Είναι οι νέοι ενισχυτές καλύτεροι ?

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.968
Reaction score
90.154
Υπάρχουν μικρού όγκου ποιοτικά σαμπάκια που μπορούν να βολευτούν άνετα σε σαλόνι, και να μην χτυπάνε καθόλου στο μάτι.
Έχετε δει πόσο μικρά είναι του @Bhutia ? :biggrin:

Τα σαμπ εννοώ ρε χαμένα κορμιά, τα σαμπ. Τα Dynaudio. Μια χαρά βολεύονται.

Όσον αφορά τα έξοδα για την απόκτηση τους....μειώνεται αντιστοίχως η ανάγκη για μεγαλύτερο ηχείο, άρα το τελικό κόστος πάλι κατεβαίνει. Για το ίδιο αποτέλεσμα, σαμπ+δορυφόρος είναι πάντα φτηνότερη επιλογή απο το αντίστοιχο μεγάλο ηχείο. Και παίζει και καλύτερα.

Και στο κάτω κάτω, θα ήθελα να δω αντίδραση περί των οικονομικών και σε άλλα κομμάτια του σεταπ, τα οποία μάλιστα προσφέρουν και μια τρύπα στο νερό.
Ακριβά καλώδια, μαντζούνια, πικάπ. Αυτά όμως τα έξοδα αντιμετωπίζονται με “σεβασμό”, όχι με αντίδραση. Γιατί;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.159
Reaction score
143.635
Όσο λάθος ήταν ο δικός μου θαυμασμός κάποτε για τους ενισχυτές τους λαμπατους που είχα, τους EAR, άλλο τόσο λάθος είναι ο θαυμασμός του κακαλιού για τους ακιουφέιζ, του Μάρκου για τους σανσούι και του αστροναύτη για τους μπριστον.
(όπως και του νηματοθετη για το χρέπι το ροτελ με νταμπινγκ φακτορ τίποτα).

Όλα λάθος, όλα τυχαία και με λάθος χρήση τεχνικών προδιαγραφών για εξαγωγή εσφαλμένων συμπερασμάτων.

Ταυτόχρονα, ένας σύγχρονος χυπεξ είναι κλάσεις ανώτερο ενισχυτικό στάδιο, με σιναντ που δε το φτάνει καμία μπουχέσα του παρελθόντος, αλλά και πάλι άχρηστη τελειότητα γιατί τα μεταξωτά βρακιά θέλουν μεταξωτους κωλαρίκους.

Κι άμα θιγεστε, έχετε προβλήματα αυτοεκτίμησης, γιατί ανθρώπους δε θίγω, μηχανήματα μόνο.
Αγαπήστε τον εαυτό σας, ξεπεράστε το. 8-)

Τέλος, άμα δε σας αρέσει η πικρή αλήθεια των δεδομένων του όντιο, έχει κουμπί να πατήσετε ignore να μη διαβάζετε τι γράφω.

Γιατί τα δεδομένα αυτά θα συνεχίσω να (υπεν)θυμίζω, μέχρι να σβήσει ο ήλιος ο πράσινος ο ήλιος του χάλι Εντ.
 
Last edited:

Μηνύματα
263
Reaction score
71
Από αυτά που λέει ο Κώστας στο 137 , θα πω ότι κάποια μέρα φέρνοντας τα ηχεία μου κοντά-όσο κοντά θέλω (διότι σε αυτή την φάση της ζωής είχα-έχω πολυτέλεια-αυτοτέλεια γραφείου και σοφίτας πήρα αναβάθμιση πολλών χιλιάδων ευρώ. Προφανώς ""βγήκε έξω"" ο χώρος από την εξίσωση.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.727
Reaction score
44.162
Η χαλιεντιτιδα, απο τα λιγα πραματα που γνωριζω για την ανθρωποτητα, δε νομιζω οτι μπορει να γιατρευτει με μη μεσαιωνικες μεθοδους (ή εστω μη απανθωπες μεθοδους ή εστω μεθοδους που δεν επιτρεπονται απο τον οργανισμο ανθρωπινων δικαιωματων) , και δεν αξιζει εδω που τα λεμε,τουλαχιστων στις περισσοτερες περιπτωσεις.
Δοκτορ Μαιμου :smoke:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.159
Reaction score
143.635
Είμαστε πολύ τυχεροί στις μέρες μας, γιατί κυκλοφορούν κάτι τέτοια σκατουλακια με κατόν είκοσι ντιμπιά δυναμικό εύρος: (σημερινό τεστ)


σε τιποτένια λεφτά, που έχουν πραγματικά άριστες τεχνικές προδιαγραφές, εξαιρετικό σιναντ, και αποτελούν μια εύκολη βάση για όλους να "χτίσουν" αξιοπρεπέστατο ήχο.

Θυμάστε παλιά; Είχαμε μόνο ένα ρημαδι πικάπ, που μαζί με το φόνο στεϊτζ αδυνατούν να βγάλουν σιναντ πάνω από 40, ακόμα κι αν ξοδέψεις τα δεκαπλάσια λεφτά από το παραπάνω σύγχρονο μηχανάκι των ελάχιστων ευρώ.

(Το 40 είναι υπερβολή, είμαι χαλαρός, μην ασχολείστε, πείτε ότι είναι σιναντ 20).
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.811
Reaction score
29.466
Όσο λάθος ήταν ο δικός μου θαυμασμός κάποτε για τους ενισχυτές τους λαμπατους που είχα, τους EAR, άλλο τόσο λάθος είναι ο θαυμασμός του κακαλιού για τους ακιουφέιζ, του Μάρκου για τους σανσούι και του αστροναύτη για τους μπριστον.
(όπως και του νηματοθετη για το χρέπι το ροτελ με νταμπινγκ φακτορ τίποτα).

Όλα λάθος, όλα τυχαία και με λάθος χρήση τεχνικών προδιαγραφών για εξαγωγή εσφαλμένων συμπερασμάτων.

Ταυτόχρονα, ένας σύγχρονος χυπεξ είναι κλάσεις ανώτερο ενισχυτικό στάδιο, με σιναντ που δε το φτάνει καμία μπουχέσα του παρελθόντος, αλλά και πάλι άχρηστη τελειότητα γιατί τα μεταξωτά βρακιά θέλουν μεταξωτους κωλαρίκους.

Κι άμα θιγεστε, έχετε προβλήματα αυτοεκτίμησης, γιατί ανθρώπους δε θίγω, μηχανήματα μόνο.
Αγαπήστε τον εαυτό σας, ξεπεράστε το. 8-)

Τέλος, άμα δε σας αρέσει η πικρή αλήθεια των δεδομένων του όντιο, έχει κουμπί να πατήσετε ignore να μη διαβάζετε τι γράφω.

Γιατί τα δεδομένα αυτά θα συνεχίσω να (υπεν)θυμίζω, μέχρι να σβήσει ο ήλιος ο πράσινος ο ήλιος του χάλι Εντ.
Βάζεις λεφτά να στείλουμε τις μπουχέσες του παρελθόντος μαζί με τα χυπεξ για μέτρηση στον Σταματάκο?
Να βάλουμε και κανά Ψωράλ να γουστάρουμε? Να δείς τι σημαίνει πραγματικά ευαίσθητο μεγάφωνο?
Οχι τίποτα άλλο , γιατί τα λέω χρόνια , αλλά φωνή βοώντος.
Οσο για sinad , τι σου λέει s/n 120db, thd 0,003%
Damping factor 250 . ?
 


Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Aυτός ο Amirm έχει επιλέξει να μετράει SINAD δικής του εμπνεύσεως και κατατάσσει ενισχυτές με βάση αυτό.
Αν κατάλαβα για τις μετρήσεις του θεωρεί αυθαίρετα 5 W ισχύ εξόδου για σήμα 1 kHz.

Oι κατασκευαστές από την άλλη συνήθως προτιμούν να δίνουν τιμή ΤΗD+N και ζυγισμένη τιμή SNR, είτε χαμηλά περί το 1 W είτε σε κάποια βολική μέγιστη ονομαστική τιμή κάτω από τον ψαλιδισμό της εξόδου.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.159
Reaction score
143.635
Οσο για sinad , τι σου λέει s/n 120db, thd 0,003%
Damping factor 250 . ?
Άριστα.
Εσένα τι σου λέει thd 0,0006% και df >100.000;
Και με λίγα λεφτά όλα αυτά;
Μη το σκαλίζεις, δεν έχει νόημα.
 

Μηνύματα
2.526
Reaction score
1.830
Κατά καιρούς προσπάθησα κι εγώ να ζήσω με ενισχυτές που μετράνε καλά.
Θυμάμαι χαρακτηριστικά: τουμπανάρα DIY tripath, EAR 1001, Behringer, Crown και ίσως κάποιοι άλλοι που μου φέρανε φίλοι για δοκιμή.
Θυμάμαι ότι δοκίμασα όλες τις συμβουλές: με λαμπάτο προ παίζουν σούπερ, χωρίς προ καθόλου ακούγονται φανταστικά κλπ κλπ.
Αλήθεια είναι αυτό που είπες Κώστα, ότι με λίγα λεφτά μπορείς να πάρεις μεγάλο ήχο πλεον (έχω ένα ζευγάρι μπεριγκερ ενεργά τα οποία συνδέω με ένα chromecast audio και στρημάρω σποτιφαη, εξαιρετικά.)
Τελικά δε κατάφερα να συμβιώσω με κάποιον από αυτής της τεχνολογίας ενισχυτές.
Κάθε φορά μετά απο λίγο καιρό πάντα κάτι μου έφταιγε, κάτι έλλειπε.
Αυτού του είδους οι ενισχυτές μου ακούγονται ψυχροί, μηχανικοί, απόλυτοι, αδιάφοροι, άμουσοι.
Εδώ και εναμιση χρόνο περίπου συμβιώνω με έναν Musical Fidelity A1000 ο οποίος με τα 50 βατ του οδηγεί εξαιρετικά τα Chario και είμαι ιδιαίτερα τρελλαμένος με αυτό που ακούω, βασικά απερίγραπτο.
Φυσικά και δεν αμφισβητώ την ανωτερότητα των μετρήσεων των class d ενισχυτών και το ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζούνε με αυτούς, απλά...not my piece of cake.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι τα μηχανήματα τα χρησιμοποιούμε για να αναπαράγουμε μουσική στο χώρο μας.
Μουσική, η οποία εμένα προσωπικά μου γεννά συναισθήματα.
Αυτό το μηχάνημα ή ο συνδυασμός αυτών που καταφέρνει να μου δημιουργήσει συναισθήματα είναι και καλό μηχάνημα για μένα.
Το αν ο A1000 μετράει καλά ή όχι ή αν αρέσει σε άλλους ή όχι μου είναι τραγικά αδιάφορο, καθώς επιτυγχάνει αυτό που ζητάω.
Με ποια κλίμακα μπορούμε να μετρήσουμε την απόλαυση?
 

Μηνύματα
7.609
Reaction score
12.540
Από αυτά που λέει ο Κώστας στο 137 , θα πω ότι κάποια μέρα φέρνοντας τα ηχεία μου κοντά-όσο κοντά θέλω (διότι σε αυτή την φάση της ζωής είχα-έχω πολυτέλεια-αυτοτέλεια γραφείου και σοφίτας πήρα αναβάθμιση πολλών χιλιάδων ευρώ. Προφανώς ""βγήκε έξω"" ο χώρος από την εξίσωση.
Το είχα κάνει κι εγώ στο χώρο μου, τότε ήταν που αγάπησα τα ηχεία μου. Δεν το πίστευα ότι μπορούσαν να βγάλουν τέτοια στερεοφωνική εικόνα, ακόμα και αν ήταν πολύ κοντά στον τοίχο απο πίσω μου.

Βάζεις λεφτά να στείλουμε τις μπουχέσες του παρελθόντος μαζί με τα χυπεξ για μέτρηση στον Σταματάκο?
Να βάλουμε και κανά Ψωράλ να γουστάρουμε? Να δείς τι σημαίνει πραγματικά ευαίσθητο μεγάφωνο?
Οχι τίποτα άλλο , γιατί τα λέω χρόνια , αλλά φωνή βοώντος.
Οσο για sinad , τι σου λέει s/n 120db, thd 0,003%
Damping factor 250 . ?
Γατάκι. Εμένα έχει >500. :p
Με ποια κλίμακα μπορούμε να μετρήσουμε την απόλαυση?
To θέμα είναι, απο που προκύπτει αυτή η απόλαυση. Απο τη στιγμή που μιλάμε για μηχανήματα που τηρούν τα απαραίτητα ( επαρκής έλεγχος, ανταπόκριση στα γρήγορα μεταβατικά κλπ ), τότε μήπως αυτό που μας ενθουσιάζει είναι το τιουνάρισμα του μηχανήματος που μεταφράζεται σε eq?
Όσο λάθος ήταν ο δικός μου θαυμασμός κάποτε για τους ενισχυτές τους λαμπατους που είχα, τους EAR, άλλο τόσο λάθος είναι ο θαυμασμός του κακαλιού για τους ακιουφέιζ, του Μάρκου για τους σανσούι και του αστροναύτη για τους μπριστον.

Είμαι φετιχιστής ο άτιμος. Βλέπω Bryston στη μουτσούνα του και μου τρέχουν τα σάλια. αααχ, έρωτας!!! :p :p :p
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.036
Reaction score
59.966
Εγώ μολονότι χθες χαιρέτισα, θα ήθελα να ρωτήσω ξανά μιας και ο Κώστας ασχολήθηκε και ειδε τις μετρήσεις, παρά την απαξίωση των ενισχυτών αυτών , ότι είναι τέλος πάντων, με βάση τις μετρήσεις του STEREOPHILE λοιπόν και αφήνοντας έξω τον HEGEL 120 που μετρήθηκε διαφορετικά, αν λέω κάποιος μπορεί να προβλέψει ποιο από τα δύο μηχανήματα θα μάτσαρε καλύτερα με τα συγκεκριμένα ηχεία, Harbeth monitor 30.1, με δεδομένες τις δικές τους μετρήσεις. Αντιλαμβάνομαι ότι και οι δύο ειναι ατελείς άρα και μόνο για αυτό θα έχουν υποθέτω με όσα διάβασα εδώ πριν διαφορετική ηχητική ταυτότητα. Είναι όμως απρόβλεπτη? Αν δεν είναι απρόβλεπτη καλό είναι να το γνωρίζει κάποιος και πριν πάει να ακούσει να πεί τι να πάω να ακούσω ένα ενισχυτή υποδεέστερο ? Ειδικά εμείς που δε μένουμε Αθήνα το έχουμε αυτό ως θέμα. Είναι κάτι που ενδιαφέρει πολλούς νομίζω χωρίς να αμφισβητώ όσα λέγονται από τους ειδήμονες εδώ μέσα για το τέλειο σετ- απ που μάλλον είναι ουτοπικό από ότι καταλαβαίνω ως μέγεθος αξίας και χώρου . Το κάνω ερώτηση όμως γιατί και με απασχόλησε και επειδή και πολλοί άλλοι είναι στην θέση μου. Είναι ένα καθημερινό σενάριο νομίζω.
Με τα Harbeth θα δοκίμαζα οπωσδήποτε Hegel ενισχυτικά...
Εγώ θέλω να ρωτήσω ένα πράγμα.
Πόσο εφικτό είναι το να έχεις μια συστοιχία σαμπ(ζ), μηχανήματα για ηλεκτρονικές ισοσταθμίσεις και φροντίδα χώρου στο μέσο ελληνικό διαμέρισμα?
Οι περισσότεροι δεν έχουν διαθέσιμο έξτρα χώρο-playroom για να τα κάνουν όλα σωστά και όπως πρέπει.
Και φυσικά πόσοι μπορούν να τα πληρώσουν όλα αυτά?
Αν συζητάμε για κάποιους οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα για όλα αυτά αλλά αντί πχ να φροντίσουν το χώρο αλλάζουν....στηριχτίρια καλωδίων ηχείων...εντάξει. Κατανοώ το θέμα.
Στο πλείστο των περιπτώσεων το σύστημα παίζει σε ένα σαλόνι μαζί με άλλα μη audiophile πράγματα, βάζα κρυσταλιέρες καναπέδες κλπ κλπ τι να κάνουμε δηλαδή.
Το ζήτημα είναι ότι ο μέσος χρήστης που θα μπει και θα διαβάσει εδώ, έχει ένα ζευγάρι ηχεία βάσης με οκτάιντσο έναν ενισχυτή 2Χ45 και παίζει από το λάπτοπ του θα πάει και θα τα βάλει φωτιά γιατί θα σκεφτεί "4 σαμπΧ500 ευρώ δυο χιλιάρικα για σαμπ", άρα αυτό που ακούω μια μαλακία είναι (κάτι που σαφώς και δεν είναι αλήθεια).
Εν ολίγοις η θεωρία και οι τεχνικές προδιαγραφές είναι καλό να ακολουθούνται και όσο γίνεται να είναι η βάση των επιλογών μας αλλά θεωρώ ότι σκοπός ενός πληροφοριακού σάητ είναι να προάγει την ενασχόληση, τη θέληση για καλυτέρευση των συνθηκών και των επιλογών που θα βοηθήσουν τον χρήστη να απολαύσει όσο γίνεται καλύτερα τις μουσικές του.
Η απολυτότητα της έκφρασης του "σωστού" λοιπόν δε προάγει την επιθυμία ενασχόλησης φίλε μου Κώστα EAR.
Αν πάλι όλη αυτή η μετριότητα των ά-σαμπων συστημάτων με μη επαρκείς ενισχυτές-ηχεία χώρους κλπ δεν είναι HIFI....ας το πούμε κάπως αλλιώς να μη μπερδευόμαστε και να μην ενοχλούμε, ας το πούμε LI-FI (Liking Fidelity).
(κάθισα κι έγραψα όλο αυτό? χαρά στο κουράγιο μου ρεεεε)

Καλή χρονιά παίδες!
Υπάρχουν μικρού όγκου ποιοτικά σαμπάκια που μπορούν να βολευτούν άνετα σε σαλόνι, και να μην χτυπάνε καθόλου στο μάτι.
Έχετε δει πόσο μικρά είναι του @Bhutia ? :biggrin:

Τα σαμπ εννοώ ρε χαμένα κορμιά, τα σαμπ. Τα Dynaudio. Μια χαρά βολεύονται.

Όσον αφορά τα έξοδα για την απόκτηση τους....μειώνεται αντιστοίχως η ανάγκη για μεγαλύτερο ηχείο, άρα το τελικό κόστος πάλι κατεβαίνει. Για το ίδιο αποτέλεσμα, σαμπ+δορυφόρος είναι πάντα φτηνότερη επιλογή απο το αντίστοιχο μεγάλο ηχείο. Και παίζει και καλύτερα.

Και στο κάτω κάτω, θα ήθελα να δω αντίδραση περί των οικονομικών και σε άλλα κομμάτια του σεταπ, τα οποία μάλιστα προσφέρουν και μια τρύπα στο νερό.
Ακριβά καλώδια, μαντζούνια, πικάπ. Αυτά όμως τα έξοδα αντιμετωπίζονται με “σεβασμό”, όχι με αντίδραση. Γιατί;
Άσε,μη τους τα μνημονεύεις,καθότι τα; συγκεκριμένα διαθέτουν κι ενσωματωμένο επεξεργαστή με DSP άρα και διαδοχικά στάδια Analog to Digital & Digital to Analog,ήτοι...νοθεύουν κβαντίζοντας το αγνό παρθένο σήμα.... :gotcha:

Επειδή όμως λατρεύω τις ΄΄προκλήσεις΄΄,σηκώνω το νοητό γάντι που ρίχνει εμμέσως ο Αγαπητός Στέργιος και θ'αποδείξω ότι είναι δυνατόν να επιτυγχάνονται κορυφαίες διατυπώσεις και...επιδόσεις σε setup με απολύτως παραδοσιακή αρχιτεκτονική και υπό συνηθισμένη διαρρύθμιση σε τυπικό δωμάτιο...

Το γνωστό δικαναλικό setup όπου ολοκληρωμένος ενισχυτής με διψήφιο πλήθος Watt οδηγεί 5ιντσους δορυφόρους βάσης και πηγή ένα συνηθισμένο DAC δεχόμενο σήμα από laptop θα γίνει ακόμα πιο σπαρτιάτικο και με πρόβλεψη να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά το πιο παλαιό και προσιτό sub Yamaha υπό αυστηρά ακουστικό κροσάρισμα, συμπληρώνοντας απλώς τους δορυφόρους οι οποίοι όπως πάντα θα παίζουν full range...Υπ'όψιν ότι η σύνθεση θα γίνει αποκλειστικά με συσκευές που έχω στην κατοχή μου επί αρκετά χρόνια...

Προτίθεμαι να στερήσω και την παραμικρή πρόφαση από τον αποκαλούμενο ΄΄μέσο χρήστη΄΄ ώστε να τερματιστεί τουλάχιστον στη συνείδηση των αναγνωστών η τάση ενασχόλησης με εναλλαγές καλωδίων και...΄΄σιχτηρίων΄΄ επειδή υποτίθεται δεν θα τους έπαιρνε να δράσουν διαφορετικά...

Είμαι απολύτως βέβαιος ότι η εξασφάλιση θεμελιωδών στοιχείων κατά το στήσιμο ενός τυπικού ηχοσυνόλου δεν θέλει ούτε υπέρογκα έξοδα ούτε χώρους-σπήλαια,απαιτεί μονάχα...know how...Θεωρώ δε ότι αυτό το τελευταίο προσφέρεται από μέρους μου απλόχερα...

Επανερχόμενος στο θέμα των ενισχυτικών,παραδέχομαι ότι δεν θα άλλαζα με κανέναν τρόπο κάποιον από τους ενισχυτές μου που έχουν παρουσιαστεί και είναι κάθε άλλο παρά καινούριοι...Όχι όμως επειδή θεωρώ ότι οι νεότερες σχεδιάσεις θα είχαν πιο ΄΄αποστειρωμένο΄΄ ηχητικό χαρακτήρα,αλλά επειδή τα πλάνα πιθανών αναβαθμίσεων περιλαμβάνουν πλέον μόνο...ενεργά ηχεία που φέρουν νομοτελειακά δικούς τους ενισχυτές....Εξάλλου και τους ήδη κατεχόμενους ενισχυτές κάνω κάθε φορά να παίξουν με τα παθητικά ηχεία που θα είναι συνδεδεμένοι ακριβώς όπως θα ήθελα εγώ και όχι εκείνοι...:sneaky:

Ραντεβού προσεχώς στο γνωστό νήμα της διόρθωσης...
 
Last edited:

Μηνύματα
2.526
Reaction score
1.830
Προτίθεμαι να στερήσω και την παραμικρή πρόφαση από τον αποκαλούμενο ΄΄μέσο χρήστη΄΄ ώστε να τερματιστεί τουλάχιστον στη συνείδηση των αναγνωστών η τάση ενασχόλησης με εναλλαγές καλωδίων και...΄΄σιχτηρίων΄΄ επειδή υποτίθεται δεν θα τους έπαιρνε να δράσουν διαφορετικά...
Ελπίζω να μην έχω αφήσει να εννοηθεί ότι επικροτώ κάτι τέτοιο ε?
Το να προσπαθώ να λύσω προβλήματα αγοράζοντας καλώδια...
Ε?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.036
Reaction score
59.966
Ελπίζω να μην έχω αφήσει να εννοηθεί ότι επικροτώ κάτι τέτοιο ε?
Το να προσπαθώ να λύσω προβλήματα αγοράζοντας καλώδια...
Ε?
Κάθε άλλο,αλλά το εγχείρημα δεν παύει να στοχεύει τη συλλογική συνείδηση των ακροαματικόφιλων...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.811
Reaction score
29.466
Άριστα.
Εσένα τι σου λέει thd 0,0006% και df >100.000;
Και με λίγα λεφτά όλα αυτά;
Μη το σκαλίζεις, δεν έχει νόημα.
Oxι επειδή μιλάγες για μετρήσεις και έλεγες για κορυφαίες μετρήσεις.
Λες και θα ακουστεί το 0,003% ή το 0,0006%.
Οσο για το DF >100.000 αυτό δεν είναι καν υπαρκτό , αλλά ισοδύναμο με ....
Για να ξέρουμε τι λέμε έτσι?
Νόημα έχει όποτε γουστάρουμε δλδ?
Οπως παλιά που έλεγα για ευαίσθητα μεγάφωνα , όχι καραμούζες με κόρνες , και σφυρίζατε αδιάφορα.
Τώρα ανακάλυψες και εσύ την υψηλή ευαισθησία παρέα με το sinad.
 

Μηνύματα
263
Reaction score
71
Mr Bhutia καλησπέρα, o τρίτος ενισχυτής ήταν όντως o HEGEL 120 (βλέπε εναρκτήριο ποστ) αλλά δεν μπήκε στην κονίστρα των συγκρίσεων με τους άλλους 2 διότι δεν έχει (ακόμη?) μετρήσεις λεπτομερείς. Ισως επειδή ακούω σε λίγα ντεσιμπελ και από κοντά δεν βρήκα υπεροχή αλλά το αντίθετο μεταξύ αυτού και του προαναφερομένου Arcam Diva A-85 (που ο Κώστας EAR αποκαλεί Rotel προφανώς για περαιτέρω απομείωση...χιούμορ αυτο..) και του Exposure 3010SD. Ισως όπως τώρα ερμηνευω μετά τοσα ποστ επειδή στις μικρές εντάσεις και στην σχετικά υψηλή και χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις ωμική αντίσταση του ηχείου ο Arcam εχοντας διπλάσια σχεδόν ισχύ από τους άλλους και παρόμοιες σηματοθορυβικές συνιστώσες οδηγεί καλύτερα παρά τον χαμηλό damping factor.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.906
Reaction score
22.918
σχετικά υψηλή και χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις ωμική αντίσταση του ηχείου
ο Arcam εχοντας διπλάσια σχεδόν ισχύ από τους άλλους
Συγγνώμη, για να μην ψάχνω, από πού προκύπτουν αυτά; Μπορείτε να μου θυμήσετε την ισχύ αυτών των τριών ενισχυτών;
 

Μηνύματα
263
Reaction score
71

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.159
Reaction score
143.635
Arcam Diva A-85 (που ο Κώστας EAR αποκαλεί Rotel προφανώς για περαιτέρω απομείωση...χιούμορ αυτο..)
Ειλικρινές λάθος ήταν, δεν υπάρχει λόγος για έμμεση "απομείωση", την κάνω "άμεση", δεν έχω τέτοιους καημούς, είμαι ολίγον τι "ευθύς" σε αυτά, όσον αφορά μηχανήματα.

Αντιθέτως, για τους ανθρώπους, δύσκολα ρίχνω μειωτικούς χαρακτηρισμούς, κι όταν τους ρίχνω, εννοώ χιλιάδες φορές κάτι χειρότερο. ;)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.968
Reaction score
90.154
Με ποια κλίμακα μπορούμε να μετρήσουμε την απόλαυση?
Την δική σου ή την δική μου; Και κάτω από ποιες συνθήκες;

Και τι ενδιαφέρει κάποιον τρίτο αν εμένα "μου αρέσει" το Α και εσένα το Β;

Ποιο είναι το νόημα της συζήτησης;
Αν εμένα μου αρέσουν τα ψάρια με σοκολάτα ή η τουλούμπα με πιτόγυρο έχει νόημα να το γράψω; θα βοηθήσω όσους το διαβάζουν ή θα τους κάνω την αναζήτηση της απόλαυσης ακόμα πιο δύσκολη;

Τελικά δε κατάφερα να συμβιώσω με κάποιον από αυτής της τεχνολογίας ενισχυτές.
Εγώ τα καταφέρνω εδώ και αρκετά χρόνια. Και δεν θα γύριζα πίσω στα vintage (έχω ακόμα σε δεύτερο σύστημα) ούτε στον Musical Fidelity ενισχυτή που είχα με Rogers αλλά και με Musical Fidelity ηχεία για πολλά χρόνια. Και είχα και καλώδια να ματσάρουν :oops:. Και τα άλλαζα κιόλας κυνηγώντας την ουρά μου. Και έπαιρνα και μηχανήματα δανεικά σπίτι για να αποφασίσω την επόμενη αναβάθμιση. Τα γνωστά.

Οπότε; Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα για τον τρίτο που διαβάζει αυτές τις γραμμές;
Μήπως οι υποκειμενικές απόψεις έχουν αξία μόνο για αυτόν που τις εκφράζει; Και πάλι αμφισβητήσιμο είναι...σε ποιον χώρο, με τι στήσιμο, και με τι συγκρινόμενο;

Εχεις ακούσει το σύστημα του @Kotsidis John, με class D. Σου δημιουργήθηκε αίσθηση έλλειψης "μουσικότητας"; εμένα όχι πάντως.
Θα μπορούσες να συμβιώσεις με το σύστημά του;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.784
Μηνύματα
3.027.292
Members
38.494
Νεότερο μέλος
mpalo
Top