1. Καλώς ήρθατε στο AVsite! Ελάτε στην παρέα μας κάνοντας εγγραφή!
    Απόκρυψη ανακοίνωσης

ΕΝΕΡΓΑ ΗΧΕΙΑ VS ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΗΧΕΙΑ

Συζήτηση στο φόρουμ 'ΗΧΕΙΑ' που ξεκίνησε από το μέλος stavrosz, στις 2 Δεκεμβρίου 2018.

  1. editor

    Εγγραφή:
    14 Ιουνίου 2014
    Μηνύματα:
    447
    Likes:
    546
    Τα παραπανω θα πρεπει να τα εχεις ακούσει όχι να τα εχεις διαβάσει..
    Μια συμπιεσμένη ζώνη όσο και να την ενισχυσεις παραμένει μια ζώνη συμπίεσης.
     
  2. Alex_Zapantis

    Εγγραφή:
    20 Δεκεμβρίου 2009
    Μηνύματα:
    2.870
    Likes:
    2.247
    Το να μην καταλαβαίνεις χριστό και να γράφεις τη μία ανοησία μετά την άλλη, είναι απλά αστείο (όταν δεν είναι εκνευριστικό).
    Το να μην καταλαβαίνεις χριστό και να γράφεις τη μία ανοησία μετά την άλλη, εν είδη σοφού αποφθέγματος, ανήκει στη σφαίρα της γελοιότητας. :fuckyou::gotcha::rofl:


    Γεια σου ρε editor με τις σοφίες σου. :laugh:

    https://www.avsite.gr/forum/threads/floyd-toole-Ένα-βίντεο-που-πρέπει-να-δεις-ολοκληρο.160161/




    Spot the difference:


    https://www.avsite.gr/forum/threads/hifi-race-nέο-audiophile-περιοδικό-του-Διαδικτύου-Πάρις-Κωτσής-et-al.45429/



     
    #322 Alex_Zapantis, 6 Δεκεμβρίου 2018
    Last edited: 6 Δεκεμβρίου 2018
    alexis, AKARL, costas EAR and 4 others like this.
  3. Bhutia

    Bhutia Hidden Guru
    Editor

    Εγγραφή:
    28 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    8.383
    Likes:
    11.660
    ...κατά την ακρόαση σε χαμηλές στάθμες και υπό συνθήκες χαλαρότητας,όπου ή εγγενής έμφαση στην απόδοση μεσαίων οκτάβων και άρτιων αρμονικών τους από ένα ολιγόβατο μηχάνημα με τη συναφή κυκλωματική απλότητα θα καταλαμβάνει ακόμα μεγαλύτερο κομμάτι της αντιληπτικής πίτας.αφού η ανάδειξη των φασματικών άκρων θα είναι από φυσικού της υποχωρημένη.Γι αυτό και το ρυθμιστικό ΄΄Loudness΄΄ σε ένα τέτοιο σενάριο θα ήταν εξοβελιστέο στη συνείδηση του χρήστη.:sneaky:

    ...και ν'ακούγεται εξίσου ζωηρό σε χαμηλές στάθμες και υπό συνθήκες χαλαρότητας όπου θα ήταν αναγκαία εδώ η τονική πληρότητα στα άκρα του φάσματος,αλλά γι αυτό θα έπρεπε να μεσολαβεί στο σήμα κάποιο κυκλωματικό λογισμικό που θα εξισορροπεί την Ακουστότητα (Loudness) δεδομένου σήματος ως προς τα άκρα του φάσματος σε συνάρτηση προς τη στάθμη.

    Ρόλο τέτοιου ρυθμιστικού στα εκλεκτά ενεργά ηχεία παίζουν τα τριμεράκια για την προσαρμογή απόκρισης στις διαφορετικές ζώνες του φάσματος.
     
    #323 Bhutia, 6 Δεκεμβρίου 2018
    Last edited: 6 Δεκεμβρίου 2018
    christos77, costas EAR and Dimifoot like this.
  4. haris1308

    haris1308 Грязный Харис * Смурфикοф Эксперт Πомощник

    Εγγραφή:
    26 Ιανουαρίου 2012
    Μηνύματα:
    9.354
    Likes:
    12.784
    Ορίστε!
    Μα τι πάθατε και με φωνάζετε ,μια εσυ και μια ο μπούτχιας...αμάν πχια!
     
  5. Bhutia

    Bhutia Hidden Guru
    Editor

    Εγγραφή:
    28 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    8.383
    Likes:
    11.660
    Ο Ear πάντως έμοιαζε ν'απευθύνεται συμβολικώς σε όποιον χρήστη ευφραίνεται γενικώς με τις ...λάμπες (Χαρά + Λάμπα) :p
     
  6. haris1308

    haris1308 Грязный Харис * Смурфикοф Эксперт Πомощник

    Εγγραφή:
    26 Ιανουαρίου 2012
    Μηνύματα:
    9.354
    Likes:
    12.784
    Και' σύ λάμπεις Μπούτχια μου...!:p

     
    kkaram, sterkon, christos77 and 3 others like this.
  7. Bhutia

    Bhutia Hidden Guru
    Editor

    Εγγραφή:
    28 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    8.383
    Likes:
    11.660
    Κατά προτίμηση...στο σκοτάδι.:tongue:
     
  8. melina

    melina Unabomber

    Εγγραφή:
    27 Ιουλίου 2007
    Μηνύματα:
    14.151
    Likes:
    19.236
    Με εκείνα και με τα άλλα εγώ καταλαβαίνω ότι πρέπει να χαλάσουμε ένα σκασμό λεφτά για να φτιάξουμε ένα σύστημα που θα παίζει σε στάθμες ικανές να αναπαραγάγουν ένα πρόγραμμα σε συνθήκες ζωντανής ακρόασης και την ίδια στιγμή η έκθεση μας σε τέτοιες στάθμες θα μας προκαλεί απώλεια ακουστικής ικανότητας. Αυτή με τη σειρά της θα μας αναγκάσει προκειμένου να ακούμε όπως ακούγαμε πριν να δώσουμε ακόμα περισσότερα χρήματα ώστε το σύστημα να παίζει ακόμα πιο δυνατά, καθαρά και ασυμπίεστα προκαλώντας παράλληλα περαιτέρω ακουστική βλάβη και ούτω καθεξής μέχρι του σημείου που ή δεν θα ακούμε τίποτα πλέον ή δεν θα έχουμε άλλα λεφτά.
    Εν προκειμένω θα πρότεινα μια πιο συντηρητική προσέγγιση όπου ένα σύστημα θα είναι ικανό να αποδώσει σωστά σε μέση στάθμη στη θέση ακρόασης το πολύ 85 dΒ και με ένα headroom 20dB για στιγμιαίες εξάρσεις το οποίο δεν θα μας προκαλέσει ανήκεστες οικονομικές και ακουστικές βλάβες οπότε και θα το χαρούμε για πολύ περισσότερο καιρό.
    my2cents :D
     
  9. Elias K.

    Εγγραφή:
    9 Αυγούστου 2004
    Μηνύματα:
    148
    Likes:
    426
    Σωστός - κάλιο πλούσιος και υγιής / παρά φτωχός και ..κωφός
     
  10. Bhutia

    Bhutia Hidden Guru
    Editor

    Εγγραφή:
    28 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    8.383
    Likes:
    11.660
    Πλην όμως μια τέτοια προδιαγραφή θ'ανταποκρινόταν μονάχα στη ζώνη των μεσαίων οκτάβων.Και με τα άκρα του φάσματος ν'αναπτύσσουν ανεπαρκείς απαραμόρφωτες στάθμες,η τονική ισορροπία και η αληθοφάνεια πάνε...περίπατο.

    Ανεξάρτητα δε του βαθμού συμπίεσης που θα έχει εφαρμοστεί σε μια παραγωγή,η τονική ισορροπία θα είναι δεδομένη και οφείλει να μην παραβαίνεται κατά την αναπαραγωγή από δεδομένο ηχοσύστημα (υψηλής πιστότητας)...:D

    Bhutia Law 2 : Η αληθοφάνεια και η στερεοφωνική απεικόνιση περνάνε από τη διατήρηση της τονικής ισορροπίας κατά την αναπαραγωγή,ανεξάρτητα από την εγγενή συμπίεση στο αναπαραγόμενο σήμα.
     
    #330 Bhutia, 6 Δεκεμβρίου 2018
    Last edited: 6 Δεκεμβρίου 2018
  11. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος Moving Coil Lover
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    23.748
    Likes:
    22.513
    Επί του θέματος.

    Ασχέτως προτιμήσεων του καθενός, υπάρχουν αντικειμενικές παράμετροι που οφείλουν να μην παραμελούνται.

    Πήραν λόγου χάριν κάποιοι φίλοι από δω το γνωστό 310Α να το ακούσουν σπίτι τους.
    Σε μεγάλο, ευρύχωρο σαλόνι.
    Στα 2,5 και 3 μέτρα.
    Χωρίς σαμπ.
    Με ένα 8".
    Με αυτό το μαξ εσπιέλ στο 1 μέτρο:

    [​IMG]

    Πλάκα κάνουμε, έτσι;
    Αστειευόμαστε δηλαδή, ε;

    Εντελώς.

    Η θεωρία όλα αυτά τα προβλέπει, και η πράξη (ακρόαση) υποχρεωτικά τα επιβεβαιώνει, δε γίνεται αλλιώς.

    Η γνώση των απλών βατών τεχνικών αυτών παραμέτρων, σε καθοδηγεί στο στήσιμο ενός σοβαρού και προβλεπόμενου αποτελέσματος.

    Αυτό το θρεντ είναι θησαυρός γνώσης.

    Βλέπετε πιθανώς με άλλο μάτι κάποια σχόλια:

    "ΟΜΩΣ σε δύσκολα περάσματα κλασσικής μουσικής έδειχνε να φθάνει στα όρια του.
    Η σκηνή "μάζευε" και η ευκρίνεια χανόταν. Ίσως μετά το στρώσιμο να "στρώσουν" σε αυτο τον τομέα (αν και τα ίδια διάβασα και στο νημα στο gearslutz)
    (ο Dapost κάτι έλεγε για σαμπ που θα μείωνε τις παραμορφώσεις... ποιος τον ακουγε?)"

    "Στο off το σαμπ, τρανζιστοράκια γίνονταν ξαφνικά τα 310."

    "Σε χαμηλή συνολική στάθμη ακρόασης, σε κομμάτι που το σαμπ θα έδινε στιβαρά τον παλμό, με σκέτα τα ηχεία σε full-range σήμα ο παλμός βγαίνει συγκριτικά σαν κλανιά, ίσα που θολώνει ανώφελα. Και αυθόρμητα θες δεν θες ανεβάζεις ένταση για να αντισταθμίσεις την αδυναμία στο χαμηλό ή/και παλεύεις μάταια με το ΕQ.

    Με το σαμπ και τα ηχεία στα 80Hz, μένει να επιλέξεις μόνο την ένταση που θες από το καθαρό μπάσο που προσφέρει το σαμπ. Είτε θέλεις λίγο είτε πολύ μπάσο, θόλωμα δεν υπάρχει."


    Εγώ στο χώρο του φλας (24τμ) δεν το άντεξα ούτε μισό λεπτό χωρίς σαμπ, εντελώς τρανζιστοράκι, άδειο κι άχρηστο. Αναμενόμενο φυσικά!

    Αυτό το "αναμενόμενο" για μένα, ε, για κάποιους άλλους δεν ήταν και τόσο αναμενόμενο... Οπότε γίνονται χαοτικά σφάλματα, όχι γιατί φταίνε τα μηχανήματα, ούτε γιατί δεν έγιναν (ή έγιναν) ακροάσεις. Γιατί δεν υπάρχει γνώση.
     
  12. melina

    melina Unabomber

    Εγγραφή:
    27 Ιουλίου 2007
    Μηνύματα:
    14.151
    Likes:
    19.236
    το 85 db που έβαλα (ψιλοαυθαίρετα αλλά και ψιλοσχετικά με το link που έβαλα) δεν σημαίνει ότι δεν θα ακολουθούσε τις καμπύλες ακουστότητας που αναφέρθηκαν παραπάνω ώστε να ακούγονται και τα μπάσα σωστά και τα πρίμα όπως πρέπει.
    Δηλαδή αν πάρουμε τη καμπύλη των 80 fons βλέπω ότι στα 30Hz θέλουμε 110dB (τα οποία δεν νομίζω ότι προκαλούν ακουστική βλάβη, ρήξη σπλήνα ίσως σε πολύωρη συνεχή έκθεση :laugh: ) και 90+ db στα 10Κ (εκεί που οι χομσινεματζήδες κάνουμε roll off για να μην μας ξυρίζουν τα αυτιά οι σφαίρες :laugh:).
    Συνθήκες δηλαδή που ένα μέτριου κόστους πολυκάναλο σύστημα τις έχει άνετα.
     
  13. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος Moving Coil Lover
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    23.748
    Likes:
    22.513
    Αυτό σου κάνει ρε άσχιετε;:p

    [​IMG]

    Διαβάστε.
    Κάνει καλό.
     
    Zizik, Dimifoot, Bhutia and 1 other person like this.
  14. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος Moving Coil Lover
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    23.748
    Likes:
    22.513
    Το μεγαλύτερο κόλπο όλων, είναι πως δίνει την εντύπωση ένα ηχοσύστημα ότι παίζει πολύ πιο δυνατά, με ελάχιστο μπούστ των φόνς, με λίγο πείραγμα στο χιλιόκυκλο, που σχεδόν δε φαίνεται από κανένα μετρητικό.

    Αλλά θα σας μπλέξω αν σας λέω και τέτοια, ε;:D

    (Πρόκειται για μελέτες της Siemens παρακαλώ. Πολύ βαθειά νερά...)
     
    Dimifoot likes this.
  15. Bhutia

    Bhutia Hidden Guru
    Editor

    Εγγραφή:
    28 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    8.383
    Likes:
    11.660
    Φαντάζομαι πως εννοείς σύστημα αποτελούμενο από ενεργές μονάδες και στιβαρά sub,χωρίς κοινή πηγή παροχής ενέργειας για τα επιμέρους κανάλια - όπως θα ίσχυε το τελευταίο με κάποιον πολυκάναλο ολοκληρωμένο.
     
  16. Costas Coyias

    Costas Coyias Ημίθεος
    Administrator

    Εγγραφή:
    27 Αυγούστου 2004
    Μηνύματα:
    21.946
    Likes:
    9.191

    Βάλε!
     
    costas EAR and Bhutia like this.
  17. melina

    melina Unabomber

    Εγγραφή:
    27 Ιουλίου 2007
    Μηνύματα:
    14.151
    Likes:
    19.236
    Ναι... αν και αυτό είναι το ζητούμενο του προηγούμενου ερωτήματος που έθεσα στη ροή της συζήτησης όπου με τις μέχρι τώρα διευκρινίσεις νομίζω γίνεται ακόμα πιο συγκεκριμένο καθώς ξεκαθαρίζει και το θέμα της στάθμης.
    Νομίζω ότι η reference γραμμή στα 80 fons είναι η πιο σωστή προσέγγιση για το σύστημα που περιγράφω ως ζητούμενο.
     
  18. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум и Бухара
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    9.923
    Likes:
    17.237
    Ναι ρε άσχιετε, μου κάνει :p:
    This means that one does not need to worry about the frequency response curves as shown in the Fletcher-Munson plots at all. With music recordings this ‘effect’ is already incorporated INTO the music recording.

    Αυτό λέω :D
     
    kkaram, Zizik, Bhutia and 1 other person like this.
  19. Petros_Dalipis

    Εγγραφή:
    31 Αυγούστου 2008
    Μηνύματα:
    6.166
    Likes:
    1.619
    Απλά πρέπει να πάρει ενεργά με απόδοση έως 118 dB και υπογούφερ έως 130. Καήκαμε...
     
  20. haris1308

    haris1308 Грязный Харис * Смурфикοф Эксперт Πомощник

    Εγγραφή:
    26 Ιανουαρίου 2012
    Μηνύματα:
    9.354
    Likes:
    12.784
    Και εις ό,τι αφορά τους χαιεντάδες....they fought the law and the law won....

     

Μοιραστείτε τη σελίδα