Περί σαμπ το ανάγνωσμα...


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Γιατί να κάνει στοίβες;
Με Y σπλίτερ βγάζει άνετα 3.
Δυο εξόδους σαμπ εχει το shd.
Δυο μόνο presonus δεν αρκούν ούτε για πλάκα, αν είναι έτσι ας πουλήσει τα 802 να πάρει 805 και τα ρέστα στα κορίτσια.

Άρα χρειάζεται τέσσερα presonus. Ο μόνος τρόπος να τα ισοσταθμίσει σωστά είναι το ένα πάνω στο άλλο, ανά δυο.
Είτε με daisy chain, είτε με splitter.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.523
Μπορεί με Υ στην μια έξοδο να βγάλει τα L - R για τα σαμπ δίπλα από τα ηχεία.
Στην δεύτερη έξοδο να βγάλει και άλλο σαμπ με ξεχωριστή ρύθμιση και φίλτρα από το dsp για κάποιο ρούμ μόουντ
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
Μπορεί με Υ στην μια έξοδο να βγάλει τα L - R για τα σαμπ δίπλα από τα ηχεία.
Στην δεύτερη έξοδο να βγάλει και άλλο σαμπ με ξεχωριστή ρύθμιση και φίλτρα από το dsp για κάποιο ρούμ μόουντ
Δεν θα ισοσταθμιστούν σωστά.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Τα συγχρονα room correcrion software, πχ, dirac bass management, απαιτουν σαμπ που απεχουν μεταξυ τους πανω απο λιγα μετρα να τροφοδοτουνται απο ανεξαρτητα καναλια σηματος.
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.865
Reaction score
20.355
Η απάντηση στο 3:
Τα 802 του @wizzy θα φτάνουν φαντάζομαι στα 150hz τα 110db. Για να μπορει να ακολουθήσει το σαμπ, θα πρέπει να ξεπερνάει αυτή την στάθμη στα 25-30Hz, στον συγκεκριμένο χώρο-απόσταση, αλλιως στα δυνατά περάσματα θα μένει απο μπάσο.

Να μην το ξαναπούμε αυτό σύμφωνοι; :wink:
Σύμφωνοι, αλλά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω - λόγω ασχετοσύνης. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (specification) το οποίο πρέπει να αναζητώ στα υποψήφια subwoofers; Εάν δεν μπορεί να πιάσει αυτή την, ας πούμε, "προδιαγραφή" το ένα subwoofers, ενδείκνυται να αυξηθεί ο αριθμός των subwoofers, σωστά;

No problem solved.
Με ένα σαμπ θα παίξεις;
Ό,τι λέει ο @Dimifoot.

Πιθανόν να σκέφτεται 4 presonus, δυο στοίβες των δυο.

Γίνεται με το shd
Όντως, είναι μία από τις σκέψεις μου. Δύο, μετά τέσσερα, μετά έξι, γιατί όχι; ΟΚ, θα έχω δύο "πύργους" από subwoofers, σιγά τα ωά.

Απλώς, εδώ έρχεται το άλλο ερώτημα: Έξι Temblor ή 2 Dynaudio Sub6; Ας μην ληφθεί υπόψη το οικονομικό μέρος της ερώτησης. Η απάντηση ας μείνει στο τεχνικό κομμάτι.

Τα συγχρονα room correction software, πχ, dirac bass management, απαιτουν σαμπ που απεχουν μεταξυ τους πανω απο λιγα μετρα να τροφοδοτουνται απο ανεξαρτητα καναλια σηματος
Αφού το Dirac Bass management δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα (έχει?), πώς το ξέρεις; Και, στο κάτω κάτω, εάν ισχύει όντως αυτό που λες, να το "βράσω" το correction software. Κάνει την ίδια υπόθεση για όλους τους χώρους, ανεξαιρέτως, κάτι το οποίο, προφανώς, δεν είναι δυνατό να ισχύει. Δεν θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ευέλικτο;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Αφού το Dirac Bass management δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα (έχει?), πώς το ξέρεις; Και, στο κάτω κάτω, εάν ισχύει όντως αυτό που λες, να το "βράσω" το correction software. Κάνει την ίδια υπόθεση για όλους τους χώρους, ανεξαιρέτως, κάτι το οποίο, προφανώς, δεν είναι δυνατό να ισχύει. Δεν θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ευέλικτο;
Έχει κυκλοφορήσει beta.

Δεν κατάλαβα την ένστασή σου. Τί εννοείς; Δεν κάνει την ίδια υπόθεση για όλους τους χώρους, μετρά ξεχωριστά κάθε κανάλι. σαμπ, στη θέση που έχει τοποθετηθεί. Είναι ευέλικτο.

Αυτό που ισχύει είναι ότι τα σύγχρονα λογισμικά διορθώνουν ξεχωριστά κάθε σαμπ με στόχο να βρουν global optimum ισοστάθμιση, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εμβαδό ακρόασης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.655
Το ηχειακι σου αγαπητέ ντιζη, αν κοπεί στους 80, θα παίζει σα μανιασμένος δαίμονας.

Θες 2 σαμπ που να παίζουν σα πιο μανιαζμένοι δαίμονες, και ακριβώς κατά 10 ντεσιμπέλ περισσότερο δαιμονισμένα να είναι από τους δορυφόρους σου.

Αυτά τα σαμπ που αναφέρεις, είναι παιχνίδια για παιδάκια.
 

Μηνύματα
501
Reaction score
705
Το ηχειακι σου αγαπητέ ντιζη, αν κοπεί στους 80, θα παίζει σα μανιασμένος δαίμονας.

Θες 2 σαμπ που να παίζουν σα πιο μανιαζμένοι δαίμονες, και ακριβώς κατά 10 ντεσιμπέλ περισσότερο δαιμονισμένα να είναι από τους δορυφόρους σου.

Αυτά τα σαμπ που αναφέρεις, είναι παιχνίδια για παιδάκια.
Με λίγα λόγια την έκανες, από θέμα sub.
Είχα δει κάτι PA live από x-demo με 2X21inch και 4ΚW ενισχυτές (εννοείται full bass mgmt DSP) με κορυφές 141dB σε ανοιχτό χώρο 8-) Δυο τέτοια και γεια σας (και εγώ θα τα ήθελα για να τεστάρω τις δομικές αντοχές του διαμερίσματός μου)

Βρήκα και link:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.655
Το μικρό και βολικό και οικονομικό πρισονους, στην περίπτωση του ντιζη, θα μπορούσε να αποτελέσει πιθανή επιλογή, μόνο με την προϋπόθεση δημιουργίας αρεϊ πολλαπλών (6-8) τέτοιων μονάδων (η μία πάνω στην άλλη) πίσω από κάθε ηχείο, με σύνδεση παράλληλη ώστε να παίζουν συνολικά ως 1 σαμπ (το daisy chain αν έχει καθυστέρηση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πάνω από 2 τεμάχια, και συνήθως υπάρχει μια καθυστέρηση, αυτό είναι θέμα προς διερεύνηση).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.655
Η βέλτιστη λύση για δημιουργία αρεϊ, είναι ένα ενεργό μπαφερ με 1 είσοδο και 8-10 διακριτές εξόδους (ένα μπαφερ στην καθεμία). Εύκολα κατασκευάζεται.
Έτοιμη λύση υπάρχει επίσης, πολλές, είτε σε αναλογικό είτε σε ψηφιακό επίπεδο, όλες στον επαγγελματικό τομέα.


Επιπρόσθετα:
Μπορεί να υπάρξει και δεύτερη είσοδος, και τρίτη, και 7η και 11η είσοδος, και να γίνεται άθροισμα (μίξη) όλων αυτών των εισόδων, αλλά θέλει καλή διαχείριση στάθμης.
Να, αυτά που κάνει ένας av με το απλό τυπικό μπας μάνατζμεντ.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.865
Reaction score
20.355
Έχει κυκλοφορήσει beta.

Δεν κατάλαβα την ένστασή σου. Τί εννοείς; Δεν κάνει την ίδια υπόθεση για όλους τους χώρους, μετρά ξεχωριστά κάθε κανάλι. σαμπ, στη θέση που έχει τοποθετηθεί. Είναι ευέλικτο.

Αυτό που ισχύει είναι ότι τα σύγχρονα λογισμικά διορθώνουν ξεχωριστά κάθε σαμπ με στόχο να βρουν global optimum ισοστάθμιση, για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο εμβαδό ακρόασης.
Παρεξήγησα το αρχικό post σου! Διαβάζοντάς το, κατάλαβα ότι τα σύγχρονα room correction software απαιτούν τα subwoofers να απέχουν λίγα μέτρα μεταξύ τους. Δηλαδή, καμία σχέση με αυτό που έγραψες! Τώρα που το διάβασα ξανά, αντιλήφθηκα το λάθος μου. :)

Το ηχειακι σου αγαπητέ ντιζη, αν κοπεί στους 80, θα παίζει σα μανιασμένος δαίμονας.

Θες 2 σαμπ που να παίζουν σα πιο μανιαζμένοι δαίμονες, και ακριβώς κατά 10 ντεσιμπέλ περισσότερο δαιμονισμένα να είναι από τους δορυφόρους σου.

Αυτά τα σαμπ που αναφέρεις, είναι παιχνίδια για παιδάκια.
Ως "παιχνίδια για παιδάκια" φαντάζομαι εννοείς τα Temblor κι όχι τα Dynaudio, σωστά; :)

Το μικρό και βολικό και οικονομικό πρισονους, στην περίπτωση του ντιζη, θα μπορούσε να αποτελέσει πιθανή επιλογή, μόνο με την προϋπόθεση δημιουργίας αρεϊ πολλαπλών (6-8) τέτοιων μονάδων (η μία πάνω στην άλλη) πίσω από κάθε ηχείο, με σύνδεση παράλληλη ώστε να παίζουν συνολικά ως 1 σαμπ (το daisy chain αν έχει καθυστέρηση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πάνω από 2 τεμάχια, και συνήθως υπάρχει μια καθυστέρηση, αυτό είναι θέμα προς διερεύνηση).
Για αυτό ανέφερα πριν τα 2-4-6 Temblor και ζήτησα σύγκριση με την περίπτωση ενσωμάτωσης 2 τεμαχίων Dynaudio (ας πούμε τώρα το 9s).

Για τα B&W θεωρώ κι εγώ ότι χρειάζεται αρκετά ισχυρότερα subs από το T10
Ναι, ναι, το κατάλαβα αυτό...:( Τουλάχιστον, σε μικρό αριθμό τεμαχίων...

Η βέλτιστη λύση για δημιουργία αρεϊ, είναι ένα ενεργό μπαφερ με 1 είσοδο και 8-10 διακριτές εξόδους (ένα μπαφερ στην καθεμία). Εύκολα κατασκευάζεται.
Έτοιμη λύση υπάρχει επίσης, πολλές, είτε σε αναλογικό είτε σε ψηφιακό επίπεδο, όλες στον επαγγελματικό τομέα.

Επιπρόσθετα:
Μπορεί να υπάρξει και δεύτερη είσοδος, και τρίτη, και 7η και 11η είσοδος, και να γίνεται άθροισμα (μίξη) όλων αυτών των εισόδων, αλλά θέλει καλή διαχείριση στάθμης.
Να, αυτά που κάνει ένας av με το απλό τυπικό μπας μάνατζμεντ.
Να, τώρα, αρχίσατε τα "κινέζικα" πάλι... :tongue:
 

Μηνύματα
813
Reaction score
1.788
Dynaudio γιατί κοιτάς την consumer σειρά και όχι τα pro? Αν εξαιρέσεις το χρώμα (το consumer βγαίνει και σε άσπρο) και τα έτοιμα settings για τα ηχεία της εταιρείας (που δεν σε απασχολεί λόγω B&W) είναι τα ίδια. Μόνο που το consumer είναι αδικαιολόγητα πάρα πολύ ακριβότερο.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.523
Δεν θα ισοσταθμιστούν σωστά.
Θα το παλέψει με το dsp. Έχει ό,τι χρειάζεται.

Sub λέμε, άσε τα τεμπλορ
 
Last edited:



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Συμπληρωματικά σχόλια γενικού χαρακτήρα :

Ο wizzy χρειάζεται ζεύγος τουλάχιστον από sub τα οποία δεν αρκεί να παίζουν σαν ακόμα πιο μανιασμένοι δαίμονες κατά 10 dB τουλάχιστον δυνατότερα από τα κύρια ηχεία του.Χρειάζεται επιπλέον να ικανοποιηθούν οι εξής απαιτήσεις :

Τα υποψήφια sub πρέπει να διακρίνονται και από ικανοποιητική - βλέπε ταχεία - ευθυγράμμιση χαμηλών στο θεμελιώδη τους συντονισμό.Διότι τα B&W 801 έχουν εγγενώς τέτοια και σε συνάρτηση προς τις κλίσεις στα φίλτρα του κρος που αναμένεται να παρεμβληθεί,θα συμμετέχουν και τα δεύτερα σε κάποιο βαθμό στις κατώτατες οκτάβες.
Σημειωτέον ότι η ποιότητα απόσβεσης στο θεμελιώδη συντονισμό επηρεάζει τόσο την απόκριση όσο και την αντιλαμβανόμενη απόδοση στις ανώτερες οκτάβες.

Τα ζητούμενα sub επίσης οφείλουν ν'αποδίδουν με ικανοποιητικό τρόπο - δηλαδή αμελητέες παραμορφώσεις και υστερήσεις - επίσης τη ζώνη της τρίτης οκτάβας και τουλάχιστον το κατώτερο μισό της τέταρτης,δηλαδή την κρίσιμη ζώνη των μεσοχαμηλών.Διότι θα συμμετέχουν αναγκαστικώς τα ίδια και σ'εκείνες με την απόκρισή τους.

Τα ανωτέρω στοιχεία συνδυασμένα με τις απαιτούμενες στάθμες είναι που καθορίζουν σε κάθε περίπτωση την καταλληλότητα σύζευξης ανάμεσα σε δορυφόρους και υποβαθύφωνες μονάδες λαμβάνοντας υπόψιν τα σχετικά μεγέθη από τις επιμέρους μονάδες χαμηλών.

Επίσης η ισοστάθμιση μεταξύ των επιμέρους sub είναι δύσκολη με παραδοσιακές συμβατικές μεθόδους επειδή πρέπει οι ξεχωριστές μονάδες τόσο να ισοσταθμιστούν στο πεδίο της συχνότητας και να ευθυγραμμιστούν στο πεδίο του χρόνου αναμεταξύ τους όσο και με τα κύρια ηχεία-δορυφόρους.Και όλο αυτό εντός μη ιδανικών οικιακών συνθηκών.

Η στιγμή που ακούει κάποιος για πρώτη φορά τα κύρια ηχεία του κροσαρισμένα κι ευθυγραμμισμένα με ικανά sub λαμβάνει αποκαλυπτικές και αξέχαστες διαστάσεις.Και είναι κρίμα να τη χαλάσει με ημίμετρα.
Δίνω και ο ίδιος ψήφο εμπιστοσύνης στο Core για την περίπτωσή του.
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.097
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top