Απόδραση σε παράλληλο Σύμπαν (Τύφλα να 'χει το πικάπ)

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Μετά την αρχή Λειτουργίας,αναφέρεται ότι η νέα τεχνογνωσία με την εφαρμογή χαμηλών Q κατά τη φασική διόρθωση στο setup με τις κόρνες εφαρμόστηκε από την αρχή χωρίς νέες λήψεις από το setup των Triton,ενώ ως καμπύλη-στόχος υιοθετήθηκε η Bruel & Kjaer με τη γνωστή παραλλαγή της τόνωσης στα 11500 Hz,γεγονός που επέτρεπε να μην αλλοιωθεί με ισοσταθμίσεις η εγγενής απόκριση των ηχείων στις ανώτατες οκτάβες.

Η καμπύλη BK ευνοεί πιο επιθετικό συμμάζεμα συνιστωσών από ιδιορρυθμούς στη δεύτερη και τρίτη οκτάβα,αλλά η συνεχής ανοδική της κλίση δημιουργεί ζόρικες απαιτήσεις κάτω από τα 30 Hz...

Μπορούμε να δούμε τις αποκρίσεις steady state σε στάθμη λίγο ανώτερη του τυπικού reference και τον άξονα της συχνότητας να ξεκινά από τα 10 Hz,με τη μπλε καμπύλη ν'αναπαριστά ως συνήθως τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί :
1617994026493.png


Ας το δούμε και υπό μεγάλη μεγέθυνση ειδικά στη ζώνη 10-200 Hz :
1617994748041.png


Η μικρή ανισορροπία μεταξύ δεξιού και αριστερού καναλιού κάτω από τα 20Hz οφείλεται στο ότι παρά το συμμετρικό διαγώνιο προσανατολισμό του όλου setup ως προς την τρίεδρη γωνία του τζακιού ,τα επιμέρους sub είναι αναγκαστικά διευθετημένα πάνω σε τοιχώματα διαφορετικών διαστάσεων και με επιπλέον διαφοροποιημένες ανταποκρίσεις αφού και το συνολικό σχήμα του αφανούς χώρου είναι ασύμμετρο,με περισσότερες της μιας υποενότητες ειδικά πάνω στη διάσταση του μήκους όπου είναι διευθετημένο το αριστερό sub (πράσινη καμπύλη)...

Παρατηρούμε όμως ότι σε ύψος 24 Hz η συνδυασμένη απόκριση παρουσιάζει τόνωση σε σχέση με το αν αθροίζονταν αλγεβρικά οι αποκρίσεις από τα επιμέρους κανάλια.Ανάλογο φαινόμενο σε ηπιότερο βαθμό συμβαίνει και κάτω από τα 20 Hz,με την υποχώρηση στη μπλε καμπύλη να λαμβάνει μικρότερες κλίσεις σε σχέση προς τις υποχωρήσεις από τα επιμέρους κανάλια.

Οι τοπικές τονώσεις με τις υποχωρήσεις διαγράφονται ακόμα εντονότερα στη μπλε Κρουστική από τα δύο κανάλια μαζί :
1617995647324.png


Στη δε SPL+Phase παράσταση,βλέπουμε τη φασική καμπύλη κυμαινόμενη σε όρια = - 20 μοιρών γύρω από τον μηδενικό οριζόντιο άξονα,ενώ έχει αφεθεί συνειδητά κάτω από τα 20 Hz,αφού κάθε απόπειρα περαιτέρω διόρθωσης εκεί σήμαινε ανυπόφορο πρόωρο κωδωνισμό :
1617995938304.png


Στη συνέχεια κάτι που δεν εμφανίζεται και τόσο συχνά...Spectrogram στη ζώνη 10-30 Hz:
1617996309787.png


Παρατηρούμε μικρές επιπτώσεις από την τονωμένη απόκριση στα 24 Hz,ενώ η εμφανιζόμενη ενεργειακή ουρά στη βάση γύρω από τα 10 Hz και πιο κάτω από το όριο δεν σχετίζεται με συνιστώσες από ιδιορρυθμούς,αλλά από συντονισμό δομικών στοιχείων από τη μπλε σιδερένια πόρτα και τον ενδοτικό μανδύα του τζακιού..."The Terror".... :biggrin:
 



Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Ο μόνος τρόπος , δώστου μια μπύρα, με, χωρίς , χερούλι δεν έχει σημασία , για λίγο θα είναι απασχολημένος. :lolsign:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Τι ακριβώς εννοείς με αυτό? Σε ποια αναφορά... αναφέρεσαι? 🤔


Ίσως με τίποτα καλώδια... :lolsign:
Ενδεχομένως με κανέναν γλομπάτο φυλαγμένο στην αποθήκη... :biggrin:

Κάθε φορά που θα υπάρχουν δύο τουλάχιστον ξεχωριστές πηγές βαθέων χαμηλών σε δεδομένο χώρο θα προκύπτουν αναπόφευκτα δευτερεύοντα arrays όπως αυτό που εξήγησα.Η γεωμετρία τους είναι που θα υπαγορεύει συγκεκριμένες παραμέτρους ΄΄αναφοράς΄΄ όπως είχε περιγραφεί κατά τη σύσταση των καρδιοειδών arrays...

Το πρόβλημα σε τυπικές εγκαταστάσεις έγκειται στο ότι τα επιμέρους sub είναι συνήθως τοποθετημένα ασύμμετρα και με διαφοροποιημένες εξαιτίας αυτού χρονικές ρυθμίσεις,οπότε θα προκύπτει χαοτική κατανομή τόσο στις παραμέτρους όσο και στις κατευθύνσεις πάνω στις οποίες θα εμφανιζόταν η τονωμένη ενέργεια από αθροιστική υπέρθεση κυμάτων...

Μολαταύτα ανάλογες εγκαταστάσεις με συνδυασμούς θηριωδών sub σε σχέση με τα ταπεινότερα 18S υπερτερούν στο ότι η υποηχητική απόκριση θα έβγαινε άνετα και υπό μικρότερες παραμορφώσεις σε ακόμα υψηλότερες συνεχόμενες στάθμες.Υπό την προϋπόθεση βεβαίως να ήταν όλα λογαριασμένα όπως αρμόζει και χωρίς να εμφανίζονταν παρείσακτες υποχωρήσεις σε κάποιες ζώνες ή να ξεχώριζαν συνιστώσες από ιδιοσυντονισμούς χώρου.

Η δε βηματική απόκριση με λήψεις υπό καμπύλες-στόχους τόσο Harman όσο και Β&Κ φανερώνει ομοειδή ΄΄critically damped΄΄ συμπεριφορά για το όλο setup σε οποιαδήποτε εκδοχή :
1618046365676.png
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Σκοπός μιας ευέλικτης διόρθωσης είναι να μη χρειάζεται αναθεώρηση κατά την εναλλαγή στα συνοδά ηλεκτρονικά,παρά μόνο όταν αλλάζουν ηχειακές μονάδες ή χωροταξία...Για να διαπιστωθεί αυτό στο setup με τις κόρνες έγινε εναλλαγή ενισχυτή μεταξύ YBA και MF Α1000 και αντιπαραβολή των λήψεων με απαράλλακτες τόσο τις παραμέτρους στην εφηρμοσμένη διόρθωση όσο και τις χωροταξικές συνθήκες...

Τα κανάλια εκπέμποντα μαζί steady state με μπλε καμπύλη ο YBA και καφετιά ο MF :
1619284132756.png


Καλή ισοδυναμία,με τον MF να παρέχει ελαφρά ομαλότερη καμπύλη στις πέντε πρώτες οκτάβες...

Στις αντίστοιχες βηματικές αποκρίσεις,η χρήση του A1000 φέρνει περαιτέρω ομαλοποίηση στο αρχικό βήμα με τις επιμέρους κορυφές καλύτερα ενσωματωμένες καθώς κι ελαφρώς γρηγορότερη μεταβατική συμπεριφορά:
1619284565380.png


Το δε spectrogram προκύπτει ελαφρώς πιο ήσυχο :
1619285055582.png
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.658
Πως δγιάβολο εξηγείται η διαφοροποίηση στη βηματική;

Είναι κάπως κομμένο τέρμα κάτω και αλλάζει η έξοδος του μπας ριφλεξ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Πως δγιάβολο εξηγείται η διαφοροποίηση στη βηματική;

Είναι κάπως κομμένο τέρμα κάτω και αλλάζει η έξοδος του μπας ριφλεξ;
Όπως έχω εξηγήσει,τα ανοίγματα στη βάση της καμπίνας δεν έχουν αρχιτεκτονική bass reflex να έβαζε μονίμως δική της στάμπα στη μεταβατική απόκριση.Η ηχητική ενέργεια που βγαίνει από εκείνα σχετίζεται άμεσα με την ποιότητα απόσβεσης από το συνδυασμό του εκάστοτε συνδεδεμένου τελικού ενισχυτή με το 9ιντσο woofer της SEAS καθώς και τη γεωμετρία σύζευξης με πισινό και πλευρικό τοίχωμα.

Δεν μεταβλήθηκε το παραμικρό στοιχείο στη διευθέτηση των ηχείων με το χώρο ή σε άλλα συνοδά εκτός του ενισχυτή ανάμεσα στις δύο βηματικές,...Επιπλέον έχουν γίνει και πολλαπλές λήψεις από τις επιμέρους εκδοχές,προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι δεν οφείλεται σε τυχαίες αποκλίσεις...

Ο MF A1000 ακούγεται με το συγκεκριμένο ηχείο υπό την τρέχουσα διευθέτηση/διαχείριση κάπως πιο ελκυστικά.Γι αυτό δε το λόγο αποφασίστηκε να γίνει ένα μικρό βήμα παραπέρα με σκοπό την...απογείωση.Όχι βεβαίως μέσω...καλωδίων αλλά με χειροπιαστά δεδομένα.

Επειδή όμως το αποτέλεσμα ήδη κρίνεται πολύ ελκυστικό,απαραίτητος όρος είναι να διατηρηθεί απαράλλακτη η βασική διαδρομή στο σήμα,δηλαδή χωρίς παρεμβολή κάποιας άλλης συσκευής η οποία ν'άλλαζε δραστικά τον τρόπο διαχείρισης.

Σε αυτό το στάδιο αναρωτιέμαι τί ακριβώς θα ήθελα παραπάνω από τον τρέχοντα συνδυασμό....η τονική του συμπεριφορά είναι ήδη ωραία έχοντας εξαλείψει χάρη στη διόρθωση το παραμικρό ίχνος από χοάνη.Με ανάλογο τρόπο έχει εξαλειφθεί και ο παραμικρός χαρακτήρας προβολικότητας κατά τη διαγραφή της ηχητικής σκηνής,ενώ ο τοίχος πίσω από τα ηχεία είναι σαν εξαφανισμένος.Ο μόνος τομέας όπου δεν πειράζει καθόλου η διατήρηση κορνάτου χαρακτήρα είναι εκείνος των μικρο και μακρο-δυναμικών αντιθέσεων,όπου οι ηλεκτρομηχανικές ιδιότητες αυτής της αρχιτεκτονικής είναι σαρωτικές.

Αυτό που θα έλειπε είναι λίγη παραπάνω έκταση στο κάτω άκρο του φάσματος για ν'αποκατασταθεί η κρουστική αίσθηση που παρεχόταν με τα sub...Εδώ όμως πρέπει ο εμπλουτισμός του setup να γίνει με άκρως διακριτικό τρόπο,αφού δεν κρινόταν σκόπιμο να διεξαχθεί νέα συνεδρία λήψεων ώστε να εκτελεστεί διόρθωση εκ νέου.Η τελευταία εκδοχή είχε ήδη αγγίξει τα όρια του εφικτού ενώ επιτεύχθηκε με αρκετό κόπο...Ευκαιρία λοιπόν να δούμε και πόσο ευέλικτη θα μπορούσε να είναι...
 
Last edited:



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ο σχεδιασμός είναι απλός,προβλέπει την προσθήκη ενός τεμαχίου sub αποκλειστικά για την πρώτη οκτάβα,τη ζώνη 20-40 Hz και οπωσδήποτε σε φυσιολογική θέση εντός του δωματίου,δηλαδή όχι πάνω ή κάτω από κρεβάτια.

Η ευθυγράμμισή του θα γίνει μέσω γεωμετρίας,δηλαδή θα εγκατασταθεί αρκετά κοντύτερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τις αποστάσεις των main.Αυτή η προοπτική έχει ήδη διερευνηθεί σε προηγούμενα στάδια με την τοποθέτηση του Yamaha sub εφαπτομενικά στο δεξί πλευρικό τοίχωμα περίπου στο μέσον ως προς το μήκος του δωματίου...

Επιλέγεται δε το Yamaha γι αυτό το σχέδιο,αφού είναι το μόνο του οποίου το βαθυπερατό φίλτρο έχει κάτω όριο 40 Hz...Η φασική διόρθωση μένει απαράλλακτη αφού ούτως ή άλλως δεν θα εισαγόταν φασικό φίλτρο σε τόσο χαμηλές κεντρικές συχνότητες.Με την κλίση στο δικό του βαθυπερατό να έχει τάξη 12 dB ανά οκτάβα,αναμένεται να υπάρχει κάποια συνεισφορά από το sub και στη δεύτερη οκτάβα.Η πρότερη διερεύνηση για το συγκεκριμένο έχει δείξει ότι η συνεισφορά σε αυτή τη ζώνη μπορεί να είναι ευνοϊκή,αφού η μικρή υποχώρηση για την οποία παραπονιόταν τότε ο Dimi προέκυπτε μεταξύ τρίτης και τέταρτης οκτάβας,όπου το sub δεν θα έχει ουσιαστική συμμετοχή,ενώ τα main από μόνα τους είναι ήδη διευθετημένα.

Το sub ενσωματώνεται με την οπή bass reflex μερικώς φραγμένη κατά τα συνήθη.Για ν'αντισταθμιστεί κάποιο κέρδος στην απόκριση εφαρμόζεται στο δεξί του πλευρό κι ένα ψευδοχώρισμα,δημιουργώντας έτσι ισοδύναμο τρίεδρης γωνίας.
1619638684861.png


Ο τρόπος ενσωμάτωσης αφήνει απείρακτη τη σύνθεση του σήματος που καταλήγει στα main...Από το Tape Out στον ολοκληρωμένο ενισχυτή οδεύει στην είσοδο του sub.Εξισορρόπηση στάθμης γίνεται στην τιμή της μέγιστης συνεχόμενης κατά τις ακροάσεις,δηλαδή περίπου 85 dB γύρω από την κεντρική θέση.Δεδομένου ότι οι ακροάσεις στο συγκεκριμένο setup γίνονται συνήθως μεταξύ 75-85 dB μέση συνεχόμενη στάθμη,η εξασθένηση είτε από το volume στον ψηφιακό αναπαραγωγό είτε από το ενσωματωμένο στο εμπλεκόμενο DAC δεν προκαλεί αισθητή υποβάθμιση στην ποιότητα.

Πόσο εύκολη θα ήταν η επιλογή κατάλληλων παραμέτρων στα δικά του ρυθμιστικά;Έχοντας φτάσει σε αυτήν την πίστα,πολύ ευκολότερη απ'όσο θα επέτρεπαν διάφορες...διατάξεις.Με το προφίλ διόρθωσης για τα main σκέτα ενεργοποιημένο,έχει οριστεί εκ των προτέρων το βαθυπερατό φίλτρο του sub να βρίσκεται στην κατώτερη δυνατή τιμή,δηλαδή 40 Hz.Ξεκινώντας από αυτό,επιλέγεται κατόπιν θέση στον διακόπτη πολικότητας που δίνει το ομαλότερο group delay και το πιο ευνοϊκό spectrogram.Στη συγκεκριμένη εφαρμογή βέλτιστη ήταν η θέση 0deg.

Η εξισορρόπηση στάθμης έχει γίνει εδώ με ροζ θόρυβο πλήρους φάσματος και περιστρεφόμενο μικρόφωνο μέσω RTA,αφού βασικό κριτήριο είναι το πώς θα συμπληρώνεται η επιθυμητή ανηφορική κλίση στο κάτω όριο του φάσματος.
Μοναδική πρόσθετη δράση ως προς την εκτελεσμένη διόρθωση είναι κάποια ανανεωμένα φίλτρα ισοστάθμισης πάνω στις πρώτες οκτάβες....
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ωσάν τιμωρημένο είναι.
Τιμωρημένο ξετιμωρημένο,με τέτοιο τέχνασμα συνδυάζονται τα πλεονεκτήματα τρίεδρης γωνίας μ'εκείνα από την τοποθέτηση πάνω στο μέσον της διάστασης από πλευρικό τοίχωμα...

Αποκρίσεις steady state με τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί όπου η πορτοκαλιά καμπύλη από την προσθήκη του sub έρχεται με κέρδος +6dB στα 20 Hz, +5 dB στα 25 Hz , +4dB στα 30 Hz κ.ο.κ. ενσωματωμένη ομαλά με τις ανώτερες οκτάβες.Δεδομένου ότι το σημείο 0dB στην καμπύλη-στόχο αντιστοιχεί σε στάθμη 85 dB,είναι φανερό ότι η ωφέλιμη απόκριση ξεκινά τώρα από τα 20 Hz...
1619723695929.png


Μήπως το κέρδος στο κάτω όριο έρχεται σε βάρος της μεταβατικής απόκρισης;Κάθε άλλο,όπως φαίνεται στις αντίστοιχες βηματικές αποκρίσεις :
1619724194175.png


Χάρη στη μελετημένη γεωμετρία,ακόμα και το group delay εμφανίζεται ομαλότερο παρά την προσθήκη sub που αυξάνει λίγο το επίπεδο του πλατώ στην πρώτη οκτάβα:
1619724900853.png


Το δε spectrogram βγαίνει χάρμα ιδέσθαι ιδίως κάτω από τα 100 Hz και δεδομένου ότι κατά τη λήψη ούτε ψάρια κακοποιήθηκαν,ούτε μπασοπαγίδες...χρησιμοποιήθηκαν.
1619724548821.png


Με την κατάλληλη διαχείριση έστω και υπό παραδοσιακό ακουστικό κροσάρισμα,η παρουσία του sub όχι μόνο δεν ΄΄βρωμίζει΄΄,αλλά καθαρίζει το ενεργειακό τοπίο στις χαμηλές....

Αφιερώνεται εξαιρετικά στους φανατικούς του βινυλίου που δεν θ'άντεχαν τη χρήση sub σε αμιγώς μουσικές παραγωγές παιγμένες εξυπακούεται στο δικό τους setup...
 
Last edited:


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
16.492
Reaction score
37.569
no serious , ενα ελεγχομενο συστημα ακριβείας.. ειναι απαραιτητο για να αποτυπώσει την ηχογράφηση (κατοπιν της οποιας επεξεργασιας βλ μαστερ)
αντιθετως με τυχαίο και αμέτρητο συστημα (για μενα λεω🙈)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Το ΄΄μυστικό΄΄ στο συγκεκριμένο setup είναι ότι και τα main είναι διευθετημένα υπό όρους sub...Οπότε το αυτόνομο sub μπαίνει ουσιαστικά κι εξισορροπεί το ενεργειακό πεδίο ως...τρίτο.Η όλη ΄΄φασαρία΄΄ δεν γίνεται με προτεραιότητα την αποτύπωση των ηχογραφήσεων,αλλά ακροάσεις όπου θα παραλείπουμε πλέον να τις προσέξουμε,αφού κανένα στοιχείο δεν πρόκειται είτε να λείπει είτε να ενοχλεί με την παρουσία του.

Το spectrogram υπό εκδοχή Wavelet 1/24 :
1619804632089.png
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Στο παράλληλο Σύμπαν,το ακουστικό κροσάρισμα του sub με τις κόρνες αποκλειστικά στην πρώτη οκτάβα μπορεί να γίνει με ακόμα ευνοϊκότερους γεωμετρικούς όρους,αφού χάρη στις μεγαλύτερες αποστάσεις ακρόασης,η ευνοϊκή στο πεδίο της συχνότητας διευθέτηση του sub μπορεί να του παρέχει εγγενή προπορεία τάξης 5 msec σε σχέση με τα main.Ως παλαιότερο μοντέλο,το δε DSP στο Yamaha YST-800 επιφέρει μικρότερη χρονική υστέρηση στην απόκριση του μεγαφώνου,αφού η επεξεργασία στο διερχόμενο σήμα θα επιτελείται με κατώτερο επίπεδο...

Στην παρούσα σύνθεση setup η σύνδεση του sub γίνεται στην απλή προενισχυτική έξοδο από τον ολοκληρωμένο ενισχυτή με master volume το ρυθμιστικό στάθμης του δεύτερου.Εδώ χρησιμοποιήθηκε το εξής τέχνασμα για τη λήψη απόκρισης στο sub μόνο του υπό αξιόπιστους πάντα όρους : Ορίστηκε η θέση λήψης MLP και οι στάθμες αναφοράς κατά τα γνωστά με όλες τις ηχειακές πηγές συνδεδεμένες.Κατόπιν ορίστηκε το κανάλι που θα παρείχε Timing Reference σήμα - το δεξί στη συγκεκριμένη περίπτωση,αφού ήταν το πιο κοντινό ως προς τη θέση του sub (δεξί πλευρικό τοίχωμα) και θέλαμε να φανεί η χειρότερη δυνατή περίπτωση delay.

Aκολούθως αποσυνδέθηκε το αριστερό main από την έξοδο ηχείου στον ενισχυτή,ενώ το δεξί παρέμεινε μεν συνδεδεμένο,αλλά με τις μπανάνες σύνδεσης στην αντίστοιχη έξοδο ηχείων τραβηγμένες λίγο προς τα έξω για το σκοπό της λήψης,κατά τρόπον ώστε να μπορούν ν'αφαιρεθούν ακαριαία...Υπ'όψιν ότι οι συνδέσεις με τις μπόρνες στην πλευρά του ηχείου έχουν γυμνό καλώδιο γανωμένο και σφιγμένες με σωληνόκλειδο ενώ στην πλευρά του ενισχυτή εμπλέκονται μπανάνες λόγω χωνευτών υποδοχών....

Η ζώνη στο σήμα λήψης θ'αφορά αποκλειστικά στη ζώνη ευθύνης του sub (10-200 Hz).Ορίζεται καθυστέρηση ολίγων δευτερολέπτων στην επιτέλεση της συγκεκριμένης λήψης,ούτως ώστε να προλάβει ο χρήστης να είναι έτοιμος για τις ανάγκες της μεθόδου στην πλευρά του ενισχυτή όπου θα βρίσκεται συνδεδεμένο του κανάλι που παρέχει το Timing Reference...Ακριβώς μετά την εκπομπή του εν λόγω σήματος,αποσπώνται ακαριαία οι συνδέσεις του δεξιού main,οπότε συλλαμβάνεται αποκλειστικά η απόκριση του sub από την προενισχυτική έξοδο γραμμής σε χρονική συνάφεια προς τα main...

Το αποτέλεσμα είναι ότι χάρη στη γεωμετρία διευθέτησης,το sub όχι μόνο δεν καθυστερεί,αλλά έρχεται προηγούμενο κατά 1 msec περίπου σε σχέση με τα main .Υπ'όψιν ότι το sub έχει οριστεί υπό αντίθετη πολικότητα σε σχέση προς τα main,αφού έτσι προέκυπτε ομαλότερη απόκριση συχνότητας :
1625913456444.png

1625913494165.png


Αυτό το στοιχείο δεν μας χαλάει καθόλου για έναν ακόμη λόγο : θα θέλαμε ν'αντισταθμιζόταν σε κάποιο βαθμό περαιτέρω η οποιαδήποτε εγγενής υστέρηση στην απόκριση του μεγαφώνου από το ίδιο το sub ένεκα εμπλεκόμενης επεξεργασίας στη διαδρομή του σήματος...

Παρατηρούμε παρακάτω τις υπερτιθέμενες βηματικές αποκρίσεις με κόκκινη καμπύλη τα main μόνα τους,σκούρα πράσινη main+sub και ανοικτή πράσινη το sub μόνο του - εννοείται χωρίς την παραμικρή χρονική ευθυγράμμιση μεταξύ των από πλευράς REW :
1625913823456.png

1625913918207.png


Είναι πράγματι αντάξιος...παράλληλου Σύμπαντος ο βαθμός συγχρονισμού που έχει επιτευχθεί μεταξύ των επιμέρους ηχειακών μονάδων πάντα δίχως την παραμικρή παρέμβαση με DSP...
 

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Αναρωτιεμαι αν μετά από τοσα χρόνια "εξέλιξης"
της ψηφιακής επεξεργασίας σήματος
η εμμονή σε πικάπ και κόρνες από χιλιάδες χαιφιντελιστες ανά τον κοσμο
δεν αποτελεί καθαρή αναγνώριση στην πράξη
της πιουριστικης προσέγγισης.
Απλώς αναρωτιέμαι..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αναρωτιεμαι αν μετά από τοσα χρόνια "εξέλιξης"
της ψηφιακής επεξεργασίας σήματος
η εμμονή σε πικάπ και κόρνες από χιλιάδες χαιφιντελιστες ανά τον κοσμο
δεν αποτελεί καθαρή αναγνώριση στην πράξη
της πιουριστικης προσέγγισης.
Απλώς αναρωτιέμαι..
Χωρίς όλα αυτά τα χρόνια ουσιαστικής εξέλιξης - σε αντίθεση με άλλους τομείς στην υψηλή πιστότητα που εξελίχθηκαν κατ'ευφημισμόν - σε διαβεβαιώ ότι δεν θα γινόταν να κάνω όσα παρουσιάζονται εδώ...Όποτε δε αναρωτιέμαι απλώς κι εγώ άμα τα επιστημονικά δεδομένα θα ήταν ικανά να διευθετούν όλα τα μείζονα ζητήματα στο καθημερινό μας γίγνεσθαι,συνειδητοποιώ αυτομάτως ότι η ηχητική αναπαραγωγή δεν ανήκει στα δεύτερα,οπότε μπορούν να διευθετηθούν πλήρως οι ουσιαστικές της παράμετροι... :sneaky:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.149
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top