Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Φακ..

ινγκ ανμπιλιβαμπλ.
Εδώ έγκειται η έννοια όλων των ενδιάμεσων σταδίων και των μετρητικών δεδομένων που τα συνόδευαν,καθότι βλέπουμε πώς το ΄΄απίστευτο΄΄ έρχεται προοδευτικά στην πραγμάτωση.Η δε ευκρίνεια που αποκτάται υπό την τελική διάταξη επιτρέπει λ.χ. να ξεχωρίζουν εκπληκτικά οι ηχογραφημένες διαφορές στην απόδοση μεταξύ ATC-D&D - Grimm από τα δημοσιευμένα αρχεία του γνωστού shootout (με το Grimm ν'αφήνει την καλύτερη εντύπωση απ'όλα).
.....γιατι δεν βαζεις απο την αλλη μερια τα ηχεια να μπορει να κατσει καποιος στον καναπε να ακουσει την μουσικουλα του ;
Πρώτον,διότι ακόμα πιο αναπαυτικές πολυθρόνες είναι εγκατεστημένες και στην αφανή πλευρά....Μόνο...κρεβάτια δεν έχει. :p
Δεύτερον,υπήρχε ανάγκη για το εγκατεστημένο setup να μη μπλοκάρει με την παρουσία του το σύνολο του χώρου.Τρίτον,είναι τολμηρό να υποθέτεις ότι δεν θα είχαν γίνει ήδη δοκιμές - σε στάδια παλαιότερα από το ξεκίνημα του νήματος - με διάταξη όπως προτείνεις. :sneaky:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.660
Η δε ευκρίνεια που αποκτάται υπό την τελική διάταξη επιτρέπει λ.χ. να ξεχωρίζουν εκπληκτικά οι ηχογραφημένες διαφορές στην απόδοση μεταξύ ATC-D&D - Grimm από τα δημοσιευμένα αρχεία του γνωστού shootout (με το Grimm ν'αφήνει την καλύτερη εντύπωση απ'όλα).
Γιες, και ξέρουν να αποτυπώνουν ηχητικά τέτοια ντοκουμέντα οι εν λόγω μαστεραδες, λόγω.. επαγγέλματος.

Καλύτερα από το να τρέχεις σε εκθέσεις ένα πράμα, ακούς από μακριά πως παίζει το καθένα.

Να μια ωραία ιδέα για τις εκθέσεις του μέλλοντος, ακόμα και του παρόντος υπό τους περιορισμούς της πανδημίας.
Βεβαίως, σε τέτοια περίπτωση, θα έχουμε τις αναμενόμενες αντιδράσεις από τις φίρμες καλωδίων..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Γιες, και ξέρουν να αποτυπώνουν ηχητικά τέτοια ντοκουμέντα οι εν λόγω μαστεραδες, λόγω.. επαγγέλματος.

Καλύτερα από το να τρέχεις σε εκθέσεις ένα πράμα, ακούς από μακριά πως παίζει το καθένα.

Να μια ωραία ιδέα για τις εκθέσεις του μέλλοντος, ακόμα και του παρόντος υπό τους περιορισμούς της πανδημίας.
Βεβαίως, σε τέτοια περίπτωση, θα έχουμε τις αναμενόμενες αντιδράσεις από τις φίρμες καλωδίων..
Η ΄΄παγίδα΄΄ σε αυτό που προτείνεις έγκειται στην τονική συνοχή που θα επιτυγχάνει το setup καθενός δέκτη...Ίσως θα έπρεπε να συστηνόταν χρήση ακουστικών...Καθώς γινόταν η σύγκριση των αρχείων σκεπτόμουν ότι χρήστες με ανεξέλεγκτους ιδιορρυθμούς στο χώρο θα προτιμούσαν την πιο λιτή εκδοχή των ATC που προήγε και την αίσθηση σαφήνειας στις ανώτερες οκτάβες...Από την άλλη πλευρά,σε χρήστες λυχνιακών τελικών θα έκανε μάλλον καλύτερη εντύπωση η καταγεγραμμένη πληθωρικότητα των Dutch&Dutch.Η τονική συνοχή των Grimm όμως είναι στην πραγματικότητα ΄΄χρυσή τομή΄΄.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.660
Η ΄΄παγίδα΄΄ σε αυτό που προτείνεις έγκειται στην τονική συνοχή που θα επιτυγχάνει το setup καθενός δέκτη..
Μικρόφωνα υπάρχουν, δε τους φταίει κανείς.
Ας τα διορθώσουν τα χάλια τους.
Άσε που αυτοπαγιδεύονται οικειοθελώς οι περισσότεροι, ακολουθώντας "έρωτες" σε ένα ψυχρό τεχνολογικό χόμπι.

Βέβαια, υπάρχει κι άλλη εύκολη λύση:


Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, που ξεπλένει τον κάθε έρωτα και βγάζει τα σπυργιά στη φόρα, πάει το μεϊκ απ, πάρτη στα μούτρα μεγάλε μου χαϊεντά την αφεντομουτσουνάρα σου:

122225502_643284999909178_8486276716333484494_n.png


Δατς λαιφ.
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.135
Reaction score
26.693
χρήστες με ανεξέλεγκτους ιδιορρυθμούς στο χώρο
Νομίζω ότι μόνο με ακουστικά θα μπορούσε να θεωρηθεί αξιόπιστη μια τέτοια συγκριτική ακρόαση.

Άλλο:
Από τις απαρχές σχεδόν του νήματος έχω μια ερώτηση.
Από την άποψη της ακρόασης έχεις ουσιαστικά μετατρέψει το δωμάτιο σε κάτι που μοιάζει (δεν ξέρω αν είναι όλες οι πλευρές ίσες) με ρόμβο. Η όπισθεν του ακροατή γωνία πόσο ρόλο μπορεί να παίζει? Δηλαδή, Θεωρείς ότι θα ήταν θετικό ή αρνητικό ένα σχήμα παραλληλόγραμμο + τρίγωνο στη μία του πλευρά? Με τα ηχεία φυσικά στην κορυφή του τριγώνου.
Βέβαια, υπάρχει κι άλλη εύκολη λύση:
Μαζί γράφαμε
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Νομίζω ότι μόνο με ακουστικά θα μπορούσε να θεωρηθεί αξιόπιστη μια τέτοια συγκριτική ακρόαση.

Άλλο:
Από τις απαρχές σχεδόν του νήματος έχω μια ερώτηση.
Από την άποψη της ακρόασης έχεις ουσιαστικά μετατρέψει το δωμάτιο σε κάτι που μοιάζει (δεν ξέρω αν είναι όλες οι πλευρές ίσες) με ρόμβο. Η όπισθεν του ακροατή γωνία πόσο ρόλο μπορεί να παίζει? Δηλαδή, Θεωρείς ότι θα ήταν θετικό ή αρνητικό ένα σχήμα παραλληλόγραμμο + τρίγωνο στη μία του πλευρά? Με τα ηχεία φυσικά στην κορυφή του τριγώνου.

Μαζί γράφαμε
Ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος σε διαστάσεις,ενώ έχει ασύμμετρο σχήμα μέχρι και αψίδα από την οροφή στις αφανείς πλευρές.Δεν υφίσταται ρομβοειδής χωροταξία.Υπό την παρούσα διάταξη δεν βρίσκεται τοιχωματικό όριο σε απόσταση κοντύτερη των δύο μέτρων από το MLP και οπωσδήποτε οι γωνίες βρίσκονται πολύ μακριά από αυτήν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Όταν ένα setup έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο την αδιόρθωτη απόκρισή του,η διόρθωση ώστε να γινόταν ΄΄χάρακας΄΄ γίνεται δίκοπο μαχαίρι,αφού θα στόχευε να βελτιώσει κάτι που ήδη ικανοποιεί πολύ χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό.

Η ομοιομορφία ανάμεσα στα διορθωμένα κανάλια πηγαίνει πλέον με αυτόματο πιλότο,από τότε που κρίθηκε σκόπιμο ν'αφηνόταν στην ενότητα Filter Linearization του rePhase αντί χειροκίνητα η διόρθωση του αδέσποτου - ως μη υπαγόμενου σε ηλεκτρονικό κροσάρισμα - βαθυπερατού στα 120 Hz για το δεξί κανάλι.

Δεν παύει όμως το ενδεχόμενο η προσδοκία για χάρακα να γινόταν ...χαρακίρι .

Οι διορθωμένες κρουστικές και βηματικές προκύπτουν υποδειγματικά :
1615752437391.png

1615752514828.png


Διαπιστώνουμε ότι με μικρές σχετικά διορθώσεις στο πεδίο του χρόνου,το σύμπλεγμα δίδρομου δορυφόρου με αυτόνομο sub ανά κανάλι εκπέμπει σαν μονόδρομο.

Χάρη στις μαζεμένες διορθώσεις,η παράσταση ETC μεγεθυμένη μαρτυρά απουσία για το παραμικρό ίχνος πρόωρου κωδωνισμού:
1615752795271.png


Η ίδια παράσταση υπό ανώτερη κλίμακα δείχνει ότι έχει τηρηθεί η ΄΄ελεύθερη ανακλάσεων ζώνη΄΄ γύρω από το MLP ακόμα καλύτερα χάρη στο cross-firing,αφού η πλειοψηφία των έκτοπων πρώιμων ανακλάσεων βρίσκεται πλέον κάτω από τα -30 dB :
1615753142963.png


Μην ξεχνάμε ότι αφορά και σε ολότελα αφρόντιστο οικιακό χώρο...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.660
Όταν ένα setup έχει φτάσει σε τέτοιο επίπεδο την αδιόρθωτη απόκρισή του,η διόρθωση ώστε να γινόταν ΄΄χάρακας΄΄ γίνεται δίκοπο μαχαίρι,αφού θα στόχευε να βελτιώσει κάτι που ήδη ικανοποιεί πολύ χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό.
Το ακριβώς αντίθετο ισχύει, κατά την ταπεινή μου εκτίμηση. :neo:

(χωρίς να απορρίπτω σε καμία περίπτωση το δίκοπο μαχαίρι, διότι μια κακώς εφαρμοσμένη διόρθωση, προφανώς θα οδηγήσει σε υποδεέστερο αποτέλεσμα)

Όταν έχει δοθεί τόση προσοχή και σημασία στην τοποθέτηση, ώστε η αδιόρθωτη απόκρισή του να είναι πρακτικά άριστη και να μην απαιτεί ισοστάθμιση, τότε είναι πραγματική αποκάλυψη η by the book διόρθωση των μικρολεπτομερειών στην εφαρμογή ταργκετ κερβ, αφού αυτή δε θα κοστίσει τίποτα σε δυναμικό εύρος, και θα δώσει μία τέτοια ώθηση, που αν και "λεπτή", θα μετατρέψει ένα απλώς εξαιρετικό σεταπ, σε ανατριχιαστικό έως εξωπραγματικό.

Αντιθέτως, τα αφροντιστα σεταπ, απαιτούν ισοστάθμιση για να γίνουν υποφερτά, και διαλέγεις τι θυσίες θα κάνεις για αυτό το σκοπό.

Δηλαδή, είναι τόσο πιο συγκλονιστικό το αποτέλεσμα της ισοστάθμισης, όσο λιγότερο απαιτείται αυτή. :drinks:

Και ειλικρινά περιμένω η εμπειρία σου από τη διόρθωση του ανωτέρω, να επιβεβαιώσει την εκτίμησή μου αυτή. :)

Τελικά, το δίκοπο μαχαίρι, στην πλειοψηφία των απλών χρηστών, μεταφράζεται ως εξης: όσο πιο σωστό και σωστά στημένο σύστημα διαθέτεις, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη χρήσης του απολύτως καλύτερου δυνατού σοφτγουερ διόρθωσης, ώστε να τελειοποιήσει τα λίγα, χωρίς να χαλάσει τα πολλά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το ακριβώς αντίθετο ισχύει, κατά την ταπεινή μου εκτίμηση. :neo:

(χωρίς να απορρίπτω σε καμία περίπτωση το δίκοπο μαχαίρι, διότι μια κακώς εφαρμοσμένη διόρθωση, προφανώς θα οδηγήσει σε υποδεέστερο αποτέλεσμα)

Όταν έχει δοθεί τόση προσοχή και σημασία στην τοποθέτηση, ώστε η αδιόρθωτη απόκρισή του να είναι πρακτικά άριστη και να μην απαιτεί ισοστάθμιση, τότε είναι πραγματική αποκάλυψη η by the book διόρθωση των μικρολεπτομερειών στην εφαρμογή ταργκετ κερβ, αφού αυτή δε θα κοστίσει τίποτα σε δυναμικό εύρος, και θα δώσει μία τέτοια ώθηση, που αν και "λεπτή", θα μετατρέψει ένα απλώς εξαιρετικό σεταπ, σε ανατριχιαστικό έως εξωπραγματικό.

Αντιθέτως, τα αφροντιστα σεταπ, απαιτούν ισοστάθμιση για να γίνουν υποφερτά, και διαλέγεις τι θυσίες θα κάνεις για αυτό το σκοπό.

Δηλαδή, είναι τόσο πιο συγκλονιστικό το αποτέλεσμα της ισοστάθμισης, όσο λιγότερο απαιτείται αυτή. :drinks:

Και ειλικρινά περιμένω η εμπειρία σου από τη διόρθωση του ανωτέρω, να επιβεβαιώσει την εκτίμησή μου αυτή. :)

Τελικά, το δίκοπο μαχαίρι, στην πλειοψηφία των απλών χρηστών, μεταφράζεται ως εξης: όσο πιο σωστό και σωστά στημένο σύστημα διαθέτεις, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη χρήσης του απολύτως καλύτερου δυνατού σοφτγουερ διόρθωσης, ώστε να τελειοποιήσει τα λίγα, χωρίς να χαλάσει τα πολλά.
Μην κρατάς τον τύπο των λέξεων.Κρίνεται δίκοπο μαχαίρι για κάποιον τελειομανή χαρακτήρα που διακρίνει την ευκαιρία να διόρθωνε ΄΄κατά βούληση΄΄ την παραμικρή απόκλιση...Θα φτάσουμε και στις ακροαματικές εντυπώσεις,εν τω μεταξύ όμως δίνεις ευκαιρία ν'αναφερθεί ότι ένα τρομερό πλεονέκτημα στην παρούσα κατάσταση είναι ότι κατέστη δυνατόν η καμπύλη-στόχος μαζί με την υποχώρηση στη γενική στάθμη να βγει με ολική απώλεια δυναμικού εύρους μονάχα 1-2 dB σε σχέση με την αδιόρθωτη στάθμη αναφοράς.

Ας δούμε στη συνέχεια το διορθωμένο spectrogram :
1615756503823.png


Ενδεχομένως κάποιος να σκεφτεί ότι δεν παρουσιάζει και τρομακτικές διαφορές σε σχέση με το ήδη ΄΄υπερβατικό΄΄ για αφρόντιστο χώρο αδιόρθωτο...Ας παρατηρήσουμε όμως τη διαφοροποίηση όταν η τωρινή μορφή Wavelet αλλάζει σε Fourier εκδοχή...

Αδιόρθωτο:
1615756827934.png


Διορθωμένο:
1615756927400.png



Το δε group delay εμφανίζει μεν σκαλοπάτι στη συχνότητα όπου ισχύει το υψιπερατό φίλτρο από τα sub στους δορυφόρους,αλλά παραμένει ομαλοποιημένο χωρίς έντονες καμπούρες εκατέρωθεν και σταθερά κάτω από το όριο του αντιληπτού :
1615757296730.png
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.660
Τρομερή η διαφορά σε όλη την πρώτη οκτάβα, βγάζει μάτι και στο τυπικό σπεκτρο (0.3" διαφορά), μα στο φουριε το βλέπει και αόματος..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Πάμε τέλος με την απόκριση πλάτους...Εμφανίζεται πρώτο το προφίλ ισοστάθμισης κάτω από τη ζώνη Schroeder για καθένα κανάλι.Υπόψιν ότι οι εικονιζόμενες παραστάσεις στις 4 πρώτες οκτάβες εμφανίζονται υπό την αυστηρότερη δυνατή ανάλυση 1/48 οκτάβας:

Αριστερό:
1615812428620.png


Δεξί:
1615812542344.png


Κατόπιν οι τελικές διορθωμένες αποκρίσεις υπό τα συνήθη χρώματα ύστερα από μικρές πρόσθετες διορθώσεις :
1615812777651.png


Τα εφηρμοσμένα φίλτρα πάνω από τη ζώνη Schroeder επελέγησαν να είναι FIR,διότι εκεί είχε γίνει εξαρχής πλήρης φασική διόρθωση,οπότε δεν έπρεπε να διαταραχθεί.Τα φίλτρα όμως κάτω από τη ζώνη Schroeder επελέγησαν να είναι IIR,διότι οι παραστάσεις από τα αδιόρθωτα group delay δεν εμφάνιζαν χαρακτηριστικές κορυφώσεις,γεγονός που σήμαινε ότι ολόκληρη η ζώνη μπορούσε να θεωρηθεί ΄΄ελάχιστης φάσης΄΄ για το συγκεκριμένο setup,οπότε η εφαρμογή φίλτρων ελάχιστης φάσης θα διόρθωνε περαιτέρω φασικές αποκλίσεις που είχαν μείνει συνειδητά αδιόρθωτες για ν'άποφευγόταν ο παραμικρός πρόωρος κωδωνισμός...

Όσο και να φαίνονται πράγματα που θα γινόταν να διορθωθούν περαιτέρω,από κάποιο σημείο κι έπειτα είναι ανεπιθύμητη η υπέρμετρη εφαρμογή φίλτρων...

Και το τελικό spectrogram ύστερα από τις πρόσθετες διορθώσεις :
Wavelet:
1615813332116.png


Fourier:
1615813431003.png


Στοχεύθηκε ηθελημένα ακόμα πιο ομοιόμορφη πυκνότητα ενέργειας στις πρώτες οκτάβες για να μην ξεχώριζε έστω κι ελάχιστα η έκτοπη από συνιστώσες ιδιορρυθμών...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.660
Τα βάζω δίπλα δίπλα για ευκολία:

Αδιόρθωτο: (ανήθικα άψογο)


Βασική διόρθωση: (φακιν ανμπιλιβαμπλ)


Διορθωμένο: (άντε γειά)


Αυτό είναι το "κερασάκι" στην τούρτα...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Τα βάζω δίπλα δίπλα για ευκολία:

Αδιόρθωτο:


Διορθωμένο:


Αυτό είναι το "κερασάκι" στην τούρτα...
Αυτό που έβαλες πρώτο δεν είναι το εντελώς αδιόρθωτο,αλλά εκείνο ύστερα από τη βασική διόρθωση χωρίς τις μικρές πρόσθετες... :wink:
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το κερασάκι του πώς ακούγεται...Σε στάθμη αναφοράς με σύντομες σε διάρκεια ανόδους έως + 10 dB πάνω στη θέση ακρόασης Επελέγησαν δύο αγαπημένα jazz album που θα φρόντιζα οπωσδήποτε να είχα διαθέσιμα σε συνθήκες επ'αόριστον περιορισμού :




Ένα διαμάντι που εξορύχθηκε πάνω από 40 χρόνια μετά τη δημιουργία του.Keith Jarrett trio με Charlie Haden στο κοντραμπάσο και Paul Motian στη ντραμς live στην Αίθουσα NDR Funkhaus του Αμβούργου...Ο Jarrett εκτός από πιάνο παίζει εδώ διάφορα κρουστά,φλάουτο και σοπράνο σαξόφωνο...
1616092771470.png


O ξεχωριστός χρονισμός των φθόγγων από τον πιανίστα,οι αλυσιδωτές αντιδράσεις αυτοσχεδιασμού και οι αντιστικτικοί διάλογοι με τον Haden ηχούν συγκλονιστικά αποτελώντας αιχμή δόρατος της μοντέρνας jazz...Από χαϊφαϊντελιστικής πλευράς δε έχουμε ένα ΄΄όργιο΄΄ κρουστών...Καστανιέτες,πυρωμένα από τις διαδοχικές κρούσεις πιατίνια και φυσικά...άγρια καμπανάκια.

Μπορεί επιτέλους αυτό το έργο ν'ακούγεται μονορούφι με απόλυτη προσήλωση χωρίς οι υψηλές να γίνονται επίκεντρο προσοχής,ούτε με αρνητικό τρόπο ως προς τη φύση τους (δηλαδή μουντές) αλλά εξίσου σημαντικό ούτε με θετικό τρόπο (δηλαδή έντονα σπινθηροβόλες).Είναι μια κρίσιμη ισορροπία που διακρίνει κατά τη γνώμη μου το ουσιαστικό από το δομημένο για λόγους πρόσκαιρου εντυπωσιασμού hi-end.Δεν μας κάνουν οι υψηλές που προκαλούν άμεσα θαυμασμό....Η φασική συνοχή του setup σε συνδυασμό με το cross-firing στα main δίνει κάθε φορά την έκπληξη ως στοιχείο κβαντικής αβεβαιότητας για την περιφορά που κάνουν τα κουδουνιστά κρουστά μέσα σε μια εκτεταμένη ηχόσφαιρα από το κομμάτι "Everything that Lives Laments"...
Στο συγκεκριμένο κομμάτι παρατηρείται στα σειριακά VUμετρα των τελικών οι απαιτήσεις σε τιμές ισχύος να τριακονταπλασιάζονται σε στιγμιαίες κορυφώσεις,μολονότι οι τελικοί είναι κροσαρισμένοι με υψιπερατό φίλτρο στα 80 Hz...
 
Last edited:



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Jaco Pastorius και μεγάλη μπάντα live στο Avery Fisher Hall στη Νέα Υόρκη το 1982,καλύπτοντας μεταξύ άλλων και συνθέσεις-σταθμούς στη jazz ιστορία...



Συναρπαστικός αυτοσχεδιασμός κι εξωπραγματική άρθρωση στο ηλεκτρικό μπάσο με κομμάτια όπως το "Mr.Fonebone" και απόηχοι από Duke Ellington,Bob Marley,Jimi Hendrix & Miles Davis,διανθισμένα πάντα με αντάξια solo από τα υπόλοιπα μέλη ( Peter Erskine, Bob Mintzer, Othello Molineaux , Randy Brecker ,Toots Thielemans) και την εκπληκτική τεχνική του Jaco να επεκτείνεται στη μουσική διεύθυνση της ορχήστρας...Μ'ένα πλήρως ισορροπημένο setup και διαθέσιμο δυναμικό εύρος η σκηνή ζωντανεύει μπροστά και γύρω από τη θέση ακρόασης ακόμα και σε δικαναλικό format με phantom κεντρικό....O Don Alias παίρνει τα κρουστικά ηνία στο "Okonkole Y Trompa" και η ανάπλαση του περιβάλλοντος στην όλη ηχογράφηση την ανάγει σε ΄΄σκουληκότρυπα΄΄ που μεταφέρει άμεσα στο πραγματικό συμβάν...



Κατόπιν ένα έργο με συνθετητές όπου αν έχουμε ισορροπημένη αναπαραγωγή μπορεί να μπει άνετα στο repeat επί εικοσιτετράωρης βάσης...




Προϋποθέτοντας επάρκεια στην ενέργεια,αντιλαμβανόμαστε τις ανισόρροπες χαμηλές πρώτα με τα αυτιά καθώς ΄΄ζαλίζονται΄΄ με βούισμα από ιδιορρυθμούς. Τις δε ισορροπημένες πρώτα με το σώμα καθώς συντονίζεται με τους φθόγγους...Πού κατατάσσονται επομένως οι χαμηλές καθενός setup ;

Όσο καλύτερα και να ακούγονταν όλα αυτά με upmixing και immersive format,καθένας μας έχει δικές του συνήθειες και προτιμήσεις και αυτό που πρέπει τουλάχιστον να στοχεύει είναι η πιστότερη δυνατή τήρησή τους.


Μένω στο βάθος ιδανικός κι ανάξιος χαϊεντάς
του βινυλίου νοσταλγός και των καυτών των γλόμπων,
θ'αφήνω πάντα το format σε δικαναλικό,
μα σθεναρά αρνούμενος και τη χαρά ενός Kondo

Με του upmixing ταραχή το Trinnov και τα malt
θ'ασχολείται πάντοτε περήφανα η παρέα,
κι εγώ νηφάλιος πάνω από REW με spectro και RT,
θα λογαριάζω πώς να βγει η απόκριση μοιραία

Θα πάψω πια γι ακουστικές φροντίδες να μιλώ,
και ρεύματος καλώδια θα έχω ξανά ταιριάξει,
κι η μάνα μου χαρούμενα τους τοίχους θα κοιτά
των διαχυτών νομίζοντας ο πόθος έχει περάσει

Μα ο εαυτός μου κάθε βραδιά σε κρίση πανικού
με ύφος γκουρού σαρκαστικό περιέλιξη θα ζητάει,
κουρδίζοντας τσίπισσα ψυχή αδίκως να ξοδευτεί,
και το immersive με πολλά κανάλια να χτυπάει

Όσο κρυφά και αν κουβαλώ δυό Γκέτχαρντ την αγορά
στημένων σε άντρο ερημικό στις μακρινές Ινδίες,
σαν καναλάρχης θα φανώ με Γιάμι στη σειρά
να ψέλνω του δικάναλου ανύπαρκτες κηδείες
 
Last edited:



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.157
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top