Crown vs hifi

Μηνύματα
2.097
Reaction score
4.986
Για να θυμηθούμε λίγο και τον τίτλο του θέματος...
Καλή ειναι η ενασχοληση με την ένταση, αρκεί να μην μονοπωλεί και επισκιάζει
άλλες σπουδαιότερες παραμέτρους.

Το αυτί είναι περίεργο όργανο και για να αναγνωρίσει κάτι ως μουσικη
και όχι "βαράει στο γάμο του Καραγκιόζη"

θέλει όλες τις αρμονικες, σε συγκεκριμένες αναλογίες και πλάτη για κάθε μουσικό όργανο
και να φτάνουν στον ίδιο χρόνο, και να μην είναι γεμάτες θόρυβο ώστε να είναι αναγνωρίσιμες,
και αυτός ο θόρυβος να μην αλλοιωνει τα τονικά υψη κάθε φορά,
να ισοπεδωνει τα μικροδυναμικα και να κουράζει τον ακροατή με γυαλαδες
και άλλα πολλά, που κουράζουν τον ακροατή και τον κάνουν να συχνάζει στις μικρές αγγελίες...

Και ξέρετε κάτι, πολλες μηχανές που ανήκουν στην κατηγορία "μπρελοκ" τα σέβονται αυτά.
 

A

AKARL

Guest
Σημαντικός επίσης παράγων προτού αποκτήσεις τον όποιο τελικό θα ήταν να γνωρίζεις εκτός της αντίστασης την ευαισθησία εισόδου του σε συνδυασμό με τη διαθέσιμη στάθμη στην προενισχυτική έξοδο.
Για κάθε ενδιαφερόμενο ενημερώνω ότι η ευαισθησία εισόδου του ΧΤΖ είναι 800mV κάτι που ακόμα δεν αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.663
Reaction score
2.338
Αφου βρε @toulou το κατέχεις το άθλημα γιατί μας τρολάρεις με κομπρεσέρ ;
Τέσπα το συγκεκριμένο θέμα έχω βαρεθεί να το συζητάω, έχουν γραφτεί σελίδες και σελίδες. Όλες οι απορίες έχουν απαντηθεί στο μέτρο του δυνατού άπειρες φορές.....
Το κομπρεσσέρ, αν και λίγο βάρβαρο ομολογώ σαν παράδειγμα, μια χαρά χρησιμεύει σε κάποιον που πιθανώς δεν έχει αντίληψη του τι σημαίνουν 125 και 130dB κορυφές (και του οτι αν ερωτοτροπείς συστηματικά πυκνά-συχνά μαζί τους, κουφαίνεσαι)
Και τσούκου! Δεν το κατέχω το άθλημα στο βάθος που θα ήθελα - και πρόσεξε πόσο βασική "απορία" θα ζητήσω να μου απαντηθεί στη συνέχεια:
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.663
Reaction score
2.338
85+20=105
Βαλε και 6 headroom= 111db. Στη θέση ακροασης. Αλλιως ειναι παιχνιδάκι.
Αυτο εννοώ. Άσε τα 130.
Απλά μαθηματικά.
Βασική Απορία: Είναι απλά μαθηματικά; Η μάλον χρησιμοποιούμε τα σωστά απλά μαθηματκά;

Ο νόμος του αντιστρόφου τετραγώνου της απόστασης για την σημειακή πηγή, από τον οποίο προκύπτουν τα παραπάνω και μαζί τους τα χιλιάρικα των βαττ, ισχύει φρη-φηλντ, εκεί που το σφαιρικά διαδιδόμενο κύμα αφού σε προσπεράσει το ξεχνάς. Στο Γούντστοκ, ίσως στο Καραϊσκάκη, και δικαίως στα pdf της Rane.

Στο δωμάτιο 3x5 ή και 5x7 όμως; Τη στιγμή που όλοι λέμε με σοφία ότι μέσα σε ένα δωμάτιο ο ήχος που ακούμε είναι 30% απ' ευθείας και 70% εξ ανακλάσεως; Εκεί που ΔΕΝ μπορούμε να ξεχάσουμε το κύμα που αρχικά μας προσπέρασε; Διότι γκελάρει και μας βαράει επανειλημμένα μεσα στο χρυσό 0.2-0.4 του RT (που όταν δεν το'χουμε χρυσώσει μπορεί και να ξεπερνά το 1,0 ) ;
 
Last edited:

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.663
Reaction score
2.338
....
Η απόδοση δεδομένης Λυρικής αίθουσας δεν λαμβάνει υπόψιν τις τυπικές συνθήκες ακροάσεων σε σύγχρονους οικιακούς και μη χώρους.Η δε διαμόρφωση της ακουστικής της συμπεριφοράς γίνεται με γενικό γνώμονα μια ευχάριστη περιέλιξη του παριστάμενου κοινού από το μουσικό γεγονός - το οποίο εξελίσσεται αποκλειστικώς επί σκηνής....
. . .
... Όποιες ανακλαστικές συνιστώσες φτάνουν στη θέση ακρόασης σε χρόνο άνω των 50 χιλιοστών δευτερολέπτου δεν αλλοιώνουν αισθητά την αντίληψη του ακροατή,ενώ από κάποια σημείο κι έπειτα θα εντάσσονται σε πεδίο αντήχησης.Από την ένταξη σε πεδίο αντήχησης εξαιρούνται οι στιγμιαίες κορυφώσεις - λόγω ακριβώς της συντομότατης διάρκειας - ενώ αποκοπές ή αλλοιώσιες των τελευταίων από πλημμελείς συνθήκες οδήγησης και διαρρύθμισης γίνονται αντιληπτές ακόμα και από άπειρους ακροατές...
. . .
Φίλτατε Bhutia, ταπεινώς ζητώ την συνδρομήν υμών. :)

Θίγοντας την απόδοση σε οικιακούς χώρους και όχι εντός Λυρικής αιθούσης, τόλμησα να αμφισβητήσω το δόκιμον της χρήσης του νόμου του αντιστρόφου τετραγώνου προς υπολογισμών της αντιληπτής στάθμης και της απαιτούμενης ισχύος !!! Πριν φάω ξύλο ο αιρετικός, ερωτώ:

Σε χρόνο ΚΑΤΩ των 50 χιλιοστών δευτερολέπτου, όπου οι ανακλαστικές συνιστώσες ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ την αντίληψη του ακροατή, τι συμβαίνει;

Σε 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ο ήχος ταξιδεύει 17 μέτρα, άρα σε δωμάτιο 4x6 από τα δύο ηχεία και όλες τις επιφάνειες, θα περάσουν από την θέση ακρόασης χοντρικά πανω από 65 τέτοιες ανακλαστικές συνιστώσες, χωρίς να έχω λάβει υπ' όψιν τις εφαπτομενικές ανακλάσεις.

Αρνούμαι λοιπόν να δεχτώ οτι ηχείο που παράγει 85dB στα τρία μέτρα στο χωράφι ή τον ανηχοϊκό, θα κάνει το ίδιο στο δωμάτιο 4x6. Είμαι σίγουρος οτι το θέμα της δημιουργούμενης "ισοδύναμης αντιληπτής στάθμης" να το πω έτσι, θα έχει μελετηθεί.
Κάποιο λινκ, αν γνωρίζετε, πληζ; Κάποια εμπεριστατωμένη απάντηση; Απο εσάς που σας ακούνε :) :) :)
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.154
Reaction score
11.353
Το κομπρεσσέρ, αν και λίγο βάρβαρο ομολογώ σαν παράδειγμα, μια χαρά χρησιμεύει σε κάποιον που πιθανώς δεν έχει αντίληψη του τι σημαίνουν 125 και 130dB κορυφές (και του οτι αν ερωτοτροπείς συστηματικά πυκνά-συχνά μαζί τους, κουφαίνεσαι)
Και τσούκου! Δεν το κατέχω το άθλημα στο βάθος που θα ήθελα - και πρόσεξε πόσο βασική "απορία" θα ζητήσω να μου απαντηθεί στη συνέχεια:
Όχι, δεν χρησιμεύει. Το κομπρεσέρ και τα πιτσιρίκια στο διάλειμμα ακόμα και στα 50db πονοκέφαλος είναι.
[DOUBLEPOST=1513666478][/DOUBLEPOST]
Αρνούμαι λοιπόν να δεχτώ οτι ηχείο που παράγει 85dB στα τρία μέτρα στο χωράφι ή τον ανηχοϊκό, θα κάνει το ίδιο στο δωμάτιο 4x6. Είμαι σίγουρος οτι το θέμα της δημιουργούμενης "ισοδύναμης αντιληπτής στάθμης" να το πω έτσι, θα έχει μελετηθεί.
Room gain λέγεται η απορία σου.
Μέχρι +9db στις χαμηλές συχνότητες, αυτή η χαζαμάρα δημιουργεί όλα τα προβλήματα
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Για να θυμηθούμε λίγο και τον τίτλο του θέματος...
Καλή ειναι η ενασχοληση με την ένταση, αρκεί να μην μονοπωλεί και επισκιάζει
άλλες σπουδαιότερες παραμέτρους.

Το αυτί είναι περίεργο όργανο και για να αναγνωρίσει κάτι ως μουσικη
και όχι "βαράει στο γάμο του Καραγκιόζη"

θέλει όλες τις αρμονικες, σε συγκεκριμένες αναλογίες και πλάτη για κάθε μουσικό όργανο
και να φτάνουν στον ίδιο χρόνο, και να μην είναι γεμάτες θόρυβο ώστε να είναι αναγνωρίσιμες,
και αυτός ο θόρυβος να μην αλλοιωνει τα τονικά υψη κάθε φορά,
να ισοπεδωνει τα μικροδυναμικα και να κουράζει τον ακροατή με γυαλαδες
και άλλα πολλά, που κουράζουν τον ακροατή και τον κάνουν να συχνάζει στις μικρές αγγελίες...

Και ξέρετε κάτι, πολλες μηχανές που ανήκουν στην κατηγορία "μπρελοκ" τα σέβονται αυτά.
Δεν σέβονται όμως το εύρος στάθμης όπου οφείλουν να συμβαίνουν όλα αυτά...;)
Βασική Απορία: Είναι απλά μαθηματικά; Η μάλον χρησιμοποιούμε τα σωστά απλά μαθηματκά;

Ο νόμος του αντιστρόφου τετραγώνου της απόστασης για την σημειακή πηγή, από τον οποίο προκύπτουν τα παραπάνω και μαζί τους τα χιλιάρικα των βαττ, ισχύει φρη-φηλντ, εκεί που το σφαιρικά διαδιδόμενο κύμα αφού σε προσπεράσει το ξεχνάς. Στο Γούντστοκ, ίσως στο Καραϊσκάκη, και δικαίως στα pdf της Rane.

Στο δωμάτιο 3x5 ή και 5x7 όμως; Τη στιγμή που όλοι λέμε με σοφία ότι μέσα σε ένα δωμάτιο ο ήχος που ακούμε είναι 30% απ' ευθείας και 70% εξ ανακλάσεως; Εκεί που ΔΕΝ μπορούμε να ξεχάσουμε το κύμα που αρχικά μας προσπέρασε; Διότι γκελάρει και μας βαράει επανειλημμένα μεσα στο χρυσό 0.2-0.4 του RT (που όταν δεν το'χουμε χρυσώσει μπορεί και να ξεπερνά το 1,0 ) ;
https://www.avsite.gr/forum/threads/Ηχοσύστημα-και-ένταση-στάθμης-ακρόασης.112899/page-16
Φίλτατε Bhutia, ταπεινώς ζητώ την συνδρομήν υμών. :)

Θίγοντας την απόδοση σε οικιακούς χώρους και όχι εντός Λυρικής αιθούσης, τόλμησα να αμφισβητήσω το δόκιμον της χρήσης του νόμου του αντιστρόφου τετραγώνου προς υπολογισμών της αντιληπτής στάθμης και της απαιτούμενης ισχύος !!! Πριν φάω ξύλο ο αιρετικός, ερωτώ:

Σε χρόνο ΚΑΤΩ των 50 χιλιοστών δευτερολέπτου, όπου οι ανακλαστικές συνιστώσες ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ την αντίληψη του ακροατή, τι συμβαίνει;

Σε 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ο ήχος ταξιδεύει 17 μέτρα, άρα σε δωμάτιο 4x6 από τα δύο ηχεία και όλες τις επιφάνειες, θα περάσουν από την θέση ακρόασης χοντρικά πανω από 65 τέτοιες ανακλαστικές συνιστώσες, χωρίς να έχω λάβει υπ' όψιν τις εφαπτομενικές ανακλάσεις.

Αρνούμαι λοιπόν να δεχτώ οτι ηχείο που παράγει 85dB στα τρία μέτρα στο χωράφι ή τον ανηχοϊκό, θα κάνει το ίδιο στο δωμάτιο 4x6. Είμαι σίγουρος οτι το θέμα της δημιουργούμενης "ισοδύναμης αντιληπτής στάθμης" να το πω έτσι, θα έχει μελετηθεί.
Κάποιο λινκ, αν γνωρίζετε, πληζ; Κάποια εμπεριστατωμένη απάντηση; Απο εσάς που σας ακούνε :) :) :)
Παραδέχομαι την ευθύνη μου για τη δική σου σύγχυση,αφού εκ παραδρομής έχω παραθέσει χρόνο 50 χιλιοστών δευτερολέπτου, αντί του ορθού κατώτατου ορίου των 5 χιλιοστών για τη συγκεκριμένη περίπτωση (αισθητή αλλοίωση αντίληψης κτλ).Διάφορες νεότερες του Haas μελέτες έχουν κιόλας επεκτείνει αυτό το όριο κατά 1-2 χιλιοστά δευτερολέπτου...Πέρα από τα εν λόγω όρια,κάθε επιμέρους ανακλαστική συνιστώσα θα όφειλε να είχε στάθμη ανώτερη κατά 10 περίπου dB - ήτοι διπλάσια περίπου Ακουστότητα (Loudness,αυτό είναι το μέγεθος το οποίο επικαλείσαι συναρτώμενο επίσης προς τη στάθμη ηχητικής πίεσης και φασματικό περιεχόμενο σήματος) - ώστε να υπερισχύει αντιληπτικώς της αντίστοιχης άμεσης.Ζητώ λοιπόν συγνώμη από το αναγνωστικό κοινό για τη σύγχυση.

Κι επειδή θεωρώ σπατάλη χρόνου και φαιάς ουσίας την αναζήτηση εξυπνάδων γι αυτό,θα είμαι απολύτως ειλικρινής...
Κάτι τέτοιο μπορεί εύκολα να συμβεί ακόμα και στον υποφαινόμενο άμα ανταποκρίνεται σκεπτόμενος ότι ερχόμαστε αντιμέτωποι με επαναλαμβανόμενες καταστάσεις ήδη καλυμμένες και υπό καθεστώς βιασύνης ενόψει ωραιότερων πραγμάτων που έχει να κάνει...
C'est La Vie
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.437
Reaction score
91.268
Κάποιο λινκ, αν γνωρίζετε, πληζ; Κάποια εμπεριστατωμένη απάντηση;
7.2.2.6 Dynamic range

The maximum operating sound level which the loudspeaker can produce for a time period of at least 10 min without thermal or mechanical damage and without overload circuits being activated, measured with a programme simulating noise signal (according to International Electrotechnical Commission (IEC) Publication 268-1c), should be:

Leff max > 108 dB
measured by using a sound level meter set to flat response and r.m.s. (slow).

8.2.3.1

Room acoustical properties Reverberation time

The average value of reverberation, Tm, measured over the frequency range 200 Hz to 4 kHz should be:

where:

Tm = 0,25 (V / V0)1/3 s V : volume of room

V0 : reference volume of 100 m3


http://www.itu.int/dms_pubrec/itu-r/rec/bs/R-REC-BS.1116-3-201502-I!!PDF-E.pdf
(by TERMATOGAZI)
[DOUBLEPOST=1513672595][/DOUBLEPOST]Listening level

For pink noise at the “alignment signal level”, the gain of each loudspeaker channel is adjusted so that the sound pressure level at the reference lis- tening point is:

LLISTref + 85 * 10 log(n) dB(A)

where: n = number of reproduction channels in the total configuration.


Tm should lie in the range: 0.2 < Tm < 0.4 s


https://tech.ebu.ch/docs/techreview/trev_274-hoeg.pdf
[DOUBLEPOST=1513673133][/DOUBLEPOST]Κανονικά πρέπει να βγει και ενας τύπος που να να υπολογίζει την μέγιστη επιτρεπόμενη αξία ηχοσυστήματος βάσει του RT60 του χωρου που θα χρησιμοποιηθεί. :D

Και σε χώρους όπου

(... όταν δεν το'χουμε χρυσώσει μπορεί και να ξεπερνά το 1,0 ) ;
να απαγορεύει την αγορά συστήματος αξίας καταλόγου πάνω απο 1000€.

Σε δεύτερη φάση να δημιουργηθεί Ειδική Δύναμη Επιβολής Χαϊεντικής Τάξης, η οποία να μπουκάρει στα σπίτια απροειδοποίητα και να επιβάλει τον νόμο. :roflmao:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.437
Reaction score
91.268
Είμαι σπίτι, έβαλα να ακούσω Beethoven’s 6th, και λεω να μετρήσω την Καταιγίδα να γελάσουμε:

0D677F9D-B636-4856-8637-2CD99856CB2D.jpeg


Peak 112db, αλλά μάλλον δεν μετράει το UMIK παραπάνω, clipαρε :roflmao:
 
Last edited:


A

AKARL

Guest
Ως μαθητευόμενος μάγος και αλχημιστής μερικής απασχόλησης (το άλλο μου βίτσιο δεν σκοπεύω να το αποκαλύψω ..... ακόμα ;) ) έχω να καταθέσω τα εξής (ωσάν να είχαν μια κάπχοια σημασία):

Η ανάλυση και ερμηνεία, στο βαθμό του δυνατού, των διαλεκτικών αντιπαραθέσεων του αγαπητού Μπουτιά με άλλους συμφορουμίτες δημιουργεί πλούσιο υλικό άντλησης γνώσεων και πληροφοριών για όποιον επιθυμεί και επιζητεί αυτές. Θεωρώ, με κάπχοιον βαθμό αυθαιρεσίας, ότι οι επιζητώντες την γνώση και πληροφόρηση δεν είναι λίγοι εντός του φόρουμ αφτού.

Τούτων λεχθέντων, συνεπάγεται ότι:

Δεν αποτελεί σπατάλη χρόνου η ενασχόληση του Μπουτιά με "την αναζήτηση εξυπνάδων" ή με "επαναλαμβανόμενες καταστάσεις ήδη καλυμμένες" διότι οι δυνατότητες αναζήτησης τόσο των μεν όσο των δε, διατυπωμένων σε κάποιο απροσδιόριστο παρελθόν, είναι εξαιρετικά δυσχερείς (αφτό είναι τεχνικού χαρακτήρα επισήμανση προς τους κ.κ.μοντερέϊτορς και λοιπούς ιθύνοντες του αβσάϊτ). Ούτε και μπορεί να γίνεται διάλογος απλώς και μόνον με παραπομπές σε παρελθόντα νήματα (πολλά εκ των οποίων κρύβουν θησαυρούς) όπως μου έχει προτείνει συμφορουμίτης σε άλλο νήμα.

Ως γενική αρχή έχω ότι το δέον είναι, κατά το λεγόμενο, να αναγιγνώσκουμε ένα κείμενο ανάμεσα από τις γραμμές του. Αφτό όμως απαιτεί την κατοχή γνώσεων τουλάχιστον επαρκών για την κατανόηση αφτών που αναφέρονται στο εκάστοτε κείμενο.

Στην περίπτωση των κειμένων του αγαπητού Μπουτιά αδυνατώ, στις πλείστες των περιπτώσεων, να κατανοήσω τις ίδιες τις γραμμές πολλώ, δε, μάλλον τις αποφάνσεις των μεσοδιαστημάτων ... Αφτό, όμως, δεν είναι ικανό να μου στερήσει την αισθητική απόλαυση της ανάγνωσης των "γραφόμενών" του. ;) (Πιστεύω να "πιάνετε" στο σημείο αφτό τον υποβόσκοντα υπαινιγμό περί της απολαύσεως της μουσικής έστω και εντός "λάθους" πλαισίου και συνθηκών).

Σε πρακτικό, δε, επίπεδο έχω υιοθετήσει το να προσλαμβάνω τις απόψεις και συμβουλές των κατεχόντων τη γνώση "με έναν κόκκο άλατος". Αφτό, άραγε, δεν είναι πλέον αποτελεσματικό και αποδοτικό από τη στείρα αντιπαράθεση μεταξύ πιστών κάθε είδους "δόγματος"; ;)

Κλείνοντας θα ήθελα να παροτρύνω τον Μπουτιά να έχει εντονότερη συμμετοχή στα τεκταινόμενα του φόρουμ, έστω και εις βάρος "ωραιότερων πραγμάτων που έχει να κάνει" διότι .... σαν το λάϊβ δεν έχει....:drinks:
 
Last edited by a moderator:



Μηνύματα
14.084
Reaction score
11.785
διότι οι δυνατότητες αναζήτησης τόσο των μεν όσο των δε, διατυπωμένων σε κάποιο απροσδιόριστο παρελθόν, είναι εξαιρετικά δυσχερείς (αφτό είναι τεχνικού χαρακτήρα επισήμανση προς τους κ.κ.μοντερέϊτορς και λοιπούς ιθύνοντες του αβσάϊτ).
Σε αυτό έχεις δίκιο!
 


sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
981
Reaction score
1.616
Peak 112db, αλλά μάλλον δεν μετράει το UMIK παραπάνω, clipαρε :roflmao:
Μέχρι 133 μετράει
:o:confused:
DIMIIIIIII...! Δεν παίζνε τα "χρυσαυτιααααά" ;;;
Μήπως στα πουλήσανε χαλασμένα μωρέ;;; :unsure::eek::cry:

"πιάνετε" στο σημείο αφτό τον υποβόσκοντα υπαινιγμό περί της απολαύσεως της μουσικής έστω και εντός "λάθους" πλαισίου και συνθηκών)
Άμαν έχει πετύχει ο καφές του Μπουτία,
είναι σαν να διαβάζεις Μότσαρτ ! :p
(συνεγγραφέας δεν είναι και του λόγου του;;... :unsure::idk: )

Ziziκ ban αμέσως σε όσους μιλάν παράξενα και μας βρίζουν εμάς τους υπόλοιπους.... :(:smg:
Α, γειά σου! :drinks: Έτσι πρέπει να γίνει! 8-):cool:

----

Καλημέρα στο παρεάκι ! :tongue: :coffee:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.437
Reaction score
91.268
DIMIIIIIII...! Δεν παίζνε τα "χρυσαυτιααααά" ;;;
To ντεσιμπελόμετρο κλίπαρε, όχι το ηχείο ;)

Παίζουν και πιο δυνατά, αλλα ήδη δεν ακολουθεί με τίποτα το svs σαμπάκι.

Ομολογώ πως ηταν πιο δυνατά απο όσο συνηθίζω να ακούω οταν θέλω να παω δυνατά, περίπου κατά 4db.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.154
Reaction score
11.353
Μάλλον το μικρόφωνο, το πρόγραμμα τι ζόρι τραβάει :idk:
Δεν νομίζω να μετράει πάνω από 110db και σε μένα με το Spl Meter του REW στα πολλά κλιπάριζε
 

Μηνύματα
928
Reaction score
935
Είμαι σπίτι, έβαλα να ακούσω Beethoven’s 6th, και λεω να μετρήσω την Καταιγίδα να γελάσουμε:

View attachment 85929

Peak 112db, αλλά μάλλον δεν μετράει το UMIK παραπάνω, clipαρε :roflmao:
Τι διαφορά έχει το Max από το Peak; Αν κατάλαβα καλά 74,6 είναι η μέση στάθμη και 112 η μάξιμουμ κορυφή. Το max τι σημαίνει;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.437
Reaction score
91.268
Τι διαφορά έχει το Max από το Peak; Αν κατάλαβα καλά 74,6 είναι η μέση στάθμη και 112 η μάξιμουμ κορυφή. Το max τι σημαίνει;
To 74,6 νομίζω πως ηταν η τελευταία στιγμιαία στάθμη.

Τα υπόλοιπα:
Max refers to the maximum time-weighted average sound level that has been observed during the current measurement time. Peak refers to the maximum instantaneous sound pressure that has occurred during the current measurement time. The peak level will always be higher than the max level, and the max level will always be greater than or equal to the average level.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.019
Μηνύματα
3.038.352
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top