Είναι οι νέοι ενισχυτές καλύτεροι ?

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.920
Reaction score
90.077
Απο που και πανω ειναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ μη διακριτο απο εναν ακροατη ?
Με ακουστικά; Ή με ηχεία σε δωμάτιο; ;)

Το 120 SINAD ισούται με THD+N 0,0001%
Το 100 SINAD ισούται με THD+N 0,001%
Το 80 SINAD ισούται με THD+N 0,01%

Πόσο νομίζετε πως ακούτε;
Πόσο έχει το ηχείο; Σε ποιον χώρο;
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.032
Reaction score
59.946
Ένας υψηλής ποιότητας ενισχυτής πρέπει να είναι ψυχαναγκαστικά διάφανος (transparent).
Πως με τη διόρθωση δύο λέξεων μπορούν κάλλιστα να λήγουν κάποια φιλοσοφικά ζητήματα στην υψηλή πιστότητα... :sneaky:
 

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Ένα ακόμα νήμα που καπελώθηκε, άντε μπράβο παιδιά κάντε την δουλειά σας όπως ξέρετε, και μην ξεχάσετε να γράψετε στα κοινωνικά νήματα που κινούνται τον τελευταίο καιρό,

καλή χρονιά να έχουμε
 


Μηνύματα
2.717
Reaction score
5.847
Αγαπητέ mucicfanatic εγώ ανέφερα 2 σύγχρονους ενισχυτές και έναν εικοσαετίας, όχι 80s που δεν γνωρίζω διότι δεν κατέχω τετοια συσκευή. Πιο κάτω εχω και τα λινκς με τις μετρήσεις ,διαφέρουν από αυτά που δίνουν οι κατασκευαστές κάπως. Όντως και φετιχιστές είμαστε και ματάκηδες και μηχανάκηδες ή μάλλον μηχανόφιλοι κατά το μουσικόφιλοι που λέει ο αγαπητός costas αλλά και μουσικόφιλοι, οι πιο πολύ σαν τέτοιοι ξεκινήσαμε.

https://www.i-fidelity.net/testberichte/high-end/hegel-h120/seite-5.html

https://www.stereophile.com/content/arcam-diva-a85-integrated-amplifier-measurements

https://www.stereophile.com/content/exposure-3010s-integrated-amplifier-measurements

αν κάποιος διάβαζε μόνο αυτά τι θα μπορούσε να αποκομίσει χρήσιμο? θα γλύτωνε πχ την αγορά ενός νέου ενισχυτή όντας σίγουρος ότι δεν είναι καλύτερος του παλιού ?
Προσπαθώντας να απαντήσω στην ερώτηση του θέματος: "Είναι οι νέοι ενισχυτές καλύτεροι;"
....ναι, αν έχουν μεγαλύτερη ισχύ και δεκάδες φορές χαμηλότερη παραμόρφωση από κάποιον παλαιότερο ενισχυτή, τότε ναι είναι καλύτερος ο νέος.
Διαφορετικά (αν αντιστρέψουμε τα δεδομένα) είναι καλύτερος ο παλιός...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.569
Το Sinad στη λιστα του ξεκιναει απο το 43 και φτανει στο 122.
Απο που και πανω ειναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ μη διακριτο απο εναν ακροατη ?
Για το θέμα αυτό, έκανα μια σχετική φασαρία και στου Αμίρ. :lol:

Αφού δεν έχει νόημα πάνω από ένα σημείο, τι ασχολείται;

Πάνω από 100, δεν έχει κανένα νόημα για κανένα σεταπ, και δε θα έχει, ποτέ.
Και μιλάμε για το καλύτερο σεταπ του πλανήτη στον καλύτερο χώρο του πλανήτη.

Για ακουστικά έχω μια αμφιβολία, δε νομίζω, αλλά ας αφήσω να αιωρείται μια αμφιβολία πως ίσως να χρειαστεί και λίγο παραπάνω, που μπα, μλκιες. :gotcha:

Για το δικό μου το στέρεο, που απέχει πολύ από το τέλειο που έγραψα πριν, θεωρώ απολύτως άχρηστο σιναντ 90, εντελώς άχρηστο όμως.

Για τα περισσότερα "καλά" στέρεα στα σαλόνια, το 80 είναι η υπερβολή της υπερβολής, άχρηστο εντελώς.

Για τα απλά στέρεα του κόσμου, ένα 50-60 είναι μια χαρά, φτάνει και περισσεύει.

ΥΓ. Ένα πικάπ, ως πηγή, τι σιναντ να βγάζει; 40-50 υποθέτω, και μάλλον λέω πολλά. Όχι, δε φτάνει 50.
 

Μηνύματα
263
Reaction score
71
Τώρα η συζήτηση άνοιξε αλλά εγώ θα κλείσω από μέρους μου λέγοντας ότι εγώ ήμουν αντίθετα heavily biased να ακούσω και κυρίως να απολαύσω καλύτερα τα καινούρια αποκτήματα και να στείλω τον Arcam στη σοφίτα στο δεύτερο σύστημα. Ομως εξεπλάγην για το αντίθετο. Τώρα με αφορμή όλη τη συζήτηση υποθέτω ότι το μηχανάκι αυτό έχει εξαιρετικές προδιαγραφές (και μετρήσεις) και αν βρεί αντίστοιχα συνοδά κελαηδάει. Το ίδιο συνέβη όταν πριν χρόνια του είχα κουμπώσει ένα Triangle Titus που με άλλους ενισχυτές άκουγες άγρια πρίμα κλπ και το είχα για μέτριο ηχείο. Αν είχα λάβει υπόψη και τις μετρήσεις και τις κριτικές τις τότε (που δεν επαναλήφθηκαν επ ουδενί για τους επόμενους ενισχυτές της εταιρίας για να απαντήσω στον συμφορουμίτη που διέθετε μεταγενέστερο μοντέλο) θα ήμουν πολύ πιο διστακτικός να μπώ σε νεα έξοδα. Τώρα το έμαθα με τον άλλο τρόπο. Ευχαριστώ όσους έγραψαν με αφορμή το ποστ μου.
 

D

deleted user 10898

Guest
Ένα ακόμα νήμα που καπελώθηκε, άντε μπράβο παιδιά κάντε την δουλειά σας όπως ξέρετε, και μην ξεχάσετε να γράψετε στα κοινωνικά νήματα που κινούνται τον τελευταίο καιρό,

καλή χρονιά να έχουμε
Ο κύριος με τα harbeth ρώτησε κάτι συγκεκριμένο για ενισχυτές. Του απάντησα τι λέει ο κατασκευαστής. Δύο τρεις άνθρωποι πιο γνωρίζουν λίγο παραπάνω από εμένα ανέλυσαν και εξήγησαν γιατί συμβαίνει αυτό που λέει ο shaw. Και μετα, βγαίνει ο χαιεντας και αντί να διαβάσει να ξεστραβωθει γράφει πως το νημα καπελωθηκε. Και επειδή έχει μηδενική ικανότητα να απαντήσει με επιχειρήματα γράφει και υπονοούμενα για "δουλειες". Την επόμενη φορά θα φύγεις χωρίς προειδοποίηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.569
βγαίνει ο χαιεντας και αντί να διαβάσει να ξεστραβωθει γράφει πως το νημα καπελωθηκε
Φυσικά, τι περίμενες;
Να περάσει χαλαρά το "καπέλωμα" του Χάι Ενδ ή μήπως περίμενες να κάτσουν να διαβάσουν οι χαϊεντάδες; :lol:

Στο πικάπ που λέτε, το σιναντ θα βγει στην έξοδο του φόνο στεϊτζ, και θα είναι η διαφορά στάθμης από τη στάθμη θορύβου από την ανάγνωση της κεφαλής στα ήσυχα αυλάκια του δίσκου συν τα χρατς χρουτς, μέχρι τα πικς, συν τις παραμορφώσεις, δηλαδή έχουμε τους θορύβους του μέσου ενισχυμένους με την ισοσταθμιση Ρία και ενισχυμένους με το gain του phono, συν τους θορύβους του σταδίου φόνο στεϊτζ συν τους θορύβους ανάγνωσης από στατικό και σκουπίδια, συν τις παραμορφώσεις αμφοτέρων. Ένα 30-αρι σιναντ στα περισσότερα σεταπ.
Για να το αντιληφθείτε στην πράξη το θόρυβο επιφάνειας, είναι μέχρι κει που θα πάει το βολιουμ για να αρχίσετε να ακούτε το θόρυβο ανάγνωσης των κενών περιεχομένου αυλακιών, ή μέχρι κει που θα ακουστεί ένα σκρατς σκρους.

Είναι γελοίων δυνατοτήτων σιναντ το μέσο.

Βέβαια, μια χαρά ακούς τη μουσική σου, η χαρά του μουσικόφιλου, παίζεις και με τα εξώφυλλα.


Από την άλλη, για να αντιληφθείς σιναντ 80 από ένα Ντακ που έχει θορύβους λόγω τροφοδοτικού στους 25 και 50 κύκλους (δύο spikes παραγώγων θορύβου εκεί) θα πρέπει ο θόρυβος αυτός να ενισχυθεί τόσο πολύ ώστε να ξεπεράσει το κατώφλι ακουστοτητας, δηλαδή να φτάσει τα 100-φευγα ντεσιμπέλ, αλλά σε εκείνη τη στάθμη, η μουσική θα παίζει στα 180-φευγα ντεσιμπέλ, δηλαδή πιο δυνατά από αεροπλάνο. :lol:

Γενικά σε ένα Ντακ, όταν πας το βολιουμ κοντά στο τέρμα, ακούς λίγο φύσημα. Ε, αυτό είναι που θα καθορίσει το εύρος του σιναντ, και βέβαια είναι εντελώς μη ακουστό όταν παίζει μουσική.

Στο πικάπ βέβαια, δε χρειάζεται ούτε για πλάκα να σηκώσεις πολύ το βολιουμ για να ακούσεις τα κενού περιεχομένου αυλάκια τι φασαρία κάνουν. Είναι αστείο..

Ακόμα και σε ένα πικάπ, που έχει σιναντ 30, όταν παίζει μουσική, με δυναμικό εύρος γύρω στα 50-60 ντεσιμπέλ, ο θόρυβος αυτός καλύπτεται από την μουσική, και σε στάθμη χαλαρή στα 70-80 ντεσιμπέλ, θα βρίσκεται στα 40-50 ντεσιμπέλ, μασκινγκ θα υπόκειται ο θόρυβος, απλώς θα τον ακούς στα ήσυχα περάσματα μεταξύ των κομματιών, καθώς τα 40-50 ντεσιμπέλ είναι χαμηλή στάθμη μεν, αλλά ακούγεται.

Όλοι ακούν το θόρυβο στα αυλάκια ηρεμίας μεταξύ των κομματιών σε ένα δίσκο βινυλίου, αλλά δε τους ενοχλεί όταν παίζει μουσική.

Ο θόρυβος περιβάλλοντος συνήθως βρίσκεται στα 20-30 ντεσιμπέλ στα περισσότερα νορμάλ σπίτια (υψηλότερος σε πολλά σπίτια μέσα στην πόλη), πολύ σπάνιο να είναι 15-20 και τραγικά σπάνιο να πλησιάζει τα 10.


Ας το δούμε αλλιώς: μελετώντας το χρήσιμο δυναμικό εύρος στην οικιακή αναπαραγωγή, και κάντε ένα κόπο να διαβάσετε το θρεντ που άνοιξα περί δυναμικού εύρους, καταλήγω στο συμπέρασμα πως το μέγιστο δυναμικό εύρος που μπορούμε να αναπαράγουμε σπίτι μας είναι το πολύ 70-75 ντεσιμπέλ. Άρα, ένα σιναντ 80 είναι υπεραρκετό.

Βεβαίως πρέπει να δώσουμε πολλά λεφτά σε ηχεία και ακόμα περισσότερα σε σαμπ για να μπορούμε να φτάσουμε 75 ντεσιμπέλ δυναμικού εύρους, και μιλάμε για στάθμες που θα ξεπερνάνε τα 120 ντεσιμπέλ χαλαρά στις πρώτες οκτάβες.

Άντε γεια.

Τα τυπικά καλά στέρεα των χαϊεντάδων στα σαλόνια, ποτέ δε θα φτάσουν 65 ντεσιμπέλ δυναμικού εύρους, ούτε για ανέκδοτο δε το λες.


Κοινή παραδοχή είναι πως σιναντ 100 και άνω, είναι απολύτως άχρηστο, ενώ το απολύτως μέγιστο θεωρητικό άνω όριο για φανταστικές συνθήκες σεταπ και ακρόασης (μη επιτεύσιμες) είναι το 120.

Ταυτόχρονα, το απολύτως μέγιστο σε στάθμη SPL για ακροάσεις θεωρείται στην πρώτη οκταβα και κάτω από αυτήν, τα 135 ντεσιμπέλ. Να σας δω να βγάζετε 135 ντεσιμπέλ στους 10 κύκλους, κι όποιος είναι μάγκας και στους 5, κι ας πεθάνω. :gotcha:

Για να εξηγούμαι: 135 μέγιστη στάθμη με θόρυβο ηρεμίας 15 ντεσιμπέλ, μας βγάζει 120 ντεσιμπέλ δυναμικό εύρος, άρα σιναντ 120 μας καλύπτει.

Ακόμα κι εκεί όμως, μιλάμε μόνο για μπάσα. Διότι στα μεσαία πάνω από 100 Φον (δηλαδή 100 ντεσιμπέλ) δεν αντέχει κανένας άνθρωπος, άρα μείον θόρυβο ηρεμίας, ένα 85-αρι σιναντ αρκεί για στάθμες που θα ματώσουν τα αυτιά σου.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.449
Reaction score
6.712
Συμπέρασμα άσχετου μετά τα γραφόμενα......

Αν σε τρώει η τσέπη αγόρασε δίσκους θα ΑΚΟΎΣΕΙΣ τι πλήρωσες στα μηχανήματα και στα καλώδια μάλλον όχι....

Καλημέρα κ χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.569
Screenshot_20201204_161631_com.android.chrome.jpg


Το αντιληπτό σιναντ στα μπάσα, είναι το εύρος πάνω από το κατώφλι ακουστοτητας σε αυτές τις συχνότητες, και βλέπουμε πως το κατώφλι ακουστοτητας βρίσκεται στα 80 ντεσιμπέλ στους 15 κύκλους και στα ~52 ντεσιμπέλ στους 30 κύκλους, κάτω από αυτές τις στάθμες δεν ακούμε τίποτα.

Με max SPL 135 dB και στις δύο αυτές περιοχές, έχουμε χρήσιμο σιναντ 55 στους 15 κύκλους και 83 στους 30.

Στα μεσαία χρήσιμο σιναντ είναι Μαξ 85.

Θεωρητικά όλα αυτά, και για μέγιστες στάθμες ανήθικες..
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.569
Το ανωτέρω, είναι το απόλυτο κατώφλι ακουστοτητας σε συνθήκες εργαστηρίου για νέους ανθρώπους άριστης ακοής.

Τυπική εικόνα στο κατώφλι ακουστοτητας εδώ, όπου οι 20 κύκλοι βρίσκονται στα ~73 dB, οι 30 στα 60 dB, οι 40 στα 50 dB:


Screenshot_20190928_110507_com.android.chrome~2.jpg


Με μια τυπική στάθμη αναφοράς (που αδυνατεί το 99% των σεταπ του κόσμου να βγάλει):

293427_b7d5f8d2222d0afd1fcee7ed3e4d2d18~2.jpg


Θα αγγίξουμε (μέγιστη στιγμιαία στάθμη) τα 100 Φον (100 ντεσιμπέλ στον 1 χιλιοκυκλο) και θέλουμε 125 στους 16 κύκλους.

Η πράσινη γραμμή των 80 Φον ίσης ακουστοτητας (σε αυτές τις μετρήσιμες spl στάθμες σε όλο το φάσμα αντιλαμβανόμαστε ίση στάθμη 80 Φον) ως μέση στάθμη απαιτείται στη στάθμη αναφοράς:

265267_d976dfaf977dcbb234c541824849ebba~2.jpeg


Και σα να μη φτάνουν όλα αυτά, έχουμε καπάκι και το ταργκετ κερβ.

Με το τυπικό ταργκετ κερβ, 1 ντεσιμπελ ανά οκτάβα, η στάθμη στους 20 κύκλους βρίσκεται κατά 6 ολόκληρα ντεσιμπέλ υψηλότερα από τη στάθμη στον ένα χιλιοκυκλο, δηλαδή στο ήδη φορτωμένο συχνοτικά περιεχόμενο των πρώτων οκταβων των ηχογραφήσεων, δίνουμε άλλα 6 ντεσιμπέλ προβάδισμα στο μπάσο.

6 ντεσιμπέλ είναι δύο διπλασιασμοί ισχύος. Κι αυτά, για να ακούμε φλατ, στη στάθμη αναφοράς. Άμα θες και λίγο μπάσο παραπάνω, γ@μησέ τα μάστορα.

Σιναντ 100 και... Άϊ ρε. :gotcha:

Άμα ήτανε πρόβλημα το σιναντ, κανένας δε θα μπορούσε ούτε να διανοηθεί να ακούσει βινύλιο! :lol: :lol: :lol: :gotcha: :gotcha: :gotcha: :gotcha:

Πόσο μάλλον βινύλιο με ακουστικά! :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:

Το πρόβλημα στην οικιακή αναπαραγωγή είναι το δυναμικό εύρος που δύνανται να αναπαράγουν τα ηχεία μας στις πρώτες 3 οκτάβες. Αν το αντιληφθείτε σωστά αυτό, μετά θα αξιολογήσετε πολύ πιο εύκολα και απλά όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους, συμπεριλαμβανομένης της χρήσιμης τιμής σιναντ, διότι και το σιναντ τα ντεσιμπέλ μετράει, δε μετράει φασόλια ρεβύθια ή μπάμιες που τρώει ο φίλος μας ο ρεβυθούλης.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Αν είχα λάβει υπόψη και τις μετρήσεις και τις κριτικές τις τότε (που δεν επαναλήφθηκαν επ ουδενί για τους επόμενους ενισχυτές της εταιρίας για να απαντήσω στον συμφορουμίτη που διέθετε μεταγενέστερο μοντέλο)
Ναι σαφώς ήταν μεταγενεστερος, ο Α90 αν δεν κάνω λάθος ήταν ο διάδοχος του Α85. Εγώ πάντως δεν αναφέρθηκα σε μετρήσεις, απλά μετέφερα την, απολύτως υποκειμενική και παντελώς άχρηστη για τη εξαγωγή αντικειμενικων συμπερασματων, εμπειρία μου με αυτόν.
Αλλά μια και το έθιξες, ποιες ήταν αυτές οι μετρήσεις που επ'ουδενι δεν επαληθευτηκαν στον Α90;
Δεν το αμφισβητώ, ρωτάω από αληθινή περιέργειά.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.551
Reaction score
3.161
Όταν ακούω flac αρχεία πολλές φορές έχω εκτυπωμένο το εξώφυλλο του αντίστοιχου δίσκου και έτσι έχω δυο σε ένα.
Άρτιο ήχο με εξώφυλλο lp.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.902
Reaction score
33.538
Ας το δούμε αλλιώς: μελετώντας το χρήσιμο δυναμικό εύρος στην οικιακή αναπαραγωγή, και κάντε ένα κόπο να διαβάσετε το θρεντ που άνοιξα περί δυναμικού εύρους, καταλήγω στο συμπέρασμα πως το μέγιστο δυναμικό εύρος που μπορούμε να αναπαράγουμε σπίτι μας είναι το πολύ 70-75 ντεσιμπέλ. Άρα, ένα σιναντ 80 είναι υπεραρκετό.
Για πες όμως. Μόνο το σιναντ έχει σημασία? Οι παραμορφώσεις? (οποιουδήποτε είδους, δεν κατέχω και πολλά, μόνο την αρμονική και την ενδοδιαμόρφωσης έχω ακουστά). Αυτό που λέει ο χαϊεντάς "ν' ακούγεται η Αλεξίου σαν Αλεξίου και όχι σαν Μαρινέλα", μόνο απ' το σιναντ εξαρτάται?
 

P

PMC

Guest
Τυπική εικόνα στο κατώφλι ακουστοτητας εδώ, όπου οι 20 κύκλοι βρίσκονται στα ~73 dB, οι 30 στα 60 dB, οι 40 στα 50 dB:
στο κατώφλι Ακουστοτητας λοιπόν όταν ένα όργανο παράγει 20 κύκλους θα χρειαστεί 73 dB , ένα όργανο που παράγει 30 κύκλους θα χρειαστεί 60 , οι 40 κύκλοι 50db κ.ο.κ

αυτο όμως είναι δίκη μας δουλειά? Θέλω να πω .....εμάς σαν ακροατές τι μας κόφτει ?
υποτιθεται ότι στο cd που έχουμε στα χέρια μας ο μαστερας έχει ισιώσει αυτές της διαφορες ώστε να ακούγονται όλες οι συχνοτητες στην ίδια ένταση και Ισορροπία.....
Για εμάς τι ρόλο παίζουν αυτά ?

πραγματικη απορία είναι και θα ήθελα να μου απαντήσεις ακόμα και αν το θεωρεις ανούσιο.......ευχαριστώ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.032
Reaction score
59.946
στο κατώφλι Ακουστοτητας λοιπόν όταν ένα όργανο παράγει 20 κύκλους θα χρειαστεί 73 dB , ένα όργανο που παράγει 30 κύκλους θα χρειαστεί 60 , οι 40 κύκλοι 50db κ.ο.κ

αυτο όμως είναι δίκη μας δουλειά? Θέλω να πω .....εμάς σαν ακροατές τι μας κόφτει ?
υποτιθεται ότι στο cd που έχουμε στα χέρια μας ο μαστερας έχει ισιώσει αυτές της διαφορες ώστε να ακούγονται όλες οι συχνοτητες στην ίδια ένταση και Ισορροπία.....
Για εμάς τι ρόλο παίζουν αυτά ?

πραγματικη απορία είναι και θα ήθελα να μου απαντήσεις ακόμα και αν το θεωρεις ανούσιο.......ευχαριστώ.
Τα master μπορεί να έχουν ενσωματωμένη την τονική ισορροπία όπως αρμόζει στη στάθμη αναφοράς που ίσχυε ακριβώς πάνω στη θέση επισκόπησης του ηχητικού μηχανικού και στην ενιαία οντότητα ενός φροντισμένου συνήθως χώρου...

Πόσα setup όμως θα ήταν σε θέση να την αναπαραγάγουν με το ενδεδειγμένο της δυναμικό εύρος όταν ακούμε στη δική μας θέση εντός της δικής μας αφρόντιστης ενιαίας οντότητας και σε μέσες συνεχόμενες στάθμες συνήθως μεγαλύτερες...
Για πες όμως. Μόνο το σιναντ έχει σημασία? Οι παραμορφώσεις? (οποιουδήποτε είδους, δεν κατέχω και πολλά, μόνο την αρμονική και την ενδοδιαμόρφωσης έχω ακουστά). Αυτό που λέει ο χαϊεντάς "ν' ακούγεται η Αλεξίου σαν Αλεξίου και όχι σαν Μαρινέλα", μόνο απ' το σιναντ εξαρτάται?

Σου λεν δεν ακούς
το Kondo που για κείνο τόσα έσκασες
ούτε ακούς
τo γλόμπου την πόλωση που ρύθμιζες
Μην τους ακούς
τη ζήλεια βγάζουν πάλι
τους πιστικούς
και ας είν το SINAD χάλι
Να τους το πεις
βινύλια παίζεις πάλι
Μη φοβηθείς
τα ρόδια είναι ζάλη

Δεν το θωρείς
στους πάτους που σου φύγαν πόσα μάθαινες
και τα ντιμπί
στις χαμηλές που έλειπαν πως πάθαινες
Μα τη σκηνή
τώρα θα δεις και πάλι
μες τη σιωπή
τα sub μας φέρνουν ζάλη
Ενισχυτές
όλοι μες το τσουκάλι
όσο ακούς
το hi-end δεν σφάλλει

Μια (αυτ)απάτη που είναι ζάλη... :Α
 
Last edited:

Μηνύματα
3.364
Reaction score
3.523
Τα master μπορεί να έχουν ενσωματωμένη την τονική ισορροπία όπως αρμόζει στη στάθμη αναφοράς που ίσχυε ακριβώς πάνω στη θέση επισκόπησης του ηχητικού μηχανικού και στην ενιαία οντότητα ενός φροντισμένου συνήθως χώρου...

Πόσα setup όμως θα ήταν σε θέση να την αναπαραγάγουν με το ενδεδειγμένο της δυναμικό εύρος όταν ακούμε στη δική μας θέση εντός της δικής μας αφρόντιστης ενιαίας οντότητας και σε μέσες συνεχόμενες στάθμες συνήθως μεγαλύτερες...


Σου λεν δεν ακούς
το Kondo που για κείνο τόσα έσκασες
ούτε ακούς
τo γλόμπου την πόλωση που ρύθμιζες
Μην τους ακούς
τη ζήλεια βγάζουν πάλι
τους πιστικούς
και ας είν το SINAD χάλι
Να τους το πεις
βινύλια παίζεις πάλι
Μη φοβηθείς
τα ρόδια είναι ζάλη

Δεν το θωρείς
στους πάτους που σου φύγαν πόσα μάθαινες
και τα ντιμπί
στις χαμηλές που έλειπαν πως πάθαινες
Μα τη σκηνή
τώρα θα δεις και πάλι
μες τη σιωπή
τα sub μας φέρνουν ζάλη
Ενισχυτές
όλοι μες το τσουκάλι
όσο ακούς
το hi-end δεν σφάλλει

Μια (αυτ)απάτη που είναι ζάλη... :Α
Εγώ παντως από το ταπεινό ηχειακι του xiaomi Αλεξίου ακούω και όχι Μαρινέλλα στο βιντεακι του YouTube. Χαιενταδικο το xiaomi χιχιχι.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.739
Μηνύματα
3.025.821
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Gianni Tab
Top