηχείο και κατάλαβα τι εννοούσαν λέγοντας "Ξύνει Ψηλά").


Επειδή τα αποτελέσματα είναι καθαρά υποκειμενικά και υπεισέρχονται σε αυτά πολλοί παράγοντες όπως : ο χώρος μας, τα μηχανήματα μας, τα ηχεία μας, τα interconnects μας, οι γνώσεις μας και πάνω από όλα τα ΑΥΤΙΑ μας, δεν θα ήθελα να παρερμηνευτούν από υποψήφιους αγοραστές ή να παρερμηνευτεί η άποψη μου αλλά και πόσον μάλλον να δεχτώ κριτική για την κριτική μου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.099
Μηνύματα
3.041.177
Members
38.530
Νεότερο μέλος
Σωτήρης Καλύμνιος
Top