- Μηνύματα
- 813
- Reaction score
- 1.789
εεεεεεεεεε... ναι; (δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει, για να το λες κάτι θα ξέρεις).Και το κρος του είναι ψηφιακό. Σωστα; Άρα κανει κι αλλη διπλή μετατροπή στο σήμα που θα παει στα ηχεία.
εεεεεεεεεε... ναι; (δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει, για να το λες κάτι θα ξέρεις).Και το κρος του είναι ψηφιακό. Σωστα; Άρα κανει κι αλλη διπλή μετατροπή στο σήμα που θα παει στα ηχεία.
Ναι αυτό το είχα καταλάβει, δεν έχω ακριβώς στο μυαλό μου όμως τι προβλήματα-περιορισμοί μπορεί να παρουσιαστούν στην πορεία από αυτό. Δεν έχω το καθαρό μυαλό - εμπειρία ώστε να αντιληφθώ τις παραμέτρους…Και το κρος του είναι ψηφιακό. Σωστα; Άρα κανει κι αλλη διπλή μετατροπή στο σήμα που θα παει στα ηχεία.
Προς @Δημητρης 777 : εννοείται πως για τέτοιο σεταπ η ρύθμιση έντασης πρέπει να γίνεται στο dac ή στο software, και όχι στον ενισχυτή, ο οποιος θα δουλεύει ουσιαστικά ως τελικός.
Δεν είναι τίποτα τρομερό.Δεν κανει delay, άρα τζίφος
Ήδη με sub ακούω..Το προβλημα σε nearfield, ειναι η θεση του σαμπ ,αυτα εγω τα φοβουμαι![]()
Δεν γίνεται. Θελει κάρτα ήχου.Δεν είναι τίποτα τρομερό.
Ρύθμιση φάσης με τόνο στους 80 από τα ρυθμιστικά του σαμπ, και τα πολλά έχουν γίνει.
Αν τυχόν βολευτεί με το ρουν, μπορεί να βγει ίσως πιο φτηνά.
Ένα delay σε εξόδους πισι είναι απλή υπόθεση.
Αυτό σημαίνει ότι με το genelec μπορείς να έχεις 5.χ με σήμα από την πηγή? Ή δεν αρκεί αυτό?Στα λεφτά του Genelec και λίγο φθηνότερο είναι και το Dynaudio 9s. Είναι και αρκετά μικρότερο άρα βολεύεται και πιο εύκολα σε γραφείο. Είναι όμως αυστηρά 2.Χ ενώ το genelec στήνει και 5.Χ απ' ότι καταλαβαίνω.
Δεν υπονόησα ότι έρχεται, αλλά ότι δε χρειάζεται να έρθει.Επίσης: Το delay δεν έρχεται με την ρύθμιση φάσης.
Στη γωνία τοίχου ταβανιού, πάνω από το γραφείο, κέντρο ανάμεσα στα δορυφοράκια.τοποθετεις σαμπ που ομως?
Πες το αυτό στην Dirac και στην Trinnov, να μην σπάνε τ' @ρκίδια τους άνευ λόγου, έχουν ομάδες που μελετάνε μόνο αυτό.Δεν υπονόησα ότι έρχεται, αλλά ότι δε χρειάζεται να έρθει.
Κάνεις λάθος.Μην γίνεσαι υπερβολικός.
Με ένα σαμπ, αρκεί η φάση. Δε θα πάει πουθενά. Αυτές είναι και οι βασικές οδηγίες στα σαμπ της τζενελεκ και Νιούμαν, νομίζω τις έχεις δει.
Από τον Creek δεν έχω παράπονα, με έχει εξυπηρετήσει τα μέγισταΦερε μου τα Spendor να τους κανω (δωρεαν δυο απλα μαγικα) και θα καθαρισει ο ηχος τους. Μετα βαλτα υπο κλιση και οχι ετσι.
Μην πετας τα χρηματα σου στ αχρηστα Kef.
Αν δεν σ αρεσει η οδηγηση του Creek , παρε Exposure 3010s2D (δινoντας και ανταλλαγη τον Creek) που θα τα παει για πλακα οπως δεν τα εχεις ακουσει ποτε.
Επισης θα οδηγει αερα και τα SP1.
Αν σου αρεσει η ιδεα , μιλαμε με PM η απο τηλεφωνο
Από τη στιγμή που τοποθετείσαι τόσο κατηγορηματικά,οφείλεις να περιγράψεις εν συντομία τουλάχιστον τη χωροταξία / διαρρύθμιση στο παραπεμπόμενο setup καθώς και τις συνθήκες (λ.χ. ενσωμάτωση sub,διόρθωση ή μη της απόκρισης στο χώρο) υπό τις οποίες θα έχουν προκύψει οι εντυπώσεις.Δεν γίνεται αλλιώς να λογαριάζονταν εκείνες στα σοβαρά.Kώστα οι μεσαίες και υψηλές του Spendor με μια "κοντινή" τοποθέτηση της προκοπής, θα δώσουν τέτοια επίπεδα που είναι αδύνατο να αναπαράξει οποιδήποτε κλ@νίδι των 200Ε που έχει την ένδειξη εγγύς πεδίου.
Γνώμη μου, μετά απο αρκετούς συνδυασμούς που δοκίμασα (προ-ντακ με ενεργά μονιτορς έως 3000 μπατζετ).
Αυτή είναι η καλύτερη δυνατή θέση που βρήκα για να ακούω καλά αλλά και να είναι λειτουργικός ο χώρος. Απόσταση ηχείων 1,70 (tweet to tweet ) . Δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές μετά από εδώ.
Εκτός αν αρχίσω να αδειάζω τον χώρο κανονικά...
View attachment 164851
Κάθε λέξη στην παραπάνω πρότασηδωρεαν δυο απλα μαγικα