Είναι οι νέοι ενισχυτές καλύτεροι ?

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.621
Είμαι φετιχιστής ο άτιμος. Βλέπω Bryston στη μουτσούνα του και μου τρέχουν τα σάλια. αααχ, έρωτας!!! :p :p :p
Αυτή τη δικαιολογία φίλε μου τη χαίρομαι και τη δέχομαι 200%.

Να κάνεις το γούστο σου, με τα χίλια.
Μια ζωή την έχουμε, καταπίεση δε χρειάζεται.
Αλήθεια είναι αυτό που είπες Κώστα, ότι με λίγα λεφτά μπορείς να πάρεις μεγάλο ήχο πλεον (έχω ένα ζευγάρι μπεριγκερ ενεργά τα οποία συνδέω με ένα chromecast audio και στρημάρω σποτιφαη, εξαιρετικά.)
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που έχεις ένα πολύ οικονομικό ενεργό σεταπ, που σε αφήνει ικανοποιημένο, ιδιαίτερα για το κόστος του.

Το όμοιο ισχύει, για κάθε κόστος.
Κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. ;)

Εδώ και εναμιση χρόνο περίπου συμβιώνω με έναν Musical Fidelity A1000 ο οποίος με τα 50 βατ του οδηγεί εξαιρετικά τα Chario και είμαι ιδιαίτερα τρελλαμένος με αυτό που ακούω
Το "1,5 χρόνο" δε μου λέει τίποτα.

Τα τσαριο, ξέρω πόσο τα γουστάρεις, άλλωστε πρόκειται μάλλον για αυτά που εγώ τους έβαλα χέρι στα υλικά του κρος, ώστε να σου αρέσουν ακόμα περισσότερο.

Με τα σημερινά δεδομένα, τα θεωρώ βρακιά, ανάξια λόγου. Δε θα τα ήθελα στο χώρο μου ούτε ζωγραφιστά.

Για να σου "χρυσώσω" αυτό το πικρό χάπι, να σου πω ότι ούτε τα μαγκνεπαν δε θα ήθελα στο χώρο μου, ούτε ζωγραφιστά. Και είμαι βλαμμένος μαγκνεπανάκιας, ξέρεις...

Αλλά προχώρησα. Υπάρχει κι άλλος κόσμος πέραν της "βλάβης" με ένα χαρακτηριστικό άκουσμα, όσο έρωτα κι αν είχαμε κάποτε με αυτό. Και ξέρεις κάτι κουλό; Αυτός ο δρόμος οδηγεί σε τραγικά πιο "αρεστό" άκουσμα, ακόμα και σε μας τους βλαμμένους. Άμα θες το πιστεύεις, μα έτσι είναι.

Φυσικά και δεν αμφισβητώ την ανωτερότητα των μετρήσεων των class d ενισχυτών και το ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζούνε με αυτούς, απλά...not my piece of cake.
Συμφωνούμε με την ανωτερότητα των μετρήσεων.

Διαφωνώ με το συμπέρασμα που έχεις για πάρτη σου "not your piece of cake" διότι πιστεύω πως πρόκειται για απλό εμπειρικό συμπέρασμα από λάθος συνδυασμούς. ;)

Με ποια κλίμακα μπορούμε να μετρήσουμε την απόλαυση?
Υπάρχει ενδεδειγμένη κλίμακα, επιστημονικά φτιαγμένη, όσο πιο αντικειμενική γίνεται, και άμα θες μπορείς να τη δεις, την χρησιμοποιεί ο Αμίρ.
 
Last edited:

Μηνύματα
328
Reaction score
338
παρακολουθω τη συζητηση αν και ειμαι τελειως ασχετος με το θεμα. συμφωνω με τον @costas EAR οσο αφορα το στησιμο ενος σεταπ βαση μετρησεων και οχι με το αυτι.
ολα αυτα τα σχεδιαγραμματα που βαζει ομως για τα ηχεια και τα ενισχυτικα δε ξερω να τα διαβασω ουτε θελω να μαθω. Εχω ενα συστμα 5,1 μικρης αξιας στο σαλονι μου.
Που μπορω να απευθυνθω ωστε να ρυθμισω τον ηχο να ακουγετε οσο το δυνατον καλυτερα προσαρμοζοντας ενα σαμπ ακομα η καποια ηχοαποροφιτικα; πιστευω θα κοστισει λιγοτερο τελικα αν ξεκινησω απο μονος μου πειραματα.
 

Μηνύματα
2.526
Reaction score
1.830
Την δική σου ή την δική μου; Και κάτω από ποιες συνθήκες;

Και τι ενδιαφέρει κάποιον τρίτο αν εμένα "μου αρέσει" το Α και εσένα το Β;

Ποιο είναι το νόημα της συζήτησης;
Αν εμένα μου αρέσουν τα ψάρια με σοκολάτα ή η τουλούμπα με πιτόγυρο έχει νόημα να το γράψω; θα βοηθήσω όσους το διαβάζουν ή θα τους κάνω την αναζήτηση της απόλαυσης ακόμα πιο δύσκολη;


Εγώ τα καταφέρνω εδώ και αρκετά χρόνια. Και δεν θα γύριζα πίσω στα vintage (έχω ακόμα σε δεύτερο σύστημα) ούτε στον Musical Fidelity ενισχυτή που είχα με Rogers αλλά και με Musical Fidelity ηχεία για πολλά χρόνια. Και είχα και καλώδια να ματσάρουν :oops:. Και τα άλλαζα κιόλας κυνηγώντας την ουρά μου. Και έπαιρνα και μηχανήματα δανεικά σπίτι για να αποφασίσω την επόμενη αναβάθμιση. Τα γνωστά.

Οπότε; Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα για τον τρίτο που διαβάζει αυτές τις γραμμές;
Μήπως οι υποκειμενικές απόψεις έχουν αξία μόνο για αυτόν που τις εκφράζει; Και πάλι αμφισβητήσιμο είναι...σε ποιον χώρο, με τι στήσιμο, και με τι συγκρινόμενο;

Εχεις ακούσει το σύστημα του @Kotsidis John, με class D. Σου δημιουργήθηκε αίσθηση έλλειψης "μουσικότητας"; εμένα όχι πάντως.
Θα μπορούσες να συμβιώσεις με το σύστημά του;
σε φορουμ νομιζω βρισκόμαστε στο οποίο ανταλλάζουμε απόψεις.
Μπορεί να βρεις κι άλλους που τους αρέσει η τουλούμπα με το πιτόγυρο και το ψάρι με σοκολάτα που ξέρεις; Και έτσι να βρεις ότι σου αρέσει και κάτι άλλο για το οποίο δεν είχες ιδέα ότι μπορεί να σου αρέσει.
Σε ότι αφορά την υποκειμενικότητα των απόψεων νομίζω ότι είναι καλοδεχούμενη και επιθυμητή. Εγώ καλοδέχτηκα τη γνώμη του νηματοθέτη οπου βρήκε έναν παλιό ενισχυτή με χάλια χαρακτηριστικά «καλύτερο» απο κάποιον άλλον νεότερο με καλύτερα.
Και εμέσως του απάντησα με το ποστ που έβαλα με τον MF.
Αν δε γράψει ο ένας το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του τι ακριβώς κάνουμε εδώ μέσα; ανταλλαγές μετρήσεων;
Για το σύστημα του Γιάννη δε μπορώ να εκφέρω άποψη.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.964
Reaction score
90.144
Για το σύστημα του Γιάννη δε μπορώ να εκφέρω άποψη
Γιατί; Αν δεν γράψει ο ένας το μακρύ του και ο άλλος το κοντό του τι ακριβώς κάνουμε εδώ μέσα; :biggrin:
σε φορουμ νομιζω βρισκόμαστε στο οποίο ανταλλάζουμε απόψεις.
Καλύτερα να ανταλλάσουμε γνώσεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.621
Που μπορω να απευθυνθω ωστε να ρυθμισω τον ηχο να ακουγετε οσο το δυνατον καλυτερα προσαρμοζοντας ενα σαμπ ακομα η καποια ηχοαποροφιτικα;
Υπάρχουν επαγγελματίες που ασχολούνται σοβαρά με το θέμα, όπως και με το καλιμπραρισμα προβολέα, που επίσης είναι αναγκαίο για να απολαύσεις τις δυνατότητες του εξοπλισμού σου.
Αν δε γράψει ο ένας το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του τι ακριβώς κάνουμε εδώ μέσα;
Φιλαράκι, δεν έχει κανένα νόημα το μακρύ και το κοντό κανενός στο καλιμπραρισμα του εξοπλισμού.

Ούτε στον προβολέα, ούτε στα στέρεα.

Και στα δύο, ή θα φωνάξεις άνθρωπο που έχει τον απαραίτητο μετρητικό εξοπλισμό και τις γνώσεις για να στα σεταρει σωστά, ή θα ακούς κουκουρούκου και θα βλέπεις κουκουρούκου ταινίες με ρυθμισμένο προβολέα με το μακρύ και το κοντό του καθενός.

Αυτό ήταν εξαρχής το σφάλμα που όλοι μας κάποτε κάναμε, να ανταλλάζουμε το μακρύ μας και το κοντό μας, και το μόνο που καταφέραμε ήταν να αλλάζουμε μηχανήματα. Μηδέν εις το πηλίκο.

Μόνο η πραγματική γνώση έχει αξία. Τα σουξου μουξου και οι απόψεις, είναι η ανόητη κατάντια των βλαμμένων. Μαζεύονται 8 άνθρωποι και λένε τα εντελώς αντίθετα μεταξύ τους για την ίδια κεφαλή στο πικάπ, για το ίδιο ηχείο. Και; Τι νόημα έχει;

Πάρτο στο καλιμπραρισμα ενός προβολέα, που πιο εύκολα θα το καταλάβεις. Τι νόημα έχει να βάλεις μια ταινία και να φωνάζεις μια τον ένα και μια τον άλλο να σου λέει την άποψή του για τα χρώματα στο πρόσωπο του πρωταγωνιστή, και αναλόγως να πειράζεις τα 3 βασικά χρώματα; Τι γίνεται με άλλη ταινία; Ποιος ξέρει τις πραγματικές δυνατότητες ανάλυσης βάθους χρώματος σε κάθε πρωτόκολλο εικόνας και να προσαρμόσει τις καμπύλες όπως πρέπει; Με απόψεις θα το κάνεις; Η με χρήση μετρητικού εξοπλισμού και καλιμπραρισμα κατά τα προβλεπόμενα;

Γιατί νομίζεις ότι μπορεί να ισχύει κάτι άλλο στον ήχο;

Κι αν το νομίζεις, σε διαβεβαιώνω ότι κάνεις λάθος. ;)
Καλύτερα να ανταλλάσουμε γνώσεις.
Αυτό.

Τίποτε άλλο.
 
Last edited:

Μηνύματα
253
Reaction score
270
Με την ευκαιρία της απόκτησης των Harbeth Monitor 30.1 έκανα συγκριτική ακρόαση 3 ενισχυτές τρατζιστοράτους δύο νέους (Exposure 3010SD2, Hegel HD 120) και ενός 18 ετών ( Arcam DIVA-A-85) με περίπου την ίδια τιμή και ισχύ και γραμμικές καμπύλες απόκρισης συχνοτήτων (δεν θυμάμαι για τον HEGEL αν της βρήκα κάπου οι άλλοι 2 είχαν τσεκαριστεί παλιότερα). Τι μου έκανε εντύπωση όταν άκουγα απροκατάληπτα? Ναι μεν υπήρχαν διαφορές που με έκαναν να καταλάβω ποιος παίζει κάθε φορά αλλά ο γερο Arcam για τα αυτιά μου και τα μουσικά μου γούστα ήταν παρασάγγες καλύτερος, αναλυτικότερος, ηρεμότερος, μουσικότερος, ανοιχτότερος. Πήγα είκοσι χρόνια πίσω και διάβασα 2-3 κριτικές. Έγραφαν τότε ότι ο Arcam αυτός ήταν μέσα στους 2-3 καλύτερους ολοκληρωμένους που είχαν ακούσει ever ανεξάρτητα τιμής! Επίσης είδα ότι πρόσφατα το What hi fi τον είχε επίσης στους 18 καλύτερους από τους εκατοντάδες που εχει δοκιμασει της 40ετιας.. Όμως για κάθε καινούριο ενισχυτή που βγάζει κάθε εταιρία ακούμε και διαβάζουμε πόσο καλύτερος είναι από τους προηγούμενους της εταιρίας ή από άλλους του σύγχρονους που βγήκαν λίγους μήνες νωρίτερα. Δηλ κάθε νέος και καλύτερος ποτέ κανένας δεν έγραψε το αντίθετο είκοσι χρόνια που διαβάζω τα σχετικά.. Νομίζω ότι η υπόθεση καλός ενισχυτής σε AΒ τάξη τουλάχιστον έχει εξαντληθεί προ δεκαετιών και είναι κρίμα να ξοδεύουμε (όπως ο υποφαινόμενος) για νέα μηχανήματα παρασυρόμενοι από αυτό το γαιτανάκι, όταν ήδη έχουμε και κατέχουμε παλιά αλλά λειτουργικά παρόμοια ενισχυτικά. Ίσως αγορά δίσκων, άυλης μουσικής, μετχ cd θα ήταν καλύτερη επένδυση ? Ηχεία ίσως καλύτερα ? Μήπως και εδώ το ίδιο ισχυει.. Είναι κρίμα να δίνεις 2 χιλιάρικα συν για να πάρεις ήχο παρόμοιο στην καλύτερη αυτού που ήδη είχες και όταν φεύγει ο ενθουσιασμός του καινούριου να απογοητεύεσαι. Όλα αυτά είναι σκέψεις και ισως χρήσιμες για κάποιους στη δική μου θέση. Καμία πρόθεση να μειώσω τους άλλους ενισχυτές που ανέφερα οι οποίοι πρέπει να είναι και κορυφαίοι άλλωστε στις ημέρες μας και στα λεφτά τους. Μεχρι η εταιρία να βγάλει τον επόμενο....Θα ήθελα να ακούσω αν και άλλοι φίλοι έχουν κάνει παρόμοιες σκέψεις.
Έχω κάνει και γω τέτοια τεστ άπειρα. Και με χαρμπεθ και με ενεργά και ότι ηχείο θες . Τι σε άλλους χώρους να τα κουβαλάμε κλπ. Έτσι είναι δυστυχώς . Αν θες καινούργια και πιστεύεις ότι τελευταίο και καλύτερο έχεις να πέταξεις χρήμα. Τώρα τελευταία ακούσαμε ένα altec του 67και πάθαμε μέσουψηλη πλάκα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.621
Αυτού του είδους οι ενισχυτές μου ακούγονται ψυχροί, μηχανικοί, απόλυτοι, αδιάφοροι, άμουσοι.
Μαζί οι δυό μας στο σπίτι του Κοτσίδη προ αμνημονεύτων ετών, τότε που είχε τους σούπερ μουσικούς μονομπλοκ λαμπατους otl που λάτρευε, και με το ζόρι σχεδόν συνδεσα εκείνο το ταπεινό κλας ντε και χοροπήδηξες εκθειάζοντας το ανώτερο επίπεδο ποιότητας που έβγαλε!

Βεβαίως τότε, ο Κοτσίδης επέμενε στα παχιά μεσαία της αγαπημένης του λάμπας.

Αλλά εσύ επέμενες για το αντίθετο. Τώρα όλα ξινά σου φαίνονται από τους αποδεδειγμένα κορυφαίους (ακόμα και στο στερεοφιλ) κλας ντε;

Σόρρυ φιλαράκι, κόλλημα το λες αυτό.

Κορυφαίες φίρμες ενεργών, έχουν σε μικρά μοντέλα ενισχυτές ΑΒ και σε μεγάλα έχουν κλας ντε. Κι εμείς ακόμα θα λέμε πως οι κλας ντε είναι ψυχροί και κλινικοί χωρίς μουσικότητα;

Έλεος κάπου, όχι άλλο κάρβουνο.
Βρες τι σου φταίει, αλλά αυτά δεν είναι σοβαρά συμπεράσματα.

Πρόσεξε, δεν διαφωνώ με τις ακουστικές σου εντυπώσεις, κουφός δεν είσαι, μια χαρά ακούς.
Απλώς διαφωνώ με την ερμηνεία που δίνεις.

Και όχι, δεν έχεις ιδιαίτερα αυτιά, ούτε συ ούτε γω. Δε διαφέρουν τα γούστα σου από τα δικά μου, ούτε από του ντιμιφουτ, ούτε από του μπουτχια, άντε να'χουμε μια μικρή διαφορά στην προτίμηση της ποσότητας του μπάσου, κολοκυθάκια γεμιστά. Όλοι ίδια αυτιά έχουμε, αυτά τα πετσάκια στο πλάι του κεφαλιού μας. Καμία ιδιαιτερότητα κανένας. Όλοι σε ένα κουβά.
 


Μηνύματα
2.526
Reaction score
1.830
Μαζί οι δυό μας στο σπίτι του Κοτσίδη προ αμνημονεύτων ετών, τότε που είχε τους σούπερ μουσικούς μονομπλοκ λαμπατους otl που λάτρευε, και με το ζόρι σχεδόν συνδεσα εκείνο το ταπεινό κλας ντε και χοροπήδηξες εκθειάζοντας το ανώτερο επίπεδο ποιότητας που έβγαλε!

Βεβαίως τότε, ο Κοτσίδης επέμενε στα παχιά μεσαία της αγαπημένης του λάμπας.

Αλλά εσύ επέμενες για το αντίθετο. Τώρα όλα ξινά σου φαίνονται από τους αποδεδειγμένα κορυφαίους (ακόμα και στο στερεοφιλ) κλας ντε;

Σόρρυ φιλαράκι, κόλλημα το λες αυτό.

Κορυφαίες φίρμες ενεργών, έχουν σε μικρά μοντέλα ενισχυτές ΑΒ και σε μεγάλα έχουν κλας ντε. Κι εμείς ακόμα θα λέμε πως οι κλας ντε είναι ψυχροί και κλινικοί χωρίς μουσικότητα;

Έλεος κάπου, όχι άλλο κάρβουνο.
Βρες τι σου φταίει, αλλά αυτά δεν είναι σοβαρά συμπεράσματα.

Πρόσεξε, δεν διαφωνώ με τις ακουστικές σου εντυπώσεις, κουφός δεν είσαι, μια χαρά ακούς.
Απλώς διαφωνώ με την ερμηνεία που δίνεις.

Και όχι, δεν έχεις ιδιαίτερα αυτιά, ούτε συ ούτε γω. Δε διαφέρουν τα γούστα σου από τα δικά μου, ούτε από του ντιμιφουτ, ούτε από του μπουτχια, άντε να'χουμε μια μικρή διαφορά στην προτίμηση της ποσότητας του μπάσου, κολοκυθάκια γεμιστά. Όλοι ίδια αυτιά έχουμε, αυτά τα πετσάκια στο πλάι του κεφαλιού μας. Καμία ιδιαιτερότητα κανένας. Όλοι σε ένα κουβά.
καλά εκείνοι οι otl ηταν άθλιοι με το τότε ηχείο του Γιάννη, εντελώς λάθος επιλογή.
Πάλι τα κλασντέδια θα διάλεγα και σήμερα, ασυζητιτί.
Ρε συ ασε τα κάρβουνα στην άκρη, δε καταλαβαίνω γιατί τρελλαίνεστε αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη από τη δική σας, έλεος κάπου να πουμε.
Τώρα σε ότι αφορά τα ίδια γούστα...εδώ είναι που διαφωνούμε...ριζικά.
Δεν έχω κολλήματα...γενικά, αν κάτι μου αρέσει το λέω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.151
Reaction score
143.621
καλά εκείνοι οι otl ηταν άθλιοι με το τότε ηχείο του Γιάννη, εντελώς λάθος επιλογή.
Λάθος για σένα, τότε.
Όχι λάθος για τον Κοτσίδη τότε.
Κι όχι λάθος για άλλους που συμβούλεψαν τον Κοτσίδη τότε.
Κι όχι λάθος για πολλούς που άκουσαν στου Γιάννη τότε.

Βεβαίως, εκ των υστέρων, έχει αποδειχτεί πως τελικά κι ο Κοτσίδης το ίδιο πράγμα "άρεσε", όπως κι εμείς οι δυο. Απλώς χρειάστηκε χρόνο να το αντιμετωπίσει, να το δεχτεί, να το αντιληφθεί, πες το όπως θες. Είχε όμως ανοιχτό μυαλό και αυτί, για να το κάνει.

Τι εννοώ; να δες:

δε καταλαβαίνω γιατί τρελλαίνεστε αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη από τη δική σας
Τώρα σε ότι αφορά τα ίδια γούστα...εδώ είναι που διαφωνούμε...ριζικά.
Είμαι 1000000% σίγουρος, πως και γω και συ κι ο Γιάννης ο Κοτσίδης και ο ντιμιφουτ και ο μπουτχιας κι ο κογιας κι ο ξάδερφός σου ο κουφός, έχουμε όλοι ίδια γούστα, και δεν έχουμε καμία διαφορετική άποψη πάνω στον ήχο.

Βεβαίως, αυτό είναι δύσκολο να το δεχτείς, όταν σου πιπιλανε τόσα χρόνια πως έχεις μοναδικό γούστο και ξέρεις εσύ τι θες, κι εσύ θα διαλέξεις, ανάλογα με τα αυτιά σου.
Πίπες.
 

Μηνύματα
2.526
Reaction score
1.830
Αυτή τη δικαιολογία φίλε μου τη χαίρομαι και τη δέχομαι 200%.

Να κάνεις το γούστο σου, με τα χίλια.
Μια ζωή την έχουμε, καταπίεση δε χρειάζεται.

Χαίρομαι ιδιαιτέρως που έχεις ένα πολύ οικονομικό ενεργό σεταπ, που σε αφήνει ικανοποιημένο, ιδιαίτερα για το κόστος του.

Το όμοιο ισχύει, για κάθε κόστος.
Κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. ;)


Το "1,5 χρόνο" δε μου λέει τίποτα.

Τα τσαριο, ξέρω πόσο τα γουστάρεις, άλλωστε πρόκειται μάλλον για αυτά που εγώ τους έβαλα χέρι στα υλικά του κρος, ώστε να σου αρέσουν ακόμα περισσότερο.

Με τα σημερινά δεδομένα, τα θεωρώ βρακιά, ανάξια λόγου. Δε θα τα ήθελα στο χώρο μου ούτε ζωγραφιστά.

Για να σου "χρυσώσω" αυτό το πικρό χάπι, να σου πω ότι ούτε τα μαγκνεπαν δε θα ήθελα στο χώρο μου, ούτε ζωγραφιστά. Και είμαι βλαμμένος μαγκνεπανάκιας, ξέρεις...

Αλλά προχώρησα. Υπάρχει κι άλλος κόσμος πέραν της "βλάβης" με ένα χαρακτηριστικό άκουσμα, όσο έρωτα κι αν είχαμε κάποτε με αυτό. Και ξέρεις κάτι κουλό; Αυτός ο δρόμος οδηγεί σε τραγικά πιο "αρεστό" άκουσμα, ακόμα και σε μας τους βλαμμένους. Άμα θες το πιστεύεις, μα έτσι είναι.


Συμφωνούμε με την ανωτερότητα των μετρήσεων.

Διαφωνώ με το συμπέρασμα που έχεις για πάρτη σου "not your piece of cake" διότι πιστεύω πως πρόκειται για απλό εμπειρικό συμπέρασμα από λάθος συνδυασμούς. ;)


Υπάρχει ενδεδειγμένη κλίμακα, επιστημονικά φτιαγμένη, όσο πιο αντικειμενική γίνεται, και άμα θες μπορείς να τη δεις, την χρησιμοποιεί ο Αμίρ.
στα κρος των τσάριο δεν έβαλες χέρι, μόνο καλωδίωση άλλαξες γιατί είχες πει ότι θα έπρεπε να δώσουμε πολλά λεφτά για καλύτερα υλικά.
Το τι θέλεις εσύ, αν σου αρέσουν τα τσάριο ή τα μαγκ ή τα B&W, αν έχεις προχωρήσει ή όχι και που θέλεις να φτάσεις είναι καθαρά προσωπικό σου θέμα. Είναι η πορεία σου σύμφωνα με τις επιθυμίες-δυνατότητες-συγκυρίες που αντιμετωπίζεις.
Μια τέτοια πορεία έχει ο καθένας μας. Άλλες φορές μπορεί να συμπίπτουν οι πορείες πολλών ανθρώπων και άλλοτε όχι.
Το να μη δέχεσαι τις επιλογές άλλων ανθρώπων είναι πιο ελιτίστικο και πιο εγωϊστικό από τον πιο ακραίο χαλιεντά που χλευάζει την πλέμπα που δε μπορεί να αποκτήσει όσα εκείνος έχει.
 


Μηνύματα
5.008
Reaction score
4.250
Γιατί; Αν δεν γράψει ο ένας το μακρύ του και ο άλλος το κοντό του τι ακριβώς κάνουμε εδώ μέσα; :biggrin:

Καλύτερα να ανταλλάσουμε γνώσεις.
Και γνωσεις και αποψεις ανταλλασουμε.
Και τα δικα σου ηχεια οδηγουνται απο ncore αν δεν κανω λαθος. Και ειναι ακρως μουσικοτατα (κατα την αποψη μου). Και φυσικα το ιδιο ισχυει και με τα ηχεια του εορταζοντα Γιαννη Κοτσιδη.

Να προσθεσω οτι οταν εβαλα πριν αρκετα χρονια, εναν hypex στον λαμπατο προενισχυτη, να δεις πως δημιουργηθηκε κι ενας χαρακτηρας στο ακουσμα που σε παρεπεμπε σε λαμπατο ακουσμα (θεμα γουστου σε ποιους αρεσει και σε ποιους οχι). Ειχες για την ακριβεια την ισχυ απο τον hypex και οτιδηποτε αλλο σου προσφερει ο εν λογω ενισχυτης ενω ο προενισχυτης λυχνιας εδινε κατι απ οτι αρσει στους εραστες της λυχνιας.

Να πως επισης οτι οταν ακουσα τα Μαγκνεπαν του Κωστα να οδηγουνται απο τους ncore, παρολο που πιο μπροστα τα ειχα ακουσει απο πολυ πιο ισχυρους ενισχυτες, ο ηχος τους με τους ncore μου φανηκε πιο ζεστος, πιο γλυκος.

Γενικα ο Στεργιος εβαλε πολυ σωστα καποιους προβληματισμους, ωστοσο πως μπορουμε να εξηγησουμε το γεγονος οτι ο ιδιος ακουσε καποιους ενισχυτες μη μουσικους ενω αντιστοιχα αλλοι εχουν διαφορετικη αποψη για αντιστοιχους ενισχυτες?

Μια υποθεση ειναι οτι ενδεχομενως σε τυχαιο χωρο εχεις τυχαιο αποτελεσμα, και τυχαιο ¨νικητη¨. Αλλα αυτο ειναι μια υποθεση. Μπορει και να μην ισχυει. Υπαρχει αραγε και το ενδεχομενο καποιος αλλος να ακουγε τα ιδια ηχεια με σνισχυτη ταυτοχρονως και να του αρεσε κατι αλλο? Δεν το αποκλειω. Ο λογος? Θα επανελθω λιγο αργοτερα.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.964
Reaction score
90.144
καποιους ενισχυτες μη μουσικους
Προσωπικά δεν εχω κανέναν καημό με τους ενισχυτές.
Θέλω να εχουν μεγάλη ισχύ, να μην παραμορφώνουν και να μην τα βρίσκουν σκούρα με τα ηχεία μου.

Δεν με ενδιαφέρει αν είναι class AB, D, G, χψω.

Εχω καημό μόνο με τα ηχεία.
Ο Στεργιος εννοει πως θελει και λιγο π@υστριλα ο ηχος , θελει λιγο και το κατιτις του , ειδικα στους χωρους στα σαλονια και στις εντασεις που ακουμε συμφωνω εν μερει.
Λέγεται loudness. Θέλει τέχνη για να λειτουργήσει σωστά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.036
Reaction score
59.966
Κατά καιρούς προσπάθησα κι εγώ να ζήσω με ενισχυτές που μετράνε καλά.
...
Εδώ και εναμιση χρόνο περίπου συμβιώνω με έναν Musical Fidelity A1000 ο οποίος με τα 50 βατ του οδηγεί εξαιρετικά τα Chario και είμαι ιδιαίτερα τρελλαμένος με αυτό που ακούω, βασικά απερίγραπτο.
Φυσικά και δεν αμφισβητώ την ανωτερότητα των μετρήσεων των class d ενισχυτών και το ότι υπάρχουν άνθρωποι που ζούνε με αυτούς, απλά...not my piece of cake.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι τα μηχανήματα τα χρησιμοποιούμε για να αναπαράγουμε μουσική στο χώρο μας.
Μουσική, η οποία εμένα προσωπικά μου γεννά συναισθήματα.
Αυτό το μηχάνημα ή ο συνδυασμός αυτών που καταφέρνει να μου δημιουργήσει συναισθήματα είναι και καλό μηχάνημα για μένα.
Το αν ο A1000 μετράει καλά ή όχι ή αν αρέσει σε άλλους ή όχι μου είναι τραγικά αδιάφορο, καθώς επιτυγχάνει αυτό που ζητάω.
Με ποια κλίμακα μπορούμε να μετρήσουμε την απόλαυση?
...
Είμαι 1000000% σίγουρος, πως και γω και συ κι ο Γιάννης ο Κοτσίδης και ο ντιμιφουτ και ο μπουτχιας κι ο κογιας κι ο ξάδερφός σου ο κουφός, έχουμε όλοι ίδια γούστα, και δεν έχουμε καμία διαφορετική άποψη πάνω στον ήχο.

Βεβαίως, αυτό είναι δύσκολο να το δεχτείς, όταν σου πιπιλανε τόσα χρόνια πως έχεις μοναδικό γούστο και ξέρεις εσύ τι θες, κι εσύ θα διαλέξεις, ανάλογα με τα αυτιά σου.
Πίπες.
Όλα κι όλα...Τον δικό μου τον έχω...σούζα με custom DIY αντικραδασμικά και σου στέλνει χαιρετίσματα με τον δικό του τρόπο...
1610053586743.png


Κοίτα την απόκριση πάνω στη θέση ακρόασης σε απόσταση 3 μέτρων από τα main συμπληρωμένα με sub στις πισινές γωνίες από εκείνη χωρίς την παραμικρή επέμβαση στο σήμα:

1610054292534.png
 

Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Ειρηνη υμιν τεκνα μου σας αγαπω ολους! ( σχεδον )

View attachment 195098
:offtopic:
Συγνώμη αλλά δεν αντέχω:
Φοράει ο πιστός κολλητό βρακάκι με κολοκύθα Halloween;;;
Αυτά δεν είναι του Σατανά :devilish::devilish:;
 

Μηνύματα
2.526
Reaction score
1.830
Όλα κι όλα...Τον δικό μου τον έχω...σούζα με custom DIY αντικραδασμικά και σου στέλνει χαιρετίσματα με τον δικό του τρόπο...
View attachment 195099

Κοίτα την απόκριση πάνω στη θέση ακρόασης σε απόσταση 3 μέτρων από τα main συμπληρωμένα με sub στις πισινές γωνίες από εκείνη χωρίς την παραμικρή επέμβαση στο σήμα:

View attachment 195100
Έχω κι εγω σαμπ....αλλά ενα. Ξεσκίζει, έχω πάθει κωλούμπρα.
Είναι μικρό αλλά...γεμίζει υπέροχα.
Rel t3.
Το εστησα με τις οδηγιες του κατασκευαστή στη γωνία. Είμαι κοντά στην τελική του ρύθμιση!
 


Μηνύματα
5.008
Reaction score
4.250
Πανε αρκετα χρονια οταν ειχα επισκεφθει καποιο φιλο απο το φορουμ για να ακουσουμε το ηχοσυστημα του. Ηχεια ειχε τα galeo (τωρα δεν βγαινουν) και ενισχυτες λυχνιας se. Γενικα μ αρεσε ο ηχος, απλα δεν σηκωνε εντασεις. Σε καποια φαση πηρε ενα ενισχυτη τρανζιστορ που απεδιδε 120 βατ. Ο ιδιος ηταν ενθουσιασμενος απο την αλλαγη. Οντως οταν βαζαμε καμματια με δυναμικα τα ηχεια επαιζαν σαφως καλυτερα. Ομως γενικα επειδη βαζαμε κατα κυριο λογο τζαζ μουσικη, εμεινα απογοητευμενος απο το συνολικο αποτελεσμα. Προτιμουσα τον λαμπατο ενισχυτη.

Παμε τωρα και σε μενα. Με τους ενισχυτες λυχνιας ειχα παντα δυο εξαδες λυχνιες L34 και δυο εξαδες Svetlana (δεν θυμαμαι την ακριβη ονομασια, αλλα ηταν καποιες οριτζιναλ ρωσικες λυχνιες απο την Αγια Πετρουπολη Ρωσιας). Οι πρωτες απεδιδαν συνολικα 110 βατ και οι δευτερες 150. Στα μπιτάτα κομματια σαφως και οι δευτερες ειχαν προβαδισμα. Ομως εγω ακουγα περισσοτερο τζαζ και κλασικη. Εκει οι El 34 κατα την γνωμη μου ειχαν σαφες προβαδισμα. Ο λογος? Σιγουρα καποιος λογος υπαρχει, αλλα δεν τον ξερω, ουτε μ ενοιαζε.

Μ αυτο θελω να πω οτι απο μονη της η ισχυς δεν ειναι κατι το ντεφακτο που θα σου δωσει απαραιτητα καλυτερο ηχο. Υπαρχουν κι ενα σωρο ακομη στοιχεια που δημιουργουν το τελικο αποτελεσμα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.759
Μηνύματα
3.026.883
Members
38.492
Νεότερο μέλος
Lazaroukos
Top