Είναι οι νέοι ενισχυτές καλύτεροι ?

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.743
Reaction score
32.722
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα απίστευτα δυνατό μηχάνημα. Κάνει ότι θέλεις, αρκεί να του το πεις.
Πως του το λες; Μέσα από τις σκέψεις.
Ότι αποτέλεσμα παίρνουμε στη ζωή έχει ένα pattern και είναι το ίδιο πάντα και παντού.

Σκέψη - Συναίσθημα - Συμπεριφορά - Αποτέλεσμα.

Το απόλυτο πείραμα για το παραπάνω είναι το Nocebo. (Όπως υπάρχει το placebo, υπάρχει και το nocebo).

Στο nocebo λοιπόν (οι γιατροί τα ξέρουν καλύτερα από εμένα), ένα άτομο είναι ικανό να ζήσει, να βιώσει, ακόμα και να δημιουργήσει τις παρενέργειες ενός φαρμάκου, ακόμα και αν αυτό που το έδωσαν είναι σουπερμαντολίνη.

Το κατάφερε γιατί το είχε στο μυαλό του (ΣΚΈΨΗ), Ο φόβος για αυτές τις παρενέργειες ήταν τόσο δυνατός (ΣΥΝΑΊΣΘΗΜΑ), που το μυαλό κατάλαβε ότι αυτό συμβαίνει πραγματικά. Έτσι έδωσε τις κατάλληλες εντολές στο σώμα (ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ), να αντιμετωπίσει αυτό που δεν υπάρχει.
Ο εγκέφαλος όμως όσο καταπληκτικό και να είναι σαν μηχάνημα έχει μια αδυναμία. Δεν καταλαβαίνει αν αυτό που ζει είναι πραγματικό ή φανταστικό. Για αυτός το (ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ) είναι το ίδιο.

Κάτσε τώρα εσύ να διαβάζεις reviews και να ακούς διαφορές.

Ανοίξτε κανένα βιβλίο ψυχολογίας αντί για τα reviews. Εκεί θα καταλάβετε γιατί δεν πρέπει να γίνεται όλο αυτό που γίνεται εδώ και 4 σελίδες.
Και αν τα έχουν γράψει τόσες φορές εδώ μέσα. Θαυμάζω το κουράγιο τους. Τα ίδια και τα ίδια.

Το Πάθημα είναι εγγυημένο.
Το Μάθημα είναι επιλογή.

:drinks:
 

Μηνύματα
263
Reaction score
71
Αγαπητέ Haris δεν αναφέρομαι στις μετρήσεις αλλά στις εγκωμιαστικές κριτικές ότι δεν επαναλήφθηκαν εβερ. Από ότι είχα διαβάσει αλλά και εν μέρει ακούσει διαθέτοντας για διενύσχυση τότε τον τελικό ΑRCAM P-90 που είναι ουσιαστικά ιδιος με τον Α-90 χωρίς τα προενισχυτικα στάδια. Αν θυμάμαι ο διάδοχος τσιτώθηκε στα 'άκρα' να γίνει πιο αποδεκτός από την Αμερικάνικη αγορά βασιζόμενοι στην φήμη του προκατόχου του βλ σχετική ρεβιού του A-85 στο ''Soundstage". Μετρήσεις του Α-90 δεν εχω βρεί.
 

Μηνύματα
816
Reaction score
1.599
Τα master μπορεί να έχουν ενσωματωμένη την τονική ισορροπία όπως αρμόζει στη στάθμη αναφοράς που ίσχυε ακριβώς πάνω στη θέση επισκόπησης του ηχητικού μηχανικού και στην ενιαία οντότητα ενός φροντισμένου συνήθως χώρου...
Όχι απαραίτητα:

Κατά τη διαδικασία του mastering, ειδικά σε περιπτώσεις έργων μαζικής κατανάλωσης, μάλλον λαμβάνονται υπ' όψιν οι δυνατότητες ενός τυπικού σετάπ και όχι ενός audiophile, και ο μηχανικός κάνει τις αντίστοιχες επιλογές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.743
Reaction score
32.722
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένα απίστευτα δυνατό μηχάνημα. Κάνει ότι θέλεις, αρκεί να του το πεις.
Πως του το λες; Μέσα από τις σκέψεις.
Ότι αποτέλεσμα παίρνουμε στη ζωή έχει ένα pattern και είναι το ίδιο πάντα και παντού.

Σκέψη - Συναίσθημα - Συμπεριφορά - Αποτέλεσμα.

Το απόλυτο πείραμα για το παραπάνω είναι το Nocebo. (Όπως υπάρχει το placebo, υπάρχει και το nocebo).

Στο nocebo λοιπόν (οι γιατροί τα ξέρουν καλύτερα από εμένα), ένα άτομο είναι ικανό να ζήσει, να βιώσει, ακόμα και να δημιουργήσει τις παρενέργειες ενός φαρμάκου, ακόμα και αν αυτό που το έδωσαν είναι σουπερμαντολίνη.

Το κατάφερε γιατί το είχε στο μυαλό του (ΣΚΈΨΗ), Ο φόβος για αυτές τις παρενέργειες ήταν τόσο δυνατός (ΣΥΝΑΊΣΘΗΜΑ), που το μυαλό κατάλαβε ότι αυτό συμβαίνει πραγματικά. Έτσι έδωσε τις κατάλληλες εντολές στο σώμα (ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ), να αντιμετωπίσει αυτό που δεν υπάρχει.
Ο εγκέφαλος όμως όσο καταπληκτικό και να είναι σαν μηχάνημα έχει μια αδυναμία. Δεν καταλαβαίνει αν αυτό που ζει είναι πραγματικό ή φανταστικό. Για αυτός το (ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ) είναι το ίδιο.

Κάτσε τώρα εσύ να διαβάζεις reviews και να ακούς διαφορές.

Ανοίξτε κανένα βιβλίο ψυχολογίας αντί για τα reviews. Εκεί θα καταλάβετε γιατί δεν πρέπει να γίνεται όλο αυτό που γίνεται εδώ και 4 σελίδες.
Και αν τα έχουν γράψει τόσες φορές εδώ μέσα. Θαυμάζω το κουράγιο τους. Τα ίδια και τα ίδια.

Το Πάθημα είναι εγγυημένο.
Το Μάθημα είναι επιλογή.

:drinks:
Και βέβαια σύμφωνα με τα παραπάνω καταλαβαίνουμε (φαντάζομαι), πόσο ανούσια είναι η άποψη του άλλου για ένα μηχάνημα ή καλώδιο ή ότι άλλο.
Η άποψη του έχει δύο φίλτρα τα οποία δεν μπορεί να αποφύγει.

Τον χώρο που ακούει, και τον εαυτό του.

Ήθελα πραγματικά να μάθω αν υπάρχει κανένας χαϊεντάς ψυχολόγος. Αν υπάρχει θέλω να μου εξηγήσει πως το πάθος καβαλάει την επιστήμη.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.113
Reaction score
143.578
Για πες όμως. Μόνο το σιναντ έχει σημασία? Οι παραμορφώσεις? (οποιουδήποτε είδους, δεν κατέχω και πολλά, μόνο την αρμονική και την ενδοδιαμόρφωσης έχω ακουστά). Αυτό που λέει ο χαϊεντάς "ν' ακούγεται η Αλεξίου σαν Αλεξίου και όχι σαν Μαρινέλα", μόνο απ' το σιναντ εξαρτάται?
H ερώτηση δείχνει ότι δε ξέρεις τι είναι το σιναντ.

Προς ενημέρωση λοιπόν, είναι ο λόγος σήματος προς το άθροισμα θορύβων και παραμορφώσεων.

Εν ολίγοις, εμπεριέχονται και οι παραμορφώσεις και οι θόρυβοι στο σιναντ.

Ο χαϊεντάς χρειάζεται διάβασμα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.928
Reaction score
90.098
H ερώτηση δείχνει ότι δε ξέρεις τι είναι το σιναντ.

Προς ενημέρωση λοιπόν, είναι ο λόγος σήματος προς το άθροισμα θορύβων και παραμορφώσεων.

Εν ολίγοις, εμπεριέχονται και οι παραμορφώσεις και οι θόρυβοι στο σιναντ.

Ο χαϊεντάς χρειάζεται διάβασμα.
Το έγραψα πιο πριν:
Το 120 SINAD ισούται με THD+N 0,0001%
Το 100 SINAD ισούται με THD+N 0,001%
Το 80 SINAD ισούται με THD+N 0,01%
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.032
Reaction score
59.951
Όχι απαραίτητα:

Κατά τη διαδικασία του mastering, ειδικά σε περιπτώσεις έργων μαζικής κατανάλωσης, μάλλον λαμβάνονται υπ' όψιν οι δυνατότητες ενός τυπικού σετάπ και όχι ενός audiophile, και ο μηχανικός κάνει τις αντίστοιχες επιλογές.
" Τα master μπορεί να έχουν ..."
Κι εσύ μπορεί να προσέχεις όσα γράφονται,μπορεί και όχι...:Α
Η τονική ισορροπία γίνεται να διευθετείται χωρίς να εμποδίζεται από το εύρος δυναμικής ζώνης που θα ενσωματωθεί σε δεδομένη παραγωγή...

Η ικανότητα διαχείρισης ενέργειας συναρτάται με την αντιλαμβανόμενη τονική ισορροπία.
Πολλά θεωρούμενα audiophile setup με τη σύνθεση και το στήσιμο που έχουν όπου είναι εγκατεστημένα δεν εκπληρώνουν καν αυτή τη θεμελιώδη επιταγή...με αποτέλεσμα να πηγαίνει στράφι οποιοδήποτε υλικό καλούνται ν'αναπαραγάγουν...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.113
Reaction score
143.578
στο κατώφλι Ακουστοτητας λοιπόν όταν ένα όργανο παράγει 20 κύκλους θα χρειαστεί 73 dB , ένα όργανο που παράγει 30 κύκλους θα χρειαστεί 60 , οι 40 κύκλοι 50db κ.ο.κ

αυτο όμως είναι δίκη μας δουλειά? Θέλω να πω .....εμάς σαν ακροατές τι μας κόφτει ?
Θα σου πω.
Όλη η απάντηση ήταν για το σιναντ.

Ασχέτως του πως έχει γίνει το μαστερινγκ (για αυτό σίγουρα δε μας κοφτει και δε πρέπει να ασχολούμαστε).

Σε χαμηλές στάθμες, κάτω των ορίων ακουστοτητας στις χαμηλές συχνότητες, χρειαζόμαστε loudness φίλτρο ώστε να ανέβουν τα spl στα μπάσα ώστε να μπορούμε να τα αντιληφθούμε.

Δηλαδή, κάτω από αυτά τα όρια, δεν ακούμε τίποτα, κι ακόμα και σε αυτά τα όρια, είναι μόλις ακουστή, μόλις αισθητή, η κάθε συχνότητα ξεχωριστά και μόνη της, σε απόλυτα ήσυχο εργαστηριακό περιβάλλον.

Δηλαδή, σε τέτοιες στάθμες, δεν ακούμε εντελώς τίποτα, απολύτως.

Άρα τι ακούμε; Πάνω από αυτές.

Πόσο είναι το εύρος των σταθμεων που μπορούμε να ακούσουμε σε αυτές τις συχνότητες; Είναι άγνωστο; Όχι, γνωστό είναι. Πόσο είναι;

Εφόσον η μέγιστη στάθμη που μπορούμε να ακούσουμε (χωρίς ρήξη τυμπάνου) στα μπάσα είναι 135 ντεσιμπέλ, σας έδειξα ότι το εύρος του ανθρώπινου αυτιού είναι 55 ντεσιμπέλ εκεί τέρμα κάτω, και 82 ντεσιμπέλ στους 30 κύκλους.

Δηλαδή, σας δείχνω ότι το χρήσιμο sinad στην περιοχή των χαμηλών συχνοτήτων, αν τυχόν το σετάπ σας έχει τη δυνατότητα να φτάνει ασυμπίεστα τα 135 ντεσιμπέλ, είναι 55 και 82 στις αντίστοιχες συχνότητες.

Πρακτικά μπορείτε να πείτε ότι αυτό είναι το σιναντ του ανθρώπινου αυτιού, στο ανθρώπινο είδος, εφόσον έχει μετρηθεί πλήρως το εύρος της ανθρώπινης ακοής.

Αυτά δείχνω.

Τώρα εξηγώ πως αν υπερηφανεύεται κάποιος για σιναντ 200 στην πηγή του, και για σιναντ 100 στον ενισχυτή του, όλα αυτά είναι μπούρδες, γιατί το στέρεο που έχει δε φτάνει πάνω από 100 ντεσιμπέλ στην αρχή της πρώτης οκταβας, και έχει δυνατότητα ανάδειξης έως σιναντ 30, όλο το παραπάνω είναι για πέταμα, άχρηστο, και δε μπορεί να το ακούσει όσο κορυφαία αυτιά και καλώδια κι αν έχει.


Πάμε τώρα στα δύσκολα. Τι σιναντ μπορεί να βγει από το στέρεο που έχεις;

Πρόσεξε: για τονική ισορροπία μιλάμε, άρα ξεκινάς να μετράς τι στάθμες βγάζεις στην αρχή της πρώτης οκταβας, τα υπόλοιπα δε χρειάζονται καν..

Αφού βρεις τις στάθμες, να αφαιρεθεί ο θόρυβος περιβάλλοντος. τέλος, για χάρη του Σταύρου, αφαίρεσε και την όποια παραμόρφωση έχεις.

Μετά, κλάψε.

Το έγραψα πιο πριν:
Ξέρω καλά τι έγραψες, άλλοι δε τα καταλαβαίνουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Αγαπητέ Haris δεν αναφέρομαι στις μετρήσεις αλλά στις εγκωμιαστικές κριτικές ότι δεν επαναλήφθηκαν εβερ. Από ότι είχα διαβάσει αλλά και εν μέρει ακούσει διαθέτοντας για διενύσχυση τότε τον τελικό ΑRCAM P-90 που είναι ουσιαστικά ιδιος με τον Α-90 χωρίς τα προενισχυτικα στάδια. Αν θυμάμαι ο διάδοχος τσιτώθηκε στα 'άκρα' να γίνει πιο αποδεκτός από την Αμερικάνικη αγορά βασιζόμενοι στην φήμη του προκατόχου του βλ σχετική ρεβιού του A-85 στο ''Soundstage". Μετρήσεις του Α-90 δεν εχω βρεί.
Α οκ, ρώτησα γιατί στο προηγούμενο ποστ έγραψες και για μετρήσεις που δεν επαναληφθηκαν στα επόμενα μοντέλα.
Εκ παραδρομής να υποθέσω;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.928
Reaction score
90.098
όλο το παραπάνω είναι για πέταμα, άχρηστο, και δε μπορεί να το ακούσει όσο κορυφαία αυτιά και καλώδια κι αν έχει.
Καλά τα έλεγες αλλά στο τέλος το χάλασες πάλι το θρεντ.

:tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.113
Reaction score
143.578
Καλά τα έλεγες αλλά στο τέλος το χάλασες πάλι το θρεντ.

:tongue:
Ναι, εξηγώ γιατί δεν είναι ακουστές οι παραμορφώσεις στις χαμηλές συχνότητες.

Το έχω χαλάσει εντελώς.

ΥΓ. Ωστόσο είναι ακουστές στα παράγωγα υψηλότερα, όπου το αυτί έχει υψηλότερες δυνατότητες αντίληψης σιναντ, λόγω υψηλότερης ευαισθησίας, υψηλότερου εύρους σταθμεων και υψηλότερες δυνατότητες αντίληψης δυναμικού εύρους, άρα σιναντ.

Όλα είναι δυναμικό εύρος, το μόνο κακό είναι πως αυτά τα όλα ξεκινάνε στα μπάσα. Γ@μα τα.
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Από ότι είχα διαβάσει αλλά και εν μέρει ακούσει διαθέτοντας για διενύσχυση τότε τον τελικό ΑRCAM P-90 που είναι ουσιαστικά ιδιος με τον Α-90 χωρίς τα προενισχυτικα στάδια.
Δηλαδή, διατηρώντας τα προενισχυτικα στάδια του Α85 και έχοντας σε διάταξη διενισχυσης τον Α85 και τον P90, κατάφερες να διακρίνεις διάφορες ανάμεσα στα τελικά στάδια;
Μπράβο αυτί!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.113
Reaction score
143.578
Το θκομ το στέρεο, έτσι για χαβαλε ας πούμε, στα μπάσα φτάνει σε κορυφές μέχρι 122-123 ντιμπι. Παραπάνω δε βγάζει. Κι έχω 4 σαμπ, με 2 μεγάφωνα κάθε σαμπ, μέσα σε κλειστό δωμάτιο 32τμ τυπικού ύψους.

Στα μπάσα λοιπόν, στην αρχή της πρώτης οκταβας, έχω τη δυνατότητα να ακούσω περίπου το εύρος από 72 έως 122 ντεσιμπέλ, δηλαδή μου είναι χρήσιμο ένα σιναντ 50.

Στα μεσαία, ανετως παίζουν τα δορυφοράκια μου μέχρι 100 ντεσιμπέλ, και κανένας δεν αντέχει παραπάνω (μην επιμένετε σε αυτό), οπότε ας πούμε 15 ντεσιμπέλ θόρυβος περιβάλλοντος (έχω τραγικά ήσυχο δωμάτιο, υπόγειο, μονοκατοικία εκτός πόλης, κλπ) άρα μου είναι χρήσιμο ένα σιναντ το πολύ έως 85.
(Ομοίως σε όλο τον κόσμο, αρκεί να έχουν τόσο ήσυχο δωμάτιο)

Δηλαδή το χρήσιμο σιναντ, παίζει ανά συχνότητα, και στα μεσαία που μας ενδιαφέρει, δε ξεπερνάει τα 85 σε απελπιστικά ήσυχο δωμάτιο, νεκρικής σιγής λέμε. Ειδάλλως 80, 75 πιο τυπικό.

Το πραγματικά χρήσιμο δυναμικό εύρος που μπορεί το δικό μου σεταπ να αναπαράγει, είναι το κάτωθεν απεικονιζομενο:

293427_b7d5f8d2222d0afd1fcee7ed3e4d2d18~3.jpg


Πρακτικά, για να είμαστε ρεαλιστές, κάτω από 20 Φον, δεν έχει νόημα, ένα μυγάκι στο δίπλα δωμάτιο... (+θόρυβος περιβάλλοντος)
Και μιλάμε οι στάθμες να χτυπάνε στα μπάσα πάνω από 120 ντεσιμπέλ, ε; Χέσε με.

Οπότε χρειάζεται ~35 ντεσιμπέλ σιναντ στα μπάσα, και σταδιακά αυξάνει μέχρι να φτάσει 80 ντεσιμπέλ στην περιοχή υψηλής ευαισθησίας του αυτιού, στον 1 χιλιοκυκλο.

Πάνω από 80 σιναντ, τι ακριβώς να το κάνω; Αφού δε μπορεί να τα αντιληφθεί το ανθρώπινο αυτί και βέβαια δε μπορεί να τα βγάλει το στέρεο..

Τζάμπα τόσα λεφτά, ε; :lol:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.031
Reaction score
2.826
Ο κύριος με τα harbeth ρώτησε κάτι συγκεκριμένο για ενισχυτές. Του απάντησα τι λέει ο κατασκευαστής. Δύο τρεις άνθρωποι πιο γνωρίζουν λίγο παραπάνω από εμένα ανέλυσαν και εξήγησαν γιατί συμβαίνει αυτό που λέει ο shaw. Και μετα, βγαίνει ο χαιεντας και αντί να διαβάσει να ξεστραβωθει γράφει πως το νημα καπελωθηκε. Και επειδή έχει μηδενική ικανότητα να απαντήσει με επιχειρήματα γράφει και υπονοούμενα για "δουλειες". Την επόμενη φορά θα φύγεις χωρίς προειδοποίηση.
Αν και σου έχω στείλει pm υπονοούμενο δεν υπάρχει στο ποστ μου, ξαναδιάβασε το προσεκτικά και μην κολλάς στην στενή έννοια του όρου «δουλειά», για να είμαστε εξηγημένοι στο τι λέω και στο πως το αποκωδικοποιείς.
 

Μηνύματα
263
Reaction score
71
haris τις διαφορές τις άκουγα ή νόμιζα εν πασει περιπτώσει με τον ένα ARCAM σαν προενισχυτή και με εναλλαγή των τελικών σταδίων των 2 μηχανημάτων, πώς να τα ακούσω σε διενίσχυση !
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
haris τις διαφορές τις άκουγα ή νόμιζα εν πασει περιπτώσει με τον ένα ARCAM σαν προενισχυτή και με εναλλαγή των τελικών σταδίων των 2 μηχανημάτων, πώς να τα ακούσω σε διενίσχυση !
Καλώς, δεν έχει σημασία άλλωστε αφού μιλάμε για διαφορετικά μηχανήματα.
 

Μηνύματα
962
Reaction score
283
Xρονια μαζευω ενισχυτες και ειχα μπει και στο τρυπακι δωσε τον εναν παρε τον αλλον κατεληξα στο συμπερασμα οτι ποτε δεν κατεβασα εναν ενισχυτη απο ενα ρακ και κουμπωσα τον επομενο και εκανα ουαου. Οπως και ενας ενισχυτης τον 10 χιλιαδων ευρω δεν καταφερε να παιξει 10 φορες καλυτερα απο εναν τον 1000e

Προσωπικα κατεληξα στα παλια βιντατζ μηχανακια καποια Sansui au 517 kai 717 αναβαθμισμενα και καποια παλια Harman που εχω Signature σειρες.

Δοκιμασα καποια xtz, marantz, και yamaha as 2000 και τον 2100 ας πουμε καινουργια απο το 2010 και μετα βαριες κατασκευες made in japan ok αλλα ηχητικα δεν με κερδισαν μου φανηκαν σκληρα digitale.

Oι μονες καινουργιες κατασκευες ας πουμε που με συγκινησαν και δυσκολα θα φυγουν απο την συλλογη μου ειναι ο Aiolos ultra και ο αλλος ολοκληρωμενος Θησεας των Τσακιριδαιων παιξουν αξιολογα.

Το αλλο που εχω να σου πω το οποιο το σκεφτομαι ειναι οτι ισως λογο ηλικιας 45 ισως τα αυτια μας να ειναι συνηθησμενα η κουρδισμενα να στο πω στο παλιο βιντατζ loudness ηχο και τα καινουργια μας ξενιζουν δεν ξερω σε ενα συγκριτικο με εναν 20χρονο νεαρο τι θα σου πει.

Υποθεση ηχεια εχω 2 ζευγοι ηχειων Jbl αξιζει να εχεις ενα δευτερο ζευγος ηχειων γιατι σαν κρικος βλεπω μεγαλη διαφορα στον ηχο απο το ενα ζευγος στο αλλο, ναι αξιζει για μενα να επενδυσης χρημα και να αποκτησεις ενα δευτερο ζευγος ηχειων και πολλες φορες δεν ματσαρουν παντα σωστα το ταδε ηχειο με τον ταδε ενισχυτη.

Υποθεση χωρος αν κατι δεν σου αρεσει με τον ηχο και αλλαζεις συνεχεια μηχανηματα φτιαξε τον χωρο σου και την θεση ακροασης ναι ειναι ο σημαντικοτερος κρικος και εγω καποτε τα κοροιδευα αλλα ο χωρος παιζει μεγαλο ρολο.

ΥΓ Μην ξεχασω και τους κινεζους Cav a10 και Cav a12 ναι παιζουν αξιοπρεπεστατα για τα χρηματα τους (μην γελατε) βγαζω εξω τον CAV A8M που και αυτον τον ειχα δεν κανει για δικαναλο ηχο παρολο το πλουσιο κρυφο μενου του που δεν το αναφερει καν στο μανιουαλ.
Δοκιμασα καποια xtz, marantz, και yamaha as 2000 και τον 2100 ας πουμε καινουργια απο το 2010 και μετα βαριες κατασκευες made in japan ok αλλα ηχητικα δεν με κερδισαν μου φανηκαν σκληρα digitale.
Θα συμφωνησω απολυτα σε αυτο το κομματι της συζητησης,προσθετω και τα Luxman τα τελευταια,Καταπληκτικες κατασκευες και τεχνολογιες,αλλα απο μουσικοτητα,χωμα,ευκολα στο ακουσμα,δεν προβληματιζουν λογο της ουδετεροτητας που τα κανει να παιζουν απροβληματιστα στα περισσοτερα συστηματα,αλλα μετα απο λιγους μηνες σου ειναι αδιαφορα πλεον ηχητικα!
 

Μηνύματα
16.477
Reaction score
30.455
Πώς την ορίζεις τη "μουσικότητα" σε έναν ενισχυτή βρε φίλε μουσικοφιλε;


(ευκολακι είναι αυτό, μετά θα ρωτήσω και για την "εσωτερικοτητα" που μου άρεζε πολύ σαν έκφραση όταν διάβαζα ριβγιους)
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.742
Μηνύματα
3.025.974
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top