Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Και ο ακροαματικός ΄΄μπακλαβάς΄΄...γωνία όπως λένε.
Άσε τώρα το...τρολάρισμα.Αφού όλοι οι επαΐοντες γνωρίζουν πως για ένα τέτοιο αποτέλεσμα κυρίως υπεύθυνα πρέπει να ήταν τα...καλώδια που είχε συνδεδεμένα.:gotcha:
ωραιος ο μπακλαβας 😍
.....πιθανοτατα και με αλλα καλωδια να ειχες εναν μπακλαβα με παγωτο 😍😍
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.115
Reaction score
55.837
ωραιος ο μπακλαβας 😍
.....πιθανοτατα και με αλλα καλωδια να ειχες εναν μπακλαβα με παγωτο 😍😍
Λέγε τέτοια και θα σου βάλω...πάγο σκέτο. :roflmao:

Πάει, χάλασες κι εσύ... :(
Εδώ δεν περνάει...σκυθρωπή φατσούλα.
("Have You forgotten your password...and your humor?")
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.115
Reaction score
55.837
Bhutia pics or it didn’t happen
Απεικόνιση του setup υπάρχει στο εναρκτήριο μήνυμα...:wink:

Θα κάνω αφού σε τρώει η περιέργεια μια περαιτέρω παραχώρηση,όπως θα γινόταν καλή ώρα και κατά τη σύσταση...ΑΟΖ μεταξύ χωρών.

1596856650425.png


Απεικονίζεται εδώ ενδεικτικά η εφαρμογή του concept σε μια πλευρά του χώρου που θ'αποτελούσε διαφορετικά προβληματική πηγή πρώιμων ανακλάσεων.Το λευκό υλικό εμφανιζόμενο πίσω από το μοναδικό τζάμι στο φύλλο του ερμαρίου άνω αριστερά είναι αποσβεστικό...Η δε τοποθέτηση των πάνελ μπροστά και όχι εφαπτόμενα στις επιφάνειες που βρίσκονται πίσω τους,βελτιώνει τη δραστικότητά τους.

Όσα μέλη όμως θα περίμεναν πανοραμικές απόψεις ιδιωτικών μου χώρων,μπορούν κάλλιστα να θεωρήσουν ότι...΄΄δεν συνέβη ποτέ΄΄΄.:sneaky:
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
στην κρεβατοκαμαρα που εκανες το ιδιο μου ειπες οτι εχεις κιαλλες και το δεχτηκα, φυσιολογικο ειναι...
....τωρα θα μου πεις οτι διαθετης και αλλη κουζινα ; :lolsign:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.115
Reaction score
55.837
στην κρεβατοκαμαρα που εκανες το ιδιο μου ειπες οτι εχεις κι αλλες και το δεχτηκα, φυσιολογικο ειναι...
....τωρα θα μου πεις οτι διαθετεις και αλλη κουζινα ; :lolsign:
Καλώς ή κακώς...Ναι! (απορώ πώς και δεν ήταν προφανές)
Όπως και το ότι στο υπνοδωμάτιο δεν έχει γίνει ακριβώς το ίδιο...

Το οίκημα διαθέτει περισσότερους από έναν όροφο...Έχει μέχρι και ξεχωριστούς οικίσκους διαθέσιμους είτε για φιλοξενία επισκεπτών,είτε για προσωπικό,είτε για μελλοντικό...dedicated.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.115
Reaction score
55.837
Διαθέτει...παράσταση Group Delay :
1596869759942.png


Παρατηρούμε την απόκλιση ν'αυξάνεται κάτω από τη συχνότητα κρος με τους δορυφόρους προοδευτικά αλλά πάντα εντός ενδεδειγμένων ορίων...Η κορύφωση της απόκλισης υφίσταται κάτω από τα 15 Hz,σε ζώνη όπου δεν εκπέμπεται ισχυρή ενέργεια.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.115
Reaction score
55.837
Εγώ όταν έβαλα τα Martin Logan εμπρός από τον καναπέ, με κοροϊδεύατε! Εσείς έβαλες και το πολύπριζο να κάθεται...
Όπως και οποιοδήποτε στοιχείο στο setup,δεν έγινε αυτό για λόγους ΄΄άποψης΄΄.Διαπιστώθηκε ύστερα από δοκιμές εναλλακτικών θέσεων ότι ήταν εκείνη η μοναδική στην οποία η δέσμη των καλωδίων δεν γινόταν...΄΄αχταρμάς΄΄ - όπως συχνά παρατηρείται σε διάφορα εκθεσιακά δωμάτια που πουλάνε κατά τα άλλα ΄΄ψαγμένα΄΄ στησίματα.Υπό τη συγκεκριμένη διαρρύθμιση κιόλας καθίσταται επίσης εύκολη και γρήγορη η προσθαφαίρεση...καλωδιοαποστατών - λέμε τώρα...:roflmao:.

Δεν το έχουμε όμως ΄΄απογειώσει΄΄ ακόμα...Η πεμπτουσία στην ΄΄ενιαία οντότητα΄΄ που αναφέρεται συχνά-πυκνά από τον γράφοντα είναι να λαμβάνει ο ακροατής ισορροπημένες αποκρίσεις στα πεδία τόσο της συχνότητας όσο και χρόνου σε πολλαπλές θέσεις πέρα από ένα φιξαρισμένο sweet spot...Γίνεται δε ακόμα πιο επιτακτική αυτή η ανάγκη σε δικαναλικά setup,όπου υπάρχει περιορισμένο πλήθος από πηγές άμεσης ενέργειας.

Το πρωτογενές πλεονέκτημα σ'έναν μεγάλο χώρο είναι ότι η συμπεριφορά του - υπό μελετημένη εννοείται διαρρύθμιση - θα προσεγγίζει καλύτερα - χωρίς ποτέ βεβαίως να φτάνει - το ιδανικό ΄΄Τέλειο Πεδίο Διάχυσης΄΄.Με βάση αυτήν την Αρχή ήταν επίσης προβλεπόμενο ότι δεν σκόπευε ο γράφων να κάθεται διαρκώς πάνω στο sweet spot,αλλά να εκτελεί διάφορες δραστηριότητες συμπεριλαμβανομένης και τηλε-εργασίας σε θέσεις απομακρυσμένες από το καθορισμένο στερεοφωνικό τρίγωνο.

Έχοντας λοιπόν υπόψιν τα ανωτέρω δεδομένα,ο γράφων έκρινε ότι τον βόλευε να μην προσπαθούσε να ρίξει πολύ τις τιμές RT,διότι έξω από το στερεοφωνικό τρίγωνο θα δεχόταν κυρίως ενέργεια από πεδίο αντήχησης παρά την άμεση,οπότε θα ήταν χρήσιμο αυτή η ενέργεια να παρέμενε και με σταθερή κατανομή ανά οκτάβα σε σχέση προς το sweet spot,ούτως ώστε να υποστηριζόταν η Ακουστότητα με την τονική ισορροπία.

Εμπλέκεται όμως ακόμα ένα στοιχείο...Η υποστήριξη των τιμών RT στις τιμές που εμφάνιζε εγγενώς ο συγκεκριμένος χώρος μπορεί να προαγάγει υπό προϋποθέσεις και την αίσθηση Περιέλιξης από το αναπαραγόμενο γεγονός,τόσο επί όσο κι εκτός sweet spot...Θα ήταν επίσης επιτεύξιμη η θεωρητική προσέγγιση στην πράξη μονάχα εφόσον θα ίσχυε περιορισμένη σχετικά απόσταση μεταξύ των δύο δορυφόρων σε σχέση με τις ολικές διαστάσεις του χώρου. Είναι η θεώρηση ανάλογο της περίπτωσης ΄΄Kobayashi Maru΄΄ (για τους γνώστες του Star Trek)...Άμα κάποιες παράμετροι είναι φτιαγμένες από πριν με σκοπό να μας χαντάκωναν,εμείς τις διευθετούμε με τρόπο ώστε να μας...ευνοούσαν.

Ας δούμε ενδεικτικά δύο αποκρίσεις πλάτους ληφθείσες με μικρόφωνο μετακινούμενο γύρω από σταθεροποιημένη θέση ακροατή,με τα επιμέρους κανάλια να εκπέμπουν ταυτόχρονα και σε δύο εναλλακτικές θέσεις εκτός στερεοφωνικού τριγώνου,μια κοντύτερη και μια απομακρυσμένη σε διπλάσια σχεδόν απόσταση σε σύγκριση με την πρώτη από τον άξονα που ενώνει τους δορυφόρους.Εξομάλυνση 1/12 octave.Υπόψιν ότι η διαφορά στάθμης αναμεταξύ τους αναμένεται να ήταν μικρότερη των 6 dB,λόγω ενεργειακής υποστήριξης από το πεδίο αντήχησης...

1596877448287.png


Στις ανώτατες οκτάβες ισχύει συνεχόμενη κατηφορική κλίση παρά την τόνωση που είχε δοθεί στην καμπύλη-στόχο,αφού βρισκόμαστε εκτός του λοβού άμεσης ακτινοβολίας από τις μονάδες AMT...Στις δε πρώτες οκτάβες παρατηρούμε εντονότερες διαφοροποιήσεις,λόγω της ατελούς κατανομής που θα έχει η ενέργεια σε συνάρτηση με τους ιδιορρυθμούς του χώρου.Το κοινό στοιχείο όμως είναι ότι θα διατηρείται χονδρικώς μια μορφή επιθυμητής καμπύλης-στόχου σε βεληνεκές αρκετά έξω από το στερεοφωνικό τρίγωνο...

Τα παραπάνω όμως εξυπηρετούν μονάχα το πεδίο της Συχνότητας,που μπορεί να είναι ευκολότερα αντιληπτό,αλλά δεν θα μπορούσε να ισχύσει ολοκληρωμένη ηχόσφαιρα γύρω από τους δορυφόρους εάν δεν διαπιστωνόταν ενοποίηση μεταξύ των επιμέρους καναλιών και στο πεδίο του Χρόνου...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.771
Reaction score
133.214
αλλά δεν θα μπορούσε να ισχύσει ολοκληρωμένη ηχόσφαιρα γύρω από τους δορυφόρους εάν δεν διαπιστωνόταν ενοποίηση μεταξύ των επιμέρους καναλιών και στο πεδίο του Χρόνου...
Δεν χρειάζεται καν.

Το κόψιμο του γορδιου δεσμού (Κομπαγιάσι Μαρού) έχει ως αποτέλεσμα συγχρονισμένες αντηχήσεις σε μεγάλο χώρο. Εφόσον, ως προβλεπεται, θα ακούς κατά κύριο λόγο αυτές, δεν τίθεται καν θέμα.

Εύγε. ;)


ΥΓ.

Ωστόσο χάνεις πόντους, και θα συνεχίσεις να χάνεις πόντους, αφού το οίκημα δεν διαθέτει χρεπομπιεντάμπλεγιου μετά των αθλίων κίτρινων κώνων αυτών. Φακτς οφ φανς. :gotcha:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.115
Reaction score
55.837
Δεν χρειάζεται καν.

Το κόψιμο του γορδιου δεσμού (Κομπαγιάσι Μαρού) έχει ως αποτέλεσμα συγχρονισμένες αντηχήσεις σε μεγάλο χώρο. Εφόσον, ως προβλεπεται, θα ακούς κατά κύριο λόγο αυτές, δεν τίθεται καν θέμα.

Εύγε. ;)


ΥΓ.

Ωστόσο χάνεις πόντους, και θα συνεχίσεις να χάνεις πόντους, αφού το οίκημα δεν διαθέτει χρεπομπιεντάμπλεγιου μετά των αθλίων κίτρινων κώνων αυτών. Φακτς οφ φανς. :gotcha:
Άσε να το...τερματίσω,σε παρακαλώ.Για χάρη του...DF ρε γμτ.

ΥΓ : Μην προσβάλλεις...γενετήσιες αξιοπρέπειες σε δικό μου νήμα. :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.771
Reaction score
133.214
Τώρα που μιλάς για περιέλιξη και ηχοσφαιρα, πέραν του σουίτ σποτ, έτσι για την ιστορία, να εξομολογηθώ πως εχθές έβαλα ένα μαλτ στον πάνω όροφο, και ταυτόχρονα ξεκίνησα κομμάτι να παίζει μουσική στον κάτω όροφο, από το κινητό βεβαίως, μέσω ρουν, όλο το σπίτι είναι εντός wi-fi κάλυψης, με πρόσβαση στο σέρβερ και στο διαδίκτυο φυσικά.

Δυνάμωσα λίγο το βολιουμ στον τρινοβ μέσω ρουν, καμιά 10-αρια ντεσιμπέλ πάνω από αναφοράς, ενώ ήμουν στον πάνω όροφο κι έβαζα λίγο παγωμένο νερό στο μαλτ.

Κατεβαίνοντας τις σκάλες, στη μεσότητα της δεύτερης σκάλας, έκατσα κάτω στα σκαλιά κι άκουγα από κει για κάνα 20-λεπτο, κοιταζοντας έξω από ένα παράθυρο εμπρός στη σκάλα.

Εκεί που καθόμουν, απείχα ακόμα 6-7 σκαλοπάτια από το επίπεδο του κάτω ορόφου, όπου συναντάς ένα τετράγωνο παραλληλεπίπεδο κοινόχρηστο χώρο σα χωλ, διαστάσεων ~ 4,5*3,5μ, και τον πίσω τοίχο του χώρου ακρόασης, αυτόν με την μονή διάτρητη γυψοσανιδούλα, με ανοιχτή τη μεγάλη πόρτα εισόδου στο χώρο ακρόασης, ώστε να βγαίνει έξω ο ήχος και να ακούγεται και πάνω.

Έκατσα που λες στη σκάλα, γιατί ακούγονταν τέλεια εκεί, πραγματικά μου έδωσε την αίσθηση πως κάτω, μες στο δωμάτιο, έπαιζε λάιβ μπάντα, πνευστά κρουστά τζαζ ήταν, γερά χτυπήματα σε μεγάλα τύμπανα, λάιβ στάθμες, πολυκάναλη ηχογράφηση, τα γνωστά.

Ποιο σουίτ σποτ; Θυμόμουν τα ποστ για το σουίτ σποτ και γελούσα, πίνοντας το μαλτ μου χαλαρά, κι άκουγα πάνω στη σκάλα έξω από το χώρο ακρόασης καλύτερα από πολλούς στο σουίτ σποτ, αφού το προσεγγίζουν με λάθος τρόπο, χωρίς ούτε γενετήσια αξιοπρέπεια! :tongue:

Τέλος ιστορίας. Ελπίζω να διασκεδάσετε. :drinks:
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.903
Reaction score
4.721
Καλημέρα, γιατί σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ζευγαριού lyd48 και ζευγαριού 18s (για αρχή!) θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση που έχει μάλλον προφανή απάντηση αλλά θα ήθελα να σιγουρευτώ.

Για stereo mode, ως επέκταση δηλαδή του εκάστοτε δορυφόρου συνδέουμε το αριστερό κανάλι πχ του audio interface στην αριστερή είσοδο του πρώτου 18s και την αριστερή έξοδο του πρώτου 18s στην αριστερή είσοδο του 1ου δορυφόρου. Για το δεξί κανάλι, κάνω κάτι ανάλογο συνδέοντας user interface με το δεύτερο 18s και κατόπιν τον δεύτερο δορυφόρο ??

Θα μπορούσα να υποθέσω (λανθασμένα) ότι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία που θα κουμπώσω το καθένα (αριστερά ή δεξιά) εφόσον σύμφωνα με ένα βίντεο της dynaudio το sub θα νομίζει ότι λειτουργεί σε surround mode (ανιχνεύοντας λογικά ότι μία μόνο είσοδος είναι κουμπωμένη). Αλλά μιας και τα έχετε στη διάθεση σας αν έχετε την καλοσύνη και την να μου το επιβεβαιώσετε.

Την λογική του daisy chain την είδα στις φωτογραφίες σας. Από ότι καταλαβαίνω όμως αφορά την δημιουργία συστοιχίας subwoofers η οποία όμως τυπικά συμπεριφέρεται ώς ένα subwoofer.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.115
Reaction score
55.837
Καλημέρα, γιατί σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ζευγαριού lyd48 και ζευγαριού 18s (για αρχή!) θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση που έχει μάλλον προφανή απάντηση αλλά θα ήθελα να σιγουρευτώ.

Για stereo mode, ως επέκταση δηλαδή του εκάστοτε δορυφόρου συνδέουμε το αριστερό κανάλι πχ του audio interface στην αριστερή είσοδο του πρώτου 18s και την αριστερή έξοδο του πρώτου 18s στην αριστερή είσοδο του 1ου δορυφόρου. Για το δεξί κανάλι, κάνω κάτι ανάλογο συνδέοντας user interface με το δεύτερο 18s και κατόπιν τον δεύτερο δορυφόρο ??

Θα μπορούσα να υποθέσω (λανθασμένα) ότι δεν έχει ιδιαίτερη σημασία που θα κουμπώσω το καθένα (αριστερά ή δεξιά) εφόσον σύμφωνα με ένα βίντεο της dynaudio το sub θα νομίζει ότι λειτουργεί σε surround mode (ανιχνεύοντας λογικά ότι μία μόνο είσοδος είναι κουμπωμένη). Αλλά μιας και τα έχετε στη διάθεση σας αν έχετε την καλοσύνη και την να μου το επιβεβαιώσετε.

Την λογική του daisy chain την είδα στις φωτογραφίες σας. Από ότι καταλαβαίνω όμως αφορά την δημιουργία συστοιχίας subwoofers η οποία όμως τυπικά συμπεριφέρεται ώς ένα subwoofer.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αντιγραφή από την απάντηση που δόθηκε μέσω pm για κάθε ενδιαφερόμενο :

"Τα επιβεβαιώνω,αλλά πρέπει κι εσύ να ζητήσεις να μάθεις ποια στάθμη σε ηλεκτρονικό θόρυβο βγάζει ο εν λόγω δορυφόρος όταν είναι αναμμένος χωρίς να παίζει.

Daisy Chain μπορεί να ισχύσει και για συνδεδεμένες μεταξύ τους μονάδες sub ευρισκόμενες σε διαφορετικές τοποθεσίες.Χρειάζεται όμως προσοχή ν'ανιχνευθεί ο συνδυασμός θέσεων που θα έδιναν την ομαλότερη απόκριση,κάτι που δεν αναπληρώνεται από επεξεργαστές και φίλτρα.Εννοείται ότι θα χρειάζεται τότε και κατάλληλη ρύθμιση στον επεξεργαστή καθεμίας μονάδας για τη χρονική ευθυγράμμιση με τους δορυφόρους.Επίσης η αλυσιδωτή σύνδεση ισχύει εφόσον το υψιπερατό φίλτρο στους ενδιάμεσους κρίκους θα ήταν απενεργοποιημένο,ούτως ώστε να διέρχεται πλήρες φάσμα στον επόμενο.Το υψιπερατό φίλτρο θα ενεργοποιείται μονάχα στον τελευταίο κρίκο πριν από τον αντίστοιχο δορυφόρο..."

Πάμε στη συνέχεια...Όπως αναμένουν οι υποψιασμένοι,στην εν λόγω ενιαία οντότητα έγινε τιουνάρισμα και στο πεδίο του χρόνου.Ο λόγος που κάνει όμως τόσο αναγκαία την πιστοποίηση - παρά τις προτροπές του Ear ότι δεν θα χρειαζόταν - είναι ότι μπορεί το πεδίο αντήχησης να υποστηρίζει τις αναγκαίες στάθμες για σήματα συνεχόμενα που προσεγγίζουν μια νοητή ΄΄σταθερή κατάσταση΄΄ ,αλλά δεν κάνει τίποτα για τις μικρο και μακρο-δυναμικές αντιθέσεις, δηλαδή τα τμήματα του σήματος όπου θα ισχύουν ενεργειακές μεταπτώσεις.Εκείνα είναι που κάνουν συναρπαστική ή όχι την ακροαματική εμπειρία και θα έπρεπε να λαμβάνονται και να εξετάζονται οι σχετικοί παλμοί όποτε δοκιμάζονται εναλλακτικές καλωδιώσεις,αφού μαζί με το ETC εμφανίζουν στοιχεία - και πριν το μηδενικό χρονικό σημείο που αντιστοιχεί στον παλμό - που ξεφεύγουν από μιa απλή απόκριση συχνότητας...Απ'όποια πλευρά και να το δούμε,σίγουρα δεν αρκεί η ενιαία συμπεριφορά στο πεδίο της συχνότητας...

Επιπρόσθετη απαίτηση σε σχέση με το μικρότερο ήδη τιουναρισμένο δωμάτιο είναι ότι στον μεγάλο χώρο στις επίλεκτες περιοχές έξω από την περίμετρο του στερεοφωνικού τριγώνου θα πρέπει να λαμβάνουμε και ικανοποιητική βηματική απόκριση εκτός της κρουστικής,στοιχείο που θα δείχνει την ενοποίηση ανάμεσα στις επιμέρους ηχειακές πηγές και την ενιαία μας οντότητα.

Για λόγους ανάδρομης επιβεβαίωσης ξεκινάμε από τοποθεσία λήψης κοντινή στους δορυφόρους και σε λίγο διαφορετικές αποστάσεις από καθέναν εξ αυτών,αναμένοντας να καταγραφούν ανεξάρτητοι κρουστικοί παλμοί με τα δύο κανάλια εκπέμποντα ταυτόχρονα :

1597427354403.png


Ας προσέξουμε ότι παρά τους ξεχωριστούς παλμούς ο πρόωρος κωδωνισμός θα είναι πρακτικά ανύπαρκτος,ενώ η βηματική απόκριση κοντινή στη ληφθείσα επί του sweet spot...

Με την ευκαιρία θα παρασχεθεί ακόμα ένα χρήσιμο στοιχείο στους δοκιμαστές...καλωδίων.Όταν σε δικαναλικό setup πλησιάζουμε αρκετά κοντά προς το ένα ηχειακό κανάλι και μπορούμε εκεί ν'ακούμε συνεχόμενα διαφορετική πληροφορία ανάμεσα στο κοντινότερο και το μακρύτερο,τότε θα ξέρουμε ότι το setup μας και η αναπαραγόμενη αποθηκευμένη πληροφορία θα έχουν διατηρήσει την απόλυτη πολικότητα στους διαδοχικούς κρίκους αναπαραγωγής αλλά και στα διαδοχικά στάδια της μουσικής παραγωγής.

Eάν αντιθέτως ακούμε σε τέτοιες θέσεις ενοποιημένη την ηχητική πληροφορία ανάμεσα στα επιμέρους κανάλια,τότε να ξέρουμε ότι κάποιος κρίκος ή στάδιο θα έχει αντιστρέψει την απόλυτη πολικότητα...

Ιδού η συμπεριφορά και σε μερικές οριακές θέσεις...
1597428577854.png

1597428643698.png

1597428711642.png


Η επόμενη ελήφθη σε ίσες αποστάσεις από τους δορυφόρους αλλά...όπισθεν αυτών,κοντά στο τζάκι:
1597428828993.png


Όπως ήταν επόμενο,εδώ ισχύει μεν μοναδιαίος κρουστικός παλμός,αλλά υποβαθμισμένη βηματική απόκριση...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.771
Reaction score
133.214
Όντως, οι μίκρο και μάκρο δυναμικές αντιθέσεις, είναι αυτές που κάνουν συναρπαστικό και αληθοφανές ένα άκουσμα. Και όχι το στεντι στεϊτ.

Το δεύτερο, εξαρτάται από το RT, το πρώτο, όχι.

Είναι ενδιαφέρον να καταλάβουν όλοι πως ένα αληθινό μουσικό όργανο, ας πούμε ένα τουμπερλέκι, με τα γιγαντιαία δυναμικά που μπορεί να βγάλει στο γερό χτύπημα της μεμβράνης του, παραμένει συναρπαστικό, με ατάκα και μικρο-μάκρο δυναμικά σαγηνευτικά, σε οποιονδήποτε χώρο, περιποιημένο ή απεριποίητο.
Στον απεριποίητο, με προβληματικούς χρόνους RT, θα σέρνει και θα συντονίζει το στεντι στεϊτ, αλλά δεν χάνονται καθόλου τα μικρο-μάκρο δυναμικά, δεν επηρεάζονται σε τίποτα.
Όσο πιο μεγάλος ο χώρος, τόσο πιο μεγάλο το κενό ανάμεσα στον αρχικό ήχο και την ενέργεια της αντήχησης, και τόσο πιο απολαυστικά τα δυναμικά, κι ας έχει και Έκο ,όχι το φλατερινγκ.
Όσο πιο μικρός ο χώρος, τόσο πιο ενιαία γίνεται η ενέργεια άμεσης και έμμεσης, μικραίνει το παράθυρο.

Και εκτός δωματίου, όταν παίζει μέσα ένα τουμπερλεκι πραγματικό και σηκώνει 120-άρια σε κάθε χτύπημα, καταλαβαίνεις όλη τη μαγεία του αληθινού, λόγω ακριβώς αυτών των δυναμικών ξεσπασματων, που δεν καταδέχονται να θιχτούν από κανένα χώρο.

Άρα λοιπόν, όλη η ιστορία είναι να επιτύχεις αυτό ακριβώς, το υψηλότερο δυνατό στιγμιαίο ατακ, που σημαίνει τον καλύτερο δυνατό συγ-χρο-νι-σμό, και μη πάει το μυαλό σας στο Πρατ, για την ισοστάθμιση στο πεδίο του χρόνου μιλάω. ;)

Κι είναι αυτό το πρώτο που χαλάει, με μια υποδεέστερη ισοστάθμιση πλάτους. :cool:
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.969
Μηνύματα
2.924.409
Members
38.117
Νεότερο μέλος
tasnt
Top