Crown vs hifi

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.504
Reaction score
91.437
Dimifoot,

Αμφιβάλλω αν μπορεί να ακουστεί ανεκτά ηχογράφηση DR20 με τις δυναμικές που ζητάς ακόμα και σε φροντισμένο δωμάτιο διαστάσεων ανάλογων με αυτό του παρόντος θρεντ, ακόμα και αν διαθέτεις την ισχύ και τα μεγάφωνα. Αναγκαστικά θα κατεβάσεις την μέση στάθμη-βάση των 85dB. Εκτός ίσως αν ακούς καρανήαρφηλντ (βαριέμαι να κάνω τους υπολογισμούς).
Και δεν ξέρω αν η απαίτηση 0,2-0,4 για το RT60 αρκεί για τη συζήτησή μας. Αυτή είναι συνθήκη για να ακούς καθαρά, εγώ προβληματίζομαι όμως πέραν αυτού, και αν αντέχεις και πόσο δυνατά θα σου φαίνονται ριπές των 120-130dB με χρονικό διάκενο 5msec ή λιγότερο (δεν το υπολόγισα, αλλά αν βάλεις στο παιχνίδι την συνεισφορά όλων των επιφανειών εκεί το βλέπω) και ελάχιστη εξασθένιση.
Στο μέγαρο οι ριπές θα καταφθάνουν χοντρικά με 25πλάσια αρχική καθυστέρηση, έχοντας διανύσει 15πλάσια απόσταση, και έχοντας ανακλασθεί, διαχυθεί και απορροφηθεί από ειδικές επιφάνειες. Η εξασθένιση της πρώτης άφιξης θα είναι θεαματικά μεγαλύτερη και ας είναι ίδιο το συνολικό RT60.
Στο δωμάτιο των 35τμ (αυτό των 14τμ άσ'το) δεν ξέρω...
Ασε που με 60dB εξασθένιση των 125dB, πάλι 65 dB απομένουν.
85+20=105
Βαλε και 6 headroom= 111db. Στη θέση ακροασης. Αλλιως ειναι παιχνιδάκι.

Αυτο εννοώ. Άσε τα 130.

Απλά μαθηματικά.
 

A

AKARL

Guest
:o:errwhat:

Ζι-Ζίκ τονε λένε;;;
Κι εγώ τόσα χρόνια τονε διάβαζα λάθος;;;:confused::cry::cry:
Πώς; Ζίζικ ή Ζιζίκ.
Οφείλω να ομολογήσω ότι η τριπλή αμφισημία (ambiguïté) της προφοράς του ονόματος Zizik με έχει προβληματίσει τα μάλα.

Θα μπορούσε να προφερθεί ως:
Ζίζικ Αγγλιστί, ή
Ζιζίκ Γαλλιστί, ή ακόμα και
Ζί-Ζίκ με βαργιά Σκανδιναβική προφορά.... :eek::eek::eek:

Ο μόνος αρμόδιος να διελευκάνει το πέπλο που σκεπάζει τόσο την ετυμολογία όσο και την ακριβή προφορά του ονόματος Zizik είναι o ίδγιος. ;) :biggrin:
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.576
Reaction score
78.777
Ο μόνος αρμόδιος να διελευκάνει το πέπλο που σκεπάζει τόσο την ετυμολογία όσο και την ακριβή προφορά του ονόματος Zizik είναι o ίδγιος. ;) :biggrin:
Άμαν ήμανε μουρό κι ηλίθχιο, όταν με ρωτούσαν πώς με λένε απαντούσα: Ζιζίκο.


IMG_20171217_201154.jpg
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Μπούτχια ,σταμάτα να με αντιγράφεις..:p:p:p:p
Porca miseria...Παρέβλεψα ότι μόνο ο Da-Hood (μακρινός συγγενής του...Robin Hood)διατηρεί το δικαίωμα δικής σου αντιγραφής κι ενίοτε...γραφής.:roflmao:
:headbang::headbang::headbang:
Κορυφές...
Τα έχουμε πει δεκάδες φορές, και μετά σας φαίνεται περίεργο που κάποιοι βαρέθηκαν και δεν γράφουν.
Τι είναι οι κορυφές;
:thumbsdown::thumbsdown:
Στιγμιαίες ! Σα να λέγαμε...Νες Coryfes.:D
Και γιατί να έχει τόση σημασία η χρονική διάρκεια;
Διότι εκείνη συναρτάται τόσο με τη στάθμη ακουστότητας υπό συνθήκες απαιτητικής ακρόασης όσο με και το βαθμό πιθανής ακουστικής βλάβης σε βάθος χρόνου υπό συνθήκες...έκθεσης.

Η απόδοση δεδομένης Λυρικής αίθουσας δεν λαμβάνει υπόψιν τις τυπικές συνθήκες ακροάσεων σε σύγχρονους οικιακούς και μη χώρους.Η δε διαμόρφωση της ακουστικής της συμπεριφοράς γίνεται με γενικό γνώμονα μια ευχάριστη περιέλιξη του παριστάμενου κοινού από το μουσικό γεγονός - το οποίο εξελίσσεται αποκλειστικώς επί σκηνής.
Λεπτομέρειες επί του θέματος στο αφιερωμένο νήμα (από το 2010 παρακαλώ)
https://www.avsite.gr/forum/threads/Το-παιγνίδι-της-τρέλας-με-τη-φρονιμάδα-στην-ακουστική-αιθουσών.78594/

Όποιες ανακλαστικές συνιστώσες φτάνουν στη θέση ακρόασης σε χρόνο άνω των 5-6 χιλιοστών δευτερολέπτου δεν αλλοιώνουν αισθητά την αντίληψη του ακροατή,ενώ από κάποια σημείο κι έπειτα θα εντάσσονται σε πεδίο αντήχησης.Από την ένταξη σε πεδίο αντήχησης εξαιρούνται οι στιγμιαίες κορυφώσεις - λόγω ακριβώς της συντομότατης διάρκειας - ενώ αποκοπές ή αλλοιώσιες των τελευταίων από πλημμελείς συνθήκες οδήγησης και διαρρύθμισης γίνονται αντιληπτές ακόμα και από άπειρους ακροατές..

Σύντομη απάντηση στο ερώτημα του DF : Η πρώτη οκτάβα υπό τις συνθήκες που περιέγραψε θα όφειλε να εκπέμπεται σε στάθμη 130 dB.Σε τυπικούς οικιακούς χώρους βεβαίως επέρχεται κάποια αντιληπτική - όχι όμως κι ενδεδειγμένη αφού αλλοιώνει την καθαρότητα στην εν λόγω ζώνη και τις δυναμικές αντιθέσεις - υποβοήθηση στις χαμηλές λόγω διατήρησης ενέργειας μέσα σε συγκεκριμένες τονικές ζώνες αντιστοιχούσες στους ρυθμούς συντονισμού του χώρου στη ζώνη των στάσιμων κυμάτων.

Και αυτό μας φέρνει στο επόμενο στάδιο...Υπολογισμός των σημαντικότερων ρυθμών συντονισμού στο χώρο του τσάγια με τη βοήθεια διαδικτυακού υπολογιστή:
https://amcoustics.com/tools/amroc

Κατόπιν υπολογισμός των σημαντικότερων ακυρώσεων εξαιτίας των αποστάσεων που θα έχουν υποχρεωτικώς τα ηχεία από τοιχωματικά όρια:
http://tripp.com.au/sbir.htm

Ο συμπαθέστατος τσαγιας οφείλει να ρυθμίσει αποστάσεις κυρίως από τοίχους ευρισκόμενους όπισθεν και πλευρικά προς τα ηχεία του αλλά και τη ζώνη κρος μεταξύ sub και κύριων ηχείων με γνώμονα οι προκύπτουσες ακυρώσεις να αντιστοιχούν με ζώνες όπου θα υφίσταται το μεγαλύτερο ποσοστό περιττής ενέργειας στις χαμηλές εντός του δικού του χώρου.

Η όλη διαχείριση της κατάστασης με στοιχειώδεις μεθόδους δεν είναι ζήτημα ούτε μαύρης μαγείας,ούτε πυρηνικής φυσικής.
Παρατηρείται κιόλας ότι αρκετά τρολαρίσματα σχετικά με ενεργά ηχεία ξεκινούν από κάποιους ΄΄καλοθελητές΄΄ που πετάγονται στα καλά καθούμενα σαν...(φανταζόμαστε τι) χωρίς να έχει προηγουμένως δοθεί έναυσμα από γνωστούς και μη εξαιρετέους υποστηρικτές αυτής της κατηγορίας ηχείων.Άρα λοιπόν,αλλού η ΄΄ψόφια΄΄ αδημονία περί ενεργών...
Και όχι,κανείς σοβαρός υποστηρικτής των ενεργών δεν θα του πρότεινε να πάρει studio monitors με προοπτική να τα τοποθετούσε πάνω στα άλλα ηχεία.Από μια τέτοια διαρρύθμιση και μόνο προκύπτουν άχρηστες αλλοιώσεις στη ζώνη ΄΄muddy΄΄ που θ'αποτρέπονταν από τη χρήση αφιερωμένων βάσεων...
Bhutia αν εντός του spoiler αναφέρεσαι σε μένα, να σε ενημερώσω όπως είχα εξηγησει και στο dimfoot ότι δεν τρολαρα καθόλου και ότι εννοούσα- εννοώ ότι για τη συγκεκριμένη χρήση και χώρο ένα ζεύγος near field monitors μαζι με sub και μια κάρτα ήχου από τον επαγγελματικό χώρο θα έφερνε πολύ καλύτερα αποτελέσματα στα συγκεκριμένα ακούσματα αν εξαρχής το budget είχε διατεθεί για αυτό το σκοπό.
Βέβαια μπλέκει το πράγμα με τα πολυκαναλα το μελλοντικά μεγαλύτερο χώρο κλπ.
Επειδή δεν αναφέρομαι ειδικώς σε κάποιον - καθότι σε μια τέτοια περίπτωση θα είχε γίνει ιδιαίτερο quote - σκέφτομαι ως μια άγραφη συμφωνία Κυρίων ν'αποφεύγονται αυθαίρετες επικλήσεις ενεργών λύσεων άμα οι γνωστοί ΄΄συνήθεις ύποπτοι΄΄ δεν έχουν ήδη προβεί σε αυτές...Οποιαδήποτε άλλη τακτική θα παρέπεμπε στη...σύζυγο του Καίσαρα και τη γνωστή ιδέα περί τιμιότητας...;)
 
Last edited:

Sleep

Dr. Jekyll & Mr. Hyde
Μηνύματα
686
Reaction score
2.676
Αχ, ένα τέτοιο μας σώζει, χα χα
Αυτός είναι ο χώρος του χάι φιντελίστα. Σαν νοσοκομείο είναι. :p

Και αυτός είναι ο χώρος του μερακλή - μουσικόφιλου (έχει παρουσιαστεί στο forum).


Να κάθεσαι, ν' ακούς και ν' αράζεις με τις ώρες. :drinks:
 

A

AKARL

Guest
Αυτός είναι ο χώρος του χάι φιντελίστα. Σαν νοσοκομείο είναι. :p

Και αυτός είναι ο χώρος του μερακλή - μουσικόφιλου (έχει παρουσιαστεί στο forum).


Να κάθεσαι, ν' ακούς και ν' αράζεις με τις ώρες. :drinks:

Αφτό εννοώ όταν αναφέρομαι στην διάκριση μεταξύ ακροαματικόφιλου και μουσικόφιλου. Στην αμιγή τους μορφή δεν είναι ο ένας "καλύτερος" ή "σωστότερος" του άλλου είναι απλώς διαφορετικοί, όμως αμοιβαία αποκλειόμενοι, κόσμοι. ;)

Μου αρέσει, επίσης, και η ρήση του Γούντυ Άλλεν που χρησιμοποιείς ως υπογραφή σου!

Ιδού και μια άλλη εξίσου ενδιαφέρουσα:

"My advice is, don’t spend money on therapy. Spend it in a record store." Wim Wenders
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
:)


''''Ξέρω σε έναν σωστωτατο ενυσχητη διορθώστεμε αν κάνω λαθος εδώ παρακαλώ ότι όπως παίζει σε χαμηλές στάθμες το ίδιο θα παίζει και σε μεγάλες σταθμες εννοώ τον όγκο του τη χροιά του την λεπτομέρεια του.
Σε μένα δεν συμβαίνει αυτό.''''

...
Όλα μούρλια, αλλά αυτό το ξύλινο πάτωμα...
Εκτός κι αν είναι φελλός... ;):D
Το ίδιο το ακουστικό μας σύστημα δεν έχει γραμμική απόκριση.Έστω και αν ο φανταστικός ενισχυτής τηρούσε την προαναφερθείσα συνθήκη,ο ακροατής θ'αντιλαμβανόταν την απόδοση διαφορετικά σε συνάρτηση προς τη στάθμη αναπαραγωγής και την ακουστική συμπεριφορά του χώρου.

Ακόμα και στα ζωντανά γεγονότα όπου δεν εμπλέκονται συστήματα ηχητικής αναπαραγωγής,οι μουσικοί δεν αιωρούνται υπό συνθήκες μηδενικής βαρύτητας,αλλά στέκονται σε κάποιο δάπεδο.Το ακουστικό μας σύστημα είναι εγκλιματισμένο στην υποδοχή ανακλαστικών συνιστωσών από πατώματα.Το δε ξύλινο κρίνεται συνήθως προτιμότερο ένεκα μεγαλύτερης ενδοτικότητας ως προς την περιττή ενέργεια που τείνει να εμφανίζεται στις κατώτατες οκτάβες.
 

Μηνύματα
1.706
Reaction score
1.550
Bhutia αν εντός του spoiler αναφέρεσαι σε μένα, να σε ενημερώσω όπως είχα εξηγησει και στο dimfoot ότι δεν τρολαρα καθόλου και ότι εννοούσα- εννοώ ότι για τη συγκεκριμένη χρήση και χώρο ένα ζεύγος near field monitors μαζι με sub και μια κάρτα ήχου από τον επαγγελματικό χώρο θα έφερνε πολύ καλύτερα αποτελέσματα στα συγκεκριμένα ακούσματα αν εξαρχής το budget είχε διατεθεί για αυτό το σκοπό.
Βέβαια μπλέκει το πράγμα με τα πολυκαναλα το μελλοντικά μεγαλύτερο χώρο κλπ.
 

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
981
Reaction score
1.616
Το ίδιο το ακουστικό μας σύστημα δεν έχει γραμμική απόκριση.Έστω και αν ο φανταστικός ενισχυτής τηρούσε την προαναφερθείσα συνθήκη,ο ακροατής θ'αντιλαμβανόταν την απόδοση διαφορετικά σε συνάρτηση προς τη στάθμη αναπαραγωγής και την ακουστική συμπεριφορά του χώρου.
Σωστά, λάτρης του variable loudness και των Φλέτσερ - Μάνσον
σου λέει μετά...:oops:
Είχα φάει και πολύ παστίτσιο...:oops::D
Ήθελα απλά να τονίσω τη σχέση της δυναμικής περιοχής που έχει εγγραφεί στο δίσκο, και στη ζώνη ωφέλιμης απόδοσης του ηχείου. :)

Το ακουστικό μας σύστημα είναι εγκλιματισμένο στην υποδοχή ανακλαστικών συνιστωσών από πατώματα.Το δε ξύλινο κρίνεται συνήθως προτιμότερο ένεκα μεγαλύτερης ενδοτικότητας ως προς την περιττή ενέργεια που τείνει να εμφανίζεται στις κατώτατες οκτάβες.
Όταν παίζει συμφωνικό ρυθμικό εμβατήριο σε ξύλινο πάτωμα,
"κολακεύονται" όλα τα ηχεία δαπέδου...
Έτσι κι αλλιώς το "ξυλόχρωμα" υπάρχει σε όλες τις παλιές ηχογραφήσεις της DG πχ...
Αλλά να, εμένα με ενοχλεί λιγάκι να συντονίζεται το ξύλινο παρκέ, ανεξαρτήτως μουσικού ιδιώματος...
Ωραίο είναι, δε λέω...:D:drinks:
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Οφείλω να ομολογήσω ότι η τριπλή αμφισημία (ambiguïté) της προφοράς του ονόματος Zizik με έχει προβληματίσει τα μάλα.

Θα μπορούσε να προφερθεί ως:
Ζίζικ Αγγλιστί, ή
Ζιζίκ Γαλλιστί, ή ακόμα και
Ζί-Ζίκ με βαργιά Σκανδιναβική προφορά.... :eek::eek::eek:

Ο μόνος αρμόδιος να διελευκάνει το πέπλο που σκεπάζει τόσο την ετυμολογία όσο και την ακριβή προφορά του ονόματος Zizik είναι o ίδγιος. ;) :biggrin:
Πεστον στρουμφιτα να είσαι μέσα!
 




Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.165
Reaction score
11.372
Dimifoot,

Αμφιβάλλω αν μπορεί να ακουστεί ανεκτά ηχογράφηση DR20 με τις δυναμικές που ζητάς ακόμα και σε φροντισμένο δωμάτιο διαστάσεων ανάλογων με αυτό του παρόντος θρεντ, ακόμα και αν διαθέτεις την ισχύ και τα μεγάφωνα. Αναγκαστικά θα κατεβάσεις την μέση στάθμη-βάση των 85dB. Εκτός ίσως αν ακούς καρανήαρφηλντ (βαριέμαι να κάνω τους υπολογισμούς).
Και δεν ξέρω αν η απαίτηση 0,2-0,4 για το RT60 αρκεί για τη συζήτησή μας. Αυτή είναι συνθήκη για να ακούς καθαρά, εγώ προβληματίζομαι όμως πέραν αυτού, και αν αντέχεις και πόσο δυνατά θα σου φαίνονται ριπές των 120-130dB με χρονικό διάκενο 5msec ή λιγότερο (δεν το υπολόγισα, αλλά αν βάλεις στο παιχνίδι την συνεισφορά όλων των επιφανειών εκεί το βλέπω) και ελάχιστη εξασθένιση.
Στο μέγαρο οι ριπές θα καταφθάνουν χοντρικά με 25πλάσια αρχική καθυστέρηση, έχοντας διανύσει 15πλάσια απόσταση, και έχοντας ανακλασθεί, διαχυθεί και απορροφηθεί από ειδικές επιφάνειες. Η εξασθένιση της πρώτης άφιξης θα είναι θεαματικά μεγαλύτερη και ας είναι ίδιο το συνολικό RT60.
Στο δωμάτιο των 35τμ (αυτό των 14τμ άσ'το) δεν ξέρω...
Ασε που με 60dB εξασθένιση των 125dB, πάλι 65 dB απομένουν.
Αφου βρε @toulou το κατέχεις το άθλημα γιατί μας τρολάρεις με κομπρεσέρ ;

Τέσπα το συγκεκριμένο θέμα έχω βαρεθεί να το συζητάω, έχουν γραφτεί σελίδες και σελίδες. Όλες οι απορίες έχουν απαντηθεί στο μέτρο του δυνατού άπειρες φορές. Πέρυσι τον χειμώνα πάλι, δε θυμάμαι σε ποιο νήμα από τα δυο ή στου γιατρού με την Σταδιακή αναβάθμιση ή στο δικό μου που ''έφτιαχνα'' τα ηχεία μου. Πλακωνόμασταν οι ενεργοί- pdfάδες- σπασίκλες πέστο όπως θες μεταξύ μας , φαντάσου να μιλούσε και κάποιος για λάμπες ;)
Συμμετοχή @Dimifoot , @costas EAR , @zakman35 , @Alex_Zapantis , @Bhutia και σίγουρα κάποιους ξεχνάω.
Καταλαβαίνω ότι κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να διαβάζει όλα τα θέματα του φόρουμ αλλά πόσες φορές να ξαναλέμε τα ίδια;

Τα ίδια και με τα Watt
 
Last edited:


A

AKARL

Guest
Αφου βρε @toulou το κατέχεις το άθλημα γιατί μας τρολάρεις με κομπρεσέρ ;

Τέσπα το συγκεκριμένο θέμα έχω βαρεθεί να το συζητάω, έχουν γραφτεί σελίδες και σελίδες. Όλες οι απορίες έχουν απαντηθεί στο μέτρο του δυνατού άπειρες φορές. Πέρυσι τον χειμώνα πάλι, δε θυμάμαι σε ποιο νήμα από τα δυο ή στου γιατρού με την Σταδιακή αναβάθμιση ή στο δικό μου που ''έφτιαχνα'' τα ηχεία μου. Πλακωνόμασταν οι ενεργοί- pdfάδες- σπασίκλες πέστο όπως θες μεταξύ μας , φαντάσου να μιλούσε και κάποιος για λάμπες ;)
Συμμετοχή @Dimifoot , @costas EAR , @zakman35 , @Alex_Zapantis , @Bhutia και σίγουρα κάποιους ξεχνάω.
Καταλαβαίνω ότι κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να διαβάζει όλα τα θέματα του φόρουμ αλλά πόσες φορές να ξαναλέμε τα ίδια;

Τα ίδια και με τα Watt
Τις τελευταίες μέρες κάνω αρχαιολογική έρευνα του αβσάϊτ για τα έτη 2006-2007. Όμως με έχει ιντριγκάρει αφάνταστα το θρέντ που αναφέρεις.Ένα λινκ πληζ! :)
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Τις τελευταίες μέρες κάνω αρχαιολογική έρευνα του αβσάϊτ για τα έτη 2006-2007. Όμως με έχει ιντριγκάρει αφάνταστα το θρέντ που αναφέρεις.Ένα λινκ πληζ! :)
Άμα γουστάρεις παλιά θρεντς ,δγιάβασε το OTL Παραλειπόμενα.
Θα κρατάς την κοιλιά σου...
 

A

AKARL

Guest
βλεπω εδω μεσα...ολοι με κλασικη μουσικη..Γαλλικα πιανο και μπαλετο ειστε..:D
Φευ, με μπαλέτο ουδέποτε ασχολήθην και, φοβούμαι, ένα κάπχοιο απωθημένο πρέπει να μου έχει μείνει...:(
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.079
Μηνύματα
3.040.076
Members
38.525
Νεότερο μέλος
giannis9494
Top