Leasing

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.890
Reaction score
41.123
Για να κάνεις πολλά λεφτά, νομίζω ότι το βασικότερο είναι να έχεις μια καλή ιδέα και την ικανότητα να πείθεις άξιους ανθρώπους να δουλεύουν για σένα.
εχω ακουσει επίσης οτι μπορείς να κάνεις καλα λεφτά πουλώντας βιβλία λέγοντας στους άλλους πως να κάνουν λεφτά
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.606
Reaction score
27.948
Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση ότι μόνο αυτό κατάλαβες.

:cry:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.643
Reaction score
9.213
εχω ακουσει επίσης οτι μπορείς να κάνεις καλα λεφτά πουλώντας βιβλία λέγοντας στους άλλους πως να κάνουν λεφτά
Άλλο καλά και άλλο πολλά.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.901
Reaction score
12.532
Αυτό που δεν καταλαβαίνω από ανάλυση πιο πάνω είναι πως είναι δυνατόν να περνούν τα έξοδα για leasing αυτοκινήτου αλλά να μην περνούν τα έξοδα καυσίμων.
Πολύ απλοϊκά, εξαρτάται από τη χρήση που έχει (ή μπορεί να) δηλωθεί για το αυτοκίνητο. Εάν πρόκειται για εμπορική χρήση (πχ όπως ανέφερα ήδη τεχνικός ή πωλητής), περνούν κανονικά. Εάν πρόκειται για αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί μέλος ΔΣ, δε θεωρείται εμπορικής χρήσεως αλλά έξτρα εταιρική παροχή, άρα το κόστος κίνησης δεν μπορεί να περαστεί ως εταιρικό έξοδο.

η παροχη σε ειδος (χρηση αυτοκινητου) αποτελει εισοδημα για τον χρηστη αν η λιανικη προ φορων ειναι πανω απο 17.000. Δηλαδη μια ειταιρια παραχωρει σε ενα στελεχος ενα αυτοκινητο με λπφ 50.000. Πηγαινουμε στο σχετικο πινακακι και πολλαπλασιαζουμε το ποσο των 50.000 με 22% αν θυμαμαι καλα. Το ποσο των 11.000 Αποτελει εισοδημα για τον χρηστη.
Από πέρυσι ο τρόπος φορολόγησης εταιρικών παροχών σε είδος έχει αλλάξει, και επί τούτου ισχύει κλιμακωτή αξία παραχώρησης (τεκμήριο εισοδήματος). Ν.4646/2019, άρθρο 4.


Στο παράδειγμά σου, το τεκμαρτό εισόδημα για το χρήστη θα είναι 9.750€.

"Από τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται τα οχήματα που παραχωρούνται αποκλειστικά για επαγγελματικούς σκοπούς και έχουν Λιανική Τιμή Πώλησης Προ Φόρων έως δεκαεπτά χιλιάδες (17.000) ευρώ."
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.890
Reaction score
41.123
Πολύ απλοϊκά, εξαρτάται από τη χρήση που έχει (ή μπορεί να) δηλωθεί για το αυτοκίνητο. Εάν πρόκειται για εμπορική χρήση (πχ όπως ανέφερα ήδη τεχνικός ή πωλητής), περνούν κανονικά. Εάν πρόκειται για αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί μέλος ΔΣ, δε θεωρείται εμπορικής χρήσεως αλλά έξτρα εταιρική παροχή, άρα το κόστος κίνησης δεν μπορεί να περαστεί ως εταιρικό έξοδο.
Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει αυτό που γράφεις.
Στην περίπτωση μας η εταιρεία δίνει αυτοκίνητο ως παροχή (και φορολογούμαστε αντίστοιχα σύμφωνα με την αξία ΛΠΤΦ) και παράλληλα της παρέχουν και τα καύσιμα με καρτούλα BP ή με εξοδολόγιο, προφανώς η εταιρεία περνά στα έξοδα της τα καύσιμα.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.901
Reaction score
12.532
... με μη εκπιπτόμενο ΦΠΑ και πιθανώς ως απορριπτέα δαπάνη στην περίπτωση τακτικού (ή έκτακτου) ελέγχου.

Θα το επιβεβαιώσω εντός των ημερών, πάντως μέχρι πριν λίγα χρόνια έτσι ίσχυε.
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.916
Αν είμασταν σε φόρουμ αυτοκινήτων θα μας έκραζαν όλους!
Το αυτοκίνητο τελικά είναι απλά ένα μέσον να κάνεις την δουλειά σου; Ή ένα τεχνολογικό προιόν που σου δίνει κάτι περισσότερο από την απλή μετακίνηση;
Σε σύγκριση δηλαδή με τα ηχοσυστήματα: τι άραγε θέλουμε; Ένα ηχοσύστημα των 500 ευρώ να κάνουμε τη δουλειά μας; Ή ένα ηχοσύστημα των 30.000 ή 50.000 ευρώ για το κάτι παραπάνω;
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ συμφωνουν ότι δεν μας αρκεί ένα οικονομικό ηχοσύστημα για να ακούμε την μουσικούλα μας. Θέλουμε το κάτι άλλο, το ακριβό, με τις λιγότερες παραμορφώσεις και το υψηλό headroom.
Επομένως γιατί όχι και στα αυτοκίνητα; Κάποιος θέλει audi quatro....δεν μπορεί ρε φίλε να συμβιβαστεί με το leaf και τα άλλα ημι-αυτοκίνητα της κατηγορίας!
Τι αναζητούμε; Την οικονομία, να γλυτώσουμε 100-150 ευρώ το μήνα από βενζίνη, θυσιάζοντας την οδηγική απόλαυση;
Να θυσιάσουμε την ευχαρίστηση ενός υπερηψηλού ενεργού πολυκαναλικού ηχοσυστήματος για να γλυτώσουμε το υψηλό του κόστος, αγοράζοντας μια ηχομπάρα;
Δεν ξέρω. Καθένας κάνει τις επιλογές του, που θα σπαταλήσει τα χρήματά του. Άλλος σε ηχοσυστήματα υψηλών αποδόσεων, άλλος σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων!
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.901
Reaction score
12.532
Το Leaf για αυτά που προσφέρει δεν είναι καθόλου ημι-αυτοκίνητο (κι ας μην το χωνεύω καθόλου).
Επίσης, αν κάποιος θέλει σώνει και καλά Audi quatro (sic) βρίσκει με 1000 ευρώ...

Αμφότερες οι πληροφορίες είναι παντελώς άσχετες με το παρόν θέμα φυσικά, όπως (μάλλον) και η ανωτέρω δημοσίευση εν τω συνόλω.

Εν τω συνόλω έγραψα? Ίσως όχι, γιατί μεταξύ μας, πολύ θα ήθελα να υπάρχει επιλογή (βιώσιμη και σχετικά ελκυστική οικονομικά) για leasing ηχοσυστήματος.

Πάρα πολύ θα το ήθελα.

Μάλιστα όσο το σκέφτομαι, θα γ@μουσε και θα έδερνε κάτι τέτοιο.
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.865
Reaction score
4.639
Την εναλλακτική του να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 5-7 ετών την έχει εξέτασει σοβαρά κανένας σας;
Ειδικά απο την μεσαία κατηγορία και πανω είναι τρομερά δύσκολο να μην βρεις σοβαρότατες vfm ευκαιρίες οι οποίες για τουλάχιστον μία πενταετία θα βγάλουν ασπροπροσωπο τον οποιδηποτε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
Για μένα τουλάχιστον, δεν τίθεται θέμα, έχει ήδη κλείσει.
Θα πάρω ένα ηλεκτρικό μέσω λιζινγκ, μόλις τελειώσουν τα λιζινγκ των 2 αυτοκινήτων που έχω να τρέχουν. Μέχρι τότε θα παρακολουθώ τα προσφερόμενα μοντελάκια.. ;)

Το δεύτερο που θα πάρω, δε ξέρω αν θα είναι ηλεκτρικό, θα εξαρτηθεί από την διαθέσιμη ποικιλία στα ηλεκτρικά εκείνη την εποχή.

Αν τυχόν είναι διαθέσιμο εδώ και μπορώ να πάω σε Τέσλα, υπάρχει μια απομακρυσμένη περίπτωση να προβώ σε αγορά, φυσικά μέσω λιζινγκ ή άλλης μορφής μακροχρόνιου δανεισμού, ποτέ κας.

Δεν υπάρχει καμία μα καμία απολύτως περίπτωση να προβώ σε αγορά αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης πλέον, έχει κλείσει αυτό το θέμα για μένα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.006
Reaction score
6.782
Την εναλλακτική του να αγοράσει κάποιος μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 5-7 ετών την έχει εξέτασει σοβαρά κανένας σας;
Ειδικά απο την μεσαία κατηγορία και πανω είναι τρομερά δύσκολο να μην βρεις σοβαρότατες vfm ευκαιρίες οι οποίες για τουλάχιστον μία πενταετία θα βγάλουν ασπροπροσωπο τον οποιδηποτε.
Εννοείται φίλε μου. Και δεν χρειάζεται καν να πας στα 5-7 χρόνια που λες. Το τελευταίο μου αυτοκίνητο το αγόρασα 3,5 ετών από Γερμανία και μαζί με το τελωνείο και τα λοιπά έξοδα μου ήρθε στα μισά λεφτά από όσο έκανε εδώ καινούργιο. Αν το πούλαγα την άλλη μέρα θα έβγαζα κέρδος.

Το αυτοκίνητο μύριζε καινούργιο και αγόρασα και 3 χρόνια εγγύηση (με 850€ περίπου) για να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο.

Με λιγότερα λοιπόν από όσο έκαναν εδώ τα καλά "μεσαία" SUV (Peugeot, VW κλπ) αγόρασα ένα αυτοκίνητο διπλάσιας τιμής και, όπως είπα, με 3 χρόνια εγγύηση.

Αν τυχόν είναι διαθέσιμο εδώ και μπορώ να πάω σε Τέσλα, υπάρχει μια απομακρυσμένη περίπτωση να προβώ σε αγορά, φυσικά μέσω λιζινγκ ή άλλης μορφής μακροχρόνιου δανεισμού, ποτέ κας.

Δεν υπάρχει καμία μα καμία απολύτως περίπτωση να προβώ σε αγορά αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης πλέον, έχει κλείσει αυτό το θέμα για μένα.
Να και κάτι που συμφωνούμε απόλυτα (στο θέμα αυτοκίνητο). Για Tesla πάντως δυστυχώς μην έχεις και πολλές ελπίδες. Αυτή τη στιγμή το κοντινότερο service center είναι στην Αυστρία. Ακόμα και να έρθει Ελλάδα, αν κρίνω από τη διασπορά στην υπόλοιπη Ευρώπη, άντε να ανοίξει ένα στην Αθήνα. Και, αν κρίνω από τα λεγόμενα σου στο θέμα συνεργείο, δεν νομίζω να είσαι από αυτούς που θα το θεωρούσαν ανεκτό να ταξιδεύουν 500χμ κάθε φορά που συμβαίνει κάτι.

Και, αν κρίνω από τις εμπειρίες όσων παρέλαβαν πρόσφατα το Model Y, θα χρειαστεί σίγουρα. Μην φαντάζεσαι, λεπτομέρειες. Καθίσματα που δεν έχουν βιδωθεί στο σασί, ζώνες που δεν δουλεύουν, τέτοια πράγματα, συνηθισμένα!
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.430
τελικά δεν κατάλαβα ποια είναι η οδηγία για να γίνει κανείς πλούσιος, να αγοράζει με τα λεφτά άλλων δηλαδή δάνειο ή να αγοράζει με τα δικά του χρήματα μόνο;
Μιας και το φιλοσοφούμε, για μένα, αυθεντικά πλούσιος είναι αυτός που έχει πολλά χρήματα αλλά δεν χρειάζεται να ασχολείται με δουλειές και τη ρευστή καθημερινότητα. Να μπορεί δηλαδή να κάνει ό,τι θέλει, όποτε θέλει, χωρίς να έχει την οποιαδήποτε επαγγελματική έννοια.

Πλούσιος με υποχρεώσεις είναι σαφώς καλύτερα από "φτωχός" με υποχρεώσεις αλλά και πάλι χάνει πολύτιμο χρόνο από τη ζωή του. Εξαιρούνται αυτοί που έχουν για χόμπι την παραγωγή πλούτου. Ανωμαλία είναι αλλά την κατανοώ.



Επίσης, συμφωνώ με τον musicfanatic στη σημασία της κατοχής αυτοκινήτου. Από αυτά που διαβάζω νομίζω ότι μιλάμε για πλυντήριο που θα βάλουμε σε κάποιο υπόγειο και το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι το κόστος/απόδοση. :biggrin:
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.901
Reaction score
12.532
Η θεώρηση αυτή εμπεριέχει μια λανθασμένη παράμετρο: ότι leasing γίνεται μόνο σε μικρά/οικονομικά αυτοκινητάκια που καίνε ελάχιστα και μας στερούν την ευχαρίστηση της Οδήγησης.

Fun fact: η διαδικασία leasing είναι διαθέσιμη για ΟΠΟΙΟ ΑΜΑΧΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ.

Το κόστος/απόδοση δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να παύσει να μας απασχολεί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.606
Reaction score
27.948
Να πω την άποψή μου και ας πάει στο βρόντο. Ίσως κάνει ένα κλικ σε κάποιον.

Θεωρώ τον τρόπο σκέψης εντελώς λάθος. Το θέμα δεν είναι αν συμφέρει ή όχι το leasing. Πάντα συμφέρει.
Το θέμα είναι να βρεθεί τρόπος όπου θα το κάνει να συμφέρει. Οι εκατοντάδες υπολογισμοί αν μας βάλει τελικά "μέσα" δείχνουν τον λάθος τρόπο σκέψης.
Ο σωστός τρόπος είναι "πως θα πάρω το αμάξι που θέλω, χωρίς να πληρώσω τίποτα;"
Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι να βρεθεί τρόπος να αποδώσει το κεφάλαιο τουλάχιστον το μηνιαίο έξοδο του leasing.
Ακόμα καλύτερα να αποδίδει και μετά το leasing.

Τρόποι υπάρχουν. Απλά ο φόβος να χάσουμε το κεφάλαιο μας κλειδώνει.
 

Μηνύματα
2.397
Reaction score
3.603
Αν τυχόν είναι διαθέσιμο εδώ και μπορώ να πάω σε Τέσλα, υπάρχει μια απομακρυσμένη περίπτωση να προβώ σε αγορά, φυσικά μέσω λιζινγκ ή άλλης μορφής μακροχρόνιου δανεισμού, ποτέ κας.

Δεν υπάρχει καμία μα καμία απολύτως περίπτωση να προβώ σε αγορά αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης πλέον, έχει κλείσει αυτό το θέμα για μένα.

 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.714
Reaction score
83.430
Η θεώρηση αυτή εμπεριέχει μια λανθασμένη παράμετρο: ότι leasing γίνεται μόνο σε μικρά/οικονομικά αυτοκινητάκια που καίνε ελάχιστα και μας στερούν την ευχαρίστηση της Οδήγησης.

Fun fact: η διαδικασία leasing είναι διαθέσιμη για ΟΠΟΙΟ ΑΜΑΧΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ.

Το κόστος/απόδοση δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να παύσει να μας απασχολεί.
Αυτά τα ξέρω. Αναφέρομαι στις απόψεις των περισσότερων μελών. Και βάζω μέσα και τη συζήτηση για τα ηλεκτρικά.

Σε δημοφιλή προϊόντα που δεν προορίζονται για επαγγελματική χρήση, η χαρά που προσφέρουν στον ιδιοκτήτη ξεκινάει μετά το "κάνει καλά τη δουλειά του".

Αν μ' ενδιέφερε μόνο η μετακίνηση μέσα σε ένα πρότυπο του τύπου "πάω από το σημείο Α στο Β με προκαθορισμένες παραμέτρους", θα προτιμούσα να μην έχω δικό μου αυτοκίνητο και να παίρνω ταξί από το Beat. Και στις εκδρομές θα νοίκιαζα ένα ...Corolla. :biggrin:
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.901
Reaction score
12.532
Μου έσκασες μια σφαλιάρα με το Beat και με αποτελείωσες με την Corolla. :punish:
 


Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.916
Ζήτησα μια προσφορά από την LeasePlan για το e-Golf 136PS E-xperience.
Λοιπόν, απάντηση: Λιανικη τιμή αυτοκινήτου: 40.578!!!!!!!!!!!!
Προκαταβολή: 6.532 (χωρίς ΦΠΑ) +24% ΦΠΑ= 8000
Για 48 μήνες και 20.000Χιλ/έτος
Μηνιαίο εκτιμώμενο κόστος χρήσης: 462 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Για 4 χρόνια λοιπόν: 8000+462Χ48=28.708 (χωρίς ΦΠΑ) = 30.176 με ΦΠΑ

Με το αυτοκίνητο που έχω τώρα: 2400 ευρώ βενζίνη/έτος+200 ασφάλεια+700 τέλη+200 σέρβις=3500 ετησίως ή ήτοι 14.000 στα επόμενα 4 χρόνια.
Διαφορά δηλαδή 16.000 ευρώ περισσότερα στο leasing

Συμφέρει; Τι λέτε;
Εγώ δεν το βλέπω και πολύ συμφέρον αν ήδη έχεις ένα καλό αυτοκίνητο. Αν εν έχεις καθόλου αυτοκίνητο και ψάχνεις τότε ενδεχομένως το συζητάμε.
Καταγραφή.JPG
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.615
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top