- Μηνύματα
- 25.113
- Reaction score
- 20.614
Διόρθωσέ με. Διατύπωσε σωστά την ερώτησή μου, κι απάντησέ τη....Χμ,βλεπω οτι αργοτερα αλλαξες την απαντηση σου...
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις για να απαντησω καταλληλως.Μαλλον δεν το διατυπωνεις σωστα.
Διόρθωσέ με. Διατύπωσε σωστά την ερώτησή μου, κι απάντησέ τη....Χμ,βλεπω οτι αργοτερα αλλαξες την απαντηση σου...
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις για να απαντησω καταλληλως.Μαλλον δεν το διατυπωνεις σωστα.
Δεν έχει; Αν όχι, γιατί;
Μπάστα ημίθεε, μην αρχίσει κι ο Γιάνννης να γράφει για λαδεράΑυτό είναι υπεκφυγή, όχι απάντηση...
Τουλάχιστον εγώ δε πλήρωσα "επαγγελματία" για να να μου ψήσει το κεντρικό ηχείο με το τζάκι, ούτε φυσικά ξοδεψα παραπάνω από το ένα δέκατο των χρημάτων που έδωσε για να μην έχει σωστά στημένα να L&R χώρις έστω λίγο toe-in.εσύ τα λες αυτά που έχεις κρεμάσει κεντρικό πιο μακρυά από τα L-R?
λίβινγκ ρουμ είναι αυτό Λέανδρε....
ο επαγγελματίας έκανε το καλύτερο που μπορούσε σύμφωνα με τα γούστα του ιδιοκτήτη και το ντιζαιν του σαλονιού
είναι μουλτιχώρος.....όχι μπατ κειβ
δηλαδή αν είχε ηχεία σε βάσεις με τα καλώδια των 2000 ευρώ να τρέχουν στο πάτωμα θα ήταν καλύτερος επαγγελματίας?
και να σου το πω και στην γλώσσα σου....
το άκουσες και έχεις άποψη?
Κρασί δοκίμασες???δεν είχα απαιτήσεις, αλλά ήταν τόσο απογοητευτικό το αποτέλεσμα
που παρ΄ όλο που είχα τρέξει καλώδια στους τοιχους τελικά τα κατέβασα κάτω.
(μαζί με τα ηχεία στις εσοχές μπηκαν βιβλία και κάτι... τσίπουρα, αλλά.... ΔΕΝ).
.
Αμάν ρε daharis666 με τις Συχνότητες του βάθους, φαγωθηκες......άρα με αυτή τη λογική δεν πρέπει να ασχολούμαστε με καμία είδους καινοτομία σουπερκαρς γιατί δεν πρόκειται κανένας να το κυκλοφορήσει...
Υ.Γ. για τις συχνότητες του βάθους θα μου πεις?
συμβιβασμός λέγεται αυτό που είδες....όπως αυτό που κάνεις και εσύ και πάρα πολλοί στον χώρο μαςΤουλάχιστον εγώ δε πλήρωσα "επαγγελματία" για να να μου ψήσει το κεντρικό ηχείο με το τζάκι, ούτε φυσικά ξοδεψα παραπάνω από το ένα δέκατο των χρημάτων που έδωσε για να μην έχει σωστά στημένα να L&R χώρις έστω λίγο toe-in.
Τώρα έχεις ένα δίκιο μιας κι εγώ δε τα άκουσα όπως κανονικά θα έπρεπε, όμως ας πούμε ότι δέχομαι τη δική σου θέση για τη τοποθέτηση όπως την αναρτησες στο προηγούμενο ποστ με τις οδηγίες της genelec!!
Σίγουρα πάντως αν είχε ελεύθερα ηχεία θα έπαιζε καλύτερα μιας κι όπως λες και έχω επανηλλημενα πει, δεν είναι στούντιο αλλά σαλόνι.
Είναι πολύ ευκολότερο να φτιάξεις τον ήχο όταν μπορείς να παίξεις και με τη τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο.
πλέον το έχεις αποδείξει...τουλάχιστον σε τοποθέτηση πολυκάναλου....θέλεις δουλειάΕίπαμε, εγώ δε ξέρω...κι έχω και.., inappropriate behaviour!
δεν έβαλε απλά συνταγή...μας τίναξε και τα μπουριά και τις πιέσεις με τα αλμυρά...Κρασί δοκίμασες???
Αμάν ρε daharis666 με τις Συχνότητες του βάθους, φαγωθηκες......
Αφού έβαλε συνταγή για φασολάδα, Ε άστο να πάει στο διάολο.
άρα και οι ταινίες θα έπρεπε να ναι στέρεο έτσι?Αν βαζεις εμενα στην κατηγορια,δεν θα μου αλλαξεις την αποψη χωρις να ακουσω ενα τετοιο συστημα να παιζει και να κρινω ο ιδιος.
Εχω ακουσει λιγα καλα δικαναλα αλλα παιζανε εξαιρετικα.Πολυκαναλα μεχρι τωρα οχι και αυτο θα χρειαστει για να πειστω!Το να μου ερχονται παντως οι ηχοι απο παντου ενω τα οργανα βρισκονται μπροστα,ακουγεται περιεργο.Δυο ηχεια-δυο αυτια...Ως συνηθως δυο και τα μικροφωνα...
Πού έχει μόνο δύο μικρόφωνα ρε Γιάννη; Σε ποιες ηχογραφήσεις;Ως συνηθως δυο και τα μικροφωνα...
Δεν προσπαθώ να πίσω κανέναν, δεν με ενδιαφέρει άλλωστε. Έχω ζήσει και τα δύο συστήματα σε σπίτια και Studios και πλέον δεν έχω να σκεφτώ τίποτα.Αν βαζεις εμενα στην κατηγορια,δεν θα μου αλλαξεις την αποψη χωρις να ακουσω ενα τετοιο συστημα να παιζει και να κρινω ο ιδιος.
Αυτό είναι το βασικό σας πρόβλημα. Αν δεν φύγει αυτό ότι και να ακούσεις χρόνο χάνεις.Το να μου ερχονται παντως οι ηχοι απο παντου ενω τα οργανα βρισκονται μπροστα,ακουγεται περιεργο.Δυο ηχεια-δυο αυτια...Ως συνηθως δυο και τα μικροφωνα...
Μιλαω για audiophile ακουστικες ηχογραφησεις.Πολλες απο αυτες γινονται και με το γνωστο διπλο μικροφωνο σε σχημα κεφαλιου.Πού έχει μόνο δύο μικρόφωνα ρε Γιάννη; Σε ποιες ηχογραφήσεις;
Οχι,Μονό!Μια ειναι η οθονη!άρα και οι ταινίες θα έπρεπε να ναι στέρεο έτσι?
Στις οποίες πόσα όργανα ηχογραφούνται;Μιλαω για audiophile ακουστικες ηχογραφησεις.Πολλες απο αυτες γινονται και με το γνωστο διπλο μικροφωνο σε σχημα κεφαλιου.
ποιο να φύγει ?.... Αν δεν φύγει αυτό ότι και να ακούσεις χρόνο χάνεις.
φαντάζομαι ότι το κουδούνι της πόρτας σου...αν δεν βρίσκεται στο σουίτ σποτ των αυτιών σου...αφήνεις τον πακετά απ έξωΜιλαω για audiophile ακουστικες ηχογραφησεις.Πολλες απο αυτες γινονται και με το γνωστο διπλο μικροφωνο σε σχημα κεφαλιου.
Οχι,Μονό!Μια ειναι η οθονη!
Απο 2 εως 6 συνηθως.Βαλε και καμμια φωνη για σαλτσα και εφυγες!Στις οποίες πόσα όργανα ηχογραφούνται;
ποιο να φύγει ?
οι ηχοι απο παντου ενω τα οργανα βρισκονται μπροστα
Πάρε τα δύο αυτιά, πάρε και τα δύο ηχεία, πήγαινε στη ταράτσα σου και έλα πες μας ότι ακούς μουσική. Απο τη στιγμή που ακούς ανακλάσεις του ήχου στους τοίχους ( όσο κοντά ή μακριά βρίσκονται απο τα μικρόφωνα ή τα αυτιά σου ), δεν ακούς μόνο απο δύο ηχεία, ακούς απο τον χώρο. Τα ξέρεις αυτά. Επομένως, δεν στέκει αυτό που λες. Αντιθέτως, στέκει η φιλοσοφία του πολυκάναλου που ξεπερνά τον χώρο σου και σε βάζει στον χώρο που έγινε η ηχογράφηση.Δυο ηχεια-δυο αυτια...Ως συνηθως δυο και τα μικροφωνα...
Σωστά!!Απο τη στιγμή που ακούς ανακλάσεις του ήχου στους τοίχους ( όσο κοντά ή μακριά βρίσκονται απο τα μικρόφωνα ή τα αυτιά σου ), δεν ακούς μόνο απο δύο ηχεία, ακούς απο τον χώρο. Τα ξέρεις αυτά. Επομένως, δεν στέκει αυτό που λες. Αντιθέτως, στέκει η φιλοσοφία του πολυκάναλου που ξεπερνά τον χώρο σου και σε βάζει στον χώρο που έγινε η ηχογράφηση.
Ναι αλλά έχεις την άμεση ακτινοβολία όλων αυτών... Η οποία επιδρά σε σημαντικότερο βαθμό απο τις ανακλάσεις του χώρου. Επίσης, τη λειτουργία τους ρυθμίζει ο επεξεργαστής. Τσέκαρε λίγο το τελευταίο νήμα του Μπούτια, δες τα αποτελέσματα των μετρήσεων και θα καταλάβεις.Σωστά!!
...κι αντί ν ακούς τις αντανακλάσεις των 2 ηχείων στο χώρο, ακούς τις αντανακλάσεις από 5 ως 11 ηχείων και 1 ως 4 subs στο χώρο και καταλαβαίνεις αμέσως τη φιλοσοφία του πολυκαναλου!!