Leasing

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Με το αυτοκίνητο που έχω τώρα: 2400 ευρώ βενζίνη/έτος+200 ασφάλεια+700 τέλη+200 σέρβις=3500 ετησίως ή ήτοι 14.000 στα επόμενα 4 χρόνια.
Αν θεωρήσεις ότι αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο, σε 4 χρόνια χάνεις και το 40% της αξίας του.
Δηλαδή, στα 40.000€ είναι 16.000€ η χασούρα από την πτώση της αξίας του.

Επίσης υπολόγισες ασφάλεια φτηνή, σε νέο αυτοκίνητο θα κάνεις φουλ μικτή.

Κι είπαμε, αν θες αυτοκίνητο για δεκαετία+, δεν είναι για σένα το λιζινγκ.
 

Μηνύματα
1.469
Reaction score
2.761
Αν θεωρήσεις ότι αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο, σε 4 χρόνια χάνεις και το 40% της αξίας του.
Δηλαδή, στα 40.000€ είναι 16.000€ η χασούρα από την πτώση της αξίας του.
Πάντως αυτή τη στιγμή με το αυτοκίνητο που έχω, δεν με συμφέρει καθόλου η ιδέα του leasing. Έτσι και αλλιώς για να πάρω αντίστοιχο αυτοκίνητο (από άποψη ποιότητας κατασκευής, επιδόσεων κ.λ.π κ.λ.π) πρέπει το ηλεκτρικό να κάνει όχι 40.000 που κάνει το golf, αλλά 80.000!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Τι αυτοκίνητο έχεις;
Πόσων ετών;
Πόσο το πήρες;
 

Μηνύματα
169
Reaction score
348
Φίλε μου σε καμία περίπτωση δεν αξίζει να κοιτάς αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό Golf (με 136 ίππους!).

Με τα ίδια λεφτά παίρνεις τη Mustang με 258 άλογα. Μην τρελαθούμε τώρα...

Αλλά ακόμα κι αν έχεις κάποιον μαζοχισμό και θες σώνει και ντε VW, τότε σε λίγο κυκλοφορεί η σειρά ID. Ηλεκτρικά from the ground up, όχι compliance car.
 

melina

Unabomber
Μηνύματα
16.883
Reaction score
27.924
Ζήτησα μια προσφορά από την LeasePlan για το e-Golf 136PS E-xperience.
Λοιπόν, απάντηση: Λιανικη τιμή αυτοκινήτου: 40.578!!!!!!!!!!!!
Προκαταβολή: 6.532 (χωρίς ΦΠΑ) +24% ΦΠΑ= 8000
Για 48 μήνες και 20.000Χιλ/έτος
Μηνιαίο εκτιμώμενο κόστος χρήσης: 462 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Για 4 χρόνια λοιπόν: 8000+462Χ48=28.708 (χωρίς ΦΠΑ) = 30.176 με ΦΠΑ

Με το αυτοκίνητο που έχω τώρα: 2400 ευρώ βενζίνη/έτος+200 ασφάλεια+700 τέλη+200 σέρβις=3500 ετησίως ή ήτοι 14.000 στα επόμενα 4 χρόνια.
Διαφορά δηλαδή 16.000 ευρώ περισσότερα στο leasing

Συμφέρει; Τι λέτε;
Εγώ δεν το βλέπω και πολύ συμφέρον αν ήδη έχεις ένα καλό αυτοκίνητο. Αν εν έχεις καθόλου αυτοκίνητο και ψάχνεις τότε ενδεχομένως το συζητάμε.View attachment 171470

Νομίζω υπάρχουν κάποια λάθη στους υπολογισμούς.

Προκαταβολή = 6532
Μηνιαίο Μίσθωμα = 461 x 48 = 22128

22128 + 6532 = 28660 προ ΦΠΑ, 35538 με το ΦΠΑ, που είναι βασικά η τιμή που ενδιαφέρει κάθε ιδιώτη ή επιχείρηση για την οποία δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ.

Αμέσως φαίνεται ότι σε μια τετραετία έχει δώσει κάποιος 35500 για να χρησιμοποιήσει κάτι που κάνει 40500 και στο τέλος της τετραετίας δεν έχει τίποτα δικό του. Αν δηλαδή είχε δώσει τα ίδια για να το (αγοράσει + τα έξοδα ασφάλειας+συντήρησης) μετά από 4 χρόνια πόσο πιστεύει ότι θα αξίζει το παραπάνω μοντέλο αν βγει να το πουλήσει;


Επίσης κάτι που από ότι βλέπω δεν βάζετε στην εξίσωση είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να θέλεις να αλλάξεις αυτοκίνητο πριν την 4ετία, στα 2 χρόνια ας πούμε. Γιατί έτσι. Με το leasing τι στοιχίζει αυτό; με τι πέναλτυ σπάει το συμβόλαιο (από όσο ξέρω δεν σπάει);

Λάβετε υπόψη σας ότι τα πρώτα 2 χρόνια έχεις εγγύηση και πολλές εταιρείες σου δίνουν option μέχρι 1 μήνα πριν κλείσεις τα 2 χρόνια να κάνεις επέκταση μέχρι και 3 χρόνια ακόμα, σύνολο 5 δηλαδή. Τη βρίσκω πολύ συμφέρουσα επιλογή και την έχω κάνει στο ένα αυτοκίνητο μου που γινόταν.
Τέλος η μεικτή ασφάλεια για μένα δεν προκύπτει με κριτήριο τη νεότητα του αυτοκινήτου αλλά με τον εξοπλισμό του.
Αν π.χ. έχεις super duper φώτα LED adaptive και ένα κάρο αισθητήρες και κάμερες πας για μεικτή γιατί η κάθε μαλακία τσούζει πολύ (έτσι έχω κάνει στο ένα), αν έχεις τυπικά φανάρια και λιτο εξοπλισμό οπότε με μικροτρακαρίσματα (που φταις) τη γλιτώνεις με λίγα η γνώμη μου είναι δεν αξίζει το έξτρα κόστος. Καθαρά υποκειμενική θεώρηση προφανώς.


Δεν μπαίνω καν στην κουβέντα αν αξίζει αυτά τα λεφτά αυτής της κατηγορίας (μέγεθος) αυτοκινήτου.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
348
22128 + 6532 = 28660 προ ΦΠΑ, 35538 με το ΦΠΑ, που είναι βασικά η τιμή που ενδιαφέρει κάθε ιδιώτη ή επιχείρηση για την οποία δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ.

Αμέσως φαίνεται ότι σε μια τετραετία έχει δώσει κάποιος 35500 για να χρησιμοποιήσει κάτι που κάνει 40500 και στο τέλος της τετραετίας δεν έχει τίποτα δικό του.
Απλά με βάση τον πίνακα, τα 40.500€ είναι η τιμή χωρίς ΦΠΑ (απίστευτο μεν, αληθινό δε!).

Οπότε ουσιαστικά έχεις δώσει 35.500€ για κάτι που κάνει 50.200€. Δεν λέω βέβαια και πάλι ότι συμφέρει...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.720
Reaction score
8.507
Ποιό αυτοκίνητο έχει 700€ σήμα και 200€ ετήσια ασφάλεια;
Κάτι κάνεις λάθος.
 


Μηνύματα
7.210
Reaction score
5.154
Δεν γίνεται να συγκρίνεις υπάρχον όχημα με αγορά καινούριου δεν έχει νόημα.
Κανένα καινούριο όχημα δεν μπορεί να κοστίσει λιγότερο από ένα που έχεις ήδη πληρώσει την απόκτηση του.
Αυτή η παπάτζα του "αλλάζω όχημα με καινούριο γιατί μου κοστίζει λιγότερο" είναι τόσο ψευδής όσο οι προεκλογικές δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ εκτός αν μιλάμε για πλήρη υποβιβασμό κατηγορίας τύπου έχεις 5 μέτρο suv και πας σε 208 πετρέλαιο.
Αλλιώς είναι ψευτοδικαιολογία για να πειστείς ότι είναι προς το συμφέρον σου να αλλάξεις όχημα.
Το κόστος χρήσης το συζητάμε μετά τα 30000 χλμ ετησίως κάτι που λίγοι κάνουμε χωρίς να χρησιμοποιούμε το όχημα ως επαγγελματικό.

Η άλλη παπάτζα είναι του "παίρνω γκολφ - τυχαίο παράδειγμα - γιατί έχει καλή μεταπωλητική αξία ώστε να μπορέσω να πάρω άλλο όχημα μετά.
Ελάχιστοι έχουν βγει στοιχειωδώς κερδισμένοι από τράμπες τέτοιου είδους , οι περισσότεροι πληρώσανε προκαταβολικά την "υψηλή μεταπωλητική αξία " και φυσικά πήρανε λιγότερο αυτοκίνητο από αυτό που θα μπορούσαν να πάρουν σκεφτόμενοι πιο φυσιολογικά
Για το θέμα της μεικτής
Ελάχιστη κάλυψη στα δικά μου είναι πυρός κλοπής
Στο Μάζντα όταν ήταν καινούριο έκανα ίδιων ζημιών με απαλλαγή 300 ευρώ.
Είχα στο νου μου την περίπτωση να το κόψω στη μέση και να ψάχνω να βρω 43000 στο δρόμο.
Μετά την 7 ετια την σταμάτησα , υπήρχαν ήδη πάρα πολλά για πούλημα με 10 έως 15 χιλιάρικα που απλά άξιζε το ρίσκο ( πλέον βρίσκεις και με 6000 )
Επίσης μια φορά που δοκίμασα τις ιδίες ζημιές όταν με χτύπησε ένας καριολης σε διασταύρωση της Μεσογείων βράδυ και εξαφανίστηκε στα στενά δεν είχε κανένα νόημα. Αφενώς μου σπασανε τα ρχιδια στη εθνική γιατί δεν θέλανε να το καλύψουν ούτε ως κακόβουλη πράξη ούτε ίδιες ζημιές ούτε ανασφαλιστο όχημα κλπ γιατί και καλά έπρεπε να τον προλάβω τον πουστη να δω την πινακίδα του.
Την επόμενη μέρα έφυγε και η μεικτή και η εθνική και το βαψα μόνος μου.
 
Last edited:


melina

Unabomber
Μηνύματα
16.883
Reaction score
27.924
Απλά με βάση τον πίνακα, τα 40.500€ είναι η τιμή χωρίς ΦΠΑ (απίστευτο μεν, αληθινό δε!).

Οπότε ουσιαστικά έχεις δώσει 35.500€ για κάτι που κάνει 50.200€. Δεν λέω βέβαια και πάλι ότι συμφέρει...
οχι η τιμή προ φόρων είναι το 32Κ, 40 είναι με το ΦΠΑ. Τέλος ταξινόμησης δεν έχουν έτσι κι αλλιώς τα ηλεκτρικά.
Το οποίο στον τιμοκατάλογο της vw το βλεπω στα 34200
 

Μηνύματα
169
Reaction score
348
οχι η τιμή προ φόρων είναι το 32Κ, 40 είναι με το ΦΠΑ. Τέλος ταξινόμησης δεν έχουν έτσι κι αλλιώς τα ηλεκτρικά.
Το οποίο στον τιμοκατάλογο της vw το βλεπω στα 34200
Ναι, δίκιο έχεις, με μπέρδεψε ο ηλίθιος πίνακας με τους διπλούς τίτλους (πάνω-κάτω) σε κάθε στήλη, γιατί πάνω από τα 40 χιλιάρικα λέει "Ενδ. Λιανική Τιμή Προ Φόρων".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Υπολόγισε τώρα πόσο θα σου κοστίσει να αγοράσεις κανονικά το ίδιο αυτοκίνητο, να το κρατήσεις 4 χρόνια με φουλ μικτή ασφάλιση (καλή γιατί θα είναι δικό σου) και σέρβις και λάστιχα και όλα, και να το πουλήσεις μετά τα 4 χρόνια χάνοντας 40% της αξίας του.

Υπολόγισε δηλαδή την παροχή του λιζινγκ να την κάνεις μόνος σου. Για μια 4-ετια.

Αυτό είναι επί ίσοις όροις.

Και αν έχεις βέβαια όλο το κεφάλαιο να το δώσεις στο χέρι. Αν δε το έχεις, δε μπορείς το ένα, το άλλο μπορείς.

(Βεβαίως μπορεί να έχεις το κεφάλαιο, και να μη θες να το αποχωριστείς, αλλά αυτά είναι άλλα θέματα που δε σας αφορούν.)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.720
Reaction score
8.507
Και για του λόγου το αληθές!View attachment 171479
Ασφάλεια χωρίς κλοπή;
Αγχώθηκα και δεν είναι καν δικό μου.

Προσωπικά δεν το συζητώ καν. Δεν υπάρχει κάτι άλλο για μένα. Σε όλα μου τα οχήματα είχα πάντα ασφάλεια 1 στάδιο πριν τη μικτή.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.150
Reaction score
61.896
Είχα και έχω βέβαια.
Όσο είχα δικό μου αυτοκίνητο, πάντα είχα φουλ μικτή, όλες τις δυνατές καλύψεις, με τη μικρότερη δυνατή συμμετοχή και σε ίδιες ζημίες, και με τη μεγαλύτερη δυνατή αποζημίωση σε πλήρη καταστροφή του αυτοκινήτου.

Με ενδιαφέρει να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, πως ότι κι αν γίνει, δε χάνω το κεφάλαιο.

Δέχομαι το έξοδο αυτής της διαβεβαίωσης. ;)
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
3.720
Reaction score
8.507
Όσο είχα δικό μου αυτοκίνητο, πάντα είχα φουλ μικτή, όλες τις δυνατές καλύψεις, με τη μικρότερη δυνατή συμμετοχή και σε ίδιες ζημίες, και με τη μεγαλύτερη δυνατή αποζημίωση σε πλήρη καταστροφή του αυτοκινήτου.

Με ενδιαφέρει να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, πως ότι κι αν γίνει, δε χάνω το κεφάλαιο.

Δέχομαι το έξοδο αυτής της διαβεβαίωσης. ;)
Συμφωνώ.
Στο θέμα κλοπή βέβαια πρέπει κάθε χρόνο να κάνουμε αναπροσαρμογή συμβολαίου στην αξία κλοπής για να πάρουμε αυτά που πληρώνουμε όσο περνάνε τα χρόνια.
Σε άλλη περίπτωση θα πάρουμε την αξία του οχήματος την χρονική στιγμή που εκλάπη και όχι ότι πληρώνουμε (χάνουμε λεφτά).
Δηλαδή αν πληρώνουμε ασφάλεια κλοπής για 30.000€ και μας το κλέψουν στα 4 χρόνια δεν θα πάρουμε 30.000€ αλλά ότι λέει ο πίνακας μεταχειρισμένων του AutoTriti.
Οπότε κάθε χρόνο ελέγχουμε αυτό τον πίνακα και πράττουμε ανάλογα.
Πολλοί λένε ότι στο τέλος οι ασφαλιστικές δεν πληρώνουν όλο το ποσό και βασικά αυτό που συμβαίνει είναι ότι είπα παραπάνω.
 

TGD

Μηνύματα
1.346
Reaction score
1.111
Δεν πληρώνουν καν αυτό που λέει το car.gr και δεν συνυπολογίζουν τα χιλιόμετρα του οχήματος ή τον εξοπλισμό.
 

melina

Unabomber
Μηνύματα
16.883
Reaction score
27.924
Δήλαδη για να καταλάβω, στο τέλος της τετραετίας δεχόμαστε οτι θα βάλω στη τσέπη 24Κ από την πώληση, σωστά;
όποτε μου έχει στοιχίσει 16Κ η χρήση του με την αγορά συν ασφάλεια και κόστος συντήρησης, σωστά;
1 4αδα λάστιχα 500 ευρω
4 χρόνια ασφάλεια μεικτή για αξία 40Κ είναι περίπου 1000, τόσο πλήρωνα εγώ, άρα 4000.
Το κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών ποσό είναι; Ας κάνουμε την παραδοχή για 250 χρόνο, άρα 1000 στα 4.
Σύνολο, 5500, χοντρά 6Κ.

Δίνω 40 (ας πούμε μετρητά) και 6 όσον 46. Παίρνω πίσω 24, μου στοίχισε 22 ή αλλιώς 5400 το χρόνο.

Με leasing για τα ίδια 35500 ή 8875 το χρόνο. 65% παραπάνω. Ακόμα και δάνειο να τα έπαιρνα (προκαταβολή και δόσεις δηλαδή) πιο φθηνά έρχεται.

Τέλος πάντων, ο καθένας κάνει οτι νομίζει καλύτερο για αυτόν βέβαια. Βασικός κανόνας των αγορών από καταβολής των. Τα leasing κλέφτες θα γίνουνε;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.993
Μηνύματα
2.364.362
Members
35.170
Νεότερο μέλος
Rodios
Top