Ανείπωτη τραγωδία σε πάρκινγκ, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας


Μηνύματα
72
Reaction score
53
...τι να πρωτοπει κανεις...αλήθεια ποσες άραγε καρδιές γονιών "σπασαν" στο άκουσμα της τραγικής είδησης και στις τόσες λεπτομέρειες που ήρθαν στα πρωτοσέλιδα και φορουμ...
Σίγουρα πολλές καρδιές. ..γενικα και ειδικά. .
Όπως ειπαν και έγραψαν πολύ σοφά πολλοί προλαλισαντες : η παιδεία είναι η αρχή των πάντων. ..σε κάθε επίπεδο. ..τι κριμα εμείς που εφευραμε την λέξη να μην την κατανοουμε..
Ας μην μας φταίει ο γάιδαρος και την πληρώνει το...σαμαρι (και το αναποδο φυσικα....)
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.078
Reaction score
53.798
- απορία : . . . στο #166 και ειδικά . . . http://www.newsit.gr/ellada/Troxaio...kontres-me-tin-moiraia-Porsce-pics-vid/703437 . . . αναφέρεται το εξής : . . .

Σημειώνεται ότι ο 41χρονος τραγικός πατέρας και σύζυγος Υπάτιος Πατμάνογλου, μιλώντας στην εκπομπή La Biri Biri μίλησε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αφού επεσήμανε την ύπαρξη ενός άλλου αυτοκινήτου, ενός Audi R8, με το οποίο πιθανώς ο οδηγός της Porsche να έκανε κόντρες. «Ήταν ένα R8 από πίσω του και πρέπει να "πατιόντουσαν" (σ.σ. να έκαναν κόντρες) γιατί με το που βγήκα εγώ, έκανε όπισθεν το R8 και ήρθε στην μεριά μου, με ρώτησε "χρειάζεσαι βοήθεια"… Άδειος δρόμος, δυο τέτοια αυτοκίνητα, πιθανολογώ, δεν είμαι σίγουρος, να είχαν σχέσεις ή φιλίες ή απλά να έτυχε».


. . . . έκτοτε ουδεμία αναφορά στο εν λόγω R8 ! . . . - καταλαβαίνετε κάτι ;
Νέα στοιχεία για την τραγωδία με την Πόρσε – Σε γνωστό ποδοσφαιριστή ανήκει το R8

Ολοένα και περιπλέκεται η υπόθεση στο τραγικό τροχαίο με την Πόρσε στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας που στοίχισε τη ζωή σε τέσσερα άτομα.



Οι δύο πραγματογνώμονες άλλαξαν, στην ιστορία φαίνεται να έχει συμμετοχή ένα Audi το οποίο οδηγούσε γνωστός ποδοσφαιριστής, ενώ στο προσκήνιο έρχεται και η μαρτυρία μιας γυναίκας.

Ο Υπάτιος Πατμάνογλου- οδηγός του Honda που έχασε σε μία στιγμή σύζυγο και παιδί- είχε υποστηρίξει ότι «Ήταν ένα Audi R8 πίσω του και πρέπει να πατιόντουσαν (σ.σ. να έκαναν κόντρες). Άδειος δρόμος δύο τέτοια αυτοκίνητα, πιθανολογώ, δεν είμαι σίγουρος, να είχαν σχέσεις ή φιλίες ή απλά να έτυχε… Δύο τέτοια αυτοκίνητα σε άδειο δρόμο…».

Μάλιστα μετά τη σύγκρουση- και ενώ είχε προσπεράσει το σημείο- ο οδηγός του R8 έκανε όπισθεν και του ζήτησε αν θέλει βοήθεια: «Μου είπε ο οδηγός του Audi αφού έκανε όπισθεν «θέλεις να σε βοηθήσω;». Ο οδηγός του έκλαιγε».

Σύμφωνα με ρεπορτάζ κυριακάτικης εφημερίδας, με τα videos επιβεβαιώνεται η ύπαρξη αυτού του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, οκτώ λεπτά μετά την πρόσκρουση της Porsche στο Honda Civic, ένα Audi R8 διήλθε από το σημείο και οι αστυνομικοί εντόπισαν πως ανήκει σε γνωστό ποδοσφαιριστή.


Το ρεπορτάζ συνεχίζει αναφέροντας ότι από τις 19 κάμερες που υπήρχαν στα 50 χιλιόμετρα από τα διόδια των Αφιδνών, μέχρι και το πάρκινγκ, το R8 ακολουθούσε την Porsche χωρίς ωστόσο να εμπλακεί σε κόντρα μαζί της. Απλά, τα δύο οχήματα κινούνταν σε παράλληλες πορείες. Ο ποδοσφαιριστής αναμένεται τις επόμενες ημέρες να καταθέσει στις Αρχές για όλα όσα είδε να συμβαίνουν εκείνο το απόγευμα στην εθνική οδό.`

Η αλλαγή πραγματογνωμόνων

Την περασμένη Δευτέρα η Εισαγγελία Θηβών διόρισε δύο πραγματογνώμονες από τη Βοιωτία ώστε να ασχοληθούν με την υπόθεση της Porsche ωστόσο ο διορισμός τους κράτησε μόνο λίγες ώρες. Ένας ζήτησε να παραιτηθεί, κάτι το οποίο έγινε, ενώ ο δεύτερος ενεπλάκη σε τροχαίο και δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά του. Έτσι αντικαταστάθηκαν από δύο πραγματογνώμονες από την Αθήνα. Παράλληλα δύο ακόμη θα ασχοληθούν με τον αυτοκινητόδρομο και ό,τι έχει να κάνει με το οδόστρωμα, το πάρκινγκ και τις τουαλέτες. Κοιτούν αν το πάρκινγκ και οι τουαλέτες στο σημείο του δυστυχήματος έχουν κατασκευαστεί με τις σωστές προδιαγραφές.

Μάλιστα γι’ αυτό το θέμα αναμένεται να υπάρξει συνεργασία των πραγματογνωμόνων προκειμένου να διαπιστωθεί γιατί στο 82,4ο χιλιόμετρο, δηλαδή ένα χιλιόμετρο πριν σκάσει το πίσω δεξιό λάστιχο της Porsche 911 S άρχισε να χάνει αέρα. Δύο είναι τα ενδεχόμενα. Πρώτον ότι το αυτοκίνητο εισήχθη στην Ελλάδα με τα συγκεκριμένα ελαστικά, τα οποία ήταν πάνω από μια δεκαετία, συνεπώς καταπονημένα, ακατάλληλα και σε συνδυασμό με την υψηλή ταχύτητα (πάνω από 250χλμ.) άρχισαν να διαλύονται. Έτσι μέσα σε ένα χιλιόμετρο το πίσω λάστιχο έχασε όλο του τον αέρα, καταστράφηκε και η Porsche μπήκε πλαγιολισθαίνοντας στο πάρκινγκ και με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Το άλλο ενδεχόμενο είναι η Porsche να πάτησε κάτι στο δρόμο και το λάστιχο να αρχίσει να ξεφουσκώνει.

Mail-φωτιά στο αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ.

Ιδιαίτερη προσοχή δίνει η ΕΛ.ΑΣ. και σε ένα mail που έφτασε στο αρχηγείο της λίγες ημέρες μετά το τροχαίο από μια γυναίκα όπου περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια το εφιαλτικό απόγευμα.

Αστυνομικές πηγές λένε ότι η γυναίκα κινούνταν με 120 χλμ. στη μεσαία λωρίδα όταν είδε τη μοιραία Porsche να την πλησιάζει σαν σίφουνας.
Μάλιστα αναφέρει ότι από την ταχύτητα που πέρασε δίπλα της το δικό της αυτοκίνητο σηκώθηκε στον αέρα. ( όπα . . . κόψε κάτι . . . ) Μάλιστα τρόμαξε και λίγο έλειψε να χάσει τον έλεγχο του αμαξιού. Η γυναίκα αναμένεται επόμενες ημέρες να κληθεί να δώσει αναλυτική κατάθεση.

http://www.enikos.gr/society/504239...n-tragodia-me-tin-porse-se-gnosto-podosfairis
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.471
Reaction score
108.578
Αποκάλυψη Έθνους: Με πόσα χιλιόμετρα έτρεχε η μοιραία Πόρσε στο δυστύχημα στην Αθηνών - Λαμίας.

Με πόσα χιλιόμετρα έτρεχε τελικά η μοιραία Πόρσε που το μεσημέρι της Κυριακής, 26 Φεβρουαρίου 2017, σκόρπισε τον θάνατο στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας; Πώς προκλήθηκε το φρικτό δυστύχημα με τους τέσσερις νεκρούς και πώς αντέδρασε ο 24χρονος οδηγός του πολυτελούς οχήματος και γιος του ιδιοκτήτη των Jumbo, Γιώργος Βακάκης, όταν το αυτοκίνητό του βγήκε εκτός πορείας; Υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα ελαστικά του οχήματος ή προκλήθηκε κάποια βλάβη στη μηχανή του;

Σε αυτά και σε άλλα καίρια ερωτήματα απαντά η έκθεση πραγματογνωμοσύνης, που παρουσιάζει το ΕΘΝΟΣ και η οποία στο κύριο μέρος της έχει ολοκληρωθεί, ενώ απομένουν ελάχιστα γραφειοκρατικά σημεία μέχρι να κατατεθεί.

Αξιωματικοί της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής, αλλά και οι διορισμένοι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης, έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες και φαίνεται πως έχουν καταλήξει σε διαφορετική αιτία πρόκλησης του τραγικού δυστυχήματος από αυτές που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.

Δείτε το βίντεο ντοκουμέντο που αποκαλύπτει το ΕΘΝΟΣ:


 





Μηνύματα
2.853
Reaction score
1.294
Στην Γερμανία έχουν Δρόμους με 5 λωρίδες, έχουν την αριστερή μόνο για 200+ χάω έχουν το TUV έχουν νόμους που αν σε πιάσουν δεν σε αφήνουν και ας είσαι βολευτής, δεν έχουν διόδια, δέν έχουν λακούβες και κακοτεχνίες.
Ακόμα και ο τρόπος που σε σταματάει η τροχαία είναι Υποδειγματικός.
Το ατύχημα( και το αποτέλεσμά του ) ήταν αποτέλεσμα συνδυασμένων παραγόντων και όχι μόνο της Ταχύτητας
 


Μηνύματα
557
Reaction score
523
Στην Γερμανία έχουν Δρόμους με 5 λωρίδες, έχουν την αριστερή μόνο για 200+ χάω έχουν το TUV έχουν νόμους που αν σε πιάσουν δεν σε αφήνουν και ας είσαι βολευτής, δεν έχουν διόδια, δέν έχουν λακούβες και κακοτεχνίες.
Ακόμα και ο τρόπος που σε σταματάει η τροχαία είναι Υποδειγματικός.
Το ατύχημα( και το αποτέλεσμά του ) ήταν αποτέλεσμα συνδυασμένων παραγόντων και όχι μόνο της Ταχύτητας
Με καθε σεβασμο φιλε dimpas λες μαλακιες.
Η υπερβολικη ταχυτητα ειναι ο αποκλειστικος λογος του ατυχηματος. Αν δεν υπηρχε η υπερβολικη ταχυτητα δε θα γινοταν το ατυχημα.
Σταματηστε να χρυσωνετε χαπια...
Κριμα για τη γυναικα και το παιδι...
Οσοι θελουν να ξεκαβλωνουν με την ταχυτητα, ας παρουν μερος σε αγωνες....με κλειστους δρομους κλπ....
έλεος πια βγηκαν ολοι οι σουμαχερ στους δρομους...χωρις να εχουν στοιχειωδη παιδεια αυτοκινητιστική ή αγωνιστικη....
απλα παιρνουν καλα αμαξια και νομιζουν οτι γινονται οδηγαρες....
Βαλτε μυαλό.....
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.207
Reaction score
11.449
Οταν ανεβαίνω σε αεροπλάνο λέω τον πιλότο να μην πάει πάνω από 60 γιατί η ταχύτητα σκοτώνει.
Το ιδιο στο τρένο και τα λεωφορεία.
Μόνο οι καπετάνιοι με ακούν, οι άλλοι πάνε του σκοτωμού.
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.207
Reaction score
11.449
Το Έθνος λέει ότι
Η Πόρσε προσπέρασε ένα μαυρο μερσεντές το οποίο πηγαινε με 160. Λόγω του ελιγμού που έκανε για να προσπεράσει το μπροστά αριστερό λάστιχο ακούμπησε κράσπεδο με συνέπεια να κλατάρει.
 

Μηνύματα
2.853
Reaction score
1.294
Αγαπητέ Epantaz,
Και βέβαια δεν θα χαρακτηρίσω τους χαρακτηρισμούς σου. Και ούτε θα μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Ο κάθε ένας που διαβάζει βγάζει τα συμπεράσματά του για το τι λέει ο άλλος.
Ίσως να μην έχεις βγει εκτός χώρας να δεις τι γίνεται στην πολιτισμένη Ευρώπη. Δεν ξέρω υποθέτω.

Αν ψάξεις να βρεις λοιπόν την αιτία του ατυχήματος(δυστύχημα λέγεται γιατί έχουμε νεκρούς) θα δεις πως είναι συνδυασμοί παραγόντων ! Και με 100 χαω να έπεφτε ένα Yugo 45 με γεμάτο ρεζερβουάρ πάνω στο σταματημένο όχημα και το χτύπαγε στον τοίχο σαν μαχαίρι, πάλι την ίδια κατάληξη θα είχαμε. Το γεγονός ότι ο οδηγός έχασε τον έλεγχο θα μπορούσε να γίνει και στο Υugo εάν πέρναγε από δίπλα του το Porsche με 320χαω.
Το ότι σκοτώθηκαν 4 άτομα με φρικτό τρόπο είναι ένα γεγονός και θα μπορούσε να έχει γίνει και με άλλους συνδυασμούς που δεν περιλαμβάνουν την ταχύτητα των 320χαω πχ και νταλίκα να φύγει με σπασμένα φρένα με 50χαω το ίδιο ίσως και χειρότερο αποτέλεσμα να είχαμε καθώς δεν υπάρχουν πουθενά στους Ελληνικούς δρόμους αμμοπαγίδες επιβραδύνσεως για νταλίκες.
Ο συνδυασμός λοιπόν υπερβολικά υπερβολικής ταχύτητας(320Χαω),απαίδευτου οδηγού(άγνωστο αυτοκίνητο,χειμερινά λάστιχα, προσπέραση με 320), πρόχειρα σχεδιασμένου χώρου στάθμευσης(τοίχος από μπετόν παράλληλος στον χώρο ), έφεραν αυτό το αποτέλεσμα.
Η ταχύτητα λοιπόν είναι πάντα σχετική με τον οδηγό, το αυτοκίνητο και τις συνθήκες που επικρατούν και για αυτό αν φιξάρουμε στον πληθυσμό την οδηγική παιδεία,τα σωστά συντηρημένα αυτοκίνητα, και έχουμε και σωστούς δρόμους τότε μειώνουμε τους παράγοντες που θα προκαλέσουν το ατύχημα. ( και βέβαια οι οδηγοί θα ξέρουν ανα πάσα στιγμή την σωστή ταχύτητα να κινηθούν με ασφάλεια)
Και τι προτείνεται λοιπόν? Να βάλουμε αυστηρότερα όρια? Οι απαίδευτοι οδηγοί θα τα παραβιάζουν, και όταν πεταχτεί το σκυλί ( από δρόμο χωρίς φράκτη)στον παππού που πάει με 80 θα πάρει 3-4 αμάξια μαζί του.
Εάν εσύ θέλεις να πηγαίνεις στην εθνική με 120 δεν έχω κανένα πρόβλημα. Θα με προσπερνάς καθώς πάω πάντα με το Cruise control στα 100-110. Αλλά να ξέρεις ότι και οι δύο αν χάσουμε τον έλεγχο θα προκαλούσαμε το ίδιο αποτέλεσμα.
Εγώ προτείνω να γίνει πολύ αυστηρότερη η διαδικασία απόκτησης διπλώματος στα πλαίσια των Σκανδιναβικών χωρών.
Τα ΚΤΕΟ να δουλεύουν και να μην περνάνε όλους τους κάγκουρες με τα Xenon φώτα aftermarket που τυφλώνουν και κουκουβάγιες στα 30 χιλιόμετρα. (Να φέρουν ευθύνη και τα ΚΤΕΟ σε περιπτώσεις διερεύνησης ατυχημάτων).
Τα πρόστιμα να είναι τέτοια που να ανταποκρίνονται στο κόστος του κράτους σε ένα ενδεχόμενο ατύχημα έτσι ώστε να ξέρει ο οδηγός ότι δεν θα πληρώσει 40€ σε 2 μέρες αλλά 3.987 € που είναι έστω το κόστος ενός πολυτραυματία στο ΚΑΤ.
Πράγματα μπορούν να γίνουν πολλά, μπορείς να κάνεις και εσύ φίλε EPANTAZ όπως να μάθεις τα παιδιά σου, τα ανήψια σου να βάζουν ζώνη κράνος και να μάθουν επιτέλους τι σημαίνει το ανάποδο τρίγωνο(κόκκινο έξω κίτρινο μέσα). Ίσως να χρειαστεί να τα χαρακτηρίσεις και αυτά σαν ¨Μαλάκες" εάν παραβιάζουν τον ΚΟΚ. Ή μάλλον να χαρακτηρίσεις τον δάσκαλο ( πατέρα-θείο) που δεν τα δίδαξε ποτέ ???
 



Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.304
Μηνύματα
3.047.559
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top