Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
τότε είτε επικοινωνούμε με τον κατασκευαστή,είτε κάνουμε εκτιμήσεις με γνώμονα τα συχνοτικά ύψη όπου θα ισχύουν έντονες φασικές μεταπτώσεις και το βαθμό κλίσης που ακολουθεί η καμπύλη σε αυτές.
Το έκανα όταν άρχισα να διαβάζω για το rephase. Με έγραψαν στα παπάκια τους. :D :D :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ήδη χάρη στην ευθυγράμμιση των φίλτρων θα πρέπει τώρα να γίνεται εφικτή η μείωση των ορίων στην κλίμακα φάσης,λ.χ. από -360 / +1440 σε -180 / + 720 και παρακάτω σε κάθε βήμα,ούτως ώστε ν'αποκτηθεί ανώτερη ανάλυση κατά την περαιτέρω διόρθωση της φασικής καμπύλης...
Το έκανα όταν άρχισα να διαβάζω για το rephase. Με έγραψαν στα παπάκια τους. :D :D :D
Καιρός κι εσύ να γινόσουν...δημιουργικός πάνω στους δικούς σου πλέον υπολογισμούς. :Α

Περνάμε τώρα στην ενότητα Paragraphic Phase EQ.Στις περισσότερες περιπτώσεις πρέπει ν'αλλάξουμε το δικό της range από + -90 σε 180 για ν'αυξάνεται η επίδραση των faders σε κάθε ζώνη.Η αλλαγή εφόσον χρειάζεται θα πρέπει να κλικάρεται και κατά το πέρασμα σε επόμενη ομάδα ρυθμιστικών παρεχόμενων από την υποενότητα Bank.Για κάθε δεκαεπτάδα παρέχονται κι εναλλακτικά presets με προρυθμισμένη διάταξη και τιμές για τα faders της τρέχουσας ομάδας.Στην παρούσα εργασία βολεύει τον υποφαινόμενο το αρχικό preset flat 2/3 oct,αφού παρέχει ως αφετηρία σετ κεντρικών συχνοτήτων κοντινό στις ζώνες όπου θα πραγματοποιηθούν διορθώσεις.

Κάθε κατακόρυφη στήλη fader δέχεται σε ειδικά χωρία διαφορετικές τιμές από το χρήστη για ορισμό κεντρικής συχνότητας, του Q και dB κέρδους ή υποχώρησης Γενικοί Κανόνες κατά την εφαρμογή:

- Ωφέλιμα όρια για το συντελεστή Q θεωρούνται μεταξύ τιμών 0,5 και 25.Έξω από αυτά τα όρια καραδοκεί η υπερβολική διόρθωση που καταλήγει σε ανώτερες ανισορροπίες απ'όσες αποπειράται να διορθώσει.

- Όσο μικρότερη η τιμή του εφαρμοζόμενου Q σε δεδομένη κεντρική συχνότητα,τόσο πιο εκτεταμένη η επίδραση της διόρθωσης σε γειτονικές ζώνες και αντιστρόφως.

- Κάθε επέμβαση σε δεδομένη ζώνη συνοδεύεται από έλεγχο στις γειτονικές για να εξετάζονταν τυχόν αποκλίσεις.Σε αυτό το πλαίσιο είναι χρήσιμο να δοκιμάζονται και διαφορετικές τιμές Q ώστε να διαπιστώνεται ο τρόπος που μεταβάλλεται η καμπύλη.

- Μπορεί να προσφέρονται εκατοντάδες ζώνες διόρθωσης από το λογισμικό,όμως αντικειμενικός σκοπός του χρήστη είναι να επιτυγχάνει την επιθυμητή προσέγγιση με όσο δυνατόν λιγότερες,κατά προτίμηση όχι άνω των 20 faders και ομοειδείς μεταξύ τους διορθωμένες καμπύλες για το εκάστοτε κανάλι..Όσο πιο ισορροπημένο το αρχικό στήσιμο του setup σε δεδομένο χώρο τόσο απλούστερη θα είναι η διόρθωση.

Επίσης κατά την επεξεργασία - σε ξεχωριστά παράθυρα rePhase - μεταξύ των διαφορετικών καναλιών πρέπει να επικρατεί υψηλό ποσοστό ομοιότητας στις επιμέρους συχνότητες, Q και dB των διορθώσεων για καθένα από αυτά.Αν δεν ισχύει επαρκώς αυτό το χαρακτηριστικό,τότε το setup χρειάζεται νέο και πιο ισόρροπο στήσιμο στο χώρο.

- Δεν αποτελεί βέλτιστη ενέργεια η πάση θυσία ταύτιση της καμπύλης με τον μηδενικό άξονα.Προβλέπονται αποκλίσεις τάξης μερικών μοιρώνΑκόμα πιο γκρίζα ζώνη συνιστά η επέμβαση σε κεντρικές συχνότητες κατώτερες των 100 Hz,καθότι το λογισμικό λειτουργεί αποκλειστικώς φίλτρα FIR τα οποία ενοχοποιούνται με την εμφάνιση λίαν ενοχλητικών ιδίως κατά τις πρώτες οκτάβες φαινομένων Προ-Κωδωνισμού (Pre-Ringing):

Σε κάθε περίπτωση η τελική δράση επαφίεται στη διάθεση πειραματισμού από τον χρήστη και την εύρεση Χρυσής Τομής πάνω σε καμπύλη-κούκλα αλλά στην ακρόαση...πανούκλα.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.463
Καλησπερα σας ,
δεν κατεχω πως εξελιχθηκε το νημα καθως ειχα δουλιτσες , παντως θα ηθελα να δηλωσω πως η καρεκλα του χωσμενου γκουρου ομοιαζει πιοτερο με μια βασανισμου παρα με μιαν απολαυσης.
Επισης ο χ.γκουρου κοιταζει οξω τη φυση (θετικο) και οχι καποιο ντουβαρι (αρνητικο).
:)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Καλησπερα σας ,
δεν κατεχω πως εξελιχθηκε το νημα καθως ειχα δουλιτσες , παντως θα ηθελα να δηλωσω πως η καρεκλα του χωσμενου γκουρου ομοιαζει πιοτερο με μια βασανισμου παρα με μιαν απολαυσης.
Επισης ο χ.γκουρου κοιταζει οξω τη φυση (θετικο) και οχι καποιο ντουβαρι (αρνητικο).
:)
Καρέκλες κλασσικής αισθητικής πάντοτε χρειάζονται...και για τη διατήρηση σε αυστηρά επιλεγμένο sweet spot.
Το τελευταίο έχει ιδιαίτερη σημασία στο απαιτητικό ακρόαμα όπως θα φανεί παρακάτω στην περιγραφή.

Η φασική καμπύλη μετά την ευθυγράμμιση των φίλτρων βελτιώθηκε μεν,αλλά εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από έντονες μεταπτώσεις εστιασμένες γύρω από τα σημεία κρος στην εξεταζόμενη ενιαία οντότητα.Η ζώνη ευθύνης του mid προηγείται κατά 180 περίπου μοίρες σε σχέση με τις μεσοϋψηλές από τη ζώνη ευθύνης του tweeter ενώ βρίσκεται πίσω κατά 180 μοίρες πάλι σε σχέση με την πρώτη οκτάβα από τη ζώνη ευθύνης των sub.

Εάν η κύρια διαφορά ήταν ομαδοποιημένη μονάχα μεταξύ χαμηλών/μεσαίων και υψηλών,τότε θα συνέφερε το σημείο καμπής απ'όπου θα ξεκινούσαν οι διορθώσεις και προς τς δύο κατευθύνσεις να βρισκόταν στο ύψος του κρος μεσαίων-υψηλών στα 2400 Hz.

Σε τέτοια υποθετική περίπτωση,σκόπιμη τακτική θα ήταν να πραγματοποιούνταν διορθώσεις εμπλέκοντας εκ περιτροπής διαδοχικά faders.δηλαδή να ξεκινούσαμε από εκείνα που θα βρίσκονταν δεξιά και αριστερά από τo κοντινότερο στα 2400 Hz.Και θα συνεχίζαμε αφήνοντας προσωρινά απείρακτα τα δεύτερα από δεξιά και αριστερά ενώ θα πειράζαμε τα τρίτα,κ.ο.κ.Σκοπός θα ήταν να δημιουργούνταν με βάση τον μηδενικό άξονα κούρμπες στην καμπύλη με όσο δυνατόν πιο συμμετρικά σκέλη.Και μας βολεύουν οι ελλειπτικές ή γκαουσιανές καμπύλες απόκλισης,αφού γίνεται εύκολα να εντοπίσουμε με τον κέρσορα την κεντρική τους συχνότητα και να εφαρμόζαμε φίλτρο με τιμή Q κατάλληλη ώστε με το αντίστοιχο fader να ισοπεδώναμε αποκλειστικά την επίμαχη καμπύλη με τη λιγότερη δυνατή επίπτωση στις γειτονικές ζώνες.Εκείνο που δεν θα βόλευε είναι ασύμμετρες καμπύλες ή με τριγωνικά περιβλήματα.

1581790710299.png

1581792732480.png


Αυτό όμως δεν βολεύει εδώ ως ξεκίνημα,διότι έτσι θα υποχρέωνε τη διόρθωση να πατούσε για τα καλά στο ΄΄άβατον΄΄ κάτω των 100 Hz.Η τακτική στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι να βρεθεί μια συχνότητα καμπής κοντινή στο όριο των 100 Hz για να εφαρμοζόταν εκεί μια κομβική διόρθωση με τη μικρότερη ενδεδειγμένη τιμή Q = 0,5 χάρη στην οποία θα κατερχόταν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό το τμήμα καμπύλης κάτω από τα 2400 Hz. αλλά και κάτω από τα 100 Hz.

Οπότε επιλέγεται ως κομβικό σημείο η συχνότητα 101 Hz με Q = 0.5 και η καμπύλη λαμβάνει την παρακάτω εικονιζόμενη μορφή,η οποία γίνεται έτσι πιο βατή σε μικρότερες διορθωτικές επεμβάσεις :
1581789314834.png


Οι διορθώσεις συνεχίζονται με μικροεπεμβάσεις και στις εκάστοτε γειτονικές ζώνες μετά από καθεμία.Οριστικοποιείται το σχήμα της κούρμπας κοντά στη συχνότητα κρος των 2400 Hz.Έτσι θα ανιχνευθεί με τον κέρσορα η κεντρική συχνότητα κι εν ανάγκη θα χωριστεί σε δύο μικρότερες κούρμπες.Φροντίζουμε γενικώς οι συχνότητες των διορθώσεων να μη βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους σε συνάρτηση βεβαίως προς το εύρος καθεμίας οκτάβας όπου θα κείτονταν.

1581792547271.png


1581792655067.png
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.135
Reaction score
26.694
.Διότι δεν θα είχε αξία μια μέθοδος που δεν θα πρόσφερε τη δέουσα επαναληψιμότητα στο αποτέλεσμα.
:hi::hi::hi:

ks digital A200 4000ευρα ενα dac
Με αυτά τα ηχεία (και όσα έχουν ψηφιακή είσοδο) δεν χρειάζεσαι ντακ

καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να δίνει η απλούστερη
:hi::hi::hi:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Φτάνουμε στην παρακάτω παράσταση:
1581793005159.png

1581793518911.png


Παρατηρούμε ότι δεν έχει εφαρμοστεί φίλτρο σε ύψη κατώτερα των 100 Hz.Μπορεί η φασική απόκλιση να ξεφεύγει κάτω από τα 50 Hz,αλλά μέχρι τα 80 όπου βρίσκεται το σημείο κρος που μας ενδιαφέρει,η απόκλιση είναι ουσιαστικά μηδενική.

Έχοντας τελειώσει τη διόρθωση φάσης σε αυτό το στάδιο επόμενη ενέργεια είναι να εισαγάγουμε στο τρέχον παράθυρο εργασίας το αρχείο απόκρισης για το ίδιο κανάλι που έχουμε σωσμένο χωρίς το FDW,ώστε να εφαρμόσουμε ακολούθως και τα φίλτρα ισοστάθμισης.

Κλικάρουμε πάλι File > Import Measurement επιλέγοντας και ανοίγοντας από το σχετικό φάκελο λ.χ. το Left Amplitude.txt Αυτό θα έχει προκύψει από την εντολή Average Measurements για τις επιλεγμένες εναλλακτικές μετρήσεις που έχει αρχικά αναφερθεί και θα είχε επίσης υποστεί την ισοστάθμιση πλάτους από προηγούμενο στάδιο σε περιβάλλον REW.

Ο λόγος για τον οποίο δεν γίνεται να πραγματοποιηθούν οι διορθώσεις φάσης και πλάτους στο ίδιο στάδιο και χρειάζεται εισαγωγή διαφορετικών αρχείων για καθένα σκοπό είναι ότι ο συμψηφισμός φασικής πληροφορίας μέσω
FDW και Vector Averaging αφαιρεί αναγκαία χωρική πληροφορία που βρίσκεται σε συνάρτηση με τις προκύπτουσες διακυμάνσεις πάνω στο πλάτος απόκρισης.Η εισαγωγή του αρχείου με τη σκέτη απόκριση πλάτους δεν επηρεάζει τη διορθωμένη φασική απόκριση.
1581794859076.png

Μετά την εισαγωγή παρατηρούμε ότι η εισηγμένη καμπύλη δεν εμφανίζεται.Αυτό συμβαίνει διότι η αρχική κλίμακα στάθμης του rePhase έχει χαμηλά όρια.Πηγαίνουμε ξανά στην ενότητα Ranges και στη γραμμή Amplitude καθορίζουμε την κλίμακα από 0dB μέχρι 100 dB για να δούμε την καμπύλη.

Στο επόμενο στάδιο θα εισαχθούν και τα φίλτρα διόρθωσης.Κλικάρουμε την ενότητα Paragraphic Gain EQ.Πατάμε το εικονίδιο Tools κι επιλέγουμε την εντολή Import REW filter settings.Βρίσκουμε το σωσμένο αρχείο .XML με τα φίλτρα ισοστάθμισης που έχουν προκύψει από το αντίστοιχο στάδιο και το ανοίγουμε για την εισαγωγή του:

1581794912003.png


Επισημαίνεται ότι στην παρούσα διαδικασία έχω επιλέξει να εισαγάγω ιδιαίτερο σωσμένο αρχείο ισοστάθμισης που δεν επιδρά σε πλήρες φάσμα,αλλά ξεκινά από ύψος 250 Hz και άνω.Παρομοίως και στο δεξί κανάλι.Η σκοπιμότητα γι αυτήν την επιλογή θα εξηγηθεί παρακάτω....
 


Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
@Bhutia Αν και απέχουμε λίγο και χωρίς να προτρέχω, θα το αναφέρω για να το έχεις υπ'όψιν και να το σχολιάσεις όταν έρθει η ώρα:
Στο στάδιο που επιστρέφουμε στο rew ( θα επιστρέψουμε, έτσι δεν είναι; Ή αυτή η μέθοδος είναι η πιο πολύπλοκη? ), παρατηρώ ότι υπάρχει διαφορά στη στάθμη ανάμεσα στις καμπύλες που προκύπτουν απο τις μετρήσεις ( το average δηλαδή στο rew ) και αυτό που θα κάνουμε export απο το rephase. Αν κινηθούμε με αυτή τη μεθοδολογία, αν μπορείς να καλύψεις τον λόγο που προκύπτει αυτή η διαφορά ( δηλαδή, όταν η average του rew είναι κάπου στα 80db, η imported απο το rephase πάει στα 150db ) και πως να το αποφύγουμε.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
@Bhutia Αν και απέχουμε λίγο και χωρίς να προτρέχω, θα το αναφέρω για να το έχεις υπ'όψιν και να το σχολιάσεις όταν έρθει η ώρα:
Στο στάδιο που επιστρέφουμε στο rew ( θα επιστρέψουμε, έτσι δεν είναι; Ή αυτή η μέθοδος είναι η πιο πολύπλοκη? ), παρατηρώ ότι υπάρχει διαφορά στη στάθμη ανάμεσα στις καμπύλες που προκύπτουν απο τις μετρήσεις ( το average δηλαδή στο rew ) και αυτό που θα κάνουμε export απο το rephase. Αν κινηθούμε με αυτή τη μεθοδολογία, αν μπορείς να καλύψεις τον λόγο που προκύπτει αυτή η διαφορά ( δηλαδή, όταν η average του rew είναι κάπου στα 80db, η imported απο το rephase πάει στα 150db ) και πως να το αποφύγουμε.
Δεν έχουμε τελειώσει,αλλά ούτε και συντρέχει λόγος ανησυχίας για το συγκεκριμένο bug από το REW.Ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης είναι όταν γίνει εισαγωγή για το αρχείο Κρουστικής Απόκρισης δημιουργημένο από το rePhase και στον ακόλουθο αλγεβρικό πολλαπλασιασμό με την απόκριση του ομώνυμου καναλιού πας στο παράθυρο ALL SPL και πατάς το εικονίδιο Control.Στο παραθυράκι που ανοίγει : Actions for an individual measurement επιλέγεις την προβληματική καταχώρηση στο πλαίσιο και κάνεις χειροκίνητο add offset to data,αφαιρώντας όσα dB χρειάζονται ώστε να φέρεις τη στάθμη σε επίπεδο συγκρίσιμο προς τη στάθμη των υπόλοιπων μετρήσεων.

Συνεχίζουμε τώρα με την περιγραφή της εργασίας...

Ανάλογες ενέργειες πραγματοποιούνται και στο δεξί κανάλι.
1581840323016.png

1581840366402.png

1581840430919.png


Παρατηρούμε ότι ισχύει συνάφεια στις εφηρμοσμένες ρυθμίσεις σε σχέση με το αριστερό κανάλι.Μοναδική παραφωνία η φασική απόκριση κάτω των 60 Hz.H διαπιστούμενη διαφορά με το αριστερό κανάλι είναι αναμενόμενη από την ασυμμετρία που δημιουργεί η μορφή του οπίσθιου τοιχώματος με τον μαίανδρο που ανοίγεται στη σάλα από τη μια πλευρά.Και αυτή η παράσταση όμως είναι επιμελημένη ώστε η διαφορά φάσης να είναι πρακτικώς μηδενική στο ύψος κρος των 80 Hz που μας ενδιαφέρει.

Ta εφηρμοσμένα φίλτρα ισοστάθμισης για το μέσο όρο του πλάτους σε καθένα κανάλι
Αριστερό:
1581841199917.png


Δεξί:
1581841540231.png
 

Μηνύματα
7.234
Reaction score
11.774
Ωραία παρουσίαση.
Κάποιοι θα λύσουν το πρόβλημα του
ελεύθερου χρόνου τους
για τα επόμενα χρόνια...
Μακάρι να καταλάβουν αρκετοί ότι αυτός ο οδηγός πρόκειται να λύσει παραπάνω προβλήματα απο αυτό του ελεύθερου χρόνου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ωραία παρουσίαση.
Κάποιοι θα λύσουν το πρόβλημα του
ελεύθερου χρόνου τους
για τα επόμενα χρόνια...
Μόνο...χρόνια;;;
Αφού το έκανα για...αιώνες.
:lolsign:
Κατά την εισαγωγή των φίλτρων ισοστάθμισης κρατάμε την επιλογή minimum phase στην ενότητα Paragraphic Gain EQ.Αυτός ο τύπος φίλτρων έναντι των linear phase - που διατηρούν σταθερή τη φάση ανεξαιρέτως - λογαριάζεται ότι παρουσιάζει καλύτερο τελικό αποτέλεσμα ενώ διορθώνει αυτομάτως και τη φάση υπό την προϋπόθεση να επιδρά σε ζώνες ελάχιστης φάσης.

Επειδή όμως εμπλέκονται εδώ τυπικοί οικιακοί χώροι με τις ανισορροπίες τους,παρατηρούμε κατά πόσον θα έχουν προκύψει μικρές αποκλίσεις σε συγκεκριμένες ζώνες στη διορθωμένη φάση μετά το φόρτωμα των φίλτρων ισοστάθμισης,εκτελώντας μικροδιορθώσεις από την ενότητα Paragraphic Phase EQ όπου θα κρινόταν αναγκαίο κάτι τέτοιο.

Εδώ ξανά το αριστερό κανάλι με διαμόρφωση της συχνότητας στην ενότητα Range για να καλύπτει από 20Hz έως 20KHz
1581842325925.png

Και σε αντιπαραβολή προς το δεξί κανάλι υπό όμοιες συνθήκες:
1581842520555.png


Σε αυτό το σημείο συγκρίνουμε τη διάταξη της καμπύλης ανάμεσα στα δύο κανάλια ψάχνοντας για χαρακτηριστικές διαφορές στη ζώνη που θα έχουμε ισοσταθμίσει.Δίδεται εδώ ευκαιρία για διορθώσεις πριν τη δημιουργία του αρχείου με τη διορθωτική Κρουστική Απόκριση για καθένα κανάλι.

Ο ίδιος έχω επιλέξει να διατηρήσω την signature για τα Fluid FX8 καμπή μεταξύ 2-4 KHz έχοντας όμως πρώτα προσέξει ότι είναι ταυτόσημη σε σχήμα και κατανομή στάθμης για τα δυο κανάλια.

Παρατηρώντας επιπλέον μικρές τονώσεις τάξης 2dB σε ζώνες κείμενες μεταξύ 110 και 130 Hz δοκιμάζω να εφαρμόσω μια μικρή υποχώρηση με τιμή Q =7 στα 115 Hz για το δεξί κανάλι και 130 Hz για το αριστερό.Σημειωτέον ότι ειδικώς πάνω στη ζώνη 100-140 Hz δεν εμφανίζονται χαρακτηριστικές ανυψώσεις στο Group Delay κατά τις μετρήσεις στο sweet spot.
Μολαταύτα η επέμβαση απορρίπτεται τελικώς αφού διαπιστώθηκε κατόπιν δοκιμής ότι αν και μικρή χαλούσε αισθητά τη μορφή στη διορθωμένη Κρουστική Απόκριση...
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ενδιαφέρον θα είχε όσοι ασχοληθούν μέχρι τελικής πτώσεως, να γραψουν και τις ακουστικές τους εντυπώσεις με/χωρις rephase.
Με πιστοποίηση βεβαίως των διορθωμένων κρουστικών αποκρίσεων,που θα έχουν προκύψει από την προσπάθειά τους,όχι σκέτα σχόλια του στυλ ΄΄έτσι την άκουσα και δεν τρελάθηκα΄΄.

Η διαδικασία είναι ακόμα ανολοκλήρωτη και δεν παύει να είναι η απλούστερη δυνατή...Υπενθυμίζεται ότι εκτελείται σε πραγματικό χρόνο από τον γράφοντα....

Προτού παραγάγουμε τη διορθωτική ΚΑ για καθένα κανάλι μια τελική σημαντική ενέργεια...Κλικάρουμε στο πλαίσιο General (αριστερά μέσον του παραθύρου εργασίας) για να εφαρμόσουμε μια μικρή υποχώρηση στην ολική στάθμη της ισοσταθμισμένης καμπύλης ώστε να διατίθεται δυναμικό περιθώριο και ν'αποφεύγαμε το ενδεχόμενο για φαινόμενα ψαλιδισμού στη διορθωμένη μας απόκριση.

Ο ίδιος έχοντας εφαρμόσει πολύ μικρά θετικά Gain και σε ήπιες για τη διαχείριση ισχύος ζώνες και δεδομένου ότι δεν ακούω σε μέση συνεχόμενη στάθμη ανώτερη των 80-85 dB επιλέγω μείωση τάξης 6 dB,αν και θα με έπαιρνε να έβαζα λ.χ. και -3dB υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες.

Στις περισσότερες τυπικές περιπτώσεις θα χρειαστεί μείωση τάξης έως -8dB όπως εκτελούν αυτομάτως τα Dirac και Trinnov.

Ενδεικτικώς για το αριστερό κανάλι:
1581846372344.png
 

Attachments


Μηνύματα
1.613
Reaction score
2.247
Γραφικό καταντάει ,μαζέψτε το λίγο.Μόνο οι καλωδιομάχοι (οψιμοι ή μη) αναφέρονται στα καλώδια τελευταία.Χωρίς αιτία έτσι για να υπερθεματίσουν και να δείξουν καλοι ακόλουθοι.

sorry μπουτια για την σφήνα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
... κάτσε να δούμε πρώτα πόσοι θα επιβιώσουν :p
.

View attachment 153977
Γραφικό καταντάει ,μαζέψτε το λίγο.Μόνο οι καλωδιομάχοι (οψιμοι ή μη) αναφέρονται στα καλώδια τελευταία.Χωρίς αιτία έτσι για να υπερθεματίσουν και να δείξουν καλοι ακόλουθοι.

sorry μπουτια για την σφήνα.
Παρομοίως... :sneaky:
1581846838171.png
 


vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.718
Reaction score
7.496
Εμενα πχιος θα με μετρησειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι??????????
Το rew μου μεσα...........



Ρε φιλε Μπουτακια μονο μπραβο μπορω να πω για ολη αυτην την γραφη σου....πραγματα και γνωση που δυστυχως πολλοι δεν εχουμε και δεν μπορουμε να εφαρμοσουμε στα σπιτια μας και στα δικα μας συστηματα .....
Οποτε φιλε ποτε με το καλο λες να ερθεις να τον μετρησουμε ?μετα εχει ουζα με μεζεδια ξεχωριστα διπλα στο beach και επειτα καφεδια με γλυκακι !!!!!Για δες λιγο το προγραμμα σου για να βαλλω ηλεκτρικη σκουπα και ναμε ετοιμος.......
148f426fda5eaef3700580489402.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.162
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top