Τύφλα να χει το...Dirac (διόρθωση απόκρισης δικαναλικού)

Μηνύματα
7.262
Reaction score
11.812
Γραφικό καταντάει ,μαζέψτε το λίγο.Μόνο οι καλωδιομάχοι (οψιμοι ή μη) αναφέρονται στα καλώδια τελευταία.Χωρίς αιτία έτσι για να υπερθεματίσουν και να δείξουν καλοι ακόλουθοι.

sorry μπουτια για την σφήνα.
Να κάνουμε ένα γκάλοπ και να δούμε πόσοι απο τους καλωδιομάχους έχουν μικρόφωνα μέτρησης. Το ίδιο να κάνουμε και για τους "καλωδιολάγνους".
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ανοίγει παρένθεση σχετική με τη διαχείριση της ισοστάθμισης στις χαμηλές οκτάβες ανά κανάλι.Εκτός της παρουσίας σε ζώνη μη ελάχιστης φάσης,στο συγκεκριμένο στήσιμο και σύνθεση ισχύει στο sweet spot η εξής εικόνα για τα επιμέρους κανάλια (αριστερό πράσινο - δεξί κόκκινο) που φανερώνει την υπεροχή για το ζεύγος sub όταν αυτά συνδυασμένα με τη θέση ακρόασης θα έχουν εγκατασταθεί σε αυστηρά υπολογισμένες θέσεις :
1581856005062.png

Παρατηρούμε ότι θα ισχύσουν αμοιβαίες εξομαλύνσεις πάνω σε προβληματικές ζώνες στις πρώτες οκτάβες χάρη σε κορυφώσεις και βυθίσεις από την απόκριση των επιμέρους sub...

Επιστρέφουμε για συνθέσουμε την διορθωτική κρουστική απόκριση από τη μηχανή του rePhase.Για να εισαχθεί αυτή σε περιβάλλον REW πρέπει να συντεθεί ως αρχείο .WAV σε συχνότητα δειγματοληψίας 48KHZ και διαμόρφωση 32bit LPCM mono αφού θα είναι διαφορετική για καθένα κανάλι.

Πηγαίνουμε στην ενότητα Impulse Settings.Πληκτρολογούμε taps 65536 και το FFT length θα συμπληρωθεί αυτόματα με την ενδεδειγμένη τιμή.Αφήνουμε ως έχουν τα χωρία centering και windowing.Επιλέγουμε Optimization moderate to -100 dB , rate 48000 Hz ,format = 32 bits LPCM mono (.wav) και ονοματίζουμε το αρχείο καθορίζοντας επίσης και το όνομα φακέλου όπου θα καταχωρηθεί εκείνο.Ελέγχουμε ξανά και πατάμε generate.

Το λογισμικό θα εκτελέσει τις απαραίτητες προσεγγίσεις(iterations) και θα εμφανίζει στην γραμμή αποτελεσμάτων τα χαρακτηριστικά της προκύπτουσας διορθωτικής ΚΑ.Προσέχουμε να έχουν εμφανιστεί σε πράσινο χρώμα που σημαίνει ότι δεν παραβιάστηκε κάποια παράμετρος και βεβαιωνόμαστε για την τιμή max response να είναι κοντινή στη μείωση στάθμης που επιλέξαμε προηγουμένως.

Ενδεικτική εικόνα για το δεξί κανάλι:
1581855156052.png


Ανατρέχουμε τώρα σε περιβάλλον REW ...Στη γραμμή εντολών : File > Import > Import Impulse Response και ανοίγουμε το σωσμένο αρχείο του rePhase από τον σχετικό φάκελο. Περνάμε κατόπιν στην ενότητα ALL SPL και κλικάρουμε Controls.

Στην υποενότητα Trace Arithmetics επιλέγουμε ως A την πρώτη-πρώτη μέτρηση λ.χ. για το αριστερό κανάλι με απενεργοποιημένο το FDW και στο πλαίσιο Β την διορθωτική κρουστική απόκριση για το ίδιο κανάλι.Επιλέγουμε την πράξη Α*Β και δίνουμε την εντολή generate.Επαναλαμβάνουμε ομοίως τη διαδικασία για το επόμενο κανάλι κ.ο.κ.
Ονομάζουμε τα επιμέρους αποτελέσματα λ.χ. Left Corrected & Right Corrected για να τα ξεχωρίζουμε από τη στήλη μετρητικών παραθύρων.

Στο τέλος συνδυάζουμε τα επιμέρους διορθωμένα κανάλια με αλγεβρική πρόσθεση Α+Β και βλέπουμε κατά πόσον προέκυψε ένα αποτέλεσμα που θ'άξιζε να το επεξεργαστούμε προς ακρόαση.

Ιδού λοιπόν τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας:
Αριστερό
1581857930798.png

Δεξί
1581858132757.png

Στερεοφωνικά:
1581858334757.png


Και οι αντίστοιχες μη ωραιοποιημένες Βηματικές Αποκρίσεις...

Αριστερό
1581858624211.png


Δεξί:
1581858750178.png


Στερεοφωνικά (η αλγεβρική πρόσθεση ωραιοποιεί ελέω συμψηφισμού) :
1581858890336.png

Και για να υπάρξει μέτρο σύγκρισης,θαυμάζουμε αντίστοιχες καμπύλες παρμένες από γνωστό ιστότοπο του εξωτερικού όπου αντιπαραβάλλονταν τα αποτελέσματα της προσωπικής εργασίας του αλλοδαπού χρήστη με τα αυτοματοποιημένα από γνωστά λογισμικά :

1581859188637.png


1581859216647.png


Ποιος λέμε να υπερέχει; :sneaky:
 

Attachments

Last edited:

Μηνύματα
244
Reaction score
690
:hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi:
Συγχαρητήρια ήθελα να πω γέροντα για τον χρόνο και τις γνώσεις που χαρίζεις σε όποιον θέλει να ασχοληθεί και δε θέλει να πληρώσει...

Προσωπικά δεν κατάλαβα Χριστό....!!! o_O
Επίσης δεν ξέρω από που να αρχίσω.... :headbang:

Μάλλον πρέπει να κατεβάσω τα προγράμματα να αρχίσω να τα σκαλίζω για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται... Σε πρώτη φάση για να γίνει αυτό είναι απαραίτητο το μικρόφωνο???
Ή αν κατάλαβα καλά χωρίς μικρόφωνο ακόμα δεν μπορώ να κάνω τίποτα....!?
 

Μηνύματα
7.262
Reaction score
11.812
:hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi:
Συγχαρητήρια ήθελα να πω γέροντα για τον χρόνο και τις γνώσεις που χαρίζεις σε όποιον θέλει να ασχοληθεί και δε θέλει να πληρώσει...

Προσωπικά δεν κατάλαβα Χριστό....!!! o_O
Επίσης δεν ξέρω από που να αρχίσω.... :headbang:

Μάλλον πρέπει να κατεβάσω τα προγράμματα να αρχίσω να τα σκαλίζω για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται... Σε πρώτη φάση για να γίνει αυτό είναι απαραίτητο το μικρόφωνο???
Ή αν κατάλαβα καλά χωρίς μικρόφωνο ακόμα δεν μπορώ να κάνω τίποτα....!?
Χρειάζεσαι μικρόφωνο γιατί όλες οι μετρήσεις προκύπτουν με χρήση του.
 

Μηνύματα
244
Reaction score
690
Nad 758v3
3xKRK 10 G4
2xKRK 7 G4
2xPresonus Temblor T10
Τι θα έλεγες αντί για 2Χ temblor t10 να πηγαίναμε σε 2Χ KRK 12S που είναι και 12"
;)
Επίσης τα 2χkrk 7 g4 θα ήταν οκ ?
Ή μήπως 2χkrk 8 g4 θα ήταν καλύτερα...!
Ρωτάω γιατί αυτό θα ήθελα να ήταν το τελικό project μου...!
Sorry about off topic...!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.375
Reaction score
79.455
Τι θα έλεγες αντί για 2Χ temblor t10 να πηγαίναμε σε 2Χ KRK 12S που είναι και 12"
;)
Επίσης τα 2χkrk 7 g4 θα ήταν οκ ?
Ή μήπως 2χkrk 8 g4 θα ήταν καλύτερα...!
Ρωτάω γιατί αυτό θα ήθελα να ήταν το τελικό project μου...!
Sorry about off topic...!
Ευχαρίστως να σου απαντήσω, εφόσον ένας μοντ τα μεταφέρει αυτά στο θρεντ σου (και όλα υπόλοιπα που δεν σχετίζονται άμεσα με το θέμα). Αυτό που παρουσιάζει ο γκουρού είναι πολύ σημαντικό, πρέπει να μείνει καθαρό.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Το Group Delay για τη διορθωμένη κατάσταση:
1581869085935.png

:hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi:
Συγχαρητήρια ήθελα να πω γέροντα για τον χρόνο και τις γνώσεις που χαρίζεις σε όποιον θέλει να ασχοληθεί και δε θέλει να πληρώσει...

Προσωπικά δεν κατάλαβα Χριστό....!!! o_O
Επίσης δεν ξέρω από που να αρχίσω.... :headbang:

Μάλλον πρέπει να κατεβάσω τα προγράμματα να αρχίσω να τα σκαλίζω για να καταλάβω περί τίνος πρόκειται... Σε πρώτη φάση για να γίνει αυτό είναι απαραίτητο το μικρόφωνο???
Ή αν κατάλαβα καλά χωρίς μικρόφωνο ακόμα δεν μπορώ να κάνω τίποτα....!?
Πρώτον,είμαι ακόμη αρκετά νέος στην ηλικία.

Δεύτερον,χωρίς μικρόφωνο,ισορροπημένο στήσιμο και τήρηση των κανόνων δεν πάμε καθόλου μακριά.

Τρίτον,πιο απλουστευμένα και πιο αναλυτικά δεν γίνεται,όπως μπορεί να διαπιστωθεί και από συγκρίσεις με tutorial του εξωτερικού.Ο ίδιος είμαι αυτοδίδακτος σε αυτόν τον τομέα.

Τέταρτον,προμηθεύσου καλύτερα 8ιντσους δορυφόρους με 12ιντσα sub για το δικό σου project.

Είναι επίσης χρήσιμο ν'αντιπαρατεθεί η διορθωμένη με την αδιόρθωτη κατάσταση:
Αριστερό ενιαίο κανάλι:
1581868470203.png

1581868801509.png



Δεξί ενιαίο κανάλι :
1581868523078.png

1581868858604.png


Η γκρίζα γραμμή στις αδιόρθωτες κρουστικές αποκρίσεις συμβολίζει την κατάσταση ελάχιστης φάσης.
 

Μηνύματα
115
Reaction score
236
Ευχαριστούμε πολύ για τον οδηγό. Μερικές ερωτήσεις έχω:

1. Παρόλο που ψιλοαπάντησες στα πρώτο ποστ, για όσους δεν παίζουμε με sub, χρειάζεται να ασχοληθούμε με διόρθωση φάσης? τα filters στο parametric gain EQ του rePhase χαλάνε τις φάσεις παρεταίρω? Δηλαδή ξεκινάμε απο διόρθωση freq response και μετά προχωρούμε σε phase corrections?

2. Τα phase correction filters γίνονται generate σε ξεχωριστά txt αρχεία από ότι τα frequency response filters? αν ναι, θα τα δεχτεί ο player μας ξεχωριστά?

3. Προσπαθώ να στήσω έναν linux player που δέχεται FIR filters (volumio με brutefir plugin). Ένα από τα πλεονεκτήματα των FIR διάβασα είναι ότι δεν κάνουν περαιτέρω upset τις φάσεις, ισχύει αυτό? :D Τα FIR δηλαδή επεμβαίνουν μόνο στο freq response?

4. Σε περίπτωση που κάνουμε correct σε δικάναλο χωρίς sub σύστημα, έχουμε ελευθερία να επέμβουμε χαμηλά συχνοτικά? Αυτό που είπες ότι δεν βάζουμε χέρι χαμηλά με προβλημάτισε γιατί τα προβλήματα μου είναι κυρίως κάτω από τους 150 κύκλους.

5. Σε συνέχεια του 4. Στο audyssey που επίσης έχω στημένο για το πολυκάναλο, προτείνεται να περιορίζουμε τα ΕQ correction μεχρι την schroeder frequency, διότι από κει και πάνω οι διορθώσεις δεν είναι τόσο απαραίτητες και συμπιέζουν τον "αέρα" του ηχείου. Αυτό είναι δηλαδή μπουρδίτσα του internet?:p
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Ευχαριστούμε πολύ για τον οδηγό. Μερικές ερωτήσεις έχω:

1. Παρόλο που ψιλοαπάντησες στα πρώτο ποστ, για όσους δεν παίζουμε με sub, χρειάζεται να ασχοληθούμε με διόρθωση φάσης? τα filters στο parametric gain EQ του rePhase χαλάνε τις φάσεις παρεταίρω? Δηλαδή ξεκινάμε απο διόρθωση freq response και μετά προχωρούμε σε phase corrections?

2. Τα phase correction filters γίνονται generate σε ξεχωριστά txt αρχεία από ότι τα frequency response filters? αν ναι, θα τα δεχτεί ο player μας ξεχωριστά?

3. Προσπαθώ να στήσω έναν linux player που δέχεται FIR filters (volumio με brutefir plugin). Ένα από τα πλεονεκτήματα των FIR διάβασα είναι ότι δεν κάνουν περαιτέρω upset τις φάσεις, ισχύει αυτό? :D Τα FIR δηλαδή επεμβαίνουν μόνο στο freq response?

4. Σε περίπτωση που κάνουμε correct σε δικάναλο χωρίς sub σύστημα, έχουμε ελευθερία να επέμβουμε χαμηλά συχνοτικά? Αυτό που είπες ότι δεν βάζουμε χέρι χαμηλά με προβλημάτισε γιατί τα προβλήματα μου είναι κυρίως κάτω από τους 150 κύκλους.

5. Σε συνέχεια του 4. Στο audyssey που επίσης έχω στημένο για το πολυκάναλο, προτείνεται να περιορίζουμε τα ΕQ correction μεχρι την schroeder frequency, διότι από κει και πάνω οι διορθώσεις δεν είναι τόσο απαραίτητες και συμπιέζουν τον "αέρα" του ηχείου. Αυτό είναι δηλαδή μπουρδίτσα του internet?:p
Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα ο κορμός της παρουσίασης...
Μπορεί κάποιος να εκτελέσει διορθώσεις και σε σκέτους δορυφόρους δίχως sub,προκειμένου νάνταποκρίνονταν καλύτερα στην ενιαία οντότητα του δικού του στησίματος και χώρου.Αλλά η στάθμη-στόχος για μια ικανοποιητική έκταση στο κάτω άκρο θα είναι μικρότερη,οι συνεπαγόμενες επεμβάσεις από τα φίλτρα ακόμα δραστικότερες,και βεβαίως...Goodnight and good luck με τη ΄΄διακεκαυμένη΄΄ ζώνη κάτω των 100 Hz :A

Οι δε παραγόμενες διορθωτικές κρουστικές αποκρίσεις περικλείουν ακέραια την αναγκαία πληροφορία για τη διόρθωση του σήματος,τόσο σε πεδίο συχνότητας όσο και στο πεδίο του χρόνου.Το περιβάλλον του rePhase επιτρέπει κι εξαγωγή ανεξάρτητων αρχείων διόρθωσης σε ανεξάρτητα στάδια εργασίας,αλλά εδώ δεν έχει ακολουθηθεί τέτοια τακτική.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.288
Reaction score
13.195
Τέταρτον,προμηθεύσου καλύτερα 8ιντσους δορυφόρους με 12ιντσα sub για το δικό σου project.
αρα @Bhutia εγω που εχω 2 15αρια υποβαθυφωνα και 2 12αρια δορυφορους ειμαι καλα;
ενταξη το ξερω θα παρω και μικροφωνο
θα διαβαζω συνεχως το νημα κατι θα κανω
μεγαλο ευχαριστω, για το νημα, να παψει η εξαρτηση απο τους ΄΄αγριους΄΄ ντοκτορες:hi::drinks::)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
αρα @Bhutia εγω που εχω 2 15αρια υποβαθυφωνα και 2 12αρια δορυφορους ειμαι καλα;
ενταξη το ξερω θα παρω και μικροφωνο
θα διαβαζω συνεχως το νημα κατι θα κανω
μεγαλο ευχαριστω, για το νημα, να παψει η εξαρτηση απο τους ΄΄αγριους΄΄ ντοκτορες:hi::drinks::)
Δεν έγινε γι αντίπραξη στις...Ιατρικές δυνάμεις καταστολής. :roflmao:
Εσύ δε με το intrinsic field chamber που έχεις για χώρο ακρόασης και τη διάχυση που έχεις ενσωματώσει,άμα μάθεις το μικρόφωνο μετά REW - που δεν είναιι δύσκολο - θα έχεις τα εχέγγυα να βάλεις σε όλους τα...κυάλια με τα δικά σου αποτελέσματα.. :drinks:
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Κι εφόσον κρίνεται ότι το αποτέλεσμα αξίζει ακρόαση,πρέπει να το μετατρέψουμε σε μορφή διαχειρίσιμη από μηχανές Συνέλιξης (Convolution Engines) περιλαμβανόμενες σε ψηφιακούς αναπαραγωγούς.

Πρώτο βήμα είναι να χρησιμοποιηθεί η μηχανή του rePhase για να παραχθούν μονοφωνικά αρχεία .wav περιέχοντα τη διορθωτική κρουστική απόκριση και ξεχωριστά για καθένα εκ των καναλιών.Είναι επίσης αναγκαίο να παραγάγουμε ξεχωριστά αρχεία ανταποκρινόμενα το καθένα σε διαφορετική δειγματοληψία ανάλυσης που θα διαχειριζόταν δεδομένο ψηφιακό player.Δηλαδή ξεχωριστά αρχεία για 44,1 - 48 - 88,2 - 96 - κ.ο.κ. Khz δειγματοληψίας.

Λόγος γι αυτό είναι η αποφυγή τεχνουργημάτων που υποβαθμίζουν το ακροαματικό αποτέλεσμα όταν δεδομένο διορθωτικό αρχείο θα καλείτο να διαχειριστεί διαφορετική τιμή από την εγγενή του.

Επισημαίνεται ότι το διορθωτικό σήμα βρίσκεται σε PCM format και για διαχείριση αρχείων DSD ενδείκνυται η μετατροπή του τελευταίου σε PCM.Ο ίδιος δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα,αφενός μεν επειδή η διαδικασία ενδέχεται να δημιουργούσε τεχνουργήματα υπό πλημμελή εφαρμογή,αφετέρου δε ενδιαφέρομαι ως επί το πλείστον για PCM αρχεία.Αλλά αυτό δεν αποτρέπει τους άλλους ενδιαφερομένους από το να δοκίμαζαν.

Για να μετρηθεί και στην πράξη το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να επαναληφθεί μια μετρητική συνεδρία υπό τις ίδιες ακριβώς συνθήκες με την αρχική από την οποία προέκυψε η διόρθωση.Πρέπει όμως να δοθεί η εντολή στο REW να διέρχεται το σήμα από το επιλεγμένο player με την ενεργοποιημένη του Μηχανή Συνέλιξης.

Κλικάρουμε το εικονίδιο Preferences και κατόπιν την ενότητα Soundcard.Εκεί στο πλαίσιο Output Device επιλέγουμε το σχετικό player.Φροντίζουμε η συνέλιξη κατά τη δοκιμή να λειτουργεί με αρχείο δειγματοληψίας 48KHz,που βρίσκεται σε συνάφεια προς την εγγενή ανάλυση του REW.

Για να μην ταλαιπωρούνταν οι αναγνώστες με υπερπροσφορά δευτερογενών πληροφοριών,οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μπορούν να συμβουλευθούν δημοσιευμένες διαδικτυακές παρουσιάσεις για τη διαμόρφωση player όπως λ.χ. το JRiver ή διαμετακομιστών όπως το Roon.

Για λόγους απλούστευσης μένουμε στα βασικά προαπαιτούμενα Πάμε πίσω στην ενότητα Impulse Settings...

Καταρχάς για να μην μπερδεύουμε τα...μπούτια μας με όσα αρχεία θα παραχθούν,πρέπει να τους δίνουμε σε καθεμία διαδοχική ενέργεια και μια εύκολα διακρινόμενη ονομασία,λ.χ. LeftBhuti44100 & RightBhuti44100.Για κάθε αρχείο προσέχουμε να επιλέγουμε και την ομόλογη συχνότητα δειγματοληψίας στο σχετικό πλαίσιο.Για τις δικές μου ακροάσεις έχω επιλέξει την εξαγωγή σε format 64 bits IEEE mono (.wav) ή και 32 bits IEEE mono (.wav).

Για εξαγόμενα αρχεία μέχρι 96 KHz επαρκούν συνήθως taps 65536 ενώ για παραπάνω ανάλυση συνιστώμενα είναι τα 131072 .Για PCM με δειγματοληψία ανώτερη των 192 KHz θα χρειαστούν 524288.Υπόψιν ότι όσο ανέρχεται το πλήθος των taps,θ'αυξάνεται ο υπολογιστικός φόρτος αλλά κι επιμηκύνεται η εγγενής χρονοκαθυστέρηση (latency) κατά τη διαδικασία συνέλιξης.

Το περιβάλλον του rePhase παρέχει την επιπλέον ευκολία όποτε το επιλεγμένο πλήθος taps δεν επαρκεί,να παρουσιάζει κατά την εξαγωγή του σχετικού αρχείου όσα σημεία της καμπύλης δεν καλύφθηκαν από την προεπιλεγμένη ανάλυση με μπλέ χρώμα έναντι του κόκκινου που θα αποκτά η καμπύλη μετά την εξαγωγή της σε αρχείο.

Έχουμε λοιπόν μια συλλογή από μονοφωνικά αρχεία για καθένα από τα κανάλια μας.Οι μηχανές συνέλιξης όμως δέχονται συνήθως στερεοφωνικό format αρχείων αντί ανεξάρτητων μονοφωνικών.Θα χρειαστούμε λοιπόν ένα πρόγραμμα Audio Editor από τα κυκλοφορούντα στο διαδίκτυο.Πολύ καλά αποτελέσματα μπορούν να εξαχθούν από το κλασσικό και δωρεάν Audacity.

Ανοίγουμε την αρχική σελίδα του και μπορούμε να μεταφέρουμε αρχεία κατευθείαν με αριστερό κλικ - κράτημα και κίνηση από τον ανοιγμένο φάκελο που θα προβάλλεται πάνω από τη σελίδα του Audacity.
1581884398303.png


Εισάγουμε υποχρεωτικά κατά σειρά πρώτα το αριστερό αρχείο και ύστερα το δεξί.Στην άνω γραμμή εντολών του αριστερού αρχείου κλικάρουμε το μικρό μαύρο βελάκι δεξιά από το όνομα του αρχείου που δείχνει προς τα κάτω και ανοίγει τις επιλογές ενεργειών.
1581883880679.png


Επιλέγουμε την εντολή ΄΄Δημιουργία Κομματιού Stereo΄΄ και αυτομάτως το λογισμικό συγχωνεύει το ζεύγος εισηγμένων αρχείων σε στερεοφωνικό format,με το άνω αρχείο να σχηματίζει πάντα το αριστερό κανάλι.
1581883329917.png

Τέλος κάνουμε από την ενότητα ΄΄Αρχείο΄΄ στη γραμμή εργαλείων του Audacity επιλέγουμε Εξαγωγή > Εξαγωγή ως .WAV.
Στο ιδιαίτερο παραθυράκι που ανοίγει φροντίζουμε να ονοματίσουμε αναλόγως το προϊόν της εργασίας ,λ.χ. StereoBhutia44100 και να ορίσουμε επίσης το πλήθος των δυαδικών PCM για το μήκος ψηφιακής λέξης.Προσοχή εδώ να χρησιμοποιείται πλήθος ίσο με το μήκος ψηφιακής λέξης στην εκάστοτε κατηγορία αναπαραγόμενων μουσικών αρχείων,λ.χ. για κλασσική ανάλυση 16/44 πλήθος 16 ενώ για αρχεία 24bit πλήθος 24.
1581883368827.png

Κάνουμε κατόπιν κλείσιμο της τρέχουσας εργασίας στον κεντρικό πίνακα του Audacity κι επαναλαμβάνουμε τις ενέργειες για καθένα ζεύγος μονοφωνικών αρχείων .wav που θέλουμε να συγχωνευτούν σε stereo format.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.856
Reaction score
77.453
κυρ Μπούτια...έχω ιδέα τι έχεις κάνει αλλά δεν έχω ιδέα το πως...διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα
αλλά σίγουρα το νήμα αυτό θα είναι για σεμινάριο :hi:

εύχομαι να βρω χρόνο να το μελετήσω:drinks:
 

Μηνύματα
7.262
Reaction score
11.812
Πιθανώς ψιλοασχετάκι, αλλά θα ρωτήσω: Πολλά dacs έχουν upsampling λειτουργία, κατ'επιλογή ή μόνιμα. Σε αυτή τη περίπτωση τί κάνουμε; Δημιουργούμε φίλτρα στη δειγματοληψία upsampling, απενεργοποιούμε το upsampling ( όσοι έχουμε τη δυνατότητα ) ή το αφήνουμε σε λειτουργία και δημιουργούμε όπως στη πρώτη περίπτωση φίλτρα στην upsampling δειγματοληψία;
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.595
Μηνύματα
2.867.211
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top