Matching B&W - Roksan



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.255
Reaction score
90.896
Εντέλει τον συμβουλεψατε τον νηματοθετη αν ταιριάζει ο roksan με τα b&w (ταιριάζει μη μασάς:thumbsup:) ή βρήκατε άλλο ένα καινούριο νήμα να το ξεσκισετε?:idk:
Μερικές φορές η ερώτηση είναι λάθος, όχι η απάντηση.
 

gid

Μηνύματα
8.902
Reaction score
10.191
Να σημειωθεί και προς ενίσχυση του πιο πάνω, ότι ο υποφαινόμενος έπαιζε drums όταν ήταν νέος (πρόβες σε υπόγειο οικίας και σε studios), για 5-6 χρόνια, έπαιξε και σε συναυλίες (κλειστοί κι ανοικτοί χώροι), ακούει τη μουσική που ακούει, έχει πάει σε πολλές συναυλίες συγκροτημάτων της μουσικής που ακούει (κλειστοί κι ανοικτοί χώροι) και σε πρόσφατο ακουόγραμμα διαφάνηκε ότι ουδένα πρόβλημα έχει.
Εντάξει αυτό ανατρέπει τα πάντα.

Νομίζω το ζήτημα πρέπει να θεωρείται λήξαν.
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.456
Reaction score
22.544
Εντάξει αυτό ανατρέπει τα πάντα.

Νομίζω το ζήτημα πρέπει να θεωρείται λήξαν.
Είπε ο επιστήμονας.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.965
Reaction score
23.057
Πάντως ρε παιδί μου, ότι θα φωνάζατε μη τα αυτάκια μας καλέ μέσα σε ένα θέμα κάποιου παιδιού που ψάχνει ενισχυτή, δηλαδή εντάξει τί να πω, δεν το περίμενα με τίποτε. Η όλη φάση μου θύμισε εκείνο το αμίμητο "εγώ δεν πάω ποτέ πάνω από 70" που λένε μερικοί, που ελπίζω να λιγοστεύουν συν τω χρόνω.

Να επισημάνω κάτι. Μέση στάθμη 100dB από μουσικά όργανα, μέση στάθμη 100dB από μηχανές ελεγχόμενου θορύβου (αστικοί θερμικοί κινητήρες) και μέση στάθμη 100dB από μηχανές μη ελεγχόμενου θορύβου (αλυσοπρίονα, κινητήρες jet) είναι πράγματα τελείως διαφορετικά μεταξύ τους. Και ούτε υπενόησα ότι θα πρέπει κάποιος να ακούει μέση στάθμη 100dB συνεχώς - άλλωστε, δεν είναι όλες οι συνθέσεις φτιαγμένες με τέτοιον τρόπο. Ακόμη όμως κι αν ακούσετε μια σύνθεση με σταθερή μέση στάθμη και στα 100dB, ας πούμε αυτή, πέντε λεπτά είναι πια, δε θα πάθετε τίποτε.

Η μουσική και οι μηχανές ελεγχόμενου θορύβου δίνουν διαφορετική μέτρηση στάθμης, αναλόγως της ζύγισης της μέτρησης, ψάξτε για το διάγραμμα που ανέβασε ο Dimifoot παραπάνω. Στη μουσική και κατά μέσον όρο, το 65% της ισχύος είναι στις χαμηλές συχνότητες, και χωρίς αυτές, για να "βγάλει" το σύστημα υχηλή στάθμη χωρίς μπάσα, πρέπει να ουρλιάζει. Βεβαίως, αυτά δεν είναι ευρέως γνωστά, οπότε ο πολύς κόσμος συμβιβάζεται με διάφορες λίστες παραδειγμάτων θορύβου που είναι φτιαγμένες με αγαθές προθέσεις.

Πολύ περισσότερο δε, είναι πράγματικά σημαντικό να μπορείτε να ακούτε μεστό μπάσο σε υψηλή στάθμη, όσο το επιτρέπουν τα οικονομικά και ο χώρος και οι γείτονες, όταν αυτό παρουσιάζεται στην ηχογράφηση, ακόμη κι αν σας τρομάζει και νιώθετε απειλή. Εκεί είναι η πραγματική έκσταση. Να δώσεις λίγα λεφτά, το καταλαβαίνω, να πάρεις γατάκι. Όσο όμως η τιμή ανεβαίνει, ΠΡΕΠΕΙ να πηγαίνεις από το γατάκι στο ΔΕΟΣ. Έστω για λίγα δευτερόλεπτα. Όσο κρατάει το όνομα του Prince, ή και λιγώτερο.

The hero has to be a monster, που λέει κι ο Πήτερσον.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
...το ΑΥΤΙ όταν μιλάει για στάθμες 100 plus db, δεν εννοεί στις συχνότητες 300~3 kHz , αλλά για τις χαμηλές <40hz.
Όταν πιάνεις εκεί κάτω 100~110 dB, πάνω στα μεσαία έχεις 85~90 dB max. Οπότε δεν υπάρχει ιδιαίτερος κίνδυνος για τα αυτιά.
Οσο πιο χαμηλη η συχνοτητα τοσο πιο εντονα παλλεται το τυμπανο.Εχεις ερευνες που να το αποδεικνυουν αυτο ή το λες επειδη επενδυσες σε μηχανηματα για υψηλες εντασεις;

Το βιντεο που ανεβασα δινει στοιχεια για μονιμη βλαβη στο τυμπανο με τις συνθηκες εντασεων που αναφερεις εσυ και το ΑΥΤΙ.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Θα μπορούσα να δεχτώ πως ένα 6,5-αρι βγάζει επαρκή στάθμη στους 35 κύκλους στα 3,5 μέτρα απόσταση ακρόασης, αν είχε πηνίο 6" και έπαιρνε ισχύ πάνω από 5 κιλοβάτ με Μαξ εσπιελ Xmax περί τους 25 πόντους.
Έτσι δε θα έπαιρνε γρίλια όμως αφού.

να θυμίσω ότι έχω κάψει το 12" σαμπ της μπιενταμπλεγιου με τόνο στους 31 κύκλους προσπαθώντας να φτάσει 110 ντεσιμπέλ στα 4μ, που φυσικά δεν έφτασε ούτε για πλάκα, κάπου στα 105 έκανε τσαφ και κάηκε το πηνίο, την ίδια ώρα που το PA JBL 18"-αρι μου τερμάτιζε χαλαρά το μετρητικο μου εξοπλισμο στα 120 ντεσιμπέλ, χωρίς ίχνος κόπωσης και με μεγάλα περιθώρια για πολύ υψηλότερη στάθμη.
...και κάπου εκεί μέσα, χαμένη στα ψιλά γράμματα, υποβόσκει η πραγματική αιτία της προς τα B&W απέχθειας του ανωτέρω συγγραφέως. :biggrin:

Στη μέση της Τσιμισκή πάντως, που περνάνε αυτοκίνητα χαμός, δεν έχασε κανένας την ακοή του.
Ε τώρα μεταξύ μας, σιγά τις ταχύτητες που αναπτύσσουν στην Τσιμισκή...
 

Μηνύματα
5.011
Reaction score
4.250
Η ευκολη απαντηση ειναι παρε τον ταδε ενισχυτη κι εκει τελειωνει το νημα. Με 3-4 μηνυματα εκλεισε το θρηντ.

Μετα απο συντομο διαστημα θα ξαναψαχνετε γιατι καπου τα ακουσε τα ιδια ηχεια με αλλον ενισχυτη που επαιζαν καλυτερα. Ομως παντα ψαχνουμε τις λυσεις στα μηχανηματα.

Η ευκολη λυση που σχεδον ποτε δεν λυνει τα προβληματα.

Οταν γραφεις ποιο ειναι το πραγματικο προβλημα και το αποδικνυεις με επιστημονικο τροπο, τοτε αρχιζουν τα ειρωνικα σχολια, οτι πλατιαζουμε, οτι ειναι εκτος θεματος οι απαντησεις και οτι οι λυσεις ειναι εξωπραγματικες.

Ομως η σωστη τοποθετηση πρωτιστως του ηχοσυστηματος γινεται ανεξοδα. Ισοπλευρο τριγωνο.

Οι παρεμβασεις στο χωρο οταν προκειται για σαλονι γινονται με μετρο και με γνωμονα παντα την καλη αισθητικη. Υπαρχουν λυσεις, κοστιζουν, οχι ομως εξωπραγματικα ποσα. Σιγα σιγα και με σωστο σχεδιο λυνεις ενα ενα τα προβληματα.

Οταν χρειαστεις σαμπ, θεωρω οτι εδω πιανουν ακομη περισσοτερο τοπο τα χρηματα της επενδυσης. Δεν κοιτας μονο το ποσο χαμηλα κατεβαινει το σαμπ. Θα ελεγα οτι παιζει δευτερευων η τριτευων ρολο. Πολυ βασικο το ποσο απαραμορφωτα παιζει το σαμπ. Οταν βαζεις ενα συνολο σαμπ με σκοπο να λυσεις προβληματα χωρου, τοτε ενας λογος παραπανω να κανεις μια σωστη επενδυση. Δεν θα σου λειψει το μπασο, αλλα ο σωστος ελεγχος του μπασου θα κανει την διαφορα στο ηχοσυστημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.432
Reaction score
144.301
Η όλη φάση μου θύμισε εκείνο το αμίμητο "εγώ δεν πάω ποτέ πάνω από 70" που λένε μερικοί, που ελπίζω να λιγοστεύουν συν τω χρόνω.
Αυτοί δε πάνε πάνω από 40 στην εθνική.
Μη τους πάρει ο αέρας τα μυαλά.

:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Η ευκολη απαντηση ειναι παρε τον ταδε ενισχυτη κι εκει τελειωνει το νημα. Με 3-4 μηνυματα εκλεισε το θρηντ.

Μετα απο συντομο διαστημα θα ξαναψαχνετε γιατι καπου τα ακουσε τα ιδια ηχεια με αλλον ενισχυτη που επαιζαν καλυτερα. Ομως παντα ψαχνουμε τις λυσεις στα μηχανηματα.

Η ευκολη λυση που σχεδον ποτε δεν λυνει τα προβληματα.

Οταν γραφεις ποιο ειναι το πραγματικο προβλημα και το αποδικνυεις με επιστημονικο τροπο, τοτε αρχιζουν τα ειρωνικα σχολια, οτι πλατιαζουμε, οτι ειναι εκτος θεματος οι απαντησεις και οτι οι λυσεις ειναι εξωπραγματικες.

Ομως η σωστη τοποθετηση πρωτιστως του ηχοσυστηματος γινεται ανεξοδα. Ισοπλευρο τριγωνο.

Οι παρεμβασεις στο χωρο οταν προκειται για σαλονι γινονται με μετρο και με γνωμονα παντα την καλη αισθητικη. Υπαρχουν λυσεις, κοστιζουν, οχι ομως εξωπραγματικα ποσα. Σιγα σιγα και με σωστο σχεδιο λυνεις ενα ενα τα προβληματα.

Οταν χρειαστεις σαμπ, θεωρω οτι εδω πιανουν ακομη περισσοτερο τοπο τα χρηματα της επενδυσης. Δεν κοιτας μονο το ποσο χαμηλα κατεβαινει το σαμπ. Θα ελεγα οτι παιζει δευτερευων η τριτευων ρολο. Πολυ βασικο το ποσο απαραμορφωτα παιζει το σαμπ. Οταν βαζεις ενα συνολο σαμπ με σκοπο να λυσεις προβληματα χωρου, τοτε ενας λογος παραπανω να κανεις μια σωστη επενδυση. Δεν θα σου λειψει το μπασο, αλλα ο σωστος ελεγχος του μπασου θα κανει την διαφορα στο ηχοσυστημα.
Βασίλη καλημέρα. Διαβαζω σε ξένα site οτι η προσπαθεια ενσωμάτωσης sub σε ενα δικάναλο σύστημα που προορίζεται αποκλειστικά για την ακρόαση μουσικής, συναντά ένα βασικό εμπόδιο. Και αυτό έγκειται στο Woofer. Ο ισχυρισμός είναι ότι η ανάρτησή του, αλλά και το ίδιο το woofer συνολικά είναι πιο "σκληρό", με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ακολουθήσει σε ταχύτητα την αντιστοιχη μονάδα του όποιου ηχείου, με αποτελεσμα, και εξ' αιτίας της σκληρότητας του, να είναι χρονικά εκτός φάσης. Δηλαδή η μή επίτευξη του απόλυτου συγχρονισμού είναι ένα πρόβλημα που αποτρέπει τελικά την ενσωμάτωση.

Δεν το ξέρω, ποια είναι η γνώμη σου σ' αυτό;
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Μήλα με πορτοκάλια Νίκο.
Καμία σχέση.
Γινε λιγο πιο σαφής Γιαννη ώστε να μπορέσω να σε καταλάβω.

Ο ισχυρισμός είναι ότι η απόκριση του sub είναι κατά τι αργότερη απο το woofer του ηχειου με το οποίο καλείται να συνυπάρξει. Αυτό λένε..
 

Μηνύματα
29.923
Reaction score
29.653
Ακόμα και να ίσχυε αυτό που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση , δεν θα ήταν ποτέ ακουστό.
Από πότε τα σαμπς είναι πιο αργά από τα άλλα μεγάφωνα ? λόγω σκληρότερης ανάρτησης? Αυτό πρέπει να μπεί στο εδώ γελάμε.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Ακόμα και να ίσχυε αυτό που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση , δεν θα ήταν ποτέ ακουστό.
Από πότε τα σαμπς είναι πιο αργά από τα άλλα μεγάφωνα ? λόγω σκληρότερης ανάρτησης? Αυτό πρέπει να μπεί στο εδώ γελάμε.
..δεν ξέρω εάν πρέπει να μπει "στο εδώ γελάμε", αλλά σίγουρα είναι ένας πολύ ενδιαφερον ισχυρισμός, που μπορεί να έχει βάση. Σαφώς και όλα τα μεγάφωνα δεν είναι ίδια. Δε θα έβαζε ποτέ κανείς άλλο μεγάφωνο, άλλης εταιρίας στο ένα ηχείο του, εάν για κάποιο λόγο χρειαζόταν να το αντικαταστήσει.

Το αν αυτό είναι ακουστό, είναι ένα άλλο ζήτημα. Το θέμα είναι εάν αυτό υφίσταται. Εάν ναι, νομίζω ότι αυτό δεν ισχύει όταν πρόκειται για την ίδια σειρά του συνόλου των ηχείων ενός πολυκαναλικού συστήματος, διότι θεωρούμε ως δεδομένο ότι οι προδιαγραφές των μεγαφώνων είναι ακριβώς οι ίδιες..
 

Μηνύματα
29.923
Reaction score
29.653
Πολύ το μπερδεύεις το πράγμα. Δεν συζητάμε για αλλαγή μεγαφώνου σε ηχείο , αλλά ταίριασμα σαμπ με ηχεία και αν υπάρχει θέμα ταχύτητας. Ε δεν υπάρχει.
 


Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Πολύ το μπερδεύεις το πράγμα. Δεν συζητάμε για αλλαγή μεγαφώνου σε ηχείο
..ένα παράδειγμα έφερα Γιάννη προσπαθώντας να καταδείξω ότι όλα τα μεγάφωνα δεν είναι ίδια. Το καταλαβαίνεις νομίζω.
, αλλά ταίριασμα σαμπ με ηχεία και αν υπάρχει θέμα ταχύτητας. Ε δεν υπάρχει.
..δεν είπα οτι υπαρχει, αλλά δε λέω επίσης ότι δεν υπαρχει. Δεν το ξέρω, απλά μετέφερα τον προβληματισμό πολλών ανθρώπων που αφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα. Αυτο της ενσωμάτωσης sub σε ενα δικαναλικό σύστημα..
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.965
Reaction score
23.057
Βασίλη καλημέρα. Διαβαζω σε ξένα site οτι η προσπαθεια ενσωμάτωσης sub σε ενα δικάναλο σύστημα που προορίζεται αποκλειστικά για την ακρόαση μουσικής, συναντά ένα βασικό εμπόδιο. Και αυτό έγκειται στο Woofer. Ο ισχυρισμός είναι ότι η ανάρτησή του, αλλά και το ίδιο το woofer συνολικά είναι πιο "σκληρό", με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ακολουθήσει σε ταχύτητα την αντιστοιχη μονάδα του όποιου ηχείου, με αποτελεσμα, και εξ' αιτίας της σκληρότητας του, να είναι χρονικά εκτός φάσης. Δηλαδή η μή επίτευξη του απόλυτου συγχρονισμού είναι ένα πρόβλημα που αποτρέπει τελικά την ενσωμάτωση.

Δεν το ξέρω, ποια είναι η γνώμη σου σ' αυτό;
Δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα. Υπάρχουν γούφερ σκληρά και γούφερ μαλακά, όπως το 15ιντσο που φοράνε τα 801. Και ούτε είναι θέμα ταχύτητας. Για επιτάχυνση πρόκειται. Αν προσθέσεις και τη γενικώτερη άγνοια και άρνηση λόγω προσωπικότητας και ηλικίας, μαζί και της χωροτακτικής μέριμνας που χρειάζονται τα μεγάλα ηχεία (κι όχι μόνον τα υπογούφερ), το πρόβλημα αποκτά εκρηκτικές διαστάσεις.

Και για να σας το πω έξω απ' τα δόντια, καλύτερα και πιο απολαυστικά παίζει ένα σύστημα με ασυντόνιστο υπογούφερ, παρά ένα ζευγάρι ηχεία χωρίς μπάσα, που ακούγονται σαν τρανζιστοράκι. Ασχέτως αν ξινίζουν τα μούτρα οι φίλοι που ζηλεύουν και το κρύβουν (φίλοι να σου πετύχουν...) και οι έμποροι, επειδή βγήκατε απ' το μαντρωμένο μεσαίωνα και ψωνίσατε υπογούφερ απ' το απέναντι μαγαζί.

Βγείτε απ' τη μιζέρια ρε!
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.947
Μηνύματα
3.035.334
Members
38.521
Νεότερο μέλος
mgm
Top