MARTIN LOGAN CLX -review

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: Re: MARTIN LOGAN CLX -review

Καό Πάκα μέχρι να διαβάσουμε τις εντυπώσεις.. Την ξέρω εγώ τη μοίρα μας...
Ναι ρε συ Κωστακη.
Ηθελα να ξερω απο ποιον αλητη τα εχουν μαθει αυτα...να μας ψηνουν
το ψαρι στα χειλη δηλαδη:121:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Ξέρω εγώ... Σας έχω αφήσει πολύ χαλαρούς. Κάτσε να απολυθώ και θα σας φτιάξω.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Τώρα θα μπει ο Τσαντουλής και θα πει: "Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά... πετούσα χαρταετό". :114::114:

...
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Μη σου πω πως θα το έχει ξεχάσει το thread. Ξέρεις, από μία ηλικία και μετά...
Ευτυχώς Τσαντουλής και Καφάτος ξεχνάνε διαφορετικά πράγματα και τα θυμίζει ο ένας στον άλλο...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Ψυχραιμία. Ο άνθρωπος γλεντάει την χθεσινή νίκη επί του τριτοδεύτερου. :136:
 


ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Παντως ο ενας απο τους εξι καρφωθηκε μονος του.
Αντε πες και ο αλλος ειναι ο ιδιος ο Τσαντουλης.
Μενει να μαθουμε τους υπολοιπους 4...
 



ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Παιδια, καντε λιγη υπομονη.
Εχω καλο προαισθημα για σημερα.:144:
Τουλαχιστον εναν απο τους εξι θα μας τον πει, δεν μπορει.:126:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Θα ξεκινήσω αναρτώντας τις απόψεις ενός πολύ καλού Φίλου και ιδιαίτερα σημαντικού ανθρώπου. Η συμμετοχή του στο πάνελ των ακροατών απετέλεσε ιδιαίτερα τιμητική στιγμή για μένα και το avsite.

Σπάνια στο χόμπυ μας συναντάς άτομα που αφενός έχουν υψηλή διαχρονική σχέση με μηχανήματα υψηλής πιστότητας και αφετέρου είναι κορυφαίοι μουσικοί. Αναφέρομαι στον φίλο μου Αντώνη Λαδόπουλο.

Αξίζει να αναφέρουμε ένα σύντομο βιογραφικό του σημείωμα :

Ο Αντώνης Λαδόπουλος είναι ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της Ελληνικής Jazz σκηνής.
Γνωστός σαν ερμηνευτής αλλά και καθηγητής του Jazz ιδιώματος, τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια έχει εμφανιστεί στους περισσότερους συναυλιακούς χώρους και σε πολλά φεστιβάλ ανά την Ελλάδα. Η μέχρι τώρα προσωπική του δισκογραφία απαρτίζεται από 5 CDs ενώ και η συμμετοχή του στην ευρύτερη Ελληνική δισκογραφία είναι μεγάλη.






Οι σπουδές του περιλαμβάνουν Bachelor of Music από το φημισμένο William Paterson University of New Jersey καθώς και Master of Arts in Music από το Eastern Illinois University όπου για δύο χρόνια εργάστηκε ως βοηθός καθηγητής. Είναι επίσης πτυχιούχος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.






Ο Αντώνης Λαδόπουλος είναι συνιδρυτής του Μουσικού Ινστιτούτου Muse.gr το οποίο έχει επαναπροσδιορίσει τις σύγχρονες μουσικές σπουδές στη χώρα μας και προωθεί την ανεξάρτητη μουσική δημιουργία μέσα απο την δισκογραφική εταιρεία Muse.gr, καθώς και συνιδρυτής του Muse Festival το οποίο αποτελεί θεσμό και αναγκαία συνιστώσα για την προβολή των σύγχρονων μουσικών ρευμάτων στη χώρα μας.
Από το 2008 διδάσκει στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη."


Αξίζει να περιδιαβείτε το προσωπικό του site :

http://www.ladopoulos.eu/
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

[youtube] <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7yXkdJeJrx0&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7yXkdJeJrx0&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
[/youtube]
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Στον προσωπικό του οικιακό χώρο ακρόασης ο Αντώνης χρησιμοποιεί ένα εξαιρετικό ,ιδιαίτερα ψαγμένο σύστημα που στηρίζεται σε κορυφαία B&W πολυενισχυόμενα από εξαιρετικούς λαμπάτους ενισχυτές.

Η εμπειρία του σε δοκιμές και ακροάσεις υψηλού επιπέδου μηχανημάτων είναι τεράστια και πολύχρονη. Έχω συναντήσει τον Αντώνη σε απαιτητικές ακροάσεις σε καλά συστήματα κοινών μας φίλων.

Θα τον χαρακτήριζα ιδιαίτερα αυστηρό και «δύσκολο» κριτή .

Κανένα
από τα συστήματα που έτυχε να ακούσουμε όλα αυτά τα χρόνια στους κοινούς μας φίλους δεν τον ικανοποίησε απόλυτα .

Έχει τρομερό ενδιαφέρον συνεπώς να δούμε τις εντυπώσεις ενός ανθρώπου που η επαφή του με την ζωντανή μουσική είναι καθημερινή στο βέλτιστο δυνατό επίπεδο !
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ :




Αν και γνωρίζομαι με τον Βασίλη Τσαντουλή για πολλά χρόνια ομολογώ ότι ποτέ στο παρελθόν δεν είχα βρεθεί σπίτι του για ακρόαση. Αυτό ίσως να οφείλεται σε διαφορετικά ωράρια, αποστάσεις, ίσως ακόμη και στο ότι με την ιδιότητά μου ως επαγγελματία μουσικού και παραγωγού για πολλά χρόνια , μου ήταν δύσκολο να πειστώ ότι μπορεί κάποιος να βιώσει την αναπαραγωγή του «ζωντανού» ήχου σε απόλυτο βαθμό στο σπίτι του.

Ομολογώ βέβαια ότι και εγώ έχω πληρώσει στο παρελθόν σεβαστά ποσά για αποκωδικοποιητές, ενισχυτές, καλώδια, τράνσπορτ κλπ αλλά πάντα ένιωθα ότι την εμπειρία του ζωντανού ήχου (την οποία ζω καθημερινά) ήταν αδύνατο να τη μεταφέρω στο σαλόνι μου.

H πρόσκληση για ακρόαση των MARTIN LOGAN 25th ANNIVERSARY CLX με βρήκε σε περίοδο χαλαρή από πλευράς φόρτου εργασίας, την αποδέχτηκα και έτσι το βράδυ της 4/2 βρέθηκα στον χώρο ακρόασης του Βασίλη.

Η πρώτη εντύπωση από το ηχείο είναι ότι είναι τεράστιο αλλά κομψό. Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από τα Analysis Omega. Το μαύρο χρώμα τα κάνει ίσως να φαίνονται λίγο μικρότερα στο χώρο, όταν τα πλησιάσεις όμως σου προκαλούν σίγουρα δέος. Το φινίρισμα είναι άριστο και γενικά με μια εξωτερική παρατήρηση φαίνεται ότι η εταιρεία έχει προσέξει την ποιότητα παραγωγής ιδιαίτερα.

Μετά την από κοντά εξέταση των εξωτερικών χαρακτηριστικών του ηχείου περάσαμε επιτέλους στο στάδιο της ακρόασης.
Όταν οι πρώτες νότες ξεπήδησαν από τα ηχεία ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι η συνέχεια θα με καθηλώσει. Η φυσικότητα και η ροή της μουσικής είχε δημιουργήσει μια πρωτόγνωρη για οικιακό περιβάλλον αίσθηση «ζωντανής» ακρόασης.

Και αυτό φυσικά δεν το αναφέρω έχοντας μέτρο σύγκρισης κάποιο άλλο «σύστημα». Μιλώ για άμεσες συγκρίσεις με το «πραγματικό» μουσικό συμβάν, του οποίου τα χαρακτηριστικά από την εμπειρία μου γνωρίζω, και το οποίο όπως φάνηκε κάποιοι είχαν αποτυπώσει εξίσου καλά στον ψηφιακό δίσκο.

Ετσι, για παράδειγμα άκουσα μπροστά μου κάποιον να παίζει σαξόφωνο (το όργανό μου) και στη συνέχεια ένιωσα ότι καθόμουν περίπου τρία μέτρα εμπρός από ένα καλοκουρδισμένο drum set. Το ηχείο και το σύστημα κατ’επέκταση, δεν κολάκευε η καταδίκαζε τίποτα, απλά αναπαρήγαγε με ακρίβεια τις αρετές και τα ελαττώματα των οργάνων αλλά και των εκτελεστών.

Σε περίπτωση που το mix είχε πολλά όργανα, αυτά ήταν σαφώς τοποθετημένα στο χώρο, τρισδιάστατα και με τη σωστή χροιά. Το ίδιο ίσχυε και για τις φωνές οι οποίες για να ακουστούν φυσικές απαιτούν κατά τη γνώμη μου πιστή απόδοση των «μικροδυναμικών» εννοώντας για όσους δεν γνωρίζουν τον όρο, ότι η φωνή και τα πνευστά όργανα κατ’επέκταση, μπορούν να κάνουν εύκολα μικρές και γρήγορες αλλαγές της δυναμικής περιοχής τους ακόμη και πάνω σε μια νότα (breath attack). Αυτό ομολογώ ότι το άκουσα για πρώτη φορά τόσο πιστά από «ηχείο».

Ακούσαμε κομμάτια με ποικίλο περιεχόμενο καθώς και ηχογραφήσεις με διαφορετικό ”concept” παραγωγής και ομολογώ ότι για πρώτη φορά μπορούσα τόσο εύκολα να διακρίνω λεπτομέρειες που αφορούσαν τόσο στην εκτέλεση των μουσικών έργων όσο στο επίπεδο παραγωγής. Ωφείλω δε να πώ ότι η περιβόητη ηχογράφηση «Jazz at the Pawn shop» έδειξε καθαρά την ηλικία της!

Δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο τα συνοδά μηχανήματα επηρέασαν θετικά η αρνητικά την ακρόαση. Το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι από τη θέση του ακροατή, το ηχητικό αποτέλεσμα ήταν υπέροχο και αληθινό...πραγματικό . Ισως ότι πιο κοντά στο ζωνατανό μουσικό συμβάν έχω ακούσει μέχρι σήμερα, γιατί ας μου επιτραπεί να πώ ότι το καλύτερο μικρόφωνο ήταν και θα παραμείνει το ανθρώπινο αυτί. Παρ’όλα αυτά το επίπεδο της πληροφορίας που ξεπηδούσε από τα ηχεία – και είχε φυσικά άμεση σχέση με τό επίπεδο της εκάστοτε ηχογράφησης – ήταν πρωτόγνωρο.

Η ακρόαση τελείωσε, η ανάμνηση της όμως παραμένει. Εάν κάποιος αναρωτιέται για το εάν θα πάω αύριο να παραγγείλω ένα ζευγάρι ANNIVERSARY, η απάντηση είναι όχι. Το υπέροχο αυτό ηχείο χρειάζεται αφενός μεγάλο χώρο για να αποδώσει τον οποίο δεν διαθέτω, και αφετέρου γερό πορτοφόλι μιας και το κόστος απόκτησής του αγγίζει την κατηγορία πολυτελούς αυτοκινήτου. Σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι που έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν. Σ’αυτούς έχω να πω ότι δεν θα το μετανιώσουν. Με μεγάλη ευχαρίστηση δε,θα αποδεχτώ και νέα πρόταση για ακρόαση...

Αντώνης Λαδόπουλος
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Χαρα μας και τιμη μας κυριε Λαδοπουλε.:126:
Να ελπιζουμε σε πλεον ενεργη παρουσια σας στο AVSite?
 


Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ SUDOKU :






MARTIN LOGAN 25th ANNIVERSARY CLX


Εν αρχή...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Βασίλη Τσαντουλή για την ευγενική του πρόσκληση. Είναι χαρά για μένα να συναναστρέφομαι σε φιλικό αλλά και σε ‘Hi-Fi’ επίπεδο ανθρώπους με τις γνώσεις και τον χαρακτήρα του Βασίλη...


Εν συνεχεία...

Από μόνο του το άκουσμα ενός ‘flagship’ προϊόντος από μια καταξιωμένη στο χώρο εταιρία είναι μια πρόκληση, πόσο δε στην παρούσα περίπτωση που η εταιρία αυτή είναι η MARTIN LOGAN η οποία κατασκευάζει και εξελίσσει εδώ και πολά χρόνια ηχεία panels. Όταν αυτή δε η εταιρία προσφέρει στην αγορά ένα ηχείο των 30.000 €, το πράγμα αποκτά περίσσειο ενδιαφέρον.

Έχοντας ακόμα στ’ αυτιά μου τον ήχο των KEF MUON και γνωρίζοντας πως θ’ ακούσουμε μόνο red book πρόγραμμα είχα θέσει τον πήχυ της κριτικής σε αρκετά αυστηρά όρια όταν ξεκίνησα εκείνο το βράδυ Παρασκευής,ανταποκρινόμενος στην ευγενική πρόσκληση, για το studio του αγαπητού φίλου, όπου θα ακούγαμε το νέο κορυφαίο μοντέλο της γνωστής εταιρίας.

Ο Βασίλης είχε στημένα δυο(2) συστήματα ενισχυτικών με τελείως διαφορετική λογική.
Αρχίσαμε την ακρόαση με το τρανζιστοράτο fully balanced setup με πρόγραμμα επιλεγμένο από τον οικοδεσπότη και μένα........


Η πρώτη θέα των ηχείων επιφέρει ένα σοκ στον ακροατή με το μέγεθος και το μαύρο χρώμα τους να επιβάλλονται στο περιβάλλον φωνάζοντας πως απαιτούν πολύ μεγάλο χώρο για την σωστή τοποθέτηση και απόδοσή του μέγιστου των δυνατοτήτων τους.

Αφού συνέλθει ο ακροατής από το σοκ της εμφάνισης των ηχείων το πρώτο πράγμα που διαπιστώνει ακούγοντάς τα είναι o ‘μεγάλος τους ήχος’, η μεγαλοπρέπεια η ενέργεια και ο όγκος της μουσικής που εκπέμπουν, επαληθεύοντας το ρητό...
‘μεγάλο ήχος......μεγάλο ηχείο...’











Το κυρίως πιάτο...

Ξεκινήσαμε την ακρόαση με solo γυναικεία φωνή. Η αοιδός στεκόταν όρθια, στο μεσαίο και πίσω μέρος της σκηνής, με τη φωνή της να αποδίδεται αυστηρά εστιασμένη,
με σωστή άρθρωση, υγρασία, ευφωνία και συναίσθημα.


Έπειτα ήρθε η σειρά του πιάνου. Όντας το δυσκολότερο σε ηχοληψία, παίξιμο και άκουσμα όργανο αποδόθηκε πολύ ικανοποιητικά με συχνοτική και αρμονική πληρότητα, καθαρότητα και όγκο. Το timing στη χρήση των pedals από τον πιανίστα ήταν σωστό και ελεγχόμενο.

Προχωρώντας βαθύτερα στο πρόγραμμα ήρθε η δεύτερη διαπίστωση που ήταν οι εκπληκτικές διαστάσεις της ‘σκηνής’ που αναπλάθουν τα ηχεία όντας μεγαλειώδεις, αυστηρά καθορισμένες, σταθερές και επεκτεινόμενες αρκετά πέραν των ορίων του χώρου. Και όλα αυτά με ενισχυτή στεγασμένο σε ένα σασί, πράγμα που συνήθως αφαιρεί στοιχεία από την τέλεια απόδοση σε εικόνα των χωριστών monoblock ενισχυτικών.

Αυτό ήταν ολοφάνερο από τη μια σε δικάναλες ζωντανές ηχογραφήσεις με αποκορύφωμα αυτήν με χορωδία και όργανο σε ‘ολοζώντανο’ χώρο ναού, όπου οι φωνές των χορωδών έλαβαν η καθεμιά τη θέση τους όντας μοναδικές και αυστρηρά καθορισμένες δίχως να εμπλέκονται με τα μεγάλα ποσοστά αντήχησης του χώρου.

Σε πρόγραμμα που αφορούσε πολυκάναλες studio ηχογραφήσεις από την άλλη, αναδυκνύονταν κάθε φορά η προσέγγιση του παραγωγού απέναντι στο έργο και η ικανότητά του να θέτει τις κατάλληλες ρυθμίσεις στα pan pots της κονσόλας ηχογράφησης-μίξης και στο ποσοστό του σήματος που ‘έστελνε’ στο effects rack του studio.Η ψευδής σκηνή κι εδώ φάνταζε μεγαλοπρεπής και τρισδιάστατη, ενώ μικρές μου μετακινήσεις από την ιδανική θέση ακρόασης δεν επηρρέαζαν αισθητά την εικόνα αυτή.

Τα μεγάλα σε διαστάσεις και ήχο ηχεία υποστηριζόμενα από τα ακριβά ανάλογης κατηγορίας ενισχυτικά, άσχετα αν δεν μπορώ να χαρακτηρίσω το άκουσμά τους σαν ‘monitor’, απέδωσαν με μεγάλη αληθοφάνεια και ομοιογένεια το μουσικό πρόγραμμα με δυνατό τους σημείο, πράγμα αναμενόμενο άλλως τε, τη μεσαία τους περιοχή όπου οι φωνές τα έγχορδα και τα πνευστά ερμηνεύθηκαν σχεδόν με αναλογικό ύφος, αποδίδοντας αρμονικό πλούτο, μελωδικότητα και συναίσθημα επιπέδου απολύτου αναφοράς.

Τα σύνολα, μεγάλα ή μικρά, ακουστικά ή ηλεκτρικά, φωνητικά ή μη, λάμβαναν υπόσταση με τα ηχοχρώματα των επί μέρους μεμονωμένων ομάδων οργάνων ή φωνών να είναι φυσικά και διακριτά, ενώ στα soli είτε αυτά αφορούσαν φωνές είτε όργανα, οι χροιές αποδόθηκαν με πληρότητα και ακρίβεια.

Η ελλιπής και συμβιβαστική κωδικοποίηση του ‘red book’ πρωτοκόλου συνέβαλε σε μια απειροελάχιστη στέρηση του ‘σώματος’ των μεμονομένων οργάνων και της ορχήστρας στην απόδοση των ηχείων, μη αποκλίνοντας όμως αισθητά από το επίπεδο αναφοράς.

Μια μικρή ασάφεια παρατηρήθηκε στη μεσουψηλή περιοχή σε σημεία όπου χάλκινα κύμβαλα (crash) σε ανεξέλεγκτα δυνατά χτυπήματα αποδίδουν πλήθος ασύμμετρων αρμονικών παράγοντας σειρά από επικαλυπτόμενα διακροτήματα.

Η ακρόαση μεγάλων σε διαστάσεις βαθύσυχνων ανατολικών τυμπάνων σε πρόγραμμα επιλεγμένο από τον οικοδεσπότη αποδόθηκε πολύ καλά σε παλμό, ατάκα, δυναμική και συχνότητα από τα δίδυμα panels, τόσο καλά που με ώθησε εμφανίζοντας την χαιεντάδικη διαστροφή μου να επιστρατεύσω δικό μου πρόγραμμα με αβυσσαλέας έκτασης εκκλησιαστικό όργανο για να αποκαλύψω το συχνοτικό βάθος.
Εδώ τα ηχεία έδειξαν φανερά την αδυναμία τους μην ελέγχοντας τις μεμβράνες τους στα πολύ χαμηλά περάσματα, γεγονός αναμενόμενο και φυσιολογικότατο.

Οι υψηλές συχνότητες έλαμπαν αποτελώντας αναπόσπαστο μέρος κα φυσική συνέχεια των μεσαίων, είτε σαν αυτούσιες και θεμελιώδεις, είτε σαν αρμονικές προεκτάσεις των τελευταίων. Η ομοιογένεια όλου του συχνοτικού φάσματος με δεδομένη την δίδρομη επιλογή και την ευρηματική σχεδίαση των panels κινήθηκε σε κορυφαία επίπεδα.

Το ηχείο απέδωσε με άψογο τρόπο τις δυναμικές λεπτομέρειες του προγράμματος εξαντλώντας όμως είτε σε ακραίες επιλεγμένες εντάσεις είτε σε ορισμένα crescendo τον τερατώδη σε όγκο ενισχυτή. Τέτοια σημεία ήταν οι συχνοτικές απαιτήσεις πάνω από τα 10khz όπου η αντίσταση έπεφτε στο 1ohm ή ακόμα χαμηλότερα και γενικά σε ακραίες δυναμικές κορυφώσεις .

Παρ’ όλα αυτά η συνέργεια του εκπληκτικού από τη μια σετ ενισχυτικών σε συνεργασία με τα κορυφαία panels έδεναν με τρόπο υποδειγματικό κάνοντας το άκουσμα του απαιτητικού μουσικόφιλου-χομπίστα ευχάριστο και απολαυστικό.

Δεν θα επεκταθώ εκτενέστερα στο άκουσμα των ηχείων με το δίδυμο των SET λαμπάτων ενισχυτικών. Έχοντας ακούσει αρκετά τα ισχυρά transistors, απλά άκουσα αυτό που περίμενα. Πιο ‘στρογγυλεμένες’ μεσαίες, πιο ‘μαζεμένα’ ψηλά, πιο ‘συμπιεσμένα’ δυναμικά λόγω ισχύος. Στο βαθύ χαμηλό η αδυναμία υπερπολλαπλάσια.
Παρά ταύτα, ήχος επίσης κορυφαίος, οικείος και αγαπητός σε μένα, με προσανατολισμό όμως αυστηρά τα μεταμεσονύχτια ακούσματα χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ισχύ και δυναμικά. Δεν θα έλεγα πως πήγαιναν στα Κορυφαία ΜL τα ασθενικά λαμπάτα SET.














Και ο λογαριασμός...

Τα MARTIN LOGAN 25th ANNIVERSARY CLX είναι μια κορυφαία υλοποίηση ηλεκτροστατικών ηχείων που συγκεντρώνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις αρετές της σχολής αυτής που είναι η εκπληκτική απόδοση της μεσαίας περιοχής, ο αέρας, η καθαρότητα των ήχων και των φθόγγων, τα πλούσια ηχοχρώματα, η ανοιχτοσύνη και η διαύγεια της αναπαραγόμενης μουσικής.

Στον αντίποδα τα ηχεία αυτά έχουν σε αρκετά μεγάλο ποσοστό λυμένα τα προβλήματα του είδους με σημαντικότερο αυτό της απόδοσης του χαμηλού, που είναι μεν επαρκέστατη, δίχως όμως να πλησιάζει την απόδοση των κορυφαίων ηλεκτροδυναμικών ηχείων που με το μέγεθος την μάζα και τους πανίσχυρους μαγνήτες των αφιερωμένων μονάδων τους διαχειρίζονται τον αέρα με άλλη άνεση και δυναμική.

Ακόμα τα ML έχουν επαρκώς λύσει ένα άλλο πρόβλημα αυτό της διασποράς του ήχου και της αυστηρής οριοθέτησης της θέσης ακρόασης.

Σ’ όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε το συναίσθημα τον παλμό και τον μεγάλο ήχο που απέδωσαν τα μαύρα panels στον όχι και τόσο ιδανικό χώρο για το μέγεθός τους και για το περιορισμένο χρονικό διάστημα της συγκεκριμένης ακρόασης.
Πράγμα για μένα σημαντικότατο, ειδικά όταν έχω απέναντί μου δυο μηχανές που απαιτούν το αντίτιμο ενός καλού γυαλιστερού σπορ διθέσιου για να με συγκινήσουν.
Και τα ML το κατάφεραν αυτό σε αρκετά μεγάλο βαθμό.

Τελειώνοντας δεν θα ήθελα να κρύψω την περιέργειά μου, στο να μπορούσα δηλαδή ν’ ακούσω τα κοτυφαία ML με μια επίσης κορυφαία αναλογική πηγή και δυο αντίστοιχης κλάσσης monoblocks των 500 watts το καθένα.




Μάνος Μπιτσακάκης
 


ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Απάντηση: MARTIN LOGAN CLX -review

Με εχουν πιασει τα διαολια μου.
Οσο διαβαζω τοσο ζηλευω και οσο σκεφτομαι οτι τον παρακαλουσα
να παω και εγω αλλα...δεν ηθελε να του χαλασω την ακουστικη...:141:
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.777
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top