Featured Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Στη φωτο με το κρεβάτι στην δεξιά πάντα τι έχει κάτω απ το πάπλωμα ;
Εμένα, γέροντα, με μπέρδεψες. Πού είναι ο 2ος δορυφόρος...? :idk:
Δεν απαντώ για να μη...φεύγει η περιέργεια.
Εξαιρετικό. :drinks:
Πολλά τα πονηρά σημεία του, που είναι εξόχως φροντισμένα, όπως πρέπει. 8-)
Άμα του δώσεις και λίγο "αέρα", ξέρεις εσύ, για "αλατοπίπερο", θα είναι εντελώς στα γούστα μας.

Μόνο μια ερώτηση: τη βουλώνεις την τρύπα; ;)
Η συγκεκριμένη διάταξη ανάκλασης συντονίζεται μια οκτάβα παρακάτω από την ορισμένη συχνότητα κρος με κλίση στο φίλτρο του τελευταίου 24dB ανά οκτάβα.Και αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να είναι διαρκώς σφραγισμένη,ιδίως για ηχείο εντοιχισμένο με τους ενσωματωμένους σε αυτό ενισχυτές να λειτουργούν σε τάξη AB.
Χαχαχα! μήπως στο Group Delay έχει γίνει κάποιο λάθος; χαχαχαχαχαχα
Προσεκτική παρατήρηση φανερώνει ότι υπάρχουν ανεπαίσθητες αποκλίσεις από την απόλυτη ευθεία στη γραμμή,οι οποίες θα ξεχώριζαν περισσότερο εάν είχε εξαρχής επιλεγεί ακόμα πιο αυστηρό smoothing.

Εφόσον χρησιμοποιούμε την επιλογή που παρέχει το REW για acoustic timing reference κατά τη διενέργεια μετρήσεων,η ευθύτητα στη γραμμή σημαίνει απλώς ότι δεν υπάρχουν ουσιαστικά ενότητες στο ακουστό φάσμα που θα καθυστερούσαν περισσότερο από τις υπόλοιπες κατά τη διαδρομή του σήματος μέσα από το εν λόγω setup και στο συγκεκριμένο sweet spot.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Επιστρέφοντας στην ΄΄τρομακτική΄΄ μας αποστολή ύστερα από την ευχάριστη παρένθεση,κρίνεται σκόπιμη η αναφορά σ'ένα τέχνασμα που συντομεύει την κατάρτιση ενδεδειγμένης καμπύλης-στόχου σε περιβάλλον rePhase και με τη συμβολή από τα αυτοματοποιημένα φίλτρα ισοστάθμισης στο REW.

Ως γνωστόν,η εμπλοκή των αυτοματοποιημένων φίλτρων από το REW για περιβάλλον rePhase περιορίζει το πλήθος των εφηρμοσμένων φίλτρων σε 17 μονάχα ζώνες για καθεμία εργασία ταιριάσματος προς δεδομένη καμπύλη-στόχο.

Αυτός όμως ο περιορισμός μπορεί να υπερκεραστεί,εφόσον χωρίζαμε την καμπύλη-στόχο σε διαφορετικές συχνοτικές ζώνες κι εκτελούσαμε ξεχωριστό ταίριασμα (matching) για καθεμία από αυτές,συγκεράζοντας κατόπιν τα προκύπτοντα αρχεία φίλτρων όπως επιτρέπει το λογισμικό του rePhase.

Θα γίνει λοιπόν μια επίδειξη της εναλλακτικής μεθόδου στη παρούσα περίπτωση για χάρη όσων θα είχαν...λιγότερο χρόνο διαθέσιμο για εξ ολοκλήρου χειροκίνητη προσαρμογή στην καμπύλη-στόχο από το λογισμικό.

Επιλεγείσα καμπύλη-στόχος (Harman Bass limited με στάθμη αναφοράς 70 dB και υποχώρηση στο κάτω όριο σε ύψος 70 Hz)
Αριστερό


1586331545420.png

Δεξί:
1586331760662.png


Οι αντίστοιχες μέσες αποκρίσεις πλάτους όπως εισήχθησαν σε περιβάλλον rePhase:

Αριστερό
1586332012004.png

Δεξί:
1586332340270.png


Στη συγκεκριμένη περίπτωση εφόσον δεν υπήρχε ωφέλιμη απόκριση στις δύο πρώτες οκτάβες επελέγη ως βολικότερη η κατάτμηση της ολικής καμπύλης σε δύο μονάχα ζώνες αναφοράς με παραμέτρους που θα δούμε παρακάτω...
Η κατώτερη ζώνη που θα επιλέξουμε κοινά και για τα δύο κανάλια θα εκτείνεται μεταξύ 40 και 500 Hz.

Αριστερό:
1586332563185.png

Δεξί:
1586332616005.png


Και το πέρασμα των αντίστοιχων αρχείων για την πρώτη ομάδα με τα φίλτρα ισοστάθμισης σε περιβάλλον rePhase

Αριστερό:
1586332737924.png

Δεξί:
1586332842737.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Για το επόμενο στάδιο περνάμε καταρχάς στο Bank02 από την ενότητα Paragraphic Gain EQ στο γνωστό παράθυρο εργασίας rePhase΄..

Το επόμενο βήμα θα είναι να επιλέξουμε την ανώτερη ζώνη για το matching στην ενότητα ισοστάθμισης του REW.
Η προσοχή που απαιτείται εδώ έγκειται στο ότι δεν συνιστάται για τη δεύτερη ζώνη η επιλογή κάτω ορίου που θα απλώς θα ξεκινούσε από το άνω όριο της προηγούμενης.Ο λόγος γι αυτό είναι η προκύπτουσα αλληλοεπικάλυψη φίλτρων,όπως μπορεί να παρατηρηθεί στην γραφική αναπαράσταση των εφηρμοσμένων φίλτρων από το παράθυρο EQ στο REW.

Κρίνεται σκόπιμο επομένως να επιλέξουμε ως κάτω όριο στην επόμενη ζώνη μια συχνότητα που θα συνδυάζει τη μικρότερη δυνατή αλληλοεπικάλυψη στα προκύπτοντα φίλτρα αλλά και το μικρότερο βαθμό άφεσης στην ενδιάμεση κενή ζώνη.

Για τη δική μας περίπτωση έχουν επιλεγεί ως ανώτερες οι ζώνες 1000 Hz-20KHz για το αριστερό κανάλι και 1800Hz-20KHz για το δεξί κανάλι.

Αριστερό:
1586333603438.png

Δεξί:
1586333697930.png


Παρατηρούμε ότι το εύρος εφαρμογής για τη ζώνη φιλτραρίσματος κατεβαίνει άνετα μέχρι τα 500 Hz.

Ακολουθεί το δεύτερο στάδιο εισαγωγής σε περιβάλλον rePhase:

Αριστερό:
1586333910768.png

Δεξί:
1586333985870.png


Έχοντας σε αυτό το στάδιο διαπλάσει τη χονδρική μορφή της καμπύλης μπορεί ο χρήστης να συνεχίσει λεπτότερες επεμβάσεις χειροκίνητα με φίλτρα φέροντα υψηλές τιμές Q ,ώστε να εστιάζονταν καλύτερα στις εναπομείνασες προβληματικές ζώνες.Μπορεί επίσης να διαμορφώσει περαιτέρω την κλίση της καμπύλης στις υψηλές οκτάβες με πρόσθετα φίλτρα που θα είχαν μικρή τιμή στο συντελεστή Q για να επιδρούσαν σε ευρύτερη ζώνη.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.380
Reaction score
6.098
Μπερδεύτηκα λίγο! Αυτό το τελευταίο αφορά σε εμάς που θέλουμε να διορθώσουμε γενικότερα ή στο εγχείρημα του μικρού ηχοσυστήματος που ξεκίνησες με αφορμή το ζήτημα των καλωδίων;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Ιδού και η τελική μορφή των καμπυλών μετά τις χειροκίνητες επεμβάσεις για την παραγωγή διορθωτικής Κρουστικής Απόκρισης...

Αριστερό:
1586334503371.png

Δεξί:
1586334636079.png


Έχει επιτευχθεί εξαιρετική ομοιομορφία με ελαφρή τόνωση στην τρίτη οκτάβα,περαιτέρω πτώση στην ανώτατη και τις μοναδικές διαφοροποιήσεις να ισχύουν στο κατώτατο άκρο όπου δεν υπάρχει ωφέλιμη απόκριση από το συγκεκριμένο setup.O λόγος δε που αφέθηκαν είναι ότι η απόπειρα για πλήρη ομοιομορφία συνεπαγόταν τονώσεις απόκρισης η οποία οδηγούσε σε ανεπιθύμητη ανισορροπία τη γενική στάθμη-στόχο της καμπύλης ανάμεσα στα δυο κανάλια.
Μπερδεύτηκα λίγο! Αυτό το τελευταίο αφορά σε εμάς που θέλουμε να διορθώσουμε γενικότερα ή στο εγχείρημα του μικρού ηχοσυστήματος που ξεκίνησες με αφορμή το ζήτημα των καλωδίων;
Ισχύει για οποιαδήποτε διαμόρφωση καμπύλης-στόχου με συντομότερο τρόπο υπό όλα τα setup.Για να μην ταλαιπωρείται δεδομένος χρήστης με εκτεταμένες χειροκίνητες διορθώσεις στο σύνολο του φάσματος.

Όπως επίσης ισχύει σε οποιαδήποτε διαδικασία ισοστάθμισης,ο ορισμός καμπύλης-στόχου δεν συνεπάγεται υποχρεωτικώς και απόλυτη συμμόρφωση από το setup της διορθωμένης απόκρισης προς εκείνη.Θα διαπιστωθεί λοιπόν ο βαθμός επιτυχίας σε συνδυασμό με ακρόαση στο επόμενο κεφάλαιο...
Μπορεί κάποιοι να θεωρήσουν υπερβολικά χαμηλή για το ωφέλιμο δυναμικό εύρος μια τελική στάθμη-στόχο σε ύψος 68 dB (70 πλην 2 μείωση στη γενική στάθμη για να μην υπερέβαινε η ανώτατη δυνατή κορύφωση απόκρισης την τιμή 0 dB σε ψηφιακό πεδίο).

Αυτό όμως μπορεί να διερευνηθεί σε συνάρτηση με τη στάθμη για τον θόρυβο υποβάθρου που επικρατεί σε δεδομένο δωμάτιο ακρόασης.Ας δούμε ποια τιμή ισχύει για το εξεταζόμενο:
1586336532553.png


Σημειωτέον ότι συνήθως κυμαίνεται μέσα στη ζώνη των 20-30 dB αλλά ας όψεται ο αέρας που λυσσομανά συνεχώς επί μέρες ολόκληρες...

Ακόμα και στη λιγότερο ευνοϊκή περίπτωση όμως,το ωφέλιμο δυναμικό εύρος που θα ισχύει στην πράξη για τη διορθωμένη απόκριση θα είναι ανώτερο βινυλιοσυστήματος υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για το δεύτερο...;)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Περνάμε σε διερευνητική ακρόαση υπό τις αναμορφωμένες διορθώσεις με στάθμη που δεν ξεπερνά ποτέ τα 70 dB επί του sweet spot...
1586540592614.png

1586540800878.png

1586541044698.png


Ακούγεται καλύτερα από την προηγούμενη διόρθωση έχοντας ακόμα μεγαλύτερη σαφήνεια στη δημιουργία ηχητικής σκηνής - που έμενε ευσεβής πόθος στην ολότελα αδιόρθωτη κατάσταση - με αντιληπτή για πρώτη φορά χωρική πληροφορία περιβάλλοντος κι ευκρινέστερα περιγράμματα ειδώλων.Το μπάσο ακόμα δεν ακούγεται αρκετά σωματώδες παρά την τόνωση.Η δε δοκιμαστική εφαρμογή ανώτερης τόνωσης διαπιστωνόταν ότι επιβάρυνε υπέρμετρα την περιγραφή των χαμηλών ακόμα και χωρίς να γίνεται υπέρβαση στις ενδεδειγμένες στάθμες.

Σε αυτό το στάδιο λαμβάνεται μέτρηση για την τρέχουσα απόκριση πλάτους:
1586541549223.png


Ικανοποιητική ισορροπία ανάμεσα στα κανάλια,αλλά γι άλλη μια φορά παρακολουθούμε τη συμπεριφορά ενός setup...αρνούμενου πεισματικά να συμμορφωθεί στην επιθυμητή κλίση της καμπύλης.

Διαλογιζόμενος με τη μέθοδο του zen πάνω στην επόμενη κίνηση επικεντρώνω την προσοχή αντί για κάποιο μισάνοιχτο κυτίο από σνακ,σ'ένα νέο στοιχείο που είχε εμπλουτίσει τη διακόσμηση για παροχή έμπνευσης συναρτημένης με τρέχον νήμα.
1586542296098.png

΄΄Try me΄΄ συλλαμβάνω το νοερό του τραγούδι στους ήχους άλλοτε με φωνή Esther Phillips και άλλοτε James Brown...΄΄Αφού θυμάσαι πόσο σου έλειπε κάποτε μ'εμένα ο αέρας στις υψηλές...΄΄
Η απουσία σκανδιναβικών ψαλμωδιών όμως δεν περνούσε απαρατήρητη...
΄΄Διπολικός ακόμα και στο διαλογισμό ΄΄ μουρμουρίζει ο sensei Μιγιάγκι-χτος
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Δεν πρέπει όμως να είμαστε αιθεροβάμονες...Ένα interconnect μονάχο του δεν φέρνει την...΄΄άνοιξη΄΄.
Θα βάλουμε λοιπόν και άλλα ΄΄μεγάλα μέσα΄΄ στο ακροαματικό παιγνίδι...Ένα πολύπριζο ζημιάρικο που...απολυμαίνει μέχρι και το σήμα από τις υποδοχές USB...Αναμένεται και αυτό ως κρίκος της αλυσίδας ν'αποστείρωνε την περίσσεια σπινθηροβολία,να έλεγχε την υπερβάλλουσα ροή απεσταγμένων αρμονικών υφών μετατρέποντας την ηχόσφαιρα σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και να καταμέριζε τα γρέζια σε πιο μικροσκοπικά σωματίδια τάξης νανομέτρων...Αμ πως...

1586587486399.png


Και για να μην κρατιούνται σε...αγωνία όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις,ιδού η οριστική απόκριση πλάτους για τα δύο κανάλια επί του sweet spot ύστερα από το σύνολο των επεμβάσεων :

"Αποκάλυψη Τώρα"
1586588369423.png


Υπό την ανωτέρω απόκριση πλάτους θα ολοκληρωθούν οι δοκιμαστικές ακροάσεις για να δημοσιευτούν και οι μετρούμενες επιδόσεις στο πεδίο του χρόνου.

Μέχρι όμως το επόμενο επεισόδιο μπορούμε ν'αναρωτηθούμε μήπως τελικά ανακαλύφθηκε - έστω και κατά τύχη - το ανάλογο ενός ακροαματικού...μονόκερου με παρελκόμενα ΄΄τεφαρίκια΄΄ που στρώνουν τεκμηριωμένα τις καμπύλες ισοστάθμισης ακόμα και σε ευτελή setup...

Εκτός και αν περιλαμβάνονταν άλλα βήματα στις οριστικές επεμβάσεις;..
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Το τελευταίο γράφημα είναι μετά από την εφαρμογή του πολύπριζου? και την απολύμανση του usb?
Καλό ερώτημα...Και φαντάζομαι να μην είσαι ο μόνος που τολμά να το υποβάλει.... ;)
 

Μηνύματα
3.380
Reaction score
6.098
Καλό ερώτημα.Και φαντάζομαι να μην είσαι ο μόνος που τολμά να το υποβάλει.... ;)
Το υπέβαλε ο Γιάννης, οπότε δεν μπήκα στον κόπο να ρωτήσω το ίδιο. Όλο αυτό το έκαναν τα παρελκόμενα;
Αν όντως το έκαναν τα παρελκόμενα, τότε γίνεται άκρως ενδιαφέρον. Εγώ θα έκανα κόντρα μεταξύ παρελκομένων και άνευ παρελκομένων, όπου στη δεύτερη περίπτωση θα εφαρμοζόταν target curve για να έπαιζε όπως με τα παρελκόμενα! yummy yummy!
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Ας δούμε λοιπόν τις διαφορές που έκανε από μόνη της η αλλαγή των καλωδιώσεων...

Πριν
1586710036101.png

Μετά
1586710134083.png


Και φαίνονται όμοιες οι δύο παραστάσεις,επειδή οι όποιες διαφορές διατηρώντας σταθερό smoothing ήταν τόσο αμελητέες ώστε να μη γίνονται ευκόλως διακριτές ούτε με την ανάλυση του παραθύρου από το ίδιο το REW.Και είναι άτοπο να λογαριάζονταν ως αισθητές υπό αυτές τις συνθήκες.

Και πώς φτάσαμε λοιπόν στις τελειωτικές καμπύλες;
Καταρχάς το εν λόγω ηχοσύνολο παρουσίαζε αντίσταση στην πλήρη προσαρμογή της απόκρισής του με τις παραμέτρους που είχαν εφαρμοστεί επιτυχώς σε πιο ποιοτικά setup.Τηρώντας λοιπόν την προτεινόμενη μεθοδολογία η διαδικασία διόρθωσης επαναλήφθηκε από την αρχή με τις ίδιες μεν βελτιωμένες μετρήσεις αλλά με πρώτο στάδιο επέμβασης όχι την καμπύλη υπερβάλλουσας φάσης - που έδινε καλύτερα αποτελέσματα στις προηγούμενες περιπτώσεις - αλλά την απόκριση φάσης από τα Vector Averages για τα επιμέρους κανάλια.Δηλαδή την απλούστερη μέθοδο που είχε αρχικά περιγραφεί.

Ούτε όμως αυτό αρκούσε,καθότι οι προκύπτουσες διορθωμένες αποκρίσεις υπό συμβατικές καμπύλες-στόχους παρουσίαζαν χαρακτηριστικές αποκλίσεις.Οπότε διαμορφώθηκαν τροποποιημένες καμπύλες-στόχοι σε περιβάλλον rePhase που ξέφευγαν από την θεωρητικώς ιδεώδη.Ήταν ο μόνος τρόπος ώστε τα μετρούμενα αποτελέσματα να προσεγγίσουν το επιθυμητό που ακουγόταν κιόλας καλύτερα...Διότι όπως και ν'ακούγεται σ'εμάς τους ίδιους,αυτό που πραγματικά εκπέμπεται κάθε φορά είναι η μετρούμενη καμπύλη η οποία δεν...στρώνει μονάχα με ευσεβείς πόθους.

Ιδού λοιπόν ποιες αναδιαμορφωμένες καμπύλες για την διορθωτική Κρουστική απόκριση έδωσε η μέθοδος:

Αριστερό:
1586711691881.png

Δεξί:
1586711757761.png


Και παρά τις γενναίες τονώσεις σε συγκεκριμένες ζώνες σε σχέση προς τη γενική στάθμη καθεμίας καμπύλης,οι κορυφώσεις απόκρισης στο ψηφιακό πεδίο έχουν παραμείνει πρακτικά σε σταθερή τιμή που δεν ξεπερνά το όριο των 0 dB ..
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Ακροάσεων συνέχεια...
1586871540047.png

1586871633888.png

1586871798986.png

1586871909100.png


Η περιγραφή στις χαμηλές ακούγεται αποκατεστημένη με διατήρηση χωρικών πληροφοριών από τις ανώτερες οκτάβες παρά την πρόσθετη υποχώρηση χάρη στην εφηρμοσμένη ισοστάθμιση.Το πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα στις χαμηλές φαίνεται να προωθεί τη φυσικότητα στις μεσαίες,μολονότι καμία από αυτές τις ζώνες δεν είχε πειραχθεί σε σχέση με τις προηγούμενες επεμβάσεις.

Ακυρώνεται χωρίς αμφιβολίες και ο μύθος των ομοιόμορφων καμπυλών-στόχων που θα ΄΄ισοπέδωναν΄΄ υποτίθεται setup διαφορετικών προδιαγραφών και δυνατοτήτων.Στη δύσκολη περίπτωση του Panasonic λ.χ. οι εύθραυστες ισορροπίες ανατρέπονταν αμέσως μόλις η μέση συνεχόμενη στάθμη υπερέβαινε την ορισθείσα στάθμη αναφοράς για την καμπύλη-στόχο.Το setup έδειχνε αμέσως τότε πόσο πολύ πιεζόταν ν'ανταποκριθεί χωρίς να τα καταφέρνει.

Η αποστολή θα περατωθεί με τη δημοσίευση των επιδόσεων στο πεδίο του χρόνου..
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
Show me the ...Vouchers !!!
Πολύ ωραία jazz albums παρεμπιπτόντως τα "Incontre" (Massimo Biolcati) & "Inside Rhythmic Falls" (Aruan Ortiz)
Προτού δημοσιευθούν οι χρονικές επιδόσεις του Panasonic,ολίγη...έκτακτη επικαιρότητα.
Θ'ασχοληθούμε εμβόλιμα με τη μέθοδο διόρθωσης από το λογισμικό MathAudio.

Κύρια πλεονεκτήματα αυτής η απλούστερη διαδικασία,η πλήρης αυτοματοποίηση που εξασφαλίζει αποφυγή πρόωρων κωδωνισμών για τα εμπλεκόμενα φίλτρα FIR,παράλληλη δράση για τα πεδία συχνότητας και χρόνου στα επιμέρους κανάλια,μηδαμινή χρονική υστέρηση (latency) και φυσικά η δυνατότητα άμεσης διαμόρφωσης για εναλλακτικά ισοσταθμιστικά προφίλ σε πραγματικό χρόνο.Αυτό το τελευταίο σημαίνει ότι μπορούμε να διαπιστώνουμε τη διαφοροποίηση του διορθωμένου σήματος ενόσω εκτυλίσσεται η ακρόαση κι εφόσον θα είχαμε καταλλήλως εκπαιδευμένο το ακροαματικό μας αισθητήριο,ν'αναπαραγάγουμε χονδρικώς διαφοροποιήσεις που θα επέφεραν διάφορα...καλώδια.

Κύριο μειονέκτημα η μικρότερη εξειδίκευση ως προς την όλη διαδικασία με την αναγκαστική προσαρμογή οποιουδήποτε αναπαραγόμενου σήματος σε σταθερή κατηγορία φίλτρων χωρίς ευελιξία παράκαμψης κάποιων από αυτά ,πιθανή συσσώρευση ψηφιακών εξασθενητών σε περίπτωση όπου θα ήταν σε λειτουργία ρύθμιση στάθμης σε ψηφιακό πεδίο για τον επιλεγμένο διαμετακομιστή ή το υπόλοιπο setup,καθώς και η δυσχέρεια επίσημης πιστοποίησης των αποτελεσμάτων στη διόρθωση αφού δεν παράγονται ανεξάρτητες Κρουστικές Αποκρίσεις από το ίδιο.

Κι επειδή κρίνεται βαρετό να παρουσιαζόταν ξανά εφαρμογή σε κάποιο από τα προηγούμενα setup,αποφασίζεται να πραγματοποιηθεί σ'ένα άλλο...απλούστερο αλλά εξίσου απαιτητικό.

Ultrabook laptop προαιρετικώς με εξωτερικό DAC συνδεδεμένα σε βέρο ηχοσύστημα desktop με δορυφοράκια + sub (στην αριστερή πλευρά κοντύτερα στον τοίχο) μοντέλο Altec Lansing VS-2121 εντός χώρου με χαρακτήρα και διαστάσεις μικρού γραφείου .Η θέση ακρόασης βρίσκεται όπως θα ήταν προβλεπόμενο σε κυριολεκτικόν εγγύς πεδίο.:

1587041979406.png


Και η οθόνη ν'απεικονίζει τη συνοδό παράσταση σ'ένα σημαδιακό δημοσίευμα από τον ημίθεο... ;)
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
11.529
Reaction score
29.073
To λογισμικό mathaudio είναι διαθέσιμο ως πρόσθετο στον γνωστό αναπαραγωγό foobar και υπό αυτήν την ιδιότητα εισάγεται πανεύκολα ως συνιστώσα (component),ενεργοποιείται στην υποενότητα File > Preferences DSP Manager του foobar μπορεί να εφαρμοστεί όπως θα δείξουμε σε επόμενο κεφάλαιο

Προβλέπεται όμως το ενδεχόμενο να μην χρησιμοποιούσε κάθε αρχάριος ενδιαφερόμενος το foobar ως κύρια ψηφιακή πηγή.Το ευχάριστο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι το mathaudio διατίθεται και ως αυτόνομο VST plugin.Αφότου το κατεβάσουμε στον υπολογιστή,το .dll από τα περιεχόμενα στο φάκελο του λογισμικού αρχεία είναι δυνατόν να φορτωθεί και να ενεργοποιηθεί σε οποιονδήποτε αναπαραγωγό αρχείων θα ήταν συμβατός με VST plugins.

Δωρεάν πρόσφατη έκδοση για Windows μπορεί λ.χ. να βρεθεί στον παρακάτω σύνδεσμο:

Στην τρέχουσα περίπτωση θα παρουσιαστεί η εφαρμογή μέσω του JRiver Media Center.

Ανατρέχουμε στο σημείο αποθήκευσης των φακέλων του mathaudio και κάνουμε διπλό κλικ στο VST32.Αυτός ο φάκελος περιέχει το ζητούμενο αρχείο MathaudioRoomEQ .dll . Δίνουμε εντολή γι αντιγραφή του τελευταίου.
1587051487209.png

1587051803073.png


Περνάμε μετά στη θέση Υπολογιστής > Τοπικός Δίσκος > Αρχεία Εφαρμογών (χ86) > JRiver > Media Center **
στην οποία θα γίνει επικόλληση του αρχείου .dll
1587052004514.png


Ανοίγουμε το πρόγραμμα του JRiver ακολουθώντας από την άνω γραμμή εντολών τη διαδρομή Player > DSP Studio > Manage Plug-ins > Add JRiver, VST or Winamp plug-in και στο παράθυρο που θ'ανοίξει επιλέγουμε το MathaudioRoomEQ.dll δίνοντας εντολή γι Άνοιγμα.Αυτή η ενέργεια θα συμπεριλάβει το λογισμικό στις περιεχόμενες υποενότητες του DSP Studio από το JRiver.

Εν τω μεταξύ συνδέουμε και το USB μικρόφωνο στον υπολογιστή.

Εάν η επιλεγείσα κάρτα ήχου μας υποστηρίζει ASIO τότε ανοίγουμε τον πίνακα ρυθμίσεων αυτής και βεβαιωνόμαστε ότι θα χρησιμοποιεί την ενδεδειγμένη είσοδο μικροφώνου κι έξοδο σήματος αντίστοιχα.

Εάν πάλι δεν υποστηρίζει περνάμε στον παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσουμε την πρόσφατη έκδοση του ASIO4ALL

Έχοντας τώρα εκτελέσει το σχετικό ληφθέν αρχείο στον υπολογιστή μας,επιστρέφουμε στο JRiver ετοιμάζοντάς το να κάνει την αναγκαία μέτρηση για τη διόρθωση στην απόκριση.

Ακολουθούμε στην άνω γραμμή εντολών τις εξής πορείες :

- Tools > Options > Audio Device όπου θα επιλέξουμε το Default Audio Device (Direct Sound) και OK
1587054314888.png


- File > Open live > ASIO Line-in > Configure όπου βεβαιωνόμαστε ότι επιλεγμένο Device θα είναι το ASIO4ALL και κατόπιν επικυρώνουμε με OK.
1587054767743.png


...
Ενεργοποιούμε με τον κέρσορα το τριγωνικό εικονίδιο του Play στον αναπαραγωγό ώστε να τεθεί σε κατάσταση Direct monitoring,απαραίτητη για την πραγματοποίηση μέτρησης μέσω εκείνου.
1587055405950.png

Παρατηρούμε στην κάτω γραμμή εργαλείων να εμφανίζεται και το πράσινο τριγωνικό εικονίδιο όπου κλικάροντάς το θα μας εισαγάγει στον πίνακα ελέγχου του οδηγού ASIO4ALL για να ελέγξουμε και να επιλέξουμε την ενδεδειγμένη είσοδο κι έξοδο σήματος
1587055429873.png

1587055913849.png

1587055927855.png

1587055950170.png
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.227
Μηνύματα
2.346.814
Members
35.063
Νεότερο μέλος
George Markopoulos
Top