Χούφταλο κι εγώ, θυμάμαι (με νοσταλγία για τα νειάτα μου) την εποχή που αναφέρεται στην αρχή. Βέβαια, τα πράγματα crt vs. digital δεν ήταν έτσι ακριβώς. Συμφωνώ για το marketing (θυμάμαι ακόμα γκρι εξώφυλλο του HiTech με υπερμεγέθη τίτλο "CRT killer") ... Οι -καλοί- crt είχαν σαφώς καλύτερη εικόνα για πολλά χρόνια ακόμα μετά (ίσως και ακόμα; ). Τότε το marketing τους έλεγε σκοτεινούς, όπως αναφέρθηκε, αλλά λίγο μετά η φωτεινότητα των διαδόχων του CRT killer έπεσε στην άβυσσο των crt για κινηματογραφική εικόνα και ύπαρξη μαύρου (που δεν υπήρχε). Και για κάθε επόμενο μοντέλο "αυτό είναι μαύρο, ο προηγούμενος έδειχνε γκρι"... Οι crt ήταν ογκώδεις και ήθελαν τακτικά touch up της σύγκλεισης. Οι καλοί ψηφιακοί πολύ γρήγορα πλησίασαν το μέγεθος. Όσο για τη σύγκλειση παραλείπετο ότι την έκανες σε 3' με το χέρι όποτε χρειαζόταν ή στους καλούς Barco στην έκανε αυτόματα ο προβολέας μόνος του (είχαν κάμερα!). Ενώ οι 3τσιπικοί ψηφιακοί ήθελαν τεχνικό όταν έφευγαν (και έφευγαν τελικά ... ή από την αρχή). Το rainbow effect δεν είναι φαντασία, αλλα πραγματικό κουσούρι των dlp (που απλώς πρωτοανέφερε το marketing μόνο όταν βγήκαν εφάμιλλοι tft κλπ συναφείς). Όσο για το gain, το ίδιο προτείνεται τώρα για καλό ψηφιακό.
Αυτός ήταν ο επικήδειος του Ciné 8 μου στα 19 του (με τις ίδιες λάμπες). Άντε να δούμε τί ψάρια θα πιάσουμε με τον ψηφιακό τώρα...
Για να έρθω στις οθόνες, λοιπόν, αν μιλάμε για σταθερή (πλαισίου) υπάρχει διαφορά στην εικόνα (ανεξαρτήτως διάρκειας ζωής) μεταξύ αντίστοιχων π.χ. Screenline, DaLite & Stewart;
Αυτός ήταν ο επικήδειος του Ciné 8 μου στα 19 του (με τις ίδιες λάμπες). Άντε να δούμε τί ψάρια θα πιάσουμε με τον ψηφιακό τώρα...
Για να έρθω στις οθόνες, λοιπόν, αν μιλάμε για σταθερή (πλαισίου) υπάρχει διαφορά στην εικόνα (ανεξαρτήτως διάρκειας ζωής) μεταξύ αντίστοιχων π.χ. Screenline, DaLite & Stewart;
Last edited: