ChrisHat
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 740
- Reaction score
- 391
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ψηφιακή Riaa
Όσο και αν σου φαίνεται παράξενο η επεξεργασία είναι τόσο σύνθετη που ακόμα δεν μπορεί να γίνει real time.
Επίσης πράγματι επειδή η βάση του κώδικα είναι παλαιά, νομίζω υπάρχει πρόβλημα να μετασχηματιστεί σε κάτι καινούργιο.
Όλοι οι νέοι αλγόριθμοι απο άλλες εταιρείες που δουλεύουν real time έχουν άλλο σκεπτικό στην υλοποίηση.
Τα μόνα συστήματα που έφτασαν το No Noise είναι το Αγγλικό CEDAR και το γερμανικό Algorithmix . Το μόνο πράγμα που κάνουν καλύτερα απο το No Noise είναι το spectral cleaning (πχ αφαίρεση τριξήματος θορύβου καρέκλας μέσα σε ορχήστρα , χωρίς απώλεια απο τον ήχο της ορχήστρας).
Επίσης ενδιαφέρον είναι και τo DAN1 του Weiss που ήμουν και beta tester.
Παρόλα αυτά Type E αλγόριθμο που αυτόματα ανάμεσα σε άλλα αφαιρεί και παραμορφώσεις αναλογικές η ψηφιακές δεν έχουν.
Επειδή τα έχω δουλέψει όλα, ακόμα και σήμερα αν υπήρχε χρόνος (πληρωνόταν η δουλειά) θα χρησιμοποιούσα κυρίως το No Noise, και το χρησιμοποιούν ακόμα δηλαδή και απο τις δύο πλευρές του Ατλαντικού, όπως για παράδειγμα στις τελευταίες εκδόσεις των Beatles.
Καλά μην μπερδεύεσαι, το Amarra περιλαμβάνει το "module" που λέγεται manual decklick με κάποιους διαφορετικούς αλγόριθμους , αλλά το type E για παράδειγμα είναι στην ουσία deckrackle.Δηλαδή το Amarra εμπεριέχει ουσιαστικά αυτούσια modules της υλοποίησης του 1986?
Και γιατί άραγε δεν εξέλιξαν π.χ. το declicking feature σε μια real-time διαδικασία?
Η παλιά υλοποίηση (database των clicks, "αναγνώριση" των clicks κλπ.) είχε σαφώς επαγγελματικό προσανατολισμό και στόχο την ψηφιοποίηση βινυλίων, λαμβάνοντας υπόψιν και τις ελλειπείς υπολογιστικές δυνατότητες εν έτει 1986...
Μου θύμισες τα φοιτητικά μου χρόνια, το σωτήριον έτος του 1996, όταν στα πλαίσια της διπλωματικής μου, έπρεπε να γράψω ένα πρόγραμμα για την απεικόνιση των λοβών ακτινοβολίας κάποιων κεραιών με βάση διάφορες παραμέτρους.
Είχα έναν 386 στο σπίτι που δούλευα & έτρεχα το πρόγραμμα:
Όταν το έβαζα να τρέχει μπορούσα παράλληλα να κάνω κανένα ντουζάκι, να φάω, να πιω καφέ, να καπνίσω 2-3 τσιγάρα...:116:
Τότε είχαν πρωτοβγεί οι pentium (πανάκριβοι ακόμα, γύρω στο μύριο αν θυμάμαι καλά)...όταν το τελείωσα, πήγα στο πανεπιστήμιο να το τρέξω πρώτη φορά (σε pentium που είχαν)...
Θυμάμαι το σοκ που έπαθα όταν το είδα να εκτελείται σε δευτερόλεπτα...
Με τις σημερινές υπολογιστικές δυνατότητες, το real-time processing μοιάζει δυνατό...
Γιατί δεν το κάνουν, για οικ. ανταποδοτικούς λόγους ή μήπως δεν έχουν άδεια να επέμβουν στο υπάρχον λογισμικό?
Επίσης η αναγνώριση των clicks δε θα ήταν προτιμότερο να γίνεται πλέον αυτόματα?
ΟΚ, ένας έμπειρος επαγγελματίας μπορεί εύκολα (?) ενδεχομένως να το κάνει...ο απλός χρήστης όμως?
Γιατί δηλ. να μην "ενσωματωθεί" η ικανότητα του επαγγελματία σ' έναν έξυπνο αλγόριθμο?
"I mean, how hard can it be?" (copyright Jeremy Clarkson) :138:
Μήπως ζητάω πολλά? :138:
Όσο και αν σου φαίνεται παράξενο η επεξεργασία είναι τόσο σύνθετη που ακόμα δεν μπορεί να γίνει real time.
Επίσης πράγματι επειδή η βάση του κώδικα είναι παλαιά, νομίζω υπάρχει πρόβλημα να μετασχηματιστεί σε κάτι καινούργιο.
Όλοι οι νέοι αλγόριθμοι απο άλλες εταιρείες που δουλεύουν real time έχουν άλλο σκεπτικό στην υλοποίηση.
Τα μόνα συστήματα που έφτασαν το No Noise είναι το Αγγλικό CEDAR και το γερμανικό Algorithmix . Το μόνο πράγμα που κάνουν καλύτερα απο το No Noise είναι το spectral cleaning (πχ αφαίρεση τριξήματος θορύβου καρέκλας μέσα σε ορχήστρα , χωρίς απώλεια απο τον ήχο της ορχήστρας).
Επίσης ενδιαφέρον είναι και τo DAN1 του Weiss που ήμουν και beta tester.
Παρόλα αυτά Type E αλγόριθμο που αυτόματα ανάμεσα σε άλλα αφαιρεί και παραμορφώσεις αναλογικές η ψηφιακές δεν έχουν.
Επειδή τα έχω δουλέψει όλα, ακόμα και σήμερα αν υπήρχε χρόνος (πληρωνόταν η δουλειά) θα χρησιμοποιούσα κυρίως το No Noise, και το χρησιμοποιούν ακόμα δηλαδή και απο τις δύο πλευρές του Ατλαντικού, όπως για παράδειγμα στις τελευταίες εκδόσεις των Beatles.