- Μηνύματα
- 31.244
- Reaction score
- 90.864

Μόνο για διαβασμένους, ή για ανοιχτόμυαλους.
Μη μασάς, πίνε!ταιριάζει μη μασάς
Μερικές φορές η ερώτηση είναι λάθος, όχι η απάντηση.Εντέλει τον συμβουλεψατε τον νηματοθετη αν ταιριάζει ο roksan με τα b&w (ταιριάζει μη μασάς) ή βρήκατε άλλο ένα καινούριο νήμα να το ξεσκισετε?
![]()
Εντάξει αυτό ανατρέπει τα πάντα.Να σημειωθεί και προς ενίσχυση του πιο πάνω, ότι ο υποφαινόμενος έπαιζε drums όταν ήταν νέος (πρόβες σε υπόγειο οικίας και σε studios), για 5-6 χρόνια, έπαιξε και σε συναυλίες (κλειστοί κι ανοικτοί χώροι), ακούει τη μουσική που ακούει, έχει πάει σε πολλές συναυλίες συγκροτημάτων της μουσικής που ακούει (κλειστοί κι ανοικτοί χώροι) και σε πρόσφατο ακουόγραμμα διαφάνηκε ότι ουδένα πρόβλημα έχει.
Κάτσε να δούμε αν θα ξαναμπεί πρώτα...Εντέλει τον συμβουλεψατε τον νηματοθετη αν ταιριάζει ο roksan με τα b&w (ταιριάζει μη μασάς) ή βρήκατε άλλο ένα καινούριο νήμα να το ξεσκισετε?
![]()
Είπε ο επιστήμονας.Εντάξει αυτό ανατρέπει τα πάντα.
Νομίζω το ζήτημα πρέπει να θεωρείται λήξαν.
Οσο πιο χαμηλη η συχνοτητα τοσο πιο εντονα παλλεται το τυμπανο.Εχεις ερευνες που να το αποδεικνυουν αυτο ή το λες επειδη επενδυσες σε μηχανηματα για υψηλες εντασεις;...το ΑΥΤΙ όταν μιλάει για στάθμες 100 plus db, δεν εννοεί στις συχνότητες 300~3 kHz , αλλά για τις χαμηλές <40hz.
Όταν πιάνεις εκεί κάτω 100~110 dB, πάνω στα μεσαία έχεις 85~90 dB max. Οπότε δεν υπάρχει ιδιαίτερος κίνδυνος για τα αυτιά.
Έτσι δε θα έπαιρνε γρίλια όμως αφού.Θα μπορούσα να δεχτώ πως ένα 6,5-αρι βγάζει επαρκή στάθμη στους 35 κύκλους στα 3,5 μέτρα απόσταση ακρόασης, αν είχε πηνίο 6" και έπαιρνε ισχύ πάνω από 5 κιλοβάτ μεΜαξ εσπιελXmax περί τους 25 πόντους.
...και κάπου εκεί μέσα, χαμένη στα ψιλά γράμματα, υποβόσκει η πραγματική αιτία της προς τα B&W απέχθειας του ανωτέρω συγγραφέως.να θυμίσω ότι έχω κάψει το 12" σαμπ της μπιενταμπλεγιου με τόνο στους 31 κύκλους προσπαθώντας να φτάσει 110 ντεσιμπέλ στα 4μ, που φυσικά δεν έφτασε ούτε για πλάκα, κάπου στα 105 έκανε τσαφ και κάηκε το πηνίο, την ίδια ώρα που το PA JBL 18"-αρι μου τερμάτιζε χαλαρά το μετρητικο μου εξοπλισμο στα 120 ντεσιμπέλ, χωρίς ίχνος κόπωσης και με μεγάλα περιθώρια για πολύ υψηλότερη στάθμη.
Ε τώρα μεταξύ μας, σιγά τις ταχύτητες που αναπτύσσουν στην Τσιμισκή...Στη μέση της Τσιμισκή πάντως, που περνάνε αυτοκίνητα χαμός, δεν έχασε κανένας την ακοή του.
Αυτοί δε πάνε πάνω από 40 στην εθνική.Η όλη φάση μου θύμισε εκείνο το αμίμητο "εγώ δεν πάω ποτέ πάνω από 70" που λένε μερικοί, που ελπίζω να λιγοστεύουν συν τω χρόνω.
Βασίλη καλημέρα. Διαβαζω σε ξένα site οτι η προσπαθεια ενσωμάτωσης sub σε ενα δικάναλο σύστημα που προορίζεται αποκλειστικά για την ακρόαση μουσικής, συναντά ένα βασικό εμπόδιο. Και αυτό έγκειται στο Woofer. Ο ισχυρισμός είναι ότι η ανάρτησή του, αλλά και το ίδιο το woofer συνολικά είναι πιο "σκληρό", με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ακολουθήσει σε ταχύτητα την αντιστοιχη μονάδα του όποιου ηχείου, με αποτελεσμα, και εξ' αιτίας της σκληρότητας του, να είναι χρονικά εκτός φάσης. Δηλαδή η μή επίτευξη του απόλυτου συγχρονισμού είναι ένα πρόβλημα που αποτρέπει τελικά την ενσωμάτωση.Η ευκολη απαντηση ειναι παρε τον ταδε ενισχυτη κι εκει τελειωνει το νημα. Με 3-4 μηνυματα εκλεισε το θρηντ.
Μετα απο συντομο διαστημα θα ξαναψαχνετε γιατι καπου τα ακουσε τα ιδια ηχεια με αλλον ενισχυτη που επαιζαν καλυτερα. Ομως παντα ψαχνουμε τις λυσεις στα μηχανηματα.
Η ευκολη λυση που σχεδον ποτε δεν λυνει τα προβληματα.
Οταν γραφεις ποιο ειναι το πραγματικο προβλημα και το αποδικνυεις με επιστημονικο τροπο, τοτε αρχιζουν τα ειρωνικα σχολια, οτι πλατιαζουμε, οτι ειναι εκτος θεματος οι απαντησεις και οτι οι λυσεις ειναι εξωπραγματικες.
Ομως η σωστη τοποθετηση πρωτιστως του ηχοσυστηματος γινεται ανεξοδα. Ισοπλευρο τριγωνο.
Οι παρεμβασεις στο χωρο οταν προκειται για σαλονι γινονται με μετρο και με γνωμονα παντα την καλη αισθητικη. Υπαρχουν λυσεις, κοστιζουν, οχι ομως εξωπραγματικα ποσα. Σιγα σιγα και με σωστο σχεδιο λυνεις ενα ενα τα προβληματα.
Οταν χρειαστεις σαμπ, θεωρω οτι εδω πιανουν ακομη περισσοτερο τοπο τα χρηματα της επενδυσης. Δεν κοιτας μονο το ποσο χαμηλα κατεβαινει το σαμπ. Θα ελεγα οτι παιζει δευτερευων η τριτευων ρολο. Πολυ βασικο το ποσο απαραμορφωτα παιζει το σαμπ. Οταν βαζεις ενα συνολο σαμπ με σκοπο να λυσεις προβληματα χωρου, τοτε ενας λογος παραπανω να κανεις μια σωστη επενδυση. Δεν θα σου λειψει το μπασο, αλλα ο σωστος ελεγχος του μπασου θα κανει την διαφορα στο ηχοσυστημα.
Γινε λιγο πιο σαφής Γιαννη ώστε να μπορέσω να σε καταλάβω.Μήλα με πορτοκάλια Νίκο.
Καμία σχέση.
..δεν ξέρω εάν πρέπει να μπει "στο εδώ γελάμε", αλλά σίγουρα είναι ένας πολύ ενδιαφερον ισχυρισμός, που μπορεί να έχει βάση. Σαφώς και όλα τα μεγάφωνα δεν είναι ίδια. Δε θα έβαζε ποτέ κανείς άλλο μεγάφωνο, άλλης εταιρίας στο ένα ηχείο του, εάν για κάποιο λόγο χρειαζόταν να το αντικαταστήσει.Ακόμα και να ίσχυε αυτό που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση , δεν θα ήταν ποτέ ακουστό.
Από πότε τα σαμπς είναι πιο αργά από τα άλλα μεγάφωνα ? λόγω σκληρότερης ανάρτησης? Αυτό πρέπει να μπεί στο εδώ γελάμε.
Αν μου πεις κι ότι η γη δεν είναι επίπεδη, θα πηδηχτώ απ'το παράθυρο..Ε δεν υπάρχει
..ένα παράδειγμα έφερα Γιάννη προσπαθώντας να καταδείξω ότι όλα τα μεγάφωνα δεν είναι ίδια. Το καταλαβαίνεις νομίζω.Πολύ το μπερδεύεις το πράγμα. Δεν συζητάμε για αλλαγή μεγαφώνου σε ηχείο
..δεν είπα οτι υπαρχει, αλλά δε λέω επίσης ότι δεν υπαρχει. Δεν το ξέρω, απλά μετέφερα τον προβληματισμό πολλών ανθρώπων που αφορά στο συγκεκριμένο ζήτημα. Αυτο της ενσωμάτωσης sub σε ενα δικαναλικό σύστημα.., αλλά ταίριασμα σαμπ με ηχεία και αν υπάρχει θέμα ταχύτητας. Ε δεν υπάρχει.
Δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα. Υπάρχουν γούφερ σκληρά και γούφερ μαλακά, όπως το 15ιντσο που φοράνε τα 801. Και ούτε είναι θέμα ταχύτητας. Για επιτάχυνση πρόκειται. Αν προσθέσεις και τη γενικώτερη άγνοια και άρνηση λόγω προσωπικότητας και ηλικίας, μαζί και της χωροτακτικής μέριμνας που χρειάζονται τα μεγάλα ηχεία (κι όχι μόνον τα υπογούφερ), το πρόβλημα αποκτά εκρηκτικές διαστάσεις.Βασίλη καλημέρα. Διαβαζω σε ξένα site οτι η προσπαθεια ενσωμάτωσης sub σε ενα δικάναλο σύστημα που προορίζεται αποκλειστικά για την ακρόαση μουσικής, συναντά ένα βασικό εμπόδιο. Και αυτό έγκειται στο Woofer. Ο ισχυρισμός είναι ότι η ανάρτησή του, αλλά και το ίδιο το woofer συνολικά είναι πιο "σκληρό", με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ακολουθήσει σε ταχύτητα την αντιστοιχη μονάδα του όποιου ηχείου, με αποτελεσμα, και εξ' αιτίας της σκληρότητας του, να είναι χρονικά εκτός φάσης. Δηλαδή η μή επίτευξη του απόλυτου συγχρονισμού είναι ένα πρόβλημα που αποτρέπει τελικά την ενσωμάτωση.
Δεν το ξέρω, ποια είναι η γνώμη σου σ' αυτό;