Δίσκοι βινυλίου από CD

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Πάντως είναι βέβαιο πως εδώ πέρα, στο χώρο του οντιο, ο καθένας γράφει ο,τι μ@λακια του κατέβει.
Κι όσο πιο ανορθόγραφα γράφει, τόσο πιο πιστός στον "αναλογικό" ήχο είναι. Τυχαίο; Δε νομίζω..

Εκτός αυτού, καταντάει βαρετό, αναμασάτε τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου, άπαντα εξόχως ανιαρά, καθώς έχουν ήδη συζητηθεί επαρκώς, όπως η δημοφιλής καραμέλα του τι "αρέσει" στο αυτί του καθενός, η γνωστή μπουρδολογία.

Κύριοι, σοβαρευτείτε.

Το μόνο αποδεκτό επιχείρημα είναι το τι αρέσει στο μάτι (άντε και στην αφή, ή την όσφρηση που είπε κάποιος).
Κι είναι γεγονός πως όλη η βιοτεχνία του χάι εντ είναι στημένη για το μάτι, καθώς ο κόσμος του χάι εντ όντως ακούει με τα μάτια, ναι, γνωστό.

Οπότε φίλοι μου, είναι απολύτως σεβαστές λόγου χάριν όλες οι παρακάτω δηλώσεις:

- μου αρέσει να βλέπω το μαύρο δίσκο να γυρνάει όταν ακούω μουσική, με φτιάχνει
- μου αρέσει να γεμίζω τα ράφια μου με δίσκους βινυλίου και να τους χαϊδεύω πριν τους παίξω
- μου αρέσει να βλέπω τις λυχνίες των ενισχυτικών αναμμένες μες στο σκοτάδι όταν ακούω μουσική, φτιάχνομαι
- μου αρέσουν τα χοντρά γυαλιστερά καλώδια ηχείων και τα φανταχτερά καλώδια ρεύματος με τα φις σουκο από χρυσό, είναι ο,τι πιο όμορφο έχω δει
- μου αρέσουν τα μηχανήματα αυτής της εταιρείας, τη γουστάρω με τα 1000, θέλω μόνο από αυτά τα μηχανήματα να ακούω τη μουσική μου
- μου αρέσει η αίσθηση ρετρό των μηχανημάτων, ταιριάζει με την αισθητική μου, με την ψυχοσύνθεσή μου, τα φχαριστιέμαι, είμαι συλλέκτης
- έχω πολλά λεφτά και θέλω να το δείχνω με τα μηχανήματα που αγοράζω, μου αρέσουν τα ακριβά και αυτά που δείχνουν ότι είναι ακριβά
- μου αρέσουν οι κόρνες, τα πάνελ, τα πολλά γουφερ, τα ομοαξονικά, τα ηχεία ραφιού, τα τεράστια ηχεία, τα οτιδήποτε, θέλω αυτά να παίζουν τη μουσική μου γιατί μόνο έτσι φχαριστιέται το μάτι μου, κι αν δεν ευχαριστηθεί αυτό, δε μπορώ να ευχαριστηθώ τη μουσική μου
- κλπ κλπ κλπ

Είναι όμως μπούρδες λόγου χάριν τα εξής:

- αυτό το καλώδιο το άκουσα
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- αυτόν τον ενισχυτή τον άκουσα
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- αυτό το πικάπ το άκουσα
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- αυτή την κεφαλή την άκουσα
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- αυτό το ρακ το άκουσα
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- το πικάπ παίζει καλύτερα από το ντακ
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- το ηχείο με ένα 6-ιντσο οδηγεί σωστά τον 35 τμ χώρο μου
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- μου αρέσει το wow & flutter
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- μου αρέσει το τζιτερ
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- μου αρέσει η παραμόρφωση
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- μου αρέσει να ακούω σε χαμηλές στάθμες
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη Α είναι καλύτερη από την τάξη D
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη ΑB είναι καλύτερη από την τάξη D
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη D είναι καλύτερη από την τάξη A
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη D είναι καλύτερη από την τάξη AB
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη Α είναι καλύτερη από την τάξη A2
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη Α2 είναι καλύτερη από την τάξη D
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη T είναι καλύτερη από την τάξη D
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- η τάξη D είναι καλύτερη από την τάξη T
- εγώ ξέρω τι μου αρέσει στον ήχο, το αυτί μου είναι αλάνθαστο
- κλπ κλπ κλπ, θα μπορούσα να γράφω για μέρες..

Είτε μας αρέσει είτε όχι, έχει διερευνηθεί πλήρως το τι μας αρέσει στον ήχο. Κι ω τι έκπληξη, είναι κάτι αντικειμενικό, κι όχι στη σφαίρα του υποκειμενικού! Δι φακτς οφ λαιφ.

Και με μετρήσεις. Και στα αμιγώς τεχνικά θέματα, αλλά και στα θέματα της παρεξηγημένης ψυχοακουστικής, της αντιληπτότητας. Όλα ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΟΥΚΙΑ είναι.

Στη μουσική άλλο, εκεί υπάρχουν γούστα κι απόψεις, άλλος προτιμάει να ακούει τζαζ, άλλος κλασσική, άλλος έντεχνο, άλλος ροκ, άλλος μινιμαλ, άλλος ποπ κλπ.

Στο τι παίζει καλύτερα όμως, δεν υπάρχουν ούτε γούστα, ούτε απόψεις. Λυπάμαι, χάσατε όσοι το νομίζατε. ;)

Στο θέμα της εμφάνισης, υπάρχουν και γούστα και απόψεις.

Στο θέμα της αριθμητικής, δεν υπάρχουν ούτε γούστα ούτε απόψεις. Κι ο ήχος, περιγράφεται εξόχως με αριθμούς. Πολύπλοκους μεν, αλλά αριθμούς, χωρίς περιθώρια για απόψεις. Χωρίς δημοκρατία. Όπως κάθε τι στη σφαίρα της τεχνολογίας, της επιστημονικής αντικειμενικότητας.

Υπάρχουν σφαίρες υποκειμενισμού, στην τέχνη, στην μουσική, στην αισθητική, στη μόδα, στη θρησκεία, στα πιστεύω του καθενός, κλπ.

Στον ήχο όμως, τα πράγματα είναι εντελώς αντικειμενικά, είναι ένα αμιγώς τεχνολογικό αντικείμενο και είναι ξεκάθαρα θέμα επιστημονικής γνώσης το να στηθεί σωστά ένα ηχοσύστημα-χώρος για αναπαραγωγή της ηχογραφημένης ή ζωντανής μουσικής.

Άλλο τώρα το να στηθεί σωστά το ηχοσύστημα-χώρος, κι άλλο να ευχαριστηθεί το μάτι του καθενός, κι εντελώς άλλο το να ακούει τη μουσική του και να τη γουστάρει ο μουσικόφιλος, μη μπερδευόμαστε, οκ?

Ιδίως όταν γνωρίζετε καλά πως άπειροι μουσικόφιλοι στον πλανήτη μας, ευχαριστιούνται τη μουσική τους και πλημμυρίζουν από συναισθήματα, ενώ ακούνε από ένα άθλιο αντικειμενικά ηχοσύστημα-χώρο, από ραδιόφωνο, από οποιοδήποτε μέσο και στέρεο. Μη συγχέετε το μέσο ή την ποιότητα ήχου με την απόλαυση της μουσικής, είναι ξεχωριστά αντικείμενα και το ένα δεν είναι προϋπόθεση για το άλλο. Επίσης, μη συγχέετε την οπτική απόλαυση των μηχανημάτων με την απόλαυση της μουσικής, διότι ομοίως το ένα δεν είναι προϋπόθεση για το άλλο. Κάποτε επιτέλους θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε αυτά τα διαφορετικά αντικείμενα, καθώς κάποια από αυτά ανήκουν στη σφαίρα του υποκειμενικού και φυσικά εκεί χωράνε απόψεις και γούστα, ενώ κάποια άλλα είναι αμιγώς αντικειμενικά θέματα και είναι τόσο γελοίο να προσπαθεί οποιοσδήποτε να επιβάλλει υποκειμενική άποψη σε αυτά, όσο και στην αριθμητική του δημοτικού.

Καλά, δέν βαριέσαι να τα γράφεις όλα αυτά?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.862
Reaction score
32.828
Rocky Mountain Audio Festival.

Σεμινάριο σε αμφιθέατρο για τη άλλο; Για τον ήχο. Στο πάνελ διάφοροι. Από εργοστάσια, από περιοδικά, και ένας mastering engineer που είναι ταυτόχρονα και καθηγητής πανεπιστημίου.

Συζητάνε διάφορα. Συμφωνούν σε όλα. Κάποια στιγμή ένας του πάνελ του λέει:
-Είσαι mastering engineer, το φτιάχνεις όπως σου αρέσει, σωστά;
- Ναι.
- Δεν με νοιάζει τη σου αρέσει. Με νοιάζει εμένα τη μου αρέσει. Και πως θα το φτιάξω να ακούγετε έτσι. Το έχουμε χάσει λίγο.
- Σωστά.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.756
Reaction score
44.236

εμενα μου θυμησε αυτο παλι... ολη αυτη η συζητηση..οτι πολλα cd τελη 80ς -αρχες 90ς ειχαν...ενδειξη σχετικη...ειχαν ποτε οι δισκοι κατι αντιστοιχο?!
 



cosmarpan

Underground
Μηνύματα
4.085
Reaction score
7.488

εμενα μου θυμησε αυτο παλι... ολη αυτη η συζητηση..οτι πολλα cd τελη 80ς -αρχες 90ς ειχαν...ενδειξη σχετικη...ειχαν ποτε οι δισκοι κατι αντιστοιχο?!
Ναι ειχαν, κατα κόρον οι αμερικανικές κοπιες 60's, 70's.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.756
Reaction score
44.236
Άμα σκεφτεί κανείς ότι οι δίσκοι για τους οποίους μιλάμε στο παρόν θέμα είναι DDA!!
χαχα...πραγματι..
κοπιες 60's, 70's.
θενξ Cosmarpan !! δεν το γνωριζα... δεν εχω κατι πριν του 1990 LP .. αντε 1980.. δεν ειχα γεννηθει κιολας..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.040
Reaction score
59.986

εμενα μου θυμησε αυτο παλι... ολη αυτη η συζητηση..οτι πολλα cd τελη 80ς -αρχες 90ς ειχαν...ενδειξη σχετικη...ειχαν ποτε οι δισκοι κατι αντιστοιχο?!
Η προσεγμένη παραγωγή και η τριάδα των ΄΄D΄΄ είναι που έκανε αυτές τις εκδόσεις εταιρειών όπως οι Telarc,Chesky,κ.α. αξιόλογες.
Άμα σκεφτεί κανείς ότι οι δίσκοι για τους οποίους μιλάμε στο παρόν θέμα είναι DDA!!
Τί DDA,τα παρελκόμενα του θέματος το έκαναν σωστό...DDT (εντομοκτόνο).:roflmao:
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.756
Reaction score
44.236
και ελεγα που το ειχα δει....κατω δεξιά..

.. χτες, φέρ' ειπείν, επεσα πανω σε ενα CD ή ειπα να τα περασω ενα χερι μαυρα (διοτι μαυρα ηταν ηδη)..... που ηταν κενο το διακριτικο κουτακι ... πάνω δεξιά (πανω απα το compact disc, κατω απο το mercury)...στο βιβλιαρακι βεβαια ειχε ολο αυτο το aad...add...ddd..περιγραφη... duh..

:focus:
 

Y

Yiannis_B

Guest
Rocky Mountain Audio Festival.

Σεμινάριο σε αμφιθέατρο για τη άλλο; Για τον ήχο. Στο πάνελ διάφοροι. Από εργοστάσια, από περιοδικά, και ένας mastering engineer που είναι ταυτόχρονα και καθηγητής πανεπιστημίου.

Συζητάνε διάφορα. Συμφωνούν σε όλα. Κάποια στιγμή ένας του πάνελ του λέει:
-Είσαι mastering engineer, το φτιάχνεις όπως σου αρέσει, σωστά;
- Ναι.
- Δεν με νοιάζει τη σου αρέσει. Με νοιάζει εμένα τη μου αρέσει. Και πως θα το φτιάξω να ακούγετε έτσι. Το έχουμε χάσει λίγο.
- Σωστά.
Δυστυχώς Αλέξη, δεν κινούν τα νήματα οι mastering engineers. ;)

Η προσεγμένη παραγωγή και η τριάδα των ΄΄D΄΄ είναι που έκανε αυτές τις εκδόσεις εταιρειών όπως οι Telarc,Chesky,κ.α. αξιόλογες.

Τί DDA,τα παρελκόμενα του θέματος το έκαναν σωστό...DDT (εντομοκτόνο).:roflmao:
Θα συμφωνήσω στην προσεγμένη παραγωγή (βλέπε π.χ. Bob Katz, https://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Katz) , αλλά εξίσου κύρια διαφορά σε αυτές τις εκδόσεις είναι η περιορισμένη χρήση πολλών μικροφώνων, και η αντίσταση στην υπερβολική συμπίεση των μουσικών αρχείων.

Και συ Γιάννη Μάρκου, που θεωρείς π@παριά το άρθρο που είχα ανεβάσει παλιά, σχετικά με την ανάγκη πολύ δυνατών ενισχυτών προκειμένου να χαρακτηριστούν μηχανήματα high fidelity, σε παρακαλώ κοίτα στο πρώτο video του link που παραθέτω εδώ, πόσο ήταν το δυναμικό εύρος στις ηχογραφήσεις των 80s. (20 db, κοίτα και την κίμακα του Sony).

Δείτε και τα δύο videos, δείχνουν με τον καλύτερο τρόπο, ότι δεν φταίει τόσο το μέσο CD ή βινύλιο, αλλά η μουσική βιομηχανία, και οι αλλαγές στον τρόπο ζωής μας, - ειδικά των νέων, γι αυτά που τραβάμε εμείς οι κwλόγεροι. :gotcha:

http://www.digido.com/articles-and-demos12/15-other-audio-articles/33-loudness-war.html



Τα videos τα βρήκα και στο youtube, οπότε τα βάζω κι εδώ, για τους τεμπέληδες. :rolleyes:


 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.199
Reaction score
143.773
την ανάγκη πολύ δυνατών ενισχυτών προκειμένου να χαρακτηριστούν μηχανήματα high fidelity
Ιδίως με τα νέα φορμά υψηλής ανάλυσης, οι ανάγκες δυναμικού περιθώριου και απαραίτητου SPL έχουν σκαρφαλώσει επικίνδυνα ψηλά!:focus:

Τα 20 ντιμπι γκεϊν πάνω στο 1 βατ, δε φτάνουν ούτε για πρωινό! Και μιλάμε μόλις για 7 διπλασιασμούς ισχύος, ευκολάκι, μόνο 128 βατ, ψίχουλα. Δώσε και το χεντρουμ των μόλις 3 ντιμπι, ίσα ίσα να μη κλιπαρει κάθε 3 και λίγο το σύστημα, και θες 256 βατ για να ακούς στο 1.:beach:

Κι όλα αυτά για μόλις 20 ντιμπι, ε; Μιλάμε για πικάπ τόση ώρα, δε ξέρω αν το'πχιασες το πονοούμενο! :gotcha:

Κι ας το Μάρκου να πετάει στα σύννεφα της άρνησης! Χαχαχαχαχα:lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.199
Reaction score
143.773
Δυστυχώς οι προδιαγραφές στάθμης των νέων πολυκαναλων φορμά (τα παλιο-ντολμπι) δεν είναι καθόλου λάθος, έχουν υπολογιστεί μάλιστα στο όριο, ίσα ίσα να τσιμπάει την πιστοποίηση ο κακομοίρης ο κινηματογραφάς, δηλαδή απλά να μπορεί οριακά να το παίξει και να μη καίγεται από το συνεχές κλιπαρισμα..:p

Οι ίδιες ακριβώς προδιαγραφές ισχύουν στο σπίτι μας, και στο δικάναλο οντιο, διότι μιλάμε για αρχεία ήχου ίδιας ανάλυσης, τα 24-αρια στα 96 ή 192 αδιάφορο. :wink:

Κοινώς, τον ήπιαν οι ασθενικό λαμπάτοι οι πολυλατρεμένοι άλλων εποχών. Α ρε γέρε χρόνε, εσύ που τους ανεβάζεις, εσύ τους γκρεμίζεις στα τάρταρα τα μάβρα..:D
 

Y

Yiannis_B

Guest
Οπότε, μετά τον κύκλο που έγινε, θα έλεγα τα εξής στο αρχικό ερώτημα της EmTheElf:

Δισκοι βινυλιου ... απο CD????

1. To βινύλιο, τουλάχιστον πριν την εμφάνιση του CD, είχε στις περισσότερες παραγωγές, μεγαλύτερο δυναμικό εύρος από τις σύγχρονες παραγωγές σε CD.

2. Αν ένας σύγχρονος δίσκος βινυλίου προέρχεται από ψηφιακό αρχείο, αλλά από διαφορετικό mastering, με μεγαλύτερο δυναμικό εύρος από το αντίστοιχο CD, NAI, έχει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του CD. - Όλα τα προβλήματα του βινυλίου παραμένουν - και οι σχετικοί χρωματισμοί - παραμένουν, αλλά εφόσον έχεις αποφασίσει ότι σου πάει για τους δικούς σου λόγους το βινύλιο, ποιος είμαι εγώ να σε αποθαρρύνω. Και έχει και μια λογική το αντίστοιχο mastering στο βινύλιο να έχει μεγαλύτερο δυναμικό εύρος, καθότι ορθώς υποθέτουν οι δισκογραφικές, ότι σχεδόν(?) κανείς δεν θα βγει για jogging με το πικάπ παραμάσχαλα, ούτε θα παίξει τον δίσκο στο αυτοκίνητο. :rolleyes:


Σε αυτή την περίπτωση ο τίτλος στο νήμα που άνοιξες, δεν είναι ακριβής. Μιλάμε για δίσκους βινυλίου με ψηφιακό mastering, διαφορετικό από του CD. Διαφορετικό mastering, ΟΧΙ εξαιτίας των περιορισμών του μέσου (μειωμένα μεταβατικά π.χ που δεν τα αποφεύγεις - βελόνα είναι αυτή και δεν μπορεί να γίνει ακροβάτης σε τσίρκο ), αλλά γιατί προορίζεται για διαφορετική χρήση.

3. Αν ο mastering engineer, απλώς είχε άλλες ασχολίες όταν του ανακοίνωναν ότι θα το βγάλουν το album και σε βινύλιο, (π.χ. τον έπαιζε και με τα δυο τα χέρια), αυτό που θα παραλάβεις θα είναι αντίστοιχο της δραστηριότητάς του. :D

Σε κάθε περίπτωση, είναι αστείο να συγκρίνουμε τις δυνατότητες του ενός μέσου με το άλλο.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
29.848
Reaction score
29.517
Ιδίως με τα νέα φορμά υψηλής ανάλυσης, οι ανάγκες δυναμικού περιθώριου και απαραίτητου SPL έχουν σκαρφαλώσει επικίνδυνα ψηλά!:focus:

Τα 20 ντιμπι γκεϊν πάνω στο 1 βατ, δε φτάνουν ούτε για πρωινό! Και μιλάμε μόλις για 7 διπλασιασμούς ισχύος, ευκολάκι, μόνο 128 βατ, ψίχουλα. Δώσε και το χεντρουμ των μόλις 3 ντιμπι, ίσα ίσα να μη κλιπαρει κάθε 3 και λίγο το σύστημα, και θες 256 βατ για να ακούς στο 1.:beach:

Κι όλα αυτά για μόλις 20 ντιμπι, ε; Μιλάμε για πικάπ τόση ώρα, δε ξέρω αν το'πχιασες το πονοούμενο! :gotcha:

Κι ας το Μάρκου να πετάει στα σύννεφα της άρνησης! Χαχαχαχαχα:lol:

Δεν πετάει σε κανένα σύνεφο άρνησης ο Μάρκου.

Τυχαίνει όμως όλοι του οι τελικοί να έχουν βατόμετρα ακριβείας και μάλιστα peak. Κάνε λοιπόν μια χάρη στον εαυτόν σου και βάλε και συ βατόμετρα στα maggies να δείς με πόσα βαττάκια παίζεις. Στα δικά μου ηχεία δεν πάνε ποτέ πάνω από5-10 βατάκια στα μιντ , μιντ μπας. Κανά δυό στα τουίτερς , και γύρω στα 30 έως 100 στα γούφερς. Αυτά για να παίζω δυνατά. Αν θελήσω να παίξω πολύ δυνατά τα περισσότερα βατ πάνε πάλι στα μπάσσα έως 300 , και πάλι 10-15 στα μιντ μιντ μπας , και μέχρι 5 το πολύ στα τουίτερς.

Οπότε τι πλάνα και αεγοπλάνα είναι αυτά που μου λες? με φωνή σοφίας που μιλάει με το γο.
[DOUBLEPOST=1482901888][/DOUBLEPOST]Σημείωση , ισχύς ενισχυτών , 2χ300rms woofers, 2x170rms midbass, 2x170rms mid, 2x110rms tweeter.
Πηγή dune με flacks και wav.
 
Last edited:

Y

Yiannis_B

Guest
Johnny, ακόμη και από τα δικά σου εμπειρικά δεδομένα (χωρίς να υπολογίσουμε την ακρίβεια και αδράνεια των VU-meters, αλλά και χωρίς στοιχεία για το εύρος της δυναμικής περιοχής των ψηφιακών αρχείων με τα οποία έκανες τις διαπιστώσεις σου), για να ακούσεις ένα παθητικό σύστημα, με τα ίδια ηχεία που έχεις, αλλά με παθητικά κρος, στις ίδιες στάθμες με το τωρινό σου ενεργό σύστημα, θα ήθελες τετραπλάσιας ισχύος ενισχυτικά, δηλάδή αντί για τα 335 Watts των ενεργών, θα ήθελες 4 Χ 335 Watts = 1340 Watts.
Αν βάλεις και +3db αέρα, για να μην κλιπάρεις ποτέ, θες 2, 5 kW στο κανάλι. :rolleyes:

http://www.enjoythemusic.com/magazine/manufacture/0907/

---------------------------------------------------------------------------

Τα ίδια λέει και η ATC για τα SCM50: (Max continuous SPL @1m: 112dB SPL)

SCM50ASL (Active) : Amplifier Output: HF 50 Watts RMS MF 100 Watts RMS LF 200 Watts RMS

SCM50SL (Passive) : Recommended Power Amplifier: 100 to 1500 Watts

http://atcloudspeakers.co.uk/hi-fi/loudspeakers/classic-series/scm50/


--------------------------------------------------------------------------

Έλα ρε Γιάννη, κόψε την παλαβή.
 
Last edited by a moderator:

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Και ποιός σου είπε αγράμματε πιτσιρίκο , πως ξέρεις ν ακούς σωστά?
Εγώ πιστεύω ότι απλά αναμασάς μπούρδες που διαβάζεις στο ιντερνετ.
Μην θεωρούμε και την σημερινή εκδοχή της Ελληνικής γραμματικής/γραφής ως κριτήριο ικανότητας της ακοής διότι πολλοί θα αποδειχθούμε ........... "κουφοί " :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.199
Reaction score
143.773
Μην θεωρούμε και την σημερινή εκδοχή της Ελληνικής γραμματικής/γραφής ως κριτήριο ικανότητας της ακοής διότι πολλοί θα αποδειχθούμε ........... "κουφοί " :)
Το μόνο επίσημο κριτήριο ικανότητας ακοής, είναι το ...ακουόγραμμα! ;)
Και όπως έχει αποδειχθεί από πλήθος τυφλών μελετών, ο τυχαίος ακροατής δε διαφοροποιείται στα αποτελέσματα προτίμησης από τους χαϊεντάδες.:tongue:

Δυστυχώς δηλαδή, η θεωρία του χρυσού αφτιου είναι μεν εξόχως γοητευτική, αλλά μπούρδα ολκής δε.:gotcha:

Οπότε, ελλείψει κριτηρίων, η ορθογραφία αποτελεί στην πράξη ουσιαστική πυξίδα που δείχνει τον άσχετο πόλο. :gotcha:
 


Μηνύματα
29.848
Reaction score
29.517
Johnny, ακόμη και από τα δικά σου εμπειρικά δεδομένα (χωρίς να υπολογίσουμε την ακρίβεια και αδράνεια των VU-meters, αλλά και χωρίς στοιχεία για το εύρος της δυναμικής περιοχής των ψηφιακών αρχείων με τα οποία έκανες τις διαπιστώσεις σου), για να ακούσεις ένα παθητικό σύστημα, με τα ίδια ηχεία που έχεις, αλλά με παθητικά κρος, στις ίδιες στάθμες με το τωρινό σου ενεργό σύστημα, θα ήθελες τετραπλάσιας ισχύος ενισχυτικά, δηλάδή αντί για τα 335 Watts των ενεργών, θα ήθελες 4 Χ 335 Watts = 1340 Watts.
Αν βάλεις και +3db αέρα, για να μην κλιπάρεις ποτέ, θες 2, 5 kW στο κανάλι. :rolleyes:

http://www.enjoythemusic.com/magazine/manufacture/0907/

---------------------------------------------------------------------------

Τα ίδια λέει και η ATC για τα SCM50: (Max continuous SPL @1m: 112dB SPL)

SCM50ASL (Active) : Amplifier Output: HF 50 Watts RMS MF 100 Watts RMS LF 200 Watts RMS

SCM50SL (Passive) : Recommended Power Amplifier: 100 to 1500 Watts

http://atcloudspeakers.co.uk/hi-fi/loudspeakers/classic-series/scm50/


--------------------------------------------------------------------------

Έλα ρε Γιάννη, κόψε την παλαβή.

Καμία Παλαβή Γιάννη μου. Τον ίδιο μεγάλο τελικό 2χ300rms/8 είχα και στους αυλούς , σπάνια έπαιζε πάνω από 100rms. Και αυτό μόνο σε εντάσεις πάρτυ. Σε καθημερινή ακρόαση έπαιζε με 3 έως 30 βαττς.
 

Μηνύματα
29.848
Reaction score
29.517
Το μόνο επίσημο κριτήριο ικανότητας ακοής, είναι το ...ακουόγραμμα! ;)
Και όπως έχει αποδειχθεί από πλήθος τυφλών μελετών, ο τυχαίος ακροατής δε διαφοροποιείται στα αποτελέσματα προτίμησης από τους χαϊεντάδες.:tongue:

Δυστυχώς δηλαδή, η θεωρία του χρυσού αφτιου είναι μεν εξόχως γοητευτική, αλλά μπούρδα ολκής δε.:gotcha:

Οπότε, ελλείψει κριτηρίων, η ορθογραφία αποτελεί στην πράξη ουσιαστική πυξίδα που δείχνει τον άσχετο πόλο. :gotcha:

Εχεις δεί πολλούς ακοογράφους Κώστα να πηγαίνουν πάνω από 8khz? Εγω τον μόνο που έχω δεί είναι στο ΚΑΑΥ , πάει βέβαια μέχρι 16 khz , αλλά παραπάνω δεν έχω δει να πηγαίνει κανείς. Ασε που η εγκατεστημένη βάση των περισότερων πάει μέχρι τα 8Khz.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.839
Μηνύματα
3.030.002
Members
38.505
Νεότερο μέλος
wendigo
Top