- Μηνύματα
- 41.154
- Reaction score
- 83.199
έτσι...χαρούμενο θέλω να σε βλέπω....
να περνάς καλά εδώ μέσα....
και όχι να μυξοκλαις


έτσι...χαρούμενο θέλω να σε βλέπω....
΄΄Το κουνάει το μικρόφωνο΄΄...σοβαρά τώρα?
το χαρακώνει το ντουβάρι΄΄Το κουνάει το μικρόφωνο΄΄...
Το γυαλίζει το κρύσταλλο...το χαρακώνει το ντουβάρι
Ναι το έχω δοκιμάσει και πράγματι είναι πολύ πιο χρήσιμο και εύκολο στο να βγάλεις κάποια αρχικά συμπεράσματα.γι αυτό υπάρχει και η μέθοδος κουνιστού μικροφώνου με Real Time Analyzer
Δεν αναφέρομαι σε χώρο και απόλυτες μετρήσεις.Η μεγάλη διαφορά, αν το διαβάζω σωστά, είναι για το ίδιο μικρόφωνο με διαφορετικό cal file.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι αν βάζεις το ίδιο μικρόφωνο στην μία περίπτωση σε οριζόντια θέση και με το cal file 0 και στην άλλη σε θέση 90 μοιρών με το αντίστοιχο cal file.
Αν γίνεται σωστά η χρήση (προσανατολισμός μικ με το σωστό αρχείο καλ) τότε η διαφορά στα ψηλά δικαιολογείται από αυτό καθεαυτό το λόγο που υπάρχει άλλως τε και η διαφορετική βαθμονόμηση, αν τα θυμάμαι καλά στις πολύ ψηλές συχνότητες το μικρόφωνο μετράει πιο κατευθυντικά και προτείνεται να χρησιμοποιείται σε κάθετη θέση αν έχεις πολλά ηχεία....τέλος πάντων διαβάστε το στη minidsp για ακρίβεια. Και η μεγάλη διαφορά είναι από τα 15Κ και πάνω από ότι βλέπω. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσοι πραγματικά ακούνε εκεί πάνω....
Από κει και κάτω μια χαρά την κάνει τη δουλειά και η διαφορά μεταξύ μικροφώνων δεν είναι τόσο μεγάλη για την κατηγορία τιμής του. Οπότε αν κάνεις τη δουλειά σου (ισοστάθμιση) με το ίδιο μικρόφωνο και με όσο το δυνατόν πιο σταθερές συνθήκες μέτρησης κάθε φορά αυτό που θα πάρεις θα είναι αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας. Με ένα άλλο μικρόφωνο θα είχες ένα shift ανεπαίσθητο ως προς τη στάθμη.
Αυτό που έχει σημασία κάθε φορά είναι η κλίση της καμπύλης να έρθει όσο πιο κοντά γίνεται στο επιθυμητό target curve. Από την εμπειρία σου θα έχεις δει ότι μικροδιαφορές σε επιμέρους συχνοτικά τμήματα δεν είναι ακουστές αλλά περισσότερο γίνεται κύνηγι να φέρουμε τις καμπύλες όσο πιο όμορφα γίνεται στην οθόνη...και πολύ καλά κάνουμε δηλαδή αν είμαστε τελειομανείς.
Στην τελική, ναι οι μετρήσεις έχουν σημασία και όταν τις δεχόμαστε ότι έχουν γίνει σχετικά σωστά (υπάρχουν σχετικές οδηγίες) τότε πράγματι δείχνουν πως παίζει ο χώρος. Είναι άλλο πράγμα να παίζει σωστά ένας χώρος και άλλο πράγμα αν εμείς πραγματικά το ακούμε και το καταλαβαίνουμε.
Δυστυχώς, τέτοιες κουβέντες είναι ιδανικό πεδίο για τον κλασικό ημιμαθή χαϊεντά για να αμφισβητήσει ουσιαστικά τον επιστημονικό τρόπο προσέγγισης των τεχνικών θεμάτων και να εξυψώσει για άλλη μια φορά την απόλυτη και αλάνθαστη μέθοδο του αυτιού που με τη σειρά της θα αφήσει χώρο στον κάθε φιδέμπορα για καλώδια και άλλα ματζούνια βελτίωσης του ήχου.
Αν διαβάσεις από την αρχή θα δεις ότι όλα έχουν γίνει by the book.Να σταθούμε λίγο εδώ για να το καταλάβουμε καλύτερα. Κάθε μικρόφωνο, με το δικό του serial number, έχει και διαφορετικό calibration file. Δεν πρέπει να χρησιμοποιήσεις άλλου umic σε άλλο. Έτσι δεν είναι; Πες μου ότι δεν τα μπλέκεις.
έτσι...χαρούμενο θέλω να σε βλέπω....
να περνάς καλά εδώ μέσα....
και όχι να μυξοκλαις![]()
΄΄Το κουνάει το μικρόφωνο΄΄...
O ίδιος προτιμώ την κλασσική ιεροτελεστία,στις μετρήσεις εννοείται.
το χαρακώνει το ντουβάρι
Το γυαλίζει το κρύσταλλο...
εεεεεεπ![]()
Xa το γελάς? Περιμένω ένα kimber να δοκιμάσω τουλάχιστον στο κεντρικό να δω αν θα μου κόψει λίγο διαύγεια.@antkokdog νταξ παρε καλωδιο εσυ για τις ψηλες...![]()
Για να μην αγχώνεσαι κι εσύ,έχω άλλα νέα...Αδίκως ανησυχούμε τόσο πολύ για τη βαθμονόμηση σε διαφορετικούς αριθμούς σειράς μικροφώνων και ακρίβεια καμπύλης στην τελευταία οκτάβα,αφού οι περισσότεροι που έχουμε φτάσει σε αυτό το στάδιο δεν ακούμε καν πάνω από 14 ΚΗz.Σημασία έχει η κατωφερής κλίση σε συνάρτηση με την απόκριση στις πρώτες οκτάβες.Ναι το έχω δοκιμάσει και πράγματι είναι πολύ πιο χρήσιμο και εύκολο στο να βγάλεις κάποια αρχικά συμπεράσματα.
Έχω ανεβάσει και αποτελέσματα.
Το θέμα είναι αλλο. Το α μικ μετράει με μια α καμπύλη και το β μικ με μια διαφορετική όχι με την α.
Οπότε όποια μέθοδο και να χρησιμοποιηθεί θα υπάρξει μια απόκλιση μερικών db κυρίως απο 6κ και πάνω.
αυτό Νάσο που λες έχει εν μέρει σημασία...γιατί όπως είπα και πριν....Δεν αναφέρομαι σε χώρο και απόλυτες μετρήσεις.
Καθαρά να δούμε πόση διαφορά μπορεί να υπάρξει απο μικ σε ίδιο μίκ.
Οταν μετράμε μήκος με ένα μέτρο δεν μπορούμε να λέμε με αυτό το όργανο είναι 3 μέτρα ένας τοίχος ενώ με το άλλο 3.3.
Τότε όσοι χρησιμοποιούν μέτρο θα έπρεπε να στηρίζονται μόνο σε ένα.
Το ίδιο και εδώ.
Φτιάχνω ένα α target curve και θεωρώ ότι πέφτω πχ 0.9db ανά οκτάβα.
Έρχεται ο καλυμπρατορας με το δικό του mic και μου λέει, τι λες βρε καραμήτρο, εγώ μετράω 0.5 db.
Οπότε στο σύνολο αυτά τα 2-3 db μπορούν να αλλοιώσουν πολύ το αποτέλεσμα.
Αν διαβάσεις από την αρχή θα δεις ότι όλα έχουν γίνει by the book.
Απλά μου ζητήθηκε να δούμε και διαφορετικό mic με ίδιο cal file.
Με λίγα λόγια το ένα mic από το άλλο έχει 3db διαφορά. Ξεκινόντας από τα 5κ περίπου.
Το cal 0 με το αντίστοιχο μικ έχει πάντα μεγαλύτερο roll off.
να μιλάς για τον εαυτό σου...νταξ?δεν ακούμε καν πάνω από 14 ΚΗz.
Για μένα όλα ξεκίνησαν αλλάζοντας τελικό ο οποίος μου δημιούργησε ένα θέμα το οποίο μπορεί να υπήρχε αλλά όχι σε βαθμό ώστε να με κάνει να το παρατηρήσω.Για να μην αγχώνεσαι κι εσύ,έχω άλλα νέα...Αδίκως ανησυχούμε τόσο πολύ για τη βαθμονόμηση σε διαφορετικούς αριθμούς σειράς μικροφώνων και ακρίβεια καμπύλης στην τελευταία οκτάβα,αφού οι περισσότεροι που έχουμε φτάσει σε αυτό το στάδιο δεν ακούμε καν πάνω από 14 ΚΗz.Σημασία έχει η κατωφερής κλίση σε συνάρτηση με την απόκριση στις πρώτες οκτάβες.
γιατί δεν δοκίμασες να τις χαμηλώσεις από το app?Για μένα όλα ξεκίνησαν αλλάζοντας τελικό ο οποίος μου δημιούργησε ένα θέμα το οποίο μπορεί να υπήρχε αλλά όχι σε βαθμό ώστε να με κάνει να το παρατηρήσω.
Το λεγόμενο sibilance.
Δλδ να μου ακούγονται πιο τονισμένα τα σσσ τσσσ.
Διαβάζοντας και χρησιμοποιώντας rta έμαθα ότι μιλάμε για συχνότητες από 6 έως 10κ.
Αυτές είναι και οι συχνότητες που το ένα με το άλλο μικ αγγίζουν έως 3db διαφορά.
Από εκει άρχισε το ψάξιμο......