ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
θα ηταν πολυ ενδιαφερον να μαζευτουμε σε ενα χωρο, με συστηματακι 2.1 και μερικες ακουστικες επεμβασεις.

Δεν ειναι τοσο ευκολο οσο ακουγεται.

Εαν αποφασισουμε να "ρυθμισουμε" το συστημα στο χωρο, να κατασκευασουμε μπασοπαγιδες σε Matlab, να μετρησουμε τα πριν και μετα,κλπ, πιστευω πως οι περισσοτεροι θα "κολλησουν".

Δεν αναφερομαι σε frequency response μονο. Ενα συστημα μπορει να εχει καλη αποκριση και ο ηχος να ειναι χαλια. Ενα συστημα με καλο ηχο ομως, εχει και σωστη αποκριση.

Θα ηταν ενα ωραιο εργαστηριο, δε νομιζετε?:cool_4:
 

Μηνύματα
8.244
Reaction score
3.491
Θα είχε επίσης πολύ ενδιαφέρον να γίνει μια παρουσίαση σχετικά με τις δυνατότητες που έχει ένας ψηφιακός ισοσταθμιστής, για παράδειγμα το πολύ γνωστό και οικονομικό Behringer UltraCurve (DEQ).

Θα απαιτηθούν περίπου 5 ώρες για να γίνει μια σωστή παρουσίαση και εκπαίδευση.

Φεύγοντας ο μαθητής θα μπορεί από μόνος του να χρησιμοποιήσει τη γνώση που απέκτησε στο σεμινάριο για να διορθώσει το δικό του σύστημα και γενικότερα να επέμβει σε κρίσημα σημεία της μουσικής αναπαραγωγής στο χώρο του.

Ουσιαστικά θα μπορεί να φέρει τον ήχο του συστήματός του στα δικά του μέτρα, ασχέτως εαν αυτό που μετράει απέχει από το να είναι flat. Το ζητούμενο όπως θα δείτε δεν είναι πάντα το flat.


Μπορεί να βρεθεί ένας χώρος όπου θα μπορούσαμε να φιλοξενήσουμε γύρω στα 10-12 άτομα ?

Y. Γ Θα καλύψουμε και ειδικές τεχνικές κάνοντας χρήση δυναμικών και παραμετρικών ψηφιακών φίλτρων. Αν υπάρχει χρόνος θα καλύψουμε και κάποια περίεργα φαινόμενα ακουστικής.
 


Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Έκανα μια αναζήτηση στο Google για το μετάξι και έπεσα επάνω σε αυτό το θέμα και μια και είμαι άμεσα ενημερωμένος για τα θέματα του [κωλ..] το είδα και είπα να πω και εγώ τη γνώμη μου.

Καλώς σας βρήκα καλωσηρθα να με χαίρεστε κλπ.

Βλέπω ότι υπάρχει μια αντίληψη εδώ και πολλά χρόνια στα ελληνικά Fora παρτίδα που ασχολούνται με τον ήχο ότι όποιος έχει πληρώσει περισσότερα χρήματα από αυτά που θεωρούν κάποιοι λογικά.
  • ότι έχει χρήματα για πέταμα
  • δεν ασχολείται με το υλικό που στην προκειμένη περίπτωση είναι τα Cds και οι δίσκοι αλλά με τα μηχανάκια
  • αν είσαι ενταγμένος σε ένα κλαμπ η κάποιο Forum έχεις το στίγμα γιατί έχουμε κόντρα με το γείτονα.
  • αν πεις τη γνώμη σου και δεν ανήκεις στην παρέα, πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας η τουλάχιστον να ξέρεις τη θεωρία της σχετικότητας, από την καλή και την ανάποδη για να απαντήσεις.

Λοιπόν έχω ένα αρκετά ακριβό σύστημα και δεν έχω κάνει ιδιαίτερες παρεμβάσεις στο χώρο μου, διαβάζοντας αυτό το θέμα μου έχουν μπει ψύλλοι στα αυτιά μήπως με πιάσανε κότσο και πρέπει να το δώσω για πάρω κανένα απλό συστηματάκι και να το βάλω σε ένα ωραίο κήπο με γκαζόν για να του δώσω υπόσταση και αίγλη να μην έχει δε κοντά και τοίχους και το φάνε οι ανακλάσεις και τύφλα να έχουν τα κωλο-hiend συστήματα, να μου μείνουν και λεφτά για ένα δίπορτο γρήγορο αμαξάκι.

Τώρα για να μην γράφω και κατεβατά η γνώμη μου είναι ότι έχει δίκιο αυτός που ανέφερε ότι ένα [καλό-ακριβό] σύστημα σε ένα μέτριο χώρο σπιτιού θα παίξει τουλάχιστον το 50% εγώ λέω και πολλή παραπάνω, από το 100% τις αποδοσής του.
Το 100% είναι πράγμα αδύνατον να επιτευχθεί σε οικιακό χώρο και να συμπληρώσω ότι εννιά στους δέκα παίζουν από 70db έως 90 db οπότε τα φαινόμενα των προβλημάτων είναι λιγότερα από όταν ανεβαίνουν οι στάθμες.

Θα ήθελα να μου εξήγηση και εμένα όποιος μπορεί για να εμπλουτίσω τις φτωχές μου γνώσεις πως ένα σύστημα 2000 – 3000 ευρώ θα αποδώσει την εγγραφή καλύτερα από ένα ακριβό Hiend σύστημα φτιάχνοντας το χώρο του σπιτιού.

Για να μην το κουράζουμε κατα την γνώμη μου πάντα, αυτό απλά ανήκει στην σφαίρα τις φαντασίας κάποιων που έχουν ανοικτό μυαλό και ονειροπόλα σκέψη.

Διότι αν αυτά γινόντουσαν στην πραγματικότητα δεν θα αγόραζε κανένας μουσικός ακριβές κιθάρες ακριβά πιανα κλπ διότι ως γνωστόν οι άσπρες νότες είναι επτά και οι μαύρες πέντε.
Άρα αφού οι νότες είναι ίδιες μεταξύ ακριβού και φθηνού οργάνου η διαφορά θα πρέπει να είναι καθαρά θέμα κουρδίσματος δηλ. ας πούμε στην προκειμένη περίπτωση χώρου.

Οποιαδήποτε σοβαρό τεχνικό ήχου ρωτήσετε θα σας δώσει περίπου την ίδια απάντηση που γράφω και εγώ.


Διότι με την λογική ότι τα κάνουμε όλα ίσα βάρκα ίσα γιαλό ενα καλοστημένο σύστημα και ο χώρος είναι το παν.
Θα φθάσουμε με 3-4 μπέρια μια φθηνή κάρτα ήχου με καμιά δεκαριά μετρά μουζοκαλώδιο και ένα πυκνωτικό μικρόφωνο των δέκα ευρώ να κάνουμε μέτρηση στο χώρο και έτοιμος ο χώρος η το στούντιο ηχογράφησης.

Εκτός και θέλουν μερικοί να πιστεύουν ότι υπάρχει άνθρωπος που γνωρίζει από ήχο είτε επαγγελματίας είτε εραστής της τέχνης θα περάσει ένα σύστημα μερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ μέσα από ένα μηχανάκι της κατηγορίας Behringer αυτό και αν είναι όνειρο θερινής νυκτός.

Και για να μην παρεξηγηθώ το Behringer για την κατηγορία και την δουλειά που το έχει φτιάξει ο κατασκευαστής είναι άριστο αλλά όλα δεν θεραπεύονται με κατάπλασμα και λιναρόσπορο.

Ο χώρος είναι φυσικά σημαντικό κομμάτι στο βαθμό που μπορεί να επιτευχθεί σε ένα σπίτι αλλά αν δεν έχεις υποδύναμη ότι ζαντολάστιχα και μπιχλιμπίδια να βάλεις στο όχημα δεν κάνεις τίποτα και αυτό ισχύει είτε πρόκειται για σπίτι είτε για στούντιο ηχογράφησης.

Καλό θα είναι μερικοί να μην τα ισοπεδώνουν όλα και να μην μπερδεύουν αν κάτι είναι υπερτιμημένο με τις ηχητικές δυνατότητες ενός μηχανήματος.

Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη με όποιες γνώσεις έχω, ακουστικές εμπειρίες,
πρόσφατο ακουόγραμμα και δεν είναι πανάκια για το τι είναι σωστό η λάθος για τον καθένα.

Γειάς σας, αντίο σας και χάρηκα που τα είπαμε…..

Για να ευθυμήσουμε κιόλας λιγάκι γιατί το έριξα πολύ στο σοβαρό και βλέπω οτι σας αρέσει το χιούμορ το άσπρες μαύρες νότες δεν είναι δικό μου ντιπ κατά ντιπ, είναι παράφραση από το γνωστό τραγουδάκι άσπρα μούρα μαύρα μούρα γεια σου κλπ…..]
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.921
Reaction score
22.960
Ρε Μιχάλη θηρίο, τί έγινε; Εδώ και πόσα high end show έχουμε να βρεθούμε;
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Re: Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Θα ήθελα να μου εξήγηση και εμένα όποιος μπορεί για να εμπλουτίσω τις φτωχές μου γνώσεις πως ένα σύστημα 2000 – 3000 ευρώ θα αποδώσει την εγγραφή καλύτερα από ένα ακριβό Hiendσύστημα φτιάχνοντας το χώρο του σπιτιού.

]
Γεια σου φιλε και καλως ηρθες.:beer:
Καταρχας εγω ασχολουμαι μονε με πολυκαναλα συστηματα, αλλα η αρχη ειναι η ιδια.

Οπως εχεις καταλαβει, δεν υπαρχει και κανενα μετρικο συστημα που να οριζει την ποιοτητα του ηχου. Δε λεμε δηλαδη το συστημα ειναι 5 κιλα ποιοτητας κλπ.
Ο καθενας χρησιμοποιει και αλλους ορισμους. Τσιριζει, ειναι γλυκο, γευση φραουλας και τα σχετικα.
Με τα παρακατω 5 ομως, ισως κανουμε δουλεια:
1.Clarity
2.Focus
3.Envelopment
4.Response
5.Dynamics

Ας σταθω μονο σε clarity/focus για να δωσω ενα γρηγορο παραδειγμα.

Τα δυο αυτα χαρακτηριστικα αλλαζουν αναλογα με το ποσο θορυβο εχει το δωματιο, απο την αποκριση του συστηματος και το επιπεδο του reverberant ηχου.
Ακροατες τοποθετημενοι κοντα στον τοιχο, δεχονται την "ηχω" και τον κυριο ηχο σε ιδιες σχεδον εντασεις.
Σε μεγαλα δωματια τωρα, και κυριως με λιγα επιπλα, το επιπεδο του Reverberant ηχου πολλες φορες εχει ενταση μεγαλυτερη και απο τον κυριο ηχο.

Οπως λοιπον καταλαβαινεις, ενα δωματιο διαφερει κατα πολυ με το αλλο. Δεν ειναι καθολου απιθανο κανεις να προτιμησει το φτηνοτερο συστημα στον καλυτερο χωρο.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Γεια σου και εσένα φίλε ευχαριστώ γεια το καλοσωρισμα αλλά είμαι παλιός τρόφιμος της ψυχιατρικής πτέρυγας του ήχου.

Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά ήμουν στη σκαλωσιά και έβαφα.

Ευχαριστώ για την απάντηση και δεν έχω παρά να σου πω ότι σέβομαι την απάντηση σου διότι είναι η προσωπική σου άποψη όποια και αν είναι αυτή.

Οπως εχεις καταλαβει, δεν υπαρχει και κανενα μετρικο συστημα που να οριζει την ποιοτητα του ηχου. Δε λεμε δηλαδη το συστημα ειναι 5 κιλα ποιοτητας κλπ.

Τώρα όμως να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και εμένα καθέτως και οριζοντιος διότι το παράδειγμα μου είναι σαφές.

Καταρχήν δεν χρειάζεσαι μετρικό μηχάνημα ούτε δυναμόκλειδο για να μετρήσεις τα κιλά του ήχου πόσο μάλλον στο παράδειγμα που ανέφερα.

Για να γίνω λοιπόν σαφέστερος και ίσως και πιο κατανοητός επειδή μου έβαλες κάποιες παραμέτρους για το χώρο για να μπορέσουμε να κάνουμε δουλειά όπως λες και εσύ εγώ θα στο θέσω διαφορετικά και θα σου βάλω το παράδειγμα μου σε τέλεια μετρημένο χώρο.

Έχουμε μια μικρή ορχήστρα δωματίου ας πούμε με έγχορδα, και κάθεται κάποιος ακροατής στο κέντρο με τις ιδεατές συνθήκες.

Τώρα παίζει η ορχήστρα εγχόρδων το ίδιο κομμάτι, με όργανα την πρώτη φορά προέλευσης «χ» χώρας μέτριας ποιότητας και την δεύτερη φορά με όργανα που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι σολίστες στα CD’S που αγοράζουμε Amati, Strativari, και ακριβά έγχορδα σύγχρονων κατασκευαστών.

Φυσικά το αποτέλεσμα δεν χρειάζεται να το γράψω, διότι είτε μιλάμε για φυσικά παραγόμενο ήχο είτε για τεχνικά παραγόμενο από συσκευή έχει πολλά κοινά στοιχεία στο μέτρο που αναλογούν στο καθένα, οπότε δεν νομίζω να χρειάζεται μετρικό σύστημα για να αμφισβητήσει την ποιότητα και την απόδοση των οργάνων που ανέφερα, διότι αλλιώς λαλεί η μια νότα και αλλιώς λαλεί η άλλη, παρότι μιλάμε για την ίδια.

Το ίδιο παράδειγμα βάλτο σε όποιο χώρο θέλεις το αποτέλεσμα θα είναι πάνω κάτω το ίδιο και το αυτό, με τις όποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει ο χώρος.

Ότι παίζει ρόλο ο χώρος το εγγραψα και στο προηγούμενο μήνυμα αλλά έχει και «όρια» και δεν αντικαθιστά τον ήχο με η χωρίς μέτρηση και δυναμόκλειδα.

Οπως λοιπον καταλαβαινεις, ενα δωματιο διαφερει κατα πολυ με το αλλο. Δεν ειναι καθολου απιθανο κανεις να προτιμησει το φτηνοτερο συστημα στον καλυτερο χωρο.

Εγώ δεν έχω καμιά αντίρρηση ας προτιμήσει ο καθενας κατά τα αυτιά του και το κατάλληλο σπρώξιμο - ψήσιμο – τηγάνισμα….. ότι του κάνει κέφι άλλωστε δε πουλάω προϊόντα ούτε παρέχω υπηρεσίες για να χολοσκάω.

Και εκτός από αυτό τα έχω γράψει και παλαιοτέρα, τα Fora δεν είναι σχολεία και ο καθένας οφείλει να φιλτράρει ότι διαβάζει, πόσο μάλλον δε όταν μιλάμε για ενήλικες.

Αλλά μια και και μιλάμε για τη δική μου άποψη επειδή λοιπόν εγώ καταλαβαίνω και γνωρίζω πάρα πολλή καλά τα προβλήματα του κωλο. [ήχου] για να είμαστε και στο πνεύμα.
Θα μου επιτρέψεις εγώ λοιπόν να προτιμήσω το καλύτερο μηχάνημα μερικών δεκάδων χιλ. ευρώ στο μέτριο οικιακό χώρο, από το σύστημα των δυο τριών χιλ. ευρώ σε ένα καλοστημένο χώρο, διότι αυτό που λείπει από το φθηνό «βιολί» και δεν χωράει αμφισβήτηση αυτό από κανέναν, δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να το αντικαταστήσει η να το διορθώσει ο χώρος.

Αλλά όπως είπα και στο προηγούμενο μήνυμα αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη με τις μικρές ακουστικές μου εμπειρίες κλπ...

Και μια και το κλείνω πάντα με εύθυμο τρόπο ας γράψω και μια φράση που έλεγε ο Τσιφόρος για το βιολί στο πατέρα μου αφου αναφέρθηκα σε έγχορδα «αν ήταν το βιολί ψωλ. Θα το έπαιζαν πολλοί» φυσικά ο ποιητής για να μην παρεξηγηθούμε ας πούμε ότι αναφερόταν στην δυσκολία του οργάνου.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Ρε Μιχάλη θηρίο, τί έγινε; Εδώ και πόσα high end show έχουμε να βρεθούμε;

Γεια σου και εσένα Κώστα «συναγωνιστή» θα με δείτε στην επόμενη έκθεση με νέο οικοδομικό λουκ.

Αυτά τα τρία μηνύματα τα εγγραψα γιατί είχα υποσχεθεί στο ιδιοκτήτη του μαγαζιού σε ένα σκυλάδικο που είχαμε βρεθεί, να μπω να γράψω δυο τρία μηνύματα και το έκανα για να μην λέει ότι αθέτησα την υπόσχεση μου.

Για να μην ανησυχήσουν μερικοί για την επανεμφανισή μου δεν έχω χρόνο για να μπαίνω στο Internet και την κάνω με ελαφρά γιατί έχω και οικοδομή να τελειώσω.

Με τους περισσότερους θα τα πω στην έκθεση.

Βάζω και στο Avatar την στολή μου γιατί μόλις την πήρα από το καθαριστήριο, να μου την κρατήσετε ζεστή παρακαλώ την θέση για αργότερα όταν ξεμπερδέψω από τα τρεξίματα.

Γειάς σας και χάρηκα που τα είπαμε.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Στο δικο σου παραδειγμα χρησιμοποιεις το ιδιο δωματιο και για τις δυο ορχηστρες.

Εγω λεω οτι δυο διαφορετικα δωματια θα εχουν και διαφορετικο ηχο.
Η ορχηστα με τα ακριβα οργανα σε ενα δωματιο ακουστικης "τουαλετας" θα ειναι χαλια.
Η ορχηστρα με τα οργανα της "σειρας" σε ενα προσεγμενο δωματιο θα εχει πιο ευχαριστο ηχο.

Two rooms-two sounds....:crazy_4:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Αυτά τα τρία μηνύματα τα εγγραψα γιατί είχα υποσχεθεί στο ιδιοκτήτη του μαγαζιού σε ένα σκυλάδικο που είχαμε βρεθεί, να μπω να γράψω δυο τρία μηνύματα και το έκανα για να μην λέει ότι αθέτησα την υπόσχεση μου.
Χρόνια και ζαμάνια Μιχάλη. Μόνο που ήταν δύο εκθέσεις πριν, δεν ήταν σε σκυλάδικο, είχες παραγγείλει ότι είχε το μαγαζί επί 3, όλοι πίναμε αλκοόλ και ο ιδρυτής σουμάδες... :cool_4:
Έχουμε μια μικρή ορχήστρα δωματίου ας πούμε με έγχορδα, και κάθεται κάποιος ακροατής στο κέντρο με τις ιδεατές συνθήκες.
Είναι πολύ ευχάριστο που βάζεις ένα τέτοιο παράδειγμα γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να τονίσω σε πόσο εσφαλμένα συμπεράσματα μπορεί να μας οδηγήσει. Φυσικά άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας. Δεν περιμένει κανείς όλα τα μηχανάκια να παίζουν το ίδιο όπως και όλα τα βιολιά να παίζουν το ίδιο και εδώ συμφωνούμε απόλυτα. Στην περίπτωση του live ενός μόνο οργάνου ή μουσικής δωματίου όσα είπες εν μέρει ισχύουν. Αφήνω ήσυχη επί του παρόντος την μεγαλύτερη ορχήστρα...

Στην περίπτωση όμως αναπαραγωγής στερεοφωνικού ήχου από μηχανήματα, τα πράγματα αλλάζουν δραματικά. Τόσο που ένα strativari μπορεί να χαντακωθεί δεόντως, ευκόλως και χωρίς αναστολές, παρά το όνομά του. Αυτά που λέω, γίνονται πολύ εύκολα αντιληπτά αν αναλογισθεί κανείς τον υπέρτατο, τον μοναδικό, τον σπουδαιότερο παράγοντα στην αναπαραγωγή μουσικής από στερεοφωνικό σύστημα, την ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΑ. Αυτήν την κακούργα στερεοφωνία που το stradivari ακολουθεί από την εγγραφή του μέσου, μέχρι την αναπαραγωγή του. Αυτό που ακούμε οι δυστυχείς λοιπόν Μιχάλη, δεν είναι το stradivari αλλά ένα ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΚΟ αποτύπωμά του. Συνεπώς, ο χώρος και το στήσιμο του συστήματος, γίνονται αυτόματα το Νο1 ζητούμενο, μιας και είναι η απαραίτητη προϋπόθεση της στερεοφωνίας. Πως άλλωστε θα αποδώσεις το στερεοφωνικό stradivari με ένα οποιοδήποτε σύστημα που δεν πληροί επαρκώς την προδιαγραφή "στερεοφωνικό"...

Άρα αυτό:
Το ίδιο παράδειγμα βάλτο σε όποιο χώρο θέλεις το αποτέλεσμα θα είναι πάνω κάτω το ίδιο και το αυτό, με τις όποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει ο χώρος.
...χρειάζεται σοβαρή αναθεώρηση...


Χαιρετούρες!
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Νίκο αφού μιλάς για τέτοιο χαντάκωμα, έπρεπε να γράψεις το στερεοφωνικό με Ο και ουχί με Ω. :prof: "happy_1"
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Re: Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Το ίδιο παράδειγμα βάλτο σε όποιο χώρο θέλεις το αποτέλεσμα θα είναι πάνω κάτω το ίδιο και το αυτό, με τις όποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει ο χώρος.
Οι οποίες όμως μπορεί στην πράξη να δημιουργούν τόσο μεγάλη διαφορά, ώστε το πρώτο σκέλος της πρότασης να ακυρώνεται.

Θα μου επιτρέψεις εγώ λοιπόν να προτιμήσω το καλύτερο μηχάνημα μερικών δεκάδων χιλ. ευρώ στο μέτριο οικιακό χώρο, από το σύστημα των δυο τριών χιλ. ευρώ σε ένα καλοστημένο χώρο, διότι αυτό που λείπει από το φθηνό «βιολί» και δεν χωράει αμφισβήτηση αυτό από κανέναν, δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να το αντικαταστήσει η να το διορθώσει ο χώρος.
Νομίζω πως οι περισσότεροι αυτό θα προτιμούσαν. Είναι πιο μουράτο να λες "ο προ μου κόστισε μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, βγαίνει και σε bordeaux francais αν δε σας αρέσει το oyster black" παρά "αυτά τα μαύρα πράγματα στον τοίχο είναι για ανακλάσεις και αλλάζουν άρδην την ακουστική". "happy_1"
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

DIMITRIS

Στο δικο σου παραδειγμα χρησιμοποιεις το ιδιο δωματιο και για τις δυο ορχηστρες.

Εγω λεω οτι δυο διαφορετικα δωματια θα εχουν και διαφορετικο ηχο.
Η ορχηστα με τα ακριβα οργανα σε ενα δωματιο ακουστικης "τουαλετας" θα ειναι χαλια.
Η ορχηστρα με τα οργανα της "σειρας" σε ενα προσεγμενο δωματιο θα εχει πιο ευχαριστο ηχο.


Two rooms-two sounds....

DIMITRIS η απάντηση μου υπάρχει στο προηγούμενο μήνυμα και είναι σαφείς.

Το ίδιο παράδειγμα βάλτο σε όποιο χώρο θέλεις το αποτέλεσμα θα είναι πάνω κάτω το ίδιο και το αυτό, με τις όποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει ο χώρος.

Τηρουμένων των αναλογιών πάντα το τόνισα.



Γεια σου και σένα Κώστα

Originally Posted by Δημ. Δολοφονάκης
Το ίδιο παράδειγμα βάλτο σε όποιο χώρο θέλεις το αποτέλεσμα θα είναι πάνω κάτω το ίδιο και το αυτό, με τις όποιες ιδιαιτερότητες παρουσιάζει ο χώρος.
...χρειάζεται σοβαρή αναθεώρηση...


Αν χρειαστεί αναθεώρηση αυτό, θα πρέπει μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας και γνώσεων να ξαναπαρκάρω στα θρανία οπότε δεν το βλέπω πιθανό να παίζει.

Όσο για το παράδειγμα με την ορχήστρα για να μην αρχίσουμε το τι όργανο είναι αυτό το ίδιο θα συμβεί και ανάμεσα σε δυο κιθάρες, η δεξιοτεχνία του οργανοπαίχτη δεν αρκεί χρειάζεται και εργαλείο.

Το παράδειγμα μου δεν είναι επιφοίτηση του Αγίου πνεύματος, μέρος αυτού είναι μάθημα σε πανεπιστήμιο και γνώσεων του φερόμενου ως δράστη όπως φοριέται τελευταία, μετά από πολλά χρόνια ηχοληψίας σε κάθε μορφής συνθήκες.

Διότι μη φαντάζονται μερικοί ότι οι ηχογράφησης έχουν πάντα τις ιδεατές συνθήκες μεσολαβούν διαφορά, γιαυτο τονίζω τηρουμένων των αναλογιών.

Αλλά και πάλι σε όλες τις συνθήκες εξακολουθεί να υπάρχει τεράστια διαφορά.

Και πάντα μιλάμε για συνήθη μέτριο οικιακό χώρο και όχι για τη σπηλιά του Νταβέλη.

Τέλος πάντων ο καθένας έχει την άποψη του.

Τέλος το γράψιμο διότι παρέβειν την υπόσχεση μου πέραν των δυο τριών μηνυμάτων όπως έγραψα και πριν, θα τα πούμε στην έκθεση.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Φίλτατε n olympios

Το πρώτο μέρος τις απάντησης το κατάλαβα αν και είναι λάθος κατά την άποψη μου.

Το δεύτερο μέρος όμως δεν το έπιασα γιαυτο να στο εξηγήσω για να μη μπερδεύεσαι.

Δεν ξέρω αν για σένα είναι πιο μουρατο να λες ότι έχεις ROLEX η PORSCHE διότι εγώ δεν έχω αναφέρει ποτέ μηχάνημα που έχω στη κατοχή μου σε καμιά συζήτηση, πόσο μάλλον στα προηγούμενα μηνύματα διότι μπορεί να ακούω ακόμα και με Tivoli στο σπίτι μου η να μην έχω ας πούμε να αγοράσω ακριβά μηχανήματα.


Αλλά σε καταλαβαίνω μάλλον μπέρδεψες το χιούμορ του Τσιφόρου για την ψωλ. και το γύρισες σε διαγωνισμό ψωλ.. για το ποιος την έχει μακρύτερη.

Καλά θα είναι να επικεντρωθείς στον θέμα διότι είσαι και συντονιστής αποτι βλέπω και πριν διακωμωδήσεις μια συζήτηση και κάποιον που δεν γνωρίζεις και το γυρίσεις στο χαβαλέ να διαβάζεις προσεκτικά τη γραφεί ο άλλος.

Γιατί διαφορετικά αναγκάζεσαι να πέφτεις στη παγίδα και να βάζεις κακά πράγματα στο στόμα σου.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
To θεμα εχει σαφη τιτλο, πως εαν το συστημα ειναι το ιδιο, το δωματιο παιζει παρα πολυ μεγαλο ρολο.
Δηλαδη βελτιωνοντας το δωματιο, εχουμε και δραματικες βελτιωσεις στο ηχητικο αποτελεσμα.
Στην ουσια, το ιδιο συστημα σε δυο διαφορετικα δωματια (πριν τη βελτιωση-μετα τη βελτιωση, καλο δωματιο-πολυ καλο δωματιο,κλπ) , θα εχουν και διαφορετικο ηχο.

Δυο διαφορετικα συστηματα που εσυ χρησιμοποιεις σαν παραδειγμα, στο ιδιο δωματιο, ειναι κατι τελειως διαφορετικο.

Συμφωνεις?
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
@ "Δημ. Δολοφονάκης"

Έγραψα "θα προτιμούσαν" και όχι "θα προτιμούσαμε", και κυκλοφορώ με SEIKO και Citroen (ελπίζω αυτή η απάντηση να θεωρείται ξεκάθαρη). Βέβαια δεν αναφερόμουν σε εσένα (ακόμη κι αν σε ήξερα προσωπικά, δύσκολα θα το έκανα σε ένα τέτοιο θέμα), και θεωρώ ότι ώφειλες να το έχεις αντιληφθεί.

Διάβασα πολύ προσεκτικά τι έγραψες, και μια που μου έδωσες μια συμβουλή (αν και δεν τη ζήτησα), θα σου δώσω κι εγώ μία: Αφού έκανες τον κόπο να εγγραφείς και να γράψεις, συνέχισε να το κάνεις γιατί και σε εμάς θα κάνει καλό και σε εσένα. Προφανώς έχεις ασχοληθεί με το θέμα και χρειαζόμαστε κάθε άποψη. Επίσης, καλό είναι να ρίξεις και μια ματιά σε προηγούμενες συζητήσεις που α) αφορούν αντίστοιχα θέματα και β) είχαν αντίστοιχες προτάσεις περί σοβαρότητας και διακωμώδησης. Με αυτόν τον τρόπο θα καταλάβεις και τον τρόπο γραφής των περισσότερων εδώ. :happy_4:

ΥΓ: χρησιμοποιώ ενικό αφού κι εσύ σε αυτόν μου απευθύνθηκες.
ΥΓ2: Δεν αντελήφθην ακριβώς την παγίδα, αλλά σε διαβεβαιώ πως αποφεύγω γενικώς να βάζω κακά πράγματα στο στόμα μου. :happy_9:
ΥΓ3: Περιμένω και την απάντησή σου στην πολύ εύστοχη παρατήρηση του Δημήτρη (του από πάνω), που συμπληρώνει τη δική μου ένσταση (ή μάλλον το αντίστροφο).
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Re: Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Αν χρειαστεί αναθεώρηση αυτό, θα πρέπει μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας και γνώσεων να ξαναπαρκάρω στα θρανία οπότε δεν το βλέπω πιθανό να παίζει.
Σιγά μην χρειαστεί να πας και στο σχολείο βρε. Μήπως για πυρηνική φυσική μιλάμε? Η πληροφορία αυτού του είδους υπάρχει παντού, μέχρι και στο AVSite. :cool_4:

...
 

Μηνύματα
8.244
Reaction score
3.491
" ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ"

Το παραπάνω είναι ο τίτλος του θέματος, για όσους το ξέχασαν.

Παρακαλώ ας μας εξηγήσει κάποιος που έχει και τα δύο προαναφερθέντα είδη : τα "Μεταξωτά βρακιά" . & τον " Επιδέξιο κώλο" ..

... πως εξηγείται το παρακάτω φαινόμενο :

να βγάζει κάποιος το μεταξωτό βρακί και αυτομάτως από επιδέξιος να φαίνεται απλώς σαν ένας "χοντρός κώλος"

Υ.Γ Σχετικά με την ακουστική, για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις.
 

Μηνύματα
8.244
Reaction score
3.491
Re: Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Θα ήθελα να μου εξήγηση και εμένα όποιος μπορεί για να εμπλουτίσω τις φτωχές μου γνώσεις πως ένα σύστημα 2000 – 3000 ευρώ θα αποδώσει την εγγραφή καλύτερα από ένα ακριβό σύστημα φτιάχνοντας το χώρο του σπιτιού.
Φτιάχνοντας μόνο το χώρο και με το ηχείο-σύστημα να είναι μάπα, τότε το αποτέλεσμα θα είναι μάπα. Με απλά λόγια.

Ομως δεν είναι κρίμα ένα σύστημα 100.000 ευρώ να μην μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα των δυνατοτήτων του, ενώ θα μπορούσε να τα καταφέρει καλύτερα με κάπως πιο προσεγμενη τοποθετηση στο χώρο ?

Το ζητούμενο στο high-End είναι το δεύτερο κι όχι το πρώτο. Δεν ξεκινάμε ποτέ με ένα κακό σύστημα ελπίζοντας να το φτιιάξουμε στη συνέχεια.
 

Μηνύματα
1.696
Reaction score
23
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ

Φτιάχνοντας μόνο το χώρο και με το ηχείο-σύστημα να είναι μάπα, τότε το αποτέλεσμα θα είναι μάπα. Με απλά λόγια.

Ομως δεν είναι κρίμα ένα σύστημα 100.000 ευρώ να μην μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα των δυνατοτήτων του, ενώ θα μπορούσε να τα καταφέρει καλύτερα με κάπως πιο προσεγμενη τοποθετηση στο χώρο ?

Το ζητούμενο στο high-End είναι το δεύτερο κι όχι το πρώτο. Δεν ξεκινάμε ποτέ με ένα κακό σύστημα ελπίζοντας να το φτιιάξουμε στη συνέχεια.

Σωστός Γεώργιε...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.847
Μηνύματα
3.030.641
Members
38.508
Νεότερο μέλος
Ioanniss
Top