Νέο setup για σαλόνι.

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.145
Reaction score
18.977
Μια χαρά έπαιζαν τα ηχείαμ' (όχι αυτά που έχω τώρα) όταν είχα κάνει μια συγκεντρωσούλα παλιά στην ταράτσα..
Και τέρματογκαζ' χωρίς να ενοχλεί-παραμορφώνει και με ικανοποιητικό χαμηλό με 2 subάκια.
Και αστυνομία ήρθε και τα φιλέψαμε τα παιδιά κι απ' ούλα.. :biggrin:
Φορούσα ένα τέτοιο
New-York-Magazine-Easter-Bonnet.jpg
και με πήραν με καλό μάτι.. :rolleyes:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.409
Reaction score
125.593
Πάμε τώρα στη σύγκριση μπάσου από ηχογραφημένη μουσική: 1. ακουστικά, vs 2. ηχεία σε κλειστό χώρο, vs 3. ηχεία σε ανοικτό χώρο.

Εμένα το 1. μου μοιάζει με το 3.
Εμένα το 1 (σε μομπι εννοείται, με μπόλικο μπιτ και συμπίεση) έμοιαζε αηδιαστικά πολύ με το 2, ενώ το 3 ούτε το ξέρω, ούτε θέλω να το μάθω, ούτε με ενδιαφέρει, ούτε πρόκειται ποτέ να με απασχολήσει.

Συμφωνώ στη σύγκριση μπάσου από τα ακουστικά με το σεταπ, και ιδανικά θα πρέπει αυτά τα 2 να "ακούγονται" όμοια, βεβαίως το 2ο θα έχει και συμμετοχή των κοίλων σπλάχνων και κοιλοτήτων.

Ένα καλό ζευγάρι ακουστικά, με υψηλές δυνατότητες spl στην πρώτη οκτάβα, μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός μπουσουλας για το πώς πρέπει να ακούγεται το σεταπ στον χώρο μας, όχι μόνο στο μπάσο, αλλά γενικά, σε όλα.



ΥΓ. Θυμάμαι είχε έρθει ο τερματογκαζι εδώ κάποια στιγμή, και του έβαλα να ακούσει κατ' επανάληψιν εναλλάξ μια από ακουστικά και μια το σεταπ, σε ένα σωρό κομμάτια, όχι μόνο Μόμπι (αλλάζοντας έξοδο του ρουν), και τα δικά του μπιταδικα κομμάτια με το ατελείωτο μπάσο. Πρακτικά δεν μπορούσε να βρει διαφορά, ακούγονταν το ίδιο. Το οποίο βέβαια ισχύει σε συγκεκριμένες στάθμες (άνω της αναφοράς), και φυσικά δεν είναι διόλου απλή υπόθεση..
 
Last edited:


Μηνύματα
12.854
Reaction score
10.072
Ένα καλό ζευγάρι ακουστικά, με υψηλές δυνατότητες spl στην πρώτη οκτάβα, μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός μπουσουλας για το πώς πρέπει να ακούγεται το σεταπ στον χώρο μας, όχι μόνο στο μπάσο, αλλά γενικά, σε όλα.



ΥΓ. Θυμάμαι είχε έρθει ο τερματογκαζι εδώ κάποια στιγμή, και του έβαλα να ακούσει κατ' επανάληψιν εναλλάξ μια από ακουστικά και μια το σεταπ, σε ένα σωρό κομμάτια, όχι μόνο Μόμπι (αλλάζοντας έξοδο του ρουν), και τα δικά του μπιταδικα κομμάτια με το ατελείωτο μπάσο. Πρακτικά δεν μπορούσε να βρει διαφορά, ακούγονταν το ίδιο. Το οποίο βέβαια ισχύει σε συγκεκριμένες στάθμες (άνω της αναφοράς), και φυσικά δεν είναι διόλου απλή υπόθεση..
Ποιά ακουστικά; Αυτά που ξέρω ότι είχες;
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.867
Reaction score
4.640
Επειδή ήμουν στην θέση του φίλου για κάμποσο καιρό και με σφιχτό budget και το έψαξα όσο δεν παίρνει κατέληξα στα Genelec 8350.
Χορταστικές στάθμες, δεν χρειάζεται dac έχουν μέσα τους, ψηφιακή είσοδος.
Τολμώ να πω ότι έχουν και καλύτερες μετρήσεις και από τα κορυφαία 8351 εκτός του vertical directivity. Ψάξτο υπάρχουν αναρτημένες στο net.
Α… δεν χρειάζονται ούτε Dírac ούτε τίποτα .
Το calibration είναι πάμφθηνο και με τρομερή υποστήριξη.
To 8050 ειναι εκπληκτική λύση, μέχρι να φτάσεις στο παράγοντα σαμπγουφερς.

Εκεί έχει εκπληκτικότερο κλάμα στη τσέπη. Αν το σηκώνει βέβαια το budget του ανθρώπου, να αγοράσει με τουμπες !
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.042
@dapost δεν σου φταίνε τα στέρεα, η μουσική που ακούς σου φταίει.
Όσα γράφεις είναι σωστά, αλλά όχι για όλα τα είδη.

Οι συμφωνικές ορχήστρες δεν ηχογραφούν σε γήπεδα, ούτε υπάρχουν εκκλησιαστικά όργανα σε πλατείες.
Και ο Hans Zimmer δεν γράφει τα soundtracks στον κήπο του.
Έχω γράψει πολλές φορές ότι εξαιρω από το ποίημα όσους ακούν κυρίως συμφωνικη γιατι σε συμφωνικη μπορείς να βρεις δείγματα καλών ηχογραφήσεων. Πιθανολογώ τα πολυκαναλα μπλούρεί που αγοράζεις (ο μόνος που ξέρω :) ) Ολα τα RR, κάποια παλιά τελαρκ, κλπ.

Αλλά υπάρχει και άπειρη σαβούρα κλασσικης, μα άπειρη. Από τεχνικής απόψεως μιλώ.
Ψαξτε στο τινταλ π.χ. καρμινα μπουρανα. Βγάζει 253240000 αποτελέσματα. Κάποια μέρα τα άκουσα όλα σαστοορκιζομαι για να βρω το ένα που είχε ένα ντέμο ντίσκ της φοκαλ και που τελικά ήταν τελαρκ.

Οσο για το που ηχογραφούνται οι συμφωνικές, από όσο ξέρω είναι ή σε χώρους παραστάσεων με σπέσιαλ ακουστική, ή σε ελάχιστα μεγάλα στουντιο πάλι με σπέσιαλ ακουστική. Για τον Zimmer, δεν έχω κάτι να πω, κυρίως ηλεκτρονική και σάουντρακς γράφει και προσωπικώς και καλλιτεχνικως αδιαφορώ για το έργο του.

Συμπερασμα: είσαι ο μόνος που γνωρίζω που εχεις σωστά επενδύσει σε στερεα.
Οι υπόλοιποι δεν, και ‘γώ μαζί.

Και παρακαλώ, μη με αρχισετε, να δες αυτό και το άλλο κομμάτι. Δεν με ενδιαφέρει αυτό το ψυχωτικό χομπυ αναζήτησης καλών ηχογραφήσεων.

Η επιστήμη έχει μιλήσει για την ποιότητα των ηχογραφησεων. Υπάρχουν αρκετά δημοσιευμένα άρθρα, έχω ανεβάσει προσωπικά 2-3 στο φόρουμ.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.042
Εμένα το 1 (σε μομπι εννοείται, με μπόλικο μπιτ και συμπίεση) έμοιαζε αηδιαστικά πολύ με το 2, ενώ το 3 ούτε το ξέρω, ούτε θέλω να το μάθω, ούτε με ενδιαφέρει, ούτε πρόκειται ποτέ να με απασχολήσει.

Συμφωνώ στη σύγκριση μπάσου από τα ακουστικά με το σεταπ, και ιδανικά θα πρέπει αυτά τα 2 να "ακούγονται" όμοια, βεβαίως το 2ο θα έχει και συμμετοχή των κοίλων σπλάχνων και κοιλοτήτων.

Ένα καλό ζευγάρι ακουστικά, με υψηλές δυνατότητες spl στην πρώτη οκτάβα, μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός μπουσουλας για το πώς πρέπει να ακούγεται το σεταπ στον χώρο μας, όχι μόνο στο μπάσο, αλλά γενικά, σε όλα.



ΥΓ. Θυμάμαι είχε έρθει ο τερματογκαζι εδώ κάποια στιγμή, και του έβαλα να ακούσει κατ' επανάληψιν εναλλάξ μια από ακουστικά και μια το σεταπ, σε ένα σωρό κομμάτια, όχι μόνο Μόμπι (αλλάζοντας έξοδο του ρουν), και τα δικά του μπιταδικα κομμάτια με το ατελείωτο μπάσο. Πρακτικά δεν μπορούσε να βρει διαφορά, ακούγονταν το ίδιο. Το οποίο βέβαια ισχύει σε συγκεκριμένες στάθμες (άνω της αναφοράς), και φυσικά δεν είναι διόλου απλή υπόθεση..
Α, έκτακτα. Συμφωνω πως ένα καλοκουρδισμένο και τεχνικά άρτιο σετάπ σαν το δικό σου οφείλει να ακούγεται σαν καλά ακουστικά.

Επομενως αυτό το tactile effect που γράφει ο Αμιρ και αναπαράγεται και δω συχνά τι είναι; Πως και γιατί υπάρχει στα στερεα και όχι στα ακουστικά; Υπάρχει σε ακρόαση ηχ. μουσικής σε ανοικτό χώρο;

Αλλη ερώτηση. Σεισμό μακρυά από μας έχουμε όλοι βιώσει μέσα σε σπίτι. Τρομακτικός ήχος. Σε πάρκο ή στο δρόμο, σας έχει τρομάξει ο ήχος του;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...
Οι συμφωνικές ορχήστρες δεν ηχογραφούν σε γήπεδα, ούτε υπάρχουν εκκλησιαστικά όργανα σε πλατείες.
Και ο Hans Zimmer δεν γράφει τα soundtracks στον κήπο του.
Πίπτω εκ νεφελών...Έτσι όπως πάει θα μας ανακοινώσεις και την ανυπαρξία...του Αη Βασίλη.
:laugh:
...
Το χαμηλό δεν χτυπάει κανένα στήθος, είναι "αέρινο" , οι συχνότητες που "χτυπάνε" είναι υψηλότερα. Πολλές φορές είναι αποτέλεσμα του κομπρέσιον σε αυτά τα είδη, ή του οικιακού περιβάλλοντος που λέει ο dapost.
Σε αυτό συμφωνώ εν μέρει...Η ΄΄αέρινη΄΄ ενέργεια από το μπάσο τύμπανο της μπάντας δεν τράνταζε αποκλειστικά το στέρνο,αλλά ολόκληρο το σώμα φτάνοντας στις ενδότερες δομές του.
 



Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.145
Reaction score
18.977
Αλλη ερώτηση. Σεισμό μακρυά από μας έχουμε όλοι βιώσει μέσα σε σπίτι. Τρομακτικός ήχος. Σε πάρκο ή στο δρόμο, σας έχει τρομάξει ο ήχος του;
Κακάκια έχω κάμει και έξω, αλλά ήμουν δίπλα σε τζαμαρίες (με κυνηγούν) και είχε ντόρο..
Παλαιότερα πάντως όταν ήμουν μικρός με είχε πετύχει στο δωμάτιομ' που ήταν σε διώροφο κτίριο παλαιό με πέτρα (τύπου Πλάκας).
5πλευρο δωμάτιο στον 1ο με πριβέ μικρό μπαλκόνι :rolleyes: μπαλκονόπορτα-τζαμαρία ψηλή (πάνω από 2,40 ύψος) και μεγάλα παράθυρα στους άλλους δύο τοίχους αριστερά και δεξιά.. :biggrin:

Τον άκουσα να έρχεται από μακριά σαν κύμα, το θυμάμαι χαρακτηριστικά..

Εκεί έγινα ο Spiderman.. :lol:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.577
@dapost

καταλαβαίνω αυτό που θες να πεις για τις ηχογραφήσεις, αλλά νομίζω φτάνεις στο άλλο άκρο και το ισοπεδώνεις λίγο

αν εξαιρέσεις πολύ χάλια ηχογραφήσεις,
οι περισσότερες ωφελούνται από ένα σύστημα που να τηρεί κάποιες ελάχιστες προδιαγραφές όσον αφορά την ποιότητά του και το στήσιμο
και αυτό δεν μπορεί να κάνει 200 ή 500 ευρώ, δυστυχώς

ακούω διάφορα από ροκ, κυρίως παλιά,
το σύστημά μου είναι της τάξης των 6.000 με ενεργά ηχεία
και ελάχιστες - μετρημένες στα δάχτυλα - είναι οι ηχογραφήσεις που δεν θα άξιζε να στήσω σύστημα

(και είμαι και σε κοντινή απόσταση και το κόστος είναι μικρότερο)
 


Μηνύματα
12.517
Reaction score
14.658
π.χ. καρμινα μπουρανα
Το κάρμινα μπουράνα δεν θα το βρείς πουθενά με καλή ηχογράφηση όσα και να ακούσεις , γιατί δεν ήταν καλή η αρχική ηχογράφηση.
Η κλασική δεν έχει τόσες πολλές χάλια ηχογραφήσεις όσο για κάποιο λόγο έχεις στο μυαλό σου. Και εαν έχει τουλάχιστον όσον αφορά το DR τους που συζητάμε, αρχίζει εκεί που σταματάει το καλύτερο της πόπ, ροκ κλπ (εκτός τζάζ και κάποια φόλκ). Γενικά οι ηχογραφήσεις δεν φταίνει τόσο πολύ όσο νομίζει ο περισσότερος κόσμος. Ενα καλό σύστημα πάντα θα βρίσκει κάτι καλό να αναδείξει σε αυτές, εαν υπάρχει. Βέβαια, έχεις δίκιο, η κλασική "δικαιολογεί" και "αξιοποιεί" καλύτερα την απόκτησή ενός καλού συστήματος.
Σε αυτό συμφωνώ εν μέρει...Η ΄΄αέρινη΄΄ ενέργεια από το μπάσο τύμπανο της μπάντας δεν τράνταζε αποκλειστικά το στέρνο,αλλά ολόκληρο το σώμα φτάνοντας στις ενδότερες δομές του.
Εσυ θα ξέρεις καλύτερα με τα σάμπ σου και τα καλά σεταρίσματα σου. Το θέμα είναι να μας πείς ποιές συχνότητες είναι αυτές που συμβάλλουν σε αυτό. Νομίζω όχι οι (πολύ) χαμηλές, όπως τουλάχιστον νομίζω εγω ποιές αυτές είναι χα χα.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.798
Reaction score
11.042
@dapost

καταλαβαίνω αυτό που θες να πεις για τις ηχογραφήσεις, αλλά νομίζω φτάνεις στο άλλο άκρο και το ισοπεδώνεις λίγο

αν εξαιρέσεις πολύ χάλια ηχογραφήσεις,
οι περισσότερες ωφελούνται από ένα σύστημα που να τηρεί κάποιες ελάχιστες προδιαγραφές όσον αφορά την ποιότητά του και το στήσιμο
και αυτό δεν μπορεί να κάνει 200 ή 500 ευρώ, δυστυχώς

ακούω διάφορα από ροκ, κυρίως παλιά,
το σύστημά μου είναι της τάξης των 6.000 με ενεργά ηχεία
και ελάχιστες - μετρημένες στα δάχτυλα - είναι οι ηχογραφήσεις που δεν θα άξιζε να στήσω σύστημα

(και είμαι και σε κοντινή απόσταση και το κόστος είναι μικρότερο)
Τον τελευταίο καιρό έχω στο σπίτι τα γνωστά atcσια των 10κ/τεμάχιο και κάποια φθηνά μονιτορς των 0.2κ/τεμάχιο. Αν κάτι με ενοχλεί είναι οι πολλές σαβουρες που έχω στις playlists, όχι τα φθηνά μονιτορς.

Δεν μπορώ να σας πείσω, προσπαθώ μόνο να προστατεύσω ανθρώπους από το να ξοδεύουν πολλά λεφτά για να έχουν μουσικούς οργασμους. Καλύτερα ας ψωνίσουν άλλου ;-)
 

Μηνύματα
12.517
Reaction score
14.658
atcσια των 10κ/τεμάχιο και κάποια φθηνά μονιτορς των 0.2κ/τεμάχιο
Και δεν βλέπεις (ακούς) κάποιες διαφορές αρκετές ώστε να δικαιλογηθεί το έξτρα στην τιμή ; Αυτό εννοείς ;
Καλά στις ¨κακές" ηχογραφήσεις, ας τις αφήσουμε λίγο εκτός συζήτησης . Στις "καλές" ;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.385
Reaction score
79.500
Τα
γνωστά atcσια
του @dapost τα εχω ακούσει, παίζουν μερικά εκατομμύρια φορές καλύτερα απο φτηνά μόνιτορς.

Μου θυμίζει την φάση αυτού που έχει καραγκομενάρα για καμιά δεκαετία και επειδή βαρέθηκε, όταν μιλάει για αυτήν στους φίλους του την παρομοιάζει με τυχαίες μπορούχες και όλοι κοιτιούνται με απορία.
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.614
Μηνύματα
2.868.114
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top