Βασικα για ισοσταθμιση χωρου

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.389
Reaction score
79.516
Έχω και πάτημα το Trinnov webinar τώρα, δοξασοι βρήκα δικαιολογία.
Δηλαδη σε τυφλό τεστ θα ακούγεται καλυτερα αν ειναι στις 30 μοίρες και όχι στις 29.5;
Και το κεφάλι το ακινητοποιείτε με Halo vest?

7B5819BC-446F-469D-918F-439CF50B4ECF.jpeg


:lolsign:

Χαϊεντάδες :gotcha:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Δηλαδη σε τυφλό τεστ θα ακούγεται καλυτερα αν ειναι στις 30 μοίρες και όχι στις 29.5;
Όχι ρε φαλακροπόδη, δεν γίνεται για αυτόν τον λόγο, προφανώς.

Άσε που το λογισμικό του τρινοβ μια χαρά διορθώνει γωνίες και αποστάσεις.

Η μανιώδης ακρίβεια στην θέση των ηχείων σε σχέση με τη master θέση του μετρητικου μικροφώνου, σε ένα άριστο και συμμετρικό χώρο όπως στο δικό μου (χωρίς προβλήματα πρώτης ανάκλασης), εγγυάται πως το λογισμικό ισοστάθμισης δεν θα χρησιμοποιήσει καθόλου φίλτρα για να διορθώσει τις στάθμες (και τις γωνίες στο λογισμικό του τρίνοβ) όλων των 11 σε αυτή την περίπτωση ηχείων.

Δηλαδή, όλος ο κόπος είναι για να μην δώσει ούτε μισό ντεσιμπέλ γκεϊν σε ένα ηχείο σε σχέση με ένα άλλο, και να μη προσπαθεί να διορθώσει με το ζόρι τη γωνία της κατεύθυνσης για να βγάλει τα objects στις προβλεπόμενες θέσεις.

Κάνω τα πάντα για να έχω τη λιγότερη δυνατή χρήση φίλτρων.
 

Μηνύματα
27.267
Reaction score
25.272
Ναι, σε πολλά.

Στις αποστάσεις όμως, δικαίως.

Έχω και πάτημα το Trinnov webinar τώρα, δοξασοι βρήκα δικαιολογία.



ΥΓ. Για του λόγου το αληθές, η ισοστάθμιση που μου πήρε 4-5 ώρες συνολικά, ε, τις πρώτες 3-4 ώρες κουνούσα χιλιοστό χιλιοστό όλα τα ηχεία, μέχρι να πέσουν "καρφί" στην προβλεπόμενη απόσταση και γωνία. Εντελώς καρφί, ώστε να μην έχει διόρθωση μέσω ισοστάθμισης.
Και στις μικρομετακινήσεις των ηχείων, έλεγχα ανελλιπώς την κατεύθυνση της ον αξις, με λέιζερ, ώστε καρφί το ακουστικό κέντρο του κάθε ηχείου να βλέπει το κέντρο του μικροφώνου.
Μανιωδώς η διαδικασία. Ιδρώτας.
Αρρωστάκι εε?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Μετά τη master θέση του μικροφώνου, η οποία θεσπίζεται ως το ακουστικό κέντρο του χώρου και ως κεντρικό σημείο άριστης κρουστικης απόκρισης και σημείο αναφοράς της χρονικής ευθυγράμμισης, οι υπόλοιπες θέσεις για μετρήσεις και ισοστάθμιση χώρου, οφείλουν να έχουν και την έννοια του χάους ενσωματωμένη, γιατί όπως εδώ και χρόνια λέω, ο ήχος είναι χαοτικό φαινόμενο και χαοτικά οφείλει να αντιμετωπίζεται. ;)

Έτσι, μετράμε και κάτω από το επίπεδο των αυτιών, και πάνω από αυτό, και μπρος πίσω δεξιά αριστερά, χωρίς άγχος για την εκάστοτε θέση του μικροφώνου πλέον, διότι από κει και πέρα, δε μας ενδιαφέρει να μετρήσουμε τι βγάζουν τα ηχεία, αυτό το είδαμε στη master θέση, μετά προσπαθούμε να συλλέξουμε τις διαφοροποιήσεις στην απόκριση των ηχείων που προκαλεί το σύνολο της έμμεσης ακτινοβολίας, δηλαδή προσπαθούμε να μαζέψουμε όσο πιο πολλά στοιχεία μπορούμε για την ηχητική ταυτότητα του χώρου, χωρίς όμως να συλλέγουμε τα προβλήματα σε απομακρυσμένες και προβληματικές θέσεις στο δωμάτιο ακρόασης, διότι δε θα κάτσουμε ποτέ εκεί για να ακούσουμε μουσική και δε θέλουμε η ισοστάθμιση να προσπαθήσει να διορθώσει εκείνες τις θέσεις, εις βάρος της μάστερ θέσης που βάζουμε τον μεταξωτό κώλο μας. ;)

Κι αυτά ήταν και οι βασικές αρχές που προτείνουν οι ίδιοι οι τρινοβαδες.

50€.









ΥΓ
Όσα ηχεία και να έχεις στο χώρο, είτε 2 είτε 22, πάντα θα είναι μόνο ένα σημείο στο χώρο το κέντρο και το σημείο αναφοράς της χρονικής ευθυγράμμισης, το σημείο με την απόλυτη κρουστική απόκριση.

Κάθε απομακρυσμένη θέση από αυτό το σημείο, θα υπόκειται σε χρονικά σφάλματα και θα έχει υποδεέστερη πιστότητα αναπαραγωγής, είναι αναπόφευκτο.

Απλώς όσο περισσότερα ηχεία υπάρχουν στο χώρο, τόσο πιο συμπαγές και ομοιογενές (ως ποσοστό ενέργειας στο φάσμα) είναι το δημιούργημα της ηχόσφαιρας και τόσο πιο διευρυμένη είναι η περιοχή που μπορείς να ακούσεις ωραία τη μουσική σου, δηλαδή τόσο πιο ευρύ "σουίτ σποτ" θα έχεις.

Φακτς οφ λάιφ...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Μια "ανασφάλεια" είχα για τις θέσεις του μικροφώνου: αν θα απομάκρυνα ή μείωνα τις κοντινές άμεσες ανακλάσεις από τις πέριξ μερικώς ανακλαστικές επιφάνειες της εκάστοτε πολυθρόνας, ή αν θα τις άφηνα για να τις συλλέξει το μικρόφωνο.

Αν τις άφηνα, τότε θα τις διόρθωνε το πρόγραμμα ισοστάθμισης, με χρήση όσων φίλτρων χρειάζεται, ώστε όταν βάλεις εκεί τα αυτιά σου, να ακούς "τέλεια".
Πολύ ελκυστική αυτή η σκέψη.
Ποιος δε θέλει να ακούσει τέλεια;

Αν τις απομάκρυνα ή μείωνα (με χρήση κουβερτας πάνω στον καναπέ) τότε το μικρόφωνο δε θα τις μάζευε, η αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης δε θα τις διόρθωνε, και όταν θα κάθεσαι στη μαστερ θέση ακρόασης θα άκουγες κανονικά την κάθε ανάκλαση σε κάθε τέτοια (έστω μερικώς ανακλαστική) επιφάνεια που υπάρχει γύρω σου.

Τελικά προτίμησα να τις μειώσω με κάλυψη με μια διπλή κουβέρτα κάτω από την εκάστοτε θέση του μικροφώνου, σκεπτόμενος πως δεν ήθελα να υπάρχουν έξτρα φίλτρα για αυτές τις ασταθείς (δεν είναι εντελώς σταθερές οι θέσεις της κάθε πολυθρόνας και όλες οι πλάτες έχουν ανακλιση) άμεσες ανακλάσεις από τις μερικώς ανακλαστικές τυχαίες πέριξ επιφάνειες αυτές, οι οποίες θα έδιναν αναληθείς πληροφορίες στο λογισμικό ισοστάθμισης για την πραγματική απόκριση των ηχείων, μπερδεύοντας ουσιαστικά την άμεση ακτινοβολία των ηχείων με αυτή των πολύ κοντινών αυτών ανακλαστικών επιφανειών, πράγμα το οποίο μπορεί κάλλιστα να φιλτράρει ο εγκέφαλος, διότι το αυτί μας έχει τέτοιες δυνατότητες φιλτραρίσματος και δε μας ενοχλεί κανένα πλατοκάθισμα όταν ακούμε λάιβ μουσική λόγου χάριν.

Και σε αυτό είχα τελικά την διαβεβαίωση από το πρόσφατο Trinnov Webinar ότι επέλεξα την σωστή διαδικασία, καθώς και οι ίδιοι οι τρινοβαδες αυτό ακριβώς πρότειναν.

Και παραμένει η βασική αρχή μου, να υπάρχουν τα λιγότερα δυνατά φίλτρα στην ισοστάθμιση. Όσο λιγότερα, τόσο το καλύτερο. Μόνο τα αναγκαία, τα απαραίτητα.

Να δούμε τι μετράνε τα ηχεία στην άμεση, και να συλλέξουμε τις πληροφορίες της ηχητικής του χώρου. Τέλος.

Και πάντα, τα λιγότερα δυνατά φίλτρα.
Παίρνουμε τα καλύτερα ηχεία (τονική ισορροπία ον αξις και οφ αξις) και φτιάχνουμε όσο καλύτερα μπορούμε την ηχητική στο χώρο, για να έχουμε τα λιγότερα δυνατά φίλτρα.

Χαϊεντιές, ξέρω... Τι να κάνουμε, αυτοί είμαστε. :tongue:

50€.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.389
Reaction score
79.516
δε θέλουμε η ισοστάθμιση να προσπαθήσει να διορθώσει εκείνες τις θέσεις, εις βάρος της μάστερ θέσης που βάζουμε τον μεταξωτό κώλο μας.
Δίνονται επιλογές βαρύτητας απο το software. Η μεγάλη/αποκλειστική βαρύτητα στην θέση ακρόασης δεν προτείνεται, εκτός ίσως αν πρόκειται για θέση εργασίας σε μικρό στούντιο.
Τελικά προτίμησα να τις μειώσω με κάλυψη με μια διπλή κουβέρτα κάτω από την εκάστοτε θέση του μικροφώνου, σκεπτόμενος πως δεν ήθελα να υπάρχουν έξτρα φίλτρα
Σωστά έπραξες
και να μη προσπαθεί να διορθώσει με το ζόρι τη γωνία της κατεύθυνσης για να βγάλει τα objects στις προβλεπόμενες θέσεις
Αυτά ισχύουν μόνο για τα Trinnov, μάλλον δεν αφορούν τους αναγνώστες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Αυτά (για τις γωνίες) ισχύουν μόνο για τα Trinnov, μάλλον δεν αφορούν τους αναγνώστες.
Σωστά.

Πάρα πολύ σωστά. 8-)

Και θέλω σε αυτό το σημείο να επαναλάβω πόσο φτηνό θεωρώ τον τρινοβ.

Τζάμπα είναι. Εντελώς τζάμπα.

Το χόμπι της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, είναι ένα ακριβό χόμπι, τα καλά ηχεία είναι όλα ακριβά, η απόκριση στις πρώτες οκτάβες και στις απαιτούμενες στάθμες είναι πολύ ακριβή υπόθεση, οι χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις είναι ακριβές, η ηχητική περιποίηση του χώρου θέλει λεφτά.

Όλα θέλουν λεφτά, εκτός από τα καβλώδια.. :biggrin:

Είναι πάρα πολλά τα μέλη σε αυτό το φόρουμ με ακριβό εξοπλισμό στο σπίτι τους, μέλη που έχουν δώσει πολλά λεφτά σε αυτό το χόμπι, ακόμα και σε πικάπ, κεφαλές και βεβαίως καβλώδια.

Νομίζω πως όλο και περισσότεροι θα καταλάβουν αργά η γρήγορα τις απίστευτες υπεροχές του λογισμικού των τρινοβαδων, και θα εκτιμήσουν την μοναδικότητα αυτής της μηχανής, που προσφέρεται σε πολύ χαμηλό κοστολογιο σε σχέση με άλλες προτάσεις που κυκλοφορούν από άλλες καταξιωμένες στο χώρο φίρμες.

Καλό είναι να τα ακούν σιγά σιγά.

Τους ψήνω στο μικρό μάτι, του καφέ. :biggrin:

Ομοίως για το πολυκάναλο του θέματος. 8-)











ΥΓ. 1. Όταν μιλάμε για ισοστάθμιση, θα αναφέρω όλα όσα είναι δυνατά σε αυτό το θέμα, ανεξαρτήτως του τι εξοπλισμό διαθέτει ο καθένας, κάποιος μπορεί να έχει μόνο ρυθμιστικό bass treble, τι να κάνω..

ΥΓ. 2. Ακόμα και για "ορκισμένους" δικαναλους, όπως ο γουιζης, που σκέψου πόσα λεφτά έχει δώσει, για χώρο, για ενισχυτικά, για ηχεία και σάμπ, για πικάπ ρε αδερφέ, για δίσκους, για όλα. Ακόμα και για αυτούς, ένας 16-αρης τρινοβ είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη για μελλοντική χρήση επιλογή. 8-)
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Όχι ρε φαλακροπόδη, δεν γίνεται για αυτόν τον λόγο, προφανώς.

Άσε που το λογισμικό του τρινοβ μια χαρά διορθώνει γωνίες και αποστάσεις.

Η μανιώδης ακρίβεια στην θέση των ηχείων σε σχέση με τη master θέση του μετρητικου μικροφώνου, σε ένα άριστο και συμμετρικό χώρο όπως στο δικό μου (χωρίς προβλήματα πρώτης ανάκλασης), εγγυάται πως το λογισμικό ισοστάθμισης δεν θα χρησιμοποιήσει καθόλου φίλτρα για να διορθώσει τις στάθμες (και τις γωνίες στο λογισμικό του τρίνοβ) όλων των 11 σε αυτή την περίπτωση ηχείων.

Δηλαδή, όλος ο κόπος είναι για να μην δώσει ούτε μισό ντεσιμπέλ γκεϊν σε ένα ηχείο σε σχέση με ένα άλλο, και να μη προσπαθεί να διορθώσει με το ζόρι τη γωνία της κατεύθυνσης για να βγάλει τα objects στις προβλεπόμενες θέσεις.

Κάνω τα πάντα για να έχω τη λιγότερη δυνατή χρήση φίλτρων.
Γι αυτό σου λέω ντοκ,ας μείνουμε δικαναλικοί μαναμ...
(leandros mode off)
...
Καλό είναι να τα ακούν σιγά σιγά.

Τους ψήνω στο μικρό μάτι, του καφέ. :biggrin:

Ομοίως για το πολυκάναλο του θέματος. 8-)
...
Ιδίως τώρα που θα...΄΄βρέχει΄΄ και χαμηλότοκα δάνεια για την...επανεκκίνηση της οικονομικής δραστηριότητας. 🤡
 


Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.585
Λοιπόν μπορεί όλα αυτά που λέει ο costas EAR να είναι σωστά όμως δεν τους δίνουμε μεγάλη σημασία και θα εξηγήσω αμέσως το γιατί. Πας στο γιατρό, βλέπει τις εξετάσεις σου και σου λέει: όχι τηγανιτά, όχι λιπαρά, όχι αλάτι, όχι ζάχαρη, όχι αλεύρι κτλ τι σου μένει? Φιλέτο γαλοπούλα και βραστά καρότα και κουνουπίδι. Το κάνεις? Ε όχι δεν το κάνεις.

Έτσι κι εδώ. Καλό και άγιο το ισόπλευρο αλλά κλάιν και ισοσκελές, με τις ευθείες των ηχείων να διασταυρώνονται λίγο μπροστά από τη θέση ακρόασης, μία χαρά θα δουλέψει. Δε θα χρειαστούν ούτε μοιρογνωμόνια, ούτε λέιζερ μετρητές με ακρίβεια χιλιοστού. Σίγουρα ένα οικιακό σύστημα έχει τόσα ελαττώματα που δεν μπορούμε να κολλάμε σε λεπτομέρειες.

Η ισοστάθμιση είναι απαραίτητη, δεν είναι λεπτομέρεια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
ας μείνουμε δικαναλικοί
Μικροδιαφορές στη θέση του μικροφώνου για την μάστερ μέτρηση, θα έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα και στο βινταζ σχεδόν μονοφωνικό τύπου Λεάνδρου σεταπ, περιττά φίλτρα και διαφοροποιήσεις (έστω και μικρές) στάθμης μεταξύ των ολίγων αυτών ηχείων, αλλά και εφαρμογή καθυστέρησης, που είναι βέβαιο πως θα κάνουν μόνο κακό. ;)

Ακόμα και στην ακριβή τήρηση των αποστάσεων των μόλις δύο ηχείων από το μετρητικο μικρόφωνο, αν υφίσταται έστω και μικρή διαφορά κλίσης στα ηχεία, τα οποία δεν χαρακτηρίζονται από εντελώς ομοιογενή οφ αξις απόκριση, θα ακολουθήσουν μια σειρά περιττών φίλτρων από την αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης, με στόχο να φτιάξει την λίγο οφ αξις απόκριση του ενός ίδια με την ον αξις του άλλου.

Γι'αυτό ευλαβική προσήλωση στις αποστάσεις, λέιζερ και γωνίες, όλα.

Ειδάλλως, μόνο κάτω από τη ζώνη σρόεντερ υπάρχει ασφάλεια, και εφαρμογή λίγων και όμοιων φίλτρων στα δύο κανάλια, ίσα ίσα για το ταργκετ κερβ, χονδρικά.

Έτσι όμως, δεν διορθώνονται οι εγγενείς (εκ κατασκευής) ακουστές μικροδιαφορές απόκρισης μεταξύ των ηχείων, όπως και οι επίκτητες λόγω χώρου, δηλαδή το ακλόνητο κεντρικό είδωλο, θα είναι ...κλονισμένο, ως προβλέπεται σε μη επιμελώς ισοσταθμισμένο σεταπ. ;)

Στο τέλος θα καταλάβουν όλοι, πως τα απλούστερα βασικά πράγματα, είναι ακόμα και στην πιο εξελιγμένη και επιμελώς πραγματοποιημένη ισοστάθμιση, τα μόνα ουσιαστικά ζητούμενα. 8-)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Μικροδιαφορές στη θέση του μικροφώνου για την μάστερ μέτρηση, θα έχουν ως αποτέλεσμα ακόμα και στο βινταζ σχεδόν μονοφωνικό τύπου Λεάνδρου σεταπ, περιττά φίλτρα και διαφοροποιήσεις (έστω και μικρές) στάθμης μεταξύ των ολίγων αυτών ηχείων, αλλά και εφαρμογή καθυστέρησης, που είναι βέβαιο πως θα κάνουν μόνο κακό. ;)

Ακόμα και στην ακριβή τήρηση των αποστάσεων των μόλις δύο ηχείων από το μετρητικο μικρόφωνο, αν υφίσταται έστω και μικρή διαφορά κλίσης στα ηχεία, τα οποία δεν χαρακτηρίζονται από εντελώς ομοιογενή οφ αξις απόκριση, θα ακολουθήσουν μια σειρά περιττών φίλτρων από την αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης, με στόχο να φτιάξει την λίγο οφ αξις απόκριση του ενός ίδια με την ον αξις του άλλου.

Γι'αυτό ευλαβική προσήλωση στις αποστάσεις, λέιζερ και γωνίες, όλα.

Ειδάλλως, μόνο κάτω από τη ζώνη σρόεντερ υπάρχει ασφάλεια, και εφαρμογή λίγων και όμοιων φίλτρων στα δύο κανάλια, ίσα ίσα για το ταργκετ κερβ, χονδρικά.

Έτσι όμως, δεν διορθώνονται οι εγγενείς (εκ κατασκευής) ακουστές μικροδιαφορές απόκρισης μεταξύ των ηχείων, όπως και οι επίκτητες λόγω χώρου, δηλαδή το ακλόνητο κεντρικό είδωλο, θα είναι ...κλονισμένο, ως προβλέπεται σε μη επιμελώς ισοσταθμισμένο σεταπ. ;)

Στο τέλος θα καταλάβουν όλοι, πως τα απλούστερα βασικά πράγματα, είναι ακόμα και στην πιο εξελιγμένη και επιμελώς πραγματοποιημένη ισοστάθμιση, τα μόνα ουσιαστικά ζητούμενα. 8-)
Έχω βιώσει στην πράξη καταστάσεις όπως αυτές που περιγράφεις θεωρητικά.Προτού καν ασχοληθώ με διορθωτικές επεμβάσεις στην εγγενή απόκριση του setup.
Καλώς ή κακώς,επιδείκνυα αρκετή επιμονή κι επιμονή προκειμένου να ερχόταν ΄΄στα ίσα΄΄ το κεντρικό είδωλο υπό παραδοσιακές μεθόδους.Γι αυτό και δεν μου προξενούν δέος οι αντιξοότητες.Ιδίως τώρα,που δεν χρησιμοποιώ... αυτοματοποιημένα λογισμικά.

Δοκίμασα ακόμα και τη μέθοδο με το ΄΄κουνιστό μικρόφωνο΄΄ (υπό τους όρους που έθεσε ο DF ακόμα και στη φορά κρατήματος ανάλογα με το μετρούμενο ηχείο),διαπιστώνοντας ότι ενώ ομαλοποιεί την απόκριση πλάτους για την επικείμενη ισοστάθμιση,δεν διευκολύνει στο πεδίο του χρόνου για τη φασική διόρθωση.

Όσο όμως και να παραδέχομαι τις ισχύουσες συνθήκες,γνωρίζω παράλληλα ότι αυτοί δεν είναι ...καιροί για ευρεία διάδοση Trinnov,όταν τόσες ζωές κι επιχειρήσεις έχουν ανατραπεί.Και διατυπώνεται αυτό χωρίς ΄΄φόβο και πάθος΄΄,αφού ο ίδιος σε ανύποπτες στιγμές είχα τοποθετηθεί επ'αυτού.
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.971
Reaction score
20.486
ΥΓ. 2. Ακόμα και για "ορκισμένους" δικαναλους, όπως ο γουιζης, που σκέψου πόσα λεφτά έχει δώσει, για χώρο, για ενισχυτικά, για ηχεία και σάμπ, για πικάπ ρε αδερφέ, για δίσκους, για όλα. Ακόμα και για αυτούς, ένας 16-αρης τρινοβ είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη για μελλοντική χρήση επιλογή. 8-)
Το γνωρίζω. Όταν έρθει η ώρα να πάρω Trinnov, ο 16άρης θα είναι obsolete κι ο 32άρης θα είναι η mainstream οικονομική επιλογή.;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
Ιδίως τώρα,που δεν χρησιμοποιώ... αυτοματοποιημένα λογισμικά.
Αυτό κι αν είναι ενασχόληση που δεν ενδείκνυται στην συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών.. :tongue:

Εσύ έχεις αφενός υπόβαθρο με τεράστια αποθέματα γνώσης πάνω στο όντιο, αλλά και προφανώς, περισσή εξοικείωση στην χρήση υπολογιστών και εξειδικευμένων σοφτγουερ.:drinks:

Αμφότερα, δεν είναι συνήθη χαρίσματα των όντιοφιλ φίλων εδώ μέσα και πόσο μάλλον εκεί έξω. :lol:

Οι μέσες δυνατότητες ενός χαϊεντά, είναι να δοκιμάζει καβλώδια, και να καταθέτει απόπσεις σε ανάλογα φόρουμ, με αλλεπάλληλα ορθογραφικά λάθη, αυτά που κάνουν τον Κόγια να κλαίει.:angel:

Προφανώς θα υπάρξουν 2-3 επιδεκτικοί μαθήσεως χρήστες που σε βάθος χρόνου και μετά από μια σειρά αναπόφευκτων πολλαπλών κι αλλεπάλληλων σφαλμάτων (και αρκετή ταλαιπωρία), θα καταφέρουν τελικώς μια αξιοπρεπέστατη ισοστάθμιση ακολουθώντας την εξαιρετική μεθοδολογία που περιγράφεις τόσο αναλυτικά.:hi:

Ωστόσο, στο ευρύ κοινό, η μόνη πρακτικά επιλογή είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία ισοστάθμισης που θα πραγματοποιηθεί από κάποιον consumer av processor. Αυτή είναι η "πολιτικώς ορθή" λύση, σε συνδυασμό με κάποιον επαγγελματία καλιμπρατορα, όπως έχουμε κατ'επαναληψιν προτείνει.8-)

Που θα κυμανθεί έκαστος οικονομικά, είναι θέμα που θα απασχολήσει την τσέπη του, κι απ' όσο ξέρω, ακόμα κι εν καιρό οικονομικής κρίσης, υπάρχουν περισσότερες δυνατές τσέπες απ'οσες φανταζόμαστε αμφότεροι, τόσο εδώ μέσα, όσο κι εκεί έξω. ;)

"Χρέος" μας (αν υφίσταται τέτοιο πράγμα), προς αυτή την κατεύθυνση, είναι να προτείνουμε σε κάθε δυνατό κοστολογιο την προτιμότερη (κατά την εκτίμησή μας) επιλογή ενός av processor, ώστε ο εκάστοτε χρήστης να επωφεληθεί τα μέγιστα από τα λεφτά που θα ξοδέψει. 8-)
Το γνωρίζω. Όταν έρθει η ώρα να πάρω Trinnov, ο 16άρης θα είναι obsolete κι ο 32άρης θα είναι η mainstream οικονομική επιλογή.;)
Σε σχετικά μικρό χώρο (όπως κι ο δικός σου), υπεραρκούν 16 έξοδοι και δε θα χρειαστείς ποτέ κάτι περισσότερο. 8-)

Για να είμαστε ακριβείς, σε μικρούς χώρους το 5.2.2 είναι το ενδεδειγμένο σεταπ, οπότε 9 έξοδοι αρκούν. Άντε να γίνει 5.2.4 οπότε πας σε 11 εξόδους.

Ο 16-αρης έχει ...16 εξόδους, πράγμα που σημαίνει πως αρκεί για σεταπ 9.2.4 + vog ή άνω κεντρικό, και ο 32-αρης έχει 32, δηλαδή είναι ας πούμε για μικρά σινεμά, 12-24 θέσεων. ;)

Εκτιμώ πως ένα σύγχρονο σεταπ με 7 δορυφοράκια και 2 σαμπ, υλοποίηση 5.2.2 δηλαδή, θα δώσει το 100% των άπειρων διαθέσιμων 5.1 ηχογραφήσεων (SACD, DVDA, BDA) και το 90% των immersive. Αρκεί, δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο. 8-)

"Αναβάθμιση" στο 5.2.2 μπορεί να είναι το 5.2.4 και το 7.2.4 και το 7.4.4, που μπορούν να γίνουν σε βάθος χρόνου, και μόνον αν υπάρχουν με άνεση τα έξτρα χρήματα που απαιτούνται. :drinks:
 
Last edited:

Μηνύματα
7.274
Reaction score
11.822
Προφανώς θα υπάρξουν 2-3 επιδεκτικοί μαθήσεως χρήστες που σε βάθος χρόνου και μετά από μια σειρά αναπόφευκτων πολλαπλών κι αλλεπάλληλων σφαλμάτων (και αρκετή ταλαιπωρία), θα καταφέρουν τελικώς μια αξιοπρεπέστατη ισοστάθμιση ακολουθώντας την εξαιρετική μεθοδολογία που περιγράφεις τόσο αναλυτικά.:hi:

Σαν να με κάλεσε κάποιος? :) Το θέμα είναι, ως επδεκτικός που θεωρώ ότι είμαι, πόσο πιθανό είναι να τα καταφέρω ακολουθώντας τη μεθοδολογία του Bhutia? Πιστεύω ότι κατανοώ τί πρέπει να κάνω ( ακόμα και αν δεν έχω ασχοληθεί ακόμα ), ο Bhutia τα λέει πολύ αναλυτικά, αλλά είναι μόνο αυτό, η αναλυτική περιγραφή των βημάτων ή και κάτι άλλο;

Πίσω στο θέμα που προέκυψε, δεν βρίσκω κακό το να κάτσει κάποιος και να σχεδιάσει / ακολουθήσει ένα ακριβές σχέδιο τοποθέτησης των ηχείων ώστε να τηρεί τα στοιχειώδη, δηλαδή τη συμμετρική τοποθέτηση ( βρίσκω αρκετά δύσκολο ένας χρήστης ηχοσυστήματος να είναι σε θέση να κατανοεί τις πηγές μιας τονικής ανισορροπίας ). Στη δική μου περίπτωση, η ακριβής τοποθέτηση των ηχείων σε σχέση με τη πιο "χαλαρή" τοποθέτηση απείχε κατά την απόκτηση ενός laser αποστασιόμετρου που τόσο κάποιος που ασχολείται με τα ηχοσυστήματα όσο και ο οποιοσδήποτε πρέπει να διαθέτει. Για εμάς δηλαδή είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, αλλά το ίδιο είναι και για κάποιον που χρησιμοποιεί που και που το σπαστικό και εκνευριστικό μέτρο που τσαλακώνει, καμπυλώνει και δεν μετράει με απόλυτη ακρίβεια. Και πάλι στη δική μου περίπτωση, διέκρινα αλλαγές προς το καλύτερο ως προς την απόδοση του συστήματος που δεν περίμενα ότι θα προσέφερε η μετακίνηση - με ακρίβεια - κατά λίγα μόλις εκατοστά.
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
john δεν πρεπει νασαι πανω απο 44 μοιρες !!!!
......εισαι εκτος προδιαγραφων ...:p
φοβαμαι μηπως εισαι και εκτος πολυκαναλου..!!!!

εκτος αν καθεσαι εκει στα λουλουδια ;)


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.410
Reaction score
125.598
πόσο πιθανό είναι να τα καταφέρω ακολουθώντας τη μεθοδολογία του Bhutia?
Κρατάω μικρό καλάθι. :angel:

Ίσα ίσα να χωράει ένα τσιπ:
281045_7f4475d9d7c7f601c5a6e2dc0445c04f.jpg

Χρειάζεται ευρύτατο φάσμα γνώσεων στο όντιο για να πραγματοποιηθεί άριστα μια ισοστάθμιση.

Εξ'ου και η συνεχής προτροπή για χρήση των υπηρεσιών ενός επαγγελματία.
 

Μηνύματα
22.269
Reaction score
15.543
αγαπητε μου toolman δεν χρειαζεται να παλαβωσεις για ολιγους ποντους...
.......δεν θα καθεσαι οσαν ευζωνας ...:p

μπορεις να βρεις ακριβως την κλιση των ηχειων και την σωστη αποσταση με εναν σπαγγο ;)

πως θα μπει τωρα....!!!!!
....βλεπεις το σχεδιο του Astronaut Jr. (ευχαριστουμε κυριε )

βαζεις εναν σωληνα η οτι αλλο στηριγμα θες (μπορεις να βαλεις και το ετερον ημισυ :biggrin: ) στην θεση ακροασης και ανοιγεις σπαγγο..........περνας τον σπαγγο εξω απο τα ηχεια και απο το στηριγμα και μετρας....
η κλιση των ηχειων θα ερθει μονη της μιας και στην εξωτερικη μερια του ηχειου θα πρεπει να εφαπτεται οριακα και στα δυο ηχεια σε ολη την πλευρα του ηχειου.......ισες αποστασεις και στα 3 σημεια και ετοιμος...;)
 
Last edited:


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.620
Μηνύματα
2.868.283
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top