Προενισχυτης ενεργος η οχι;

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.401
Reaction score
1.857
οι παθητικοί προενιχυτες δεν είναι προενισχυτές είναι σκουπίδια.
Υπάρχουν όμως και κάτι ενεργά σκουπιδάκια . . .

Σ' αυτή τη συζήτηση το πρόβλημα είναι οι γενικεύσεις, χωρίς να λαμβάνεται υπ'όψιν το υπόλοιπο σύστημα αλλά και το οικονομικό.
Οταν κάποιος στήνει με 4 χιλιάρικα για ηχεία και ενισχυτικά και δεν είναι ντιούης, θα δώσει ενάμισυ-δύο για καλό προ; Με επτά κατοστάρικα (και πολλά λέω) για τον σωστό PA τελικό μαζί με ένα ποτ της σειράς μπροστά, και όλα τα λεφτά στα ηχεία, θα έχει 10 φορές καλύτερο αποτέλεσμα.

Από την άλλη, με τσιπάκια ισχύος των 200~300ΚΩ αντίσταση εισόδου (LM πχ) και καμιά περίεργη πηγή με 3ΚΩ αντίσταση εξόδου, και τίποτα ιντερκονέκτς χωρητικότητας στο Θεό και 2,5 μέτρα μήκος, δεν βάζεις ο,τι σκέτο ποτ νά΄ναι ανάμεσα.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
ποιος πετάει αρλούμπες όταν εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι η variable έξοδος του sony έχει έναν ενεργό προενισχυτή μεσα;
εκτος αν νομίζεις ότι μετά το ποτενσιόμετρο δεν έχει τίποτα.
Αν και δεν μπορω να βρω το schematic,δεν εχει σημασια πλεον αυτο.Εγραψα πιο πανω για ακουστες διαφορες μεταξυ κορυφαιου προ.
 

Μηνύματα
4.343
Reaction score
1.765
Υπάρχουν όμως και κάτι ενεργά σκουπιδάκια . . .

Σ' αυτή τη συζήτηση το πρόβλημα είναι οι γενικεύσεις, χωρίς να λαμβάνεται υπ'όψιν το υπόλοιπο σύστημα αλλά και το οικονομικό.
Οταν κάποιος στήνει με 4 χιλιάρικα για ηχεία και ενισχυτικά και δεν είναι ντιούης, θα δώσει ενάμισυ-δύο για καλό προ; Με επτά κατοστάρικα (και πολλά λέω) για τον σωστό PA τελικό μαζί με ένα ποτ της σειράς μπροστά, και όλα τα λεφτά στα ηχεία, θα έχει 10 φορές καλύτερο αποτέλεσμα.

Από την άλλη, με τσιπάκια ισχύος των 200~300ΚΩ αντίσταση εισόδου (LM πχ) και καμιά περίεργη πηγή με 3ΚΩ αντίσταση εξόδου, και τίποτα ιντερκονέκτς χωρητικότητας στο Θεό και 2,5 μέτρα μήκος, δεν βάζεις ο,τι σκέτο ποτ νά΄ναι ανάμεσα.
εννοείται αλλα δεν είναι όλοι.

η δουλεια του προ είναι να ταιριάζει το προηγούμενο σταδιο με το επόμενο.

σαφώς και αν ισχύουν ορισμένες προυποθεσεις θα παίξει το σύστημα αλλα τότε έχεις κανη

εσύ το ταίριασμα του προηγουμενου με το επόμενο σταδιο και όχι ο προ.

όλα αυτά που γραφεις ισχύουν αλλα πόσοι καταλαβαν γιατί;
Αν και δεν μπορω να βρω το schematic,δεν εχει σημασια πλεον αυτο.Εγραψα πιο πανω για ακουστες διαφορες μεταξυ κορυφαιου προ.

πως δεν έχει σημασία;

έβαλες μια πηγη+προ

με μια πηγη+προ+προ
 

Μηνύματα
1.404
Reaction score
1.099
Eεεεεεεεέ !
-
View attachment 170187

-
View attachment 170188

-
SONY TA-ER1
-

-
Οι Γιαπωνέζοι σχεδίασαν + παρήγαγαν κορυφαία μηχανήματα, πλην ηχείων. Δυστυχώς και τότε και τώρα ήταν για τους λίγους.

Στο θέμα των προενισχυτών, έχω και απ' τους δύο. Ο παθητικός μου έκανε τη δουλειά που ήθελα σε σύστημα που δεν είχα πολλές απαιτήσεις. Στο κυρίως σύστημα η διαφορά που άκουγα σε σχέση με το να συνδέω τις πηγές κατευθείαν ήταν ελάχιστη (υπέρ των πηγών) και τον άφησα και εκεί για ένα διάστημα για την ευκολία που πρόσφερε. Ο δικός μου είναι και τηλεχειριζόμενος (βασικό για μένα) και δε πρόκειται να τον αποχωριστώ, άλλωστε η αξία του είναι μικρή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.415
Reaction score
125.614
Σ' αυτή τη συζήτηση το πρόβλημα είναι οι γενικεύσεις, χωρίς να λαμβάνεται υπ'όψιν το υπόλοιπο σύστημα αλλά και το οικονομικό.
Σωστά.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες "γενικεύσεις" που ισχύουν, σε κάθε περίπτωση.

Μια την είπες ήδη (όλα τα λεφτά στα ηχεία).

Μεγάλη αλήθεια, και οι περισσότεροι χομπίστες έχουν κάνει οφθαλμοφανή σφάλματα σ'αυτό το θέμα.

Μια άλλη είναι η εξής: "ο καλύτερος προ είναι αυτός με το καλύτερο σύστημα ισοστάθμισης και μπας μάνατζμεντ που μπορείς να πάρεις στα λεφτά σου".

Υποθέτω πως θα εμπεριέχει Ντακ, εκτός κι αν έχουν τα ηχεία σου μέσα τους τέτοια.
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.569
Reaction score
37.876
...χμ... πικαπ -> ADC->DAC... κανεις ? κανεις ε ? ολοι πχιουριστες ε? 🐒
μαλλον μπερδεψα τα νηματα.. :angel:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος;
Θα θυμάσαι τα παλιότερα μηχανάκια που είχαν ένα ρυθμιστικό tone. Αυτό ήταν ένας ροοστάτης και ένας πυκνωτής προς τη γη, παράλληλα στο σήμα. Όταν ο ροοστάτης ήταν στη μέγιστη αντίσταση, παίρναμε το περισσότερο πριμαριστό αποτέλεσμα. Όταν ήταν στην ελάχιστη θέση, ο πυκνωτής γείωνε τα πρίμα και παίρναμε το μέγιστο μπασαριστό αποτέλεσμα.
Όπου ροοστάτης βάλε το ποτενσιόμετρο ρύθμισης του παθητικού και όπου πυκνωτής, τις χωρητικότητες των καλωδιώσεων, των βυσμάτων και της εισόδου του τελικού.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Θα θυμάσαι τα παλιότερα μηχανάκια που είχαν ένα ρυθμιστικό tone. Αυτό ήταν ένας ροοστάτης και ένας πυκνωτής προς τη γη, παράλληλα στο σήμα. Όταν ο ροοστάτης ήταν στη μέγιστη αντίσταση, παίρναμε το περισσότερο πριμαριστό αποτέλεσμα. Όταν ήταν στην ελάχιστη θέση, ο πυκνωτής γείωνε τα πρίμα και παίρναμε το μέγιστο μπασαριστό αποτέλεσμα.
Όπου ροοστάτης βάλε το ποτενσιόμετρο ρύθμισης του παθητικού και όπου πυκνωτής, τις χωρητικότητες των καλωδιώσεων, των βυσμάτων και της εισόδου του τελικού.
Και βεβαια τα θυμαμαι...

Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο ομως;Ακυρη απαντηση θα ελεγα.

Ο @Decembered βλεπω συμφωνει,αρα θα μας εξηγησει αυτος...που ξερει καλυτερα.
 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.415
Reaction score
125.614
Eγω παντως αυτο το σκουπιδακι θα το ηθελα σε πιουριστικες εξερευνησεις 😻
Γιατί;
Δε θες ένα τηλεχειριζόμενο πσηφιακό έλεγχο του βόλιουμ από το κινητό;

Πόσο πχιο πχιουρίστικο πχια;

Κι-νη-τό.
 




Μηνύματα
489
Reaction score
283
Δυστυχώς για μένα, διαβάζοντας το όλο δεν φωτίστηκα και πολύ, ίσως είμαι λίγο.........
Ακούγοντας πάντως τα Focal Solo 6be με το Sub6 μέσω μόνο του DAC (Audiolab M-DAC+ & Soekris dac1421) πάντα κάτι έλειπε. Βάζοντας όποιον ενεργό προ (Tsakiridis Alexander, LAB12 pre1, Symphonic Line RG9 mkIII σαν προ) όλοι έδωσαν το κάτι παραπάνω στο αυτί μου. Περισσότρο σώμα, εικόνα, ατάκα και βέβαια η λάμπα ένα πιο γλυκό ήχο. Πες το όπως θέλετε αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.
Τώρα παθητικό δεν έχω δοκιμάσει αλλά βλέπουμε .....
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Δυστυχώς για μένα, διαβάζοντας το όλο δεν φωτίστηκα και πολύ, ίσως είμαι λίγο.........
Ακούγοντας πάντως τα Focal Solo 6be με το Sub6 μέσω μόνο του DAC (Audiolab M-DAC+ & Soekris dac1421) πάντα κάτι έλειπε. Βάζοντας όποιον ενεργό προ (Tsakiridis Alexander, LAB12 pre1, Symphonic Line RG9 mkIII σαν προ) όλοι έδωσαν το κάτι παραπάνω στο αυτί μου. Περισσότρο σώμα, εικόνα, ατάκα και βέβαια η λάμπα ένα πιο γλυκό ήχο. Πες το όπως θέλετε αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιττα.
Τώρα παθητικό δεν έχω δοκιμάσει αλλά βλέπουμε .....
Τοτε κατι εφταιγε.

Η τα dac αυτα δεν εχουν καλο σταδιο εξοδου
Ή τα interconnect σου ειναι μακρια
Ή τα αυτα εχουν μεγαλη χωρητικοτητα.

Αυτοι ειναι οι λογοι που δεν παιζει σωστα ενας παθητικος προενισχυτης.
 


Μηνύματα
489
Reaction score
283
Τοτε κατι εφταιγε.

Η τα dac αυτα δεν εχουν καλο σταδιο εξοδου
Ή τα interconnect σου ειναι μακρια
Ή τα αυτα εχουν μεγαλη χωρητικοτητα.

Αυτοι ειναι οι λογοι που δεν παιζει σωστα ενας παθητικος προενισχυτης.
Στα χαρακτηριστικά του Soekris o Soren Kristensen αναφέρει "The line output buffer is a high performance zero feedback design built with discrete parts".
Τα interconnect είναι του μέτρου, Atlas Element Integra 83,34 pF/m, δεν ξέρω αν είναι μεγάλη ή μικρή.
Δεν μίλησα για παθητικό προενισχυτή.
Όπως και να έχει μου αρέσει καλύτερα το αποτέλεσμα με τον ενεργό.
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Τι έγινε? Αφήσαμε τα ματσαρίσματα ενισχυτών-ηχείων και επιστρέψαμε στα ματσαρίσματα dac-pro-τελικών?

Το ματσάρισμα δεν το γλιτώνουμε πάντως, έτσι?
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.632
Μηνύματα
2.868.579
Members
37.944
Νεότερο μέλος
timurakhmetov
Top