Ποτε αναβουμε τα αλαρμ ?????

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Πολύ Άγγλος έγινες τελικά εσυ :116::116:
Οι Άγγλοι βασικά το κάνουν ανάποδα.
Εδώ προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει στην πλατεία, εκτός κι αν έχει stop.

Στην Αγγλία προτεραιότητα έχει αυτός που είναι μέσα στο roundabout :136:
Δεν ειναι ιδιος ο ΚΟΚ για ολες τις χωρες? Χμμμ...
 


GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Δεν ειναι ιδιος ο ΚΟΚ για ολες τις χωρες? Χμμμ...
Αν ήταν ίδιος όλοι οι Άγγλοι είναι παράνομοι γιατί πάνε στο αντίθετο ρεύμα συνέχεια!!! :136::136::136:
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Βασικα στην Ελλαδα εχει προτεραιοτητα αυτος που μπαινει στην πλατεια ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ δεν υπαρχει σημανση που το απαγορευει δλδ STOP.
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Αν ήταν ίδιος όλοι οι Άγγλοι είναι παράνομοι γιατί πάνε στο αντίθετο ρεύμα συνέχεια!!! :136::136::136:
Αλλο αυτο...
Η σημανση ομως και ο ΚΟΚ πρεπει λογικα να ειναι ο ιδιος.
Αλλιως οσοι νοικιαζαν αυτοκινητα στο εξωτερικο θα σκοτωνοτουσαν :135:

Οπως γινεται στην Ελλαδα δηλ ... :116:
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Ποτε αναβουμε τα αλαρμ ?????

Δεν ειναι ιδιος ο ΚΟΚ για ολες τις χωρες? Χμμμ...
Για μισο ρε μαγκες....
Αν καταλαβα καλα στην αγγλια εχουνε πρωτερεοτητα αυτοι που ειναι μεσα στην πλατεια και οχι οσοι θελουνε να μπουνε?(ΕΚΤΟς ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟΠ).
Δηλ. τα π@στρ@κια μπορουνε να οδηγουνε σε ολη την ευρωπη με το εγγλεζικο διπλωμα τους και να ειναι ο φοβος και ο τρομος οταν φτανουνε σε στρογγυλη πλατεια και εμας εδω στην ελλαδα μας εχουνε ξεσκισει οι μπατσοι στο γραψιμο γιατι λεει οτι τρεχαμε με 121 km στην εθνικη που εχει οριο 120?
Ε ρε δεν παμε καθολου καλα!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Το συγκεκριμένο το θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Τα φαινόμενα να έχει μπλοκάρει ΟΛΗ η πλατεία επειδή περιμένει να μπουν κάποια αυτοκίνητα από παράδρομο, είναι συχνά. Και έτσι μπλοκάρουν και οι 3-4-5 άλλες είσοδοι/έξοδοι της πλατείας. Καταρρίπτει το όλο νόημα της πλατείας, δηλαδή την αδιάκοπη ροή κυκλοφορίας (αντί για φανάρι).
Αντίθετα, αν προτεραιότητα έχουν αυτοί που είναι ΜΕΣΑ στην πλατεία, τότε το όποιο μπλοκάρισμα ενός παράδρομου, ΜΕΝΕΙ σε εκείνον τον παράδρομο. Δεν επεκτείνεται σε όλη την γύρω περιοχή!
Και η αποτυχία του μέτρου είναι επίσης εμφανής, στο ότι στις περισσότερες πλατείες στην Ελλάδα, οι είσοδοι έχουν STOP! Nαι, έχουμε ένα κανόνα, του οποίου χρησιμοποιούμε κατά κόρον την εξαίρεση...

Αλλά είπαμε. Ακόμα και αν κάποια πράγματα γίνονται καλύτερα αλλού, δεν τα ακούμε. Γιατί είμαστε οι ΠΡΩΤΟΙ εμείς, οι καλυτερότεροι...
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Και αν καποιος ξενος που ηρθε απο Γερμανια θελει να παρκαρει στην Αθηνα τι θα κανει?
Θα βγαλει φλας η αλαρμ?
Ε ρεεεεε ξυλο που εχει να πεσει !!! :143::143::143:


:204::204::204::204:

Ειδα προχτες εναν ξενο (ξενες πινακιδες)που σταματησε στη διαβαση για να περασει μια μητερα και ενα παιδι και καποιος απο πισω παραλιγο να πεσει πανω του που χαζευε...αλλα την συνεχεια τη φανταζεστε ?

Πηγε διπλα του και τον ελεγε μ@λακα και επειδη ο αλλος ο φουκαρας ειχε ανεβασμενο το παραθυρο του εκανε χειρονομιες με το χερι...κατι σαν αυτο που κανουμε μεταξυ μουτζας για να δειξουμε αγανακτηση και αηδια !!

:204::204::204:


ΕΛΛΑΔΑ , ΕΛΛΑΔΑ !!! ΟΛΕ !!
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Φώτα έκτακτης ανάγκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ): Tα φώτα
τoυ oχήματoς πoυ αναβoσβήνoυν και χρησιμoπoιoύνται όταν τo όχημα έχει
ακινητoπoιηθεί και δημιoυργείται κίνδυνoς για τoυς τρίτoυς από την ακινη-
σία τoυ oχήματoς.

Φώτα δείκτη κατεύθυνσης (φλας): Tα φώτα τoυ oχήματoς πoυ χρησι-
μoπoιoύνται για να πρoειδoπoιoύν τoυς λoιπoύς χρήστες της oδoύ ότι o oδη-
γός πρόκειται να αλλάξει κατεύθυνση πρoς τα δεξιά ή πρoς τα αριστερά.

Τι αλλο να πουμε ?
Αρα πρωτα βγαζουμε φλας , μετα σταματαμε πριν την αδεια θεση , μετα αναβουμε ως οφειλουμε αλαρμ ( οι πισω καταλαβαινουν οτι θα παρκαρουμε ) και μετα παρκαρουμε .
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Και αν καποιος ξενος που ηρθε απο Γερμανια θελει να παρκαρει στην Αθηνα τι θα κανει?
Θα βγαλει φλας η αλαρμ?
Ε ρεεεεε ξυλο που εχει να πεσει !!! :143::143::143:
Θα βγάλει φλας, θα του κολλήσουμε στον πόντο και θα κορνάρουμε μέχρι να φύγει. Ακούς εκεί να μας πάρει τη θέση ο Γερμαναράς! :143:

Το σωστό είναι το φλας πάντως, τυπικά τουλάχιστον. Αυτό μου είχε μάθει ο δάσκαλος οδήγησης το 2001 που έδωσα για δίπλωμα και αυτό ισχύει διαχρονικά.
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
:204::204::204::204:

Ειδα προχτες εναν ξενο (ξενες πινακιδες)που σταματησε στη διαβαση για να περασει μια μητερα και ενα παιδι και καποιος απο πισω παραλιγο να πεσει πανω του που χαζευε...αλλα την συνεχεια τη φανταζεστε ?

Πηγε διπλα του και τον ελεγε μ@λακα και επειδη ο αλλος ο φουκαρας ειχε ανεβασμενο το παραθυρο του εκανε χειρονομιες με το χερι...κατι σαν αυτο που κανουμε μεταξυ μουτζας για να δειξουμε αγανακτηση και αηδια !!

:204::204::204:


ΕΛΛΑΔΑ , ΕΛΛΑΔΑ !!! ΟΛΕ !!
[YOUTUBE]tQ2ZShhr1Nc[/YOUTUBE]

Η φάτσα του Άγγλου όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!!!

:143::143::143::143::143::143::143:
 


LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Ο LUXMAN έχει απόλυτο δίκιο σε όσα αναφέρει περί παρκαρίσματος. Τουλάχιστον αυτό έλεγε ο Κ.Ο.Κ. το 2000, όταν πήρα και το δίπλωμά μου.

Βεβαίως, κανένας στον δρόμο δεν το κάνει. Όλοι ανάβουν alarm (όπως και εγώ). Ο λόγος προαναφέρθηκε. Όλοι νομίζουν οτι το προπορευόμενο αμάξι θέλει να στρίψει στο τέλος του δρόμου, με αποτέλεσμα να κολλάνε από πίσω και να μην αφήνουν χώρο για το παρκάρισμα. Οτι το κάνουμε όμως όλοι μας (έστω οι περισσότεροι) δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό (η νόμιμο αν θέλετε).
Αν σταματησεις παραλληλα και διπλα στη θεση παρκαρισματος και αναψεις τοτε τα αλαρμ , ο απο πισω θα καταλαβει οτι θα παρκαρεις . Μετα προχωρας λιγο και εκτελεις ελιγμο του παρκαρισματος . Αρα δεν ισχυει η ανησυχια οτι ο απο πισω δεν θα σε αφησει να παρκαρεις .
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Άλλο το σωστό και άλλο τι γίνεται στην πραγματικότητα.
Το σωστό είναι να βγάλεις φλας για να δείξεις σε ποια πλευρά του δρόμου θέλεις να παρκάρεις.
Η πραγματικότητα είναι να ανάψεις τα alarm γιατί δεν θα σου δώσει κανένας σημασία και θα κολλήσουν πίσω σου.
Αυτό μου είχε μάθει ο δάσκαλος οδήγησης και αυτό έκανα στην εξέταση.
Αυτό τουλάχιστον γινόταν το 1989 όπου και πήρα το δίπλωμα.
Ααα δεν πλήρωσα για να το πάρω.Τότε το έπαιρνες και κανονικά. Άσε που δεν είχα και άλλα χρήματα.
Ωραιο δασκαλο ειχες :136: !!
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Πωπω φρίκαρα....

τέτοια άγνοια του ΚΟΚ απο τόσους πολλούς "παλιούς" οδηγούς πρώτη φορά βλέπω...

Τελικά αποδεικνύεται ότι αυτοί που οδηγούν μηχανή πάντα γνωρίζουν καλύτερα τοκ ΚΟΚ καθώς και το πως να προστατευτούν απο τον κάθε λογής ηλίθιο καυλόγκαζο αυτοκινητάκια....

Φυσικά και ο Ρένος έχει απολυτα δίκιο. Για το παρκάρισμα χρησιμοποιούμε (πρέπει να χρησιμοποιούμε) φλας. ΤΕΛΟΣ...
Το αν δεν το κάνουμε στην Ελλαδάρα μας, δεν σημαίνει ότι ο κανόνας δεν υπάρχει. Υπήρχε πριν 16 χρόνια που έβγαλα δίπλωμα, υπάρχει και φέτος που έβγαλε δίπλωμα η κοπέλα μου.

Για τον Γερμανό που ειπώθηκε παραπάνω, όταν θα έρθει η αστυνομία, θα του δώσει δίκιο και θα αποζημιωθεί. Οπως και η Γερμανική ή Αγγλική αστυνομία θα κόψει τον κώλο του Ελληνάρα που δεν έκανε τα προβλεπόμενα όταν αυτός θα παρκάρει στην Γερμανία...

Για το θέμα της κίνησης σε πλατεία ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ το "προτεραιότητα έχει αυτός που μπαίνει". Αυτό είναι απλά ένας μνημονικός τρόπος για να θυμόμαστε τις προτεραιότητες. Αυτό που πραγματικά ισχύει είναι η "απο δεξιά προτεραιότητα". Για το λόγο αυτό, ο κινούμενος μέσα στην κυκλική πορεία πρέπει να παραχωρήσει στον ερχόμενο (αναγκαστικά) απο τα δεξιά του οδηγό.
Στο εξωτερικό επίσης ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ το ότι προτεραιότητα έχει αυτός που είναι μέσα στην κυκλική πορεία!!! Απλά σε κάθε είσοδο της κυκλικής πορείας ΥΠΑΡΧΕΙ το σήμα υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας!!!!
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Στο εξωτερικό επίσης ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ το ότι προτεραιότητα έχει αυτός που είναι μέσα στην κυκλική πορεία!!! Απλά σε κάθε είσοδο της κυκλικής πορείας ΥΠΑΡΧΕΙ το σήμα υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας!!!!
Αυτό που λες σίγουρα δεν ισχύει στην Αγγλία. Δε θυμάμαι ποτέ να έχει παραχώρηση προτεραιότητας στις πλατείες.
 

Μηνύματα
2.391
Reaction score
449
Ωραιο δασκαλο ειχες :136: !!
Έτσι όπως το έγραψα μπορεί να διαβάστηκε λάθος.
Ο δάσκαλος και αυτό που έκανα στην εξέταση έχει να κάνει με το σωστό.
Η πραγματικότητα έχει να κάνει με αυτό που συμβαίνει στην καθημερονότητα
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Εγώ πάλι δύο πράγματα δεν κατάλαβα... πρώτα-πρώτα ποιο είναι το νόημα του άρθρου 24:
Άρθρo 24
Eπιβράδυνση
1. Aπαγoρεύεται η απότoμη τρoχoπέδηση, εκτός αν την επιβάλλoυν λόγoι ασφάλειας.
2. Mε εξαίρεση την περίπτωση πoυ η μείωση της ταχύτητας γίνεται για την απoτρoπή επικείμενoυ κινδύνoυ, o oδηγός μπoρεί να επιβραδύνει σε σημαντικό βαθμό την κίνηση τoυ oχήματός τoυ, μόνo αν αυτό δεν δημιoυργεί κίνδυνo ή δεν πρoκαλεί δυσχέρεια στoυς άλλoυς oδηγoύς και μετά πρoηγoύμενη πάντoτε σαφή και έγκαιρη πρoειδoπoίηση. H πρoειδoπoίηση δίνεται με τα φώτα πέδησης ή φωτεινoύ συναγερμoύ τoυ oχήματoς ή με τo χέρι (έκταση τoυ βραχίoνα και συνεχής κίνηση αυτoύ πρoς τα πάνω και κάτω).
3. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο σαράντα (40,00) ευρώ.
όπως εξέφρασα την απορία και νωρίτερα:
Το άρθρο 24 που αναφέρεται σε "προειδοποίηση με τα φώτα πέδησης ή φωτεινoύ συναγερμoύ τoυ oχήματoς ή με τo χέρι (έκταση τoυ βραχίoνα και συνεχής κίνηση αυτoύ πρoς τα πάνω και κάτω) πριν την επιβράδυνση σε σημαντικό βαθμό" τότε σε ποιες περιπτώσεις έχει εφαρμογή, εφόσον μάλιστα την αποτροπή επικείμενου κινδύνου το άρθρο την αναφέρει ξεχωριστά;

Αν δεν υπάρχει κίνδυνος μπροστά και αν δεν θέλει ο οδηγός να σταματήσει το όχημα, για ποιον άλλο λόγο μπορεί να επιβραδύνει την πορεία του κατά πολύ; Μένει μόνο η περίπτωση της βλάβης, αλλά αυτή αφ' ενός δεν αναφέρεται ειδικά (η διατύπωση είναι γενικότερη) και αφ' ετέρου συνεπάγεται και πάλι το ίδιο μήνυμα προς τους ακολουθούντες, δηλαδή "προσοχή-θα σταματήσω".
και δεύτερον, πρακτικά δεν είναι καλύτερα να καταλάβει ο από πίσω όσο το δυνατόν νωρίτερα ότι ο προπορευόμενος σκοπεύει να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο και όχι απλώς να επιβραδύνει λίγο για να πάρει μια στροφή;

Εκτός κι αν ο προβληματισμός είναι ότι αν ο από πίσω δει αλάρμ, ενδέχεται να προχωρήσει σε φρενάρισμα πανικού και να του κολλήσει τρίτος. Αλλά σε τέτοια περίπτωση, για να πέσει δηλαδή στα φρένα, αυτό θα σημαίνει ότι δεν έχει αφήσει μια λογική απόσταση αν οι ταχύτητες είναι μεγάλες, ή, αν είναι μικρές, είναι αφηρημένος (πολλή κίνηση, στενό).
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Τι διαβαζω ο ανθρωπος στις 4 το απογευμα....Οι μηχανακιδες γνωριζουν καλυτερα τον ΚΟΚ....Για να δουμε....Οτι απαγορευεται το προσπερασμα ΑΝΑΜΕΣΑ απο αυτοκινητα μαλλον δεν το γνωριζουν....Το οτι δεν μπαινουμε αναμεσα σε ενα αυτοκινητο ( προχωροντας ευθεια ) και μια εξοδο οταν ενα αυτοκινητο εχει δεξι φλας ουτε αυτο το ξερουν......Το οτι δεν κανουμε σφηνες και επικυνδινους ελιγμους ουτε αυτο το ξερουν....
Δικιο εχεις παντως, οταν τους συμφερει τον ξερουν αλλα οταν οχι κανουν την παπια....
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
Απάντηση: Ποτε αναβουμε τα αλαρμ ?????

Καλα ολα αυτα που λες αλλα και οι οδηγοι αυτοκινητων ας προσεχουν λιγο παραπανω τα μηχανακια,για αλλο μια πορτα κι αλλο μια ανθρωπινη ζωη!
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.888
Μηνύματα
3.066.642
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top